• ThaBilly
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-04 21:49
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 08:15:
[...]

Die app doet het tot nu toe nog niet, iig niet bij mij. Maar ik ga er idd wel vanuit dat ze (de XDA devs) er nog wat op vinden :P
Bij mij werkt die wel, permissions goed gezet? zit wel een kleine bug in, hij opent namelijk bixby maar gooit deze meteen naar de achtergrond bij disabled, bij het selecteren van een app opent die netjes de app die je geselecteerd heb maar ook bixby op de achtergond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThaBilly schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Bij mij werkt die wel, permissions goed gezet? zit wel een kleine bug in, hij opent namelijk bixby maar gooit deze meteen naar de achtergrond bij disabled, bij het selecteren van een app opent die netjes de app die je geselecteerd heb maar ook bixby op de achtergond.
Ja alle stappen gevolgd, maar vorige week deed ie hier niets. Miss is er al een nieuwe update geweest. Ga t ff proberen!
Edit : T werkt nu idd wel, alleen niet vanaf je lockscreen helaas!

[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 23-08-2018 10:12 ]

Owner of DBIT Consultancy

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:00
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:08:
[...]
Oh, da's jammer, want dat was handig op m'n vorige Samsung. Vanaf het lockscreen [long press: cycle sound-vibrate-silent] en [double click: dnd on/off]. Kon ik vanuit m'n broekzak de telefoon op stil zetten, à la iPhone/OP6. Hopelijk wordt dat snel gepatcht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Heb je wel de Pro versie?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Ah is dat het? Nee, dan ga ik die zo ff kopen! Thx

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 10:41
DennusB schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Ah is dat het? Nee, dan ga ik die zo ff kopen! Thx
volgens mij voegt de Pro versie niets toe buiten dat je de developer steunt.

https://9to5google.com/20...bxactions-android-basics/
GroeneThee schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:02:
[...]

volgens mij voegt de Pro versie niets toe buiten dat je de developer steunt.

https://9to5google.com/20...bxactions-android-basics/
Als je in de app zit staat er om vanaf lockscreen de knop te gebruiken moet je de pro versie hebben.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:35
Brrr al 2 posts op reddit van mensen met een defect scherm (groene balk aan de rechterkant). Ik hoop niet dat dit het volgende Samsung schandaaltje gaat worden..

https://www.reddit.com/r/..._note_9_with_a_defective/

https://www.reddit.com/r/..._for_my_phone_open_it_up/
CopyCatz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:13:
Brrr al 2 posts op reddit van mensen met een defect scherm (groene balk aan de rechterkant). Ik hoop niet dat dit het volgende Samsung schandaaltje gaat worden..

:| Bizar. Ik heb er geen last van gelukkig. Hopen dat dit niet heel veel gaat voorkomen

Oei. Hopelijk valt het mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12

Dat zie je vaak bij de eerste ladingen, zelf heb ik dit vaak met nieuwe iPhones (veelal een speaker of een fout scherm) Gebruik nu de X, maar dat is de 3e....1e in November had na 2 uurtjes een scherm wat dood was, reageerde nergens meer op, 2e een roze gloed over de gehele rechter kant....deze die ik nu gebruik is goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Richie B op 15-09-2018 11:30 ]

Note 9; doet ie het ook goed in een hipster ruimte?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Netjes van Mobiel.nl een track en tracenummer gehad .. morgen word ie geleverd :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goedemorgen. N-day mensen... Veel plezier alvast met de (mini) uitpak party's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Veel plezier allemaal met uitpakken vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

Zijn er mensen die op de blauwe 8gb blijven wachten? Ik lees net dat meer dan de helft van de bestellingen over de 8gb versie gaat. Hoop niet dat ik later in het jaar spijt krijg als de blauwe 8gb hier ook uitkomt..

De 8gb versie heeft Oneplus 6 met eveneens 8gb werkgeheugen met benchmarks verslagen..de 6gb niet. Ach ja, 6 gb is ook zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Telefoon half uurtje geleden in gebruik genomen, na 20 vinkjes voor akkoord om mijn ziel te verkopen aan Samsung en Google kom ik er achter dat Google maar besloten heeft mijn backup te verwijderen met al mijn gegevens en apps :(

Voordeel; nu kan ik wel weer met een clean slate beginnen.

Eerste indrukken: groot (zeker met bumpercase), zwaar, mooi scherm. Vingerafdruk sensor is ok qua locatie. Voorkant vind ik nog altijd fijner maar goed, dat duurt nog een jaartje ofzo.

Update 1: Intelligente gezichtsherkenning werkt in normaal licht (op kantoor) prima. Benieuwd hoe dit in andere situaties werkt. PS. ik ben brildrager.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2018 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/uracd8.jpg

"Hij" is binnen, even opladen naar 100% en dan de gegevens overzetten van mijn Note8 naar de Note9.

Als alles gebeurd is, wordt de Note8 "uit dienst gesteld"...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie toevallig ook dat Samsung Pass niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 10:45
Komend vanaf mijn OnePlus 5T is de Note 9 niet echt sneller. Zal aan de animatie mogelijk liggen. Nova launcher namelijk al geïnstalleerd. Worden wel lekker veel apps in de background geplaatst en ze laden niet opnieuw als ik ze weer open. Erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Kun je ook makkelijk een encrypted sd kaart met secure folder overzetten van de 8 naar de 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prachtig toestel..het zal wel nog even wennen zijn, ondanks het kleine verschil qua maat voelt die op de een of andere manier veel minder compact en zelfs ietwat log aan in de hand. Het zal de toegenomen breedte wel zijn.

Ook nog even naast Note 8 gelegd en qua schermhelderheid lijken ze toch echt even fel, terwijl de Note 9 op papier een hogere helderheid zou moeten hebben. Niets van te zien.

Batterij is wel een absolute verbetering. Eindelijk niet meer voortdurend lage batterijpercentages zien. Speakers zijn zeker wel verbeterd, had ze alleen graag toch nog iets harder gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:02:
Prachtig toestel..het zal wel nog even wennen zijn, ondanks het kleine verschil qua maat voelt die op de een of andere manier veel minder compact en zelfs ietwat log aan in de hand. Het zal de toegenomen breedte wel zijn.

Ook nog even naast Note 8 gelegd en qua schermhelderheid lijken ze toch echt even fel, terwijl de Note 9 op papier een hogere helderheid zou moeten hebben. Niets van te zien.

Batterij is wel een absolute verbetering. Eindelijk niet meer voortdurend lage batterijpercentages zien. Speakers zijn zeker wel verbeterd, had ze alleen graag toch nog iets harder gewild.
Max helderheid ga je denk ik alleen zien buiten in fel zonlicht. Is het niet dat de auto stand hoger kan dan de handmatige instelling? Correct me if I'm wrong (ik weet al wie dat gaat zijn 😉)

Ik heb de telefoon nauwelijks gebruikt vandaag, rond 10.30u aangezet en om 20.00u was ie van 85% naar 20% gegaan. Zal de nieuwigheid nog wel zijn en nog even nodig hebben voor het optimaal is qua prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
Ik heb net even Fortnite gedownload en gespeeld, maar ben nou niet onder de indruk van de grafische power, kleine kant tekening.. ik krijg de video settings ook niet op Epic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebo010
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2020
Dit is niet de bedoeling

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 24-08-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Rossiejwt schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:47:
Ik heb net even Fortnite gedownload en gespeeld, maar ben nou niet onder de indruk van de grafische power, kleine kant tekening.. ik krijg de video settings ook niet op Epic :/
De Exynos model is jammer genoeg een stuk slomer op gpu gebied dan de snapdragon model die in bijvoorbeeld Amerika wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm fingerprint scanner werkt niet met LastPass? Vaag. Volgens hun support moet het vanaf Android 6 gewoon met elk device werken.

Verder is het toestel wel erg snel, moet alleen nog echt weer wennen aan Android.

Alles weer instellen kost me gewoon een hele dag schat ik. Alle apps, wachtwoorden etc etc. Laat staan de instellingen per app. Toch jammer dat Google ondanks een betaald Drive account mijn backups gewoon weggooit.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
s.nieuwkerk schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:14:
[...]
De Exynos model is jammer genoeg een stuk slomer op gpu gebied dan de snapdragon model die in bijvoorbeeld Amerika wordt verkocht.
Maar maakt dat zoveel uit dat er een hele mogelijk van high tot Epic qua setting niet geselecteerd kan worden? Dat is dan wel een vrij groot verschil, en zelfs een beetje misleidend 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leiden071
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ja hoor. Gister met Vodafone gebeld. En vandaag note 9 al geleverd! Lekker eerst ontbijten en dan aan de slag. Bedankt Vodafone voor de snelle levering! Heb de blauwe 128gb gedaan.. Heb vroeger al meerdere Android gehad, maar zeker drie jaar terug. Nu een iphone X, die gaat naar me moeder. Die gaat er erg blij mee zijn! Ze heeft nu een iPhone 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leiden071 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:13:
Ja hoor. Gister met Vodafone gebeld. En vandaag note 9 al geleverd! Lekker eerst ontbijten en dan aan de slag. Bedankt Vodafone voor de snelle levering! Heb de blauwe 128gb gedaan.. Heb vroeger al meerdere Android gehad, maar zeker drie jaar terug. Nu een iphone X, die gaat naar me moeder. Die gaat er erg blij mee zijn! Ze heeft nu een iPhone 6s
Benieuwd hoe jou de overstap gaat bevallen. Zal je moeder zeker blij mee zijn inderdaad.

Vele plezier. Ik ben dit weekend nog wel bezig met alles instellen voordat ik er mijn daily driver van kan maken. En dan nog eens op zoek naar die tool om Whatsapp over te zetten...

Hmm eerste horde, hoe krijg ik al mijn foto's uit Google foto's in de galerij? Dit wordt nog een lange reis voordat ik om ben vrees ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Rossiejwt schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:39:
[...]

Maar maakt dat zoveel uit dat er een hele mogelijk van high tot Epic qua setting niet geselecteerd kan worden? Dat is dan wel een vrij groot verschil, en zelfs een beetje misleidend 😅
Ik speel zelf geen fortnite, maar een snapdragon 845 gpu is soms wel 20% sneller dan de exynos 9810 die in de Europese Samsung toestellen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 16:09
Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:17:
[...]

Benieuwd hoe jou de overstap gaat bevallen. Zal je moeder zeker blij mee zijn inderdaad.

Vele plezier. Ik ben dit weekend nog wel bezig met alles instellen voordat ik er mijn daily driver van kan maken. En dan nog eens op zoek naar die tool om Whatsapp over te zetten...
Ik gebruikte daar BackupTrans voor. Het is echt het meest lelijke, ingewikkelde en omslachtige software ooit, maar het werkt :p
Hmm eerste horde, hoe krijg ik al mijn foto's uit Google foto's in de galerij? Dit wordt nog een lange reis voordat ik om ben vrees ik.
Gewoon Google Photo's installeren en als default maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm..denk dat de Note 9 toch terug gaat..met hoes en tempered glass eromheen lijkt die gewoon te groot en te zwaar. Geef het nog een dag de kans en anders terug ermee. Wereld van verschil met Note 8, die wel gewoon lekker in de hand lag.

Edit: het is de hoes, zonder een hoes voelt die veeeeel lekkerder aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 712338 op 25-08-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook bij de inruil mail dit staan:
Indien u niet in Belgie woonachtig bent maar wel recht hebt op deze inruilactie vragen wij je vriendelijk uw oude toestel, inclusief bijhorende documenten, ons toe te zenden op onderstaande adres:

L8P NV
Samsung Inruil
Molenberglei 28
B-2627 Schelle
Belgie
Ehm, ik heb toch echt wel Nederland gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:06:
Hebben jullie ook bij de inruil mail dit staan:

[...]

Ehm, ik heb toch echt wel Nederland gekozen?
Staat er toch? Niet in Nederland België, wel het recht.

Edit: hmm, aan de andere kant: woonachtig doet wel wat twijfels oproepen ja...

[ Voor 13% gewijzigd door chengbondkwok op 25-08-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Staat er toch? Niet in Nederland, wel het recht.

Edit: hmm, aan de andere kant: woonachtig doet wel wat twijfels oproepen ja...
Er staat indien u niet in België woont...
Net gebeld, geven ze me het normale adres van dat bedrijf. Ik zeg "geen antwoordnummer"?
Ehm ja sorry de afdeling is er niet en er was iets mis met de adresssen, bel anders maandag maar terug.

Goed geregeld weer Samsung...

Verder staat dat je de mail moet ondertekenen als bewijs, maar nergens staat waar? Je moet een pre-order bewijs opsturen... dat heb ik niet? Wel een factuur waar de orderdatum op staat.

Ook als je klaar bent met alles invullen staat op de laatste pagina:
Samsung Service- en Informatielijn (Lokaal tarief):
02 201 2418

Dat is dus ook een Belgisch nummer...
Dit kan weer alleen maar fout gaan he.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:17:
[...]

Kun je in WhatsApp iOS geen "back-up" maken naar Google Drive? Dit kan namelijk wel in de Android-versie...

Als je dan op je Note9 inlogt met hetzelfde Google-Account, Google Drive opstarten, sluiten en dan WhatsApp installeren op je Note9, dan ziet hij dat er een "back-up" is op Drive...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Kun je in WhatsApp iOS geen "back-up" maken naar Google Drive? Dit kan namelijk wel in de Android-versie...

Als je dan op je Note9 inlogt met hetzelfde Google-Account, Google Drive opstarten, sluiten en dan WhatsApp installeren op je Note9, dan ziet hij dat er een "back-up" is op Drive...
Nee was het maar zo makkelijk. De Android versie gebruikt Google Drive, de iOS versie iCloud. Tevens blijkt de structuur van de database compleet anders te zijn heb ik begrepen. Ach ja hebben we weer paar uurtjes wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:40

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Sinds gisteren ook de Note 9 in bezit. Heb al zo'n 12 jaar uitsluitend HTC telefoons gehad. En omdat mijn HTC 10 kuren had, de laatste twee maanden een Sony Z5 Compact gehad. Dus dit is even wennen: groot en snel. Maar eerste indruk is heel positief.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batterij is wel echt dik in orde. Gister rond 2 uur volgeladen, nu nog steeds op 32 procent. Met tig youtube filmpjes ertussen.

En het moet gezegd worden..had Note 9 die hele dunne randen van IphoneX gehad zonder de notch, was het veel gewilder geweest dan nu. Die randen blijven helaas een doorn in het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Wazzap haalt de Whatsapp gegevens uit een iPhone backup en maakt een Android database aan. Terug naar ios wordt een stuk lastiger hoor ik. Dus voor de overstappers die na een paar dagen weer terug gaan naar der iphone zou ik ff Whatsapp daar laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
CopyCatz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:10:
Wazzap haalt de Whatsapp gegevens uit een iPhone backup en maakt een Android database aan. Terug naar ios wordt een stuk lastiger hoor ik. Dus voor de overstappers die na een paar dagen weer terug gaan naar der iphone zou ik ff Whatsapp daar laten staan.
Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Nee was het maar zo makkelijk. De Android versie gebruikt Google Drive, de iOS versie iCloud. Tevens blijkt de structuur van de database compleet anders te zijn heb ik begrepen. Ach ja hebben we weer paar uurtjes wat te doen :)
https://www.backuptrans.c...atsapp-transfer-plus.html

Ik had deze gekocht. Kan je zowel heen als terug.

[ Voor 26% gewijzigd door chengbondkwok op 25-08-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@chengbondkwok ik ga die proberen morgen.

Zelf vind ik de batterijduur nu wat tegenvallen. Lijkt harder te gaan dan op mijn vorige telefoon en dan heb ik nog niet eens alle apps in gebruik. Denk dat ik een dag van twaalf tot veertien uur net ga halen als het zo aanhoudt.

Pff al die automatische login ellende van sommige apps. Melding met 100GB gratis onedrive. Klik erop koppelt ie het aan mijn werk account. Aargh.

Jammer dat de apps die ik gebruik vaak beperkte functionaliteit hebben in de Android versie. Snap niet dat hier qua ontwikkeling zo weinig tijd in wordt gestoken... in mijn herinnering was het paar jaar geleden juist andersom?

Lastpass bijvoorbeeld. Wat een draak van een app is dat. Elke keer je master password ingeven als je een login wil gebruiken? Fingerprint werkt dan niet.

Zelfs Gmail: de mailtjes komen later binnen op de Note9. Waarom?

Het scherm van de telefoon is uiteraard prachtig en voor mij is bediening met één hand nog te doen maar alles staat of valt natuurlijk wel een beetje met de apps. Daar kan Samsung uiteraard niets aan doen, snap ook wel dat ze daarom zoveel eigen apps maken.

Hmmpf. Met mijn auto werkt ook niks. Spotify app niet. Bluetooth audio niet.

[ Voor 70% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedtest Samsung GalaxyNote9 📱:

* Mobile network, 4G+, van KPN

* WiFi Linksys EA6500 router, 5GHz, ISP Ziggo

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/nuyyDu.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/oAvtOL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:50:

[afbeelding][afbeelding]
Dat is netjes. Haal ik nooit niet met mijn crappy Netgear R7000 router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henklbr schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:50:

[afbeelding][afbeelding]
Verbruikt 4g veel meer batterij dan wifi eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Dus dit is meer een iOS/iCloud probleem dan Samsung of Google er iets aan kunnen doen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Dus dit is meer een iOS/iCloud probleem dan Samsung of Google er iets aan kunnen doen?
Nee dit ligt bij Whatsapp.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:15:
[...]

Verbruikt 4g veel meer batterij dan wifi eigenlijk?
Meestal wel. Het hangt vaak af hoe sterk je signaal is. Bij een zwak signaal moet de 4G modem meer zijn best doen om het signaal vast te houden, wat resulteert in een hoger stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NEE, dit is APPLE zijn schuld -> die drukt jou iCloud door je strot -> daar kan WhatsApp niks aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe en leuke is er voor mij inmiddels wel vanaf. Van de meest gebruikte apps en functies werkt er gewoon echt een hoop niet of niet lekker.

Kan Samsung of de Note 9 ook niks aan doen, puur Android issues. Heb de telefoon maar uitgezet en aan de kant gelegd. Erger me nu aan alles dus geen goede mindset om verder te gaan.

Deels wijt ik het aan de minimale vooruitgang die er nog zit in smartphones. Je schiet er niet heel veel mee op om elke twee jaar te upgraden. Laat staan elk jaar. Je merkt pas verschil als je toestel drie of vier jaar oud is en dan upgradet. Dus het voelt voor mij nu niet meer als een "wow"-ervaring omdat de stapjes zo klein zijn. FWP...

Zag wel hoe hard de prijzen gestegen zijn. Mijn Note 4 doosje daar zat nog de bon van de winkel in. 679 euro zonder korting. Dat is dus even bijna 50% prijsstijging in vier jaar

[ Voor 61% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
s.nieuwkerk schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:14:
[...]
? De 9810 is 5% sneller dan de 845, ook de upload snelheid is sneller met de 9810 (200 tov 150mbs)

Als dit nu omgedraaid is dmv patches/tweaks dan is dat best spijtig, zeker als Fortnite haperingen vertoont. Misschien is dit beter op de 8gb variant dan de 6gb note 9? kan zomaar schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Diverse off-topic reacties gewijzigd, in dit topic is de Note9 het onderwerp, andere een willekeurige app of de werking van Android niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Na een afkoelingsperiode is het topic weer open.
post normaal, niet op de man en zeker niet trollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de eerste dagen gebruik lijkt de accu nu normaal te werken na drie laadcycli. Screen on time was gisteren dik 6 uur voor hij aan de lader ging (20% over). Heb wel geen intensieve apps gedraaid en helderheid staat op auto en dan ca. 30%.

De camera is wel echt goed bij voldoende licht. Schemersituaties ben ik nog niet echt overtuigd door, erg veel compressie naar mijn smaak. Binnenkort de pro modus eens ontdekken.

Met de beta van bxactions is de Bixby knop ook goed te omzeilen en heb ik nu weer een dedicated knop om van stil maar geluid aan te gaan en omgekeerd.

De curve in het scherm is minimaal echter nog steeds soms storend als je iets op de rand wil selecteren of aantikken. Maar goed maakt wel dat het er 'mooier' uitziet qua design.

Nog geen spijt van de Ocean Blue kleur. Het blauw is erg donker en zeker een mooie kleur. Niet zo flashy als het blauw voorheen. De gele s-spen oogt ook lekker fris alleen de goudkleurige bovenkant matcht wat minder.

Nog genoeg te ontdekken en ja het is nog even wennen maar dat hoort erbij.

Update: Geluid uit de speakers is erg goed. Redelijk vol, met alleen een kleine dip in de hoge tonen voor mijn ongetraind oor. Dolby Atmos aanzetten zorgt voor mij voor krakend geluid dus snel weer uitgezet. Had er (Atmos) ook niks van verwacht want wat wil je nu met twee kleine speakertjes...

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 19:58
Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:11:
...
De camera is wel echt goed bij voldoende licht. Schemersituaties ben ik nog niet echt overtuigd door, erg veel compressie naar mijn smaak. Binnenkort de pro modus eens ontdekken.

...
Gisteravond om 24.00 uur of zo een foto gemaakt. Ik ben echt wel zwaar onder de indruk;Het was in werkelijkheid veel donkerder dan op de foto. En dat alles op "auto". Zelfs de sterren zijn te zien..

https://tweakers.net/ext/f/MOKvffnwVEmojCJ4kK1CQ6Cz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer dat Samsung het niet voor elkaar krijgt, of aan welke partij het ook ligt, dat je de iris scan niet kan gebruiken voor apps die de vingerafdruksensor ondersteunen.

Steeds naar de achterkant moeten met je vinger om in te loggen bij een app is minder. Zeker als de telefoon op tafel ligt.

Edit: een ding moet ik wel zeggen de 'intelligente scan' werkt prima en vrij vlot. Zal niet het meest veilige zijn maar ach ik heb geen grote geheimen op mijn telefoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 26-08-2018 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:06:
Wel jammer dat Samsung het niet voor elkaar krijgt, of aan welke partij het ook ligt, dat je de iris scan niet kan gebruiken voor apps die de vingerafdruksensor ondersteunen.

Steeds naar de achterkant moeten met je vinger om te in te loggen bij een app is minder. Zeker als de telefoon op tafel ligt.
Zou wel makkelijk zijn, maar dit ligt niet aan Samsung.

Hiervoor moet je bij de developers van de apps zijn...
*knip*

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 26-08-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn note had een zwart stofje onder het glas, dat op een dode pixel leek. Erg jammer. Die gaat dus morgen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:32:
Mijn note had een zwart stofje onder het glas, dat op een dode pixel leek. Erg jammer. Die gaat dus morgen terug...
Hmm ja zuur. Kun je meteen bij de winkel omruilen of moet je naar Samsung? Via de winkel gaat meestal sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:46:
[...]

Hmm ja zuur. Kun je meteen bij de winkel omruilen of moet je naar Samsung? Via de winkel gaat meestal sneller.
Had Coolblue gebeld en kreeg meteen retour formulieren. Enige nadeel was dat de 512 gb niet bij Coolblue op voorraad was. Hij komt nu dus via bol.com :). Buiten het stofje is het trouwens wel een pracht apparaat. Voelt echt als puur kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de batterij..

Ik zit nu op 5u SOT en nog 42% batterij over.. Dit had ik niet verwacht!

Edit: 7:13u nu en nog 19% over..

[ Voor 10% gewijzigd door Imperium op 26-08-2018 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Imperium schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:03:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de batterij..

Ik zit nu op 5u SOT en nog 42% batterij over.. Dit had ik niet verwacht!
Waar heb je de helderheid op staan? Voor mij "voelt" het nog wat wisselend. Wellicht ook omdat ik de telefoon nu intensiever gebruik omdat het nog nieuw is.

Voor mensen die bxactions gebruiken is het trouwens aan te raden je aan te melden voor de beta. Daar zit al meer functionaliteit in met de nieuwere Bixby versie.
Heb nu niet meer dat het Bixby scherm af en toe even omhoog komt en ook lockscreen functionaliteit werkt.

Om de beta te krijgen moet je hier lid worden en dan de link in de eerste post volgen: https://plus.google.com/communities/103653971913598013100

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 26-08-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:06:
[...]

Waar heb je de helderheid op staan? Voor mij "voelt" het nog wat wisselend. Wellicht ook omdat ik de telefoon nu intensiever gebruik omdat het nog nieuw is.

Voor mensen die bxactions gebruiken is het trouwens aan te raden je aan te melden voor de beta. Daar zit al meer functionaliteit in met de nieuwere Bixby versie.
Heb nu niet meer dat het Bixby scherm af en toe even omhoog komt en ook lockscreen functionaliteit werkt.

Om de beta te krijgen moet je hier lid worden en dan de link in de eerste post volgen: https://plus.google.com/communities/103653971913598013100
Gewoon op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
Bontes schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

? De 9810 is 5% sneller dan de 845, ook de upload snelheid is sneller met de 9810 (200 tov 150mbs)

Als dit nu omgedraaid is dmv patches/tweaks dan is dat best spijtig, zeker als Fortnite haperingen vertoont. Misschien is dit beter op de 8gb variant dan de 6gb note 9? kan zomaar schelen.
ik krijg op mij 8Gb(512gb) versie zelfs de 'epic' video setting niet eens geselecteerd. :|
zou dit echt allemaal te wijten zijn aan bovenstaande :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Me_dusa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:32

Me_dusa

Red een boom, eet een bever!

Ik snap al het genôhl over het toestel niet. Verwende kinderen?

Goed back /ontopic;

Ik kom van een Samsung s7 die ik ook op release heb gehaald. Dit toestel bevalt boven verwachting goed en als ze deze lijn dus voortzetten zou een s9 geweldig zijn. Nu heb ik stiekem altijd al geflirt met de Note modellen vanaf de Note 4. Groot scherm, goede accu en een pen <3

Weekend Note 9
Vrijdag mijn Note 9 opgehaald bij het lokale PostNL-punt. Direct uitgepakt en ok wow wel groot ja in vergelijking met een s7. Maar goed dat wist ik natuurlijk al wel. Direct met Samsung Smart Switch alles overgezet van mij s7 naar mijn n9. Duurde een kwartiertje en nagenoeg alles was over (op wachtwoorden na).

Na de nodige verplichtingen rondom huis eindelijk tijd! Zonder opladen direct de gehele avond lekker met het toestel zitten spelen. Als je een Android toestel gewend bent dan is er eigenlijk weinig nieuws te vinden. In vergelijking tot mijn s7 zit er gezicht en Irisherkenning in. Dit werkt best goed en vooral gemakkelijk. Ook is de homebutton niet meer fysiek maar gewoon beeld. Wel leuk is dat je het menu onderin kunt verbergen maar toch een homebutton kunt behouden in iedere app door op de plek van de homebutton hard te duwen. En hoopa hij trilt als een soort knop en jawel, terug op het homescherm.

Pen
Zou ik bijna die pen vergeten! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet heel veel serieus mee heb ondernomen gezien alle serieuzere zaken als vergaderingen en besprekingen nog moeten opstarten i.v.m. de vakantie. Het tekenen in de IM-apps bijvoorbeeld werkt geweldig. De pen zijn feel en schrijfwijze lijkt enorm op een pen van een Wacom-tekentablet. En dit is voor mij een enorme plus! Tekstherkenning om bijvoorbeeld niet te typen maar te schrijven heeft nog veel oefening nodig. Dit komt waarschijnlijk door mijn handschrift en niet het toestel. Desondanks kan hij erg veel goed omzetten naar tekst.

De snufjes als de pen als zelfontspanner of unlocker van je toestel werken prima. Ookal is het laatste misschien toch wel een veiligheids aandachtspuntje want die pen is er zo uit getrokken.

Camera(s)
De dubbele camera's werken nogal een beetje verwarrend zonder jezelf daar op in te lezen. Je kunt een stukje optisch zoomen en je hebt een lens die dit niet kan maar goed in het donker foto's kan schieten. Ook kun je spelen met Live Focus deze maakt achtergronden dof met de hoeveelheid die jij wil via een schuifbalk. Leuk speelgoed natuurlijk. Video's maken gaat prima goed maar dat is niet helemaal mijn ding. Ja mooi 4K slowmotion of 60fps enzo :

Formaat
Ik mag een paar broeken moet gaan vervangen of een mannentasje gaan halen om mijn n9 in te stoppen. Maar zonder gein hij is inderdaad best groot maar gelukkig langer dan breed. Hij past in iedere broekzak alleen kan ik niet comfortabel zitten met iedere broek.
Echter is het voordeel van het grote scherm dat de hoeveelheid zaken die van de laptop/pc verplaatsen naar je mobiele telefoon(of kan ik beter zeggen mobiele pc) veel gemakkelijker te doen zijn. Of dit voordeel voldoende is om hem niet toch iets te groot te vinden ga ik merken op termijn. Vooralsnog is het een groots voordeel voor de veelgebruiker van een telefoon.

Accu
De accu doet prima zijn ding. Hij moet ongeveer om de 30uur opgeladen worden met voor mij veel gebruik. Lijkt me tot zover heel erg fair voor een dusdanig groot scherm en 2 simkaarten actief.

Bixby
Dit gedrocht heb ik nooit gebruikt maar nu het soms random opspringt en het niet met een X gesloten kan worden irriteert me Bixby me enorm. Ik zal ook door deze reden Bixby nog maar een langere tijd bewust gaan negeren.

Vragen? Ask!

TL;DR:
Het is net een Samsung s7 maar dan groter, sneller, betere camera en die pen.
Dood aan Bixby!

:7

Me_dusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Me_dusa schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:09:

Bixby
Dit gedrocht heb ik nooit gebruikt maar nu het soms random opspringt en het niet met een X gesloten kan worden irriteert me Bixby me enorm. Ik zal ook door deze reden Bixby nog maar een langere tijd bewust gaan negeren.
Lees even mijn post over Bixby hierboven (paar posts omhoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beetzcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-10-2022
Dual SIM Hack...

Toch kleine tegenvaller.
In mijn Note8 had ik dual sim en SD kaart via de bekende Hack.
Toen ik het SD kaartje met SIM in de Note 9 zette kreeg ik de melding, "onbekend voorwerp in kaartslot" of iets dergelijks.
Is dit iemand al wel gelukt? :(

[ Voor 5% gewijzigd door beetzcs op 27-08-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-05 18:52
beetzcs schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:48:
Dual SIM Hack...

Toch kleine tegenvaller.
In mijn Note8 had ik dual sim en SD kaart via de bekende Hack.
Toen ik het SD kaartje met SIM in de Note 9 zette kreeg ik de melding, "onbekend voorwerp in kaartslot" of iets dergelijks.
Is dit iemand al wel gelukt? :(
Volgens mij heeft Samsung dit uitgezet. Bij de nieuwere firmwares van S9 series werkte het opeens ook niet meer.

https://community.samsung...=4&commentCountPerPage=10

Met root zou het weer moeten werken (getest met s9).

[ Voor 15% gewijzigd door KOEKiEh op 27-08-2018 14:05 ]

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Me_dusa schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:09:
Ik snap al het genôhl over het toestel niet. Verwende kinderen?
Idd.
Goed back /ontopic;
Bedankt voor je leuke review. Dat wil ik hier lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Will iemand die de versie van 128GB heeft kijken hoeveel GB zijn bij jullie besteed/gereserveerd voor het systeem en hoeveel jullie er over hebben?

Van de 512 versie zijn maar liefs 47GB voor het systeem gereserveerd. Niet dat ik niet genoeg heb aan wat er over blijft, maar dat lijkt mij ontzettend veel! Bij de Note 3 is dat maar 5 en half gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GentiLi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:44:
Will iemand die de versie van 128GB heeft kijken hoeveel GB zijn bij jullie besteed/gereserveerd voor het systeem en hoeveel jullie er over hebben?

Van de 512 versie zijn maar liefs 47GB voor het systeem gereserveerd. Niet dat ik niet genoeg heb aan wat er over blijft, maar dat lijkt mij ontzettend veel! Bij de Note 3 is dat maar 5 en half gig.
Dit komt door "Project Treble"?

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 27-08-2018 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bij mij 36gb van de 128gb. Is inderdaad wel jammer dat je al zoveel kwijt bent.

Weet niet wat ik fout doe qua accu, 3 uur screen on time en accu op 25%. Is nu 12 uur van de lader af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whometoo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-05-2023
Schade aan mijn n ote scherm of hoort dit?

Rechtsboven precies boven de tijd is er een zwarte uitkeping. Hebben jullie die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whometoo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:48:
Schade aan mijn n ote scherm of hoort dit?

Rechtsboven precies boven de tijd is er een zwarte uitkeping. Hebben jullie die ook?
Lijkt me niet. Ik zie niks van een inkeping of wat dan ook bij mijn scherm. Heb je een foto?

Verder kun je denk ik het beste naar het Samsung garantie topic al denk ik dat je via de winkel wel je telefoon kan omruilen. Dat is de snelste manier.

Balen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whometoo
[Video: https://postimg.cc/image/7s5kdznd7/]

Op de foto is het weg dus scherm stuk. Balen.

Morgen meteen bellen...is de amoled. Direct stuk uit de doos. Slordig samsung

[ Voor 56% gewijzigd door Whometoo op 27-08-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Rossiejwt schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:47:
Fortnite ziet er inderdaad niet uit op dit moment. Het is natuurlijk nog een bèta, dus hopen dat dit nog woest aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft iemand van jullie ervaring met wireless charging en de Note 9?
De wireless charger die wij hebben doet fast charging op de S8+ maar op de Note9 niet. Is er iets veranderd aan techniek of protocol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok

Bij mij is er 29.9 GB gereserveerd aan systeem van de 128GB.

Ik heb wel wat apps verwijderd die ik niet gebruik (gewoon door te deïnstalleren).

[ Voor 7% gewijzigd door chengbondkwok op 28-08-2018 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu de batterij is "ingeleerd" geeft ie een verwachte levensduur aan van 15 uur vers van de lader. Blijft voor mij toch een kleine deceptie.

Ik speel geen games. Misschien 10-20 minuten video per dag. Verder voornamelijk browser gebruik. Helderheid op 30% ongeveer.

Lijkt me toch geen zwaar gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whometoo
Geef eens een screenshot van Gsam battery monitor om batterij leven te vergelijken onderling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whometoo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:06:
Geef eens een screenshot van Gsam battery monitor om batterij leven te vergelijken onderling...
Zal hem eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:23:
De wireless charger die wij hebben doet fast charging op de S8+ maar op de Note9 niet. Is er iets veranderd aan techniek of protocol?
Fast wireless charging moet je ergens in de prefs aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:24:
[...]

Fast wireless charging moet je ergens in de prefs aanzetten.
Fast charging heb ik wel gevonden, maar fast wireless charging niet? Mijn vrouw heeft nooit eerder een wireless charger gebruikt op haar S8+ en daar werkte het gewoon meteen.

Lijkt erop dat ze of een soort check hebben op type oplader, of de Note 9 heeft meer vermogen nodig om snel te kunnen laden draadloos. Geen idee wat het verschil anders kan zijn. Met of zonder case maakte ook niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:23:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/uracd8.jpg

Met de originele Samsung Wireless Charger: geen problemen (Fast Charging werkt ook perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:36:
[...]

[afbeelding]

Met de originele Samsung Wireless Charger: geen problemen (Fast Charging werkt ook perfect)
Hmm ja toch gek dat het op de S8+ wel werkt en op de Note 9 niet, dus er moet ergens verschil zitten in de techniek of beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Kom er net achter dat in pro mode de 2x zoom lens niet functioneert. Die lens kan blijkbaar geen raw foto's opslaan. Toch jammer, want wilde vooral raw foto's gaan maken met de telefoon. Hoop dat dit een keer wordt opgelost, maar heb weinig hoop aangezien deze "issue" al in maart is gemeld voor de s9 plus en blijkbaar nog steeds speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:33:
[...]

Fast charging heb ik wel gevonden, maar fast wireless charging niet? Mijn vrouw heeft nooit eerder een wireless charger gebruikt op haar S8+ en daar werkte het gewoon meteen.
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/2kv66l.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/nQNdkF.jpg

Je hebt wel een "originele" wireless charger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:44:
[...]

[afbeelding][afbeelding]

Je hebt wel een "originele" wireless charger?
Nee uiteraard niet ;) Ik wil geen staande lader maar een liggende. Blijft het natuurlijk raar dat het op de ene wel werkt en op de andere niet, het is maar simpele inductie. Tot nu toe van de geteste telefoons werkt alleen de Note 9 niet. Toch maar op zoek naar een andere dan.

Ik zie wel dat jij andere kleuren/icons hebt, zijn dat die thema's die Samsung heeft? Sorry zoals gezegd was mijn laatste Samsung een Note 4.
Sj44k13 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:44:
Kom er net achter dat in pro mode de 2x zoom lens niet functioneert. Die lens kan blijkbaar geen raw foto's opslaan. Toch jammer, want wilde vooral raw foto's gaan maken met de telefoon. Hoop dat dit een keer wordt opgelost, maar heb weinig hoop aangezien deze "issue" al in maart is gemeld voor de s9 plus en blijkbaar nog steeds speelt.
Dat is wel jammer inderdaad. Beetje gek ook dat dit nergens in reviews genoemd werd, zeker niet de "photography" reviews.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2018 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 06:49:
Nu de batterij is "ingeleerd" geeft ie een verwachte levensduur aan van 15 uur vers van de lader. Blijft voor mij toch een kleine deceptie.

Ik speel geen games. Misschien 10-20 minuten video per dag. Verder voornamelijk browser gebruik. Helderheid op 30% ongeveer.

Lijkt me toch geen zwaar gebruik...
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/UfYLJb.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/HYV3du.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/Du69I6.jpg

Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:47:
[...]

Nee uiteraard niet ;) Ik wil geen staande lader maar een liggende. Blijft het natuurlijk raar dat het op de ene wel werkt en op de andere niet, het is maar simpele inductie. Tot nu toe van de geteste telefoons werkt alleen de Note 9 niet. Toch maar op zoek naar een andere dan.

Ik zie wel dat jij andere kleuren/icons hebt, zijn dat die thema's die Samsung heeft? Sorry zoals gezegd was mijn laatste Samsung een Note 4.
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/gqdmUK.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/Gwan7L.jpg

Thema uit de "Theme Store":

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/XKrB2L.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door henklbr op 28-08-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whometoo schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:16:
[video]

Op de foto is het weg dus scherm stuk. Balen.

Morgen meteen bellen...is de amoled. Direct stuk uit de doos. Slordig samsung
Snap niet wat je bedoelt...kun je een foto plaatsen van het defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Rossiejwt schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

ik krijg op mij 8Gb(512gb) versie zelfs de 'epic' video setting niet eens geselecteerd. :|
zou dit echt allemaal te wijten zijn aan bovenstaande :'(
Ik heb even verder gezocht, de cpu is in theorie sneller dan de 845. Het is de GPU (Mali) die de boel nekt in zware games! Ik vindt dit echt een slechte zaak voor europeese Note’s. Bedoel, de verschillen tussen een US Note en EU Note zijn overall bijna 15% in performance.
Een leek/normale gebruiker zal dit niet merken, maar leg je de 2 versies naast elkaar en draai je een zwaar spel (pubg/fortnite) dan is het verschil behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe gebruik ik de Galaxy Note9 in combinatie met Gear VR?

Info: https://www.samsung.com/n...n-combinatie-met-gear-vr/

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/odLS43.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/cxGzA9/Screenshot_20180828_141732_GSam_Battery_Monitor.jpg Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/gZGMOU/Screenshot_20180828_141708_GSam_Battery_Monitor.jpg

Weet niet of dit nu goed is of niet. Vind het nog best hard gezakt voor maar 22 min screen on time op vijfeneennhalf uur gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:35:
[afbeelding] [afbeelding]

Weet niet of dit nu goed is of niet. Vind het nog best hard gezakt voor maar 22 min screen on time op vijfeneennhalf uur gebruik.
Waarom heb je je Bluetooth aan staan?

Als je deze niet gebruikt, kun je die het beste UIT zetten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:37:
[...]

Waarom heb je je Bluetooth aan staan?

Als je deze niet gebruikt, kun je die het beste UIT zetten... ;)
Bluetooth staat altijd aan, al 8 jaar. Denk wel bij de meesten standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:39:
[...]

Bluetooth staat altijd aan, al 8 jaar. Denk wel bij de meesten standaard?
Als je het niet gebruikt...
Nu is hij namelijk continu aan het "zoeken"... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whometoo
die RADIO is veel te hoog. Dat had ik ook. Wat helpt is:

1. Reset je NETWERK instellingen

en daarna:
2. Whipe je Cache (power+button-up+bixby) indrukken, en in menu legen

Daarna radio normaal, en batterij gebruik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whometoo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:25:
die RADIO is veel te hoog. Dat had ik ook. Wat helpt is:

1. Reset je NETWERK instellingen

en daarna:
2. Whipe je Cache (power+button-up+bixby) indrukken, en in menu legen

Daarna radio normaal, en batterij gebruik dus ook.
Ok, maar dan ben ik dus opgeslagen verbindingen kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whometoo
Phusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:11:
[...]

Ok, maar dan ben ik dus opgeslagen verbindingen kwijt?
dat zou kunnen. weet niet zeker. dacht dat je wachtwoorden bewaart worden door samsung account, en die blijven dan actief.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Unlocken, Rooten, custom ROM's: [Samsung Galaxy Note 9] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, cases, protectors, e.d.: [Samsung Galaxy Note 9] Accessoires
- Levertijden, aanbiedingen, winkels en prijzen: [Samsung Galaxy Note 9] Levertijden & Prijzen
- Afhandeling inruilactie: [Samsung Galaxy Note 9] Afhandeling Inruilactie
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

- Nieuwe regel, persoonlijke vergelijkingen tussen ecosystemen doen we hier niet meer, we laten de Android v.s. iPhone vergelijkingen bijdeze achterwege.