Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:17:
Zojuist aan de oplader gehangen en de cache geleegd zoals hierboven beschreven. Vandaag was wel een absoluut dieptepunt. 3 uur screen on time en nog 12% batterij over. 15,5 uur van de lader af.
Ik heb nog geen andere telefoon gehad de afgelopen vijf jaar die zo snel leeg was 😧
Ik heb het Always on Display al sowieso uit staan. Zoveel mogelijk apps verwijderd die ik niet gebruik. Zoals gezegd game ik niet. Telefoon staat de hele dag op stil, geen trillen.
Heb je in de battery stats ook gekeken welke apps eraan schuldig zijn? Ik merk namelijk dat als ik Spotify niet hard kill, deze op de achtergrond mijn accu leegtrekt zonder iets te doen.
Voor de rest: gisteren was mijn eerste dag dat ik het volledig in gebruik had, met een Spotify die zat te kutten eindigde ik de dag met 28% en 4,5 uur SOT. Hij ging om 6:15 van de lader en 23:30 weer aan de lader. Daarbij had ik de volgende dingen:
Continu bluetooth verbinding met mijn Huawei Watch
2 uur 30 minuten Spotify aan tijdens m'n woon/werkverkeer
2 uur 30 minuten verbonden met Airpods tijdens woon/werkverkeer
100 minuten browsen op Reddit, Tweakers, Instagram, Facebook, YouTube, NOS tijdens woon/werkverkeer
Wifi continu aan, ondanks dat ik onderweg geen wifi heb
Persoonlijke email & werk email continu in sync
Slack, Whatsapp, Instagram, Facebook Messenger notificaties
Is de accuduur heel bijzonder? Nee, maar ik kan echt met gemak de dag door. Zeker vandaag, waarbij ik onthouden heb om Spotify hard te killen.