Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03

Samsung heeft de Galaxy Note 9-smartphone officieel aangekondigd. Het nieuwe high-end toestel komt 24 augustus uit in een variant met 128GB voor 999 euro en een versie met 512GB voor 1249 euro.

Samsung legt de nadruk op de nieuwe S Pen. Deze ondersteunt bluetooth low-energy en kan daardoor niet alleen als stylus maar ook als een soort afstandsbediening dienst doen. De fabrikant geeft als voorbeeld het maken van selfies en groepsfoto's met een druk op de knop, het bedienen van slides van een presentatie en het pauzeren en afspelen van video.

De Note 9 heeft een accu met capaciteit van 4000mAh. Dat is meer dan voorgaande Note-modellen. De Note 8 had bijvoorbeeld een 3300mAh-accu. Het toestel is mede daardoor iets dikker en zwaarder dan de Note 8. Het amoledscherm is met een diagonaal van 6,4 inch ook een tikje groter. De resolutie van dat scherm is 2960x1440 pixels, waarmee het aantal ppi 516 bedraagt.

De naam van de processor die de Note 9 bevat, noemt Samsung in zijn persbericht niet, alleen dat het om een op 10nm geproduceerde octacore met maximale kloksnelheid van 2,8GHz gaat, terwijl de chipset lte cat 18 ondersteunt. Waarschijnlijk gaat het om de Exynos 9810-soc die eerder in de Galaxy S9-modellen verscheen.

De nieuwe smartphone in de Note-serie heeft twee 12-megapixelcamera's, waarvan een met variabel diafragma met een stand van f/1.5 en een van f/2.4. De tweede camera heeft een diafragma van f/2.4 en de frontcamera is een 8-megapixelmodel met diafragma van f1.7. De camera is dezelfde als die van de S9-modellen. Samsung benadrukt vooral de 'intelligente' functies zoals de Scene Optimizer. Deze verdeelt beelden automatisch onder in categorieën, om foto's automatisch te optimaliseren. Verder kan de camera waarschuwen als personen op foto's met hun ogen knipperen of beelden wazig zijn.

De smartphone is stof- en waterdicht op basis van de IP68-specificatie, wat betekent dat deze bijvoorbeeld in water ondergedompeld kan worden en daarbij kan blijven functioneren. Een accessoire is niet meer nodig om de Note 9 als desktopsysteem in te zetten: via een hdmi-adapter is het toestel met een monitor te verbinden. De smartphone is bij de DeX-functionaliteit als trackpad in te zetten.

De versie met 128GB opslag krijgt 6GB lpddr4 en komt in het blauw, zwart en paars op de markt voor 999 euro. Dat is dezelfde prijs als de Galaxy Note 8 van vorig jaar. De variant met opslagcapaciteit van 512GB bevat 8GB lpddr4 en komt alleen in het zwart uit, voor 1249 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 8.1.0
CPUExynos 9810
GPUARM Mali G72
RAM6 / 8 GB LPDDR4
ROM128 / 512 GB UFS (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 5.0, A-GPS, NFC, Glonass, Beidou, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, NFC
AansluitingenUSB Type-C, 3.5mm
SensorenLichtsensor, nabijheidssensor, accelerometer, e-compass, gyroscope, vingerafdruksensor, Hall sensor
Scherm6,4" Amoled-scherm (2960 x 1440)
Front Camera8MP, f/1.7
Back Camera12MP, f/1.5 en f/2.4, led flitser
2e Back Camera12MP, f/2.4
Accu4000mAh
KleurZwart, Blauw, Paars
Afmetingen161,9 x 76,4 x 8,8 mm
Gewicht201 g
SimkaartDual / Single
Prijs1000 / 1249 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.010-08-2018Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-05 16:32
Aan wat voor hoesjes denken de Tweakers die de Note 9 gepreorderd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-05 19:58
Draicon schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:59:
Aan wat voor hoesjes denken de Tweakers die de Note 9 gepreorderd hebben?
Heb en verwacht niet dat ik ga pre-orderen maar zelf zweer ik bij Spigen. Nog nooit 1 probleem mee gehad. Wil je iets meer "toughness" ga je voor de Tough variant, wil je iets minder robuust dan pak je de Slim versie.

Spigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:41
Spigen heeft al preorders geopend maar ze zullen wel direct (goedkoper) op amazon.de te vinden zijn. Ik "moet" een doorzichtige hoes vanwege blauwe uitvoering :)

https://www.spigen.com/co...d-s?variant=8837755207727

[ Voor 26% gewijzigd door CopyCatz op 13-08-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb bij het VIP event zo'n flip-LED cover gehad voor de Note 9. Leuk met die LEDs aan de voorkant maar niet erg praktisch, maakt hem erg dik en log. De siliconen bumper heb ik ook even gevoeld en is nu vanuit Samsung naar me onderweg, die is een STUK fijner!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Overigens bij vodafone f&f een accessoire voucher t/m eind deze maand. 25 of 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Vanmiddag een dbrand besteld. Al jaren overwogen, maar nooit de stap genomen. Nu wel besteld. Er is vandaag een deal met 15% of 25% korting.

Twijfel wel of ik voor de zwarte of blauwe Note moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Draicon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:39:
Vanmiddag een dbrand besteld. Al jaren overwegen, maar nooit de stap genomen. Nu wel besteld. Er is vandaag een deal met 15% of 25% korting.

Twijfel wel of ik voor de zwarte of blauwe Note moet gaan...
Dbrand is toch gewoon een skin, biedt geen bescherming tav vallen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Idd.. en dan hoef je ook geen aparte kleur phone meer te kopen. Slickwraps is trouwens 50% off nu voor note 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm waar is de Alcantara back cover? Ik wil nooit meer een flip of wallet case want dat maakt de telefoon echt te dik voor mij.

Die rubber dingen zitten altijd vol stof en zijn niet fijn in de hand. Waarom heeft Samsung de lederen back dit keer niet in het assortiment?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:05:
Hmm waar is de Alcantara back cover? Ik wil nooit meer een flip of wallet case want dat maakt de telefoon echt te dik voor mij.

Die rubber dingen zitten altijd vol stof en zijn niet fijn in de hand. Waarom heeft Samsung de lederen back dit keer niet in het assortiment?
Heb je nu ook een Alcantara cover? Heb je Samsung al gevraagd of ze deze (weer?) in het assortiment nemen of wellicht een andere leverancier weten?

Welke case heb je nu om je telefoon zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:29:
[...]

Heb je nu ook een Alcantara cover? Heb je Samsung al gevraagd of ze deze (weer?) in het assortiment nemen of wellicht een andere leverancier weten?

Welke case heb je nu om je telefoon zitten?
Ik heb nu een Apple lederen back cover 😉 heb er wel nog een voor de Note 7 liggen...

Zie hem nergens op de officiële lijsten. Voor de S9 en note 8 is ie er wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-05 15:26
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:05:
Hmm waar is de Alcantara back cover?
Dat vroeg ik me ook af... overal gekeken maar het ziet ernaar uit dat Samsung gestopt is met de Alcantara covers. Daar baal ik van, heb nu de S8 Plus met Alcantara cover, heb de Note 9 besteld en wilde eigenlijk gewoon diezelfde cover weer....

Nou ja, hopen dat een third party dan maar in dat gat springt. Er waren sowieso op eBay al knock-offs te krijgen voor de S8 Plus (compleet met "originele Samsung" verpakking) die prima waren, net zo comfortabel en sterk als de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theratron schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:45:
[...]

Dat vroeg ik me ook af... overal gekeken maar het ziet ernaar uit dat Samsung gestopt is met de Alcantara covers. Daar baal ik van, heb nu de S8 Plus met Alcantara cover, heb de Note 9 besteld en wilde eigenlijk gewoon diezelfde cover weer....

Nou ja, hopen dat een third party dan maar in dat gat springt. Er waren sowieso op eBay al knock-offs te krijgen voor de S8 Plus (compleet met "originele Samsung" verpakking) die prima waren, net zo comfortabel en sterk als de originele.
Hmm dat zou inderdaad crap zijn. Alle andere cases die ik nu zie vindt ik niks. Voor mij geen harde plastic of rubber of siliconen case.

Even deze twee weken nog in de gaten houden. Als er geen fatsoenlijke case is dan gaat de telefoon toch echt terug. Ja, voor mij is dat een deal breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

Hmm dat zou inderdaad crap zijn. Alle andere cases die ik nu zie vindt ik niks. Voor mij geen harde plastic of rubber of siliconen case.

Even deze twee weken nog in de gaten houden. Als er geen fatsoenlijke case is dan gaat de telefoon toch echt terug. Ja, voor mij is dat een deal breaker.
Op GSMpunt.nl heb ik nu voor 11 euro (en in afwachting van een hopelijk snel op eBay te vinden third party Alcantara cover) een sandstone cover gescoord. Dat voelde ooit op de OnePlus One prima aan, dus daar doe ik het voorlopig wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

Je hebt de telefoon al besteld begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:53:
[...]

Je hebt de telefoon al besteld begrijp ik?
Ja heb de order nog maar even laten staan in afwachting van hands on ervaringen etc. Annuleren of terugsturen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:55:
[...]

Ja heb de order nog maar even laten staan in afwachting van hands on ervaringen etc. Annuleren of terugsturen kan altijd nog.
Ik ben benieuwd of je 'm houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:22:
[...]

Ik ben benieuwd of je 'm houdt.
Of dat ie überhaupt hier geraakt 😉

Ik ben al vanaf dag 1 Android gebruiker geweest maar iOS heeft mij zeer positief verrast. Er is niets dat ik eigenlijk mis. Buiten misschien de S Pen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:24:
[...]

Of dat ie überhaupt hier geraakt 😉

Ik ben al vanaf dag 1 Android gebruiker geweest maar iOS heeft mij zeer positief verrast. Er is niets dat ik eigenlijk mis. Buiten misschien de S Pen.
Dan zou ik lekker bij iOS blijven. Snap dan wel weer beter waarom je insteek zo negatief is bij alles. Net zoals je eerste zin...
Of dat ie überhaupt hier geraakt
Waarom pre order je eigenlijk? Als iOS alles heeft? Wil je graag aan iedereen laten weten dat , in dit geval Samsung Note 9, het toch niet voor jou is... Om....om... Bijvoorbeeld een hoesje?
Snap je werkelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:17:
[...]

Dan zou ik lekker bij iOS blijven. Snap dan wel weer beter waarom je insteek zo negatief is bij alles. Net zoals je eerste zin...
[...]

Waarom pre order je eigenlijk? Als iOS alles heeft? Wil je graag aan iedereen laten weten dat , in dit geval Samsung Note 9, het toch niet voor jou is... Om....om... Bijvoorbeeld een hoesje?
Snap je werkelijk niet.
Staat toch in mijn post, het enige dat ik mis is de S Pen. Aantekeningen maken, snelle schetsjes. Makkelijk iets bewerken. Etc.

En waar zeg ik dat iOS alles heeft? Zeg alleen dat het me positief heeft verrast en ik eigenlijk niks mis. Maar goed het gaat over accessoires hier voor de Note9.

En ja, als er geen deftige lederen backcover komt is dat voor mij een reden de telefoon te laten liggen. Zonder case is te gevaarlijk en en wallet/flip vindt ik te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung heeft dus net bevestigd, voor wat het waard is, dat het een bewuste keuze is om de Alcantara cover achterwege te laten.

Die Chinese cases hebben allemaal een open boven- én onderkant. Niet echt fijn dat er zoveel open is, onnodig in ieder geval.

the search continues

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 14-08-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Phusebox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:11:
Samsung heeft dus net bevestigd, voor wat het waard is, dat het een bewuste keuze is om de Alcantara cover achterwege te laten.
Waar hebben ze dat bevestigd? Ik had juist stille hoop dat 'ie misschien iets later alsnog uit zou komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theratron schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:37:
[...]

Waar hebben ze dat bevestigd? Ik had juist stille hoop dat 'ie misschien iets later alsnog uit zou komen... :(
Via de klantenservice. Heb er echt op doorgevraagd en zeiden "ik verwacht niet dat deze nog gaat komen, het design team heeft er voor gekozen deze niet uit te brengen". Of het is een lulverhaal of er is meer over bekend intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Phusebox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:49:
[...]

Via de klantenservice. Heb er echt op doorgevraagd en zeiden "ik verwacht niet dat deze nog gaat komen, het design team heeft er voor gekozen deze niet uit te brengen". Of het is een lulverhaal of er is meer over bekend intern.
Ik zag wel veel reviewers met die cases, maar heb ze nog nooit in het dagelijks leven gezien. Mijn gok is dat ze niet goed genoeg verkochten om ze te handhaven dit jaar. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik heb echt nog geen goede case gevonden die voldoet... Zoek iets van leer vanwege gevoel en looks, alleen de onderkant vrij/onbeschermd op zijn slechtst, geen rare vakjes of design dingen op de achterkant.

Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Zoek je een bookcover of Backcover? Kijk eens op eBay. Ik zie er meerdere.
GroeneThee schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:17:
Zoek je een bookcover of Backcover? Kijk eens op eBay. Ik zie er meerdere.
Backcover. eBay heb ik nog niet gezocht wel Amazon, Aliexpress en de NL webshops.

Probleem met de meeste backcovers van "leer" is dat ze de bovenkant ook helemaal open laten.

• GroeneThee
Phusebox schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 05:23:
[...]

Backcover. eBay heb ik nog niet gezocht wel Amazon, Aliexpress en de NL webshops.

Probleem met de meeste backcovers van "leer" is dat ze de bovenkant ook helemaal open laten.
https://m.ebay.com/itm/Fo...Rubber-Case-/302483521646
Thanks, maar helaas heeft die zo'n harde (of rubber?) rand. Ik zoek gewoon iets zoals de alcantara cases van Samsung, hoeft niet alcantara te zijn overigens.

Deze komt wel in de buurt... nu één zonder lelijk China-brand-logo ;) en liefst echt leer uiteraard
https://www.ebay.nl/itm/F...m:mHYhq7rnEBd7xRsnpSnHU0Q

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 16-08-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat de S-pen ook los te koop is, er staats zelfs een grijze kleur bij dus waarschijnlijk gaat er ook een grijze Note 9 komen...
Alleen zou wel fijn zijn als je de achterkant kunt verwisselen, zodat je bijvoorbeeld een gele S-pen op een zwarte Note 9 kan gebruiken, maar dat de achterkant dan wel zwart is en niet blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:15:
Ik zie dat de S-pen ook los te koop is, er staats zelfs een grijze kleur bij dus waarschijnlijk gaat er ook een grijze Note 9 komen...
Alleen zou wel fijn zijn als je de achterkant kunt verwisselen, zodat je bijvoorbeeld een gele S-pen op een zwarte Note 9 kan gebruiken, maar dat de achterkant dan wel zwart is en niet blauw.
Kijk eens naar Dbrand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de s-pen? Bij de Note 8 zie ik dat in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de LED view cover binnen maar denk dat ik die terug ga sturen. De variant voor de S8 is fijn materiaal dat luxe aanvoelt.

Voor de Note 9 hebben ze gekozen voor goedkoop aanvoelend rubber... Dan kan ik ook een case van 8 euro kopen. Bummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:39:
Heb de LED clear viewing cover binnen maar denk dat ik die terug ga sturen. De variant voor de S8 is fijn materiaal dat luxe aanvoelt.

Voor de Note 9 hebben ze gekozen voor goedkoop aanvoelend rubber... Dan kan ik ook een case van 8 euro kopen. Bummer.
Over welke heb je het nu? De Clear View Standing Cover of de LED view cover? Dit zijn 2 verschillende hoesjes. Ik heb de LED view cover om mn Note 9 zitten en die is niet anders dan die van de S9, ook herken ik je opmerking van goedkoop rubber niet?

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberJohn schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Over welke heb je het nu? De Clear View Standing Cover of de LED view cover? Dit zijn 2 verschillende hoesjes. Ik heb de LED view cover om mn Note 9 zitten en die is niet anders dan die van de S9, ook herken ik je opmerking van goedkoop rubber niet?
Sorry LED view. Al die namen.
Het voelt gewoon aan als rubber of siliconen. Niet zacht als stof maar plakkerig in je handen.

Wellicht dat het bij de S9 hetzelfde is maar bij de S8 was het echt vele malen fijner.

Had die LED view als tijdelijke oplossing gekocht tot ik een leren back cover vindt die fatsoenlijk is (zonder merkjes en met gesloten bovenkant). Maar dit is echt helemaal niks. Dan maar een goedkope case van een paar euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2018 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-01 10:30
Al jaren gebruik ik Tech21 hoezen voor mijn telefoons. Minimalistisch ontwerp, toch serieuze valbescherming.
Wilde een paar dagen geleden al bestellen, maar bij toeval deed ik dat nog niet. Wat een geluk, op dit moment blijken de hoezen op de Tech21 site met korting verkocht te worden. Wil je nog 10% extra korting, dan even aanmelden voor hun nieuwsbrief...
Mijn favoriet: Evo Check Case- Smokey/Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tapet schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:14:
Al jaren gebruik ik Tech21 hoezen voor mijn telefoons. Minimalistisch ontwerp, toch serieuze valbescherming.
Wilde een paar dagen geleden al bestellen, maar bij toeval deed ik dat nog niet. Wat een geluk, op dit moment blijken de hoezen op de Tech21 site met korting verkocht te worden. Wil je nog 10% extra korting, dan even aanmelden voor hun nieuwsbrief...
Mijn favoriet: Evo Check Case- Smokey/Black
Wow... Overpriced plastic much? Wat is er zo speciaal aan dat die dingen meer dan 10-20 euro kosten voor een kunststof hoesje?

Ah ik zie het al. Enorm dikke bumper case. Dat zou voor mij wel een probleem zijn. De telefoon is al zo groot en dan nog eens zo'n dikke bumper eromheen...

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2018 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-01 10:30
Inderdaad, duur, maar ik vind vele andere goedkopere hoesjes met bagger kwaliteit vaak overpriced.
Ieder zijn eigen mening. Ik ben hier erg blij mee, en geloof in de valbescherming die ze claimen.
32 euro voor een hoesje dat echt beschermd, vind ik niet overpriced om een telefoon van 1000 euro te beschermen. De bumper is trouwens in praktijk niet heel dik hoor, maar ieder hoesje maakt de telefoon groter helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door tapet op 19-08-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tapet schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:48:
Inderdaad, duur, maar ik vind vele andere goedkopere hoesjes met bagger kwaliteit vaak overpriced.
Ieder zijn eigen mening. Ik ben hier erg blij mee, en geloof in de valbescherming die ze claimen.
32 euro voor een hoesje dat echt beschermd, vind ik niet overpriced om een telefoon van 1000 euro te beschermen. De bumper is trouwens in praktijk niet heel dik hoor, maar ieder hoesje maakt de telefoon groter helaas.
Ok ik ging af op vrijwel alle reviews die ik las waar ze zeiden dat de breedte enorm toeneemt met deze hoesjes. Een had het zelfs over 3mm aan beide kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Ok ik ging af op vrijwel alle reviews die ik las waar ze zeiden dat de breedte enorm toeneemt met deze hoesjes. Een had het zelfs over 3mm aan beide kanten?
Hoeveel mm voegt de LED view case (is geen backcover :? ) toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Hoeveel mm voegt de LED view case (is geen backcover :? ) toe?
Ja waarschijnlijk ook iets in die richting, ga hem ook terugsturen. Denk dat ik gewoon maar even met een goedkoop hoesje verder moet straks en dan wachten tot er iets op de markt komt dat beter op mijn wensen aansluit.

Even wel kunnen testen qua formaat, met cover, en ik hoop toch wel dat dit een beetje qua buitenmaten het maximale is dat we gaan zien qua telefoons. Is echt enorm.

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Heb de Note 9 in mijn handen gehad en hij ligt beter in de hand dan mijn Nexus 6P. Hoewel de maten elkaar niet echt ontlopen. De bts ratio is gewoon een stuk hoger. Is voor mij nog niet maximaal hoor, zou nog best een stukje groter mogen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:39:
Heb de LED view cover binnen maar denk dat ik die terug ga sturen. De variant voor de S8 is fijn materiaal dat luxe aanvoelt.

Ik heb de LED-cover voor de Note9 en is absoluut geen "goedkoop aanvoelend rubber"...

Maar terugsturen: je hebt hem dus al "open" gehad? Ik zou dat dus niet accepteren als de "zegeltjes" verbroken zijn...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henklbr schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

Ik heb de LED-cover voor de Note9 en is absoluut geen "goedkoop aanvoelend rubber"...

Maar terugsturen: je hebt hem dus al "open" gehad? Ik zou dat dus niet accepteren als de "zegeltjes" verbroken zijn...
Ik heb de winkel van tevoren netjes gevraagd of ik de verpakking voorzichtig mocht openen en dat was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Heb vandaag de Protective Standing Cover gehaald. De LED View Cover was niks mis mee, maar eigenlijk vind ik hoesjes met een flap aan de voorkant niet prettig. Daarnaast is deze hoes veel sterker, hier durf ik hem wel eens in te laten vallen.

Zoals @henklbr zegt, de LED View cover voelt echt niet aan als goedkoop rubber. Het is een stevige hoes met een harde buitenkant, het lijkt een beetje op kunststof dat in een patroontje geweven is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerder besproken Tech21 cases:

CyberJohn schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:27:
Heb vandaag de Protective Standing Cover gehaald. De LED View Cover was niks mis mee, maar eigenlijk vind ik hoesjes met een flap aan de voorkant niet prettig. Daarnaast is deze hoes veel sterker, hier durf ik hem wel eens in te laten vallen.

Zoals @henklbr zegt, de LED View cover voelt echt niet aan als goedkoop rubber. Het is een stevige hoes met een harde buitenkant, het lijkt een beetje op kunststof dat in een patroontje geweven is.
Jammer dat de Protective Standing Cover alleen in zwart en zilver is. Ik vond (wederom) het design en de kleuren van de vorige serie mooier. Maar misschien is het in het echt mooier al matchen beide kleuren niet echt bij de blauwe variant.

Smaken verschillen. Mijn vrouw vindt de Note 9 LED cover ook helemaal niks vergeleken met die van de S8+. Ook het kunststof waar de telefoon in klikt ziet er naar ons idee vele malen goedkoper uit.

Ach ja er komen vast nog tig alternatieven. Alleen jammer dat Samsung zelf zo'n beperkt aanbod heeft. Bijna alsof ze zelf niet in het succes geloven.

[ Voor 88% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2018 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 06:01:

Ach ja er komen vast nog tig alternatieven. Alleen jammer dat Samsung zelf zo'n beperkt aanbod heeft. Bijna alsof ze zelf niet in het succes geloven.
Beperkt aanbod? Samsung heeft enorm veel hoesjes! Als je naar andere merken kijkt, die hebben 1 of 2 per telefoon...

https://i.gyazo.com/2bbf17ebf9f4e28a33b67a0338dc9115.jpg

Heb afgelopen week via Ali een "originele" draadloze lader gekocht van Samsung. Werkt prima, maar is alles behalve origineel. Ik denk dat ik toch die dual charger ga halen, of wellicht als pre order actie bij de nieuwe watches :)

[ Voor 27% gewijzigd door CyberJohn op 20-08-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberJohn schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:24:
[...]

Beperkt aanbod? Samsung heeft enorm veel hoesjes! Als je naar andere merken kijkt, die hebben 1 of 2 per telefoon...

https://i.gyazo.com/2bbf17ebf9f4e28a33b67a0338dc9115.jpg

Heb afgelopen week via Ali een "originele" draadloze lader gekocht van Samsung. Werkt prima, maar is alles behalve origineel. Ik denk dat ik toch die dual charger ga halen, of wellicht als pre order actie bij de nieuwe watches :)
Beperkt aanbod voor de Note 9, ja Samsung heeft enorm veel hoesjes, ze hebben dan ook tig verschillende toestellen en hoesjes van een vorig model passen eigenlijk nooit op een nieuw model.

Ze hebben bij de Note 9 in ieder geval twee hoesjes geschrapt uit de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

Beperkt aanbod voor de Note 9, ja Samsung heeft enorm veel hoesjes, ze hebben dan ook tig verschillende toestellen en hoesjes van een vorig model passen eigenlijk nooit op een nieuw model.

Ze hebben bij de Note 9 in ieder geval twee hoesjes geschrapt uit de lijn.
Hebben ze er 2 geschrapt? De alcantara en welke nog meer? Er is wel eentje voor terug gekomen, de leather cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ben zelf op zoek naar een goede glazen screenprotector, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:06:
Ben zelf op zoek naar een goede glazen screenprotector, iemand tips?
Lees dat veel mensen enthousiast zijn over Whitestone Dome?

Ik zelf gebruik al jaren geen screen protector meer, geen problemen mee en zo'n ding zit toch nooit mooi, zeker niet op curved schermen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ja had deze al voorbij zien komen maar 45 euro is best een hoge prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:10:
Ja had deze al voorbij zien komen maar 45 euro is best een hoge prijs
Maar heb jij / hebben jullie dan zoveel last van krasjes op je scherm dat het nodig is?

Mijn Note 4 had na ruim 2 jaar wel wat lichte oppervlakkige krasjes maar niet veel, en dat was Gorilla Glass 4. Huidige iPhone 7 Plus heeft nagenoeg geen krasjes (waarschijnlijk GG5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Nul last van krasjes op mijn huidige scherm... door de screenprotector :+

better safe then sorry.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:45:
Nul last van krasjes op mijn huidige scherm... door de screenprotector :+

better safe then sorry.... :Y
Haha tja, ach het apparaat moet mij dienen en niet andersom. Een screenprotector is altijd lastig met een case (ja die gebruik ik wel aangezien 1x een kleine val al te veel is vaak), ze gaan los, er zit altijd wel stof of een luchtbel onder, ze voelen nooit zo fijn als het glas zelf etc.

Alles IMHO uiteraard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wat video's gekeken en de ervaringen van mede Tweakers gelezen, de Dome is besteld. Komt uiterlijk vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:19:
Wat video's gekeken en de ervaringen van mede Tweakers gelezen, de Dome is besteld. Komt uiterlijk vrijdag binnen.
Ik heb hem ook net besteld, ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hebben jullie hem gekocht? Bij Amazon.de nu voor 31 euro. Ik heb nog getwijfeld maar ik ga me ergeren op die randjes en ik krijg er toch weer stof onder. Heb ik 31 euro weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Phusebox schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:56:
Waar hebben jullie hem gekocht? Bij Amazon.de nu voor 31 euro. Ik heb nog getwijfeld maar ik ga me ergeren op die randjes en ik krijg er toch weer stof onder. Heb ik 31 euro weggegooid.
Die van 30 is alleen een vervangende protector. Zit dat UV apparaat niet bij. Ik heb op mijn 8 voor het eerst geen protector meer gedaan en wel een paar kleine krassen, maar ik heb mezelf nu eindelijk zover dat ik accepteer dat het een gebruikvoorwerp is en er dus geen stukje plastic van 45 euro op hoeft >:)

[ Voor 23% gewijzigd door CopyCatz op 22-08-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik kan mij er dan vaak toch aan irriteren, net als een heel klein kraakje in een box. En die irritatie voorkomen is mij zeker wel 4 tientjes waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:54:
[...]

Die van 30 is alleen een vervangende protector. Zit dat UV apparaat niet bij. Ik heb op mijn 8 voor het eerst geen protector meer gedaan en wel een paar kleine krassen, maar ik heb mezelf nu eindelijk zover dat ik accepteer dat het een gebruikvoorwerp is en er dus geen stukje plastic van 45 euro op hoeft >:)
Nee hoor. Die van 45 kiezen en dan op kortingsactie knop klikken en je krijgt 30% korting bij afrekenen...

Graag gedaan 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Hmm had ik nog niet gezien. Maar dan nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

Nee hoor. Die van 45 kiezen en dan op kortingsactie knop klikken en je krijgt 30% korting bij afrekenen...

Graag gedaan 😉
Je krijgt 30% korting op het 2e Produkt.... Dan kan je beter het dual pack halen voor 56euro

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 22-08-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:05:
[...]

Je krijgt 30% korting op het 2e Produkt....
Nee... Moet ik nu echt een screenshot van mijn winkelmandje tonen? Klik gewoon eens verder.
Beim Kauf von mindestens 1 können Sie bei Qualifizierte Artikel aus dem Angebot von Whitestone Dome glass jeweils 30% sparen. Teilnahmebedingungen.
Gutschein aktiviert
Bij aankoop van minimaal 1 product... Resultaat € 31,49 bij afrekenen.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ah klopt, reden waarom ik het niet zag is omdat die korting slechts eenmaal gebruikt kan worden en deze bij mijn bestelling van vandaag real afgehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:11:
Ah klopt, reden waarom ik het niet zag is omdat die korting slechts eenmaal gebruikt kan worden en deze bij mijn bestelling van vandaag real afgehaald is.
Ah dus je hebt hem al voor die prijs. Top. Scheelt toch flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Wat ik bij amazon altijd zo ruk vind is dat de spigen hoesjes er goed geprijsd zijn maar ze zijn de eerste maanden nooit verzendbaar naar nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:40:
Wat ik bij amazon altijd zo ruk vind is dat de spigen hoesjes er goed geprijsd zijn maar ze zijn de eerste maanden nooit verzendbaar naar nederland..
Mja ik wacht ook nog even af tot er meer hoesjes beschikbaar komen. Heb nu een goedkope supcase van 10 euro besteld. Moet ik het maar even mee doen... Toch jammer dat ze geen stevige telefoons meer maken die je zonder case kan gebruiken. Ze kunnen net zo goed niks aan design doen want je ziet er toch nooit wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Phusebox schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:54:
[...]

Ze kunnen net zo goed niks aan design doen want je ziet er toch nooit wat van.
Ach ja. Daarom kan ik nou ook wel gewoon de zwarte 512GB kopen. Blauw zie je toch niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:57:
[...]

Ach ja. Daarom kan ik nou ook wel gewoon de zwarte 512GB kopen. Blauw zie je toch niks van :)
True. Mezelf kennende haal ik na een half jaar de case er wel af. Dan is de nieuwigheid er af en durf ik het aan. Zo'n transparante hoes vindt ik echt zo foeilelijk hè.

Ondertussen weer een case binnen die terug gaat;
https://www.amazon.de/SUP...PU-Schwarz/dp/B07G75M16B/

Wat een bagger...

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 12:14 ]

Anoniem: 712338

Voor welke hoes en tempered glass gaan jullie?

Bol.com verkoopt een tempered glass met lijmapplicatie (eerder zo'n aliexpress ding, geen whitedome), maar wil niet meteen met lijm gaan werken op dat gloednieuwe scherm. En die gewone tempered glass heeft alleen langs de randen wat plakspul wat meestal met een week loskomt. Wat te doen?

• GroeneThee
Tsja.... Goedkoop is vaak duurkoop. Cover wordt de Spigen, Al jaren dezelfde en deze geeft top bescherming en blijft goed/mooi. Voor het eerst voor een Whitestone Some gegaan, na vele reviews en video's te hebben gezien. Via Amazon nu 31 euro.
GroeneThee schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:13:
Tsja.... Goedkoop is vaak duurkoop. Cover wordt de Spigen, Al jaren dezelfde en deze geeft top bescherming en blijft goed/mooi. Voor het eerst voor een Whitestone Some gegaan, na vele reviews en video's te hebben gezien. Via Amazon nu 31 euro.
Ja weet ik wel, ik zoek ook gewoon een tijdelijke case, maar moet wel functioneel zijn. Spigen kon ik nog nergens vinden die wat ik zoek.

Floss met wat cases

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 17:31 ]

• CopyCatz
Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:46:
[...]

Ja weet ik wel, ik zoek ook gewoon een tijdelijke case, maar moet wel functioneel zijn. Spigen kon ik nog nergens vinden die wat ik zoek.

Floss met wat cases
[video]
Beast mode & broken out of the box :) iJustine is het leukst om naar te kijken, Flossy om naar te luisteren.
CopyCatz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

Beast mode & broken out of the box :) iJustine is het leukst om naar te kijken, Flossy om naar te luisteren.
Ik dacht we zouden het niet meer over iDingen hebben? 😂

• Draicon
Zojuist de originele silicone cover gekocht. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Heb een dergelijke versie ooit bij m'n S8 gehad. Los van de hoekjes die dankzij slijtage er anders uit gaan zien, heb ik er wel goede herinneringen aan.

CopyCatz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

Saf is ook goed.. en ijustine lacht alleen maar bij apple dingen dus daar heb je niks aan.

Die led view cover voor Note 9, vreet ie nog steeds zoveel batterij als zn voorgangers? Wil m wel halen maar zonde van die 4000mah die er dan sneller doorheen gaan met die hoes. Hmm..

Gaat iemand voor Ringke Fusion?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

GroeneThee schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:13:
Kan je misschien een linkje plaatsen, ik zag geen whitedome voor note 9 op de Duitse amazon.

..gevonden..best cheap voor 30..die merkloze kosten al gauw 20

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 712338 op 23-08-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:30:
[...]

Lees dat veel mensen enthousiast zijn over Whitestone Dome?

Ik zelf gebruik al jaren geen screen protector meer, geen problemen mee en zo'n ding zit toch nooit mooi, zeker niet op curved schermen.

[video]
Misschien domme vraag, maar via die link op AndroidCentral kan ik hem niet meer vinden bij Amazon. Enig idee waar hij te bestellen is?
Edit : Ah, er staat een directe link onder de video die het wel doet. Haha

[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 24-08-2018 08:49 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Heb nu de originele silicone case eromheen zitten. Materiaal is fijn, maar itt bij de S8 en S9 maakt deze 'm nog wel wat groter. Note 9 is nu wel een tikje te groot, maar dat zal vast wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft die rugged case voor Note 9?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:51:
Wie heeft die rugged case voor Note 9?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HOyIOXKBbU7V2pPud9YgDl5S/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5K8jbqa1Br9ecpE5JvbLkok3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2jipEUzh5GqEcsjHohCKQBNP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cZO6cUhFBe3z6iJbpmzheUBb/thumb.jpg

Deze bedoel je?

Heerlijke cover, maakt je (toch al grote) Note wel wat dikker maar je bent wel protected!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henklbr schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:26:
[...]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Deze bedoel je?

Heerlijke cover, maakt je (toch al grote) Note wel wat dikker maar je bent wel protected!
Deze idd..ziet er heel mooi uit. Ga hem ook halen en dan soms afwisselen met een doorzichtige van Ringke die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik heb nu de siliconen cover van Nillkin, die bevalt erg goed! Stuk goedkoper dan de Samsung.

En op eBay de eerste Alcantara cover gevonden voor de Note 9. Hij heeft rubber aan de zijkant dus is nog niet perfect, maar het is een begin 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Welke minimal case raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suave
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand of de whitestone dome glass te combineren is met spigen cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suave schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:16:
Volgens diverse YouTubers wel, bekijk eens video's van o.a. Flossy Carter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-05 18:10
Gisteren dome glass gemonteerd en wat een karwei. Resultaat wel mooi.
Toch wel 1 van de betere screenprotectors, maar of het waard is voor €45 euro....dat niet nee.

[ Voor 5% gewijzigd door KOEKiEh op 30-08-2018 11:47 ]

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 22:09
Ik heb dinsdag mijn Note 9 ontvangen en vandaag het Clear View hoesje. Allebei hartstikke tevreden mee, op 1 ding na....

Ik heb een 'klem' in de auto (met veren erin) waarin je een telefoon van zo goed als elk formaat kan vastklemmen. Zonder hoesje gaat dat prima, maar met de Clear View cover.... geen succes!

Ik ben dan gaan kijken welke oplossingen ik heb, maar er lijkt alsof er geen enkel systeem is, dat rekening houdt met een hoesje?

Hoe doen jullie dat met een Note 9 in de auto? Voor een lange rit (vandaag een leuke van 2 x 2 uur) vind ik het geen probleem om het hoesje er even af te halen en hem er zonder in te doen. Maar voor korte ritjes is dat geen doen elke keer.

Ben benieuwd wat voor slimmigheden jullie hebben hiervoor! Ik zal toch niet de enige zijn die een Samsung Note 9 met Clear View cover heeft en die in de auto ook wil gebruiken. Uiteraard met scherm aan, voor (bijvoorbeeld) Flitsmeister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_map
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-03 14:57
Bij aankoop heb ik een transparant just-in-case hoesje aangeschaft. Deze voldoet, maar ik vind hem niet mooi en niet fijn vasthouden. Daarom een Spigen slim armor case besteld. zie hier

het woordje 'slim' mogen ze wel weg laten, ik vind het hoesje enorm groot. Daarom besloten hem terug te sturen. Ik zoek nu een dunnere zwarte backcover zonder veel fratsen. Ik neem voor lief dat dunner minder bescherming betekent, zolang het hoesje nog maar wel op de hoeken 'over de rand' valt.

Wat is het dunste hoesje dat jullie zouden aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist een USB C > HDMI kabel getest en werkt prima met Samsung Dex. In de labs optie kun je ook aanzetten dat alle apps van formaat gewijzigd kunnen worden, waardoor Netflix fullscreen ook werkt in Dex modus.

Ik heb dus geen originele Samsung kabel gebruikt, maar deze (met mogelijkheid om tijdens Dex gebruik ook op te laden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suave
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
In het juiste topic nu
Suave schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:56:
Kan ik ergens alleen het glas bestellen van de whitestone dome? Heb nog 1 potje lijm, stickers etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Amazon.de sowieso. Kost 35 euro.

Voor de Alcantara case is er nog goed nieuws:
Per Samsung Support, a Note 9 Alcantara case does indeed exist, but they are behind in production of it due to the worldwide Alcantara shortage (I looked this up, apparently it's a thing) They plan to release it at some point but didn't have a timetable on when. So, somewhat encouraging.
bron: androidcentral forum

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlaaMindO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 11:52
Suave schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:16:
Whitestone dome glass compatibility

Ze zijn ook begonnen met een lijst voor de Note 9.
Bij de s9 passen sommige cases niet met de whitestone dus ik verwacht dat niet alle spigens passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb de spigen neo hybrid in combinatie met de Whitestone, werkt prima. Als ik zo kijk naar de vorm van de protector zullen er weinig cases zijn die er problemen mee gaan hebben, tenzij de zijkanten echt over de ronding van het scherm heen gaan zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik heb momenteel de siliconen hoes van Nillkin. Die voelt prima aan, ziet er mooi uit, een aanrader. Ben nog wel benieuwd naar de Alcantara cover die ik op eBay kocht, die is nog onderweg. En als er toch een officiële Alcantara case komt dan neem ik die sowieso. Die beviel enorm goed op de S8+ namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

Theratron schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:26:
Ik heb nu de siliconen cover van Nillkin, die bevalt erg goed! Stuk goedkoper dan de Samsung.
Is dat deze? YouTube: Ốp Nillkin sần trên Galaxy Note 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb vandaag de duo charger en een gele pen besteld om mijn zwarte Note 9 nog wat verder te pimpen, niet omdat het moet maar omdat het kan. Ik denk dat ik het dopje zwart schilder als ie niet over te zetten is; Ik ben al een keer een pen bijna kwijt geraakt, een gele valt toch wat meer op als je 'm laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Hoi, nee ik heb de mijne even opgezocht voor je, deze heb ik:
https://www.gsmpunt.nl/ho...msung-galaxy-note-9-zwart

Het is aanrader, er zit ook zachte stof aan de binnenkant zodat het toestel goed beschermd is.
Pagina: 1 2 3 Laatste