Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2_jHD3FFvE-3WYxHdsVKgxaYuOo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/v2TjykTVQfdVq8EsxNyk7KrR.png?f=fotoalbum_medium
Star Trek: Starfleet Academy (TV series)

Star Trek: Starfleet Academy is een aankomende Amerikaanse televisieserie, gemaakt door Gaia Violo voor de streamingdienst Paramount+. Het is de bedoeling dat het de twaalfde Star Trek-serie wordt en onderdeel uitmaakt van het uitgebreide Star Trek-universum van uitvoerend producent Alex Kurtzman. Starfleet Academy speelt zich af in de 32e eeuw, de verre toekomst die werd geïntroduceerd in de serie Star Trek: Discovery (2017-2024), en volgt de eerste nieuwe lichting Starfleet-cadetten in meer dan een eeuw, terwijl ze volwassen worden en worden opgeleid tot officier.
Trailer
* Webgnome gaat nog spelen met de opmaak later

[ Voor 18% gewijzigd door Webgnome op 15-10-2025 13:57 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik ben heel benieuwd waar dat deze serie heen gaat. Heb zelf geen enkele informatie nog hierover gelezen dus ga er voor nu onwetend in. Het lijkt, als we naar de tijdlijn kijken, een verkapte reboot?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Laten we hopen dat het beter wordt dan het schrikbarend slechte Discovery maar ik vrees het ergste.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:03

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Salvatron schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:07:
Laten we hopen dat het beter wordt dan het schrikbarend slechte Discovery maar ik vrees het ergste.
Op basis van de trailer vrees ik idd dat je gelijk gaat krijgen. Wel normale(re) Klingons, dat dan weer wel.
Ziet er naar uit als een serie die ik wel kan missen. Al zal ik ongetwijfeld de 1e paar afleveringen wel kijken om het een kans te geven en/of af te kraken ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Het zou wel eens, als ik op de trailer af moet gaan, een soort DS9 kunnen gaan worden? Star Trek maar dan stationair en zo nu en dan een away mission. Ben er niet meteen heel negatief over eerlijk gezegd.
offtopic:
Zo te zien hebben ze ook aardig wat decorstukken van ST:SNW hergebruikt :+

Strava | AP | IP | AW