daffie82 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:27:
[...]
Ben een 20-tal jaren geleden naar zo een conventie geweest in Dusseldorf. Ook onder andere Marina Sirtis was toen daar. En de hele Enterprise D was daar toen nagebouwd. Was echt geweldig en veel volk. Leeft inderdaad veel meer in Duitsland.
Was dat soms in 2011?
Wikipedia: FedCon
Toen was ik er ook en heb Scott Bakula nog op het podium gezien. Jaar later was mijn laatste bezoek. William Shatner was er toen ook. We hadden duurdere kaartjes gekocht om ook beneden in de zaal te kunnen zitten (standaard kan je alleen een panel bijwonen vanaf de buitenste ring, en dan zit/sta je ver van het podium).
Maar toen we de zaal in wilden, kregen we te horen dat onze kaartjes toch niet bedoeld waren om beneden te zitten en konden we alleen naar boven. Dat was wel een deceptie. De panel met William Shatner was zo druk bezocht, dat we uiteindelijk in een zaaltje ernaast alles op een monitor moesten volgen.
Op de terugreis zeiden we tegen elkaar dat dit wel de laatste keer was dat we gingen. En dat klopte ook
Fedcon is echt duur geworden. De
prijzen zijn soms idioot: 899 euro voor een Gold ticket, en 1699 euro voor een Platium ticket

Ik bedoel, ik ben ook aardig gul geweest toen ik naar de speciale Captain's Table editie ging. Entree was 350 euro voor een Gold ticket (incl. foto en handtekening per captain) en later nog eens 200 euro extra betaald voor een fotoshoot met de 3 captains bij elkaar. Dat was wel tof

En dat was nog zonder overnachting, reiskosten en eten enzo. En die speciale foto kreeg je alleen geprint mee. Wilde je een digitale versie hebben? Geen probleem, 50 euro extra voor wat uiteindelijk een lagere resolutie JPG in je mailbox bleek te zijn. Achja, hobbies
[
Voor 5% gewijzigd door
segil op 12-10-2023 12:36
]