Buitenlandse TV Series 2018-2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 145.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:04
Ik was verbaasd dat seizoen 1 van The passage er nu al op zit.
Tegen dit tempo hebben ze 5 seizoenen nodig om uberhaupt het 1ste boek door te komen.
Had toch nog gehoopt dat ze iets verder zouden raken ... en ik ben benieuwd of er dat ooit van gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:06
wiemelen schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:58:
Ik was verbaasd dat seizoen 1 van The passage er nu al op zit.
Tegen dit tempo hebben ze 5 seizoenen nodig om uberhaupt het 1ste boek door te komen.
Had toch nog gehoopt dat ze iets verder zouden raken ... en ik ben benieuwd of er dat ooit van gaat komen.
Heell verhaal getypt, toen las ik de spoiler waarschuwing.

@zeroday

Ik ga het einde van Timeless nog een keer kijken, misschien dat ik het dan toch wat vind.
Een paar extra afleveringen van Dark Matter om het verhaal af te maken zou ook fijn zijn

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:10
DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:15:
Doom Patrol is idd geniaal!! Maar,
Vinden jullie ook dat ze een aantal series op een meest irritante manier hebben beëindigd?
Travelers, Timeless, Salvation en "Midnight, Texas", The Passage, Z-NATION, Stan Against Evil, om maar even wat series te noemen.
Ik vond Travelers juist alles wel mooi afsluiten.

Nee, dan de Sara Conner Chronicles, dat was pas een irritant einde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
The Good Fight weer begonnen. Brilliant zoals altijd. Hoogtepunt toen "de haren" zich ontrafelde. Rotflmao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Fix is begonnen, straks maar eens kijken of dat wat is :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm. Zowel in Arrow als The Flash een niet te missen verwijzing naar Spider-Man. En niet enkel een quote ofzo, nee hij wordt gewoon bij naam genoemd.
In twee shows... weird.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:55:
Hmm. Zowel in Arrow als The Flash een niet te missen verwijzing naar Spider-Man. En niet enkel een quote ofzo, nee hij wordt gewoon bij naam genoemd.
In twee shows... weird.
Arrow heb ik niet gezien, maar in The Flash heb ik 'm niet gehoord :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:36
American gods is ook weer begonnen. Kost toch weer wat moeite om in te komen en voelt nog steeds of het verhaal echt opgang moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:58:
[...]

Arrow heb ik niet gezien, maar in The Flash heb ik 'm niet gehoord :?
Ralph had het er met Cisco over, als een metafoor voor die meid. Hij zij "I Peter Parkered her" door haar als fotograaf aan Iris voor te stellen.
Later kwamen Peter Parker, radioactive spider, en spider powers meermaals voorbij als metafoor voor haar er meer bij betrekken ofzo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:22:
[...]

Ralph had het er met Cisco over, als een metafoor voor die meid. Hij zij "I Peter Parkered her" door haar als fotograaf aan Iris voor te stellen.
Later kwamen Peter Parker, radioactive spider, en spider powers meermaals voorbij als metafoor voor haar er meer bij betrekken ofzo :)
Ja dat heb ik wel meegekregen, maar ik dacht dat je de naam "Spiderman" bedoelde, die heb ik niet gehoord :+

PLL spinoff the Perfectionists is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand die The Enemy Within volgt?

IMDB: The Enemy Within (TV Series 2019– )

Best vermakelijk :)

[ Voor 50% gewijzigd door Trank00l op 21-03-2019 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Yes, de laatste aflevering was wel een beetje vaag maar tot nu wel aardig. Ik krijg wel een The Blacklist vibe, maar bij gebrek aan betere series op dit moment :+ wachtend op GoT.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:20:
[...]

Ja dat heb ik wel meegekregen, maar ik dacht dat je de naam "Spiderman" bedoelde, die heb ik niet gehoord :+
Of de naam "Spider-man" in Flash letterlijk genoemd is weet ik nu ook niet meer helemaal zeker, maar alles er omheen was super duidelijk. In Arrow is de naam "Spider-Man wel 100% zeker letterlijk genoemd.

Humankind… be both.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hiep hoi, into the Badlands gaat weer van start maandag met de 2de helft van het seizoen *O*

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:02
Notna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:28:
Hiep hoi, into the Badlands gaat weer van start maandag met de 2de helft van het seizoen *O*
Oh helemaal gemist, mooie meevaller.
Ik moet wel even weer een recap hebben want ik heb geen idee meer waar het verhaal gebleven was. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Artic Circle.

Tot nu toe twee afleveringen gezien. En als je gecharmeerd bent van series zoals Karppi (Deadwind) of Sorjonen, dan is dit ook een aanrader.

Heerlijk kille (letterlijk en figuurlijk) landschappen die een bijzonder decor vormen voor het duistere verhaal.

Tot nu toe alleen te zien op NPO 3.
(nog geen Netflix o.i.d. als streaming bron beschikbaar)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet door schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:58:
American gods is ook weer begonnen. Kost toch weer wat moeite om in te komen en voelt nog steeds of het verhaal echt opgang moet komen.
Ook weer gestart, het is ook een serie met veel vreemde tintjes. Kost sowieso moeite om te kijken, maar wel weer die fijne vibe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Iemand die 'The OA' heeft gezien? Heeft bij mij een tijd op de plank gelegen en net beginnen. Pilot is voor het genre erg sterk

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 14:00
ehtweak schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:08:
Artic Circle.

Tot nu toe twee afleveringen gezien. En als je gecharmeerd bent van series zoals Karppi (Deadwind) of Sorjonen, dan is dit ook een aanrader.

Heerlijk kille (letterlijk en figuurlijk) landschappen die een bijzonder decor vormen voor het duistere verhaal.

Tot nu toe alleen te zien op NPO 3.
(nog geen Netflix o.i.d. als streaming bron beschikbaar)

[YouTube: Yellow Film & TV: Arctic Circle]
NPO3 zend 2 afleveringen tegelijk achter elkaar uit.
Het zijn origineel 10 afleveringen. Dus 5 weken genieten van het schone Lapse landschap wat Finland te bieden heeft.

Wij nemen eerst alle afleveringen op en kijken dan alles. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

zeroday schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:26:
Iemand die 'The OA' heeft gezien? Heeft bij mij een tijd op de plank gelegen en net beginnen. Pilot is voor het genre erg sterk
Hoor van een aantal kanten dat S01 enorm goed is, maar dat S02 weer enorm tegenvalt in vergelijking. Staat hier op de 'My List' om gekeken te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:48
zeroday schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:26:
Seizoen 1 helemaal gekeken, dit weekend begonnen aan seizoen 2 en daarmee nu halverwege. Je moet er echt van houden zal ik maar zeggen. Het is soms wat abstract, je bent toeschouwer van iets, characters doen hun eigen ding, soms heb je het gevoel ergens niet bij te zijn geweest. Beslissingen die ze maken zijn dan wel of niet duidelijk qua motivatie, en het is vooral soms erg warrig en abstract, maar de stijl en sfeer, potverdikkie :)

Nogmaals je moet er van houden, en elke keer als mijn vrouw een stukje meekijkt snapt ze er geen snars van "waar kijk ik naar :{ " maar ik vind het zelf reuze interessant en leuk om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Schuey schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:34:
[...]

