-
Aan jouw heb ik ook niks...
Voor iedereen die Max op podium hoopt, denk aan Bottas.
niets moois aan, PER gaat netjes opzij
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lopen willen ze wel, maar uitvallen ook.Dj-sannieboy schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:36:
Zo slecht is de Renault motor dus toch ook weer niet
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 8% gewijzigd door Dentist op 26-08-2018 15:37 ]
Reserve voor volgend jaar?Ari Gold schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:36:
Kan Ric niet gewoon stoppen om onderdelen te sparen?
Die komen ook altijd ongelegen.-ION- schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:36:
Hopelijk moet Vettel dadelijk ook even een windows update doen XD.
ketting reactie, maar ja, uiteindelijk de hulk.JvS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:
Ah kimi dus ook door Hulk eruit geramd.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ricciardo werd geraakt door Alonso.Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:
Ah, Ric sneed dus gewoon Rai's band aan flarden.. slordig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HENG HENG
Door de touche van Alonso jaDentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:
Ah, Ric sneed dus gewoon Rai's band aan flarden..
RIC kreeg ook een tikje, niet gezien/gehoord?Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:
Deed ie niet express en werd nog geraakt door Alonso..Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Once again open up your bag of tricks!
Hij moet punten halen anders gaat Max hem met deze posities voorbij in het kampioenschapSpotmatic schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:39:
Kudos dat RBR RIC nog laat racen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
DUGG
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hij deed toch niets fout?SwooX schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:39:
Krijgt Vettel geen penalty omdat die 2 verschillende racelijnen reed bij de aanval van Force India?
27.6 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
Max op PER: https://old.reddit.com/r/...rk_of_perez_heading_into/
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online

Hij zit midden in het veld, maar een ronde achter. Hij gaat zo nooit unlappen zonder veel meer chaos.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
koe haas - je weet het nooit.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
Ik snap niet dat Ricciardo nog rijd. Zo ziet het er nu uit qua posities.
[afbeelding]
Hij zit midden in het veld, maar een ronde achter. Hij gaat zo nooit unlappen zonder veel meer chaos.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De Russische live timing geeft het bij mij ook fout aan.Shva schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:42:
Hmm dacht dat olav zei dat max op softs reed...
"When you grow up your heart dies"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij een SC mag hij er meestal langs toch? Hopen dus. En beetje screentimeDaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[afbeelding]
Heb je ook video? Kunnen we het nogmaals bekijken.SwooX schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[...]
27.6 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
Safetycar en hij mag zich unlappen..dan wordt het al weer een ander verhaal. Je weet maar nooit.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[afbeelding]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Toch wel overtuigend.
Pfoe nee, geen idee waar ik die vandaan moet halen. Was lap 1 vgm.Vos schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:43:
[...]
Heb je ook video? Kunnen we het nogmaals bekijken.
Het blijft een lelijk ding maar hier heeft hij toch wel zijn functie bewezen.
Horner zei net op Ch4 dat er nog een safetycar kan komen waarbij hij zich mag unlappen. Misschien dat net in de top10 dan nog mogelijk was.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[afbeelding]
Dat gaat om weaven als je 1 op 1 verdedigt. Hier valt-ie aan en daarna verdedigt-ie. Er is geen verbod op meerdere bewegingen, alleen als iemand je inhaalt mag je niet heen en weer blijven bewegen om te verdedigen.SwooX schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[...]
Dit is hier duidelijk niet van toeapssing
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
1 SC en hij is terug in de race. En de backbenchers is hij zo voorbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Gewoon in de lobby verder kijkenRivanov schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:44:
Hoop wel dat ze doorrijden want moet uiterlijk 11:00 uitchecken in m'n hotel.
BOT heeft waarschijnlij ook schade opgelopen. Hij botste bij de start tegen zijn voorligger op.autje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:44:
BOT komt niet heel snel bij ERI, en dat op SS vs. S. Vreemd.
En als er nu een SC komt => lapped cars may now overtake => RIC kan nog naar de punten.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:41:
[afbeelding]
Maar dan moet die SC voor VET VAN op een ronde zet.
Mwah dat is ook als je zelf een helm opzet. Dan stoot je je hoofd veel vaker. Die halo is hoger en wordt dus eerder geraakt.
Niet dat ik niet graag een beugeltje boven mn hoofd zou hebben in die situatie hoor.
Always look on the bright side of life.
Dit is Spa, de kans op chaos is groot!DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:45:
Mensen, ik zeg toch dat Ricciardo niet unlapped gaan worden zonder veel meer chaos. Wat is een SC nou?
Das een grijze Mercedes die altijd aan kop rijdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:45:
Mensen, ik zeg toch dat Ricciardo niet unlapped gaan worden zonder veel meer chaos. Wat is een SC nou?
Max heeft Ric ook compleet zoek gereden.De_Bastaard schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:47:
Wat een verschil tussen Gasly en Hartley weer....
I served in a company of heroes.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat scheelde wel 50 km/uur
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 26-08-2018 15:48 ]
Dat herken ik wel, maar deze kwam van boven dus ik ben definitief overtuigdClifdon schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:46:
[...]
Mwah dat is ook als je zelf een helm opzet. Dan stoot je je hoofd veel vaker. Die halo is hoger en wordt dus eerder geraakt.
Niet dat ik niet graag een beugeltje boven mn hoofd zou hebben in die situatie hoor.
En RBR krijgt info over de soft tyres, hoe lang die meegaan.PWM schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:43:
Bij een SC mag hij er meestal langs toch? Hopen dus. En beetje screentime
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Niet online
Doe maar niet. Geen kapotte Renault's meer alsjeblieft want die van Sainz en Vandoorne zijn nieuw dus die gaan waarschijnlijk niet.TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:47:
Chaos is niet nodig, een plof van een Renault op een verkeerd punt kan ook een SC geven. En die kans is aanwezig, gezien nog 67% van de Renault motoren in competitie is.
Het lijkt erop dat hij een tijdje heeft zitten sparen. Seconde of 27 nu achter VER.Sir_Lion schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:45:
[...]
BOT heeft waarschijnlij ook schade opgelopen. Hij botste bij de start tegen zijn voorligger op.
Doei!Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:47:
Zo..de optocht is gaande. Over een klein uurtje maar weer even verder kijken

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Lijkt wel zo linksachter ja.iichel schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:51:
Heeft Bottas een blistertje op de achterbanden?
Hamilton weliichel schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:51:
- DaniëlWW2
- Niet online
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
HAM ook, Simson plakkertjeiichel schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:51:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vettel gaat ook naar binnen.
[ Voor 65% gewijzigd door Heijmenberg99 op 26-08-2018 15:56 ]
De een gaat naar RBR en de andere gaat F1 verlaten. Verschil kan haast niet groter zijn.De_Bastaard schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:47:
Wat een verschil tussen Gasly en Hartley weer....
Goed getimed van Ferrari.Dentist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:57:
Wordt spannende stop met delta van 18s
18sBarres B. schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:58:
Heb niet goed opgelet (ben een beetje moe..), hoe lang duurt een pitstop ongeveer? 20 sec?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
18Barres B. schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:58:
Heb niet goed opgelet (ben een beetje moe..), hoe lang duurt een pitstop ongeveer? 20 sec?
Max kan ook veilig stoppen nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 26-08-2018 15:59 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Nope.poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:59:
Gvd.. ben ik de enige die het Hamilton al lang niet meer gunt?
We moeten ham nu wat gunnen. En dan hopen dat ham vet er samen vanaf gaan.poor Leno schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:59:
Gvd.. ben ik de enige die het Hamilton al lang niet meer gunt?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1