Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 145.645 views

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 12:40

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:43:
@Martinspire

Oeps. Sorry allen.

Ik ben het hele topic eigenlijk vergeten. Druk bezig met werk en andere hobby's. Eigenlijk kijk ik amper series meer. Ben in de winter van 2017/2018 een beetje mijn serie mojo verloren.

Ik zal vanavond een simpele nieuwe topic maken die ik wellicht nog aanvul met gegevens.
Voel je niet verplicht of zo. Als je er geen zin in hebt, is er wel iemand anders die het wil doen. Je bent niet de enige met een dipje. Vooral veroorzaakt door het annuleren van veel series die ik keek en het niet starten van voldoende nieuwe series om ze mee te vervangen. Afgelopen tijd ook niet veel spetterende series toegevoegd. Pennyworth, Blood & Treasure, The Hot Zone en The Looming Tower waren wel prima. En uiteraard Chernobyl.

Ik heb wel weer wat items aan mn lijstje toegevoegd om te gaan kijken zodra het uitkomt:
  • Bluff City Law
  • Curfew
  • Deputy
  • FBI Most Wanted
  • Star Trek Picard
  • Stumptown
  • The I-Land
  • The Mandalorian
Dan nog de series die wel verder gaan waar ik wel naar uitkijk:
  • Blue Bloods
  • Brooklyn 99
  • FBI
  • Madam Secretary
  • Magnum PI (die ik inmiddels wat leuker vind dan Hawaii 5-0)
  • Seal Team
  • Star Trek Discovery
  • The Rookie
  • Tom Clancy's Jack Ryan seizoen 2
Overall geen verkeerde lijst, maar mijn verwachtingen zijn wel lager dan vorige jaren

Martinspire - PC, PS4, X1

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Net seizoen 2 van Mindhunter afgerond, wat een seizoen weer! Dikke aanrader!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Nieuwe Topic is geopend: Buitenlandse TV Series 2019-2020

Ja, de TS is nog leeg. Ik heb geen tijd op dit moment om het uitgebreid te doen :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
-nieuw topic-

[ Voor 97% gewijzigd door DaCoTa op 13-09-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.