• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:48

mr thee

Pessimist op het internet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkMps8JkJsx3_NA87tJjA5DaVFk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7Z4Aifzkf1h1s0f3di6PVFjk.png?f=fotoalbum_large
offtopic:
Wat was men toch wokeeeee voor 1990 ;) ;)
Seizoen 1 was wat rommelig kwa kwaliteit (zo te lezen was er elke aflevering wel een wisseling kwa schrijvers?), in S2 ging het al een stuk beter met de afleveringen (zwarte dozen met een man of 1000? zijn gevaarlijk).

En nu dus halverwege S3 een goed seizoen wat je gewoon wilt blijven kijken, (dat doen we dan maar weer :w )

"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:51
De Rijn geeft nu bij deze lage waterstanden steeds meer geheimen prijs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wO3_95asbqFmWwSW3s45oIgn1Ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XANFk9rVpGweElWfUKhGkjzX.jpg?f=fotoalbum_large

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS3.0.304.0.WNAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:53
Ik heb nooit startrek gekeken, sins kort een nieuwe oled lg g6, dus lijkt me een goed moment om mss met startrek te beginnen. Alleen wel goede kwaliteit. Is dat mogelijk?

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
TweakerVincent schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:41:
Ik heb nooit startrek gekeken, sins kort een nieuwe oled lg g6, dus lijkt me een goed moment om mss met startrek te beginnen. Alleen wel goede kwaliteit. Is dat mogelijk?
Ja

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:02
Ik heb hier TNG op Blu-Ray in huis. Uitstekende kwaliteit voor zo'n "oude" serie.
Op de streaming patforms moet je maar net mazzel hebben met een beetje goede bitrate.
Fysieke media is nog steeds king.

apollo13

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:43
Deze moet ik gewoon effe delen.

15x330 SW38

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Er is een AI upscaled versie te vinden van VOY en DS9, die maakt het een stuk beter om te kijken ipv de bizar lage kwaliteit die op streaming versies te vinden is.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

thaan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:50:
[...]

Er is een AI upscaled versie te vinden van VOY en DS9, die maakt het een stuk beter om te kijken ipv de bizar lage kwaliteit die op streaming versies te vinden is.
Tsja... de officiële DVD's zijn ook maar 576p dus beter dan dat wordt het niet qua officiële releases. Als men zich toch ooit waagt aan een full HD versie (waarbij men alle special effects opnieuw zou moeten doen) dan is het een instabuy voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 05-09-2026 22:58 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Wildfire schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:58:
[...]

Tsja... de officiële DVD's zijn ook maar 576p dus beter dan dat wordt het niet qua officiële releases. Als men zich toch ooit waagt aan een full HD versie (waarbij men alle special effects opnieuw zou moeten doen) dan is het een instabuy voor mij.
Very true, maar op een 4K tv is de originele release niet om aan te zien.

De AI upscaled versie daarentegen is juist top, opeens zijn beide series juist heel erg gaaf om op een moderne TV te kijken.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste