Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:08
Voor mijn nieuwe Note 9 weer een Fitbag besteld.
Een sleeve dus.
Afgelopen drie jaar gebruikt voor mijn S7 Edge en heel goed bevallen.
Zacht en heel soepel leer, en past exact. Groot voordeel vind ik de zachte microvezel binnenkant. Hierdoor blijft het scherm steeds schoon en zonder vingerafdrukken. Na drie jaar i.i.g nog geen enkel krasje kunnen ontdekken. Dus nu voor mijn eerste Note ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1154585

Worden de s-pennen ook in een fysieke winkel verkocht of alleen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wil iemand soort alternatief voor whitestone dome proberen?
Ik heb 2 screenprotector inclusief grote uv en lijm... (voor klein $)

heeft iemand al ervaringen met zulke?

[ Voor 58% gewijzigd door Aggressor op 29-03-2019 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1197116

Even een vraag mbt de camera van de note 9. Op de iPhone zit tegenwoordig een filter dat heet theater. Maakt automatisch de achtergrond van bv een portret of selfie donker/zwart. Weet iemand of en waar ik die optie voor de note 9 kan vinden en of downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Anoniem: 1197116 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:19:
Even een vraag mbt de camera van de note 9. Op de iPhone zit tegenwoordig een filter dat heet theater. Maakt automatisch de achtergrond van bv een portret of selfie donker/zwart. Weet iemand of en waar ik die optie voor de note 9 kan vinden en of downloaden?
Kan je beter hier vragen

[Samsung Galaxy Note 9] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1197116

Ahhh top dankje. Ben nieuw hier 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:10

Nox

Noxiuz

Iemand die een sportarmband heeft waar een Note 9 in past? Mijn oude kon met moeite de OP3 in, die stak er dan nog bovenuit. Zojuist deze besteld maar zie net dat mijn telefoon ook voor deze te groot is waarschijnlijk ;(

https://www.coolblue.nl/p...ortsarmband-xxl-geel.html

Misschien maar een zoeken voor tablets ofzo :X

[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 29-04-2019 00:05 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

(jarig!)
Hallo,
Binnenkort zal ik ook een Note 9 hebben, en met de Samsung Dex mogelijkheid ben ik zeer aan het overwegen of ik mijn PC ga verkopen om vervolgens Dex als desktop experience te gebruiken (ik gebruik mijn huidige desktop pc toch alleen nog maar voor internet en soms wat tekstbewerkingen, en gamen doe ik wel op mijn PS4).
Echter op youtube een video gezien dat met bepaalde setups je maar 5 apps tegelijk kunt draaien op Dex, en dat niet alle USB-C - HDMI hubs de telefoon van stroom voorzien en dat sommige dat wel doen maar dan weer geen fast charging.
De oplossing zou zijn een Samsung Dex Station, echter heb ik begrepen dat wanneer je een hoesje om je Note 9 hebt zitten, hij niet meer in de Dex Station past. En ik ben niet van plan om iedere keer dat hoesje eraf te halen, dus ik ben op zoek naar een geschikte USB-C - HDMI hub die op z'n minst fast charging ondersteund. Alleen weet ik niet waar ik op moet letten bij de specificaties om zeker te zijn dat het fast charging ondersteund.
Kan iemand mij helpen?

Ik heb zelf deze op het oog: pricewatch: Satechi Type-C USB Multi-Port Hub Spacegrijs

Maar ik weet dus niet of die fast charging ondersteund.

edit:
Nox schreef op maandag 29 april 2019 @ 00:05:
Iemand die een sportarmband heeft waar een Note 9 in past? Mijn oude kon met moeite de OP3 in, die stak er dan nog bovenuit. Zojuist deze besteld maar zie net dat mijn telefoon ook voor deze te groot is waarschijnlijk ;(

https://www.coolblue.nl/p...ortsarmband-xxl-geel.html

Misschien maar een zoeken voor tablets ofzo :X
https://www.smartphonehoe...amsung-galaxy-note-9.html zoiets miscchien?

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 07-05-2019 11:42 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:47
Von Henkel schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 14:49:
Vandaag mijn Spigen Neo-Hybrid ontvangen en meteen aan de slag gegaan om hem geschikt te maken voor draadloos laden en dat hij magnetisch op mijn dashboard in de auto blijft zitten.
Het werkt perfect 8)
[Afbeelding]
Werkt het nog steeds? Wat voor magneet gebruik je in de auto? Ik heb er twee, 1 van iSetchi en 1 die je in de CD speler klikt (iOttie).

I heb de Spigen Tough Armour gekocht, maar de puntjes waar mee het achterkantje vast zit zitten precies op de plek waar het metalen plaatje moet komen... Ik denk dat ik deze ook maar ga proberen.

Enig idee of deze (de Neo-Hybrid) goed werkt met de Moloco screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Mijn white Stone Dome screen protector heb ik moeten verwijderen.
Opgelost. :)

[ Voor 78% gewijzigd door andremichel op 31-07-2019 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-06 20:35
jelleeelco schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:02:
[...]

Werkt het nog steeds? Wat voor magneet gebruik je in de auto? Ik heb er twee, 1 van iSetchi en 1 die je in de CD speler klikt (iOttie).
Je moet kijken welke van die 2 magneten het sterkst is, ( even aan de binnenkant het metalen plaatsje met plakband vastzetten)
Daarna heb ik de hoogte bepaald van de draadloze lader, het plaatje mag er namelijk niet voorzitten.

Het is voor elke hoesje verschillend hoe het werkt en of het houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matriskie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 15:48
Hey Ik ben op zoek naar een mounting systeem voor mijn note9 op mijn fiets te monteren (liefst op de stuurpen).
Ik commute dagelijks naar het werk en zou dit wel handig vinden om snel mijn route te sharen of nieuwe routes te rijden.
Hierbij had ik de quad lock systemen tegengekomen, maar dan heb je effectief een specifiek hoesje nodig.
En dat hoesje ziet er redelijk bulky uit.
Voor mijn gewoon gebruik heb ik nu een heel minimalistisch hoesje (Spigen Liquid Air)
Ik zou liefst geen al te heavy ding willen meesleuren puur om hem te kunnen mounten op mijn fiets.

Input welkom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

Komt uit dezelfde fabriek, en grote kans dat het zelfs met exact dezelfde apparatuur is gemaakt. Ik weet niet of je wel eens in Shenzhen bent geweest, maar if so, then you'll know what I mean. YouTube: Inside a Chinese 3D Printing Factory - in Shenzhen, China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 22:05

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Even dit topic weer leven in blazen omdat GentiLi mij er op wees in [Samsung Galaxy Note 9] Ervaringen & Discussie
lSltAlKeR schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
Iemand hier welke ook de Note 9 led view cover heeft EF-NN960PLEGWW.

Wie kan mij vertellen over er ook een geschikte sportarmband is waar deze in zijn geheel met de led view cover in gaat en dus ook gemakkelijk uit de band te halen terwijl de band nog om je arm zit?

Iemand hier ervaring mee?
Ik dacht zelf aan de https://www.armpocket.com...-9?variant=12643167043697

Maar dan vraag ik mij af op de LED view cover er gewoon ook nog om heen kan blijven zitten. Ik hoef hem niet speciaal te kunnen bedienen uit de arm. Of klap het hoesje dubbel en/of dat dan ook past? Dan heb je ongeveer 5mm meer ruimte nodig aan de zijkant ivm de verdikking van de ombuiging van het hoesje

Iemand daar ervaring mee?

Speedtouch freak

Pagina: 1 2 3 Laatste