Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
T/m woensdag 23-08 a.s. krijg je een gratis Vr Gear Pakket bij aanschaf S8 of S8+.
Sinds vandaag zie ik ook een cashback actie van +100 euro op de inruilwaarde bij aankoop van S8 of S8+.

In de voorwaarden staat als volgt;

VR Gear Pakket; Deze promotie loopt van 19 juni 2017 t/m 23 augustus 2017 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. U
kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.
Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Samsung Galaxy S8 of S8+. Deze
promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Cashback Actie;
Als u nu een promotiemodel Galaxy S8 of S8+ koopt en uw oude smartphone inruilt via www.samsung.com/nl/inruil , ontvangt u €100 bovenop de huidige inruilwaarde van uw oude smartphone.
Deze promotie loopt van 21 augustus 2017 t/m 1 oktober 2017 (factuurdatum). Aanmelding is mogelijk tot uiterlijk 14 oktober 2017. U kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S8 of S8+. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar

Er staat bij 1x keer deelnemen per aangekocht product, maar betreft dit voor het actie product of voor beide?
Ofwel... als je het toestel vandaag of morgen koopt, zou je dan gebruik kunnen maken van beide acties?

Iemand al ervaring met eerdere cashbackacties van Samsung? Komen deze bedragen overeen of weten ze toch wel dingen te verzinnen waardoor je niet het maximale bedrag zou kunnen ontvangen?

Gr. Pebbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

pebbie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:13:
Iemand al ervaring met eerdere cashbackacties van Samsung? Komen deze bedragen overeen of weten ze toch wel dingen te verzinnen waardoor je niet het maximale bedrag zou kunnen ontvangen?
Wat valt er te verzinnen volgens jou?
De spelregels staan toch gewoon in de algemene voorwaarden?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Dit staat er in de voorwaarden bij de actie. Dus geen addertjes of wat dan ook. ;)
quote: Samsung voorwaarden
Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S8 of S8+.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 21-08-2017 11:26 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Dank jullie voor de reacties.

@Switchie http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/#uitleg , daar staat
" * De inruilwaarde is nog niet definitief. Nadat het product door ons is verwerkt,
ontvang je van ons een bericht met een statusupdate. Hierin geven we aan of je product is goedgekeurd of afgewezen en verneem je het bedrag.
** Je krijgt nu €100 extra inruilwaarde op je oude smartphone bij aankoop van een nieuwe Galaxy S8 of S8+ van 21 augustus t/m 1 oktober 2017. "

Ofwel de 1e inruil staat vast, en of daar 100 euro extra op wordt gegeven bepaalt Samsung na verdere controle inspectie.

@sjaool Dank je, dat stukje vond ik niet terug. Maar fijn om te weten dat beide promoties gecombineerd kunnen worden. Dat maakt de mogelijke aankoop weer aantrekkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
@sjaool Echt blond, want ik heb het gezelf gekopieerd en geplakt haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Als je bij een T-Mobile shop een 2-jarig abo afsluit met de Galaxy S8(+), krijg je bij inruil van je oude gsm direct korting op de toestelprijs. Je profiteert dan maximaal van deze actie. Prijsvoorbeeld:

Abonnement 2 jaar met 5GB en onb. bellen & sms'en, incl. T-Mobile Samen korting en toestelkrediet van €10 = €23,50 per maand + bijbetaling van €396 voor de Galaxy S8. Inleveren van een Sony Xperia Z5 (in goede staat) levert ongeveer €125 + €100 = €225 op. €396 - €225 = €171 bijbetaling voor een Galaxy S8.

Bovendien krijg je het Gear VR pakket er nog bij t/m woensdag. Natuurlijk krijg je nog meer inruilwaarde op een nieuwere/betere gsm, maar ik heb zelf een Xperia Z5.

[ Voor 4% gewijzigd door DonkMatt op 21-08-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Beter bij mobiel.nl
Daar is de s8 toestelprijs lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Belsimpel doet niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Nu online
zie al wel dat ze de data hebben verandert op de website
voor de VR set staat nu geldig tot 13-8-2017 ipv eerder 23-8-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Laatst online: 22-05 14:41
smok84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:53:
Ik weet niet waar jij dat ziet, maar op T-Mobile staat bij de Galaxy S8 onder "Actie Gear VR" nog steeds "De actie is geldig tot en met 23-08-2017."

https://www.t-mobile.nl/s...&pr=GOP03%2cGAP02%2cSK381

En hier op de officiële Samsung Actiepagina:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/NZR8B2K9RQHQA/

[ Voor 10% gewijzigd door DonkMatt op 21-08-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Nu online
smok84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:53:
ja sorry, zat met me duffe kop bij België te kijken.

Vind ook vreemd dat mobiel.nl verschillende prijzen hanteert voor de s8+ bij de verschillende dealers.
Bijvoorbeeld:
Bij Tele2 €577
bij T-mobile €648

En dat via Tele2 direct weer stuk duurder is dan via mobiel.nl

Zit te overwegen 2 aan te schaffen, voor mij en me vriendin.
Heb niks aan de Gear VR zelf, maar deze kun je misschien weer voor mooie prijs verkopen.

Hoop eigenlijk nog op mooie aanbieding opdat ik 2x abo wil afsluiten met geen aansluitkosten of iets anders, maar men wil nog niet happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Het lijkt nu 3x feest te kunnen worden, bij Coolblue is de S8 t/m vandaag ook nog eens 120 euro goedkoper + de gratis VR actie + de inruil actie/extra cashback.

https://www.techtastic.nl...orting-en-gear-vr-pakket/

Denk dat ik vandaag een knoop moet doorhakken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 16:49
https://www.pdashop.nl/ca...rief-galaxy-s8-actie.html is de referallloze link

Er staat wel dit bij:
Let op: Deze actie is alleen geldig voor klanten die deze persoonlijke en exclusieve aanbieding van ons per e-mail hebben ontvangen. Klanten die deze exclusieve aanbieding hebben ontvangen, mogen per huishouden maximaal 3 toestellen bestellen. Bestellingen met meer dan 3 toestellen worden geannuleerd. Consumenten, bedrijven en andere instanties die geen exclusieve aanbieding hebben ontvangen vanuit ons, kunnen geen gebruik maken van de actie. Bestellingen van klanten naar wie wij geen persoonlijke en exclusieve aanbiedingen hebben verstuurd, worden als misbruik beschouwd en zullen worden geannuleerd.

