Samsung heeft de Galaxy Note 9-smartphone officieel aangekondigd. Het nieuwe high-end toestel komt 24 augustus uit in een variant met 128GB voor 999 euro en een versie met 512GB voor 1249 euro. Samsung legt de nadruk op de nieuwe S Pen. Deze ondersteunt bluetooth low-energy en kan daardoor niet alleen als stylus maar ook als een soort afstandsbediening dienst doen. De fabrikant geeft als voorbeeld het maken van selfies en groepsfoto's met een druk op de knop, het bedienen van slides van een presentatie en het pauzeren en afspelen van video. De Note 9 heeft een accu met capaciteit van 4000mAh. Dat is meer dan voorgaande Note-modellen. De Note 8 had bijvoorbeeld een 3300mAh-accu. Het toestel is mede daardoor iets dikker en zwaarder dan de Note 8. Het amoledscherm is met een diagonaal van 6,4 inch ook een tikje groter. De resolutie van dat scherm is 2960x1440 pixels, waarmee het aantal ppi 516 bedraagt. De naam van de processor die de Note 9 bevat, noemt Samsung in zijn persbericht niet, alleen dat het om een op 10nm geproduceerde octacore met maximale kloksnelheid van 2,8GHz gaat, terwijl de chipset lte cat 18 ondersteunt. Waarschijnlijk gaat het om de Exynos 9810-soc die eerder in de Galaxy S9-modellen verscheen. De nieuwe smartphone in de Note-serie heeft twee 12-megapixelcamera's, waarvan een met variabel diafragma met een stand van f/1.5 en een van f/2.4. De tweede camera heeft een diafragma van f/2.4 en de frontcamera is een 8-megapixelmodel met diafragma van f1.7. De camera is dezelfde als die van de S9-modellen. Samsung benadrukt vooral de 'intelligente' functies zoals de Scene Optimizer. Deze verdeelt beelden automatisch onder in categorieën, om foto's automatisch te optimaliseren. Verder kan de camera waarschuwen als personen op foto's met hun ogen knipperen of beelden wazig zijn. De smartphone is stof- en waterdicht op basis van de IP68-specificatie, wat betekent dat deze bijvoorbeeld in water ondergedompeld kan worden en daarbij kan blijven functioneren. Een accessoire is niet meer nodig om de Note 9 als desktopsysteem in te zetten: via een hdmi-adapter is het toestel met een monitor te verbinden. De smartphone is bij de DeX-functionaliteit als trackpad in te zetten. De versie met 128GB opslag krijgt 6GB lpddr4 en komt in het blauw, zwart en paars op de markt voor 999 euro. Dat is dezelfde prijs als de Galaxy Note 8 van vorig jaar. De variant met opslagcapaciteit van 512GB bevat 8GB lpddr4 en komt alleen in het zwart uit, voor 1249 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ben erg benieuwd naar de eerste reviews, voornamelijk naar de accuduur. De Note was altijd de go-to voor de power user. Ken iemand die tot de Note 4 alle versies heeft gehad, daar moest je heel erg je best voor doen om voor het einde van de dag zonder juice te zitten.
Denk er al jaren over na om van de S naar de Note lijn over te gaan, weet niet of dit model dat al voor elkaar krijgt.
Denk er al jaren over na om van de S naar de Note lijn over te gaan, weet niet of dit model dat al voor elkaar krijgt.
Ik zal al te zoeken of er een topic was. Bedankt voor het aanmaken
Idd bedankt voor het aanmaken. Ik denk dat ik maar ga verlengen met een 512mb model, dat lijkt nog wel te doen. Losse koop is me een beetje too much (al hou ik mezelf dan wel weer voor de gek uiteraard).
Alleen het gebrek wederom aan launch deals tov amerika stoort me weer enorm.
Cool! Een topic
Ik heb hem sinds gisteren avond 19:00 al in gebruik! Eerste indrukken zijn qua hardware mega positief, qua Samsung schil (software) ben ik er nog niet uit. Het is in ieder geval een beest van een telefoon!
Als iemand vragen heeft, foto's wil zien of meer wil weten, let me know!
Owner of DBIT Consultancy
Huh wow!! Hoe dan?DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:52:
Cool! Een topicIk heb hem sinds gisteren avond 19:00 al in gebruik! Eerste indrukken zijn qua hardware mega positief, qua Samsung schil (software) ben ik er nog niet uit. Het is in ieder geval een beest van een telefoon!
Gevolg is wel dat ik nu niets pre-order maar eens rustig ga afwachten
Inderdaad, die launchdeals zijn wel schraal. Heb nog een oude Galaxy s5 mini liggen maar die komt niet in aanmerking (de gewone S5 wel) en mijn nexus 6P gaat hier gewooon draaien als backup. Is mij meer dan die 100 euro waard.CopyCatz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:50:
Idd bedankt voor het aanmaken. Ik denk dat ik maar ga verlengen met een 512mb model, dat lijkt nog wel te doen. Losse koop is me een beetje too much (al hou ik mezelf dan wel weer voor de gek uiteraard).
Ik was door Samsung & Tweakers uitgenodigd als VIP bij het Samsung event, dus we hebben de livestream bekeken onder het genot van een diner en kregen daarna de telefoons!
Welke kleur heb je? Ik denk dat ik voor blauw + geel ga.DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:00:
[...]
Ik was door Samsung & Tweakers uitgenodigd als VIP bij het Samsung event, dus we hebben de livestream bekeken onder het genot van een diner en kregen daarna de telefoons!
Ik heb de zwarte! Geen hele spannende kleur natuurlijk, maar hij ziet er erg netjes uit!CopyCatz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:15:
[...]
Welke kleur heb je? Ik denk dat ik voor blauw + geel ga.
Ben wel benieuwd of je in de praktijk het verschil merkt tussen 6 en 8 gig geheugen. Het lijkt mij wel leuk om met de pen sdk aan de slag te gaan. Sowieso het feit dat je er fotos mee kunt triggeren is al ideaal, scheelt weer trillingen tijdens het maken.
Moet zeggen dat Dex wel vet werkt nu het in de telefoon zit en je dus geen dock meer nodig hebt. Net even m'n Apple USB-C naar HDMI verloop gepakt en aan m'n 65" tv gehangen, werkt verdomd goed. Ook tof dat je tijdens Dex je telefoon gewoon nog kan gebruiken!
Ik mag al een paar weken mijn Vodaphone abbo verlengen, maar wilde wachten tot bekend was wat er nou precies nieuw is aan de Note 9.
Wordt voor mij voor het eerst een Samsung, heb al ruim 10 jaar alleen maar HTC telefoons gehad... Maar ben heel benieuwd....
Wordt voor mij voor het eerst een Samsung, heb al ruim 10 jaar alleen maar HTC telefoons gehad... Maar ben heel benieuwd....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Weet iemand hier bij toeval toevallig of je op Samsung devices de Samsung emojis makkelijk kan vervangen door de smileys die iOS heeft? Die van Samsung vindt ik echt spuuglelijk.... lees overal dingen over rooten en Magisk, maar daar wacht k nog wel ff mee
Dus als t zonder root kan!
Ik heb een aantal berichten verplaatst naar: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen. Berichten over prijzen e.d. horen daar thuis.
Nice! Geniet ervan. Ben erg benieuwd naar de snelheid van het toestel. Kan je wat speed test filmpjes maken vergeleken met andere toestellen? Door dezelfde apps op beide toestellen te openen? Hier erg benieuwd naar.DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:52:
Cool! Een topicIk heb hem sinds gisteren avond 19:00 al in gebruik! Eerste indrukken zijn qua hardware mega positief, qua Samsung schil (software) ben ik er nog niet uit. Het is in ieder geval een beest van een telefoon!
Heb hier geen andere Android toestellen, maar zou het kunnen proberen tegenover een iPhone 6s en/of een iPhone X. Qua gevoel is hij in ieder geval razendsnel, sneller dan m'n X.Draicon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Nice! Geniet ervan. Ben erg benieuwd naar de snelheid van het toestel. Kan je wat speed test filmpjes maken vergeleken met andere toestellen? Door dezelfde apps op beide toestellen te openen? Hier erg benieuwd naar.
Zeker benieuwd hoe die het doet tov de iPhone X.DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:29:
[...]
Heb hier geen andere Android toestellen, maar zou het kunnen proberen tegenover een iPhone 6s en/of een iPhone X. Qua gevoel is hij in ieder geval razendsnel, sneller dan m'n X.
Ik zou wel graag de vergelijking tussen de 6s en X willen zien, aangezien eigen ervaring:DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:29:
[...]
Heb hier geen andere Android toestellen, maar zou het kunnen proberen tegenover een iPhone 6s en/of een iPhone X. Qua gevoel is hij in ieder geval razendsnel, sneller dan m'n X.
Hiervoor eventjes iPhone gehad. Gexperimenteerd met de iPhone X en tot de conclusie gekomen dat ik FaceID niks vind. Toen als test een iPhone 6s Plus gebruikt en merkte qua snelheid geen verschil met de X.
Momenteel de S9+ in gebruik en het enige nadeel van dit toestel is de enorme standby drain. Qua performance voelt de S9+ in ieder geval velen malen rapper maar dat zal ook vast komen omdat ik niet op animaties hoef te wachten en ik echt kan multitasken.
Heb net in ieder geval een video vergelijk gedaan tussen de Note 9, iPhone X, iPhone 8 & iPhone 6. Allemaal tegelijk een 4K HDR video op YouTube aan. De iPhone X was duidelijk geler van kleur, strijd was echt tussen de iPhone 8 en de Note. De kleuren op de Note vlammen van het scherm en het contrast is prachtig. Kleuren op de 8 waren iets natuurlijker maar qua scherpte wint de Note 9 het!
De iPhone 8 of de Note 9?DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:06:
Heb net in ieder geval een video vergelijk gedaan tussen de Note 9, iPhone X, iPhone 8 & iPhone 6. Allemaal tegelijk een 4K HDR video op YouTube aan. De iPhone X was duidelijk geler van kleur, strijd was echt tussen de iPhone 8 en de Note. De kleuren op de Note vlammen van het scherm en het contrast is prachtig. Kleuren op de 8 waren iets natuurlijker maar qua scherpte wint de Note 8 het!
Haha, sorry, de Note 9 won het in de laatste zin
Heeft iemand al ergens gezien/gelezen of de Note 9 net als de S9 standaard als duo sim in Nederland beschikbaar komt?
Ik denk dat ik hem ook ga halen, en dan voornamelijk om het Dex gebeuren.
Heb dit bij de Note 8 kunnen testen (heb zelf nog een S7) en vond het fijn werken, voor zo ver ik het kon testen.
Ik ga een jaar op reis met een camper, alleen wil mijn lompe 17 inch laptop niet mee nemen.
Er zit wel een tv in met HDMI dus dan is dit een ideale optie om toch gewoon een desktop omgeving te creëren.
Heb dit bij de Note 8 kunnen testen (heb zelf nog een S7) en vond het fijn werken, voor zo ver ik het kon testen.
Ik ga een jaar op reis met een camper, alleen wil mijn lompe 17 inch laptop niet mee nemen.
Er zit wel een tv in met HDMI dus dan is dit een ideale optie om toch gewoon een desktop omgeving te creëren.
Ja hij is altijd dual SIM!r_buren956 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:52:
Heeft iemand al ergens gezien/gelezen of de Note 9 net als de S9 standaard als duo sim in Nederland beschikbaar komt?
Ik ben reeds 11 jaar Mac en 9 jaar iPhone gebruiker.. Als Apple ook niet komt met zoiets als Dex ga ik toch echt eens deze phone nader bekijken, sterker nog.. Dat doe ik al!DennusB schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:52:
Ik gebruik nu een MacBook 12 inch (laatste model) en dat is mijn mail computer. Voor mijn gebruik (Google docs, YouTube, Safari/Chrome op een externe monitor. Hoe meer je hier over kunt vertellen in je uiteindelijke review hoe fijner dat voor mij (en ik denk velen anderen) zal zijn..
Overigens is mijn gevoel dat Apple ook stappen maakt deze kant op, dat ze die prijzen opdrijven heeft volgens mij echt niet alleen met winstoptimalisatie te maken maar ook om de mensen klaar te stomen om nettoverlies te betalen als voor een MacBook
Afijn, genoeg over Apple, deze phone heeft zeker mijn interesse de komende tijd
Dex ga ik zeker goed proberen. Misschien wel een dagje op kantoor binnenkortD-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:49:
[...]
Ik ben reeds 11 jaar Mac en 9 jaar iPhone gebruiker.. Als Apple ook niet komt met zoiets als Dex ga ik toch echt eens deze phone nader bekijken, sterker nog.. Dat doe ik al!![]()
Ik gebruik nu een MacBook 12 inch (laatste model) en dat is mijn mail computer. Voor mijn gebruik (Google docs, YouTube, Safari/Chrome op een externe monitor. Hoe meer je hier over kunt vertellen in je uiteindelijke review hoe fijner dat voor mij (en ik denk velen anderen) zal zijn..
Overigens is mijn gevoel dat Apple ook stappen maakt deze kant op, dat ze die prijzen opdrijven heeft volgens mij echt niet alleen met winstoptimalisatie te maken maar ook om de mensen klaar te stomen om nettoverlies te betalen als voor een MacBook![]()
Afijn, genoeg over Apple, deze phone heeft zeker mijn interesse de komende tijd
Ik heb een 4K monitor met USB C waar de MacBook op is aangesloten, opladen en video met 1 kabeltjeDennusB schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:59:
[...]
Dex ga ik zeker goed proberen. Misschien wel een dagje op kantoor binnenkortHeb daar een USB-C hub met voeding, HDMI & toetsenbord en muis. Benieuwd of dat werkt haha
Ja, dat heb ik dus ookD-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:18:
[...]
Ik heb een 4K monitor met USB C waar de MacBook op is aangesloten, opladen en video met 1 kabeltje
Idd, en stiekem hoop ik dus dat Apple meekijktDennusB schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:24:
[...]
Ja, dat heb ik dus ookZou dik zijn als dat ook met Dex werkt!
Nice ! Ik ga ff de eerste reviews afwachten, kijken of die 4000mah batterij echt zo goed is en dan misschien ruil ik de S9 wel in voor de Note 9 met dan beide sims er in. Ja dat kan ik nu ook doen in de S9 maar 64 GB is net wat te weinig voor prive en zakelijk.. En 128 GB is prima.
Ben van een Note 4 naar iPhone 7 plus gegaan, nadat de Note 7 niet doorging. 
Twijfel nu weer naar de Note 9 te switchen. Voel me wel vendor locked in en met name door Whatsapp. Mijn hele history weer weggooien vindt ik toch wel moeilijk aangezien ik regelmatig nog dingen terug zoek.
Misschien de Note 9 proberen voor paar maanden en als de iPhone Xs er is beslissen wat ik doe. Neem aan dat ik de Note 9 in oktober nog wel voor 650 euro kan verkopen ongeveer.
Ik zie wel op tegen het trage Samsung gebeuren en de overbodig bixby ellende. Ook ziet alles er minder "gelikt" uit in de Samsung interface...
Twijfel nu weer naar de Note 9 te switchen. Voel me wel vendor locked in en met name door Whatsapp. Mijn hele history weer weggooien vindt ik toch wel moeilijk aangezien ik regelmatig nog dingen terug zoek.
Misschien de Note 9 proberen voor paar maanden en als de iPhone Xs er is beslissen wat ik doe. Neem aan dat ik de Note 9 in oktober nog wel voor 650 euro kan verkopen ongeveer.
Ik zie wel op tegen het trage Samsung gebeuren en de overbodig bixby ellende. Ook ziet alles er minder "gelikt" uit in de Samsung interface...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 328026
Voor whatsapp is een android app icm software op pc, je zou even moeten googlen op Whatsapp Migration van iPhone naar Android. Heb ik destijds ook gedaan.Phusebox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:36:
Ik mag hopen voor je dat de Note 9 nog 650 EURO waard is. De waarde van non-Apple telefoons daalt harder dan de Turkse Lira....Phusebox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:36:
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb t gisteren gedaan met Wazzap. Ging prima!Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:18:
[...]
Voor whatsapp is een android app icm software op pc, je zou even moeten googlen op Whatsapp Migration van iPhone naar Android. Heb ik destijds ook gedaan.
Lang leve Nova Launcher....of Android for that matter. Hoe gelikt je het wil maken hangt toch echt af van je eigen creativiteit.Phusebox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:36:
Overdrijven is toch ook echt een vak.MazeWing schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:33:
[...]
Ik mag hopen voor je dat de Note 9 nog 650 EURO waard is. De waarde van non-Apple telefoons daalt harder dan de Turkse Lira....

Als jij je Note 9 netjes houdt dan is 650 zeker geen probleem in oktober hoor.
Hoe bevalt het formaat van de Note 9?
Is de telefoon nog mee te nemen in je broekzak?
Mijn S7 Edge heb ik vorige week helaas laten vallen. Boven zijn er een aantal pixels dood en er zijn afgewisseld verschillende formaten roze strepen in beeld.
Vandaag ben ik in de Mediamarkt geweest om een aantal telefoons te vergelijken qua formaat. Mijn eerste indruk was dat de Note 8 lastig lijkt om mee te nemen.
De grote batterij van de Note 9 spreekt mij erg aan. Daarom heeft de Huawei P20 Pro ook mijn interesse.
Naast de batterij heeft de Note 9 veel andere punten die ik geweldig vind. En nu met de inruilactie krijg ik nog 120 euro voor mijn S7 Edge. Het enige waar ik mee zit is het formaat.
De S9 vind ik ook erg mooi. Alleen is de batterijduur van wat ik heb gelezen niet je van het.
Een andere optie is wachten op de S10 en hopen op een goede verbetering wat betreft accuduur. Dan moet ik nog wel ongeveer een half jaar overbruggen, wat ik liever niet doe natuurlijk.
Mijn S7 Edge heb ik vorige week helaas laten vallen. Boven zijn er een aantal pixels dood en er zijn afgewisseld verschillende formaten roze strepen in beeld.
Vandaag ben ik in de Mediamarkt geweest om een aantal telefoons te vergelijken qua formaat. Mijn eerste indruk was dat de Note 8 lastig lijkt om mee te nemen.
De grote batterij van de Note 9 spreekt mij erg aan. Daarom heeft de Huawei P20 Pro ook mijn interesse.
Naast de batterij heeft de Note 9 veel andere punten die ik geweldig vind. En nu met de inruilactie krijg ik nog 120 euro voor mijn S7 Edge. Het enige waar ik mee zit is het formaat.
De S9 vind ik ook erg mooi. Alleen is de batterijduur van wat ik heb gelezen niet je van het.
Een andere optie is wachten op de S10 en hopen op een goede verbetering wat betreft accuduur. Dan moet ik nog wel ongeveer een half jaar overbruggen, wat ik liever niet doe natuurlijk.
Zeker bij mannen past hij prima in je broekzak, heb nergens last van. Enige waar je om moet denken, is dat je hem niet in je kontzak moet doen.Toekan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:56:
Hoe bevalt het formaat van de Note 9?
Wat accuduur betreft, ik zit nu op 4.5u screen on time met 55% nog over. Maar heb ook nog even Fortnite gespeeld
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Wazzap werkt prima voor move van ios naar note idd.DennusB schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:38:
[...]
Ik heb t gisteren gedaan met Wazzap. Ging prima!
Accu ging hier gisteren juist razendsnel zonder dat ik boeiende dingen deed. Geen idee waarom nog. Vandaag nog een pogingCyberJohn schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:37:
[...]
Zeker bij mannen past hij prima in je broekzak, heb nergens last van. Enige waar je om moet denken, is dat je hem niet in je kontzak moet doen.
Wat accuduur betreft, ik zit nu op 4.5u screen on time met 55% nog over. Maar heb ook nog even Fortnite gespeeld
Vaak heb je de eerste paar dagen een wat mindere accuduur, vanwege de cache die opgebouwd moet worden in je apps. Daarna zie je vaak een verbetering.DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:01:
[...]
Accu ging hier gisteren juist razendsnel zonder dat ik boeiende dingen deed. Geen idee waarom nog. Vandaag nog een poging
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Ja ik hoop het! Zou fijn zijn als ie gewoon een dag meegaat hahaCyberJohn schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:09:
[...]
Vaak heb je de eerste paar dagen een wat mindere accuduur, vanwege de cache die opgebouwd moet worden in je apps. Daarna zie je vaak een verbetering.
Heb mijn pre order geannuleerd (update: twijfel nog steeds dus nieuwe bestelling geplaatst) na allerlei filmpjes te hebben bekeken. Ben bang dat de telefoon niet alleen lomp groot, zwaar en dik is maar ook weinig nieuws te bieden heeft. Eigenlijk niets waar je echt wat aan hebt bij dagelijks gebruik.
Die S Pen remote is een gimmick want afhankelijk van app developers en zie me dat niet meer dan 5x per jaar gebruiken.
De dubbele camera lijkt underwhelming met nog meer kunstmatige kleuren en aanpassingen in een foto. In ieder geval niets nieuws of beters onder de zon.
En de fingerprint sensor zit nog altijd niet onder het scherm maar op een iets betere maar nog steeds onhandige plek op de achterkant.
Die S Pen remote is een gimmick want afhankelijk van app developers en zie me dat niet meer dan 5x per jaar gebruiken.
De dubbele camera lijkt underwhelming met nog meer kunstmatige kleuren en aanpassingen in een foto. In ieder geval niets nieuws of beters onder de zon.
En de fingerprint sensor zit nog altijd niet onder het scherm maar op een iets betere maar nog steeds onhandige plek op de achterkant.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 15-08-2018 21:20 ]
In de Note 9 en S9 zit toch deze processor?
Met mijn S9+ haal ik tussen 5 en 7 uren sot.
Ik heb mijn telefoon gister bij 96% uit de lader gehaald.
En nu heb ik al 3uur58min sot. En ik heb de telefoon al 21 uur gebruikt
En hij staat nu op 50% procent.
Voor mijn gevoel wordt de batterij wel steeds beter.
Er zijn ook al een paar updates geweest.
De note 9 lijkt mij ook een mooi toestel.
Maar de spen zal ik niet heel veel gebruiken, dus dan vind ik het zonde van het geld (denk ik)
Met mijn S9+ haal ik tussen 5 en 7 uren sot.
Ik heb mijn telefoon gister bij 96% uit de lader gehaald.
En nu heb ik al 3uur58min sot. En ik heb de telefoon al 21 uur gebruikt
En hij staat nu op 50% procent.
Voor mijn gevoel wordt de batterij wel steeds beter.
Er zijn ook al een paar updates geweest.
De note 9 lijkt mij ook een mooi toestel.
Maar de spen zal ik niet heel veel gebruiken, dus dan vind ik het zonde van het geld (denk ik)
[ Voor 16% gewijzigd door Aggressor op 12-08-2018 10:40 ]
1 ding kan ik in ieder geval ontkrachten, dik is hij zeker niet. Hij is juist mega dun.Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:37:
Heb mijn pre order geannuleerd na allerlei filmpjes te hebben bekeken. Ben bang dat de telefoon niet alleen lomp groot, zwaar en dik is maar ook weinig nieuws te bieden heeft. Eigenlijk niets waar je echt wat aan hebt bij dagelijks gebruik.
Loop er nu sinds Donderdag avond mee rond, en hoewel het nog steeds een beest is twijfel ik goed over of ik er nou blij van wordt of niet. Het is toch best een grote telefoon, en met skinny jeans is dat niet altijd handig. Daarnaast baal ik er gewoon van dat die Samsung schil er over heen ligt, ik wil gewoon lekker stock Android, hoewel dat later misschien nog kan met een custom rom.... Accu is ook nog niet helemaal wat ik had verwacht. Maar goed, ik moet en zal hem reviewen, dus ik loop er nog wel een week of 2 mee rond, en misschien went het dan wel!
Dus daarna moet je hem weer inleveren? Cheapskates bij Samsung.DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:50:
[...]
1 ding kan ik in ieder geval ontkrachten, dik is hij zeker niet. Hij is juist mega dun.
Loop er nu sinds Donderdag avond mee rond, en hoewel het nog steeds een beest is twijfel ik goed over of ik er nou blij van wordt of niet. Het is toch best een grote telefoon, en met skinny jeans is dat niet altijd handig. Daarnaast baal ik er gewoon van dat die Samsung schil er over heen ligt, ik wil gewoon lekker stock Android, hoewel dat later misschien nog kan met een custom rom.... Accu is ook nog niet helemaal wat ik had verwacht. Maar goed, ik moet en zal hem reviewen, dus ik loop er nog wel een week of 2 mee rond, en misschien went het dan wel!
Maar eh hij is dikker dan vrijwel alle andere flagship telefoons.
heeft iemand van tweakers al de 512GB versie? ik vraag me af of er mensen zijn die deze telefoon al hebben en wat er ze van vinden.
Nee ik mag hem houden na de review!Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:58:
[...]
Dus daarna moet je hem weer inleveren? Cheapskates bij Samsung.
Beter. Ik mocht ooit een tv reviewen, maar die mocht je niet houden. En ze zouden er vijf verloten maar dat werd er één. Haha. Drie weken dat ding getest voor niks.
Jeetje... misschien wat minder lang in de zon lopen. je wordt er in ieder geval niet vrolijker opPhusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:58:
[...]
Dus daarna moet je hem weer inleveren? Cheapskates bij Samsung.
Dikker is hij inderdaad... even kijken in vergelijking met de iphone X en de OP6 hoeveel het nu scheelt...
Iphone X: 143.6 x 70.9 x 7.7 mm
Oneplus 6: 155.7 x 75.4 x 7.8 mm
Note 9: 161.9 x 76.4 x 8.8 mm
Welgeteld 1 millimeter meer
Die 1 mm overleef ik wel voor een veel grotere batterij.
Waarom geen andere launcher zoals Nova?DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:50:
[...]
Daarnaast baal ik er gewoon van dat die Samsung schil er over heen ligt, ik wil gewoon lekker stock Android, hoewel dat later misschien nog kan met een custom rom....
[ Voor 23% gewijzigd door GroeneThee op 12-08-2018 20:44 ]
Tja 1mm ofwel 15%. Is toch significant dikker. En ja dat merk je.GroeneThee schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:42:
[...]
Jeetje... misschien wat minder lang in de zon lopen. je wordt er in ieder geval niet vrolijker op![]()
Dikker is hij inderdaad... even kijken in vergelijking met de iphone X en de OP6 hoeveel het nu scheelt...
[...]
Overigens zijn de eerste verhalen over de accuduur nog niet echt positief te noemen. Althans niet het "je haalt makkelijk 1 dag" dat beloofd werd. Goed zal wel meer info over komen de komende weken.
Een launcher fixt niet alle Samsung ellende ... Alleen je home screenGroeneThee schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:42:
[...]
Jeetje... misschien wat minder lang in de zon lopen. je wordt er in ieder geval niet vrolijker op![]()
[...]
Waarom geen andere launcher zoals Nova?
Dat is waar, ben dan wel benieuwd wat er in de weg zit. De Note 9 is een contender voor mijn volgende telefoonDennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:59:
[...]
Een launcher fixt niet alle Samsung ellende ... Alleen je home screen
Misschien gewoon 2 jaar iOS. Daarnaast is stock Android mega clean en netjes maar voegt de Samsung schil wat mij betreft wat onnodige complexiteit toe...GroeneThee schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:05:
[...]
Dat is waar, ben dan wel benieuwd wat er in de weg zit. De Note 9 is een contender voor mijn volgende telefoon
Ah dat verklaart het wel.DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:13:
[...]
Misschien gewoon 2 jaar iOS. Daarnaast is stock Android mega clean en netjes maar voegt de Samsung schil wat mij betreft wat onnodige complexiteit toe...
Installeer anders de app accubattery.
Wat stoort je dan? Ik was altijd van het custom rommen, maar bij de Note 8 heb ik bij helemaal niets waarvan ik het gevoel heb dat ik te veel Samsung meuk heb.DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:59:
[...]
Een launcher fixt niet alle Samsung ellende ... Alleen je home screen
Ik heb alleen de bixby knop uitgezet. Google Assistent doet meer dan genoeg voor mij!
De Note 9 laat ik even aan mij voorbij gaan, vooral omdat mijn Note 8 zo goed bevalt!
Cogitationis poenam nemo patitur
Nou ja weet niet zo goed. Maar als ik naar de kale Android kijk dan is t zo lekker opgeruimd en clean. Als ik het lockscreen zie van Samsung dan is t best wel onoverzichtelijk.Bullet NL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:18:
[...]
Wat stoort je dan? Ik was altijd van het custom rommen, maar bij de Note 8 heb ik bij helemaal niets waarvan ik het gevoel heb dat ik te veel Samsung meuk heb.
Ik heb alleen de bixby knop uitgezet. Google Assistent doet meer dan genoeg voor mij!
De Note 9 laat ik even aan mij voorbij gaan, vooral omdat mijn Note 8 zo goed bevalt!
De bixby knop kan nog niet uit op de Note 9, tenminste nog geen app gevonden die t voor elkaar krijgt. En bixby is echt irritant haha
Kun je tegenwoordig al die S apps eraf gooien? Die storen mij met name. Bloatware.
Dude... je bent wel heel negatief. Je weet dat je minimaal 128GB hebt op de Note 9 he Overweeg je uberhaupt de Note 9?Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:23:
Kun je tegenwoordig al die S apps eraf gooien? Die storen mij met name. Bloatware.
[ Voor 8% gewijzigd door GroeneThee op 12-08-2018 21:26 ]
Dit is toch de juiste kracht van Android? het lockscherm is namelijk allemaal aan te passen. Je kan hem zelf zo instellen dat je direct de apps krijgt ala Apple.DennusB schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:22:
[...]
Nou ja weet niet zo goed. Maar als ik naar de kale Android kijk dan is t zo lekker opgeruimd en clean. Als ik het lockscreen zie van Samsung dan is t best wel onoverzichtelijk.
De bixby knop kan nog niet uit op de Note 9, tenminste nog geen app gevonden die t voor elkaar krijgt. En bixby is echt irritant haha
Bixby knop kan je zelf uitzetten in het Bixby menu.
Ja, apps zijn allemaal uit te schakelen, je hoeft niets te gebruiken.... Maar goed, als ik jou was zou ik de Note 9 niet eens proberen, je staat er nu al negatief in. Gewoon lekker bij je appeltje blijven...Phusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:23:
Anoniem: 712338
Telefoon is in de Mediamarkt al te bewonderen. Vanavond gezien, valt inderdaad mee qua grootte, zowat hetzelfde als de Note 8, ietsje breder en ietsje zwaarder leek ie, maar niet storend of zo.
De stereo speakers snel even uitgeprobeerd en het geluid is een enorme verbetering tov de Note 8.
De blauwe kleur is trouwens ook mooi, doordat het matter is dan normaal, heeft het een metaalachtige look.
Toch ontbrak er een wow-gevoel, schermkwaliteit en kleuren zijn precies hetzelfde als op de Note 8, dus daar zal het wel door komen.
De stereo speakers snel even uitgeprobeerd en het geluid is een enorme verbetering tov de Note 8.
De blauwe kleur is trouwens ook mooi, doordat het matter is dan normaal, heeft het een metaalachtige look.
Toch ontbrak er een wow-gevoel, schermkwaliteit en kleuren zijn precies hetzelfde als op de Note 8, dus daar zal het wel door komen.
Ik ga die morgen maar eens in mijnj handen houden. Momenteel wordt ik nog niet heel warm van wat ik hoor over de Pixel XL 3Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:30:
Telefoon is in de Mediamarkt al te bewonderen. Vanavond gezien, valt inderdaad mee qua grootte, zowat hetzelfde als de Note 8, ietsje breder en ietsje zwaarder leek ie, maar niet storend of zo.
Ik ben er nog niet achter hoe ik dat lockscreen cleaner kan krijgen ala Stock.. tips?Bullet NL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:25:
[...]
Dit is toch de juiste kracht van Android? het lockscherm is namelijk allemaal aan te passen. Je kan hem zelf zo instellen dat je direct de apps krijgt ala Apple.
Bixby knop kan je zelf uitzetten in het Bixby menu.
Bixby uitzetten in het Bixby menu zie ik helaas ook niet.
Dat het geluid beter was dan op de Note 8 was te verwachten, heb ik in mijn overweging mee genomen om toch bij de Note 8 te blijvenAnoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:30:
Punt qua schermen is dat we enorm verwend zijn met de Note 8, de S9+ e.d. nog meer innoveren in schermen lijkt steeds moeilijker te worden. de PPI hoeft niet hoger, de contrastwaarden zijn al maximaal... Het houd gewoon op.
Mijn enige wens zou een in-screen fingerprint scanner zijn. Misschien dat ik hem vanaf dan ook ga gebruiken!
Ja ik twijfel ook nog steeds. Maar ja voor 550 euro durf ik de gok misschien wel te nemen. Verkoop hem wel weer als het niks is.Bullet NL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:27:
[...]
Ja, apps zijn allemaal uit te schakelen, je hoeft niets te gebruiken.... Maar goed, als ik jou was zou ik de Note 9 niet eens proberen, je staat er nu al negatief in. Gewoon lekker bij je appeltje blijven...
Inderdaad..mooier kunnen ze het scherm haast niet meer maken. Alleen nog de vingerafdrukscanner in het scherm verwerken en de screen to body ratio verder verhogen, dan is de evolutie compleet.Bullet NL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:35:
[...]
Dat het geluid beter was dan op de Note 8 was te verwachten, heb ik in mijn overweging mee genomen om toch bij de Note 8 te blijvenHoop daarom dat Samsung de stereo speakers als een vast onderdeel in een telefoon gaat mee nemen. Dan zit het er bij de Note 10 ook vast op!
Punt qua schermen is dat we enorm verwend zijn met de Note 8, de S9+ e.d. nog meer innoveren in schermen lijkt steeds moeilijker te worden. de PPI hoeft niet hoger, de contrastwaarden zijn al maximaal... Het houd gewoon op.
Mijn enige wens zou een in-screen fingerprint scanner zijn. Misschien dat ik hem vanaf dan ook ga gebruiken!![]()
Een echte stap vooruit zou een scherm zijn dat je groter kan maken wanneer je het nodig hebt en gewoon compact kan houden voor de meeste dingen. Zoals die concept LG oprolbare tv.
Eens. Scherm in de Note 9 is echt stunning, echt. Zelfs naast de iPhone X zie je een dikke voorsprong.Anoniem: 712338 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 22:24:
[...]
Inderdaad..mooier kunnen ze het scherm haast niet meer maken. Alleen nog de vingerafdrukscanner in het scherm verwerken en de screen to body ratio verder verhogen, dan is de evolutie compleet.
Kan iemand van de Tweakers die hem hebben eens foto's buiten met daglicht plaatsen van het toestel? Ik twijfel heel erg over de kleur. Zwart is zo saai en het blauw ziet op de filmpjes of heel donker of super fel uit.
Hadden ze maar gewoon een antraciet kleur ofzo
Ik kan dat misschien vanavond even doen en vragen of m'n vriend met z'n iPhone X er dan een foto van kan schieten, anders heb je er nog weinig aan (als de kwaliteit kut van de foto kut is)Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 06:38:
Kan iemand van de Tweakers die hem hebben eens foto's buiten met daglicht plaatsen van het toestel? Ik twijfel heel erg over de kleur. Zwart is zo saai en het blauw ziet op de filmpjes of heel donker of super fel uit.
Heb toch alvast maar even 2 foto's geschoten voor je van de zwarte Note 9 :Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 06:38:
Tweakers | ||
![]() | ![]() |
Licht hier is erg vergelijkbaar met buiten, dus dit is wel de kleur hoe hij er uit ziet. Erg mooie kleur wat mij betreft, en je ziet er ook niet enorm snel vingerafdrukken op!
Kom je dit forum ook weer vervuilen met wel kopen niet kopen en een hoop commentaar. Je gaat van het ene forum naar het andere met ALLEEN maar negativiteit. Blijf dan lekker wegPhusebox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:37:
Heb mijn pre order geannuleerd na allerlei filmpjes te hebben bekeken. Ben bang dat de telefoon niet alleen lomp groot, zwaar en dik is maar ook weinig nieuws te bieden heeft. Eigenlijk niets waar je echt wat aan hebt bij dagelijks gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 13-08-2018 11:53 ]
Iemand al meer info over de batterijduur van de Note 9?
Heb nu een S8 die intensief gebruikt wordt, en vaak om 12u en om 19u opgeladen moet worden.
Moet wel zeggen dat ik al oplaad bij +- 30%.
Maar wordt het wel een beetje moe
Mijn batterij-health is perfect, dus ligt echt aan het vele gebruik...
Heb nu een S8 die intensief gebruikt wordt, en vaak om 12u en om 19u opgeladen moet worden.
Maar wordt het wel een beetje moe
Zodra ik er echt bruikbare info over heb laat ik het weten. Eerste dag leek het meer dan prima, gisteren had hij vrij veel stand-by drain.Anoniem: 328026 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:02:
Iemand al meer info over de batterijduur van de Note 9?
Maar wordt het wel een beetje moe![]()
Ik laat deze denk ik toch passeren. Ik heb de hoop opgegeven dat er ooit nog een Note telefoon zonder edges komt, maar de FPS verwachtte ik toch wel in het scherm nadat ie ooit bij de S8 niet gekomen is. Toen de Note 8 niet... de S9 niet en nu ook de Note 9 niet. Het is ook tekenend om te zien dat er pas een topic is na release, de animo en verwachtingen vooraf waren toch wel minder dan eerdere versies.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oke top, ben benieuwdDennusB schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Zodra ik er echt bruikbare info over heb laat ik het weten. Eerste dag leek het meer dan prima, gisteren had hij vrij veel stand-by drain.
Geheel randloos zou inderdaad prachtig zijn geweest, maar iets zegt me dat we die volgend jaar ook niet hoeven te verwachten, afgaand op het tempo van de FPS in het scherm. Dat laatste zal dan wel de hype van volgend jaar worden maar om het geheel randloos te verkrijgen moeten ze iets op de camera en de sensoren verzinnen dus kan me niet voorstellen dat dat in de lente al uitkomt. Maar goed, hoop het natuurlijk wel.Señor Sjon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:10:
Ik laat deze denk ik toch passeren. Ik heb de hoop opgegeven dat er ooit nog een Note telefoon zonder edges komt, maar de FPS verwachtte ik toch wel in het scherm nadat ie ooit bij de S8 niet gekomen is. Toen de Note 8 niet... de S9 niet en nu ook de Note 9 niet. Het is ook tekenend om te zien dat er pas een topic is na release, de animo en verwachtingen vooraf waren toch wel minder dan eerdere versies.
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren. Misschien wel de sensor in het scherm maar dan nog bovenaan een notch of rand. Denk dat de combi notch + in screen sensor al heel wat zou zijn volgend jaar.Anoniem: 712338 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:06:
[...]
Geheel randloos zou inderdaad prachtig zijn geweest, maar iets zegt me dat we die volgend jaar ook niet hoeven te verwachten, afgaand op het tempo van de FPS in het scherm. Dat laatste zal dan wel de hype van volgend jaar worden maar om het geheel randloos te verkrijgen moeten ze iets op de camera en de sensoren verzinnen dus kan me niet voorstellen dat dat in de lente al uitkomt. Maar goed, hoop het natuurlijk wel.
Ben toch wel benieuwd of Apple nog weet te verrassen dit jaar. Probleem is dat de techniek nog niet massaproductie-gereed is, en denk dat het pas in 2020 mainstream zal worden voor de grote aantallen.
Thanks. Ja zwart is wel safe uiteraard, maar ook wel een tikkeltje saai. Maar ja weet niet of ik de gok van een kleur aandurf met een duur toestel als de Note.DennusB schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:08:
[...]
Heb toch alvast maar even 2 foto's geschoten voor je van de zwarte Note 9 :
Tweakers [afbeelding] [afbeelding]
Licht hier is erg vergelijkbaar met buiten, dus dit is wel de kleur hoe hij er uit ziet. Erg mooie kleur wat mij betreft, en je ziet er ook niet enorm snel vingerafdrukken op!
[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2018 13:12 ]
Het wordt de laatste Note joh, collector's item!Señor Sjon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:10:
Ja, saai, maar wel chique haha!Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Thanks. Ja zwart is wel safe uiteraard, maar ook wel een tikkeltje saai.
Ik ga voor de blauwe. Dat sluit meteen uit dat ik voor de 512mb gb versie kan gaan (want alleen zwart) en ik moet voor een doorzichtige case gaan anders zie je de kleur niet meer. En een doorzichtige case is weer lelijke stofophopingen..
Kortom, first world problems.
512mb is wel weinig hoor!!!!CopyCatz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:15:
Ik ga voor de blauwe. Dat sluit meteen uit dat ik voor de 512mb versie kan gaan (want alleen zwart) en ik moet voor een doorzichtige case gaan anders zie je de kleur niet meer. En een doorzichtige case is weer lelijke stofophopingen..
Ik durf sowieso niet over hoesjes te beginnen want er is nog geen accessoire topic, en dan krijgen we weer gezeik met een mod.
Niet? [Samsung Galaxy Note 9] AccessoiresCopyCatz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:18:
Ik durf sowieso niet over hoesjes te beginnen want er is nog geen accessoire topic, en dan krijgen we weer gezeik met een mod.
Zie topic waarschuwing
De Note 8 vind ik dan helemaal niks, dus die komt niet eens voor in MyReact.CopyCatz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Het wordt de laatste Note joh, collector's item!Overigens waren we gewoon in het Note 8 topic aan het vooruitkijken naar de 9 hoor.. Ik ga eind van de maand verlengen, ik probeer alleen een optimaal bestelmoment te vinden tussen toch nog early adopter zijn en de overduidelijke prijsdaling die er toch wel aan zit te komen op deze manier.
Ik verwacht dat de S10+ een stylus krijgt. Dan is het één toestel per jaar. Komt wel overeen met de huidige markt. Er is niet elk halfjaar een veel betere processor te krijgen en ook schermtechniek gaat niet zo heel ver meer.
Qua randloos spreekt iets als de Vivo Nex mij heel erg aan. Dat moet voor Samsung ook te maken zijn.
Ik vind de edge rand van de Note 8 eigenlijk heel erg mee vallen. Ik geloof er trouwens niets van dat ze Stoppen met de Note, toestel doet het daar toch nog steeds te goed voor. Afgelopen weken heb ik mijzelf verwonderd hoeveel mensen in Frankrijk met een Note 8 rond lopen.Señor Sjon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:27:
[...]
De Note 8 vind ik dan helemaal niks, dus die komt niet eens voor in MyReact.
Ik verwacht dat de S10+ een stylus krijgt. Dan is het één toestel per jaar. Komt wel overeen met de huidige markt. Er is niet elk halfjaar een veel betere processor te krijgen en ook schermtechniek gaat niet zo heel ver meer.
Qua randloos spreekt iets als de Vivo Nex mij heel erg aan. Dat moet voor Samsung ook te maken zijn.
Daarnaast, elk half jaar een toestel geeft ook media exposure. Terwijl de techniek om door te ontwikkelen van S serie naar Note niet zoveel kost (andere zelfde SoC enz).
Ik denk dat ze eerder de S+ versie laten vallen dan ten gunste van de Note serie.
Wat me trouwens ook opvalt nu ik wat meer aan het spelen ben met de telefoon is hoe glad de achterkant eigenlijk is. Het glas voelt echt mega glad waardoor je soms het idee hebt dat ie elk moment uit je hand kan glijden... misschien is het wennen. Not sure
Dat is inherent aan het glasdesign sinds de S6. Ergo, clear cover (die binnen een jaar vergeeld) eromheen en weer door.DennusB schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:48:
Wat me trouwens ook opvalt nu ik wat meer aan het spelen ben met de telefoon is hoe glad de achterkant eigenlijk is. Het glas voelt echt mega glad waardoor je soms het idee hebt dat ie elk moment uit je hand kan glijden... misschien is het wennen. Not sure
Om een of andere reden wordt glas als premium gezien door de fabrikanten, maar praktisch is het allerminst.
Ik vind anders mijn iPhone met metalen achterkant gladder dan de glazen S8+ van mijn vrouw.Señor Sjon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Dat is inherent aan het glasdesign sinds de S6. Ergo, clear cover (die binnen een jaar vergeeld) eromheen en weer door.
Om een of andere reden wordt glas als premium gezien door de fabrikanten, maar praktisch is het allerminst.
Ga lekker naar je Iphone en stop met mekkeren.Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:00:
[...]
Ik vind anders mijn iPhone met metalen achterkant gladder dan de glazen S8+ van mijn vrouw.
Zou het toestel graag nog in het echt zien maar helaas hier geen enkele Mediamarkt die hem heeft. Als iemand hem ergens spot in Limburg hou ik me aanbevolen.
Joh, wacht even een dag of twee en hij ligt in alle Mediamarkts... Limburg is ver weg, de toestellen zijn vast onderwerg.Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:16:
Zou het toestel graag nog in het echt zien maar helaas hier geen enkele Mediamarkt die hem heeft. Als iemand hem ergens spot in Limburg hou ik me aanbevolen.
Stel dat jij hem koopt, wil je er dan wel op letten dat we niet weer in een volgende klaagzang terecht komen?
72 hours with Samsung Galaxy Note 9
https://www.techradar.com...camera-battery-and-screen
https://www.techradar.com...camera-battery-and-screen
Mja geduld is lastig 😉Bullet NL schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:59:
[...]
Joh, wacht even een dag of twee en hij ligt in alle Mediamarkts... Limburg is ver weg, de toestellen zijn vast onderwerg.
Stel dat jij hem koopt, wil je er dan wel op letten dat we niet weer in een volgende klaagzang terecht komen?
Verklaar u nader?Bullet NL schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:59:
[...]
Even de berichten lezen van deze persoon, in alle forums is het alleen maar klagen en nog eens klagen.
En alles vergelijken met zijn iphone. Daarna alles bestellen en annuleren.

Ah zo.. naja snap het ergens wel, je ontsnapt niet makkelijk uit het iOs ecosysteem. Maar ik ben blij dat ik nu al een jaar op de Note zit en de Note 9 heeft voldoende nieuwigheden voor mij (is ook niet veel voor nodig).pappaleone schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:10:
[...]
Even de berichten lezen van deze persoon, in alle forums is het alleen maar klagen en nog eens klagen.
En alles vergelijken met zijn iphone. Daarna alles bestellen en annuleren.![]()
![]()
Als je een product koopt mag je op Tweakers er alleen maar positief over zijn anders voelen de andere gebruikers zich gekrenkt in hun ego
Maar nee, de publieke opinie is dat ik in al mijn posts klaag. En ja ik ben kritisch, het blijven dure krengen dus dan verwacht ik ook veel. Ach men staat vrij om te denken en zeggen wat ze willen, ook over mij.
Bias be bias. De iPhone is ook bij lange na niet perfect hoor. Maar vastlopen doet ie nooit, ook niet vertragen en dat was bij mijn laatste Android, de Note 4, wel anders.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2018 21:19 ]
Man, de Note 4 is de beste Note die Samsung ooit heeft gemaakt. Alhoewel dat hoor en lees ik, zelf niet gehad. Ik kan wel over de Note 3 spreken en die werkt nog steeds als een trein, geen vastlopen en dergelijke ooit ervaart. Een tijdje geleden (een jaar of zo) ging hij spontaan uit en weer aan. Geen idee wat het was, maar ik vermoed een app zou de boosdoener zijn geweest, want hij is ook niet meer aanwezig in PlayStore. Na een reset en alle apps opnieuw geïnteresseerd te hebben, geen probleem meer.Phusebox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:17:
[...]
...
Bias be bias. De iPhone is ook bij lange na niet perfect hoor. Maar vastlopen doet ie nooit, ook niet vertragen en dat was bij mijn laatste Android, de Note 4, wel anders.
Nu weer on topic:
Om eerlijk te zijn, ik haat de langwerpige zooi van tegenwoordig, maar blijkbaar voorlopig moeten we het daar mee doen.

Geef me maar de formaat 16:9 terug...

Ik heb de versie met 8GB Ram besteld, maar vraag me nog steeds af hoe groot/merkelijk zou het verschil met de 6GB Ram versie zijn
Is meer voor de toekomst denk ik. Komende jaar ga je zeker genoeg hebben aan 6GB.GentiLi schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:47:
[...]
Man, de Note 4 is de beste Note die Samsung ooit heeft gemaakt. Alhoewel dat hoor en lees ik, zelf niet gehad. Ik kan wel over de Note 3 spreken en die werkt nog steeds als een trein, geen vastlopen en dergelijke ooit ervaart. Een tijdje geleden (een jaar of zo) ging hij spontaan uit en weer aan. Geen idee wat het was, maar ik vermoed een app zou de boosdoener zijn geweest, want hij is ook niet meer aanwezig in PlayStore. Na een reset en alle apps opnieuw geïnteresseerd te hebben, geen probleem meer.
Nu weer on topic:
Om eerlijk te zijn, ik haat de langwerpige zooi van tegenwoordig, maar blijkbaar voorlopig moeten we het daar mee doen.![]()
Geef me maar de formaat 16:9 terug...
Ik heb de versie met 8GB Ram besteld, maar vraag me nog steeds af hoe groot/merkelijk zou het verschil met de 6GB Ram versie zijn
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.