Seizoen 1 helemaal gekeken, dit weekend begonnen aan seizoen 2 en daarmee nu halverwege. Je moet er echt van houden zal ik maar zeggen. Het is soms wat abstract, je bent toeschouwer van iets, characters doen hun eigen ding, soms heb je het gevoel ergens niet bij te zijn geweest. Beslissingen die ze maken zijn dan wel of niet duidelijk qua motivatie, en het is vooral soms erg warrig en abstract, maar de stijl en sfeer, potverdikkie :)

Nogmaals je moet er van houden, en elke keer als mijn vrouw een stukje meekijkt snapt ze er geen snars van "waar kijk ik naar :{ " maar ik vind het zelf reuze interessant en leuk om te volgen.
Kon me herinneren dat ik S01 wel leuk vond dus afgelopen zaterdag aan S02 begonnen. Kon er niet doorheen komen...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat is jammer, want er zitten enkele dingen in die letterlijk uit S01 (terug)komen, wat dan ook weer door de characters herkend wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*zucht*, weer eens reclame over de ondertiteling heen. Dit keer tijdens een Russisch deel van Supergirl waarbij de Engelse subs half verborgen zijn 8)7

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/Supergirl.S04E16-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/Supergirl.S04E16-2.jpg
[Twitter: https://twitter.com/murderous_andy/status/1110105105930616832]

Is bij Switched at Birth ook eens gebeurt tijdens een gesprek in gebarentaal |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 25-03-2019 10:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Schuey schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:27:
Dat is jammer, want er zitten enkele dingen in die letterlijk uit S01 (terug)komen, wat dan ook weer door de characters herkend wordt :)
Ben benieuwd .. wil eerst S1 afkijken voordat ik me ga verdiepen in wat er in S2 gaat gebeuren ;)
Het is in ieder geval een serie waar je wel wat aandacht voor moet hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Aandacht is zeker een vereiste! En dan nog moet ik mezelf af en toe achter de oren krabben :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Heeft iemand al After Life gezien?
Wij zijn er net aan begonnen en :D :D :D 8)7

Afbeeldingslocatie: https://armande.net/wp-content/uploads/2019/03/after.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Elvhenk schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:14:

[Afbeelding]
Fijne, korte maar krachtige serie. Heb met regelmaat goed zitten lachen :')

Oe, The Tick (sppoooooooooooooon) S02 staat op 5 april op Amazon Prime Video. Niet een enorme hoogvlieger, maar kijkt best lekker weg oOo

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 25-03-2019 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

The OA S1 afgezien en ik vond de laatste 2 afleveringen bar ..
wel benieuwd naar S2, want geen idee hoe het dan verder gaat .. heb al wat vage dingen gelezen wat me dan weer benieuwd. Maar ze hadden m.i. nog iets meer uit S2 kunnen halen
Ook de overgang van aflevering 6 naar 7 is vaag alsmede de laatste aflevering 8
zo sloeg ik aflevering 7 per ongeluk over, maar volgens mij kon dat ook best want je leek niet echt wat te missen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Raven schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:27:
*zucht*, weer eens reclame over de ondertiteling heen. Dit keer tijdens een Russisch deel van Supergirl waarbij de Engelse subs half verborgen zijn 8)7

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]

Is bij Switched at Birth ook eens gebeurt tijdens een gesprek in gebarentaal |:(
Oh, ik wilde er al geen post over maken omdat ik het idee had dat men het te "kleinzielig" zou vinden om hier een post over te maken, maar ik deel je mening volledig! Jemig zeg, dat met die reclames wordt echt steeds achterlijker, idd nu al over engelse ondertiteling heen. En ook levensgrote banners...en dan maar afvragen waarom we toch maar geen "begrip" willen krijgen voor het verdienmodel van die arme, grote, rijke bedrijven :') Hoe kan het toch dat we geen TV meer willen kijken en waarom we toch die doorn-in-het-oog adblockers gebruiken?

