Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:52
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMDlmMDI1MzktOTFhZi00NzhiLWFjODAtMzk4NzdkZmNkOGViXkEyXkFqcGdeQWFybm8@._V1_.jpg

Omdat Star Trek: Lower Decks tegen alle verwachtingen in heeft bewezen een echte Star Trek te zijn maak ik toch maar een apart topic aan.
The support crew serving on one of Starfleet's least important ships, the U.S.S. Cerritos, have to keep up with their duties, often while the ship is being rocked by a multitude of sci-fi anomalies.
Trailer van het eerste seizoen:

Ik heb net de afsluiting van seizoen drie gezien. Echt wonderlijk hoe een geanimeerde comedy serie een betere finale neer kan zetten dan bijvoorbeeld Discovery of Picard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:12
Leuke season finale,
spoiler:
hoe alle verhaallijnen samenkomen!

Mijn voornaamste minpunt is dat het 'grove' taalgebruik wordt weggepiept (ook in de ondertitels). Als je zelf een Original maakt dan kun je toch ook het taalgebruik aanpassen? Of er voor kiezen dat het een 18+ rating oid krijgt...

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28
Waar is de serie te zien? In Nederland?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:12
Het is een Original van/op Amazon Prime Video

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:18
edie schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:21:
Leuke season finale,
spoiler:
hoe alle verhaallijnen samenkomen!

Mijn voornaamste minpunt is dat het 'grove' taalgebruik wordt weggepiept (ook in de ondertitels). Als je zelf een Original maakt dan kun je toch ook het taalgebruik aanpassen? Of er voor kiezen dat het een 18+ rating oid krijgt...
Wegpiepen is mij niet opgevallen?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
@Webgnome @edie Nu nog op Amazon Prime inderdaad, maar het zou me niet verbazen als deze serie op termijn naar SkyShowtime gaat.

@Devian De scheldpartijen van Dr. T'Ana worden continue weggepiept, maar wel op zo'n manier dat je prima kan verstaan wat er wordt gezegd. Eigenlijk slaat dat wegpiepen in het streaming tijdperk nergens meer op. Maak het lekker een optie die je uit kan zetten ofzo.

Over de finale:
spoiler:
De finale met alle California-class schepen vertoonde wel wat gelijkenis met de finale van Picard S1, maar op een of andere manier deed Lower Decks het wat mij betreft veel beter. Mogelijk omdat er in dit geval een reden was dat alle Starfleet schepen hetzelfde model waren en omdat we veel van de captains en crews al eerder in de serie hebben gezien. De verschillende paintjobs waren ook leuker om te zien dan de copy-paste schepen uit Picard.

Ik ben benieuwd of "loose cannon" T'Lyn een goede toevoeging aan de cast is in S4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:36

Spooksel

Spooksel!

Dit seizoen was echt wel heel vermakelijk weer met een paar heerlijke (stem)optredens van oude bekenden! Ik moet zeggen dat ik in het begin (van seizoen 1) echt wel even heeeeel erg moest wennen aan een animated serie, maar dit is gewoon echt goed in elkaar gezet! Vooral dat ze dingen soms gewoon net even wat grover, absurder en daarmee soms minder serieus kunnen maken is een groot pluspunt.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grassmoon
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:14
ErikT738 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:19:
@Webgnome @edie Nu nog op Amazon Prime inderdaad, maar het zou me niet verbazen als deze serie op termijn naar SkyShowtime gaat.
Seizoen 3 is al niet meer te zien op Prime, beetje teleurstellend, net de eerste 2 seizoenen gebinged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
grassmoon schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:40:
[...]

Seizoen 3 is al niet meer te zien op Prime, beetje teleurstellend, net de eerste 2 seizoenen gebinged.
Ik las laatst ergens dat ze S3 volledig op YouTube hadden gezet, maar kan het zelf niet vinden. Misschien met een US VPN?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Morgen begint het 4e seizoen in Amerika, ze zenden meteen twee afleveringen uit :)

-- Edit: ze zijn al "te vinden". *Ahem*. *Kuch* :+

-- Edit #2: seen. Mijn enige commentaar momenteel:
spoiler:
"Moopsy!"
:P

[ Voor 46% gewijzigd door Wildfire op 07-09-2023 18:50 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. De serie is nog steeds erg vermakelijk maar het was allemaal net iets minder dan de vorige seizoenen. Er zaten wel een aantal referenties in die alleen de echte die hard fans zullen herkennen.
spoiler: Spoiler voor finale
Nick Locarno ken ik nog wel vanwege Tom Paris, maar ik wist echt niet meer wie ensign Sito was. Wel knap dat ze de originele actrice hebben geregeld voor haar stem, aangezien ze al bijna 30 jaar niet meer acteert (als ik IMDB mag geloven).

Misschien wordt het toch eens tijd om TNG nog eens te kijken...

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:06

J-P

Syntax erro....

Heerlijke serie dit.
Ik ben vooral fan geworden van T'Lyn, die heerlijk droog overal op reageert.
Ik heb sinds Voyager geen Star Trek meer gekeken, maar daardoor kan ik de inside jokes alleen maar meer waarderen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentDecode
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-04 14:47
Misschien wordt het toch eens tijd om TNG nog eens te kijken...
Altijd een goed plan toch? TNG is goed :D

Plezant. Krokant. Galant.

Pagina: 1