Ik heb de note 9 kunnen uitproberen in Maastricht en in Luik (Liège). Beide bij Mediamarkt. Moet zeggen dat het een beetje tegen viel, vergeleken met de Note 8. Maar dat komt enkel omdat er geen zichtbare wijzingen zijn.
1 hele grote wijziging en grote verbetering is al de plaats van de vingerafdruk scanner.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:42:
Ik heb de note 9 kunnen uitproberen in Maastricht en in Luik (Liège). Beide bij Mediamarkt. Moet zeggen dat het een beetje tegen viel, vergeleken met de Note 8. Maar dat komt enkel omdat er geen zichtbare wijzingen zijn.
De rest is een grotere batterij, welke niet zichtbaar is maar je zal moeten ervaren. Voor de rest de S-Pen maar tov de Note 8 is het geen hele grote stap voorwaarts en waarschijnlijk niet de moeite waard om te upgraden. Het blijft hoe dan ook een van de of misschien dè telefoon op dit moment.
[ Voor 25% gewijzigd door GroeneThee op 17-08-2018 20:00 ]
Deze nieuwe video heeft mij toch wel overtuigd van de kwaliteit van de camera op de Note 9. Tuurlijk, geen enkele camera is perfect maar dit is toch verdomde goed.
PS. Ik kijk deze video puur voor de videokwaliteit en deels foto. Niet om te vergelijken. Er zijn gewoon nog weinig goede beelden te vinden van puur de video die uit de Note 9 komt.
Pluspunt zijn de scherpte, lichtgevoeligheid en stabilisatie. Minpuntje vindt ik toch het dynamische bereik. Dat laat toch ietsje te wensen over. Maar ja, niks is perfect.
PS. Ik kijk deze video puur voor de videokwaliteit en deels foto. Niet om te vergelijken. Er zijn gewoon nog weinig goede beelden te vinden van puur de video die uit de Note 9 komt.
Pluspunt zijn de scherpte, lichtgevoeligheid en stabilisatie. Minpuntje vindt ik toch het dynamische bereik. Dat laat toch ietsje te wensen over. Maar ja, niks is perfect.
[ Voor 46% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2018 20:41 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het verschil in microfoons is ook behoorlijk zeg.Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:32:
Deze nieuwe video heeft mij toch wel overtuigd van de kwaliteit van de camera op de Note 9. Tuurlijk, geen enkele camera is perfect maar dit is toch verdomde goed.
iPhone X neemt video op in mono. De Note 9 in stereo. Vandaar het verschil in geluid.GroeneThee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:37:
[...]
Het verschil in microfoons is ook behoorlijk zeg.
Ik heb net mij de MM in zoetermeer even lopen spelen met de note 9 en de s9+ (omdat ik aan het twijfelen ben tussen deze twee).
Wat mij opviel is dat het scherm van de note veel groter oogt doordat de hoeken minder zijn afgerond.
Het nut van het pennetje heb ik zo snel niet kunnen ontdekken. Handschrift herkenning is leuk, maar ik kan sneller typen. Tekst selecteren in chrome gaat eigenlijk het zelfde al met de hand. Dus je selecteer een woord, en vervolgens kan je met de blauwe balonnetjes je selectie groter maken. Ik had verwacht dat dit meer als een muis zou werken, knopje indrukken en dan over de tekst gaan die je wil selecteren. Of ik doe iets verkeerds natuurlijk.
Maar of het ligt aan de winkel demo software, of dat die winkel dingen nooit een update krijgen, maar beide telefoons bleven bij simpele dingen af en toe hangen en haperen. En de note werd warm tijdens simpel plaatjes kijken en youtube, kan natuurlijk ook zijn omdat dat ding daar permanent aan de lader hangt.
Maar op gevoel is het echt een hele solide telefoon, echt een top stukkie werk van samsung.
Wat mij opviel is dat het scherm van de note veel groter oogt doordat de hoeken minder zijn afgerond.
Het nut van het pennetje heb ik zo snel niet kunnen ontdekken. Handschrift herkenning is leuk, maar ik kan sneller typen. Tekst selecteren in chrome gaat eigenlijk het zelfde al met de hand. Dus je selecteer een woord, en vervolgens kan je met de blauwe balonnetjes je selectie groter maken. Ik had verwacht dat dit meer als een muis zou werken, knopje indrukken en dan over de tekst gaan die je wil selecteren. Of ik doe iets verkeerds natuurlijk.
Maar of het ligt aan de winkel demo software, of dat die winkel dingen nooit een update krijgen, maar beide telefoons bleven bij simpele dingen af en toe hangen en haperen. En de note werd warm tijdens simpel plaatjes kijken en youtube, kan natuurlijk ook zijn omdat dat ding daar permanent aan de lader hangt.
Maar op gevoel is het echt een hele solide telefoon, echt een top stukkie werk van samsung.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Leuke review met focus op de camera:
YouTube: Galaxy Note 9 Camera Review - Worth $1,300? | A Photographer's P...
Voor degene die geen zin hebben om de video te kijken maar wel de beelden (foto+film) willen zien die er mee geschoten zijn: KLIKCopyCatz schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:18:
Leuke review met focus op de camera:
Wat realistische beelden en niet alleen maar mooie shots.
Niet doenPhusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:30:
[video]
Want ze praat wel wat vaak in het "voordeel" voor de iPhone...
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 19-08-2018 15:55 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
Vind het wel meevallen. Heb meerdere iphone x vs note 9 camera comparisons gekregen en het valt me op dat de dynamic range bij iphones een stuk hoger ligt. Vooral in de lucht met wolken zie je het extreem goed. De Note 9 heeft vaak een geheel witte lucht, terwijl er bij de iPhone X een blauwe lucht is met zichtbare wolken.henklbr schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:07:
[...]
....
[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 19-08-2018 15:55 ]
Het is natuurlijk wel zo, dat de iPhoneX al een jaar op de markt is, en al de nodige "software updates" (en camera Tweaks) gehad heeft...Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:16:
[...]
Vind het wel meevallen. Heb meerdere iphone x vs note 9 camera comparisons gekregen en het valt me op dat de dynamic range bij iphones een stuk hoger ligt. Vooral in de lucht met wolken zie je het extreem goed. De Note 9 heeft vaak een geheel witte lucht, terwijl er bij de iPhone X een blauwe lucht is met zichtbare wolken.
De Note9 is net op de markt, en die zal nog wel de nodige updates (met camera Tweaks) krijgen...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Niet gelijk zo happen op zo'n opmerkinghenklbr schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:07:
[...]
....
Dynamic range bij Samsung lijkt gewoon bij de minste van ALLE flagship toestellen te zitten. Zoals gezegd: Niets is perfect.
Daarentegen zijn andere punten gewoon wel heel goed maar die heb ik al benoemd. Blijf mezelf niet herhalen.
[ Voor 29% gewijzigd door PaT op 19-08-2018 15:58 ]
Want ja, een foto reportage maak je natuurlijk niet voor mooie shots. Ik wil graag zien of mijn toekomstige note 9 mooiere pics kan maken dan mijn 8. en de rest voegde niets toePhusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:30:
[video]
[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 19-08-2018 15:59 ]
Vind het wel meevallen. Heb meerdere iphone x vs note 9 camera comparisons gekregen en het valt me op dat de dynamic range bij iphone de Note 9 een stuk hoger ligt. Vooral in de lucht met wolken zie je het extreem goed. De Note 9 iPhone heeft vaak een geheel witte lucht, terwijl er bij de iPhone X Note 9 een blauwe lucht is met zichtbare wolken.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:16:
[...]
Vind het wel meevallen. Heb meerdere iphone x vs note 9 camera comparisons gekregen en het valt me op dat de dynamic range bij iphones een stuk hoger ligt. Vooral in de lucht met wolken zie je het extreem goed. De Note 9 heeft vaak een geheel witte lucht, terwijl er bij de iPhone X een blauwe lucht is met zichtbare wolken.
There ...i corrected it for you
Net zoveel voorbeelden gezien van beide telefoons, waarbij de een beter presteert bij de ene video en de ander bij een andere.
De dynamic range van de Note 9 is zeker niet het laagst, vermoed zelfs het hoogst. Maar wacht wel even de DXOMark testen af.Phusebox schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:25:
[...]
Dynamic range bij Samsung lijkt gewoon bij de minste van ALLE flagship toestellen te zitten. Zoals gezegd: Niets is perfect.
... Blijf mezelf niet herhalen.
Welke vergelijkingen van "mij"? Ik plaats video's van YouTube met relevante info zodat mensen een beter beeld krijgen van een telefoon die er nog niet is en we dus nauwelijks eigen ervaringen horen. De reviewers hier zij akelig stil.CopyCatz schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:39:
[...]
Want ja, een foto reportage maak je natuurlijk niet voor mooie shots. Ik wil graag zien of mijn toekomstige note 9 mooiere pics kan maken dan mijn 8. Die vergelijkingen van jou interesseren me geen reet. Ik begin er een beetje zat van te worden eerlijk gezegd.
En met geen "mooie shots" bedoel ik dat ik graag dagelijks gebruik zie en niet alleen maar ideale situaties met idyllische vergezichten en mooie modellen in een geregisseerde omgeving.
Note 8 VS 9 video's zijn er ook voldoende:
[YouTube: https://youtu.be/496_MczD22k]
Etc etc.
Ik ben benieuwd naar de benchmark maar tot nu toe spreken velen toch van een minder goede range in vergelijking met andere flagship modellen. Niet slecht maar ik durf er wel om te wedden dat het niet de beste DR is in smartphone land.GroeneThee schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:40:
[...]
De dynamic range van de Note 9 is zeker niet het laagst, vermoed zelfs het hoogst. Maar wacht wel even de DXOMark testen af.
Maar wellicht komen er nog updates die het verhelpen en met een pro modus is er vast wel iets aan te doen door iets onder te belichten. Hoop wel dat we er 4K HDR opname stand gaan krijgen. Dat is het enige dat ik nog mis.
En om mezelf tegen te spreken een review met wel goed resultaat qua dynamic range:
Klik op plaatje voor review

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2018 11:07 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
De meest positieve review volgens mij tot nu toe:
https://www.t3.com/review...ndroid-phone-in-the-world
En nog een die het de beste smartphone op de markt noemt:
https://www.techradar.com...alaxy-note-9-review-uae/6
https://www.t3.com/review...ndroid-phone-in-the-world
En nog een die het de beste smartphone op de markt noemt:
https://www.techradar.com...alaxy-note-9-review-uae/6
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2018 12:40 ]

Gebruiksaanwijzing #Samsung #GalaxyNote9 SM-N960F/DS Nederlands beschikbaar:
http://org.downloadcenter...1.0_180816.pdf&OriginYN=Y
Bedankt voor het posten. Als een gadget nog niet uit is grijp je alles aan. Maar zijn er echt nog mensen die handleidingen lezen. Of eigenlijk zijn er nog producten die handleidingen nodig hebben?henklbr schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:06:
[afbeelding]
Gebruiksaanwijzing #Samsung #GalaxyNote9 SM-N960F/DS Nederlands beschikbaar:
http://org.downloadcenter...1.0_180816.pdf&OriginYN=Y
En nog een "glowing" review:
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2018 21:27 ]
Voor mensen die nog willen zien en horen hoe de Note 9 omgaat met keiharde muziek opnemen:
[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 19-08-2018 08:19 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Is nog prima te doen. Video kwaliteit is wel wat minder maar misschien niet in 4K opgenomen?DennusB schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 08:18:
Voor mensen die nog willen zien en horen hoe de Note 9 omgaat met keiharde muziek opnemen:
[video]
Zie dat je ook een Osmo Mobile 2 hebt. Werkt die een beetje met de Note9?
de Osmo Mobile 2 werkt met zo'n beetje elke telefoon of actioncam. waarom zou hij problemen geven met de Note9?Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 08:50:
[...]
Is nog prima te doen. Video kwaliteit is wel wat minder maar misschien niet in 4K opgenomen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij is wel in de hoogste stand opgenomen (UHD 60fps), snap niet waarom YouTube m maar tot 1080P laat zien. Vaag.Phusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 08:50:
[...]
Is nog prima te doen. Video kwaliteit is wel wat minder maar misschien niet in 4K opgenomen?
Die Osmo heb k niet meer, maar dat zou gewoon als een trein moeten werken!
Ik zie nog best wat blur in de video bij beweging. Misschien dat de harde muziek beetje roet in het eten schopt bij de stabilisatie...DennusB schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:24:
[...]
Hij is wel in de hoogste stand opgenomen (UHD 60fps), snap niet waarom YouTube m maar tot 1080P laat zien. Vaag.
@Bullet NL Ik vraag me af of de telefoon niet te groot en zwaar is voor de Osmo. Zoals je zegt bijna elke telefoon werkt goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2018 11:27 ]
Ik zie het wel op 4K 60 FPS. YouTube heeft even tijd nodig om alles te transcoden.DennusB schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:24:
[...]
Hij is wel in de hoogste stand opgenomen (UHD 60fps), snap niet waarom YouTube m maar tot 1080P laat zien. Vaag.
Ja, kwam echt een enorme bak druk van die speakers dus die kans is best aanwezig. Het geluid vindt ik dan wel opvallend helder, want het stond echt snoei en snoeihard, zeker voor bij het podium! Dus daar ben ik wel happy meePhusebox schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:26:
[...]
Ik zie nog best wat blur in de video bij beweging. Misschien dat de harde muziek beetje roet in het eten schopt bij de stabilisatie...
DennusB schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Speelt mooi (en scherp) in 4K af op mijn Samsung Q9FN 55" TV...
Pfff vinger hangt boven de bestelknop. Hoesje ook al uitgezocht. Nog even de oude en vertrouwde Nexus 6P ter hand genomen...nog steeds 5 uur SoT, foto's prima al is het niet het snelste beestje meer. De leaks en rumors omtrent de Google Pixel 3 XL schetsen een underwhelming plaatje. Al wil ik het liefst wachten op nog een aantal reviews en dan met name over de batterylife...
Maar er is geen enkele telefoon zo dicht in de buurt gekomen om de opvolger van mijn huidige telefoon te worden.
Maar er is geen enkele telefoon zo dicht in de buurt gekomen om de opvolger van mijn huidige telefoon te worden.
De voorlopige consensus is dat de accuduur goed is, maar niet spectaculair voor een toestel met 4000mAh accu. Je kan prima de dag ermee door, maar twee dagen zit er niet in.GroeneThee schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:52:
Pfff vinger hangt boven de bestelknop. Hoesje ook al uitgezocht. Nog even de oude en vertrouwde Nexus 6P ter hand genomen...nog steeds 5 uur SoT, foto's prima al is het niet het snelste beestje meer. De leaks en rumors omtrent de Google Pixel 3 XL schetsen een underwhelming plaatje. Al wil ik het liefst wachten op nog een aantal reviews en dan met name over de batterylife...
Voor wie een Note nieuw is een uitgebreide uitleg over air command mogelijkheden
[quote]Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:57:
[...]
Nein, nein, nein ! Maak dan een TR aan!
.
[quote]Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:57:
[...]
Nein, nein, nein ! Maak dan een TR aan!
.
[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 19-08-2018 16:04 ]
Maar wat wil je dan met een smartphone als deze?? Dan zou ik een nokia kopen daar kun wel een weekje mee door.chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:23:
[...]
De voorlopige consensus is dat de accuduur goed is, maar niet spectaculair voor een toestel met 4000mAh accu. Je kan prima de dag ermee door, maar twee dagen zit er niet in.
Verwijderd
Maak de volgende keer eens een TR aan ipv zelf off-topic te reageren hier.
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 19-08-2018 16:39 ]
Hier met moeite 3 uur SOT. Hij valt ook rond de 8 procent uit en wordt steeds vaker erg warm. Heb dus een Note 9 besteldGroeneThee schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:52:
Een volle dag is prima, las ergens dat iemand 3-4 uur SoT heeft en dat schrokk een beetje af. Al heb ik ook berichten gelezen van 6-8 uur. Heb jij wellicht enig idee wanneer Tweakers met hun review komt?chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:23:
[...]
De voorlopige consensus is dat de accuduur goed is, maar niet spectaculair voor een toestel met 4000mAh accu. Je kan prima de dag ermee door, maar twee dagen zit er niet in.
1 volle dag, met minimaal 5-6 SoT qua batterijpappaleone schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:44:
[...]
Maar wat wil je dan met een smartphone als deze?? Dan zou ik een nokia kopen daar kun wel een weekje mee door.
Gelukkig is dat met die van mij nog niet het geval. Sterker nog door Accubattery denk ik dat ik de conditie van mijn batterij hoger heb kunnen houden dan anders het geval zou zijn. Absoluut een aanrader!!Sj44k13 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:51:
[...]
Hier met moeite 3 uur SOT. Hij valt ook rond de 8 procent uit en wordt steeds vaker erg warm. Heb dus een Note 9 besteld
Van wat ik van de week zag en voelde is de Note 9 een waardige opvolger.
Eind deze weekGroeneThee schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:31:
[...]
Een volle dag is prima, las ergens dat iemand 3-4 uur SoT heeft en dat schrokk een beetje af. Al heb ik ook berichten gelezen van 6-8 uur. Heb jij wellicht enig idee wanneer Tweakers met hun review komt?
Dit is waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wilt dit zeggen dat de review vandaag komt? Of is zondag het begin van de week? lol
[ Voor 4% gewijzigd door dest1 op 19-08-2018 18:45 ]
Ja, de week was voor mijn gevoel al weer voorbijdest1 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:45:
[...]
Dit is waarschijnlijk een erg domme vraag, maar wilt dit zeggen dat de review vandaag komt? Of is zondag het begin van de week? lol

Nee, ik bedoelde de week van 20 augustus
Lol Staat ook op mijn lijstje om te onderzoekenr_buren956 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:35:
Werkt de S-pen ook met Google Keep ? Die gebruik ik nu als notitie app
Hmmm zou fijn zijn als het nog in de pre order fase zou zijn.chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Ja, de week was voor mijn gevoel al weer voorbij![]()
Nee, ik bedoelde de week van 20 augustus
[ Voor 29% gewijzigd door GroeneThee op 19-08-2018 19:00 ]
Vandaag een poos de Note 9 met mijn Note 8 vergeleken.... tis een prima telefoon. Van een afstandje zie je geen verschil. De Note 9 is natuurlijk net als de 8 prima afgewerkt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de camera setup op de Note minder mooi vinden dan de gelijkwaardig ogende lenzen op de Note 8. Maar goed de specs zijn beter en hoevaak kijk je naar de achterkant van een telefoon.
Mijn persoonlijke conclusie. De Note 9 is een mooie telefoon. Waarschijnlijk één van de beste en compleetste Android toestellen. Maar het is voor mij de upgrade vanaf de Note 8 niet waard. Kan me voorstellen dat dit anders is voor de gene die geen Note 8 hebben. De 9 heeft alles wat de 8 ook heeft, maar dan net weer iets beter.
Wanneer je nu voor een Note in de markt bent, koop een 9.
Heb je nu een Note 8, wacht een jaartje en ga voor de 10....
Kan beide Note's, zeker wanneer je in de doelgroep zit, van harte aanbevelen.
Mijn persoonlijke conclusie. De Note 9 is een mooie telefoon. Waarschijnlijk één van de beste en compleetste Android toestellen. Maar het is voor mij de upgrade vanaf de Note 8 niet waard. Kan me voorstellen dat dit anders is voor de gene die geen Note 8 hebben. De 9 heeft alles wat de 8 ook heeft, maar dan net weer iets beter.
Wanneer je nu voor een Note in de markt bent, koop een 9.
Heb je nu een Note 8, wacht een jaartje en ga voor de 10....
Kan beide Note's, zeker wanneer je in de doelgroep zit, van harte aanbevelen.
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 19-08-2018 19:58 . Reden: Typevout ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Heb even wat gelezen over de S Pen in combinatie met Google Keep. Het schijnt (heb geen Note hier) dat je de notities kan saven/exporteren naar Google Keep. Je zou ook Google Keep als standaard app kunnen kiezen wanneer je de S Pen eruit haalt. Dan verlies je wel de mogelijkheid om notities te maken als het scherm uit staat, net als pressure sensitive schrijven/tekenen.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eventuele integratie met OneNote. Dat zou icm met Surface Pro een uitstekende combinatie zijn.
Iemand met een Note 8 die het een en andere bovenstaande zou willen testen/uitproberen of misschien mensen die er al ervaring mee hebben?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eventuele integratie met OneNote. Dat zou icm met Surface Pro een uitstekende combinatie zijn.
Iemand met een Note 8 die het een en andere bovenstaande zou willen testen/uitproberen of misschien mensen die er al ervaring mee hebben?
Nog een zeer beknopte uiteenzetting van de verschillen voor upgraders of twijfelaars:
Ben ik volledig met je eens en mijns inziens ook het enige dat ik qua design aan te merken heb. Ook dat ze het panel waar de lenzen in zitten hebben meegekleurd met de body vind ik minder mooi, dat hebben ze bij de Note 8 inderdaad mooier opgelost. Maar ach ik zie de achterkant alleen wanneer ik de telefoon per ongeluk op de kop op tafel heb gelegd.Bullet NL schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:07:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de camera setup op de Note minder mooi vinden dan de gelijkwaardig ogende lenzen op de Note 8. Maar goed de specs zijn beter en hoevaak kijk je naar de achterkant van een telefoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2018 19:30 ]
Heb eerst even Google Keep getest op mn Note 9, je kan inderdaad vanuit Samsung Notes exporten via afbeelding naar Google Keep. Er zijn nog meer exporteer mogelijkheden, maar niet naar keep. Bijvoorbeeld als PDF of SDOC. (Ik probeer mobiel even wat afbeeldingen te uploaden)GroeneThee schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:17:
Heb even wat gelezen over de S Pen in combinatie met Google Keep. Het schijnt (heb geen Note hier) dat je de notities kan saven/exporteren naar Google Keep. Je zou ook Google Keep als standaard app kunnen kiezen wanneer je de S Pen eruit haalt. Dan verlies je wel de mogelijkheid om notities te maken als het scherm uit staat, net als pressure sensitive schrijven/tekenen.

Het is ook mogelijk om Google Keep te openen als je de knop van de S Pen langer ingedrukt houdt of Google Keep als sneltoets in het aircommand menu te zetten.
Ik zal OneNote ook even testen, duurt even zit in het buitenland met een gare 4g verbinding

[ Voor 11% gewijzigd door CyberJohn op 19-08-2018 20:45 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Verwijderd
Nog een camera vergelijking. Note 9 vs Pixel 2 XL vs iPhone X.
Van deze 3 komt de Note 9 toch wel als slechtste uit de test in mijn mening. Niet wat ik van Samsung gewend ben.
Van deze 3 komt de Note 9 toch wel als slechtste uit de test in mijn mening. Niet wat ik van Samsung gewend ben.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2018 20:48 ]
Zojuist OneNote ook even getest, OneNote herkent de S Pen en zelfs hoe hard je drukt. Bij harder drukken komen er dikke lijnen en bij zachter komen er dunnere lijnen.
Afbeelding1
Afbeelding2
Graag volgende keer thumbnails gebruiken, deze plaatjes zijn echt te groot voor het forum.
Afbeelding1
Afbeelding2
Graag volgende keer thumbnails gebruiken, deze plaatjes zijn echt te groot voor het forum.
[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 20-08-2018 09:34 ]
Enorm bedankt voor je tijd en moeite!!CyberJohn schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:52:
Zojuist OneNote ook even getest, OneNote herkent de S Pen en zelfs hoe hard je drukt. Bij harder drukken komen er dikke lijnen en bij zachter komen er dunnere lijnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
That's it for me, pulling the trigger. Note 9 it is

Voor de geïnteresseerden. Mijn review staat online!
productreview: Samsung Galaxy Note 9 (6GB intern, 128GB opslag) Zwart review ...
productreview: Samsung Galaxy Note 9 (6GB intern, 128GB opslag) Zwart review ...
Je "-" punten:DennusB schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:15:
Voor de geïnteresseerden. Mijn review staat online!
* Trage updates? Toestel is nog niet eens uit! Maandelijkse security patches zullen best wel op tijd komen (zie Note8), maar je doelt natuurlijk op "Android-versie"-updates?
Die mogen dan misschien "traag" zijn, maar je krijgt ze wel (minimaal 2): dat kun je van sommige andere merken niet zeggen
* Samsung Schil: die is al heel ver "uitgekleed" en vindt deze nu geen probleem meer; je kan altijd nog kiezen voor een andere schil (bv Nova)
* Bixby: mee eens -> nog maar beperkt met de talen en zeker ZEER beperkt tov Google Assistent
* KNOX: volgens mij ben je je garantie niet (geheel) kwijt als KNOX "getripped" is, iig niet op "Hardware"-fouten...
Het "knopje in het midden van de S-Pen" is niet nieuw hoor: deze zat ook al bij de vorige S-Pen(nen) van de vorige Notes!
De functionaliteit is echter wel vernieuwd met deze Note...
Verders een mooie/objectieve review -> well done
Verwijderd
https://www.phonearena.co...amera-comparison_id107856
Allemaal even meedoen...
Samsung Galaxy Note 9 vs iPhone X: blind camera comparison!
Allemaal even meedoen...
Waar je ook zoekt, er is veel onenigheid over het nut van anti virus scanners op Android.
Zelf heb ik op mijn oude S7 het programma Avast geïnstalleerd.
Het geeft een goed gevoel beter beschermd te zijn, maar het programma zit vaak behoorlijk hoog in mijn irritatiezone, met allerlei ongevraagde adviezen en bemoeienissen en mogelijk hoog batterijgebruik.
In de handleiding van de Note 9 vond ik deze tekst:
Apparaatbeveiliging
De beveiligingsstatus van het apparaat controleren. Deze functie scant uw apparaat op malware.
Tik op het scherm Instellingen op Apparaatonderhoud → Apparaatbeveiliging → TELEFOON
SCANNEN.
Kan ik hieruit afleiden dat een apart antivirus programma overbodig is geworden?
Wat is jullie mening?
Het geeft een goed gevoel beter beschermd te zijn, maar het programma zit vaak behoorlijk hoog in mijn irritatiezone, met allerlei ongevraagde adviezen en bemoeienissen en mogelijk hoog batterijgebruik.
Apparaatbeveiliging
De beveiligingsstatus van het apparaat controleren. Deze functie scant uw apparaat op malware.
Tik op het scherm Instellingen op Apparaatonderhoud → Apparaatbeveiliging → TELEFOON
SCANNEN.
Kan ik hieruit afleiden dat een apart antivirus programma overbodig is geworden?
Wat is jullie mening?
Er zit al een hele tijd een virusscanner in de laag van Samsung zelf. Samsung heeft daarin een partnership met McAfee.tapet schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:57:
Waar je ook zoekt, er is veel onenigheid over het nut van anti virus scanners op Android.
Apparaatbeveiliging
SCANNEN.
Wat is jullie mening?
Naar mijn mening is een extra scanner overbodig. Het zorgt alleen maar voor onnodige apps die op de achtergrond dubbel werk doen. Want McAfee is op de achtergrond aanwezig.
[ Voor 8% gewijzigd door CyberJohn op 20-08-2018 15:46 ]
Hier rolt de update met security level Augustus net binnen! Dat ging toch sneller dan verwacht
Netjes inderdaad, ik kreeg de update op de 17e.DennusB schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:29:
Hier rolt de update met security level Augustus net binnen! Dat ging toch sneller dan verwacht
Change log
En de uitslag is bekend...Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:05:
https://www.phonearena.co...amera-comparison_id107856
Allemaal even meedoen...
https://www.phonearena.co...mparison-results_id107940
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2018 17:45 ]
Wint de Note 9 het dus toch maar mooi, doen ze goed bij Samsung!Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:44:
[...]
En de uitslag is bekend...
https://www.phonearena.co...mparison-results_id107940
Was toch eigenlijk stiekem ook wel nodig gezien de op papier superieure sensor en lenzen.DennusB schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:26:
[...]
Wint de Note 9 het dus toch maar mooi, doen ze goed bij Samsung!
Kon mij in deze comment onder het artikel wel een beetje vinden;Phusebox schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:28:
[...]
Was toch eigenlijk stiekem ook wel nodig gezien de op papier superieure sensor en lenzen.
In the end, kan je elke foto eruit laten zien zoals je zelf wil. En wat de 1 mooi vindt is de ander een andere mening toegedaan.But the saturated pics of the X, people claimed when Samsung was doing that, they preferred a more natural look. Now that both have gone completely opposite, all of a sudden color saturation is a hit...lol
Beide camera's zijn prima.
Kan niet wachten tot ik 'm zelf kan testen.
[ Voor 17% gewijzigd door GroeneThee op 20-08-2018 18:38 ]
Volgens YouTube is de Note9 op dit moment (een van) de beste smartphone om YouTube op te kijken... In deze test wordt een en ander uitgelegd en een subjectieve vergelijking gemaakt:
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 07:16 ]
Verwijderd
De telefoon die hij in de hand vastheeft op de thumbnail is de perfecte telefoon..die niet bestaat. Clickbait dus.Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:12:
Volgens YouTube is de Note9 op dit moment (een van) de beste smartphone om YouTube op te kijken... In deze test wordt een en ander uitgelegd en een subjectieve vergelijking gemaakt:
[video]
Misschien gewoon even de video kijken voordat je een oordeel geeft. Ach het is maar een kanaaltje met 12 miljoen abonnees... en sinds wanneer zijn alle thumbnails op YouTube representatief voor de inhoud.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:57:
[...]
De telefoon die hij in de hand vastheeft op de thumbnail is de perfecte telefoon..die niet bestaat. Clickbait dus.
Zelfs Samsung (Brazilië) gebruikt fake beelden om hun camera aan te prijzen. Wat is er nog echt tegenwoordig? Om nu te vallen over een video thumbnail...
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 08:27 ]
Snap niet zo wat het een met het ander te maken heeft. In ieder geval niets met de Note 9Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:24:
[...]
Misschien gewoon even de video kijken voordat je een oordeel geeft. Ach het is maar een kanaaltje met 12 miljoen abonnees... en sinds wanneer zijn alle thumbnails op YouTube representatief voor de inhoud.
Zelfs Samsung (Brazilië) gebruikt fake beelden om hun camera aan te prijzen. Wat is er nog echt tegenwoordig? Om nu te vallen over een video thumbnail...
Hier sinds gisteren de Note 9 512GB/8GB RAM versie binnen gehad vanuit het Tweakers Testpanel, met het nieuwe zwarte hoesje, de officiele Samsung Bumper. Moet zeggen dat het echt een fijne bumper is, hij voelt zacht, beschermt goed (door opstaand randje) en ziet er best wel sexy uit! Ik ben happy
Heb je de 128GB/6GB versie nog? Zo ja, merk je verschil in performance met de 2GB extra ram? Ik vermoed van niet...DennusB schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
Hier sinds gisteren de Note 9 512GB/8GB RAM versie binnen gehad vanuit het Tweakers Testpanel, met het nieuwe zwarte hoesje, de officiele Samsung Bumper. Moet zeggen dat het echt een fijne bumper is, hij voelt zacht, beschermt goed (door opstaand randje) en ziet er best wel sexy uit! Ik ben happy
Nee, die is terug (was een sample model). En nee, dat merk je niet. Waarschijnlijk wel als je die 8GB helemaal volstampt, maar dat zal niet heel snel gebeuren vermoed ik!chengbondkwok schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:29:
[...]
Heb je de 128GB/6GB versie nog? Zo ja, merk je verschil in performance met de 2GB extra ram? Ik vermoed van niet...
Dat roept om nieuwe foto's bij je reviewDennusB schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
Zit dat hoesje er standaard bij?
[ Voor 3% gewijzigd door GroeneThee op 21-08-2018 09:44 ]
Nee, dat zit er niet standaard bij! Dat kreeg ik er bij vanuit Samsung. Foto's van het doosje heb ik. Gimme a sec!GroeneThee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:43:
[...]
Dat roept om nieuwe foto's bij je review
Zit dat hoesje er standaard bij?
Tweakers | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 43% gewijzigd door DennusB op 21-08-2018 09:47 ]
Om de tijd te doden nog maar een "review"
Maar je hebt gelijk, moet er niet meer op ingaan.
Welke bumper? De siliconen? Of die met de kickstand?DennusB schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
Het ging over het geklaag dat de telefoon op de stille van de video gephotoshopped is en dus de video blijkbaar niet goed is. Om maar aan te geven dat alles nep is tegenwoordig qua promotie materiaal.GroeneThee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:55:
[...]
Snap niet zo wat het een met het ander te maken heeft. In ieder geval niets met de Note 9
Maar je hebt gelijk, moet er niet meer op ingaan.
[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 10:07 ]
Ja, de siliconen bumper inderdaad!Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:02:
Welke bumper? De siliconen? Of die met de kickstand?
Verwijderd
Weet iemand of je bij het inleveren van een Note 4 het achterkantje ook moet hebben? Die is voor een tientje te koop dus dat is geen probleem, maar als het niet hoeft..
Ben bang dat je hem inderdaad COMPLEET moet insturenVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:25:
Weet iemand of je bij het inleveren van een Note 4 het achterkantje ook moet hebben? Die is voor een tientje te koop dus dat is geen probleem, maar als het niet hoeft..
Ben echt benieuwd naar de review van MKBHD; deze foto is best indrukwekkend als je naar de details kijkt (beetje soft, maar dik in order verder):

https://twitter.com/MKBHD/status/1030997462268428288

Soft??? Is van dichtbij geschoten met een kleine aperture. Dus groot verloop in scherptediepte. Neus is erg scherp!Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:52:
Ben echt benieuwd naar de review van MKBHD; deze foto is best indrukwekkend als je naar de details kijkt (beetje soft, maar dik in order verder):
[afbeelding]
Soft door de agressieve noise reduction. Zijn er Android apps waarmee je kunt schieten zonder noise reduction etc?GroeneThee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:51:
[...]
Soft??? Is van dichtbij geschoten met een kleine aperture. Dus groot verloop in scherptediepte. Neus is erg scherp!
Maar goed, ik geef toe, dat "beetje soft" is wel mierenneuken. Ik zou blij zijn als ik deze kwaliteit eruit weet te halen met een beetje normaal licht.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 16:33 ]
Zo’n soort foto had ik ook al geschoten. Kan ie goed idd:Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:52:
[afbeelding]

En tijd voor een tear down:
Het spijt mij, volgens mij roep je maar wat. Deze foto is met een lage ISO geschoten. Er is geen ruis aanwezig oa door een juiste belichting en de hoeveelheid aanwezig licht. Daardoor hoeft er weinig tot geen ruisonderdrukking plaats te vinden. Als je goed kijkt, zoals ik al aangaf, is de neus ed enorm scherp! Het softe komt door het gekozen diafragma en de daaruit volgende scherpte diepte.Phusebox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:00:
[...]
Soft door de agressieve noise reduction. Zijn er Android apps waarmee je kunt schieten zonder noise reduction etc?
Maar goed, ik geef toe, dat "beetje soft" is wel mierenneuken. Ik zou blij zijn als ik deze kwaliteit eruit weet te halen met een beetje normaal licht.

Overigens kan je in Samsungs eigen foto app, aangeven dat je RAW en jpg files wil bewaren. Of jij daarna zelf de foto gaat bewerken...kan jij alleen zeggen.
Probeer eens zaken wat minder vanuit het negatieve te belichten (no pun intended
[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 21-08-2018 17:30 ]
Android Authority review:
En nee natuurlijk zit er weinig blur in het gedeelte dat jij laat zien. Maar als je naar bv de binnenkant van de oren kijkt zie je daar echt wel dat details blurry zijn geworden. Ook in de haren van de nek zijn er blurry vlekken te zien.
Ja misschien is het scherptediepte, maar die is dan kunstmatig want een dergelijke kleine sensor heeft nooit zo'n kleine scherptediepte dat het een optische oorzaak heeft.
Nogmaals zoals ik ook al aangaf is dat mierenneuken en is het gewoon een indrukwekkende foto. Doe ermee wat je wil.
Je benadert mijn post anders ook behoorlijk negatief. Ik zei "beetje soft" maar ook "indrukwekkend". Dus je kiest ervoor om juist het ene mini puntje kritiek uit te lichten.GroeneThee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:23:
[...]
Het spijt mij, volgens mij roep je maar wat. Deze foto is met een lage ISO geschoten. Er is geen ruis aanwezig oa door een juiste belichting en de hoeveelheid aanwezig licht. Daardoor hoeft er weinig tot geen ruisonderdrukking plaats te vinden. Als je goed kijkt, zoals ik al aangaf, is de neus ed enorm scherp! Het softe komt door het gekozen diafragma en de daaruit volgende scherpte diepte.
[afbeelding]
Overigens kan je in Samsungs eigen foto app, aangeven dat je RAW en jpg files wil bewaren. Of jij daarna zelf de foto gaat bewerken...kan jij alleen zeggen.
Probeer eens zaken wat minder vanuit het negatieve te belichten (no pun intended), wordt het leven ook veel leuker van
En nee natuurlijk zit er weinig blur in het gedeelte dat jij laat zien. Maar als je naar bv de binnenkant van de oren kijkt zie je daar echt wel dat details blurry zijn geworden. Ook in de haren van de nek zijn er blurry vlekken te zien.
Ja misschien is het scherptediepte, maar die is dan kunstmatig want een dergelijke kleine sensor heeft nooit zo'n kleine scherptediepte dat het een optische oorzaak heeft.
Nogmaals zoals ik ook al aangaf is dat mierenneuken en is het gewoon een indrukwekkende foto. Doe ermee wat je wil.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 17:42 ]
Kan de Note 9 op tegen een top level mirrorless camera?
Damn. Video is wel echt enorm goed. Nu kan ik echt niet meer wachten...
Wat S pen handigheidjes:
Oeps, had een edit moeten zijn klaarblijkelijk.
Damn. Video is wel echt enorm goed. Nu kan ik echt niet meer wachten...
Wat S pen handigheidjes:
Oeps, had een edit moeten zijn klaarblijkelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2018 22:32 ]
In geval je nog steeds nieuwsgierig bent over de 5G die de Note 9 niet onverdund:Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:36:
Ik las net ergens dat de Note 9 helemaal geen 5G ondersteunt. Dat zou ik wel kwalijk vinden voor een 1000 euro toestel dat nu nog uitkomt... Zeker aangezien het allemaal al aan het opzetten is wereldwijd.
https://www.cnet.com/news...-2019s-mobile-revolution/
"The most Note-y of the Note users are upgrading every year," Drew Blackard, senior director of marketing for Samsung
Dus ze gaan er al vanuit dat we volgend jaar weer 1000 euro neertikken voor de 5G functie.![]()
https://www.phonearena.co...s-2022-shipments_id107981
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen met Dex. Kan het de laptop echt vervangen?
(Ik begrijp dat video's monteren met Premiere niet zal lukken, maar de dagelijkse dingen: e-mail, twitter, browsen, tekstverwerken, spreadsheetje, dat soort dingen)
(Ik begrijp dat video's monteren met Premiere niet zal lukken, maar de dagelijkse dingen: e-mail, twitter, browsen, tekstverwerken, spreadsheetje, dat soort dingen)
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Waar ik het voor zou gebruiken is op vakantie ofzo, even kabel eraan en Netflix op de tv etc. Daar lijkt het me ideaal voor.WoWo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:10:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen met Dex. Kan het de laptop echt vervangen?
Voor internet, mail, wat Word/Excel en zo is het perfect. Het werkt echt boven verwachting vloeiend, ook met 10 tabs open in de browser.WoWo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:10:
Ik gebruik dex op het werk met de note 8 via het dex station. Moest wel een nieuwere monitor aanvragen want dex is niet soepel met afwijkende resoluties. Je hebt gewoon een volwaardige pc, een dagje teksten typen en emails beantwoorden gaat prima. Het enige probleem is dat sommige apps een beetje vreemd reageren qua window/fullscreen, maar over het algemeen zijn de office toepassingen goed te doen.WoWo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:10:
Als je op je werk gewend bent je socials ook te checken dan is dex juist heel handig, geen web whatsapp maar gewoon "de" app bijvoorbeeld. Samsung heeft soms best gekke ideeën maar Dex begint wel iets te worden. Een minpuntje van Dex met een Note 8 is wel dat als je je desktop met vingerafdruk wil unlocken (ik gebruik geen gezichtsherkenning) dat je met het dex dock op een rare manier je vinger schuin achter de telefoon moet plaatsen. Met de 9 zou je vermoed ik gewoon de telefoon plat op de voorkant kunnen leggen en je vinger op de sensor kunnen leggen.
Inmiddels al wat uurtjes met dex gewerkt, werkt snel en simpel alleen is er geen ondersteuning voor de dock die ik nu heb (geen idee of andere wel werken, het is iig geen goedkope rommel) ben dus geforceerd om een bluetooth muis en toetsenbord te gebruiken als ik mijn telefoon niet als trackpad instel.WoWo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:10:
Tevens werken games zoals fortnite ook nog niet op dex
Sommige games werken wel met Dex:
Dat is geen DEX, dat is screen mirroring. Dex mode is een apparte desktop mode waar niet alle apps voor geoptimaliseerd zijn.
Games die niet geoptimaliseerd zijn kun je altijd via screen mirroring spelen..
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Ah my bad. Sorry, heb ik het verkeerd begrepen.fredhuizinga schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:04:
Dat is geen DEX, dat is screen mirroring. Dex mode is een apparte desktop mode waar niet alle apps voor geoptimaliseerd zijn.
[...]
Een dag in het leven van...
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2018 18:12 ]
Ik weet dat veel mensen, waaronder ik zelf, op deze review zaten te wachten:
MKBHD review
Valt beetje tegen de "review", als je alles al gezien hebt 😉
Benieuwd of de eerste Tweakers hem vandaag binnen gaan krijgen.
MKBHD review
Valt beetje tegen de "review", als je alles al gezien hebt 😉
Benieuwd of de eerste Tweakers hem vandaag binnen gaan krijgen.
[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 06:24 ]
Een terugkerend ding bij vele reviews is de "Bixby-knop". Ik ga er absoluut wel even mee spelen maar zou deze graag uiteindelijk willen re-mappen. Dat schijnt te kunnen (heb zelf geen S9/S9+) op de S9/S9+, dus wellicht ook op de Note9.
Je kan dat doen via de app van bxActions.
Absoluut iets wat ik zal uit proberen.
Die app doet het tot nu toe nog niet, iig niet bij mij. Maar ik ga er idd wel vanuit dat ze (de XDA devs) er nog wat op vindenGroeneThee schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:11:
Een terugkerend ding bij vele reviews is de "Bixby-knop". Ik ga er absoluut wel even mee spelen maar zou deze graag uiteindelijk willen re-mappen. Dat schijnt te kunnen (heb zelf geen S9/S9+) op de S9/S9+, dus wellicht ook op de Note9.
Ja ik hoop dat ze er wat op vinden, en anders kun je de knop er altijd nog uithalen he, misschien komt iemand wel met een metalen vervangen die fijn "flush" met de behuizing zit. Ben je die knop helemaal kwijt.
Lijkt mij eigenlijk wel een gat in de markt, haal je Bixby knop eruit, stop een metalen knop met minder diepte terug, voorzien van een sim-tray-removal gaatje om te kunnen verwijderen, en ta-da. Je hebt geen last meer van die vervelende Bixby of irritante knop.
Mooiste zou zijn als ik die kon remappen naar profiel wijzigen: stil->luid etc.
Lijkt mij eigenlijk wel een gat in de markt, haal je Bixby knop eruit, stop een metalen knop met minder diepte terug, voorzien van een sim-tray-removal gaatje om te kunnen verwijderen, en ta-da. Je hebt geen last meer van die vervelende Bixby of irritante knop.
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2018 08:27 ]
Vrees dat je dan gelijk je garantie (ivm waterdicht enz) kwijt ben. Remap zou idd prima zijn. Maar voor de volgende Samsung telefoon mogen ze die k*t knop wel gewoon weglaten hahaPhusebox schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:26:
Ja ik hoop dat ze er wat op vinden, en anders kun je de knop er altijd nog uithalen he, misschien komt iemand wel met een metalen vervangen die fijn "flush" met de behuizing zit. Ben je die knop helemaal kwijt.
Volgens mij is het niet de knop die waterdicht is, zoals je in de video van JerryRig kunt zien. De seal zit achter de knop verwacht ik, aangezien hij zo makkelijk er uit gaat.DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:25:
[...]
Vrees dat je dan gelijk je garantie (ivm waterdicht enz) kwijt ben. Remap zou idd prima zijn. Maar voor de volgende Samsung telefoon mogen ze die k*t knop wel gewoon weglaten haha
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.