Fake. Het materiaal zal binnen no time los komen. Samsung heeft nooit een Alcantara hoesje uitgebracht voor de Note 9.Theratron schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:14:
De (originele?) Alcantara covers zijn uit in China. Je kan ze hier voor een hele redelijke prijs kopen:
https://nl.aliexpress.com...053.html?isOrigTitle=true
Ik heb er maar meteen een aantal besteld
Oneens. Alleen eens met het het feit dat het teveel licht geeft. Het is wat dikker omdat het het plat en recht kan staan en heeft een fan. De fan houdt alles cool. Het laadt zo snel als het apparaat kan. Conclusie: het is het beste oplader voor de note 9.jubeth schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:09:
[...]
Die Samsung Fast Charge Wireless Charger
- is onnodig groot en dik
- is van plastic (Ravpower gebruikt metaal)
- geeft teveel licht.
- er zit een fan in
- laadt minder snel
Dat deed het voor mij ongeveer.
Wat handige tips betreffende de Note 9 camera.
Vind grappig dat mensen onofficiele laders gebruiken en het raar vinden dat toestellen ontploffen of in brand vliegen.
Heb er nog 2 besteld, vanwege de meer realistische prijsvoering;
https://www.ebay.nl/itm/292681361871 (de black versie)
en
https://www.ebay.nl/itm/142854592525 (de green versie)
Als de bron Hong Kong is, dan duurt de verzending maar een dag of 4-5, trouwens.
Zodra ze er zijn zal ik ze even kort laten zien, misschien even filmen zelfs, want van de 3 cases die ik via gsmpunt.nl heb besteld, heb ik er inmiddels 2 teruggestuurd omdat ze m.i. irritante uitkepinkjes aan de zijkant hebben, die ik verwar met knopjes. En de derde ben ik eigenlijk ook niet zo razend enthousiast meer over (Ringke Fusion X), ook hier zijn de Volume-knopjes te vaag. Die nodeloze Bixby lijkt Ringke belangrijker te vinden. Sorry, maar nee. En het materiaal voelt m.i. niet prettig.
Allemaal van die zgn top merken. De prijsvoering bij sommigen is echt waanzin. Uiteindelijk gaat het maar om wat plastics en een mooi design (R&D) en een goeie 3D printer, als ze er meer voor vragen dan 15 euro klopt er iets niet.
https://www.ebay.nl/itm/292681361871 (de black versie)
en
https://www.ebay.nl/itm/142854592525 (de green versie)
Als de bron Hong Kong is, dan duurt de verzending maar een dag of 4-5, trouwens.
Zodra ze er zijn zal ik ze even kort laten zien, misschien even filmen zelfs, want van de 3 cases die ik via gsmpunt.nl heb besteld, heb ik er inmiddels 2 teruggestuurd omdat ze m.i. irritante uitkepinkjes aan de zijkant hebben, die ik verwar met knopjes. En de derde ben ik eigenlijk ook niet zo razend enthousiast meer over (Ringke Fusion X), ook hier zijn de Volume-knopjes te vaag. Die nodeloze Bixby lijkt Ringke belangrijker te vinden. Sorry, maar nee. En het materiaal voelt m.i. niet prettig.
Allemaal van die zgn top merken. De prijsvoering bij sommigen is echt waanzin. Uiteindelijk gaat het maar om wat plastics en een mooi design (R&D) en een goeie 3D printer, als ze er meer voor vragen dan 15 euro klopt er iets niet.
Samsung heeft wel aangegeven (heb ik hier eerder gepost) dat ze waarschijnlijk wel komen, maar vanwege een tekort aan Alcantara niet bij de release beschikbaar waren.blue13x schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:15:
[...]
Fake. Het materiaal zal binnen no time los komen. Samsung heeft nooit een Alcantara hoesje uitgebracht voor de Note 9.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar 13 a 15 euro? Is 100% fake. Originele Alcantara hoesjes kosten meestal rond de 50 euro. Aliexpresss Alcantara hoesjes vallen in no time uit elkaar, dat materiaal komt binnen een week los.Phusebox schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:35:
[...]
Samsung heeft wel aangegeven (heb ik hier eerder gepost) dat ze waarschijnlijk wel komen, maar vanwege een tekort aan Alcantara niet bij de release beschikbaar waren.
Ik heb ze daar voor 12 euro ook gehaald voor de S8+. En natuurlijk bij Coolblue ook een origineel gehaald. De knock-offs waren prettiger omdat ze een iets bredere rand hadden (tot aan het touchscreen) waardoor ze iets comfortabeler vast hielden. Het materiaal zelf was identiek en ze lieten echt niet los. Ze waren onverwoestbaar.blue13x schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:43:
[...]
Maar 13 a 15 euro? Is 100% fake. Originele Alcantara hoesjes kosten meestal rond de 50 euro. Aliexpresss Alcantara hoesjes vallen in no time uit elkaar, dat materiaal komt binnen een week los.
Wat is nu eigenlijk het voordeel van draadloos opladen? Je kan toch je telefoon niet gebruiken tijdens het opladen, terwijl dat normaal met een kabel makkelijker kan?blue13x schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:18:
[...]
Oneens. Alleen eens met het het feit dat het teveel licht geeft. Het is wat dikker omdat het het plat en recht kan staan en heeft een fan. De fan houdt alles cool. Het laadt zo snel als het apparaat kan. Conclusie: het is het beste oplader voor de note 9.
Vind grappig dat mensen onofficiele laders gebruiken en het raar vinden dat toestellen ontploffen of in brand vliegen.
Gemak. Biivoorbeeld in het donker gewoon je toestel op de wireless charger leggen in plaats van te gaan zoeken naar een kabel en dat kleine gleufje te vinden.Sj44k13 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:31:
[...]
Wat is nu eigenlijk het voordeel van draadloos opladen? Je kan toch je telefoon niet gebruiken tijdens het opladen, terwijl dat normaal met een kabel makkelijker kan?
Soms lig ik bijvoorbeeld al in bed met lichten uit en wil ik mijn toestel laden. Je kan het toestel gewoon daarop.leggen en klaar. Met de kabel is het lichten aan of zoekend in het donker naar de usb poort. Bij veel mensen gaan de USB poort kapot omdat ze gewoon te ruw dermee omgaan.
*knip*. Mag een beetje minder bot.blue13x schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:18:
[...]
Meeste mensen hier weten wanneer een batterij gevaar loopt te exploderen, en dat is niet middels gebruik van een off-brand charger. Overigens roemt Samsung *zelf* de compatibiliteit van hun toestellen voor off-brand chargers, het gaat hier namelijk niet om rocket science, maar om Volts en Ampères.
Hier nog een aardige post-use review van de Note 9:
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 26-09-2018 14:53 ]
Dank je wel😀blue13x schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:52:
Voor wie het nodig heeft, 25% korting in de samsung webshop met de code s-pen1 op note 9 accesoires
Op 1dayfly staat de originele samsung usb-c lader met kabeltje voor o.a. de note 9 te koop
[ Voor 3% gewijzigd door danda op 01-10-2018 12:36 ]
Bij GSMpunt.nl kreeg ik de Rosso Ultra Clear Screen Protector aanbevolen (met korting bij aankoop van een Case/Hoesje). Graag wil ik jullie erop wijzen dat dit geen goed spul is. Ik kreeg er de belletjes 2 keer (je krijgt 2 kansen) niet onderuit zonder zichtbare krassen op het 'ultradun' plastic te veroorzaken. Wegwerp plasticjes, niet doen.
Update! Ik heb ze binnen gekregen. Ik ben er 100% zeker van dat deze niet fake zijn, maar echte originele Samsung hoesjes die blijkbaar alleen in Azië op de markt gebracht worden. Ik heb ze vergeleken met de originele Alcantara covers voor de Galaxy S8+, en deze zijn zelfs nog beter. Originele Samsung garantiepapieren zitter er ook bij. Ik heb ook fake hoesjes binnen gekregen, je merkt het verschil echt wel. Dit is genuine Alcantara.Theratron schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:14:
De (originele?) Alcantara covers zijn uit in China. Je kan ze hier voor een hele redelijke prijs kopen:
Dank voor de update! Voor mij een reden om er ook 1 te bestellen. Samen met een couponnetje, inclusief verzendkosten slechts €14,33Theratron schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:49:
[...]
Update! Ik heb ze binnen gekregen. Ik ben er 100% zeker van dat deze niet fake zijn, maar echte originele Samsung hoesjes die blijkbaar alleen in Azië op de markt gebracht worden. Ik heb ze vergeleken met de originele Alcantara covers voor de Galaxy S8+, en deze zijn zelfs nog beter. Originele Samsung garantiepapieren zitter er ook bij. Ik heb ook fake hoesjes binnen gekregen, je merkt het verschil echt wel. Dit is genuine Alcantara.
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Zeker! Ik vind deze covers sowieso top omdat ze goed grip geven. Dat is wel nodig bij een telefoon van dit formaat 😉
Pics?Theratron schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
Zeker! Ik vind deze covers sowieso top omdat ze goed grip geven. Dat is wel nodig bij een telefoon van dit formaat 😉
Ik probeerde het, maar... "Het fotoalbum is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma"...
Op zich zitten er wel goede plaatjes bij de verkoper op AliExpress, heb je daar wat aan?
cc: @WoWo @destorizedTheratron schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:49:
[...]
Update! Ik heb ze binnen gekregen. Ik ben er 100% zeker van dat deze niet fake zijn, maar echte originele Samsung hoesjes die blijkbaar alleen in Azië op de markt gebracht worden. Ik heb ze vergeleken met de originele Alcantara covers voor de Galaxy S8+, en deze zijn zelfs nog beter. Originele Samsung garantiepapieren zitter er ook bij. Ik heb ook fake hoesjes binnen gekregen, je merkt het verschil echt wel. Dit is genuine Alcantara.

Ik moet je, helaas, toch vertellen dat deze NIET ORIGINEEL zijn: De verpakking is perfect nagemaakt, echter -> ze hebben een "steekje" laten vallen op de achterzijde
"Note 9" moet zijn "Note9" (AAN elkaar dus)
De "9" is in het "verkeerde" lettertype
En nu de cover zelf:

Zie je het verschil? Bij de ORIGINELE cover zijn de buttons ook voorzien van ALCANTARA, de Note 9-cover heeft dat dus niet!
[ Voor 13% gewijzigd door henklbr op 05-10-2018 10:00 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Dat heb ik inderdaad gezien, maar ik dacht dat Samsung zelf het ontwerp gewoon iets aangepast had, dus waar de Note 8 Alcantara knoppen had (in je foto is immers de cover van de 8 te zien), het nu gewijzigd is naar uitstekende gladde knoppen voor de cover van de 9.
Maar uiteindelijk maakt het ook niet zo veel uit hoor. De cover is net zo duurzaam en luxe als de originele covers. Althans, als Samsung die voor de Note 9 zou maken. Ik heb heel veel van die covers liggen, vooral voor de S8+, en deze zijn minstens even goed als de originele. Vandaar ook mijn overtuiging dat ze origineel waren. Er is qua kwaliteit geen verschil.
Maar uiteindelijk maakt het ook niet zo veel uit hoor. De cover is net zo duurzaam en luxe als de originele covers. Althans, als Samsung die voor de Note 9 zou maken. Ik heb heel veel van die covers liggen, vooral voor de S8+, en deze zijn minstens even goed als de originele. Vandaar ook mijn overtuiging dat ze origineel waren. Er is qua kwaliteit geen verschil.
Ik had dus gelijk. Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te weten dat een hoesje van 14 euro nep is en geen alcantara is. Maar ja...Theratron schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:41:
Dat heb ik inderdaad gezien, maar ik dacht dat Samsung zelf het ontwerp gewoon iets aangepast had, dus waar de Note 8 Alcantara knoppen had (in je foto is immers de cover van de 8 te zien), het nu gewijzigd is naar uitstekende gladde knoppen voor de cover van de 9.
Je beseft dat de titels en naamgeving geen geld kosten? Hooguit een marketingbureautje voor ingeschakeld, maar meer dan interessant doen is het niet. Het gaat om een stukje 3D printed plastic wat hooguit 4 euro kost om te produceren (materialen, electra, printer-investering), de winst gaat linea recta naar de big shots bij Samsung, teneinde weer wat patenten mee af te kopen, zodat ze er voortaan nog meer aan verdienen.blue13x schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:16:
[...]
Ik had dus gelijk. Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te weten dat een hoesje van 14 euro nep is en geen alcantara is. Maar ja...
Maar blijft nep. Neppe spullen zijn in principe ook illegaal en door ze te kopen maak je het probleem nog erger. Daarnaast zijn ze een inbreuk op de rechten van de originele fabrikant.jubeth schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:50:
[...]
Je beseft dat de titels en naamgeving geen geld kosten? Hooguit een marketingbureautje voor ingeschakeld, maar meer dan interessant doen is het niet. Het gaat om een stukje 3D printed plastic wat hooguit 4 euro kost om te produceren (materialen, electra, printer-investering), de winst gaat linea recta naar de big shots bij Samsung, teneinde weer wat patenten mee af te kopen, zodat ze er voortaan nog meer aan verdienen.
Ik heb een aantal spullen van Alcantara, waaronder bekleding in mijn auto, een originele Galaxy S8+ cover gekocht via gsmwijzer en een Microsoft Surface Pro met Alcantara type cover, en ik kan je verzekeren dat deze Note 9 cover wel degelijk van echt Alcantara is gemaakt. Of de logo's nou echt of nep zijn.blue13x schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:16:
[...]
Ik had dus gelijk. Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te weten dat een hoesje van 14 euro nep is en geen alcantara is. Maar ja...
De alcantara cover van de S9 heeft geen alcantara op de plekken van de cover, maar net zoals de N9 cover van kunstof.henklbr schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:47:
[...]
cc: @WoWo @destorized
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik moet je, helaas, toch vertellen dat deze NIET ORIGINEEL zijn: De verpakking is perfect nagemaakt, echter -> ze hebben een "steekje" laten vallen op de achterzijde
"Note 9" moet zijn "Note9" (AAN elkaar dus)
De "9" is in het "verkeerde" lettertype
En nu de cover zelf:
[Afbeelding][Afbeelding]
Zie je het verschil? Bij de ORIGINELE cover zijn de buttons ook voorzien van ALCANTARA, de Note 9-cover heeft dat dus niet!
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Anoniem: 1114115
Ik heb sinds kort een Note 9 en dus ook nog opzoek naar een goed scherm bescherming.b_map schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:35:
ik zocht een alternatief voor de Whitestone Dome, in eerste instantie heb ik toen deze voor 17,95 besteld bij Goedhoesje.nl Voor mij een nieuwe winkel en een gok.
Helaas bleef er tot 2 keer toe een luchtbelletje in een bovenhoek zitten. Hierin heeft de winkel extreem goed geholpen en uiteindelijk gekomen tot de premium variant van Mocolo voor 23,95
Je hebt deze er nu zo'n beetje een maand opzitten. Ben je nog steeds tevreden of heb je toch twijfels bij de Mocolo? Hoe is je ervaring tot nu toe?
Ik ben nog steeds dik tevreden en heb geen twijfels. Hij zit er goed op, touch gevoeligheid werkt nog goed, nog geen krassen en helderheid is ook als een whitestone exemplaar.
Voor degene die de white stone dome screenprotector overwegen, deze schijnt makkelijk te barsten.
En hij schijnt niet 9H te zijn. Kan iemand bevestigen dat deze wel 9H is?
Anders kan ik hem eventueel nog retour doen namelijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 1114115 op 17-10-2018 10:40 ]
Kan bevestigen dat deze makkelijk barst. Heb hem er een maand opzitten en er zitten al 4 barsten in. Deze lijken ook spontaan te ontstaan. Ik zou hem iig niet aanraden.Anoniem: 1114115 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:33:
Voor degene die de white stone dome screenprotector overwegen, deze schijnt makkelijk te barsten.
Oke, dank.Boomboom118 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:54:
[...]
Kan bevestigen dat deze makkelijk barst. Heb hem er een maand opzitten en er zitten al 4 barsten in. Deze lijken ook spontaan te ontstaan. Ik zou hem iig niet aanraden.
Ik heb de mocolo besteld. Eens kijken hoe stevig die is.
Die white stone gaat retour.
Om ff terug te komen op de 1dayfly aanbieding samsung usb c kabel: na ontvangst blijkt hij niet origineel te zijn, usb c connector is langer, de plug is geplakt en het metaal is anders vergeleken me de originele samsung kabel die bij de note 9 geleverd is.
Laatste tijd veel pech met samsung namaak, ook een samsung micro sd evo plus 256gb kaartje gekocht op amazon blijkt nep te zijn, bah
Laatste tijd veel pech met samsung namaak, ook een samsung micro sd evo plus 256gb kaartje gekocht op amazon blijkt nep te zijn, bah
[ Voor 22% gewijzigd door danda op 18-10-2018 12:39 ]
Functioneert die kabel wel verder zoals een originele? (opladen/data)danda schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:36:
Om ff terug te komen op de 1dayfly aanbieding samsung usb c kabel: na ontvangst blijkt hij niet origineel te zijn, usb c connector is langer, de plug is geplakt en het metaal is anders vergeleken me de originele samsung kabel die bij de note 9 geleverd is.
Zal wel, maar ik ga het niet proberen op mijn dure smartphone. Als ik nepkabeltjes wil dan doe ik het wel via aliexpress voor een euro. Stond in de beschrijving dat het om echte originele samsung kabeltjes ging
De Mocolo screenprotector heb ik er op zitten.
Was wel even spannend om te doen. Voor de zekerheid had ik alle poorten en knopjes etc. afgeplakt.
Het verliep eigenlijk heel erg goed. De protector zit er goed op. Er zitten geen lijmresten aan de zijkanten.
Ook de protector kwaliteit is top. Geen regenboogeffect oid. Hij zit er zowat onzichtbaarbaar op. Zeker in combinatie met d Spigen Tough Armor case.
Ik verwacht dat deze dus niet onderdoet voor de White Stone Dome. Alleen is de Mocolo dus wel 9H en ook nog de helft goedkoper.
Was wel even spannend om te doen. Voor de zekerheid had ik alle poorten en knopjes etc. afgeplakt.
Het verliep eigenlijk heel erg goed. De protector zit er goed op. Er zitten geen lijmresten aan de zijkanten.
Ook de protector kwaliteit is top. Geen regenboogeffect oid. Hij zit er zowat onzichtbaarbaar op. Zeker in combinatie met d Spigen Tough Armor case.
Ik verwacht dat deze dus niet onderdoet voor de White Stone Dome. Alleen is de Mocolo dus wel 9H en ook nog de helft goedkoper.
Misschien een wat late reactie, maar ik heb geen problemen White Stone Dome. Ik heb die inmiddels iets langer dan een maand erop zitten.
Zonet de suède cover van ali express ontvangen. Geweldig ding voor pak em beet 15 euro, imitatie of niet
hier ook klein stukje eraf en ook wat rare krakjes?? onder glaasje...lag er al op toen ik die kocht..ondertussen kleine maand en in principe moet er andere op ondanks hoge prijs....Boomboom118 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:54:
[...]
Kan bevestigen dat deze makkelijk barst. Heb hem er een maand opzitten en er zitten al 4 barsten in. Deze lijken ook spontaan te ontstaan. Ik zou hem iig niet aanraden.
Geen garantie?MrProper schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:14:
[...]
hier ook klein stukje eraf en ook wat rare krakjes?? onder glaasje...lag er al op toen ik die kocht..ondertussen kleine maand en in principe moet er andere op ondanks hoge prijs....
Ik heb nu de Mocolo na een tip van @b_map
Deze is als ik dat vergelijk met de White stone (van YT videos) net zo goed of iig niet minder dan white stone .De Mocolo heeft een hardheid van 9H.
Dat heeft white stone volgens mij niet maar de white stone is wel twee keer zo duur.
In mijn opinie is een screenprotector die duurder is dan 30 euro over-priced.
Edit: Leuk artikel van HighOnAndroid: How to make your own dome glass screen protector.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1114115 op 25-10-2018 18:53 ]
Ik heb de Lenovo USB C Multiport adapter besteld om DEX te gaan gebruiken.

Deze komt zaterdag binnen als het meezit.

Deze komt zaterdag binnen als het meezit.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 1114115 op 26-10-2018 09:54 ]
Voor de mensen die de alcantara cover van aliexpress hebben aangeschaft, nog steeds helemaal tevreden? Ik twijfel namelijk tussen het kopen van een s9+ en een note 9 puur door het feit dat er voor de s9+ wel een originele alcantara hoes is van samsung. Maar als die van Aliexpress echt even goed is als een origineel dan maakt dat natuurlijk ook niet veel uit.
[quote]Anoniem: 1114115 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:46:
[...]
Geen garantie?
vrees ervoor heb die 2dehangs gehaald en lag er reeds op...vraag me af als ik die verwijder er resten op scherm blijven van die vloeistof?
ga anders ook die van Mocolo bestellen
[...]
Geen garantie?
vrees ervoor heb die 2dehangs gehaald en lag er reeds op...vraag me af als ik die verwijder er resten op scherm blijven van die vloeistof?
ga anders ook die van Mocolo bestellen
Ik heb de alcantara cover besteld. Hij is volgens track en trace nu in Nederland, dus zou snel binnen moeten komen. Ik heb ervaring met de originele alcantara cover (was er heel blij mee), zal mijn ervaringen hier laten weten
Een (Italiaanse) test van de alcantara covers. Lijkt kwalitatief goed te zijn, weliswaar namaak, maar wel echt alcantara (vlambestendig en krasvast): YouTube: Prodotto sconsigliato: Custodie alcantara "originali" cove...
Op basis van deze video waag ik de gok maar gewoon en bestel ik hem, bedankt!evdakker schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:18:
Een (Italiaanse) test van de alcantara covers. Lijkt kwalitatief goed te zijn, weliswaar namaak, maar wel echt alcantara (vlambestendig en krasvast): YouTube: Prodotto sconsigliato: Custodie alcantara "originali" cove...
Snap alleen niet zo goed waarom hij de andere kleuren niet even uit het doosje haalt
[ Voor 7% gewijzigd door De jong2 op 26-10-2018 22:43 ]
De Alcantara hoes van Aliexpress is binnen. Ik kan alleen maar zeggen: top top! Voelt echt, past echt, helemaal vergelijkbaar met de originele cover die ik op m'n S9+ had.
Hoe hij zich houdt... only time can tell...
Paar fotootjes (excuses voor de slechte kwaliteit, met m'n oude Microsoft 650 gemaakt:P)

Paar fotootjes (excuses voor de slechte kwaliteit, met m'n oude Microsoft 650 gemaakt:P)

@evdakker hoe lang was de levertijd al met al?
Ziet er mooi uit.evdakker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:34:
De Alcantara hoes van Aliexpress is binnen. Ik kan alleen maar zeggen: top top! Voelt echt, past echt, helemaal vergelijkbaar met de originele cover die ik op m'n S9+ had.
Alleen is de onderkant niet beschermd. Dat is wel jammer.
Is wel nodig, met alles wat aan de onderkant zit (hoofdtelefoon, USB, microfoon, speaker, pen)...Anoniem: 1114115 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:19:
[...]
Ziet er mooi uit.
Alleen is de onderkant niet beschermd. Dat is wel jammer.
De officiële alcantara covers van Samsung (voor de S9 en S9+) zijn ook open aan de onderkant.

Wat ik wel mis is het nokje aan de onderkant. De kleine verhoging in de hoekjes ter bescherming van het scherm als je 'm op z'n kop legt. Aan de bovenkant zit wel een verhoging, net als bij de officiële S9 cover. Maar niet aan de onderkant van het scherm.
21 oktober besteld, 30 oktober binnen. Best snel vanuit China dus, 9 dagen (waarvan 5 dagen voor de verwerking in Nederland).De jong2 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:28:
@evdakker hoe lang was de levertijd al met al?
Ik heb besteld bij deze winkel: https://www.aliexpress.co...nti-Fall/32920952053.html
Ik heb de Spigen Tough Amor gekozen mede de bescherming van de onderkant.evdakker schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:28:
[...]
Is wel nodig, met alles wat aan de onderkant zit (hoofdtelefoon, USB, microfoon, speaker, pen)...
De officiële alcantara covers van Samsung (voor de S9 en S9+) zijn ook open aan de onderkant.
[Afbeelding]
Wat ik wel mis is het nokje aan de onderkant. De kleine verhoging in de hoekjes ter bescherming van het scherm als je 'm op z'n kop legt. Aan de bovenkant zit wel een verhoging, net als bij de officiële S9 cover. Maar niet aan de onderkant van het scherm.
Alle poorten zijn goed benaderbaar en dus goed beschermd mocht die uit mijn hand glijden.
De onderkant van de telefoon raakt dan als eerste de grond.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1114115 op 02-11-2018 09:41 ]
vraag voor een maat:
Wat zijn goede wallet cases wat alles beschermt?
De originele samsung bescherm de telefoon niet rondom .. alleen de hoeken.
En sommige cases heb een magneetje in de telefoon?
kan dit schadelijk zijn voor de note 9? of iets anders?
Wat zijn goede wallet cases wat alles beschermt?
De originele samsung bescherm de telefoon niet rondom .. alleen de hoeken.
En sommige cases heb een magneetje in de telefoon?
kan dit schadelijk zijn voor de note 9? of iets anders?
Begrijp mensen soms niet. Toestel van 1000 tot 1250 euro kopen, maar wel in combinatie met een neppe hoesje van 12 euro. In plaats van paar euros meer voor echte samsung of a-merk gaan.
idd dat snap ik soms ook niet 
blue13x schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:38:
Begrijp mensen soms niet. Toestel van 1000 tot 1250 euro kopen, maar wel in combinatie met een neppe hoesje van 12 euro. In plaats van paar euros meer voor echte samsung of a-merk gaan.
Was er maar een originele Samsung alcantara hoes, dan zou ik 'm meteen kopen!blue13x schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:38:
Clear covers, the standing protective cover...andere A-merkenevdakker schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:58:
[...]
Was er maar een originele Samsung alcantara hoes, dan zou ik 'm meteen kopen!
Keuze genoeg.
hier in het gezin steeds meer mobiele apparaten die allemaal opgeladen moeten worden.
Nu kwam mijn vriendin (houd van alles strak en netjes opgeruimd) met zoiets aan:

Iemand ervaring met zoiets?
Nu kwam mijn vriendin (houd van alles strak en netjes opgeruimd) met zoiets aan:
[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 07-11-2018 13:45 ]
Maar ik was verliefd op mijn Alcantara cover voor de S9. Ik wil Alcantara! Snap ook niet dat Samsung die uit het assortiment hebben gehaald. Wel voor de S9, S9+, Note 8, maar niet voor de Note 9. En blijkbaar is er toch wel behoefte aan, als ik de fora lees waar men met smacht op de Alcantara cover voor de Note 9 zat te wachten....
Ja en naar mijn mening geen van allen mooi. Het schijnt dat er een tekort is aan alcantara vandaar de keus van Samsung is maar vervang hem dan voor een mooi simpel leren hoesje zoals die apple bij de iPhone heeft, persoonlijk wil ik geen siliconen of plastic hoesje en hoef al helemaal geen hoesje met een cover, de note is mij zo al groot genoeg.blue13x schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:10:
[...]
Clear covers, the standing protective cover...andere A-merken
Keuze genoeg.
En als die van aliexpress van echt alcantara blijkt te zijn en net zo goed zit als de originele alcantara hoesjes van samsung waarom zou je het dan niet proberen?
Niet precies zoiets, maar ik heb deze: https://www.raidsonic.de/...ults.php?we_objectID=3559GroeneThee schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:44:
hier in het gezin steeds meer mobiele apparaten die allemaal opgeladen moeten worden.
[Afbeelding]
En heb thuis zo'n Ikea lijsthouder achter de bank tegen de muur geschroefd. Net uit het zicht. Daaronder een verdeeldoos met schakelaar, gaatjes in de lijsthouder (die moet ik nog maken), voedingen onderin de verdeeldoos, kabeltjes door de gaatjes of langs de lijsthouder, telefoon(s) eraan en klaar. Je ziet zo goed als geen kabels, je ziet geen voedingen en als je tijdens het laden de telefoon wil gebruiken kan dat ook nog.
Alleen jammer dat de meiden dat plankje vol hebben gezet met Funko POPs en de telefoons nu gewoon aan de lader in de bank worden gelegd.
[ Voor 36% gewijzigd door Stormtrooper op 07-11-2018 16:26 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Hehehe ik zie dat scenario ook zo voor mij bij mij thuis.Stormtrooper schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:20:
[...]
Niet precies zoiets, maar ik heb deze: https://www.raidsonic.de/...ults.php?we_objectID=3559
En heb thuis zo'n Ikea lijsthouder achter de bank tegen de muur geschroefd. Net uit het zicht. Daaronder een verdeeldoos met schakelaar, gaatjes in de lijsthouder (die moet ik nog maken), voedingen onderin de verdeeldoos, kabeltjes door de gaatjes of langs de lijsthouder, telefoon(s) eraan en klaar. Je ziet zo goed als geen kabels, je ziet geen voedingen en als je tijdens het laden de telefoon wil gebruiken kan dat ook nog.
Alleen jammer dat de meiden dat plankje vol hebben gezet met Funko POPs en de telefoons nu gewoon aan de lader in de bank worden gelegd.
Dank voor je informatie, die was ik in mijn zoektocht nog niet tegengekomen. Zou het liefst iets met 6(of 7
Dacht vandaag een Clearplex screenprotector te laten plakken op mijn Note, krijg ik te horen dat dit niet handig is. Je krijgt er putjes in door het pennetje. Panzerclass werd ook afgeraden omdat dan het pennetje niet goed meer zou werken. Ik trek nu een beetje de conclusie dat je er niets op kan plakken en dat vind ik jammer. Misschien dat hier iemand andere ervaringen heeft. Lees dat sommigen een Mocolo of een Whitestone erop geplakt hebben, maar volgens mij beïnvloed deze ook de werking van de S pen? Deze laatste 2 merken lijken me ook niet eenvoudig te plakken. Ik weet ook niet of ze er makkelijk af te halen zijn als het mis mocht gaan.
Vandaag mijn Spigen Neo-Hybrid ontvangen en meteen aan de slag gegaan om hem geschikt te maken voor draadloos laden en dat hij magnetisch op mijn dashboard in de auto blijft zitten.
Het werkt perfect
Het werkt perfect

heb op mijn note 9 ook screenprotecor laten plaatsen die werd met blauw licht er op gezet en s-pen werkt gewoon prima net als zonder protector koste me wel 20 euro
cassiekai schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 14:36:
Dacht vandaag een Clearplex screenprotector te laten plakken op mijn Note, krijg ik te horen dat dit niet handig is. Je krijgt er putjes in door het pennetje. Panzerclass werd ook afgeraden omdat dan het pennetje niet goed meer zou werken. Ik trek nu een beetje de conclusie dat je er niets op kan plakken en dat vind ik jammer. Misschien dat hier iemand andere ervaringen heeft. Lees dat sommigen een Mocolo of een Whitestone erop geplakt hebben, maar volgens mij beïnvloed deze ook de werking van de S pen? Deze laatste 2 merken lijken me ook niet eenvoudig te plakken. Ik weet ook niet of ze er makkelijk af te halen zijn als het mis mocht gaan.
Waar heb je dit laten doen en om welke protector gaat het om?tsjabbie70 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:27:
heb op mijn note 9 ook screenprotecor laten plaatsen die werd met blauw licht er op gezet en s-pen werkt gewoon prima net als zonder protector koste me wel 20 euro
[...]
Ik gebruik nu geen bescherming aan de voorkant. Toch wel een beetje griezelig bij zo'n duur toestel...
ik heb geen idee welke screenprotector het is hij is vrij stug ook heb ik laten doen bij ons in het winkeltje purmerend http://ilkotelecom.nl/ <---hier laten doen
Oldblack schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:39:
[...]
Waar heb je dit laten doen en om welke protector gaat het om?
Ik gebruik nu geen bescherming aan de voorkant. Toch wel een beetje griezelig bij zo'n duur toestel...
Ik heb er nu een maand een Clearplex er op zitten en dat bevalt me prima. Geen last van putjes door het pennetje of wat dan ook.
Die werd mij dus afgeraden bij de mediamarkt, maar blijkbaar kan het toch. Misschien toch maar eens het weekend erop laten plakken en zie dan wel.joenatic schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:35:
Ik heb er nu een maand een Clearplex er op zitten en dat bevalt me prima. Geen last van putjes door het pennetje of wat dan ook.
Pen werkt perfect op de versie die Ik gekocht heb bij Vodafone. Zit er nu bijna 3 maanden op.cassiekai schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 14:36:
Je kan het ook zelf proberen.....Oldblack schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:39:
[...]
Waar heb je dit laten doen en om welke protector gaat het om?
https://m.nl.aliexpress.com/item/32879374220.html
Heeft iemand ervaring met zulke?
kan je net zo goed gewoon in nederland voor 16 euro of je moet 3 weken geduld hebben wat ik nooit heb als ik iets wil moet ik het meteen hebben en niet paar weken later
Aggressor schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:24:
[...]
Je kan het ook zelf proberen.....
https://m.nl.aliexpress.com/item/32879374220.html
Heeft iemand ervaring met zulke?
Anoniem: 1114115 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:46:
[...]
Geen garantie?
Ik heb nu de Mocolo na een tip van @b_map
Deze is als ik dat vergelijk met de White stone (van YT videos) net zo goed of iig niet minder dan white stone .De Mocolo heeft een hardheid van 9H.
Dat heeft white stone volgens mij niet maar de white stone is wel twee keer zo duur.
In mijn opinie is een screenprotector die duurder is dan 30 euro over-priced.
Edit: Leuk artikel van HighOnAndroid: How to make your own dome glass screen protector.
Hoe bevalt de Mocolo Screenprotector na een paar weken? Is de S Pen goed te gebruiken?
Ik ga het ook proberen en als het goed gaat krijg ik hem morgen binnen. Icm Spigen Neo Hybrid.
Wat heb je er 3 maanden op zitten?Draicon schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:10:
[...]
Pen werkt perfect op de versie die Ik gekocht heb bij Vodafone. Zit er nu bijna 3 maanden op.
Opvallend dat zo velen hier bezig zijn hun keiharde gorilla-glass te beschermen, met allerlei lelijke shiny plastics, terwijl, ik heb nog nooit een gebroken of gekrast *scherm* op een mobiele telefoon gehad. Ik had mijn eerste mobiel in 1996. Zal wel aan mij liggen, maar zo voorzichtig ben ik nu ook weer niet. De meeste schadegevallen bij mij waren vallen uit broekzak op fiets, vallen van een tafel op steen, e.d. en in alle gevallen was het scherm niet stuk, maar wel LEDs of camera of case stuk.
Veel belangrijker is naar mijn ervaring dus de case zelf. Ik ben voor nu teruggekeerd bij een UAG case, de Monarch met 5 layer protection. Ik vind de enorme branding van UAG strontlelijk en het design onpraktisch, maar de materiaalkeuze en de precisie van de cutouts bij bijv. de fingerprint reader, microfoons, pen, speaker, 3.5mm en usb ports zijn allemaal absoluut top of the line. Stukken beter dan de veelheid aan andere hoesjes die ik heb uitgeprobeerd. Ook jammer van UAG is dat ze die volume + - knoppen altijd wat raar vormen of plaatsen, ik zou dat anders doen. En de bixby button mag kleiner.
Afgekeurde cases, wat mij betreft (te klein microfoongaatje, te weinig ruimte de pen los te klikken, te korte helling naar de fingerprintreader toe, op gevoel onvindbare volume-buttons, op gevoel onvindbaar boven-onder-zijde van toestel, slecht werkende powerbutton, etc, flimsy plastic, niet beschermend genoeg, glijd te makkelijk uit de hand en dergelijke motieven);
- ArmadilloTek Vanguard Series
- OBLIQ Slim Meta
- diverse cheapo cases van ebay, inclusief een populaire 'leather' flip case
- Spigen, diverse
- Rinke, diverse
- UAG TPU
Voor een blik op een random selectie van case cutouts aan de onderkant;

van boven naar onder zie je;
- DG Ming ebay case
- veelverkochte ebay case
- ArmadilloTek Vanguard
- Ringke Fusion X
- UAG Monarch (daar zit 'ie nu in)
De verschillen zijn overduidelijk. Liefst had ik de rechterkant van de pen-cutout van de Ringke in de UAG gehad, en sowieso de 'slopes' van Ringke's cutouts zijn erg goed, duidelijk zichtbaar bij de USB-c port, die slopes missen bij UAG nog, maar overall zijn de UAG cutouts duidelijk de beste.
Die ik nog wil proberen:
- VRS Design High Pro Shield en Damda Glide
Veel belangrijker is naar mijn ervaring dus de case zelf. Ik ben voor nu teruggekeerd bij een UAG case, de Monarch met 5 layer protection. Ik vind de enorme branding van UAG strontlelijk en het design onpraktisch, maar de materiaalkeuze en de precisie van de cutouts bij bijv. de fingerprint reader, microfoons, pen, speaker, 3.5mm en usb ports zijn allemaal absoluut top of the line. Stukken beter dan de veelheid aan andere hoesjes die ik heb uitgeprobeerd. Ook jammer van UAG is dat ze die volume + - knoppen altijd wat raar vormen of plaatsen, ik zou dat anders doen. En de bixby button mag kleiner.
Afgekeurde cases, wat mij betreft (te klein microfoongaatje, te weinig ruimte de pen los te klikken, te korte helling naar de fingerprintreader toe, op gevoel onvindbare volume-buttons, op gevoel onvindbaar boven-onder-zijde van toestel, slecht werkende powerbutton, etc, flimsy plastic, niet beschermend genoeg, glijd te makkelijk uit de hand en dergelijke motieven);
- ArmadilloTek Vanguard Series
- OBLIQ Slim Meta
- diverse cheapo cases van ebay, inclusief een populaire 'leather' flip case
- Spigen, diverse
- Rinke, diverse
- UAG TPU
Voor een blik op een random selectie van case cutouts aan de onderkant;

van boven naar onder zie je;
- DG Ming ebay case
- veelverkochte ebay case
- ArmadilloTek Vanguard
- Ringke Fusion X
- UAG Monarch (daar zit 'ie nu in)
De verschillen zijn overduidelijk. Liefst had ik de rechterkant van de pen-cutout van de Ringke in de UAG gehad, en sowieso de 'slopes' van Ringke's cutouts zijn erg goed, duidelijk zichtbaar bij de USB-c port, die slopes missen bij UAG nog, maar overall zijn de UAG cutouts duidelijk de beste.
Die ik nog wil proberen:
- VRS Design High Pro Shield en Damda Glide
[ Voor 6% gewijzigd door jubeth op 04-09-2019 15:12 . Reden: ontdekte onjuiste info ]
Sorry, ik zie je post nu pas... Maar ja, hij bevalt nog steeds uitstekend. Prima kwaliteit, na 2 maanden intensief gebruik nog geen problemen.De jong2 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:05:
Voor de mensen die de alcantara cover van aliexpress hebben aangeschaft, nog steeds helemaal tevreden? Ik twijfel namelijk tussen het kopen van een s9+ en een note 9 puur door het feit dat er voor de s9+ wel een originele alcantara hoes is van samsung. Maar als die van Aliexpress echt even goed is als een origineel dan maakt dat natuurlijk ook niet veel uit.
Ik ben ook tevreden. Ik merk wel dat de kwaliteit van het alcantara van deze cover iets minder is dan de originele. Na een maand gebruik merk ik dat de vezeltjes wat ongelijkmatiger zijn, en er iets meer verkleuring is, dan bij mijn originele alcantara's van de S9 en S9 plus. Maar dat maakt het juist wel mooier vind ik, net als bij leer. Verder geen enkel probleem, geen lijm die loslaat, geen slijtage aan de hoekjes, en de cover zit nog net zo goed als in het begin.Theratron schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:09:
[...]
Sorry, ik zie je post nu pas... Maar ja, hij bevalt nog steeds uitstekend. Prima kwaliteit, na 2 maanden intensief gebruik nog geen problemen.
Nog steeds prima voor die 13 euro!
Eind deze maand de note 9 aanschaffen, voorkeur was een groot toestel zonder lcd scherm zoals de mate 9 en mate 20 welke net op de markt is. Alleen het gebogen scherm van de note vind ik ietwat jammer dit Ivm de screenprotector welke vaak loskomt op de randen. Nu heb ik rond gebeld en volgens mij heeft zowat iedere phonehouse een clearplex service. 25 euro en je zit als het goed is gebeiteld. Hier in Breda hebben ze in ieder geval die service. Voor diegene die zoekende zijn.. Bel dus eens phonehouse. Overigens mediamarkt Tilburg heeft ook die service.
Ook is de spigen tough armor case in huis.
Ook is de spigen tough armor case in huis.
[ Voor 4% gewijzigd door D.Igibeet op 02-12-2018 12:14 ]
Eens! Blij dat hij iedereen hier goed bevalt. Anders had ik me een beetje bezwaard gevoeld haha.evdakker schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:36:
[...]
Ik ben ook tevreden. Ik merk wel dat de kwaliteit van het alcantara van deze cover iets minder is dan de originele. Na een maand gebruik merk ik dat de vezeltjes wat ongelijkmatiger zijn, en er iets meer verkleuring is, dan bij mijn originele alcantara's van de S9 en S9 plus. Maar dat maakt het juist wel mooier vind ik, net als bij leer. Verder geen enkel probleem, geen lijm die loslaat, geen slijtage aan de hoekjes, en de cover zit nog net zo goed als in het begin.
Nog steeds prima voor die 13 euro!
Wat betreft die mensen die het niet begrijpen dat je een telefoon van 1.000 euro in een case van 13 euro stopt, tsja... ik wilde erg graag alcantara, juist voor de grip (die dure telefoon zal zeker niet uit je handen glijden hiermee) en het comfort. En als Samsung dan zelf ze niet meer maakt maar deze case eigenlijk net zo prima is.... waarom dan niet?
Ik ontvang met kerst een Note9 van de zaak, nu geniet ik enorm van mijn alcantra case voor de Note8. nu lees ik tot mijn stomme verbazing dat die niet beschikbaar is voor de 9. jullie toevallig al wat gevonden?
zie 3 posts boven die van jou 
Hier nog even een link naar de originele post:
Theratron schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:14:
[ Voor 88% gewijzigd door joenatic op 06-12-2018 09:01 ]
die zocht ik, dankjeweljoenatic schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:14:
zie 3 posts boven die van jou
[...]

Putjes of groefjes door het pennetje moet iedereen hebben met de Clearplex screenprotector. Ik heb hem er nu 3 weken op zitten en gebruik het pennetje niet heel vaak maar heb volop putjes en groefjes erin zitten. Het kan ook eigenlijk niet anders want de Clearplex is gemaakt van vrij zacht materiaal omdat hij zelf herstellend zou moeten zijn. Dat werkt dus niet bij putjes en groefjes. IK laat hem er nog een tijdje op zitten totdat hij echt lelijk wordt.joenatic schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:35:
Iemand de pennetjes uit China al besteld en getest? Ben nu wel benieuwd eig, elke dag een ander kleurtje 

https://www.aliexpress.co...Shipping/32957031138.html

Deze imitatie heeft geen bluetooth, dus geen afstandbediening. Maar goed, wel bijna 20 euro goedkoper dan origineel. Koop jij 'm en laat ons dan weten hoe-ie bevalt?SYQ schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:46:
Iemand de pennetjes uit China al besteld en getest? Ben nu wel benieuwd eig, elke dag een ander kleurtje
[Afbeelding]
Anoniem: 1154585
Dat de Whitestone Dome screenprotector over-rated is en veel te duur en snel sneuvelt is bij iedereen nu wel bekend verwacht ik. Mocolo screen protectors zijn prima en gemiddeld geprijsd.
Maar welke glass screen protector wordt er nu veel gebruikt?
Ik lees er weinig over dus vandaar de vraag hier bij tweakers.
Heb zelf een tijd lang de Whitestone gebruikt, maar nu heb ik deze erop geplakt. Zelfde principe met lijm.Anoniem: 1154585 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
Dat de Whitestone Dome screenprotector over-rated is en veel te duur en snel sneuvelt is bij iedereen nu wel bekend verwacht ik. Mocolo screen protectors zijn prima en gemiddeld geprijsd.
Kwalitatief is de Whitestone wel beter, ook de manier hoe je hem moet installeren is veel gebruiksvriendelijker, maar de Ali variant is zoveel goedkoper en ziet er net zo stevig uit.
De normale tempered glass, zonder UV glue, zou ik maar niet gaan proberen. Dat is gewoon zonde van het geld evenals de Clearplex screenprotectors. Die blijven even mooi, maar na intensief gebruik, zeker met de pen, blijven ze niet meer zo mooi als eerst.
hi!
Voor mijn nieuwe Note 9 weer een Fitbag besteld.
Een sleeve dus.
Afgelopen drie jaar gebruikt voor mijn S7 Edge en heel goed bevallen.
Zacht en heel soepel leer, en past exact. Groot voordeel vind ik de zachte microvezel binnenkant. Hierdoor blijft het scherm steeds schoon en zonder vingerafdrukken. Na drie jaar i.i.g nog geen enkel krasje kunnen ontdekken. Dus nu voor mijn eerste Note ook weer.
Een sleeve dus.
Afgelopen drie jaar gebruikt voor mijn S7 Edge en heel goed bevallen.
Zacht en heel soepel leer, en past exact. Groot voordeel vind ik de zachte microvezel binnenkant. Hierdoor blijft het scherm steeds schoon en zonder vingerafdrukken. Na drie jaar i.i.g nog geen enkel krasje kunnen ontdekken. Dus nu voor mijn eerste Note ook weer.
wil iemand soort alternatief voor whitestone dome proberen?
Ik heb 2 screenprotector inclusief grote uv en lijm... (voor klein $)
heeft iemand al ervaringen met zulke?
Ik heb 2 screenprotector inclusief grote uv en lijm... (voor klein $)
heeft iemand al ervaringen met zulke?
[ Voor 58% gewijzigd door Aggressor op 29-03-2019 07:50 ]
Anoniem: 1197116
Even een vraag mbt de camera van de note 9. Op de iPhone zit tegenwoordig een filter dat heet theater. Maakt automatisch de achtergrond van bv een portret of selfie donker/zwart. Weet iemand of en waar ik die optie voor de note 9 kan vinden en of downloaden?
Kan je beter hier vragenAnoniem: 1197116 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:19:
Even een vraag mbt de camera van de note 9. Op de iPhone zit tegenwoordig een filter dat heet theater. Maakt automatisch de achtergrond van bv een portret of selfie donker/zwart. Weet iemand of en waar ik die optie voor de note 9 kan vinden en of downloaden?
[Samsung Galaxy Note 9] Ervaringen & Discussie
Iemand die een sportarmband heeft waar een Note 9 in past? Mijn oude kon met moeite de OP3 in, die stak er dan nog bovenuit. Zojuist deze besteld maar zie net dat mijn telefoon ook voor deze te groot is waarschijnlijk
https://www.coolblue.nl/p...ortsarmband-xxl-geel.html
Misschien maar een zoeken voor tablets ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 29-04-2019 00:05 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hallo,
Binnenkort zal ik ook een Note 9 hebben, en met de Samsung Dex mogelijkheid ben ik zeer aan het overwegen of ik mijn PC ga verkopen om vervolgens Dex als desktop experience te gebruiken (ik gebruik mijn huidige desktop pc toch alleen nog maar voor internet en soms wat tekstbewerkingen, en gamen doe ik wel op mijn PS4).
Echter op youtube een video gezien dat met bepaalde setups je maar 5 apps tegelijk kunt draaien op Dex, en dat niet alle USB-C - HDMI hubs de telefoon van stroom voorzien en dat sommige dat wel doen maar dan weer geen fast charging.
De oplossing zou zijn een Samsung Dex Station, echter heb ik begrepen dat wanneer je een hoesje om je Note 9 hebt zitten, hij niet meer in de Dex Station past. En ik ben niet van plan om iedere keer dat hoesje eraf te halen, dus ik ben op zoek naar een geschikte USB-C - HDMI hub die op z'n minst fast charging ondersteund. Alleen weet ik niet waar ik op moet letten bij de specificaties om zeker te zijn dat het fast charging ondersteund.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf deze op het oog: pricewatch: Satechi Type-C USB Multi-Port Hub Spacegrijs
Maar ik weet dus niet of die fast charging ondersteund.
edit:
Binnenkort zal ik ook een Note 9 hebben, en met de Samsung Dex mogelijkheid ben ik zeer aan het overwegen of ik mijn PC ga verkopen om vervolgens Dex als desktop experience te gebruiken (ik gebruik mijn huidige desktop pc toch alleen nog maar voor internet en soms wat tekstbewerkingen, en gamen doe ik wel op mijn PS4).
Echter op youtube een video gezien dat met bepaalde setups je maar 5 apps tegelijk kunt draaien op Dex, en dat niet alle USB-C - HDMI hubs de telefoon van stroom voorzien en dat sommige dat wel doen maar dan weer geen fast charging.
De oplossing zou zijn een Samsung Dex Station, echter heb ik begrepen dat wanneer je een hoesje om je Note 9 hebt zitten, hij niet meer in de Dex Station past. En ik ben niet van plan om iedere keer dat hoesje eraf te halen, dus ik ben op zoek naar een geschikte USB-C - HDMI hub die op z'n minst fast charging ondersteund. Alleen weet ik niet waar ik op moet letten bij de specificaties om zeker te zijn dat het fast charging ondersteund.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf deze op het oog: pricewatch: Satechi Type-C USB Multi-Port Hub Spacegrijs
Maar ik weet dus niet of die fast charging ondersteund.
edit:
https://www.smartphonehoe...amsung-galaxy-note-9.html zoiets miscchien?Nox schreef op maandag 29 april 2019 @ 00:05:
Iemand die een sportarmband heeft waar een Note 9 in past? Mijn oude kon met moeite de OP3 in, die stak er dan nog bovenuit. Zojuist deze besteld maar zie net dat mijn telefoon ook voor deze te groot is waarschijnlijk![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 07-05-2019 11:42 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Werkt het nog steeds? Wat voor magneet gebruik je in de auto? Ik heb er twee, 1 van iSetchi en 1 die je in de CD speler klikt (iOttie).Von Henkel schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 14:49:
Vandaag mijn Spigen Neo-Hybrid ontvangen en meteen aan de slag gegaan om hem geschikt te maken voor draadloos laden en dat hij magnetisch op mijn dashboard in de auto blijft zitten.
Het werkt perfect![]()
[Afbeelding]
I heb de Spigen Tough Armour gekocht, maar de puntjes waar mee het achterkantje vast zit zitten precies op de plek waar het metalen plaatje moet komen... Ik denk dat ik deze ook maar ga proberen.
Enig idee of deze (de Neo-Hybrid) goed werkt met de Moloco screen protector?
Mijn white Stone Dome screen protector heb ik moeten verwijderen.
Opgelost.
Opgelost.
[ Voor 78% gewijzigd door andremichel op 31-07-2019 08:27 ]
Je moet kijken welke van die 2 magneten het sterkst is, ( even aan de binnenkant het metalen plaatsje met plakband vastzetten)jelleeelco schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:02:
[...]
Werkt het nog steeds? Wat voor magneet gebruik je in de auto? Ik heb er twee, 1 van iSetchi en 1 die je in de CD speler klikt (iOttie).
Daarna heb ik de hoogte bepaald van de draadloze lader, het plaatje mag er namelijk niet voorzitten.
Het is voor elke hoesje verschillend hoe het werkt en of het houd.
Hey Ik ben op zoek naar een mounting systeem voor mijn note9 op mijn fiets te monteren (liefst op de stuurpen).
Ik commute dagelijks naar het werk en zou dit wel handig vinden om snel mijn route te sharen of nieuwe routes te rijden.
Hierbij had ik de quad lock systemen tegengekomen, maar dan heb je effectief een specifiek hoesje nodig.
En dat hoesje ziet er redelijk bulky uit.
Voor mijn gewoon gebruik heb ik nu een heel minimalistisch hoesje (Spigen Liquid Air)
Ik zou liefst geen al te heavy ding willen meesleuren puur om hem te kunnen mounten op mijn fiets.
Input welkom
.
Ik commute dagelijks naar het werk en zou dit wel handig vinden om snel mijn route te sharen of nieuwe routes te rijden.
Hierbij had ik de quad lock systemen tegengekomen, maar dan heb je effectief een specifiek hoesje nodig.
En dat hoesje ziet er redelijk bulky uit.
Voor mijn gewoon gebruik heb ik nu een heel minimalistisch hoesje (Spigen Liquid Air)
Ik zou liefst geen al te heavy ding willen meesleuren puur om hem te kunnen mounten op mijn fiets.
Input welkom
Komt uit dezelfde fabriek, en grote kans dat het zelfs met exact dezelfde apparatuur is gemaakt. Ik weet niet of je wel eens in Shenzhen bent geweest, maar if so, then you'll know what I mean. YouTube: Inside a Chinese 3D Printing Factory - in Shenzhen, China
Even dit topic weer leven in blazen omdat GentiLi mij er op wees in [Samsung Galaxy Note 9] Ervaringen & Discussie
Maar dan vraag ik mij af op de LED view cover er gewoon ook nog om heen kan blijven zitten. Ik hoef hem niet speciaal te kunnen bedienen uit de arm. Of klap het hoesje dubbel en/of dat dan ook past? Dan heb je ongeveer 5mm meer ruimte nodig aan de zijkant ivm de verdikking van de ombuiging van het hoesje
Iemand daar ervaring mee?
Ik dacht zelf aan de https://www.armpocket.com...-9?variant=12643167043697lSltAlKeR schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
Iemand hier welke ook de Note 9 led view cover heeft EF-NN960PLEGWW.
Wie kan mij vertellen over er ook een geschikte sportarmband is waar deze in zijn geheel met de led view cover in gaat en dus ook gemakkelijk uit de band te halen terwijl de band nog om je arm zit?
Iemand hier ervaring mee?
Maar dan vraag ik mij af op de LED view cover er gewoon ook nog om heen kan blijven zitten. Ik hoef hem niet speciaal te kunnen bedienen uit de arm. Of klap het hoesje dubbel en/of dat dan ook past? Dan heb je ongeveer 5mm meer ruimte nodig aan de zijkant ivm de verdikking van de ombuiging van het hoesje
Iemand daar ervaring mee?
Speedtouch freak