Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

De berichten in het [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen topic liepen een beetje uit de hand. Daarom een los topic voor het bespreken van de Note 9 inruilactie. Bij het inleveren van je oude toestel bij Samsung krijg je korting op de aanschaf van een Note 9. Dit voordeel kan oplopen tot €466,40.

Voor aanmelden en meer informatie kan gekeken worden op de speciale inruil website.

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.003-09-2018Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 100% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 09:34 ]

Moet eerst nog van Samsung de mail krijgen ter bevestiging van de inruil met verdere instructies. Neem aan dat we die morgen krijgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
KOEKiEh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:27:
Net opgehaald bij Mobiel.nl (Utrecht) kreeg uitstekende service (gratis een USB-C erbij gekregen).
NU bezig met uitpakken en alles aan het overzetten.

Wel een mooi device.

Waar ik nu tegenaan loop is dat ik geen extra toestel waarde krijg bij het invullen van de Samsung formulier.

Mijn note 3 blijft staan op € 0,- als extra inruil waarde. :(
Als je je orderdatum invult dan komt die 200 er wel bij te staan.

Waar ik tegenaan loop is dat mobiel.nl niet in 't lijstje staat? Of moet je dan studentmobiel pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-06 21:20
Imperium schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:53:
[...]

Als je je orderdatum invult dan komt die 200 er wel bij te staan.

Waar ik tegenaan loop is dat mobiel.nl niet in 't lijstje staat? Of moet je dan studentmobiel pakken?
Wat ik gehoord heb van de medewerker van Mobiel.nl is dat het selectie is --> fysieke winkel en dan Leidschendam (Hoofdkantoor. Nog niet getest btw.

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:24
Hebben jullie de mail van samsung al gehad betreffende de inruil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danda schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:11:
Jep, onderwerp is "Samsung Galaxy Note9 - Ruil je oude toestel in", afzender "Samsung Buyback no-reply@samsungcashback.eu".

Misschien even je spam checken?

En anders gewoon deze link: https://www.samsung.com/nl/offer/mobile-trade-in/

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-06 21:20
danda schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:11:
Yep
Deze link stond daarin vermeld.
https://www.samsung.com/nl/offer/mobile-trade-in/

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-06 12:46

M-W

weet iemand welke accesoires precies meegestuurd moet worden met de inruilactie? alles wat er in de doos hoort te zitten?

en moet je de streepjescode nou eruit snijden van je note 9 doos?

[ Voor 29% gewijzigd door M-W op 24-08-2018 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
M-W schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:43:
weet iemand welke accesoires precies meegestuurd moet worden met de inruilactie? alles wat er in de doos hoort te zitten?

Volgens mij alleen de telefoon, compleet met accu, eventueel stylus, back cover etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:24

dat laatste ook Dan moet je de verpakking vernielen....

[ Voor 5% gewijzigd door danda op 25-08-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij ook de mail gekregen met een Belgisch adres en Belgisch telefoonnummer toen je alles had ingevuld? Vage shit. Gebeld met Samsung en die hebben me geadviseerd nog niks op te sturen omdat er een fout in de site zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:28
Als ik het formulier invul, staat er een Belgisch bankrekening als voorbeeld. Ik denk dat ik maar even een paar dagen wacht met registreren, er staat volgens mij een Belgisch formulier op de Nederlandse site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evdakker schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:31:
Als ik het formulier invul, staat er een Belgisch bankrekening als voorbeeld. Ik denk dat ik maar even een paar dagen wacht met registreren, er staat volgens mij een Belgisch formulier op de Nederlandse site...
Zie mijn post boven die van jou.

Ik heb alles al geregistreerd dus hoop dat ze het gaan oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Heb jij ook de mail gekregen met een Belgisch adres en Belgisch telefoonnummer toen je alles had ingevuld? Vage shit. Gebeld met Samsung en die hebben me geadviseerd nog niks op te sturen omdat er een fout in de site zat...
Ik heb er helemaal niet op gelet eigenlijk. Er stond in mijn email twee links. 1 voor belgie en 1 voor Nederland. Heb Nederland geklikt en ging ervan uit dat het klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

In mijn mail staat ook een Belgisch adres om naartoe op te sturen..niet doen dus?

Edit:onderaan staat wel een NL adres...

"Je inruiltoestel GRATIS opsturen

Verzend het inruiltoestel samen met bovengenoemde documenten in een stevige envelop of postpack. Noteer het volgende antwoordnummer op het pakje of envelop:

L8P antwoordnummer 15020

2210 VB Noordwijkerhout

Gelieve je gegevens aan de buitenkant op het pakje te vermelden, inclusief het OrderID, en breng het vervolgens naar een PostNL punt voor gratis verzending. Wij adviseren toestellen met een hogere waarde aangetekend naar ons te versturen, hierbij zal je de kosten voor de aangetekende zending zelf dienen te dragen."

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 712338 op 25-08-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:05:
[...]

In mijn mail staat ook een Belgisch adres om naartoe op te sturen..niet doen dus?

Edit:onderaan staat wel een NL adres...

"Je inruiltoestel GRATIS opsturen

Verzend het inruiltoestel samen met bovengenoemde documenten in een stevige envelop of postpack. Noteer het volgende antwoordnummer op het pakje of envelop:

L8P antwoordnummer 15020

2210 VB Noordwijkerhout

Gelieve je gegevens aan de buitenkant op het pakje te vermelden, inclusief het OrderID, en breng het vervolgens naar een PostNL punt voor gratis verzending. Wij adviseren toestellen met een hogere waarde aangetekend naar ons te versturen, hierbij zal je de kosten voor de aangetekende zending zelf dienen te dragen."
Klopt maar omdat het vrij vaag was heb ik gebeld en gaf Samsung aan beter even te wachten en maandag contact op te nemen. Ze gaven mij telefonisch namelijk een ander adres maar ze gaven ook aan dat de desbetreffende afdeling op zaterdag niet bereikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:17:
[...]

Klopt maar omdat het vrij vaag was heb ik gebeld en gaf Samsung aan beter even te wachten en maandag contact op te nemen. Ze gaven mij telefonisch namelijk een ander adres maar ze gaven ook aan dat de desbetreffende afdeling op zaterdag niet bereikbaar was.
Ok lijkt mij dat het dat adres in Noordwijkerhout gaat zijn, maar idd even afwachten. Stuur ook nog niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:21:
[...]

Ok lijkt mij dat het dat adres in Noordwijkerhout gaat zijn, maar idd even afwachten. Stuur ook nog niks op.
Nee ze gaven me een ander adres. Geen antwoordnummer. Zal wel het normale postadres zijn geweest van dat bedrijf. Lijkt me dat het dus wel het antwoordnummer moet zijn maar zal maandag weer bellen en jullie iets laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik heb een note 3 met een officieel Samsung hoesje incl backcover. De originele backcover ben ik kwijt. Zal dat een probleem geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:56:
Ik heb een note 3 met een officieel Samsung hoesje incl backcover. De originele backcover ben ik kwijt. Zal dat een probleem geven?
Volgens mij is elke kleine afwijking reden om er een x bedrag vanaf te trekken maar die 200 krijg je volgens mij sowieso. De Note 3 zal toch niet veel waard meer zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:56:
Hoesjes en sd kaarten worden sowieso weggegooid staat in de mail dus die kan je net zo goed niet meesturen. Je kan een Note 3 backcover kopen voor een paar euro's, heb ik ook voor Note 4 gedaan, dan weet je zeker dat er geen aftrek volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:10:
[...]

Volgens mij is elke kleine afwijking reden om er een x bedrag vanaf te trekken maar die 200 krijg je volgens mij sowieso. De Note 3 zal toch niet veel waard meer zijn denk ik?
Krijg er nog 3 euro voor plus die 200 piek. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou ik me niet druk maken. Dan gaan ze gewoon zeggen dat de originele backcover ontbreekt en is nieuwe voorstel 0 euro plus de 200 bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:26:
[...]

Nee ze gaven me een ander adres. Geen antwoordnummer. Zal wel het normale postadres zijn geweest van dat bedrijf. Lijkt me dat het dus wel het antwoordnummer moet zijn maar zal maandag weer bellen en jullie iets laten weten.
Heb je het juiste adres al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, nog niet sorry. Als iemand anders het weet hoe of wat, laat dan even hier wat achter.
Ik weet niet of ik straks alles opnieuw moet invullen of niet.

Zie ook: https://eu.community.sams...adresgegevens/td-p/645166

Update 11:43:
Samsung blijft maar moeilijk doen via Messenger. Het adres staat in de voorwaarden... ja maar dat is geen antwoordnummer om gratis op te sturen zoals in de voorwaarden staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Phusebox schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Nee, nog niet sorry. Als iemand anders het weet hoe of wat, laat dan even hier wat achter.

Samsung blijft maar moeilijk doen via Messenger. Het adres staat in de voorwaarden... ja maar dat is geen antwoordnummer om gratis op te sturen zoals in de voorwaarden staat.
Dat adres in noordwijkerhout is een antwoordnummer toch ?
ik neem niet aan dat ze een adres neer gaan zetten en dan vervolgens gaan doen alsog ze van niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossiejwt schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Dat adres in noordwijkerhout is een antwoordnummer toch ?
ik neem niet aan dat ze een adres neer gaan zetten en dan vervolgens gaan doen alsog ze van niks weten.
In de voorwaarden die ze mij stuurden staat dit adres:

L8P nv
Jonckerweg 20D
2201 DZ Noordwijk

In diezelfde voorwaarden staat ook dat je de streepjescode niet hoeft uit te knippen als je deze al digitaal hebt aangeleverd. Nogal wat tegenstrijdigheden dus en Samsung zwijgt weer eens op de chat als ook telefonisch kunnen ze me nog niet verder helpen.

Update: reactie via de chat: Niet opsturen naar antwoordnummer maar het adres dat ik hierboven noemde. Zelf verzendkosten betalen en altijd aangetekend opsturen.

Update 2: nu zeggen ze weer opsturen naar het antwoordnummer:
L8P
Antwoordnummer 15020
2210 VB Noordwijkerhout

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

Phusebox schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

In de voorwaarden die ze mij stuurden staat dit adres:

L8P nv
Jonckerweg 20D
2201 DZ Noordwijk

In diezelfde voorwaarden staat ook dat je de streepjescode niet hoeft uit te knippen als je deze al digitaal hebt aangeleverd. Nogal wat tegenstrijdigheden dus en Samsung zwijgt weer eens op de chat als ook telefonisch kunnen ze me nog niet verder helpen.

Update: reactie via de chat: Niet opsturen naar antwoordnummer maar het adres dat ik hierboven noemde. Zelf verzendkosten betalen en altijd aangetekend opsturen.

Update 2: nu zeggen ze weer opsturen naar het antwoordnummer:
L8P
Antwoordnummer 15020
2210 VB Noordwijkerhout
ik heb gewoon gestuurd naar antwoordnummer. aangetekend. gewoon email gevolgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
M-W schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:42:
[...]

ik heb gewoon gestuurd naar antwoordnummer. aangetekend. gewoon email gevolgd.
Ik ook.. Ga ervanuit dat het gewoon goed is? Weliswaar gewoon als pakketje, niet aangetekend. Zal wel goed komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 27-08-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Heb ook Samsung gebeld, en ze komen er met 3 ot 5 werkdagen op terug. Op een simpele vraag als die nota bene. Vage, trage types tref ik telkens aan de telefoon. Alsof ik niet met Samsung bel, maar een of ander startup bedrijfje.

Maar goed, denk toch dat het dat antwoordnummer in Noordwijkerhout is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Heb ook Samsung gebeld, en ze komen er met 3 ot 5 werkdagen op terug. Op een simpele vraag als die nota bene. Vage, trage types tref ik telkens aan de telefoon. Alsof ik niet met Samsung bel, maar een of ander startup bedrijfje.

Maar goed, denk toch dat het dat antwoordnummer in Noordwijkerhout is...
Die van mij is verstuurd naar het antwoordnummer... Moet maar goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Die van mij is verstuurd naar het antwoordnummer... Moet maar goed zijn.
Aangetekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, ik ga geen risico nemen met dit soort shady bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond dit wel een nieuwe post waard, want nogal een major F up van Samsung; ik krijg zojuist deze reactie:

BELANGRIJKE INFO OVER DE INRUILACTIE
Hi! We gebruiken vanaf nu inderdaad het Belgische kantoor voor L8P registraties. Alleen moet er standaard in de mail een bijlage zitten met een PostNL verzendsticker, deze zorgt ervoor dat je 'm kosteloos kan opsturen. Nu hebben wij al vernomen dat sommige deze niet ontvangen hebben. Houd je mail in de gaten voor deze sticker, als het goed is ontvang je deze vandaag nog. Deze sticker zorgt ervoor dat jouw toestel automatisch naar het juiste adres gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06 22:49
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:41:
Vond dit wel een nieuwe post waard, want nogal een major F up van Samsung; ik krijg zojuist deze reactie:

[...]
Het valt me nu inderdaad pas op dat er geen verzendlabel is bijgevoegd. Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PureLOOD schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:16:
[...]

Het valt me nu inderdaad pas op dat er geen verzendlabel is bijgevoegd. Bedankt voor het delen!
Nou ja, ik heb gisteren 4x bevestiging gevraagd en ze zeiden dat ik het gewoon kon opsturen, wel zelf betalen voor aangetekend.

Nu zeggen ze "we verwachten dat het wel goed komt".
Wie zei ook alweer dat ik vaker positiever moest denken want dan gaat alles beter 8)7

Echt nu ben ik dus mijn telefoon kwijt en moet ik maar hopen dat het ergens goedkomt.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Komt allemaal wel goed joh. Even afwachten. En anders lossen ze het maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:41:

[...]
Snap er niks van, zonder de bijlage mag je het niet opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:47:
[...]

Snap er niks van, zonder de bijlage mag je het niet opsturen?
Ze hebben nog steeds geen Verzendlabels verstuurd. Zolang zou ik nog niks versturen. Die van mij is helaas al weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06 22:49
Vandaag contact gehad met een Samsung supportmedewerker. Zij bevestigde nogmaals dat het probleem (van de verzendlabels) bij meer mensen speelt en dat er aan gewerkt wordt. Tegen mij zij ze dat ik eind volgende week bericht kan verwachten. Afwachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PureLOOD schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:37:
Vandaag contact gehad met een Samsung supportmedewerker. Zij bevestigde nogmaals dat het probleem (van de verzendlabels) bij meer mensen speelt en dat er aan gewerkt wordt. Tegen mij zij ze dat ik eind volgende week bericht kan verwachten. Afwachten dus....
Het zijn me toch een partij prutsers daar zeg. Weken, wellicht maanden de tijd gehad om zo'n actie voor te betereiden en dan maken ze een fout (kan gebeuren) en hebben ze nog twee weken nodig om het recht te zetten. Ik het heb vorige week vrijdag(avond) voor het eerst al gemeld bij hun dat het niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Maar wat is er gaande dan? Tig mensen hebben hun toestellen naar Noordwijkerhout gestuurd. Als ik dit niet op 't forum las, wist ik van niks. Hoe gaan ze dat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:41:
Maar wat is er gaande dan? Tig mensen hebben hun toestellen naar Noordwijkerhout gestuurd. Als ik dit niet op 't forum las, wist ik van niks. Hoe gaan ze dat oplossen?
Ze zouden een label voor verzending per mail sturen. Maar inderdaad, dit hadden ze meteen maandag moeten doen. Nu zijn ze veel te laat, niemand weet iets dus velen sturen hem gewoon op. Blijkbaar moesten de toestellen naar België.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:45:
[...]

Het zijn me toch een partij prutsers daar zeg. Weken, wellicht maanden de tijd gehad om zo'n actie voor te betereiden en dan maken ze een fout (kan gebeuren) en hebben ze nog twee weken nodig om het recht te zetten. Ik het heb vorige week vrijdag(avond) voor het eerst al gemeld bij hun dat het niet klopte.
Tja: en naar aanleiding van jouw melding gaan ze meteen actie ondernemen...

Er moeten eerst meer meldingen komen over hetzelfde probleem...

*knip*.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 09:36 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:07:
[...]

Wat "streepjescode" uitsnijden?

[afbeelding]
Ik heb het ook drie keer gevraagd. Het MOEST echt.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/nmvn7z/Smart_Select_20180901_151103_Messenger.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/gyv9LK/Smart_Select_20180901_151037_Messenger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:11:
[...]

Ik heb het ook drie keer gevraagd. Het MOEST echt.

[afbeelding] [afbeelding]
Het moest inderdaad uitgesneden worden, maar maak je geen zorgen, ze kunnen moeilijk de aanvraag weigeren omdat het niet per se uitgesneden was. Hoogstens je een bericht sturen dat je het alsnog moet aanleveren. Of gewoon goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:02:
[...]

Ze zouden een label voor verzending per mail sturen. Maar inderdaad, dit hadden ze meteen maandag moeten doen. Nu zijn ze veel te laat, niemand weet iets dus velen sturen hem gewoon op. Blijkbaar moesten de toestellen naar België.
Niet waar, Noordwijkerhout is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:05:
[...]

Het moest inderdaad uitgesneden worden, maar maak je geen zorgen, ze kunnen moeilijk de aanvraag weigeren omdat het niet per se uitgesneden was. Hoogstens je een bericht sturen dat je het alsnog moet aanleveren. Of gewoon goedkeuren.
Tja ik ben dan weer de brave burger die dat doet. Dus nu net van de winkel ook gehoord dat ze mijn toestel dan dus niet meer terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:16:
[...]

Niet waar, Noordwijkerhout is goed.
Pff die gasten daar. Ze moeten eens wat beter intern leren communiceren.

Tegen mij zeiden ze dus dat nieuwe policy was dat alles naar België moest. Net zoals ze dus tegen de ene zeggen dat een foto volstaat voor de streepjescode en tegen mij drie keer geven gezegd dat ik toch echt het ding uit de doos moest snijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opsturen oud toestel (Samsung Inruilactie)

Heb zojuist een mail ontvangen van Samsung NL MET verzendlabel!

Je oude toestel dient opgestuurd te worden naar België, liefst aangetekend.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
henklbr schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:42:

Dat is balen zeg. Ik heb hem direct de dag erna opgestuurd... moet ik aannemen dat ik hem kwijt ben? Van PostNLapp zie ik dat ie op 28 augustus is bezorgt op:
ANTWOORDNUMMER 15020
2210 VB NOORDWIJKERHOUT
Ik zal maar maandag Samsung moeten bellen, denk ik... balen man!

*knip*

[ Voor 44% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

GentiLi schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:58:
[...]

Dat is balen zeg. Ik heb hem direct de dag erna opgestuurd... moet ik aannemen dat ik hem kwijt ben? Van PostNLapp zie ik dat ie op 28 augustus is bezorgt op:
ANTWOORDNUMMER 15020
2210 VB NOORDWIJKERHOUT
Ik zal maar maandag Samsung moeten bellen, denk ik... balen man!

[...]

Misschien overdrijft hij idd en beetje, maar vindt je zijn bezorgdheid dan niet terecht!?
Phusebox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:09:
[...]

Goh. En wie had er nu gelijk over dat het naar België moest. Dus ja ik maakte me terecht zorgen en probeerde mensen hier te waarschuwen.

En daar is de topic report knop voor als je iets wil melden.
Prima dat je mensen wilt helpen en dat je bezorgt was. Namens iedereen bedank ik jou hiervoor. Maar daarvoor hoef je nog niet een topic te kapen of te vervuilen.

*knip*

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henklbr schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:42:

Lijkt me sterk, post maar een screenshot van je bijgevoegde label.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:52:
[...]

Lijkt me sterk, post maar een screenshot van je bijgevoegde label.
Met andere woorden: je gelooft me niet op mijn woord?

De verzendlabels zijn PERSOONLIJK; denk jij dat ik die hier ga posten?

Hier heb je een gedeelte van mijn ontvangen mail gister;
"Lijkt me sterk": het zou je sieren mensen eens te geloven op hun woord -> ik post hier geen onzin!

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/921/ZDQsBq.png

*knip*

[ Voor 114% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henklbr schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:08:
[...]

Heb je de bijlage wel goed bekeken? "het verzendlabel" in "Blauw onderlijnd"? Dat is een LINK -> als je daar op klikt, word je "persoonlijk verzendlabel" gedownload als PDF die je dan kan uitprinten!

Een nieuwe mail dus...

Je zit hier ook alleen maar om te "trollen", of je "eigen gelijk" te halen -> of niet?
Want dingen aannemen van een ander doe je niet, met je "langdradig"!
Die tekst is wel precies hetzelfde, vandaar. Afijn, Samsung zoekt het maar uit. En anders mogen ze dat aan een rechter of een zekere commissie gaan uitleggen straks, dat tig toestellen door foute instructies vanuit Samsung zoek blijken te zijn.

Edit: @Phusebox Net met Samsung gebeld. Noordwijkerhout is goed. De regel is als volgt. Is je Note 9 in NL gekocht, dan moet je oude Note naar Noordwijkerhout. Komt je toestel uit Belgie, dan moet je oude Note naar Belgie.

Niks aan de hand dus. Eerder andersom, degenen die hem naar Belgie hebben gestuurd, terwijl het in Nederland is gekocht en naar Noordwijkerhout moest, kunnen daardoor helaas op een vertraagd proces rekenen, aldus de medewerker.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 712338 op 03-09-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:30:
[...]

Edit: @Phusebox Net met Samsung gebeld. Noordwijkerhout is goed. De regel is als volgt. Is je Note 9 in NL gekocht, dan moet je oude Note naar Noordwijkerhout. Komt je toestel uit Belgie, dan moet je oude Note naar Belgie.

Niks aan de hand dus. Eerder andersom, degenen die hem naar Belgie hebben gestuurd, terwijl het in Nederland is gekocht en naar Noordwijkerhout moest, kunnen daardoor helaas op een vertraagd proces rekenen, aldus de medewerker.
Samsung weet het zelf niet; blijft daar gewoon echt slechte communicatie intern. Gisteren kreeg ik nog dit:

"Het adres is inderdaad gewijzigd maar je pakketje komt nog steeds goed terecht. Het oude adres wordt nog steeds gebruikt, alleen werd het een beetje druk daar en is er besloten om een tweede locatie toe te voegen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:41:
[...]

Samsung weet het zelf niet; blijft daar gewoon echt slechte communicatie intern. Gisteren kreeg ik nog dit:

"Het adres is inderdaad gewijzigd maar je pakketje komt nog steeds goed terecht. Het oude adres wordt nog steeds gebruikt, alleen werd het een beetje druk daar en is er besloten om een tweede locatie toe te voegen."
We wachten het af. Het klinkt in ieder geval logisch dat NL-se toestellen naar NL moeten en die uit België naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:07:
[...]

We wachten het af. Het klinkt in ieder geval logisch dat NL-se toestellen naar NL moeten en die uit België naar België.
Ja dat wachten duurt nog even. Mij werd gezegd dat ze er naar streven binnen 6 weken bericht te geven over de inruilwaarde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:30:
[...]

Nee hoor: het verzendlabel dat bij mijn mail zat, is voor België, NIET voor Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens heb ik nog steeds die mail niet ontvangen met verzendlabel. Iedereen zou die krijgen, of je nu al hebt opgestuurd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henklbr schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:44:
[...]

Nee hoor: het verzendlabel dat bij mijn mail zat, is voor België, NIET voor Nederland!
Ik geloof je hoor, blijkbaar worden er verschillende versies aan de klant verteld.

@Phusebox Tegen mij werd gezegd dat de verzendlabels niet apart worden toegestuurd maar dat de mail van de aanmelding voor de inruilactie DE bijlage is die men nodig heeft. Die dien je uit te printen, te ondertekenen (tevens je afstandsverklaring) en naar dat antwoordnummer in Noordwijkerhout op te sturen.

Hoe dan ook, het komt vast allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las net elders dat de eersten al bevestiging hebben gehad dat de inruil is goedgekeurd. Dus dat is positief nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:35:
Ik las net elders dat de eersten al bevestiging hebben gehad dat de inruil is goedgekeurd. Dus dat is positief nieuws.
Heb het ook gehad. 242 euro toegekend. Ze zijn sneller dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:52:
[...]

Heb het ook gehad. 242 euro toegekend. Ze zijn sneller dan ik dacht.
Ok, en wanneer opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afgelopen donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Laatst online: 12-06 04:30
Same here, bevestiging van Samsung 438,70 euro inruilwaarde toegekend. Nu afwachten of de betaling binnen 10 dagen binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep... Fijn dat ze het op volgorde van binnenkomst doen. Ik heb hem maandag opgestuurd en niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 22:54
Wauw, dat is erg snel dat de waarde al bepaald is. Nu wachten tot ik mijn mail eindelijk krijg. Moest tot vrijdag wachten voordat ik 'm kan opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Hier ook net een email gekregen. Geen geschuurde stukken trouwens mee gestuurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bjag6TwYbT5UEKvICvCN3MYR/full.jpg

De meegestuurde stukken:

Een Galaxy Edge ( €30,- gekocht op Marktplaats) met een kleine barstje in een hoek, maar blijkbaar genoeg om in waarde te laten zakken.

Een kopie van de aankoopbon, waarbij de dag van de betaling ook stond.

En een printje van de email die ik kreeg met de goedkeuring van de inruilactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0hJdbQP2nj8Yu2Hvjf4DERZe/full.jpg

Helemaal blij mee. :Y

[ Voor 24% gewijzigd door GentiLi op 04-09-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( Ik heb nog niks gehoord...

[ Voor 125% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 04-09-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GentiLi schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:00:
Hier ook net een email gekregen. Geen geschuurde stukken trouwens mee gestuurd.

[afbeelding]

De meegestuurde stukken:

Een Galaxy Edge ( €30,- gekocht op Marktplaats) met een kleine barstje in een hoek, maar blijkbaar genoeg om in waarde te laten zakken.

Een kopie van de aankoopbon, waarbij de dag van de betaling ook stond.

En een printje van de email die ik kreeg met de goedkeuring van de inruilactie.

[afbeelding]

Helemaal blij mee. :Y
Je kon beter een verlepte Note 4 voor 50 scoren en 240 aftrek krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist ook de bevestiging ontvangen. Geen gekke dingen gewoon het bedrag zoals eerder aangegeven. Gelukkig alles goed gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:28
Hier ook bevestiging van de inruilwaarde. Kapotte Note II opgestuurd naar het Nederlandse antwoordnummer, inclusief de originele Note 9 streepjescode. inruilwaarde eur 0,- plus eur 200,- extra inruil. Hier ook dus uiteindelijk alles goed!

• Draicon
Draicon schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:13:
Wauw, dat is erg snel dat de waarde al bepaald is. Nu wachten tot ik mijn mail eindelijk krijg. Moest tot vrijdag wachten voordat ik 'm kan opsturen.
Link uiteindelijk gehad. Gisteren opgestuurd en vandaag zowel bevestiging van ontvangst gekregen en bevestiging van uitbetaling.

Fijn dat dit gedeelte tenminste snel gaat. Link ontvangen met info duurde veel te lang. Uitbetaling zal waarschijnlijk ook even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Laatst online: 12-06 04:30
Betaling van L8P ontvangen, stond vanochtend op de bank. Toch een stuk sneller als vorig jaar en ik ben er blij mee. Denk dat het niet lang zal duren voor iedereen zijn geld ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_map
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 08:25
Na Pre-order van de Note9 bij mobiel.nl voor EUR 696 (- EUR15 vaste klanten korting) ging ik net als velen op zoek naar een kapotte note3,4,5 op Marktplaats. Daar stegen de prijzen tot 50,- euro (dankzij onszelf denk ik).
Ik ben daarop uitgeweken naar Ebay.de. Daar heb ik voor EUR10,20 een prachtige kapotte Note3 aangeschaft. Voor 7 euro was die incl tracktrace na 3 dagen in Nederland. Voor degene die nog een kapotte note zoeken voor deze actie, kan ik deze route van harte aanbevelen.

Vorige week woensdag heb ik de Note3 aangetekend doorgestuurd naar L8P
antwoordnummer 15020, 2210 VB Noordwijkerhout (dat is dus echt het juiste adres). Dit heb ik gedaan ZONDER de Imei van het doosje af te knippen en er op de brief bijgezet, dat deze reeds online geupload is.

Vandaag heb ik de bevestiging, dat ik 0,- + EUR 200,- zal ontvangen al gekregen.
Mijn eigen Samsung S6 had ik in de tussentijd voor 170,- verkocht.

Bij elkaar een leuk uitzoekwerkje en onderaan de streep is deze zakelijke aanschaf netto minder dan 0 euro. Nu nog een beter hoesje en ik ben zeer dik tevreden met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf78
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09-2020
ik ondervond gelijk de eerste dag na bezorging van mijn toestel dus de issue dat alleen luxemburg en belgie te kiezen na moeizaam contact te kunnen krijgen met samsung via facebook (na 1 uur reactie) werd me verteld na het weekend te kijken, want websupport was het weekend vrij. later die nacht nog gekeken en toen was landkeuze uit het formulier gehaald, vervolgens kreeg ik de mail, met gegevens over belgie, dus opnieuw contact gezocht van of dit klopte? via samsung forum, echter na 2,3 keer gevraagd te hebben naar verzendlabel die in de eerste run niet bij de mails zat, zou ik maar moeten wachten, na 1 week nog niets, dan maar handgeschreven etiketje op verpakking geplakt met antwoordnummer uit de mail. vorige week verzonden (aangetekend) en dinsdag zag ik dat het ontvangen was. status is nu pending, dus zal binnen een week vast wel bericht krijgen. mocht er iets ontbreken kun je het vaak nog wel digitaal via de mail doorsturen, als het is afgehandeld sturen ze je een voorstel en vervolgens komt dan pas de uitbetaling dit kan nog wel 6 week duren wat ik begrepen heb. Dus leuk zo'n actie maar qua organisatie en communicatie zijn er toch aardig wat gebreken. hoop dat ze hiervan geleerd hebben en mogelijk niet te extreem moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de terug-betaling ontvangen (van een Belgische rekeningnummer!)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Zojuist ook op m'n rekening zien verschijnen evenals de cashback van de Samsung Galaxy A6 2018 voor de werktelefoon van m'n vrouw.
Pagina: 1