"When you grow up your heart dies"
Perez moet ook wisselen en er zit niemand achter Max, dus er is geen druk.Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:57:
Wordt spannende stop met delta van 18s
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Of wel, DRS x2
Maar goed dat hij hem er niet voor mikt, had toch niks van nut gehad
Wil vrij zijn van perezDentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:00:
Interessant dat Verstappen zo lang doorrijdt..
Nee.Exocet schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:00:
Zou Bottas Max nog kunnen bedreigen?
Bensimpel
Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)
nee, is een nette fin, die doen dat nietExocet schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:00:
Zou Bottas Max nog kunnen bedreigen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
true maar hij begint juist wat te verliezen (tienden, maar toch) en Perez moet sowieso nog naar binnen.
edit: nu wint ie weer wat, zal inlap zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door Dentist op 26-08-2018 16:01 ]
Maar je wil niet riskeren dat je paar rondes achter perez komt te zitten.Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:01:
[...]
true maar hij begint juist wat te verliezen (tienden, maar toch) en Perez moet sowieso nog naar binnen.
Dat is waar RBR eerder naar zal kijken idd, qua strategie.Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:00:
Ik maak me meer zorgen dat straks Bottas aandringt.
Waiting on the world to change
BOT gaat echt geen 30 seconden goedmaken in 19 rondenpinda powerrr schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:01:
Dat is waar RBR eerder naar zal kijken idd, qua strategie.
Tenzij we nog een SC krijgen...TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
BOT gaat echt geen 30 seconden goedmaken in 19 ronden
Het blijft een Mercedes waarin hij rijdt.TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
1 SC en het is klaar, het is nog 20 rondjes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of hij niet meer hoeft te stoppen (al zal hij dan echt het uiterste uit z'n SS van ronde 2 moeten halen
BOT hoeft wellicht niet perse meer naar binnen, hoe oud zijn zijn banden?TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
Een Merc in vrije lucht....TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 26-08-2018 16:05 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
SoftHackus schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:05:
Max zo naar SS ?
Nee S.Hackus schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:05:
Max zo naar SS ?
23Joster schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:05:
[...]
BOT hoeft wellicht niet perse meer naar binnen, hoe oud zijn zijn banden?
Verwijderd
Softs hij reed al op SSHackus schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:05:
Max zo naar SS ?
Misschien toch niet

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
VTEC Yo!Heijmenberg99 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:04:
Die Honda klinkt zoooo lekker
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bottas staat op SS en moet nog pitten.Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:07:
Bottas nu 12 secondes achter Max... Is me iets te heet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BOT moet nog pitten héSir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:07:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bot heeft oude banden volgens mij.Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:07:
Atlas#22744
PSN: xMaurice93
Hij moet nog een stop makenSir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:07:
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Nuj gaat het verschil in banden wel iets uitmaken natuurlijk.Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:07:
Die van BOT zijn 24 rondes oud.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HAR heeft de tijd van zijn leven vandaag.
Je heb een paar pagina's terug mooie foto's van het moment! Picture said enoughSir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:08:
Heeft iemand een link naar de start van de GP?
https://streamable.com/db1v2Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:08:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
https://streamable.com/db1v2Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:08:
I served in a company of heroes.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee, is alweer onderweg
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Renault motor.. blijft een onderdeel
Blijf maar even wakker, BOT zit vlak achter OCO.iichel schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:13:
Kan iemand me wakker maken als Bottas wat inhaalt?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat BOT niet nog ff die extra turbo aanslingert.
nee even koffie pauze.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:14:
Stopt RIC ermee
Edit, lijkt dus mogelijk op junior rijder van FER naar TR, tot RAI stopt.
[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2018 16:16 ]
Hey DanielArrne schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Maar het is alsnog de schuld van een Renault.
Party modi in the hooouuuuse tonight

George Clooney ook aanwezig?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Volgens Horner op C4 gaven ze het tot ronde 30 mbt safety car. Dit was kwestie van mileage besparen voor de motor.dr.lowtune schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:16:
Ric klaar..zal er wel geen zin meer in gehad hebben. Horner keek niet blij! Slechte start en vervolgens niet terug kunnen komen, teleurstellend. Ik hoop voor hem dat het bij Renault allemaal wel gaat lukken.
Er was eigenlijk niets te winnen, het was nog een leuke test sessie en de sponsors even laten zien. Onnodige mileage op de PU, gearbox.dr.lowtune schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:16:
Ric klaar..zal er wel geen zin meer in gehad hebben. Horner keek niet blij! Slechte start en vervolgens niet terug kunnen komen, teleurstellend. Ik hoop voor hem dat het bij Renault allemaal wel gaat lukken.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nope.Lasmibalsingh schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:18:
Was er nog een onderzoek ingesteld naar de botsing van Bottas op de Williams in ronde 1?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat zal vast @DaniëlWW2 zijn geweestMugwump schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:19:
Wie riep er gisteren nou ook alweer dat FI het RB lastig kon maken qua race pace?
Ik o.a. En ik zat ruimschoots mis. Wel mooie acties gezien iig.Mugwump schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:19:
Wie riep er gisteren nou ook alweer dat FI het RB lastig kon maken qua race pace?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1