Overigens, wat mij ook steeds meer en meer begint te ergeren is de frequentie van "pauzes" tussen de episodes door.
Even wat voorbeelden:

TBBT S12:
Pauze 1: 4 weken: December 6, 2018 - January 3, 2019
Pauze 2: 2 weken: January 17, 2019 - January 31, 2019
Pauze 3: 2 weken: February 7, 2019 - February 21, 2019
Pauze 4: 2 weken: February 21, 2019 - March 7, 2019
Pauze 5: 4 weken: March 7, 2019 - April 4, 2019

Supernatural S14:
Pauze 1: 5 weken: December 13, 2018 - January 17, 2019
Pauze 2: 4 weken: February 7, 2019 - March 7, 2019
Pauze 3: 2 weken: March 21, 2019 - April 4, 2019

The Flash S5:
Pauze 1: 5 weken: December 9, 2018 - January 15, 2019
Pauze 2: 3 weken: February 12, 2019 - March 5, 2019
Pauze 3: 4 weken: March 19, 2019 - April 16, 2019

Arrow en Supergirl hetzelfde laken in pak als The Flash.

Vanaf midden januari, na de kerstbreak, is het één groot feest van pauzes met hier en daar 1 of 2 episodes ertussen :N :N :N

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mijn bron bied Absentia S02E01 aan, dacht dat die later dit jaar pas zou beginnen :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Wat vinden we van "The Fix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 20:52
Elvhenk schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:14:

[Afbeelding]
Mooie serie inderdaad. Je gaat steeds meer begrip en sympathie voor de hoofdpersoon krijgen en dat is knap gedaan, want hij gedraagd zich als een eikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De omschrijving leest als een wensdroom van hoe Marcia Clark toch nog O.J. Simpson te pakken krijgt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

IJzerlijm schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:04:
[...]

De omschrijving leest als een wensdroom van hoe Marcia Clark toch nog O.J. Simpson te pakken krijgt.
Ja, daar doet het wel aan denken ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

What we do in the shadows op FX is een geweldige spin-off van de gelijknamige film! Als de film je aanspreekt, is de serie top :D

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Yesss.. vanavond wat te doen.. Hanna .. is gereleased en de trailer van de serie vond ik top ..
ben benieuwd of het de verwachting kan waarmaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mogen mini-series hier ook? Kwam
[YouTube: CHERNOBYL Official Trailer (2019)]
tegen.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:27
Chernobyl komt uit op 6 mei, ik kijk er al naar uit. De helden die met amper bescherming de eerste containment deden zijn veelal vergeten, ook door de overheid. Fijn dat deze serie hen belicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Wordt een must voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58

Can't wait for The 100 season 6 to start. Nog een maand wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
@AcidBurn Yes, eindelijk een trailer! The more things change, the more they stay the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

algalid schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:22:
@AcidBurn Yes, eindelijk een trailer! The more things change, the more they stay the same.
Er is ook een trailer van S2 Killing Eve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Poekie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:52:
What we do in the shadows op FX is een geweldige spin-off van de gelijknamige film! Als de film je aanspreekt, is de serie top :D
Jaaaaah :D

Heerlijk inderdaad.

Wellington paranormal was ook fijn maar dit is nog zoveel mooier :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
The OA: ik heb ep1 gekeken, ik denk dat ik het daar maar bij laat :)

Geen serie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Raven schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:27:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]

Wie neemt er überhaupt een abonnement af bij een bedrijf dat reclame weergeeft tijdens de content 8)7. Ik zou daar echt gelijk klaar mee zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bart ® schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:30:
[...]

Wie neemt er überhaupt een abonnement af bij een bedrijf dat reclame weergeeft tijdens de content 8)7. Ik zou daar echt gelijk klaar mee zijn.
De ander was ABC overigens. Maar goed, gelukkig betaal ik er niet voor :+

Switched at Birth S01E13
* Raven spreekt geen gebarentaal

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 31-03-2019 11:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Twilight Zone is begonnen, morgen maar eens kijken :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

SMILF cancelled ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

[ Voor 101% gewijzigd door zeroday op 02-04-2019 07:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Absoluut weer zin in. Onlangs Elité gekeken, ook een aanrader en gelijk vertrouwd door bekende acteurs uit La Casa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Iemand al The Terror gekeken ? 1ste episode gekeken en was gewoon helemaal top, hopelijk is de rest van de serie van hetzelfde niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22
jos707 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:20:
Iemand al The Terror gekeken ? 1ste episode gekeken en was gewoon helemaal top, hopelijk is de rest van de serie van hetzelfde niveau.
Allang, ik vond het een mooie serie.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het tweede seizoen van Sabrina begint binnen te komen *O*

.... en ik zie een serie met dezelfde naam 8)7 als een andere die ik volg, eens kijken of ik 't filter daar onderscheid kan tussen laten maken

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:33:
Het tweede seizoen van Sabrina begint binnen te komen *O*

.... en ik zie een serie met dezelfde naam 8)7 als een andere die ik volg, eens kijken of ik 't filter daar onderscheid kan tussen laten maken
Is dat wel de juiste dan?

Dacht dat die later kwam...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:41:
[...]

Is dat wel de juiste dan?

Dacht dat die later kwam...
IMDB zegt vandaag :) en ik zie net dat er ook al een 3e en 4e seizoen op IMDB staan vermeld :D

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:43
Hallo serie liefhebbers.

Ik heb er weer een gevonden genaamd Warrior deze is van Cinemax.

link: IMDB: Warrior (TV Series 2019– )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Afgelopen week Hanna afgekeken in een paar avonden.

Uitstekende serie van Amazon over een meisje dat opgroeit in het bos, nadat ze is ontsnapt uit een militair complex. Genoeg actie, goed geacteerd, humor af en toe. De hoofdacteurs naast het meisje zijn ook de 2 hoofdacteurs van de serie The Killing.

Ook een leuke serie om met je meisje te kijken ;)

spoiler:
Ik vond de serie later in het seizoen af en toe wel wat een Orphan Black vibe hebben, wat ik ook een top serie vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
chielmi schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:14:

Uitstekende serie van Amazon over een meisje dat opgroeit in het bos, nadat ze is ontsnapt uit een militair complex. Genoeg actie, goed geacteerd, humor af en toe. De hoofdacteurs naast het meisje zijn ook de 2 hoofdacteurs van de serie The Killing.

spoiler:
Ik vond de serie later in het seizoen af en toe wel wat een Orphan Black vibe hebben, wat ik ook een top serie vond.
Die heb ik voor vanavond op de planning staan om een start mee te maken. Vond op Amazon Prime ook 'The Widow' een goede serie, met Kate Beckinsale _/-\o_.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met of zonder leren pakje en scherpe hoektandjes O-) :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Heel fijn .. Killing Eve met een mooie S2 seizoenstart ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
arsimo schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 00:39:
The Good Fight weer begonnen. Brilliant zoals altijd. Hoogtepunt toen "de haren" zich ontrafelde. Rotflmao.
Ik erger me alleen aan de "muzikale" intermezzo's die nieuw zijn dit seizoen.... Voor de rest inderdaad weer lekker bezig dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:21:
[...]

Met of zonder leren pakje en scherpe hoektandjes O-) :P
In 'The Widow' helaas zonder, maar ook in The Widow kan ik d'r wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Heeft iemand al een idee wanneer Netflix het nieuwe seizoen van Lucifer gaat uitbrengen, aangezien zij dit zouden oppakken? Ik kan er maar barweinig over vinden. Zo'n vermakelijke serie en zeker na die cliffhanger dat Chloe nu eindelijk heeft gezien wie Lucifer echt is.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Netflix heeft lucifer inderdaad overgenomen, het vierde seizoen is gefilmd en klaar. Het moet alleen nog uitgezonden/gelanceerd worden. Dat gaat ergens in dit jaar gebeuren, maar wanneer precies is nog onbekend. Ik kijk er zelf ook naar uit. Overigens gaat het een veel korter seizoen worden, van 10 afleveringen. Maar waarschijnlijk gaan ze wel langer duren dan de 3 kwartier die je gewend bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
AcidBurn schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:23:
Netflix heeft lucifer inderdaad overgenomen, het vierde seizoen is gefilmd en klaar. Het moet alleen nog uitgezonden/gelanceerd worden. Dat gaat ergens in dit jaar gebeuren, maar wanneer precies is nog onbekend. Ik kijk er zelf ook naar uit. Overigens gaat het een veel korter seizoen worden, van 10 afleveringen. Maar waarschijnlijk gaan ze wel langer duren dan de 3 kwartier die je gewend bent.
https://www.glamour.nl/ni...amaserie-lucifer-netflix/

"Soon" .... :9

[YouTube: Lucifer Season 4 Netflix Promo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

chielmi schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:14:

spoiler:
Nu je het zegt ja, wat is Joel Kinnaman flink veranderd, herkende hem helemaal niet van The Killing. Flink in de sportschool gezeten denk ;)

Vooral de eerste paar afleveringen waren enorm spannend, helaas gebeurde er wel een paar dingen in de serie waar ik echt van afknapte. Daardoor werd ik er een beetje uitgehaald en het potentiele eindcijfer van een 8,5 zakte bij mij dan ook in naar een welverdiende 7.

Het nieuwe seizoen van Billions is ook weer een paar aflveringen begonnen, en moet zeggen dat ik ook best genoten heb van het eerste seizoen van All American.

Zag vanochtend dat The Chi klaar stond, dus vanavond ook weer wat te doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 09-04-2019 21:29 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

xoniq schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:49:
[...]

In 'The Widow' helaas zonder, maar ook in The Widow kan ik d'r wel waarderen.
vandaag een begin gemaakt, je ziet al gauw (denk ik) hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen
ben benieuwd hoe nu alles in elkaar zit ..
mooie tip !
en fijn dat ie al compleet beschikbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:00:
[...]

vandaag een begin gemaakt, je ziet al gauw (denk ik) hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen
ben benieuwd hoe nu alles in elkaar zit ..
mooie tip !
en fijn dat ie al compleet beschikbaar is ;)
Ik zit al in aflevering 5 in 1 avond :+ prima serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
Greatsword schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:23:
[...]

Nu je het zegt ja, wat is Joel Kinnaman flink veranderd, herkende hem helemaal niet van The Killing. Flink in de sportschool gezeten denk ;)

Vooral de eerste paar afleveringen waren enorm spannend, helaas gebeurde er wel een paar dingen in de serie waar ik echt van afknapte. Daardoor werd ik er een beetje uitgehaald en het potentiele eindcijfer van een 8,5 zakte bij mij dan ook in naar een welverdiende 7.

Het nieuwe seizoen van Billions is ook weer een paar aflveringen begonnen, en moet zeggen dat ik ook best genoten heb van het eerste seizoen van All American.

Zag vanochtend dat The Chi klaar stond, dus vanavond ook weer wat te doen ;)
Dan heb je waarschijnlijk Altered Carbon niet gezien.
Daar was het ook al zo:
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOGQyMjk5YTQtMjE5Yi00YTVlLTg5MjItMjYzNzljYzAzZTBlXkEyXkFqcGdeQXVyNDg4MjkzNDk@._V1_.jpg

Hoewel er, voor mij, wel betere redenen waren om die serie te bekijken.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Heee Inbar .. speelt een leuke rol in Imposters (kijktip, helaas wel gecancelled).

(en Prison Break)

UPDATE
hier volgens mij nog niet benoemde nieuwe series:

The Code
Warrior (Bruce Lee)
What we do in the Shadows
In the Dark

Benieuwd wie deze kijkt.

[ Voor 15% gewijzigd door zeroday op 10-04-2019 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah jammer. Vond seizoen 1 vermakelijk en seizoen 2 staat hier ook in de wacht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Into the Badlands is ook weer lekker bezig :9 . Jammer dat ik nu pas weet dat S03 meteen het laatste seizoen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Notna schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:44:
Into the Badlands is ook weer lekker bezig :9 . Jammer dat ik nu pas weet dat S03 meteen het laatste seizoen is :/
Ja, kijkt wel weer lekker weg. Al vind ik het toch zonde dat Nick Frost in de serie gestopt is voor wat comedy relief. Dat had de serie helemaal niet nodig.

spoiler:
Zou Baji nu echt dood zijn? Ik vrees een beetje voor een Deus Ex Machina

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mugwump schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:56:
[...]

Ja, kijkt wel weer lekker weg. Al vind ik het toch zonde dat Nick Frost in de serie gestopt is voor wat comedy relief. Dat had de serie helemaal niet nodig.

spoiler:
Ik vond Nick opzich wel een leuke toevoeging, werd wel allemaal heel serieus ;)

spoiler:
Ik heb de hoop dat Ankara met haar laatste adem The gift gebruikt om Bajie te helen, maar wellicht is het echt exit voor hem :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:43
Hallo daar was i weer weer serie gespot.

deze is van Netflix en heet Black summer.

Gaat een beetje over zombies / walking dead.

link: IMDB: Black Summer (TV Series 2019– )

Verhaal in Engels: A mother, torn from her daughter, embarks upon a harrowing journey, stopping at nothing to find her. Thrust alongside a small group of American refugees, she must brave a hostile new world and make brutal decisions during the most deadly summer of a zombie apocalypse. Written by ahmetkozan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:04
Brockmire S03 is ook begonnen.
Toch 1 van de betere komische series op dit moment vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Knightfall S02 is toch wel heel sterk begonnen moet ik zeggen tov S01. Toevoeging van Mark Hamill was zeker een goede zet, ook vanwege het karakter wat hij neerzet.

Ik kijk voor de verandering uit naar de volgende episode :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Ben nu bezig met Quiksand, ook een aanrader!

YouTube: Quicksand: Season 1 | Teaser [HD] | Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Ben gisteren begonnen met
Osmosis (frans), gaat over een soort van soulmate vinden via AI maar dan beetje schimmig allemaal. 1e aflevering keek redelijk weg en is net goed genoeg om naar aflevering 2 te springen

heb je verder niets te doen kun je nog kijken naar
Now Apocalypse .. gaat eigenlijk nergens over, maar er zit bloot in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers O-) :
quote: Tremors
Full episodes of Tremors: The Series are coming to YouTube. Ep 1&2 are live now and the rest will be rolling out through April and May.
https://www.facebook.com/TremorsMovie/posts/2471986469487902
[YouTube: Tremors: The Series | Episode 1 'Feeding Frenzy' - FULL EPISODE]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Notna schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:30:
Knightfall S02 is toch wel heel sterk begonnen moet ik zeggen tov S01. Toevoeging van Mark Hamill was zeker een goede zet, ook vanwege het karakter wat hij neerzet.

Ik kijk voor de verandering uit naar de volgende episode :Y
Gisteren net met S01E1 begonnen, het zag er wel veelbelovend uit.

Alhoewel het met 'historie' in enge zin erg weinig te maken heeft (speculatief gedramatiseerd tot en met...) is het wel vermakelijk.
Ook die ga ik volgen denk ik. :)

Op dit moment zit ik in seizoen 1 van True Detective, en dat is wel een dikke aanrader zeg! :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

https://www.thewrap.com/t...c-derek-mio-george-takei/

Het tweede seizoen van The Terror begint 12 augustus.
Ik hoop dat dit seizoen ook weer (al dan niet wekelijks) op Amazon Prime komt.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Echt een aanrader met toch wel een verrassend plot: The Widow ..
ik verwacht geen S2, als dat zo is, wellicht in een andere setting met andere spelers.

https://www.vogue.nl/cele...-kate-beckinsale-relatie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Notna schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:30:
Ik zal het dan nog eens een kans geven met Mark Hamill er in. Het vorige seizoen vond ik soms iets te veel drammerig drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ramzzz schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:39:

Op dit moment zit ik in seizoen 1 van True Detective, en dat is wel een dikke aanrader zeg! :D
Seizoen 1 is fantastisch! Overigens is seizoen 2 ook erg sterk. Staat totaal los van elkaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25

Mr. Freeze

¡GO!

Mocht je het nog niet meegekregen hebben,

Game of Thrones seizoen 8 E1 is vanaf vandaag te downloaden te bekijken op Ziggo Movies XL.

:+

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Mr. Freeze schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:10:
Mocht je het nog niet meegekregen hebben,

Game of Thrones seizoen 8 E1 is vanaf vandaag te downloaden te bekijken op Ziggo Movies XL.

:+
Ben nog niet echt onder de indruk de eerste 40 minuten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25

Mr. Freeze

¡GO!

zeroday schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:42:
[...]

Ben nog niet echt onder de indruk de eerste 40 minuten ..
Tijdens het kijken van GOT moet je eigenlijk niet op t.net zitten, kom je nooit echt lekker in een serie.

Ik wacht nog even tot ik 'm met m'n vriendin kan kijken. O+

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Mr. Freeze schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:44:
[...]

Tijdens het kijken van GOT moet je eigenlijk niet op t.net zitten, kom je nooit echt lekker in een serie.

Ik wacht nog even tot ik 'm met m'n vriendin kan kijken. O+
was vanmorgen vroeg ;)
update, gelukkig was het laatste deel in orde.
Eerste deel snap ik wel, herhaling van zetten mbt het eerste seizoen maar goed .. Het was ook zo dat bijna iedereen even weer 'geïntroduceerd' moest worden op een paar karakters na.

[ Voor 26% gewijzigd door zeroday op 16-04-2019 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Clarke is klaar om weer een beschaving om zeep te helpen! Ik denk dat het vanaf 1 mei op Netflix zal zitten.
[YouTube: The 100 | Season 6 Trailer | The CW]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
algalid schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:18:
Clarke is klaar om weer een beschaving om zeep te helpen! Ik denk dat het vanaf 1 mei op Netflix zal zitten.
Ik denk het niet. De serie is van The CW, dus ik gok dat elke aflevering een paar dagen na de Amerikaanse uitzending op Netflix staat. Was met S5 ook zo namelijk.
Maar ik kan niet wachten tot S6 begint, nog een kleine 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog meer afleiding :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

De serie waarvan je denkt, what the f****ck wat slecht ..

'Now Apocalypse'...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mugwump schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:56:
[...]

spoiler:
Notna schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:59:
[...]

Ik vond Nick opzich wel een leuke toevoeging, werd wel allemaal heel serieus ;)

spoiler:
Ik heb de hoop dat Ankara met haar laatste adem The gift gebruikt om Bajie te helen, maar wellicht is het echt exit voor hem :(
spoiler:
Called it! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Notna schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:01:
[...]

[...]

spoiler:
Called it! :P
spoiler:
Ja, ik ook dus. :P

Verder blijft het wel vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
Zojuist de Netflix serie Quicksand afgekeken. Jammer dat het maar 6 afleveringen zijn.
De hoofdrolspeelster doet het erg goed, speelt overtuigend.
Ook erg goed gedaan hoe het verhaal steeds een andere wending krijgt naarmate de toedracht duidelijker wordt. Er is maar 1 ding dat (mij althans) te snel duidelijk werd: wie de ooggetuige is. Maar ook daar krijgt het verhaal nog een staartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:15
Bosch S05 is sinds vrijdag begonnen. Alle afleveringen zijn tegelijk gereleased (Amazon).
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.