"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Ik heb nooit startrek gekeken, sins kort een nieuwe oled lg g6, dus lijkt me een goed moment om mss met startrek te beginnen. Alleen wel goede kwaliteit. Is dat mogelijk?
JaTweakerVincent schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:41:
Ik heb nooit startrek gekeken, sins kort een nieuwe oled lg g6, dus lijkt me een goed moment om mss met startrek te beginnen. Alleen wel goede kwaliteit. Is dat mogelijk?
Ik heb hier TNG op Blu-Ray in huis. Uitstekende kwaliteit voor zo'n "oude" serie.TweakerVincent schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:41:
Op de streaming patforms moet je maar net mazzel hebben met een beetje goede bitrate.
Fysieke media is nog steeds king.
apollo13
Deze moet ik gewoon effe delen.
15x330 SW38
Er is een AI upscaled versie te vinden van VOY en DS9, die maakt het een stuk beter om te kijken ipv de bizar lage kwaliteit die op streaming versies te vinden is.TweakerVincent schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:41:
Tsja... de officiële DVD's zijn ook maar 576p dus beter dan dat wordt het niet qua officiële releases. Als men zich toch ooit waagt aan een full HD versie (waarbij men alle special effects opnieuw zou moeten doen) dan is het een instabuy voor mij.thaan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:50:
[...]
Er is een AI upscaled versie te vinden van VOY en DS9, die maakt het een stuk beter om te kijken ipv de bizar lage kwaliteit die op streaming versies te vinden is.
[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 05-09-2026 22:58 ]
Very true, maar op een 4K tv is de originele release niet om aan te zien.Wildfire schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:58:
[...]
Tsja... de officiële DVD's zijn ook maar 576p dus beter dan dat wordt het niet qua officiële releases. Als men zich toch ooit waagt aan een full HD versie (waarbij men alle special effects opnieuw zou moeten doen) dan is het een instabuy voor mij.
De AI upscaled versie daarentegen is juist top, opeens zijn beide series juist heel erg gaaf om op een moderne TV te kijken.
Let op:
[Serie] Star Trek: Picard
[Serie] Star Trek: Lower Decks
[Serie] Star Trek: Strange New Worlds
[Serie] Star Trek: Discovery
[Serie] Star Trek: Starfleet Academy
[Serie] Star Trek: Picard
[Serie] Star Trek: Lower Decks
[Serie] Star Trek: Strange New Worlds
[Serie] Star Trek: Discovery
[Serie] Star Trek: Starfleet Academy
/f/image/7Z4Aifzkf1h1s0f3di6PVFjk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XANFk9rVpGweElWfUKhGkjzX.jpg?f=fotoalbum_large)