[ Voor 77% gewijzigd door Señor Sjon op 22-08-2017 10:44 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
@Señor Sjon Dan ben ik toch echt heel erg benieuwd wat ze doen. Ik heb besteld en vanavond zou hij afgeleverd moeten worden. Heb ook al een bevestiging gehad en uiteraard de goedkopere prijs voldaan. Ik heb de kleine lettertjes die jij plaatst niet eens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Makkelijkste is een cross-reference tussen account gemaild en account besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 08:46
Ga naar een KPN shop en koop hem daar los:

De prijs is 624 euro voor een losse S8, hier krijg je de VR package en daarna ook nog de 100 euro terug.
Totaal is dan 524

Dit kan dus niet online maar telefonisch of in een KPN winkel.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Heb hem besteld om vanavond te laten bezorgen en dat gaat prima. Hij is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Keversloper schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:31:
Heb hem besteld om vanavond te laten bezorgen en dat gaat prima. Hij is onderweg :)
Coolblue of de KPN actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Thaimaster schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:40:
Ga naar een KPN shop en koop hem daar los:

De prijs is 624 euro voor een losse S8, hier krijg je de VR package en daarna ook nog de 100 euro terug.
Totaal is dan 524

Dit kan dus niet online maar telefonisch of in een KPN winkel.
Via mobiel.nl komt de prijs op 528 icm abo (gecontroleerd met de tele 2 10gb/100 mins abo).

Blijft apart zo, er was een tijd dat met abo het goedkoper was in verhouding, toen trok het gelijk, toen was los goedkoper, toen trok het weer gelijk, en nu is het met abo weer goedkoper.

Ik baal verder wel, wil de S8 maar kan pas over een paar dagen verlengen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
Je mag mn VR set overkopen als het je daarom gaat, de inruil actie duurt nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ja die set gaat wel goedkomen, marktplaats staat er al vol mee, had hem al voor 50 euro gevonden. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 966851

LOKKERTJE/OPLICHTERIJ

BIJ AANKOOP S8/+ €100 retour op OUDE mobiel =

Heb zo een berekening gedaan voor mijn oude toestel Galaxy Alpha, kreeg €62 , met extra inruilwaarde €162.
Dmv van volgende 4 vragen:
Gaat de toestel aan? Ja/ Nee
Werkt de toestel naar behoren? Ja/Nee
Is de display beschadigd? Ja/Nee
Werkt de display als de toestel aan is? Ja/Nee

In de voorwaarden staat dat de toestel incl. accu geleverd moet worden, pin eraf, alle personelijk info eraf.
Anders wordt er dan gelijk een andere prijs gehanteert bij de controle.

Heb vervolgens toestel resset, COMPLEET IN DOOS verstuurd. Dus alles Tel, lader+usb kabel, oortjes, accu, fabrieks af geleverde beschermfolie, doos + alle papieren incl. originele SAMSUNG WARRANTY boekje.

Toestel had twee krasjes op de metalen zijnkant. Verder voorkant en achterkant als NIEUW.
Mijn vingerprint sensor werkte niet meer sinds de laatste software update, dus geen hardwarematige fout!
Maar goed wat verwacht je van een gebruikt toestel. Overigens zou naar mijn mening niets uit moeten maken, want toestel wordt toch uit elkaar gehaald en recycled. Die software fout met Vingersensor en Kras op de zijkant behuizing komt niet op een andere toestel terecht of zo.

Vervolgens 2 weken later. mail van Mobiel.nl:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Status bij aanmelden: Werkend
Status bij verwerken: Afwijking in ingegeven informatie gevonden
Reden afkeuring: Aankoopbon ontbreekt
Toelichting:
Vingerafdruksensor defect. Behuizing beschadigd.

Prijs bij aanmelden: € 162.00
*Nieuw voorgestelde prijs: € 62.00

Nergens stond aangegeven dat de AANKOOP BON erbij moest zijn, deze heb ik nog in mijn bezit!
En Afwijking in de gegeven informatie???????????? Je krijgt maar 4 vragen!!
Heb vervolgens voor de grap nog is gekeken en de vragen zijn NU opeens anders:

1.) Is het toestel volledig werkend, zonder schade, met goede LCD en account-lock vrij? Ja/ Nee
2.) Ruil je Samsung Galaxy S6 (Edge), of je iPhone 6 of 6S in voor een Samsung Galaxy S8 of S8+ en ontvang €100 extra cashback. Deelname Samsung Galaxy S8(+) inruilactie. Ja/ Nee

Voel me wel beetje beetgenomen..8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Ja das idd naatje dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
Anoniem: 966851 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:47:
LOKKERTJE/OPLICHTERIJ

Heb zo een berekening gedaan voor mijn oude toestel Galaxy Alpha, kreeg €62 , met extra inruilwaarde €162.
Dmv van volgende 4 vragen:
Gaat de toestel aan? Ja/ Nee
Werkt de toestel naar behoren? Ja/Nee
Is de display beschadigd? Ja/Nee
Werkt de display als de toestel aan is? Ja/Nee

In de voorwaarden staat dat de toestel incl. accu geleverd moet worden, pin eraf, alle personelijk info eraf.
Anders wordt er dan gelijk een andere prijs gehanteert bij de controle.

Heb vervolgens toestel resset, COMPLEET IN DOOS verstuurd. Dus alles Tel, lader+usb kabel, oortjes, accu, fabrieks af geleverde beschermfolie, doos + alle papieren incl. originele SAMSUNG WARRANTY boekje.

Toestel had twee krasjes op de metalen zijnkant. Verder voorkant en achterkant als NIEUW.
Mijn vingerprint sensor werkte niet meer sinds de laatste software update, dus geen hardwarematige fout!
Maar goed wat verwacht je van een gebruikt toestel. Overigens zou naar mijn mening niets uit moeten maken, want toestel wordt toch uit elkaar gehaald en recycled. Die software fout met Vingersensor en Kras op de zijkant behuizing komt niet op een andere toestel terecht of zo.

Vervolgens 2 weken later. mail van Mobiel.nl:
Toelichting:

Nergens stond aangegeven dat de AANKOOP BON erbij moest zijn, deze heb ik nog in mijn bezit!
En Afwijking in de gegeven informatie???????????? Je krijgt maar 4 vragen!!
Heb vervolgens voor de grap nog is gekeken en de vragen zijn NU opeens anders:

1.) Is het toestel volledig werkend, zonder schade, met goede LCD en account-lock vrij? Ja/ Nee
2.) Ruil je Samsung Galaxy S6 (Edge), of je iPhone 6 of 6S in voor een Samsung Galaxy S8 of S8+ en ontvang €100 extra cashback. Deelname Samsung Galaxy S8(+) inruilactie. Ja/ Nee

Voel me wel beetje beetgenomen..8)7
Beetje vreemd aangezien je die 100 euro van Samsung krijgt ongeacht de waarde van je toestel. Stel dat je toestel dus 0 waard zou zijn dan zou je altijd nog 100 moeten krijgen. Lijkt me dat dit wel op te lossen is via klantenservice.

• Kaastengel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-05 21:46
Ik heb een vraagje over de inruilwaarde. Ik heb bij mobiel.nl een s8+ gekocht en heb vier toestellen die ik op zou kunnen sturen: een oneplus one (waterschade), een htc one (kapot), een s4 (kapot scherm en herkent geen simkaart) en een s3 (aan/uit knopje kapot). Ook wordt er op de mobiel.nl maar twee vragen gesteld, namelijk: Is het toestel volledig werkend, zonder schade, met goede LCD en account-lock vrij? (ja/nee) en Deelname Samsung Galaxy S8(+) inruilactie.(ja/nee). Krijg ik dan gewoon 100 euro of niets? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Voor zover ik ik weet dient 't toestel in werkende staat te worden ingeleverd, en het lijkt erop dat die vier van jou hier niet aan voldoen. Dus ik denk dat je dan buiten de boot valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Anoniem: 966851 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:47:
LOKKERTJE/OPLICHTERIJ

...
Toelichting:

Als je geen kopie bon vd S8 erbij hebt gedaan doe je ook niet mee met de actie van 100 euro extra inruil.

Dan wordt het 162 - 100 = 62 dus de volle mep voor jouw Alpha / het inruilbedrag aangegeven door Samsung zonder de actie.

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 966851

@ DarKHunter:
Nee die €100 krijg je niet. en ja heb klantenservice gecontact, Dat is een 3e partij en niet Samsung zelf, reactie: "We vinden het uiterst spijtig dat dit is hoe u zich voelt, maar ik kan helaas niets aan de prijs doen. We hebben uw verzoek tot retournering ontvangen, en zullen uw toestel in enkele dagen retourneren."
1+1 = dat die €100 van Samsung de 3e partij in eigen zak stopt, en toestel wordt recycled bij Samsung.

@ armed2dateeth:
Ik heb mijn ervaring gedeelt, lees de post van 5 sept 14:47h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Via mail bevestigd gekregen:

Galaxy S4 45,- en de extra 100 via Samsung = 145, binnen 30 dagen overgemaakt.

Prima aktie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicostrato
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-04 11:10
Majin Buu schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:03:
Via mail bevestigd gekregen:

Galaxy S4 45,- en de extra 100 via Samsung = 145, binnen 30 dagen overgemaakt.

Prima aktie dus...
Via waar?

• Majin Buu
  • Niet online

• DecentDutch
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-05-2024
Kan ik dus de Samsung Galaxy S8+ bij Mediamarkt kopen en zelf mijn telefoon sturen naar http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/ ?

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 12:58
Hier heb je overzicht van de inruilprijs van de verschillende modellen http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/inruilmodellen/

Ik krijg voor mijn s6 32gb maar 136 euro terug (exclusief de standaard 100)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• maanio
Ik heb de VR binnen, en de 330 euro retour bevestigd via mail (had s7 edge ingeruild)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
DecentDutch schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:55: Kan ik dus de Samsung Galaxy S8+ bij Mediamarkt kopen en zelf mijn telefoon sturen naar http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/ ?
Ik denk dat Mediamarkt het alleen via de fysieke shops regelt:

· Let op: Overige partners hebben hun eigen inruilplatform waar je ook de extra inruilwaarde kunt ontvangen. Kijk daarvoor op de desbetreffende actiepagina T-Mobile, Vodafone, Media Markt, Coolblue, Mobiel.nl en GSMwijzer.

en op de MM site:

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/samsung-inruilactie.html

Zelf heb ik een S8 bij KPN fysieke shop gekocht en de inruil via Samsung gedaan.

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 22:27
Na telefonisch contact met Samsung kan ik inderdaad bevestigen dan je het inruiltoestel bij Mediamarkt zelf in moet leveren als je ook bij hun je s8/s8+ koopt. Later via Samsung zelf inruilwaarde claimen is NIET mogelijk.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien één actie is afgelopen en het hier alleen nog maar om de inruilactie gaat, geef ik de titel een update.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• pebbie
@DE ik zou 't niet bij de Mediamarkt doen. Samsung bood mij 113 aan voor mijn note 4 en media markt slechts 20 euro. Telefoon was serieus in nieuwstaat qua looks zonder beschadigingen. Heb toen ook maar serieus geroepen, rot op ik ben toch niet gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:03
pebbie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:22:
@DE ik zou 't niet bij de Mediamarkt doen. Samsung bood mij 113 aan voor mijn note 4 en media markt slechts 20 euro. Telefoon was serieus in nieuwstaat qua looks zonder beschadigingen. Heb toen ook maar serieus geroepen, rot op ik ben toch niet gek.
Dat vind ik vreemd. Afgelopen vrijdagmiddag mijn Note 2 ingeleverd en ik kreeg daar 62 euro voor. Het toestel had lichte gebruikersschade maar functioneerde verder goed. Er zat zelfs een US adapter bij waar niets over werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Bij de Mediamarkt kost het goedkoopste toestel overigens maar een euro of twaalf.
Wanneer je niets hebt dat je in wilt ruilen of je denkt er tweedehands meer voor te kunnen vangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 11:53
Volgens de website van Samsung krijg ik €112 terug voor mijn Nexus 4.
Kan ik het nu beter via de website van Samsung regelen of rechtstreeks bij de Mediamarkt?

Ik krijg wisselende verhalen te horen.

• lethargy
  • Laatst online: 16-06 17:48
Wat je terug krijgt via Samsung is niet gegarandeerd. Ze gaan je toestel nog testen en komen dan met het definitieve bedrag.
Ik had eerst op de website bij Samsung gekeken en ben toen naar de mediamarkt toegegaan. Daar hebben ze mijn oude telefoon uitgebreid getest. Het voordeel is wel dat je daarbij bent. Uiteindelijk kreeg ik bijna het dubbele bij de mediamarkt. Dus toen heb ik het daar gekocht.

• hondapower
  • Laatst online: 08-06 20:33
Vreemde is dat de actie vanuit Samsung stopt voor aankopen na 1 oktober maar bij Vodafone staat dat ie loopt t/m 15 oktober.
Ik heb net gebeld met de Vodafone klantenservice en die bevestigen 15 oktober als laatste besteldatum.
Via Ziggo krijg je nu 96 extra toestelkorting bovenop die 100 Euro.
https://www.vodafone.nl/s.../korting/?ziggocustomer=1

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:49
Wat mij opviel is dat de prijzen voor de S8 bij shops die hun eigen inuilplatform hebben lager liggen (MM en anderen) maar dat je daar ook veel minder terug krijgt voor je oude telefoon. Al met al heb ik bij Wehkamp besteld (€720) en zojuist m'n oude telefoon bij UPS punt ingeleverd, toch altijd even spannend of de verzending goed gaat. Mijn S6 edge 64gb levert dan nog €200 + 100 op als het goed is.

• DieterKoblenz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-06 20:26
Zojuist mijn telefoon ingeleverd bij de media markt waar ik maar liefst €5,- kreeg voor een HTC One (+ de 100 euro extra). Toch maar gedaan, de 18% korting bij media markt gaf de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Iedere media markt bepaalt zijn eigen inruilwaarde. Nu met 18% korting is 't wel extra interessant maar dan moet je wel bekend 't juiste filiaal zijn 😉. Gisteravond in Amsterdam grote muil gekregen, medewerker ging nog 1 klant helpen (was 1830) en daarna anderhalf uur eten? Er was zg niemand anders en ook bij de bedrijfsleider hoef je niet aan te kloppen,die stuurt je ook naar huis. Mafketels daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
hondapower schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:08:
Vreemde is dat de actie vanuit Samsung stopt voor aankopen na 1 oktober maar bij Vodafone staat dat ie loopt t/m 15 oktober.
Ik heb net gebeld met de Vodafone klantenservice en die bevestigen 15 oktober als laatste besteldatum.
Via Ziggo krijg je nu 96 extra toestelkorting bovenop die 100 Euro.
https://www.vodafone.nl/s.../korting/?ziggocustomer=1
Als ik op een toestel klik en wil bestellen, dan krijg ik dit te zien.

Mag ik vragen hoe je bij die link terecht bent gekomen? Ik lees nergens iets over deze actie m.u.v. jouw link.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondapower
wilmundo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:20:
[...]

Als ik op een toestel klik en wil bestellen, dan krijg ik dit te zien.

Mag ik vragen hoe je bij die link terecht bent gekomen? Ik lees nergens iets over deze actie m.u.v. jouw link.
Ik heb een brief gekregen gisteren van Ziggo. Daarin stond die website. Je moet die code die op de pagina staat invullen bij de couponcode onderaan het winkelmandje dan krijg je ongeacht het abonnement 94 Euro korting bij de S8(+). Moet je natuurlijk wel klant zijn bij Ziggo.

[ Voor 6% gewijzigd door hondapower op 29-09-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
lethargy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:07:
Wat je terug krijgt via Samsung is niet gegarandeerd. Ze gaan je toestel nog testen en komen dan met het definitieve bedrag.
Ik had eerst op de website bij Samsung gekeken en ben toen naar de mediamarkt toegegaan. Daar hebben ze mijn oude telefoon uitgebreid getest. Het voordeel is wel dat je daarbij bent. Uiteindelijk kreeg ik bijna het dubbele bij de mediamarkt. Dus toen heb ik het daar gekocht.
Bij mijn oude iphone 6+ hebben ze hetzelfde gedaan.
Ik kreeg nog meer dan de 171 die ze aangaven namelijk 192.
Hoe deden ze dat bij jou met de 100 euro cashback? ging deze er gewoon vanaf?
Ze zeiden mij dat ik dit via samsung moest regelen....
Vanavond maar even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winger7
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-06 10:37
Is de 100 euro extra inruilactie bij de Mediamarkt definitief voorbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazzz
Winger7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:06:
Ja. de actie was alleen geldig voor apparaten die zijn gekocht t/m 1 oktober.
Overigens niet alleen Mediamarkt, maar volgens mij ook alle andere winkels.
http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/
Samsung zelf stopte er ook mee vanaf 1 oktober.

[ Voor 24% gewijzigd door Bazzz op 04-10-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:02
Meer mensen die bericht hebben gehad dat hun oude telefoon door een softwarefout niet uitgelezen kon worden, waardoor de waarde nul is? Bij MM Rotterdam Centrum het geval, vriend van mij heeft precies hetzelfde te horen gekregen. Erg toevallig hoor, ook gek dat beide toestellen (van verschillende merken) het prima deden. Mijn toestel had een waarde van 43 euro volgens de Samsung tabel. Mocht je dit herkennen, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondapower
Winger7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:06:
Ja, kan alleen nog bij Vodafone tot en met de 15de. Die hebben als enige de actie 2 weken langer.
Bij de rest moet de factuurdatum op uiterlijk 1 oktober staan.
I.c.m. met Ziggo krijg je nog eens 94 er bovenop met de kortingscode SAMY8U7 (loopt ook t/m de 15de).

Ik heb op 3-10 bij de Vodafone winkel van beide acties gebruik kunnen maken i.c.m. een S8+ en een abo verlenging. Kreeg ook nog een paar euro meer terug voor mijn oude toestel dan volgens de Samsung lijst.
Goede deal dus.

[ Voor 20% gewijzigd door hondapower op 06-10-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
hondapower schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Kreeg ook nog een paar euro meer terug voor mijn oude toestel dan volgens de Samsung lijst.
Goede deal dus.
Ik had dezelfde verrassing! kreeg i.p.v. de 171 voor een iphone 6 plus 16GB 192 euro. Hier nog 100 bovenop en kon voor een leuk bedrag de S8+ kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyBe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-02 18:17
Bij Coolblue is het 200€ inruil, actie tot 15/10...
serieus aan het twijfelen voor m'n nexus 5x in te ruilen.
58+200 en dan 678 voor de s8 => 420€ netto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DonnyBe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:26:
Bij Coolblue is het 200€ inruil, actie tot 15/10...
serieus aan het twijfelen voor m'n nexus 5x in te ruilen.
58+200 en dan 678 voor de s8 => 420€ netto
Waar zie je dit staan bij Coolblue? Ik kan het namelijk niet vinden via de productpagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Yorinn schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:08:
[...]

Waar zie je dit staan bij Coolblue? Ik kan het namelijk niet vinden via de productpagina's.
Coolblue Belgie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

Wel op een bedrag van 699 euro, waar hij in NL bij de KPN bijvoorbeeld 604 euro was en je dus met de 100 euro actie van eerder redelijk vergelijkbaar uitkwam.
Pierre_nr1 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:17:
[...]

Dat weet ik en je hebt ook gelijk, maar @Yorinn vroeg waar de actie stond en daar heb ik antwoord op gegeven.
Geen probleem natuurlijk, nog steeds een mooie actie natuurlijk nu die in NL alweer voorbij is :)

[ Voor 36% gewijzigd door aapelite op 12-10-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
aapelite schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:28:
[...]

Wel op een bedrag van 699 euro, waar hij in NL bij de KPN bijvoorbeeld 604 euro was en je dus met de 100 euro actie van eerder redelijk vergelijkbaar uitkwam.
Dat weet ik en je hebt ook gelijk, maar @Yorinn vroeg waar de actie stond en daar heb ik antwoord op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyBe
  • Laatst online: 20-02 18:17
hier kan ik ze ook nergens anders vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
jordy2811 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:04:
Na telefonisch contact met Samsung kan ik inderdaad bevestigen dan je het inruiltoestel bij Mediamarkt zelf in moet leveren als je ook bij hun je s8/s8+ koopt. Later via Samsung zelf inruilwaarde claimen is NIET mogelijk.
Mediamarkt was van deze regel blijkbaar niet op de hoogte. 8)7
Ik dacht leuke actie met de S8....meedoen.

Op 24 sept een S8 gekocht bij MM. (viel te kopen tot en met 1 okt. 23.59uur)
Op 3 oktober in de winkel (Arena) "U bent te laat, u moet het regelen met Samsung".

Iedereen die online een s8 toestel heeft gekocht en sommige hadden een levertijd van 5 tot 6 dagen.
Konden niet meer terecht bij MM voor de inruil vanaf 2 oktober.

Op 3 oktober in de avond aangemeld online bij Samsung.
Op 4 oktober met Samsung gebeld "U moet bij MM zijn, want die hebben een eigen inruilplatform"
Op 4 oktober met MM klantenservice gebeld "U moet bij Samsung zijn"
Maar uitgelegd dat ik nu drie muren zie met drie wijzende vingers elkaar.
" U krijgt antwoord van mij en na drie dagen stilte maar weer dezelfde vraag gesteld.
Op 11 oktober " Het is dus helaas niet meer mogelijk om uw oude smartphone in één van onze MediaMarkt vestigingen in te leveren maar alleen nog via Samsung zelf "
Op 12 oktober de S8 teruggebracht vanwege de grote kans dat ik de 125,00 niet zou krijgen en een tablet kwijt was door de afstandsverklaring van Samsung en een afgekeurde aanvraag.

Op 13 oktober " Wij hebben u op 11 oktober geïnformeerd dat u bij Samsung moet zijn voor de cashback actie. Dit blijkt achteraf helaas niet te kloppen. U kunt zich nog tot morgen (14 oktober 2017) melden bij de servicebalie van één van onze vestigingen voor de cashback actie van € 100,-. U dient dus naar de winkel te gaan om uw oude smartphone in te ruilen en daarbij dient u ook uw aankoopbewijs van uw s8 mee te nemen." :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Wat was ook alweer de reclame slogan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Laatst online: 29-01 09:12
Ze zijn lekker bezig bij de mediamarkt. Heb het ook bij ze geprobeerd. Zowel in Tilburg als in Breda kreeg ik te horen dat de inruilsystemen defect waren en ik dus niks in kon ruilen. Ik moest de s8 maar gewoon kopen, op een later moment terugkomen, hopen dat de systemen dan wel werkten en dan kon ik misschien nog een waardebon krijgen (i.p.v. geld terug dus). Uiteindelijk maar bij mobiel.nl besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Ik heb een maand geleden mee gedaan (27 september opgestuurd) aan de inruil actie via het Samsung platform zelf. Ik kreeg deze week pas een mail binnen dat ze het toestel hebben ontvangen en dat er nog een mail volgt met de daadwerkelijke inruilwaarde waarna ze dan binnen 60 dagen over gaan tot betalen.

Ik ging er n.a.v. de voorwaarden van uit dat de 60 dagen in gingen vanaf moment van ontvangst van mijn oude toestel door hen.

Al met al dus niet tevreden met hoe lang dit duurt. Zijn er mensen die misschien al eerder hebben meegedaan en hoe lang duurde het voor jullie het geld terug kreten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik heb begin september mijn S6 ingestuurd en daarvan bevestiging gekregen.
Op 2 oktober een mail gekregen met het bedrag wat ik ga ontvangen en dat dit bedrag binnen 30 dagen wordt overgemaakt.
Dus dan is het toch 60 dagen na inleveren ;)

Overigens nog niets ontvangen dus de 30 dagen na ontvangst van die mail klopt ook niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
Nevermind then :D

[ Voor 92% gewijzigd door maanio op 04-11-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

maanio schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:03:
Ik heb het wel allemaal keurig binnen 30 dagen gekregen.
Enige probleem waar ik last van heb is de camera van de S8, die soms niet wilt scherpstellen.
Hebben er meer mensen hier last van?
Algemene vragen over de [Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie mogen in het daarvoor bestemde topic, daar is dit topic niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Oud toestel op 23 september verstuurd. Tot op heden geen ontvangstbevestiging ontvangen. Na contact met ups en tcc europe nog geen duidelijkheid over de status. Het pakketje schijnt er een beetje tussen te zweven. Alleen een bevestiging van ups ontvangen dat hij bij hun in het centrum is binnengekomen en dat deze vervolgens worden geclusterd en door tcc zelf worden opgehaald. Ook uit het contact met tcc vernomen dat het er meer pakketten zijn zoekgeraakt. Ze zijn het aan het onderzoeken, maar zelf dus nog geen uitzicht op de cashback.

Zijn hier personen met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 14:49
Voor de geïntereseerden: deze actie loopt nog exclusief bij Mobiel.nl. Dit is een tijdelijke actie zonder bekende einddatum. https://www.mobiel.nl/tradein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32
Op 16-10 mail ontvangen dat alles goed ontvangen was en goed gekeurd en dat het geld binnen 30 dagen overgemaakt zou worden.

Maar 30 dagen zijn voorbij maar nog niks ontvangen, iemand die het wel al ontvangen heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Dancis op 15-11-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dancis schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:47:
Op 16-10 mail ontvangen dat alles goed ontvangen was en goed gekeurd en dat het geld binnen 30 dagen overgemaakt zou worden.

Maar 30 dagen zijn voorbij maar nog niks ontvangen, iemand die het wel al ontvangen heeft?
Heb je al contact met Samsung gehad hierover? Zij kunnen het beste vertellen hoe het zit met de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dancis schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:47:

Zelfde verhaal. Samsung contract opgenomen.
Door de onverwachte drukte vonden we niet alle telefoons controleren. U krijgt een mail dat het is gecontroleerd en met de waarde

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Heb ik inmiddels gedaan en ze hebben een achterstand met de uitbetalingen volgens de persoon via de chat. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Dancis op 15-11-2017 18:23 ]

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Het is nagekeken en er is stuk wat ik als gebruiker niet kan zien en daardoor is de restwaarde van mijn oude telefoon flink gekelderd....

Ik vind het te bespottelijk van woorden dat het zo erg kan kelderen met de waarde....

Review QNAP TS-230 NAS

• EdwinBk
  • Laatst online: 04-05 11:33
Na al deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch wel aan de Samsung actie.
Wil een nieuwe 8 plus kopen maar ga er niet van uit dat deze actie goed afloopt.
Kan beter via marktplaats / telefoon winkel op de hoek een nieuwe telefoon kopen. Deze is al zonder meer 100 tot 150 € goedkoper dan de advies prijs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Koerski schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:53:
Ik heb een maand geleden mee gedaan (27 september opgestuurd) aan de inruil actie via het Samsung platform zelf. Ik kreeg deze week pas een mail binnen dat ze het toestel hebben ontvangen en dat er nog een mail volgt met de daadwerkelijke inruilwaarde waarna ze dan binnen 60 dagen over gaan tot betalen.

Ik ging er n.a.v. de voorwaarden van uit dat de 60 dagen in gingen vanaf moment van ontvangst van mijn oude toestel door hen.

Al met al dus niet tevreden met hoe lang dit duurt. Zijn er mensen die misschien al eerder hebben meegedaan en hoe lang duurde het voor jullie het geld terug kreten?
Inmiddels zijn we weer flink wat weken verder, ik heb de mail binnen met de bevestiging dat mijn geld eraan komt, maar nog niets gezien. OK de 30 dagen zijn nog niet voorbij maar dit voelt al met al wel erg lang.

Edit: ze gaan dus waarschijnlijk binnenkort over de 60 dagen heen.

[ Voor 3% gewijzigd door Patox op 18-11-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Hier vrijdag het geld ontvangen, dus iets over de 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinBk
  • Laatst online: 04-05 11:33
*knip* Offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 22-11-2017 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patox
Ze zijn bij mij over de 60 dagen heen van hun eigen voorwaarden. Geldt dit voor anderen ook? Ze schenden dus de voorwaarden, weet iemand of je dit bij ACM kunt neerleggen oid? Ik zit nu op een vakantie adres met erg slechte wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzi21
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Yep ,hier ook. Reacties als deze zijn ook lekker professioneel:

Het toestel is nog niet verwerkt Dit kan nog wel even duren. Wij hebben ipv de verwachte 3000 toestellen er 13.000 binnengekregen Helaas is opschalen van personeel ook geen optie, omdat het ongeveer een half jaar duurt voordat iemand is ingewerkt,

Met vriendelijke groet
Petra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patox
Bij mij hielden ze het op: 'problemen met betalingen'. Ook niet erg veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Hier ook nog steeds geen oplossing. Toestel is zoekgeraakt, in ieder geval niet bij tcc binnengekomen. Nu mag en kan ik geen claim bij ups neerleggen daar ik geen opdrachtgever ben. TCC neemt geen actie en krijg afgelopen week ook geen reactie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
bazzi21 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:33:
Yep ,hier ook. Reacties als deze zijn ook lekker professioneel:

Het toestel is nog niet verwerkt Dit kan nog wel even duren. Wij hebben ipv de verwachte 3000 toestellen er 13.000 binnengekregen Helaas is opschalen van personeel ook geen optie, omdat het ongeveer een half jaar duurt voordat iemand is ingewerkt,

Met vriendelijke groet
Petra
Kun jij misschien ook een melding maken bij ACM? Ze gaan met mijn melding nu iig aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1007161

Hier hetzelfde verhaal. Manlief heeft half september een s8 gekocht en ik in de laatste week van september een s8+. 7 oktober een S4 (voor mijn man) en een S6 128 (voor mezelf) verstuurd tbv de cashback actie.

31 oktober kreeg mijn man de melding dat de zending was ontvangen. 7 november kregen we een mail waarin stond dat de zending verwerkt was maar on hold stond omdat de telefoon niet in de staat verkeerde zoals aangegeven bij het formulier voor de inruilactie. Dat zou me toch zijn opgevallen als de LCD beschadigd was. Foto van TCC erbij van, naar mijn idee een beetje vuil randje waar de screenprotector heeft gezeten. Conclusie: 4,50 i.p.v. 45,- euro + 100 euro van Samsung of toestel retour krijgen, 7,50 betalen en niks meer betaald krijgen. Vrij lullig, want zij hebben mijn toestel en zodra ik het terug laat sturen krijg ik niks meer. Kortom: hun woord tegen het mijne...

Mijn S6 128 die ik op dezelfde dag verstuurd heb werd op 27 november verwerkt, deze keer zonder zogenaamde mankementen. In beide gevallen werd gezegd dat er binnen een maand uitbetaald zou worden.

Nog voordat mijn man de bevestiging gekregen had van definitieve verwerking heb ik met Samsung gebeld. Er was een storing met de betalingen, maar het geld werd deze maand uitbetaald. Ik vroeg nog of dat dan in november of binnen 30 dagen zou zijn. De alleraardigste medewerkster zei dat het hoogstwaarschijnlijk in november uitbetaald zou worden. Op 30 november of 1 december teruggebeld met een collega die wederom zei dat er een storing was met de betalingen en dat zodra die was opgelost ik daar wel een mail van zou krijgen. Tot op heden natuurlijk nog niets gezien of gehoord...

De actie an sich vond ik zeer aantrekkelijk, maar de afwikkeling zorgt toch voor een kater bij mij. Ondanks dat ik al minstens 10 jaar steeds Samsung toestellen heb gehad (en mijn man en zoon ook trouwens) kijk ik de volgende keer wel uit met zo'n leuke actie :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 22:01
Vandaag kreeg ik een e-mail dat mijn iPhone 5 niet aan de opgegeven specificaties zou voldoen. Volgens de e-mail zou mijn scherm een roze waas hebben. Ik heb mijn telefoon tot het laatst toe gebruikt en nooit iets gemerkt van een roze waas.

Als "bewijs" is onderstaande foto bijgevoegd:
Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/dgMLa8.jpg

Ik voel me knap genaait door Samsung, want het inruilbedrag wordt met €40 verlaagd, terwijl er volgens mij niets met het toestel aan de hand is. Wat zijn jullie ervaringen met de inruilactie? Het belachelijke is dat je ook geen enkel bezwaar kunt maken. Ik zie op de foto geen enkele gloed (waardeloze kwaliteit foto ook).

Update
Onderstaande e-mail heb ik gestuurd:
"Ik heb dit toestel tot het einde toe in gebruik gehad en nooit iets gemerkt van een roze waas. Ook op de foto zie ik geen enkel voorbeeld van een roze waas. Ik vind het dan ook niet acceptabel dat er een inruilbedrag van €4.30 wordt voorgesteld."

Daarop kwam al snel het volgende antwoord:
"Als je op internet zoekt, zul je zien dat door een fabricagefout van de Iphone 5, de batterij te dicht bij het scherm is geplaatst, waardoor het scherm naar verloop van tijd een rose waas krijgt. Ik kan me voorstellen dat als je het toestel elke dat gebruikt je dit zelf nooit gezien hebt,"

Dat houdt dus eigenlijk in dat elke iPhone 5 dit probleem zou hebben en dat het voorgestelde bedrag voor een tweedehands iPhone niet juist is (dat Samsung de naam van de iPhone niet kan spellen, vergeef ik ze maar ;)). Ik verwacht er niets van, maar heb toch een klacht ingediend bij Samsung.

[ Voor 67% gewijzigd door BugBoy op 13-12-2017 11:46 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Anoniem: 1007161

Dat klinkt een beetje als mijn verhaal. De S4 voldeed niet aan de opgegeven beschrijving. Een foto in de bijlage waar je zo'n zwart randje zie waar de screenprotector heeft gezeten. En dan is hij ineens 40 euro minder waard. Ik vind het ook pure naaierij want je kunt niks. Ofwel akkoord gaan met een bod van 4,50 (bovenop de 100 euro van Samsung), ofwel 7,50 betalen om hem terug te krijgen en niets meer kunnen inruilen en dus ook geen cashback. (Ik zou graag de betreffende foto plaatsen, maar dat lukt me helaas niet).

Ik heb destijds ook gereageerd met de melding dat dat een vies randje was en het LCD scherm intact was toen ik hem opstuurde maar ik kreeg dus bovenstaande keus: 4,50 ipv 45 euro accepteren of 7,50 dokken om hem terug te krijgen. Ik heb er een behoorlijk nare bijsmaak van.

Ondertussen heb ik al 4x gebeld met Samsung. Na 3x het lulverhaal aan te horen dat er een storing was bij het uitbetalen (ja vast) kreeg ik maandag dan toch het echte verhaal: er zijn inderdaad veel meer aanmeldingen geweest dan verwacht en daardoor lopen zaken uit. Het "goede" nieuws was dat er inmiddels lijsten waren aangemaakt met badges die nu langzaam uitbetaald gaan worden. Na een dikke twee maanden wachten toch weer het verzoek om maar af te wachten. Echt belachelijk dit :( :( :(

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 1007161 op 14-12-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06 18:21
Hallo mede tweakers,

Een paar maanden geleden was er een cash back actie bij aankoop van een samsung s8 of s8+ bij inlevering van een telefoon.
Ik heb mijn samsung s4 opgestuurd en een mededeling gekregen op 7-11-2017 dat er binnen 30 dagen er 100 euro op mijn rekening gestort zou krijgen.
Nu heb ik nog niks ontvangen en de samsung klantenservice kan mij ook geen datum mededelen waarop ik wel mijn geld krijg. Als ik het goed heb stond er in de voorwaarden dat ik mijn geld zou krijgen binnen 30 dagen na goedkeuring. Wat kan ik het beste nu doen? Alvast bedankt

Modbreak:Merged met huidig topic, gezien het om dezelfde afhandeling gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 17-12-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt je vraag ook stellen aan het Webcareteam op Facebook of Twitter.

bron: Samsung inruil

[ Voor 64% gewijzigd door Hackus op 17-12-2017 21:38 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien het nu alleen nog over de afhandeling van deze aanbieding gaat, heb ik een titelchange gedaan en gaat het topic richting SF toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
UltraInstinct schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:30:
Hallo mede tweakers,

Een paar maanden geleden was er een cash back actie bij aankoop van een samsung s8 of s8+ bij inlevering van een telefoon.
Ik heb mijn samsung s4 opgestuurd en een mededeling gekregen op 7-11-2017 dat er binnen 30 dagen er 100 euro op mijn rekening gestort zou krijgen.
Nu heb ik nog niks ontvangen en de samsung klantenservice kan mij ook geen datum mededelen waarop ik wel mijn geld krijg. Als ik het goed heb stond er in de voorwaarden dat ik mijn geld zou krijgen binnen 30 dagen na goedkeuring. Wat kan ik het beste nu doen? Alvast bedankt

[modbreak]Merged met huidig topic, gezien het om dezelfde afhandeling gaat.[/]
Je kunt het best mailen naar support@tcceu.com de webcare teams wisten bij mij niets en reacties waren echt ondermaats. TCC communiceert onprofessioneel maar wel eerlijk (verwijten richting Samsung e.d.). Ze geven nu aan dat er nu betaalbestanden klaar staan en dat er morgen weer een deel betaald wordt waar mijn betaling ook bij zit. 12 weken na opsturen van mijn telefoon op 27 september... Belachelijk.

Edit: geld is eindelijk binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb mijn oude Galaxy S7 nog in September toegestuurd naar Samsung. In November een emailtje gekregen dat ik krijg binnen 30 werkdagen 317 euro voor de Samsung inruilactie. Het geld is nog niet op mijn rekening. Hoe kan het zo lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbull220
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-04-2023
Nog steeds niet ontvangen. Gsm opgestuurd op 28 september. 21 november mail gehad omtrent de verwerking. 30 dagen nadien zou het bedrag gestort worden. Pure schande dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En je registreert je speciaal om dit te melden? Heb je al gebeld met ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbull220
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-04-2023
2 maal met de klantendienst. support@tcceu.com geeft zelfs geen antwoord. Bij de klantendienst steeds te horen dat alles in orde komt.

Off topic. Ik ben al 4 jaar lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ah, ik zie het. Dit is pas je tweede post op GoT. ;)

Bij mijn vrouw was er ook vertraging, maar na een belletje was het binnen een paar weken overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Señor Sjon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:
Ah, ik zie het. Dit is pas je tweede post op GoT. ;)

Bij mijn vrouw was er ook vertraging, maar na een belletje was het binnen een paar weken overgemaakt.
Bij mij hetzelfde verhaal.

Mag dit juridisch gezien of mogen we een klacht indienen bij ACM?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klachten bij de ACM mag je altijd indienen, de vraag is alleen of er iets mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 10:42
Heb 26-2 me oude S4 opgestuurd ivm cashback actie.Vandaag 7-3 stond het geld al op me rekening,dus dik tevreden hier met de snelle afhandeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdwerf
  • Laatst online: 09:00
Anderhalve maand geleden ook mijn S6 ingeruild, tot op heden nog niets ontvangen. Kreeg vandaag het bericht van Samsung dat het inruilbedrijf failliet is. Maar afwachten nu dus wat er gaat gebeuren. Volledige bericht dat ik kreeg via Messenger:

"Top, jouw registratie is goed ontvangen! Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de inruil-actie, te weten TCC, is op 28 februari 2018 failliet verklaard. Wij zijn op dit moment met alle betrokken partijen aan het werk om zo snel mogelijk een passende oplossing voor jullie te vinden. We willen hiervoor oprecht onze excuses aanbieden. Te meer omdat we je waarschijnlijk al een aantal malen om geduld hebben gevraagd. We zullen zo snel mogelijk meer informatie verstrekken. We streven er naar om in twee weken een passende oplossing, of in ieder geval meer informatie, te kunnen bieden. ^Nils"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 12:52

Aid

avdwerf schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:20:
Anderhalve maand geleden ook mijn S6 ingeruild, tot op heden nog niets ontvangen. Kreeg vandaag het bericht van Samsung dat het inruilbedrijf failliet is. Maar afwachten nu dus wat er gaat gebeuren. Volledige bericht dat ik kreeg via Messenger:

"Top, jouw registratie is goed ontvangen! Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de inruil-actie, te weten TCC, is op 28 februari 2018 failliet verklaard. Wij zijn op dit moment met alle betrokken partijen aan het werk om zo snel mogelijk een passende oplossing voor jullie te vinden. We willen hiervoor oprecht onze excuses aanbieden. Te meer omdat we je waarschijnlijk al een aantal malen om geduld hebben gevraagd. We zullen zo snel mogelijk meer informatie verstrekken. We streven er naar om in twee weken een passende oplossing, of in ieder geval meer informatie, te kunnen bieden. ^Nils"
Al wat gehoord? Mijn toestel is 10 maart ontvangen door Samsung, maar tot op heden nog niks gehoord.
Pagina: 1

Let op:
Algemene vragen / discussie mag in [Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie