Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Samsung heeft de Galaxy Note 9-smartphone officieel aangekondigd. Het nieuwe high-end toestel komt 24 augustus uit in een variant met 128GB voor 999 euro en een versie met 512GB voor 1249 euro.

Samsung legt de nadruk op de nieuwe S Pen. Deze ondersteunt bluetooth low-energy en kan daardoor niet alleen als stylus maar ook als een soort afstandsbediening dienst doen. De fabrikant geeft als voorbeeld het maken van selfies en groepsfoto's met een druk op de knop, het bedienen van slides van een presentatie en het pauzeren en afspelen van video.

De Note 9 heeft een accu met capaciteit van 4000mAh. Dat is meer dan voorgaande Note-modellen. De Note 8 had bijvoorbeeld een 3300mAh-accu. Het toestel is mede daardoor iets dikker en zwaarder dan de Note 8. Het amoledscherm is met een diagonaal van 6,4 inch ook een tikje groter. De resolutie van dat scherm is 2960x1440 pixels, waarmee het aantal ppi 516 bedraagt.

De naam van de processor die de Note 9 bevat, noemt Samsung in zijn persbericht niet, alleen dat het om een op 10nm geproduceerde octacore met maximale kloksnelheid van 2,8GHz gaat, terwijl de chipset lte cat 18 ondersteunt. Waarschijnlijk gaat het om de Exynos 9810-soc die eerder in de Galaxy S9-modellen verscheen.

De nieuwe smartphone in de Note-serie heeft twee 12-megapixelcamera's, waarvan een met variabel diafragma met een stand van f/1.5 en een van f/2.4. De tweede camera heeft een diafragma van f/2.4 en de frontcamera is een 8-megapixelmodel met diafragma van f1.7. De camera is dezelfde als die van de S9-modellen. Samsung benadrukt vooral de 'intelligente' functies zoals de Scene Optimizer. Deze verdeelt beelden automatisch onder in categorieën, om foto's automatisch te optimaliseren. Verder kan de camera waarschuwen als personen op foto's met hun ogen knipperen of beelden wazig zijn.

De smartphone is stof- en waterdicht op basis van de IP68-specificatie, wat betekent dat deze bijvoorbeeld in water ondergedompeld kan worden en daarbij kan blijven functioneren. Een accessoire is niet meer nodig om de Note 9 als desktopsysteem in te zetten: via een hdmi-adapter is het toestel met een monitor te verbinden. De smartphone is bij de DeX-functionaliteit als trackpad in te zetten.

De versie met 128GB opslag krijgt 6GB lpddr4 en komt in het blauw, zwart en paars op de markt voor 999 euro. Dat is dezelfde prijs als de Galaxy Note 8 van vorig jaar. De variant met opslagcapaciteit van 512GB bevat 8GB lpddr4 en komt alleen in het zwart uit, voor 1249 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 8.1.0
CPUExynos 9810
GPUARM Mali G72
RAM6 / 8 GB LPDDR4
ROM128 / 512 GB UFS (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 5.0, A-GPS, NFC, Glonass, Beidou, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, NFC
AansluitingenUSB Type-C, 3.5mm
SensorenLichtsensor, nabijheidssensor, accelerometer, e-compass, gyroscope, vingerafdruksensor, Hall sensor
Scherm6,4" Amoled-scherm (2960 x 1440)
Front Camera8MP, f/1.7
Back Camera12MP, f/1.5 en f/2.4, led flitser
2e Back Camera12MP, f/2.4
Accu4000mAh
KleurZwart, Blauw, Paars
Afmetingen161,9 x 76,4 x 8,8 mm
Gewicht201 g
SimkaartDual / Single
Prijs1000 / 1249 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.010-08-2018Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:13
Ik moet nog tot het eind van de maand wachten om te verlengen bij vodafone, maar ik zie dat het toestel dan al rond de 850 euro gaat kosten.. Bij Tele2 kun je voor 762 euro een toestel kopen en dan na een maand opzeggen.. Iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:09:
Ik moet nog tot het eind van de maand wachten om te verlengen bij vodafone, maar ik zie dat het toestel dan al rond de 850 euro gaat kosten.. Bij Tele2 kun je voor 762 euro een toestel kopen en dan na een maand opzeggen.. Iemand ervaring daarmee?
Waar heb je die voor dat bedrag gevonden?

Ik mag nog niet verlengen helaas bij Vodafone, of ik moet 2 jaar pakken en dat wil ik niet. Heb nog een Note 4 om in te ruilen en twijfel of ik niet toch wacht op de nieuwe iPhone...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Phusebox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Waar heb je die voor dat bedrag gevonden?

Ik mag nog niet verlengen helaas bij Vodafone, of ik moet 2 jaar pakken en dat wil ik niet. Heb nog een Note 4 om in te ruilen en twijfel of ik niet toch wacht op de nieuwe iPhone...
https://www.mobiel.nl/sma...4894%7Chc24-0_0%7Cpv-3821

Kom ik op 720,69 plus 30 euro aansluitkosten plus 11 euro voor 1 maand en dan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Kom ik op 720,69 plus 30 euro aansluitkosten plus 11 euro voor 1 maand en dan opzeggen.
Hmm ja maakt het wel interessant aangezien ik 240 euro voor mijn Note 4 ongeveer terug zou krijgen, maar zelfs dan kan ik er het er waarschijnlijk nog niet aan uitgeven. Beetje iOS locked in momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Heb vanmiddag de 512GB / 8GB variant gepre-orderd bij Mobiel.nl.

Moest 816 bijbetalen bij een Tele2 verlenging en ga een oude Note 3 N9005 inruilen om er vervolgens 213 euro weer terug te krijgen.

Lijkt me een zeer prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijs is helaas al omhoog gegaan. Laat maar dan. Nu kan ik ook niet meer een hogere prijs betalen. Gisteren is de bestelling mislukt. Vindt het ook gek dat ik een pre order vooruit moet betalen en niet via creditcard op dag van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:39
Zie nergens de koperen kleur. Is die hier niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hanky74 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:02:
Zie nergens de koperen kleur. Is die hier niet verkrijgbaar?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29
Ik krijg volgens de Samsung site 366 euro + 200 euro voor mijn Note 8.
Ik had de Note 9 niet overwogen,maar nu begin ik toch te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 16-06 10:44
[...]

Bij opzeggen betaal je de resterende toestelkosten dus goedkoper zal het niet zijn:
Profiteer nu van 10 GB in plaats van 5 GB voor maar liefst € 1,- meer per maand!

Het serviceabonnement (minuten en data) is maandelijks opzegbaar. Bij opzegging betaal je alleen de resterende toestelkosten in één keer.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team-RiNo schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Bij opzeggen betaal je de resterende toestelkosten dus goedkoper zal het niet zijn:

[...]
Welke resterende toestelkosten? Dat is alleen bij een krediet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Las in de reacties onder het artikel op de frontpage dat mensen zelfs voor niet-werkende toestellen een inruilkorting krijgen. Is dat zo? In de voorwaarden las ik dat het toestel volledig werkend moet zijn met alle knoppen intact. Nu is dat laatste met mijn vijf jaar oude Note 3 - waar ik nu op type - wat lastig gezien zowel m'n powerknop als volumebutton ontbreekt.

Mooi toestel die Note 9, lijkt me een mooie overstap.

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Team-RiNo schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

[...]
Dat had ik al meegerekend (die 720 euro). Helaas hebben ze bij mobiel.nl de prijs al weer verhoogd. Ik wacht wel ff af. Toch geen enkele reden om te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 12:05
Ik heb hier nog een Note 4 liggen die niks doet (werkt wel), 242 euro inruilkorting is deze waard volgens de Samsung site bij een pre order.

Helaas kan ik geen maand abonnement selecteren op mobiel.nl

Zullen ze deze optie uit hebben gezet door de vele aanvragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mathy_ schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:07:
Ik heb hier nog een Note 4 liggen die niks doet (werkt wel), 242 euro inruilkorting is deze waard volgens de Samsung site bij een pre order.

Helaas kan ik geen maand abonnement selecteren op mobiel.nl

Zullen ze deze optie uit hebben gezet door de vele aanvragen?
Je moet 24 maanden nemen en dan kiezen voor maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 12:05
Phusebox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Je moet 24 maanden nemen en dan kiezen voor maandelijks opzegbaar.
Deze optie is via mijn Laptop wel zichtbaar, op mijn mobiel zag ik dit niet staan.

Toch wel heel verleidelijk om hem direct te bestellen, maar zou eerst nog maar overleggen met m'n wederhelft.

Netto zou het mij dan 550 euro kosten, die Note 4 is toch al afgeschreven en ligt stof te happen.

[ Voor 11% gewijzigd door mathy_ op 11-08-2018 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
The Answer schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:32:
Las in de reacties onder het artikel op de frontpage dat mensen zelfs voor niet-werkende toestellen een inruilkorting krijgen. Is dat zo? In de voorwaarden las ik dat het toestel volledig werkend moet zijn met alle knoppen intact. Nu is dat laatste met mijn vijf jaar oude Note 3 - waar ik nu op type - wat lastig gezien zowel m'n powerknop als volumebutton ontbreekt.

Mooi toestel die Note 9, lijkt me een mooie overstap.
Dat klopt wat je zegt, maar dat geldt niet voor de 200 euro, die krijg je sowieso terug, ook al is je toestel (note-serie) totaal-los.

In geval je Note3 in perfecte staat is (zoals die van mij), krijg je maar 13 euro bij + 200 euro die je standard krijgt. Voor die 13 euro extra houd ik liever mijn Note3 als back-up toestel.

Was gisteren op Marktplaats ff rond aan het kijken en vond ik een Note Edge voor 50 euro. Bij de inruilactie krijg ik voor de Edge 71 euro + 200 euro korting, win-win situatie.

Gelijk maar de zwarte 512GB en 8GB Ram op Coolblue besteld. Ben niet zo voorstander van de providers kopen. Bij Coolblue heb ik altijd uitstekende ervaring gehad.

Nog twee weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

[...]

Ik zie geen 720 maar 820?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is dat het nu aantrekkelijk klinkt omdat je van die 820 euro nog 220 euro voor een oude Note terugkrijgt, maar als ik kijk naar hoe de prijs bij Note 8 is gekelderd, zal Note 9 binnenkort sowieso richting de 650/700 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:46:
Het probleem is dat het nu aantrekkelijk klinkt omdat je van die 820 euro nog 220 euro voor een oude Note terugkrijgt, maar als ik kijk naar hoe de prijs bij Note 8 is gekelderd, zal Note 9 binnenkort sowieso richting de 650/700 gaan.
De Note 8 kost nu nog 700 tot 750. Deze was eind december vorig jaar tussen de 800 en 950. Laagste prijs is wel grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dwezz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:26:
Ik krijg volgens de Samsung site 366 euro + 200 euro voor mijn Note 8.
Ik had de Note 9 niet overwogen,maar nu begin ik toch te twijfelen.
Dat klopt vrees ik niet. Er staat voor Note 8 max 266 euro+200=466

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:51:
[...]

De Note 8 kost nu nog 700 tot 750. Deze was eind december vorig jaar tussen de 800 en 950. Laagste prijs is wel grijze import.
Ik vind de prijsdaling van Note 8 echt een lachertje. Van 999 euro naar 519 euro (eglobalcentral) in nog geen jaar tijd. Op marktplaats vind je ook genoeg gesealde exemplaren voor rond 550. Ben helemaal niet van Apple, maar zie bijv Iphone X nergens geseald voor rond 520 aangeboden worden.

Het zijn mooie telefoons van Samsung, maar absoluut niet waardevast. Daardoor lach je als ze consument uit als ze weer eens met een of andere peperdure adviesprijs komen terwijl je al weet dat er binnen een jaar tijd honderden euro's af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Ik vind de prijsdaling van Note 8 echt een lachertje. Van 999 euro naar 519 euro (eglobalcentral) in nog geen jaar tijd. Op marktplaats vind je ook genoeg gesealde exemplaren voor rond 550. Ben helemaal niet van Apple, maar zie bijv Iphone X nergens geseald voor rond 520 aangeboden worden.

Het zijn mooie telefoons van Samsung, maar absoluut niet waardevast. Daardoor lach je als ze consument uit als ze weer eens met een of andere peperdure adviesprijs komen terwijl je al weet dat er binnen een jaar tijd honderden euro's af gaan.
De meeste mensen kopen hun telefoon gewoon in een NL winkel. Niet via vage Chinese constructies of marktplaats oplichters met gestolen goederen of nep telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

De meeste mensen kopen hun telefoon gewoon in een NL winkel. Niet via vage Chinese constructies of marktplaats oplichters met gestolen goederen of nep telefoons.
Zo schimmig zijn ze nou ook weer niet. Wat de boer niet kent..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Zo schimmig zijn ze nou ook weer niet. Wat de boer niet kent..
Nee maar laten we het bij NL of in ieder geval Europese prijzen houden. Netflix kan ik ook in Turkije afsluiten en een MacBook in de VS halen. Zulke verschillen hou je met alle producten.

In NL is de prijs in er jaar tijd nu ca. 20-30% gedaald. Meer dan Apple producten inderdaad maar goed die worden ook kunstmatig hoog gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie trouwens bij mobiel.nl 696 euro aan krediet staan als ik niks bijbetaal icm 2 jaar bij Tele2.

Dat is 120 euro goedkoper dan bij Tele 2 zelf. Alleen heb je niet de optie om het maandelijks op te zeggen als je de resterende toestelkosten betaalt, dus je zit er wel 2 jaar aan vast. Maar wat een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:42:
Ik zie trouwens bij mobiel.nl 696 euro aan krediet staan als ik niks bijbetaal icm 2 jaar bij Tele2.

Dat is 120 euro goedkoper dan bij Tele 2 zelf. Alleen heb je niet de optie om het maandelijks op te zeggen als je de resterende toestelkosten betaalt, dus je zit er wel 2 jaar aan vast. Maar wat een verschil!
Als je maandelijks opzegbaar kiest kun je wel gewoon opzeggen mits je het toestelkrediet in 1 keer afbetaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaron17
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Dus, als ik het goed begrijp, kan je bij mobiel.nl via tele2 een abonnement met maandelijks opzeggen afsluiten. stel, ik zou de toestelkosten gelijk bij het afsluiten al betalen, en na 1 zeg ik het abonnement van tele2 op, dat ik dan geen verdere kosten heb? zijn er geen verdere verplichtingen zoals de eerste 6 maanden kan men niet annuleren of iets dergelijks?
want dan zou 745.69 euro voor een nieuwe note9 echt een sterke deal zijn.
alvast bedankt
mvg Jaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:53:
[...]

Dat klopt vrees ik niet. Er staat voor Note 8 max 266 euro+200=466
Ja, maar als je door de lijst kijkt zie je dat de Dual sim 100 euro meer ‘waard’ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaron17 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:55:
Dus, als ik het goed begrijp, kan je bij mobiel.nl via tele2 een abonnement met maandelijks opzeggen afsluiten. stel, ik zou de toestelkosten gelijk bij het afsluiten al betalen, en na 1 zeg ik het abonnement van tele2 op, dat ik dan geen verdere kosten heb? zijn er geen verdere verplichtingen zoals de eerste 6 maanden kan men niet annuleren of iets dergelijks?
want dan zou 745.69 euro voor een nieuwe note9 echt een sterke deal zijn.
alvast bedankt
mvg Jaron
Ja..heb het ook afgesloten net!! 31 euro x 24 = 744 euro. Betaal hem over paar maanden af en zeg hem op.

Trek daar trouwens 220 voor een oude Note 4 die ik heb liggen eraf en de Note 9 zal uiteindelijk 524 euro kosten. Da's nou een deal die ik niet kan laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Ja..heb het ook afgesloten net!! 31 euro x 24 = 744 euro. Betaal hem over paar maanden af en zeg hem op.

Trek daar trouwens 220 voor een oude Note 4 die ik heb liggen eraf en de Note 9 zal uiteindelijk 524 euro kosten. Da's nou een deal die ik niet kan laten liggen!
Tel wel ook de aansluit en abo kosten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:02:
[...]

Tel wel ook de aansluit en abo kosten mee.
Ja, ok, 30 euro aansluitkosten is dan het enige. Abokosten tel ik niet mee, die verbruik je gewoon tot je alles opzegt, dus is het geen weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke kleur is favoriet bij jullie? Ik zou weer veilig voor zwart gaan denk ik. Mis een grijze kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Prijzen zijn inmiddels verhoogd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CopyCatz schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

Prijzen zijn inmiddels verhoogd :(
Niet dus. 740 euro icm met tele2 2 jaar, maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:00:
[...]

Niet dus. 740 euro icm met tele2 2 jaar, maandelijks opzegbaar.
Was eerst 715.

https://nl.pepper.com/aan...andelijks-opzegbaar-73875

[ Voor 21% gewijzigd door CopyCatz op 12-08-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
GentiLi schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:53:
[...]

Dat klopt wat je zegt, maar dat geldt niet voor de 200 euro, die krijg je sowieso terug, ook al is je toestel (note-serie) totaal-los.

In geval je Note3 in perfecte staat is (zoals die van mij), krijg je maar 13 euro bij + 200 euro die je standard krijgt. Voor die 13 euro extra houd ik liever mijn Note3 als back-up toestel.
Ah wat goed man! Dankjewel. Heb direct een exemplaar besteld via de 'Mobiel.nl Tele2 constructie' , komt neer op zo'n €735,- voor het toestel.

Vreemd dat ze dit zo aanbieden, zullen ze de korting bedingen bij de fabrikant?

Als iemand de gele stylus t.z.t. zat is en wil ruilen voor een zwarte, stuur maar een DM!

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik dit lees ben ik toch wel een beetje huiverig voor die inruilactie:
[Afhandeling] Samsung S8/S8+ inruilactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:49
Heeft iemand zo'n na 1 maand je abbo opzeggen constructie al eens eerder gedaan bij een andere telefoon/provider?
Het klinkt leuk, maar zit er ergens in de kleine lettertjes toch niet een addertje onder het gras?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zegt Tele2 in hun chat:
Wanneer je een toestel gelijk helemaal betaald dan hoef je bij het opzeggen geen kosten meer te betalen. Dat scheelt natuurlijk.

Hmm voor de mensen die besteld hebben via mobiel.nl; die leveren sowieso niet op 24 augustus, maar krijgen ze dan pas binnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 14-08-2018 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 11:28
Het is wel jammer dat bij de inruilactie maar een vrij beperkt aantal merken/types smartphones mag worden ingeruild. Bij de inruilactie van vorig jaar hadden ze een veel uitgebreidere database. Ik heb bij die actie nog mooi 100 euro kunnen scoren voor mijn Samsung Galaxy Gio die nog ergens lag te verstoffen. Maar nu geen Wileyfox, geen HTC One M7, geen iPhone 5, geen Sony Xperia X1..... Dus helaas laat ik dit maar aan me voorbij gaan. Maar even een paar maanden wachten tot de prijs flink gaat dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:04:
Welke kleur is favoriet bij jullie? Ik zou weer veilig voor zwart gaan denk ik. Mis een grijze kleur.
Maakt voor jou niet uit, toch?

Je koopt het toestel toch niet en/of annuleert de order weer...

Dit was vorig jaar ook al, en dat zal dit jaar ook wel weer zo zijn... 8)7

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 10:45
evdakker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 06:41:
Het is wel jammer dat bij de inruilactie maar een vrij beperkt aantal merken/types smartphones mag worden ingeruild. Bij de inruilactie van vorig jaar hadden ze een veel uitgebreidere database. Ik heb bij die actie nog mooi 100 euro kunnen scoren voor mijn Samsung Galaxy Gio die nog ergens lag te verstoffen. Maar nu geen Wileyfox, geen HTC One M7, geen iPhone 5, geen Sony Xperia X1..... Dus helaas laat ik dit maar aan me voorbij gaan. Maar even een paar maanden wachten tot de prijs flink gaat dalen.
Heel erg lastig om een telefoon te vinden die voldoet aan de eisen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:49
evdakker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 06:41:
Nog vervelender dat je geen Note II in mag leveren. :(

Overigens heeft Vodafone met zijn 'speciale kortingsweekend' gewoon de maandbedragen 1 euro omlaag gegooid en de toestellen 24 euro duurder... 8)7

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Boomboom118
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Volgens mij mag je wel een Note II inleveren toch? Ik zie hem er in ieder geval gewoon bijstaan onder de naam Galaxy Note II N7100. Heb mezelf in ieder geval aangemeld met als inruil Note II.

iRacing Profiel

• Draicon
Señor Sjon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Nog vervelender dat je geen Note II in mag leveren. :(

Overigens heeft Vodafone met zijn 'speciale kortingsweekend' gewoon de maandbedragen 1 euro omlaag gegooid en de toestellen 24 euro duurder... 8)7
Red abonnementen 3 euro omlaag toch p/m? Toestel wel duurder zag ik idd.

• Señor Sjon
Ik kan met friends & family werken, daar valt het tegen. De Note II ook weer gevonden. :P

Señor Sjon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:33:
Ik kan met friends & family werken, daar valt het tegen. De Note II ook weer gevonden. :P
Ik hou het voorlopig bij mijn Red sim only voor 17 euro p/m.

Heeft tegenwoordig weinig zin een toestel bij je abonnement af te nemen. Al een jaar of vijf niet meer gedaan.

Voordat ik mijn puntgave Note 4 opstuur ga ik een mooie video maken met datumverificatie waarin duidelijk te zien is dat het ding in perfecte toestand verkeerd. Al die horror verhalen dat je opeens er niks meer voor krijgt en schermen zogenaamd kapot zijn etc. In de voorwaarden staat niks over kleine krasjes bijvoorbeeld maar las wel dat mensen daar in het verleden aftrek voor kregen.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 16-08-2018 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Note II levert 1 euro op, ik maak me niet veel zorgen. :P Je krijgt er 200 extra voor terug, zoveel is ie al jaren niet waard geweest.

Overigens kost de Note 9 bij een gemiddeld abo zo rond de 750-800 euro voor de cashback of toestelbundels. Los wil men 950-1.000 euro hebben. Juist het sim only + los toestel is al een paar jaar duurder dan abo met toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:10:
Note II levert 1 euro op, ik maak me niet veel zorgen. :P Je krijgt er 200 extra voor terug, zoveel is ie al jaren niet waard geweest.

Overigens kost de Note 9 bij een gemiddeld abo zo rond de 750-800 euro voor de cashback of toestelbundels. Los wil men 950-1.000 euro hebben. Juist het sim only + los toestel is al een paar jaar duurder dan abo met toestel.
Ok, dan heb ik altijd verkeerd gekeken want kon nooit zulke goedkope abonnementen met toestel vinden als ik nu heb.

Voor de Note 4 zou ik 42 krijgen, uiteraard alleen interessant door die extra 200 euro. Verkopen op MP levert volgens mij niet veel meer dan 120-140 euro op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak-inc
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 21:49
ik heb net een defecte N7100 opgehaald voor 20 euro, levert 0+200 op. (als hij niet defect zou zijn 1 euro)
toch 180 euro korting.

Ik was al van plan om bij KPN te verlengen met 865 bijbetaling, maar tele2 scheelt toch nog eens minimaal 120 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Draak-inc schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:31:
ik heb net een defecte N7100 opgehaald voor 20 euro, levert 0+200 op. (als hij niet defect zou zijn 1 euro)
toch 180 euro korting.

Ik was al van plan om bij KPN te verlengen met 865 bijbetaling, maar tele2 scheelt toch nog eens minimaal 120 euro
Mooi! Waar heb je die Note 2 kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draicon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:02:
[...]

Ik gok marktplaats, maar de meeste mensen daar vragen nog absurde bedragen voor antieke telefoons die dan ook nog eens beschadigd zijn. Moet je net geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-06 04:43
Ook pas een note 3 gekocht voor €30 euro met een kapot beedscherm.
Hij had een note 2 ook nog liggen en vroeg het zelfde ervoor.

Degene die hem ook besteld hebben bij Mobiel.nl, wat is jullie status?

Mijne staat enkele dagen al op
"Order in verwerking"
Wij controlleren de ingevulde gegevens uit de actielijst

[ Voor 42% gewijzigd door KOEKiEh op 17-08-2018 13:58 ]

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is toch niet zo raar? Volgende week komt ie pas uit. Ik hoop niet dat we in dit topic eindeloos verzendstatussen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KOEKiEh schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:54:
Ook pas een note 3 gekocht voor €30 euro met een kapot beedscherm.
Hij had een note 2 ook nog liggen en vroeg het zelfde ervoor.

Degene die hem ook besteld hebben bij Mobiel.nl, wat is jullie status?

Mijne staat enkele dagen al op
"Order in verwerking"
Wij controlleren de ingevulde gegevens uit de actielijst
Same here hoor, zou je niet druk maken. Zoals ik overigens al eerder zei: de toestellen komen volgende week vrijdag bij Mobiel.nl binnen, als je bij de eerste levering zit worden ze dan misschien die dag nog verstuurd of anders later pas.

Dus we gaan sowieso niet de eersten zijn die de toestellen krijgen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-06 04:43
Toch even gesproken met Mobiel.nl voor de status. Wou wat meer zekerheid.
Er is een kans dat we onze toestellen kunnen ophalen op de 24ste.
Bij mijn vorige toestel (S9+) was het ook zo.

" Ja, ik raad je wel aan rond de 23e even jouw e-mailadres in de gaten te houden. Hier krijg je een definitieve bevestiging wanneer je de telefoon kan ophalen."

[ Voor 7% gewijzigd door KOEKiEh op 17-08-2018 15:43 ]

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KOEKiEh schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:40:
Toch even gesproken met Mobiel.nl voor de status. Wou wat meer zekerheid.
Er is een kans dat we onze toestellen kunnen ophalen op de 24ste.
Bij mijn vorige toestel (S9+) was het ook zo.

" Ja, ik raad je wel aan rond de 23e even jouw e-mailadres in de gaten te houden. Hier krijg je een definitieve bevestiging wanneer je de telefoon kan ophalen."
Ja ok "mogelijk ophalen de 24e" is dus zeker niet in huis met de post (voor de meeste bestellingen lijkt me) de 24e.

Dus ja, top als je daar in de buurt woont, anders nog even geduld tot na het weekend ergens mits Samsung voldoende levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
GroeneThee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:02:
[...]

Je ziet hier dat de Note 9 opnieuw aan het focussen door de beweging maar niet de lucht compleet wil uit bijten.
Wellicht overbodig maar dynamisch bereik is het verschil tussen de lichtste en donkerste delen in een foto/video.
En uitgebeten stukken kan je nooit meer corrigeren achteraf.

Ok, net in de Mediamarkt geweest(technisch gezien nog steeds) en ze hebben de Note 9 niet op display. De Samsung medewerker wist mij te vertellen dat deze wel aanwezig zijn in Eindhoven, duiven, Amsterdam.

Hij had wel de Note 9 bij zich die hij van de week heeft gekregen na een training. Holy smack, het toestel heeft mij verrast. Ligt erg goed in de hand, de vingerafdruk scanner is goed te bereiken en qua formaat en gewicht is er weinig verschil met de Note 8.

De camera is goed en snel, wat ik zo snel kon testen. Mocht geen foto's maken maar erg content met wat ik zag. De cashback geld overigens ook zonder dat je een toestel inlevert maar dan nog is de mobiel.nl/Tele2 optie goedkoper.

Nu tijd voor een biertje op het terras 8)
Hoe werkt die cashback dan zonder mobiel? Mijn galaxy S4 en HTC desire zijn te oud :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:14
Sj44k13 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:36:
[...]

Hoe werkt die cashback dan zonder mobiel? Mijn galaxy S4 en HTC desire zijn te oud :(.
Je krijgt sowieso de cashback volgens hen. Ook als je geen telefoon inlevert. Lever je wel een telefoon in dan moet hij in de lijst worden opgenomen en afhankelijk van de staat krijg je dat bedrag erbij.

Maar ook met de cashback is de optie via mobiel.nl goedkoper.

Edit:

The verge is ook met haar review gekomen:

En voor degene die het niet willen bekijken... het is een Verge review. 'Nuff said. :+

[ Voor 24% gewijzigd door GroeneThee op 17-08-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
GroeneThee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Je krijgt sowieso de cashback volgens hen. Ook als je geen telefoon inlevert. Lever je wel een telefoon in dan moet hij in de lijst worden opgenomen en afhankelijk van de staat krijg je dat bedrag erbij.

Maar ook met de cashback is de optie via mobiel.nl goedkoper.

Edit:

The verge is ook met haar review gekomen:

[video]

En voor degene die het niet willen bekijken... het is een Verge review. 'Nuff said. :+
Heb je een smartphone?
Dan krijg je € 100,- en wat eventueel vergoeding voor je smartphone, dat hangt er van af of die oud of nieuw is en/of in goede of slechte toestand.

Heb je een Note-serie?
Dan krijg je € 200,- en zoals hierboven vermeld.

Heb je niks te leveren, dan krijg je ook niks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draak-inc
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 21:49
Draicon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:02:
[...]

Marktplaats zoals Phusebox zei. Maar het is inderdaad even zoeken en spelen met zoektermen. Stuk, kapot, defect, defekt, voor onderdelen. En dat weer in combinatie met Note of ...GT-N**** etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Jammer dat de Galaxy s4 al te oud is voor de inruilactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
GentiLi schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:22:
[...]

Heb je een smartphone?
Dan krijg je € 100,- en wat eventueel vergoeding voor je smartphone, dat hangt er van af of die oud of nieuw is en/of in goede of slechte toestand.

Heb je een Note-serie?
Dan krijg je € 200,- en zoals hierboven vermeld.

Heb je niks te leveren, dan krijg je ook niks!
Volgens de beide jongens, werkzaam voor Samsung in de Mediamarkt (1 in Eindhoven en degene die ik eerst aansprak, in Utrecht) is het een cashback actie. Dus als je niets inlevert krijg je sowieso 100 euro korting.

Nogmaals, ik heb nog niet een pre order geplaatst en als ik het doe, kies ik voor de mobiel.nl Tele2 optie. Dan kom je op ca 750 euro uit en kan mijn dochter mooi met mijn Nexus 6P spelen.
Win-win.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GroeneThee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:45:
[...]

Volgens de beide jongens, werkzaam voor Samsung in de Mediamarkt (1 in Eindhoven en degene die ik eerst aansprak, in Utrecht) is het een cashback actie. Dus als je niets inlevert krijg je sowieso 100 euro korting.

Nogmaals, ik heb nog niet een pre order geplaatst en als ik het doe, kies ik voor de mobiel.nl Tele2 optie. Dan kom je op ca 750 euro uit en kan mijn dochter mooi met mijn Nexus 6P spelen.
Win-win.
Op de Samsung site heet het toch echt een inruil actie... Lees ook de voorwaarden maar eens. Is echt geen cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:51:
[...]

Op de Samsung site heet het toch echt een inruil actie... Lees ook de voorwaarden maar eens. Is echt geen cashback actie.
Voor de duidelijkheid maar naar Samsung gebeld en de helpdeskmedewerkster wist mij te vertellen dat het voor nu inderdaad slechts een inruil actie betreft. Blijft vreemd dat de jongens dit allebei anders aangeven, wat hen verteld was tijdens de training van van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

Voor de duidelijkheid maar naar Samsung gebeld en de helpdeskmedewerkster wist mij te vertellen dat het voor nu inderdaad slechts een inruil actie betreft. Blijft vreemd dat de jongens dit allebei anders aangeven, wat hen verteld was tijdens de training van van de week.
In sept/okt zal er wel een cashback komen. Vaak later soms nog betere deals met extra goodies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 328026 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:42:
Ik heb de note 9 kunnen uitproberen in Maastricht en in Luik (Liège). Beide bij Mediamarkt. Moet zeggen dat het een beetje tegen viel, vergeleken met de Note 8. Maar dat komt enkel omdat er geen zichtbare wijzingen zijn.
Wait whut? Ik heb gisteren nog gevraagd of ze er een hadden en ze zeiden van niet... Maar goed bedankt voor de tip. Welke kleur hadden ze in Maastricht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

Wait whut? Ik heb gisteren nog gevraagd of ze er een hadden en ze zeiden van niet... Maar goed bedankt voor de tip. Welke kleur hadden ze in Maastricht?
Ze hadden er gewoon 2 liggen. Volgens mij een Zwarte en een Blauwe. Dacht me iig een geel pennetje te kunnen herinneren, dus moet wel. Een ligt tussen de andere telefoons en een staat op het Samsung display. Maar de winkel is aan het verbouwen, dus hij is nog kutter dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Ik heb nu een nieuw abbo afgesloten via Mobiel.nl met Tele2 5Gb maandelijks opzegbaar 24mnd, dit kwam uit met een kortingscode ZOMER10 van Mobiel.nl op een totaal van € 898.44.
Hier komen dus nog €30 aansluitkosten bij en dan 1malig €14 abbokosten.
Dit was voor nu wat ik zo snel kon zien de goedkoopste optie.

totaal dus €942.44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rossiejwt schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:28:
Ik heb nu een nieuw abbo afgesloten via Mobiel.nl met Tele2 5Gb maandelijks opzegbaar 24mnd, dit kwam uit met een kortingscode ZOMER10 van Mobiel.nl op een totaal van € 898.44.
Hier komen dus nog €30 aansluitkosten bij en dan 1malig €14 abbokosten.
Dit was voor nu wat ik zo snel kon zien de goedkoopste optie.

totaal dus €942.44
Ik zie hem toch echt staan voor 744?

Heb hem nu via mobiel.nl gepre-orderd voor 744 in iedergeval, vervolgens een note 3 om in te ruilen, dus daar gaat nog eens 200 euro vanaf, en dan vervolgens mn huidige s7 edge nog verkopen.

Dan heb ik een Note 9 voor ongeveer 350 euro... 8)7

Bij levering meteen tele 2 weer opzeggen.
Ben benieuwd!

[ Voor 24% gewijzigd door Imperium op 18-08-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Amerika schijnen de eerste toestellen wederom te vroeg geleverd te worden, de eerste worden dinsdag bij mensen thuis verwacht op basis van shipping info die ze hebben gekregen.

Benieuwd of er geen tekort gaat zijn hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55
Ik ga de 128GB versie bestellen bij mobiel.nl met maandelijks opzeggen van Tele2 en direct 748 aftikken, maar loop nu vast op een klein dingetje:

Bij de vraag "Wil je blijven bellen met het 06-nummer dat je nu gebruikt?", wat moet je daar invullen? Ik zit nu gewoon bij Vodafone en wil mijn nummer behouden. Eigenlijk wil ik dat ik 1 maand twee sim kaarten heb, en dat ik meteen die van Tele2 opzeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:32:
In Amerika schijnen de eerste toestellen wederom te vroeg geleverd te worden, de eerste worden dinsdag bij mensen thuis verwacht op basis van shipping info die ze hebben gekregen.

Benieuwd of er geen tekort gaat zijn hier.
In Amerika worden geen SM-N960F modellen verkocht (die wij hier hebben)

Daar gaat het om de provider-modellen (N960T of N960V), un-branded N960U

Dus nee: hier zullen geen tekorten zijn (N960F)

Maar jij had hem toch al ge-preordered? Dan krijg je hem gewoon de 24e geleverd

chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:51:
Ik ga de 128GB versie bestellen bij mobiel.nl met maandelijks opzeggen van Tele2 en direct 748 aftikken, maar loop nu vast op een klein dingetje:

Bij de vraag "Wil je blijven bellen met het 06-nummer dat je nu gebruikt?", wat moet je daar invullen? Ik zit nu gewoon bij Vodafone en wil mijn nummer behouden. Eigenlijk wil ik dat ik 1 maand twee sim kaarten heb, en dat ik meteen die van Tele2 opzeg.
Als je het toch na een maand opzegt: gewoon nieuw nummer nemen -> je Vodafone abo houd je toch actief?

[ Voor 33% gewijzigd door henklbr op 19-08-2018 19:58 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:56:
[...]

In Amerika worden geen SM-N960F modellen verkocht (die wij hier hebben)

Daar gaat het om de provider-modellen (N960T of N960V), un-branded N960U

Dus nee: hier zullen geen tekorten zijn (N960F)

Maar jij had hem toch al ge-preordered? Dan krijg je hem gewoon de 24e geleverd
Ja gepre-ordered maar de winkel heeft al vanaf het begin aangegeven dat zijde toestellen pas de 24e verwachten en dat als ze op tijd binnen zijn ze die dag verstuurd worden en anders maandag pas. Ik ga dan ook uit van woensdag over een week. Maar ze zeiden ook dat ze niet konden garanderen dat ze er genoeg kregen voor alle pre-orders.

Ach ja we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
...

Het lijkt mij dat toch "Nee" moet kiezen! Je gaat Tele2 toch opzeggen? Ik neem aan dat je dat kaartje niet eens gaat gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
GentiLi schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Het lijkt mij dat toch "Nee" moet kiezen! Je gaat Tele2 toch opzeggen? Ik neem aan dat je dat kaartje niet eens gaat gebruiken.
Ik ga zeker Tele2 opzeggen en het kaartje niet gebruiken, maar mijn gedachtegang was dat mobiel.nl dan je huidige provider ging opzeggen. Je hebt wel eens partijen die het voor je opzeggen, terwijl dat niet de bedoeling is. Vandaar dat de vraag verwarring bij me bracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet inderdaad gewoon Nee kiezen. Anders krijg je een nummerbehoud procedure en dat wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:11:
Je moet inderdaad gewoon Nee kiezen. Anders krijg je een nummerbehoud procedure en dat wil je niet.
Top, dan behoud ik dus mijn Vodafone abonnement en loop ik met twee simkaarten rond voor 1 maand? just to confirm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:12:
[...]

Top, dan behoud ik dus mijn Vodafone abonnement en loop ik met twee simkaarten rond voor 1 maand? just to confirm
Jep. Dat is in ieder geval hoe ik en vele anderen het ook gedaan hebben. Er staat nergens dat zij iets voor je gaan opzeggen. Is ook geen reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online

Gewoon een nieuw nummer nemen, vergeet de code "ZOMER10" niet te gebuiken, dan betaal je "slechts" 738,-

vergeet ook niet het toestelkrediet op €0,- te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Imperium schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:32:
[...]

Gewoon een nieuw nummer nemen, vergeet de code "ZOMER10" niet te gebuiken, dan betaal je "slechts" 738,-

vergeet ook niet het toestelkrediet op €0,- te zetten.
Ik heb "Nee" geklikt en idd "ZOMER10" gebruikt. Note 9 128GB Zwart hopelijk deze week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:35:
[...]

Ik heb "Nee" geklikt en idd "ZOMER10" gebruikt. Note 9 128GB Zwart hopelijk deze week binnen :)
Ik begreep dat ze ze vrijdag gaan versturen aldus de mevrouw aan de telefoon, en afhankelijk van de voorraad zul je 'm zaterdag wellicht moeten kunnen verwachten. Ik zelf heb de blauwe besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:38:
[...]

Ik begreep dat ze ze vrijdag gaan versturen aldus de mevrouw aan de telefoon, en afhankelijk van de voorraad zul je 'm zaterdag wellicht moeten kunnen verwachten. Ik zelf heb de blauwe besteld, ben benieuwd.
Tss..zaterdag pas. Mobiels.nl zuigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Laatst online: 12-06 04:30
Zaterdag is cool. Ben ik juist heel blij mee, zij verwachten hem op voorraad te hebben vanaf vrijdag. Eerder dan dat kunnen ze hem natuurlijk niet versturen. Of je moet hem ophalen in Leidschendam, dan heb je hem vrijdag al, dat kan ook. Maar het lijkt me een beetje onredelijk om te verwachten dat ze dezelfde middag nog zouden kunnen bezorgen, daarnaast maakt de prijs veel goed. Ook al krijg ik hem maandag of dinsdag pas, ik kon nergens goedkoper verlengen met mijn T-Mobile abbo dus ik ben tot nu toe wel blij met Mobiel.nl. Iedereen veel plezier met je nieuwe telefoon! O ja, ik heb hem in het zwart met 512gb en direct een clear view standing cover meebestelt, kan niet wachten. De voorpret is altijd het leukst! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:38:
[...]

Klopt, op zijn vroegst zaterdag bij bezorging. Misschien is er nog een kansje dat Samsung de toestellen eerder dan vrijdag levert bij Mobiel.nl maar ik zou er niet vanuit gaan. Zaterdag vindt ik ook niet erg, maandag zou minder zijn want te druk om dan alles in te stellen etc.

Hoop maar dat ze er gewoon voldoende krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Mijne ook besteld via mobiel.nl , de blauwe, en ga hem ophalen in Utrecht. Is niet ver van mijn huis. Dus hoop op vrijdag maar ga van dinsdag uit. Dan valt het altijd mee.

Heb zelf deze
Members only: code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gebruikt en kwam op 735.69 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
Imperium schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:57:
[...]

Ik zie hem toch echt staan voor 744?

Heb hem nu via mobiel.nl gepre-orderd voor 744 in iedergeval, vervolgens een note 3 om in te ruilen, dus daar gaat nog eens 200 euro vanaf, en dan vervolgens mn huidige s7 edge nog verkopen.

Dan heb ik een Note 9 voor ongeveer 350 euro... 8)7

Bij levering meteen tele 2 weer opzeggen.
Ben benieuwd!
Vergeten te melden .. gaat om de 512GB versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Rossiejwt schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Vergeten te melden .. gaat om de 512GB versie :)
huh de 512 versie voor 744?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Was het maar waar.. ik heb al een paar keer op het punt gestaan de 512 bij mobiel te bestellen voor 900 nogwat.. Alleen blijf ik maar een addertje onder het gras verwachten en ik wil toch liever een blauw toestel... first world problems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
LOL same here!!
Schrok al, net de 128 besteld. Voor dat bedrag annuleer ik die wel.
Maar ga de komende 3 jaar wel genoeg hebben aan 128 schat ik. Zo niet dan gaat er een kaartje bij

[ Voor 24% gewijzigd door GroeneThee op 20-08-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
GroeneThee schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:34:
LOL same here!!
Schrok al, net de 128 besteld. Voor dat bedrag annuleer ik die wel.
Maar ga de komende 3 jaar wel genoeg hebben aan 128 schat ik. Zo niet dan gaat er een kaartje bij
Maar ik ga dit jaar nog naar amerika, zou tof zijn als ik er gewoon een 2e US sim bij kan prikken en niet meer hoef te hanessen met een geheugenkaart omdat 512 intern al ruim voldoende is..

Bij mobiel is de 512Gb versie 904,00 + 5,69 thuiskopie + 30 euro aansluiten + 11 euro eerste maand = 950,69. Dan hoef ik "alleen maar" op te zeggen maar ik snap niet hoe dit uit kan, 300 euro goedkoper dan een los toestel op basis van maar 1 maand abonnement. Wat ik ook vreemd vind is dat er niet staat "na 1 maand abonnement opzeggen", nee er staat bundel opzeggen. Op de een of andere manier zit je dus nog wel 24 maanden aan een abonnement zonder kosten vast. Maar goed ik denk weer teveel na waarschijnlijk. Daarnaast denk ik ook nog es dat de vraag best wel meevalt (bij de iPhone X ging ook iedereen massaal voor de 8 ), dus met de prijs zal na release wel snel gestunt gaan worden. Nog ff iets meer geduld zien te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
nee nee .. mijn prijs berekening was iets hoger te vinden, alleen interperteerde diegene dat anders.
vandaar dat ik nog even toelicht dat het om de 512GB gaat.

ik kwam dus uit op 942.44 incl aansluitkosten en 1ste maand bundel.

[ Voor 10% gewijzigd door Rossiejwt op 20-08-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjb012
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 17:29
Let op: wanneer je nu via de mediamarkt webshop bestelt krijg je in combinatie met een abonnement standaard de Note 9 Blauw, ook als je de paarse of de zwarte variant kiest....

Foutje in de website van Mediamarkt....
Hoop dat het morgen is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat er bij anderen die via mobiel.nl de Tele2 combi besteld hebben ook nog steeds bij status wachten op "Goedkeuring provider"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boomboom118
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:03:
Staat er bij anderen die via mobiel.nl de Tele2 combi besteld hebben ook nog steeds bij status wachten op "Goedkeuring provider"?
Ja, bij mij ook. Contact opgenomen met Mobiel.nl. Blijft zo staan tot ze de toestellen binnen hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik vroeg me af of ik de enige ben die een toestel via Coolblue heeft pre-ordert. Ik heb uitstekende ervaring met Coolblue, maar als ik via Vodafone verleng schield het al gelijk €130,-. (Coolblue €999,- tov Vodafone €870,- incl. Wettelijke thuiskopieheffing)

En daar om een schepje bovenop te doen komt mobiel.nl met Tele2 met nog gekkere ideeën, zoals sommige hier al besteld hebben, of met gewoon mijn Vodafone verlenging via mobiel.nl toestel kosten 805,-

Het moet niet gekker worden. HELP...!

Edit: enige nadeel dat ik via hun niet de 512GB versie kan bestellen.

Bij het invoeren van "ZOMER10" staat op mobiel.nl nu "Ongeldige code
De ingevulde kortingscode is helaas niet (meer) in gebruik."

[ Voor 10% gewijzigd door GentiLi op 21-08-2018 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GentiLi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:30:
Ik vroeg me af of ik de enige ben die een toestel via Coolblue heeft pre-ordert. Ik heb uitstekende ervaring met Coolblue, maar als ik via Vodafone verleng schield het al gelijk €130,-. (Coolblue €999,- tov Vodafone €870,- incl. Wettelijke thuiskopieheffing)

En daar om een schepje bovenop te doen komt mobiel.nl met Tele2 met nog gekkere ideeën, zoals sommige hier al besteld hebben, of met gewoon mijn Vodafone verlenging via mobiel.nl toestel kosten 805,-

Bij mobiel.nl wel toch? Of bedoel je via Vodafone?
Waarom zou ik 999 euro betalen als dat er ook ca. 780 kunnen zijn met alle kosten erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
GentiLi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:30:

ben absoluut fan van Coolblue maar ruim 200 euro minder betalen.... dat maakt de keuze makkelijker
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Berichten over de inruilactie horen in: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie.