xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 328026
Zal nog wel flink zakken in prijs.
Ja, als het niet op de site vermeld staat (dat het in aanmerking komt voor de inruilactie) zou ik het sowieso niet gokken.GentiLi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:07:
Je moet wel heel goed opletten waar je hem pre-ordert, anders loop je de inruilactie mis
Ben je waarschijnlijk weer EEN van de weinigen. Coolblue met Mobiel.nl behoren zeker tot de besten, en nee ik heb geen aandelen bij een van hun.Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:47:
[...]
Tja ik heb minder goede ervaringen met Coolblue, dus dan is de keuze nog sneller gemaakt.

- een Tele2 truuk voor +/-785 (740+aansluit+verz+maand 1...+gedoe)
- KPN verlengen bij Mobiel.nl voor 816
Ik heb KPN gebeld en uitgelegd dat ik het raar vind dat het via een andere partij goedkoper is dan via KPN zelf. Na het verhaal van Oost-Europese toestellen (Belsimpel ed), ontkracht te hebben kwamen ze me tegemoet met een extra korting van 5 euro per maand. Ik vind dat wel netjes en geeft me wel een fijn gevoel dat er meegedacht wordt. Toestel kost me dan nu nog steeds 870 (maar komend jaar krijg ik dus 60 euro tegemoetkoming).
810 -180(voor een kapotte note II 20 euro betaald) vind ik wel een mooie prijs voor een nieuw toestel.
Ik ga nog wel kijken of ik de note kan verkopen en misschien een goedkope note 4 kan inruilen.
Voorlopig niet. Maar je weet maar nooit met Samsung, er komen altijd nieuwe kleuren etc.CopyCatz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:01:
Weet iemand of er ook een blauwe 512GB gaat komen bij Nederlandse aanbieders?
Anoniem: 712338
Die zwarte gaan ze daar echt wel later brengen. Net als hier straks een grijze, er zijn al mock-ups van geweest en foto's met cases om een grijze Note 9 dus zou me verbazen als die er niet komt.Anoniem: 712338 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:25:
Die wilde ik eigenlijk ook. In Amerika krijgen ze bijv de zwarte überhaupt niet, wat tot veel kritiek leidt. Het is altijd wat met Samsung, wat dit betreft.
Jammer want ik had het liefst een grijze. Ach ja, kan niet alles hebben. Voor het eerst in 5 jaar maar eens gekozen voor iets anders dan zwart.
De eerste 200.000 Note 9's zijn in Zuid-Korea reeds geleverd aan pre-orders:
https://www.telecompaper....nes-in-first-day--1257650
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2018 15:04 ]
Hate this waiting game
Ik was er al bang voor. Samsung is wat dat betreft volgens mij nooit zo duidelijk met aantallen etc.GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:34:
Net nog even contact gehad met mobiel.nl, ze kunnen nog steeds niet aangeven of ze vrijdag al kunnen leveren. En indien dat wel lukt of wel voldoende toestellen zijn voor de pre-orders.
Hate this waiting game
Ach ja we shall see, voor dat wachten krijgen we in ieder geval wat extra korting.
Ik wilde net gaan bellen..ik denk wel dat ze morgen meer zullen weten over of zij ze vrijdag krijgen. Morgen maar even proberen.GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:34:
Net nog even contact gehad met mobiel.nl, ze kunnen nog steeds niet aangeven of ze vrijdag al kunnen leveren. En indien dat wel lukt of wel voldoende toestellen zijn voor de pre-orders.
Hate this waiting game
laat jij het hier even weten?Anoniem: 712338 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:58:
[...]
Ik wilde net gaan bellen..ik denk wel dat ze morgen meer zullen weten over of zij ze vrijdag krijgen. Morgen maar even proberen.
Ik denk eerlijk gezegd dat Samsung gewoon geen harde aantallen geeft en ze (mobiel.nl) hoe dan ook een slag om de arm houden. Stel er loopt toch wat mis kunnen ze altijd de schuld leggen bij te weinig geleverde toestellen. Normaal gesproken zal er sowieso elke week wel een levering komen.Anoniem: 712338 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:58:
[...]
Ik wilde net gaan bellen..ik denk wel dat ze morgen meer zullen weten over of zij ze vrijdag krijgen. Morgen maar even proberen.
Aangezien de pre-order bij Samsung nog open staat ga ik er een klein beetje vanuit dat ze nog geen tekorten verwachten maar dat zegt niks over hoeveel toestellen mobiel.nl krijgt uiteraard.
Heb de order zaterdag gedaan.
Hoe staat dat bij jullie?
Ik had hier al navraag over gedaan bij Mobiel.nl en die gaat pas doorlopen als het toestel op voorraad is. Dus hopelijk is dat morgen en anders vrijdag. Ze gaan namelijk het abonnement pas aanmelden bij Tele2 als ze klaar zijn om te versturenImperium schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:28:
Bij mij staat de status nog op: Goedkeuring provider Je bestelling wacht op goedkeuring van Tele2
Bij mij ook. Ik heb dat ook nagevraagd bij Mobiel.nl.Imperium schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:28:
Bij mij staat de status nog op: Goedkeuring provider Je bestelling wacht op goedkeuring van Tele2
Dit was het antwoord:
"Pas zodra de toestellen zijn uitgeleverd kunnen we de aanvraag indienen; dat zal in de dagen voor de 24e gebeuren. Als we dat eerder doen, kunnen we er geen toestel aan koppelen en loopt je aanvraag niet goed. Bij goedkeuring heb je het toestel de 24e in huis!"
Wel gek als je, zoals ik mijn geval (en met mij vele andere), het toestel al betaald hebt en er geen krediet is. Dus waarom het dan nog aan Tele2 gekoppeld moet worden?arene schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:32:
[...]
Bij mij ook. Ik heb dat ook nagevraagd bij Mobiel.nl.
Dit was het antwoord:
"Pas zodra de toestellen zijn uitgeleverd kunnen we de aanvraag indienen; dat zal in de dagen voor de 24e gebeuren. Als we dat eerder doen, kunnen we er geen toestel aan koppelen en loopt je aanvraag niet goed. Bij goedkeuring heb je het toestel de 24e in huis!"
En bij mij zeiden ze dat ze het zeker niet de 23e zouden versturen maar op zijn vroegst de 24e. Lange dagen worden het 😉
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2018 16:47 ]
Oh ja sorry vanwege de korting die de provider geeft uiteraard. Die provisie moeten ze wel innen.GroeneThee schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:47:
Omdat je het toestel koopt tesamen met een abo
Hmm hebben ze nu opeens een andere orderstatus pagina bij mobiel.nl?
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2018 18:10 ]
https://www.bcc.nl/naviga...-note9-128gb-blauw/250212
Wat me nog opviel: bij Centralpoint.nl hadden ze er 117 op voorraad gisteren van de zwarte kleur, maar de andere kleuren staan pas voor later (blauw 31 augustus en paars 30 augustus). Hoop niet dat dit overal zo gaat zijn.
Edit: Belsimpel heeft alle kleuren op voorraad volgens hun site.
Toch gek dat mobiel.nl dan als een van de weinige zo "achterloopt" of niks vrijgeeft.
[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 09:17 ]
Ja ik verwacht ook bij de meesten wel, alleen waarom mobiel.nl zo vaag doet blijft een beetje een raadsel. Misschien houden ze van over-deliveren en zetten ze daarom de verwachting laag bij klanten. Begrijpelijk.Wolliebolly schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:32:
T-Mobile heeft mij net een mail gestuurd voor het maken van een afleverafspraak voor morgen. De telefoon komt dus netjes morgen op releasedag binnen.
Kunnen we geen ervaringen opsnorren van de S9 destijds?Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:44:
[...]
Ja ik verwacht ook bij de meesten wel, alleen waarom mobiel.nl zo vaag doet blijft een beetje een raadsel. Misschien houden ze van over-deliveren en zetten ze daarom de verwachting laag bij klanten. Begrijpelijk.
Maar goed, we gaan het zien. Orderstatus nog steeds "Je bestelling wacht op goedkeuring van KPN".
(overigens was Mobiel.nl zo vriendelijk om mij het prijsverschil met Belsimpel te vergoeden
Zo te zien zelfs voor de releasedatum geleverd toen... dus het is niet een terugkerend iets dat ze "later" zijn:Imperium schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:46:
[...]
Kunnen we geen ervaringen opsnorren van de S9 destijds?
Rik. schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:02:
Vanmorgen de verzendbevestiging ontvangen van mijn S9 van mobiel.nl. Hopelijk kan ik hem morgen in ontvangst nemen, er is namelijk niemand thuis en ik had erop gerekend dat hij vrijdag geleverd zou worden...
O ja, bij samsung zelf kun je al niet meer bestellen, niet meer op voorraad. Ga er van uit dat de reeds bestelde toestellen gewoon op tijd geleverd zullen worden want anders waren ze al eerder met de pre-orders gestopt
[ Voor 29% gewijzigd door MeanDz op 23-08-2018 10:24 ]
Ik zie ze nog steeds op "In bestelling" staan?MeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:13:
Ze staan op voorraad bij mobiel.nl dus ik ga er van uit dat wij hem morgen gewoon ontvangen net zoals bij alle andere aanbieders. Als je nu bestelt, heb je hem morgen in huis. Dus dan versturen ze hem vanmiddag, best logisch. Nog even geduld mensen. Komt goed...😊
Verwachte bezorgdatum
Vrijdag 24 augustus 2018
w00t
Me_dusa
@Imperium Ik weet niet waar jij kijkt maar zelfs in mijn besteloverzicht bij mobiel.nl staat hij op voorraad. Zou nog ff checken als ik jou was.
Oh, op mobiel.nl staan ze nu weer in bestelling, je hebt gelijk. Ze stonden heel kort op voorraad, rond een uur of 10 maar blijkbaar hebben ze dat weer aangepast.
[ Voor 22% gewijzigd door MeanDz op 23-08-2018 10:39 ]
Zie je dat bij orderstatus? Zo ja, wanneer heb je besteld?Me_dusa schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:19:
Belsimpel.nl:
Verwachte bezorgdatum
Vrijdag 24 augustus 2018
w00t
Bij orderstatus ja. De 19e, voelt als heel lang wachtenImperium schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:44:
[...]
Zie je dat bij orderstatus? Zo ja, wanneer heb je besteld?
Me_dusa
Haha toen pas? Jij mag niet klagen.Me_dusa schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Bij orderstatus ja. De 19e, voelt als heel lang wachten

O ja, ik had hem de 10de bestelt, direct na het unpackevent hahaha
[ Voor 11% gewijzigd door MeanDz op 23-08-2018 10:55 ]
De orderstatus is er heel duidelijk over of je aan de beurt komt of niet(in geschrift dan):
"Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Me_dusa
Over welke site heb je het?Me_dusa schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:54:
Het zou inderdaad leuk zijn als we morgenavond allemaal in het ervaringen topic kunnen opscheppen
De orderstatus is er heel duidelijk over of je aan de beurt komt of niet(in geschrift dan):
"Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Hoe bedoel je dit? Als je "betaling" niet is geaccepteerd/goedgekeurd dan krijg je uiteraard geen toestel...Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:21:
Ok mobiel.nl bevestigde net tegen mij ook dat ie vandaag verstuurd wordt; mits Tele2 de aanvraag goedkeurt. Nu heb ik al issues gehad dat iDIN niet werd geaccepteerd dus ik houdt mijn hart vast.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb al betaald, maar Tele2 moet je aanvraag nog goedkeuren. Echter toen ik de bestelling plaatste kon je via iDIN je identiteit bevestigen. Ik kreeg daarna steeds een mail dat ik een kopie paspoort moest opsturen want via iDIN was het blijkbaar niet voldoende. Terwijl iDIN juist ervoor moet zorgen dat je geen kopie ID bewijs meer hoeft te sturen...henklbr schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
Hoe bedoel je dit? Als je "betaling" niet is geaccepteerd/goedgekeurd dan krijg je uiteraard geen toestel...
Wat? Zucht. Gewoon anderhalf uur geleden nog tegen mij zeggen: "Ja ze gaan zeker vandaag verstuurd worden. 100% zeker dat hij vandaag weg gaat."Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
Mobiel.nl net gesproken en die geeft aan dat de toestellen vandaag niet binnen zijn en nog steeds pas morgen worden verwacht. Op z'n vroegst zaterdag in huis, maar zou ook pas na het weekend kunnen zijn. Kortom, prutsers.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 11:35 ]
Tja: jullie wilden voor een "dubbeltje op de 1e rang zitten"...Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
Mobiel.nl net gesproken en die geeft aan dat de toestellen vandaag niet binnen zijn en nog steeds pas morgen worden verwacht. Op z'n vroegst zaterdag in huis, maar zou ook pas na het weekend kunnen zijn. Kortom, prutsers.
Duurt het een paar dagies langer; maar wel goedkoper, toch...?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Het gaat er niet om dat ze later zijn maar dat ze dus glashard liegen, als dit bericht waar is dat ze toch niet vandaag gaan versturen (of de telefoons binnen krijgen).henklbr schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:35:
[...]
Tja: jullie wilden voor een "dubbeltje op de 1e rang zitten"...
Duurt het een paar dagies langer; maar wel goedkoper, toch...?
Dan ga ik me afvragen of de cashback op hun site ook gelogen is en we straks import toestellen krijgen, als je de enige winkel in NL bent die geen voorraad heeft moet dat haast wel. Laten we hopen van niet.
Edit: blijkbaar linkt Samsung ook naar hun dus dat zal wel niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 11:45 ]
Binnen als ook in de winkel? Want ik pik de telefoon zelf op. Ah well... ze vertelde mij dat het vandaag allemaal afgehandeld zou worden...Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:23:
Relax!Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:36:
[...]
Het gaat er niet om dat ze later zijn maar dat ze dus glashard liegen. Dan ga ik me afvragen of de cashback op hun site ook gelogen is en we straks import toestellen krijgen, als je de enige winkel in NL bent die geen voorraad heeft moet dat haast wel.

je hebt 2 verschillende verhalen en je gaat meteen van het slechtste uit. Daarnaast haal je allerlei zaken erbij die er helemaal niet mee te maken hebben en puur stemmingmakerij zijn. Plus een conclusie op een hersenspinsel....

Vandaag wordt alles afgehandeld heb ik te horen gekregen. for what it's worth.

[ Voor 29% gewijzigd door GroeneThee op 23-08-2018 11:45 ]
Ga hier niet vanuit eigenlijk, aangezien als je op de website van Samsung een telefoon met abbo wilt bestellen je naar mobiel.nl wordt doorverwezen. Dus het lijkt erop dat ze een partnerschap samen hebbenPhusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:36:
[...]
Het gaat er niet om dat ze later zijn maar dat ze dus glashard liegen. Dan ga ik me afvragen of de cashback op hun site ook gelogen is en we straks import toestellen krijgen, als je de enige winkel in NL bent die geen voorraad heeft moet dat haast wel.
Heb mijn post aangepast, ik was wellicht wat voorbarig. Heb meestal pech met dit soort dingen, maar wie weet heb ik eens gelukGroeneThee schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:41:
[...]
Binnen als ook in de winkel? Want ik pik de telefoon zelf op. Ah well... ze vertelde mij dat het vandaag allemaal afgehandeld zou worden...
[...]
Relax!![]()
je hebt 2 verschillende verhalen en je gaat meteen van het slechtste uit. Daarnaast haal je allerlei zaken erbij die er helemaal niet mee te maken hebben en puur stemmingmakerij zijn. Plus een conclusie op een hersenspinsel....![]()
Vandaag wordt alles afgehandeld heb ik te horen gekregen. for what it's worth.
Belsimpel idd.
"Orderstatus: Je pakket wordt ingepakt"

Me_dusa
Probeer dat geluk eens af te "dwingen" door er wat positiever in te staanPhusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:45:
[...]
Heb mijn post aangepast, ik was wellicht wat voorbarig. Heb meestal pech met dit soort dingen, maar wie weet heb ik eens geluk
Ik zou pas flippen als ik hem een dag eerder krijg maar de laagste prijs ben misgelopen. Dan maar wat langer wachten in de wetenschap dat jij en alle andere mensen die niet hoefden te wachten dus meer betaald hebben dan ik. Kan ik goed mee leven man.
[ Voor 32% gewijzigd door MeanDz op 23-08-2018 11:55 ]
Kan me ook niet voorstellen dat het ze lukt om al die toestellen aan abonnementen te koppelen en morgen nog alles te versturen. Dat zal voor velen dan dus pas maandag worden.
Bagger van een bedrijf dus, dat mobiel.nl, overigens het vroegere studentmobiel.nl. Zeker een bezetting van ongeïnteresseerde studenten daar die er álle tijd voor nemen om orders te verwerken, als de toestellen morgen binnenkomen.
Waar haal je die ervaring vandaan? Prima bedrijf vriendelijke mensen en ik ben er altijd goed geholpen. Geduld is een schone zaak. Wat maakt die paar dagen nu toch uit?Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:54:
[...]
Kan me ook niet voorstellen dat het ze lukt om al die toestellen aan abonnementen te koppelen en morgen nog alles te versturen. Dat zal voor velen dan dus pas maandag worden.
Bagger van een bedrijf dus, dat mobiel.nl, overigens het vroegere studentmobiel.nl. Zeker een bezetting van ongeïnteresseerde studenten daar die er álle tijd voor nemen om orders te verwerken, als de toestellen morgen binnenkomen.
Nice, orderdatum?Theratron schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:03:
De mijne is verzonden door mobiel.nl en bij tracking geeft post.nl aan dat hij morgen wordt bezorgd.
Pic or it didn't happenTheratron schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:03:
De mijne is verzonden door mobiel.nl en bij tracking geeft post.nl aan dat hij morgen wordt bezorgd.
Congrats. Fingers crossed voor iedereen hier.
Bewijs het maar. Roepen kan iedereen.Theratron schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:03:
Wel als ik een screenshot zie. DUH.MeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:07:
Waarom dan? Dan geloof jij hem toch niet.
Dat zegt ook niks. Fake news. Ik geloof hem wel. Waarschijnlijk de eerste die besteld heeft, zal vast op volgorde gaan van ordernr of orderdatum.Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Wel als ik een screenshot zie. DUH.
Verwacht dat ik zodirect een verzendingsupdate krijg, zodta die binnen is horen jullie het hier.
[ Voor 42% gewijzigd door MeanDz op 23-08-2018 12:16 ]
Als het op volgorde ging, zou degene die hem pas de 19de heeft besteld, 'm morgen ook niet krijgen, terwijl ie bericht schijnt te hebben gehad van wel. Dus dat rijmt ook niet helemaal.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:11:
[...]
Dat zegt ook niks. Fake news. Ik geloof hem wel. Waarschijnlijk de eerste die besteld heeft, zal vast op volgorde gaan van ordernr of orderdatum.
Dat was bij belsimpel AFAIK.Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:16:
[...]
Als het op volgorde ging, zou degene die hem pas de 19de heeft besteld, 'm morgen ook niet krijgen, terwijl ie bericht schijnt te hebben gehad van wel. Dus dat rijmt ook niet helemaal.
Nice. Hier nog niet overigens, op 11/8 besteld.MeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:15:
Orderstatus update: Goedkeuring provider heeft nu een groen vinkje!
Verwacht dat ik zodirect een verzendingsupdate krijg, zodta die binnen is horen jullie het hier.
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 12:19 ]
Je ziet pre-order maar als je op de afbeelding klikt zie je meteen leverbaar.
[ Voor 51% gewijzigd door EdvanAl op 23-08-2018 12:25 ]
Ja inderdaad normaal is het meestal mobiel. Nl maar ik had ook goede ervaringen met Gsmweb. Dus maar weer eens bij hun besteldMeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:31:
@pappaleone Toppie, lijkt erop dat nu een beetje gaat lopen bij alke webwinkels. Enjoy your new phone!👍
Als je daar een betere prijs kunt vinden, altijd doen! Fijn om te horen dat iedereen waarschijnlijk morgenavond al zijn nieuwe telefoon in zijn hand zal hebben.
Daar al iets te zien vwb "verzending"?
Op de website zeggen ze levertijd bij leverancier 3 tot 4 dagen.
Meteen abo maar naar T-mobile omgezet, zat daar al maar koos voor Tele2 wegens de vroegtijdige opzegging. Morgen moet het binnen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 712338 op 23-08-2018 13:02 ]
Al zeven jaar geen telefoon met abonnement besteld.
Ehm hoezo zijn dat andere toestellen dan? Ik ben totaal niet meer op de hoogte van hoe het werkt.Anoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:01:
Met mobiel.nl gebeld. De aap is uit de mouw, toestellen voor T-mobile klanten zijn vandaag al geleverd en verzonden, toestellen voor Tele2 klanten worden morgen pas verwacht.
Meteen abo maar naar T-mobile omgezet, zat daar al maar koos voor Tele2 wegens de vroegtijdige opzegging.
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 13:03 ]
Maak je geen zorgen, tenzij je ook via Tele2 hebt besteld krijg je hem vandaag nog bevestigd en direct daarna de verzendingsbevestiging, morgen binnen.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:02:
Hier nog niks helaas. Ach ze hebben nog tot 17u gok ik? Of doen providers tegenwoordig ook nog later abonnementen goedkeuren?
Al zeven jaar geen telefoon met abonnement besteld.
Ja uiteraard ook Tele2 hier. *zucht* zo zie je maar weer. Positief in het leven staan heeft geen enkele zin. Heb weer eens de uitzondering te pakken.MeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:05:
[...]
Maak je geen zorgen, tenzij je ook via Tele2 hebt besteld krijg je hem vandaag nog bevestigd en direct daarna de verzendingsbevestiging, morgen binnen.
MeanDz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:08:
Ok man, dan moet je nog even geduld betrachten, ben ik bang
Dan wordt het ook sowieso na het weekend vrees ik... wordt afgeleverd op mijn werk. Waar niemand is, dus maandag nieuwe poging. Als het morgen verstuurd wordt dan.
Jammer dat mobiel.nl dat vanochtend dan niet eerlijk gezegd heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 13:11 ]
Je kan hem nu evt ook telefonisch omzetten naar ophalen en morgen of zaterdag even een ritje maken, mits het niet te ver is.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:11:
[...]
![]()
Dan wordt het ook sowieso na het weekend vrees ik... wordt afgeleverd op mijn werk. Waar niemand is, dus maandag nieuwe poging. Als het morgen verstuurd wordt dan.
Jammer dat mobiel.nl dat vanochtend dan niet eerlijk gezegd heeft.
Maar 420 km retourAnoniem: 712338 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:16:
[...]
Je kan hem nu evt ook telefonisch omzetten naar ophalen en morgen of zaterdag even een ritje maken, mits het niet te ver is.

En anders bel je of je het bezorgadres naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt kan wijzigen?
Ik heb dat gedaan omdat ik al het vermoeden had dat het toestel pas in het weekend geleverd kon worden. En bij mij ligt het PostNL afhaalpunt op m'n route, dus voor mij is het geen probleem.
En anders: tsja, dan heb ik het volgende week pas. No big deal.
Dat bedacht ik me ook. Dus ik vraag om het te wijzigen; zeggen ze: "ok dan wordt hij daar morgen geleverd". Ik zeg morgen? Zaterdag toch? "Nee morgen."chengbondkwok schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:27:
[...]
En anders bel je of je het bezorgadres naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt kan wijzigen?
Ik heb dat gedaan omdat ik al het vermoeden had dat het toestel pas in het weekend geleverd kon worden. En bij mij ligt het PostNL afhaalpunt op m'n route, dus voor mij is het geen probleem.
En anders: tsja, dan heb ik het volgende week pas. No big deal.
Dus nu is het weer terug gewijzigd... ik snap er niks meer van.
Ik laat hem nu mooi staan op mijn werk adres; mocht ik vandaag geen verzendbevestiging hebben wijzig ik het daarna wel weer. Wat een gedoe.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 13:35 ]
Ik zou 'm wel naar een post.nl locatie omzetten. Mocht ie morgen toch verzonden worden, kun je het zaterdag nog gaan ophalen ipv tot maandag te wachten.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:30:
[...]
Dat bedacht ik me ook. Dus ik vraag om het te wijzigen; zeggen ze: "ok dan wordt hij daar morgen geleverd". Ik zeg morgen? Zaterdag toch? "Nee morgen."
Ik laat hem nu mooi staan op mijn werk adres; mocht ik vandaag geen verzendbevestiging hebben wijzig ik het daarna wel weer. Wat een gedoe.
Bij mij verander de status net naar groen bij goedkeuring provider. Ook besteld i.c.m. met Tele2 abonnement. Neem dus aan dat ze hem dadelijk dan ook op de post doen aangezien er nu een toestel aan het abonnement gekoppeld is.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:30:
[...]
Dat bedacht ik me ook. Dus ik vraag om het te wijzigen; zeggen ze: "ok dan wordt hij daar morgen geleverd". Ik zeg morgen? Zaterdag toch? "Nee morgen."
[ Voor 8% gewijzigd door Boomboom118 op 23-08-2018 14:09 ]
provider: hollandsnieuwe (verlenging) op de 19e gedaan via belsimpel.
[ Voor 49% gewijzigd door Me_dusa op 23-08-2018 14:19 ]
Me_dusa
Berichten over de inruilactie horen in: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie.