Haha, als de Note 4 de beste is die ooit is gemaakt, dan kan ik beter meteen annuleren 😉GentiLi schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:47:
[...]
Man, de Note 4 is de beste Note die Samsung ooit heeft gemaakt. Alhoewel dat hoor en lees ik, zelf niet gehad. Ik kan wel over de Note 3 spreken en die werkt nog steeds als een trein, geen vastlopen en dergelijke ooit ervaart. Een tijdje geleden (een jaar of zo) ging hij spontaan uit en weer aan. Geen idee wat het was, maar ik vermoed een app zou de boosdoener zijn geweest, want hij is ook niet meer aanwezig in PlayStore. Na een reset en alle apps opnieuw geïnteresseerd te hebben, geen probleem meer.
Nu weer on topic:
Om eerlijk te zijn, ik haat de langwerpige zooi van tegenwoordig, maar blijkbaar voorlopig moeten we het daar mee doen.![]()
Geef me maar de formaat 16:9 terug...
Ik heb de versie met 8GB Ram besteld, maar vraag me nog steeds af hoe groot/merkelijk zou het verschil met de 6GB Ram versie zijn
Maar ehm het is/was op zich best een prima telefoon. Verwisselbare accu, geen breekbare achterkant, geen edge scherm. Alleen zat er een lag in die soms zorgde voor een minutenlange freeze waarbij je niks kon. Of wanneer je aan het typen was dat alles vast hing en dan opeens in versneld tempo doorschoot.
Ook is hij in 2 jaar tijd 3x gerepareerd... Twee maal een nieuw moederbord, een nieuw scherm en nieuwe camera.
Ik ben ook nog niet gewend aan het langwerpige design tegenwoordig maar nu je buttons op het scherm zitten vanwege de kleine bezels heft dat wel een beetje de verloren ruimte op. En ja het is gewoon als de megapixel race. Meer inch scherm is beter. Ik kijk liever naar scherm oppervlakte...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing