Football Manager 2019

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:17
Afbeeldingslocatie: https://www.fmscout.com/assets/fm19-news-article.jpg

Index

Introductie
Voorgaande edities op GoT
Nieuwe features
Screenshots
Handige links
Opmerkingen vooraf

Introductie

Op vrijdag 2 november 2018 nieuwe deel van Football Manager uit en kunnen veel liefhebbers weer het roer overnemen bij hun favoriete club.

Het spel staat al jaren te boek als één van de meest realistische weerspiegelingen van het voetbalwereldje.
Voor wie het spel niet kent, even een korte introductie. In Football Manager 2019 kruip je net als voorgaande jaren in de huid van een manager. Je kan daarbij kiezen uit een verschillende competities uit een flinke lijst aan landen. Je kan werkelijk alles in handen nemen, van de tactiek, contractonderhandelingen met spelers en bestuur tot de transfers. Tijdens het spelen denk je haast dat je echt een team leidt.

Oudere FM topics

[Multi] Football Manager 2018
[Multi] Football Manager 2017
[Multi] Football Manager 2016
[Multi] Football Manager 2015
[Multi] Football Manager 2014
[Multi] Football Manager 2013
[Multi] Football Manager 2012
[Multi] Football Manager 2011
[Multi] Football Manager 2010
\[PC/PSP] Football Manager 2009
[Multi] Football Manager 2008
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Systeemeisen

Nog niet bekend.

Nieuwe features

Net als vorig jaar krijgen 'vroegboekers' 10 % korting wanneer de game voor de release date via Steam wordt aangekocht.

Op 06-08-2018 is onderstaande video verschenen waarin de nieuwe versie wordt aangekondigd:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
#FM19 | Welcome To The Job | Football Manager 2019

Screenshots

Nog niet bekend.

Handige links

Footballmanager.com - De officiele Football Manager-website.
Sigames.com - De site van de ontwikkelaars van Football Manager.
SI Community - Officiële forum van FM
FMInside.nl
ManUtd.nl
Sortitoutsi.net
Thedugout.tv
Passion4FM o.a. uitgebreide uitleg van stafrollen en een download voor staf filters.

Opmerkingen vooraf

Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk eerst goed op Google of of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier vast genoeg mensen rond die kunnen helpen.

Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk het volgende in je bericht en iedereen is blij.
code:
1
[spoiler]Naam speler[/spoiler]

Mist er iets? Toevoegingen? Wil je mede-auteur worden? Post het dan of DM de topicstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52
Can't wait! Ben erg benieuwd naar het nieuws eind september.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:17

Jebus4life

BE User

We zijn dus manager man kwijt (wist zelfs niet dat dat de naam was) en ze introduceren een nieuw logo.

Niet al te spannend voorlopig dus :9

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
Jebus4life schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:11:
We zijn dus manager man kwijt (wist zelfs niet dat dat de naam was) en ze introduceren een nieuw logo.

Niet al te spannend voorlopig dus :9
Nou als je twitter gevolgd heb dan was er spanning. Waren cryptische tweets door de baas van SI met End of an Era enzo :p Heel FM twitter in paniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Terranova schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:52:
[...]

Nou als je twitter gevolgd heb dan was er spanning. Waren cryptische tweets door de baas van SI met End of an Era enzo :p Heel FM twitter in paniek
Ik had er wel iets van meegekregen, ik had al paniek gezien genre "onee, ze stoppen met FM" 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Jebus4life schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Ik had er wel iets van meegekregen, ik had al paniek gezien genre "onee, ze stoppen met FM" 8)7
Dat zou wel een enorme domper geweest zijn, als ik even voor mezelf mag spreken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Jebus4life schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Ja of Miles Jacobson zelf stopt er mee ofzo
Jaap. schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:44:
[...]

Dat zou wel een enorme domper geweest zijn, als ik even voor mezelf mag spreken :p
Voor mij ook echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het wordt echt tijd voor een nieuwe UI en wat meer diepgang. Het meest vervelende vind ik het vele klikken en dat je naar een tijdje uitgekeken bent op het spel (zelfde interviews/vragen, spelers die toch wel naar vreemde clubs gaan, saaie wedstrijd sim., verandering van karakter manager bv. niet enkel door trainerscursus, maar misschien ook andere, ..).

Ik verwacht geen diepgaande veranderingen en ook niet veel nieuwe features, al zal ik het spel wel weer aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 07-08-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Interviews vind ik ook kansloos. Dit soort micro management mag er van mij wel uit. Dan heb ik liever dat je je bezig kan houden met sponsor deals. En ja je kunt alles uitbesteden, maar het kost allemaal data verwerking en zie zelden dat het iets oplevert.

Ook blijf ik me al jaren storen aan hoe snel de fitheid van spelers achteruit gaat. Je kunt op sommige posities niet eens een speler 3 keer achter elkaar laten spelen of ze zijn al bijna uitgeput. In het echt rouleert je ook niet om de 2 wedstrijden.

Ook mag van mij de ' instant result ' knop er wel inkomen. Soms ging ik westrijden op vakantie om iets sneller door het seizoen te gaan, maar de laatste 2 of 3 FM versies is er een bug dat je assistent dan maar gewoon het tweede elftal opstelt. Nou dat is ook weer niet de bedoeling ;). Heb er zelfs een melding van gemaakt op het sigames forum inclusief save game. Maar nog niet opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Christiano007 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:11:
Interviews vind ik ook kansloos. Dit soort micro management mag er van mij wel uit. Dan heb ik liever dat je je bezig kan houden met sponsor deals. En ja je kunt alles uitbesteden, maar het kost allemaal data verwerking en zie zelden dat het iets oplevert.

Ook blijf ik me al jaren storen aan hoe snel de fitheid van spelers achteruit gaat. Je kunt op sommige posities niet eens een speler 3 keer achter elkaar laten spelen of ze zijn al bijna uitgeput. In het echt rouleert je ook niet om de 2 wedstrijden.

Ook mag van mij de ' instant result ' knop er wel inkomen. Soms ging ik westrijden op vakantie om iets sneller door het seizoen te gaan, maar de laatste 2 of 3 FM versies is er een bug dat je assistent dan maar gewoon het tweede elftal opstelt. Nou dat is ook weer niet de bedoeling ;). Heb er zelfs een melding van gemaakt op het sigames forum inclusief save game. Maar nog niet opgelost.
Afgelopen jaar is het eerste jaar dat ik een skin heb gepakt met deze instant result knop. Voorheen speelde ik altijd op commentary only en dan ging je redelijk vlot door wedstrijden. In 2018 duurde dat dusdanig langer dat ik me eigenlijk na een paar wedstrijden al helemaal kapot ergerde, zoals ik ook hier en hier aan gaf. Op zich werkt zo'n instant result skin vlekkeloos, maar haalt toch een deel van de spanning tijdens wedstrijden weg.
Persoonlijk zou ik liever zien dat het wedstrijdverloop de optie heeft om deze nog vlotter/langzamer te zetten.

Interviews: eens. Alles wat mogelijk is geef ik uit handen en al die interviews voor wedstrijden met mindgames die niets opleveren etc negeer ik volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Christiano007 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:11:

Als je op vakantie gaat heb je normaal gezien 2 vinkjes, waarvan er eentje aangeeft dat je met je huidige tactiek/opstelling moet spelen indien het kan. Dat werkt behoorlijk goed.
*Mja, ik ga wel altijd 1 dag op vakantie als ik een wedstrijd wil simmen, nooit weken/maanden aan een stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jebus4life schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

Als je op vakantie gaat heb je normaal gezien 2 vinkjes, waarvan er eentje aangeeft dat je met je huidige tactiek/opstelling moet spelen indien het kan. Dat werkt behoorlijk goed.
*Mja, ik ga wel altijd 1 dag op vakantie als ik een wedstrijd wil simmen, nooit weken/maanden aan een stuk
Precies, 1 dag op vakantie met de vinkjes aan. En toch de reserves die spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Christiano007 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:55:
[...]

Precies, 1 dag op vakantie met de vinkjes aan. En toch de reserves die spelen :)
Serieus?
Dat is vervelend, heb daar nog nooit last van gehad. Alvast eens checken mocht ik onverwacht verliezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jaap. schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Afgelopen jaar is het eerste jaar dat ik een skin heb gepakt met deze instant result knop. Voorheen speelde ik altijd op commentary only en dan ging je redelijk vlot door wedstrijden. In 2018 duurde dat dusdanig langer dat ik me eigenlijk na een paar wedstrijden al helemaal kapot ergerde, zoals ik ook hier en hier aan gaf. Op zich werkt zo'n instant result skin vlekkeloos, maar haalt toch een deel van de spanning tijdens wedstrijden weg.
Persoonlijk zou ik liever zien dat het wedstrijdverloop de optie heeft om deze nog vlotter/langzamer te zetten.

Interviews: eens. Alles wat mogelijk is geef ik uit handen en al die interviews voor wedstrijden met mindgames die niets opleveren etc negeer ik volledig.
Ook grappig om te lezen dat ik dus niet de enige "oudgediende" ben die gewoon nog op commentaar bleef spelen.

Dat doet ik echt al jaren, ik heb nu wel de herhaling in 3d staan(alleen goals herhaling natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Terranova schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Ook grappig om te lezen dat ik dus niet de enige "oudgediende" ben die gewoon nog op commentaar bleef spelen.

Dat doet ik echt al jaren, ik heb nu wel de herhaling in 3d staan(alleen goals herhaling natuurlijk).
Oh, we zijn vast de enige niet niet. Ik heb 3d wel geprobeerd, maar qua graphics is het natuurlijk niet fantastisch (al is het de laatste jaren wel beter geworden) en het duurt me simpelweg te lang; ik wil wat sneller door een wedstrijd en uiteindelijk een seizoen gaan. Maar de meest belangrijke reden waarom ik het op commentary only deed is het zitten kijken en feitelijk niets doen als je zo'n wedstrijd helemaal kijkt; ik kreeg altijd zin om zelf te voetballen als ik zo'n wedstrijd op die manier keek en vervolgens startte ik Fifa op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jaap. schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

Oh, we zijn vast de enige niet niet. Ik heb 3d wel geprobeerd, maar qua graphics is het natuurlijk niet fantastisch (al is het de laatste jaren wel beter geworden) en het duurt me simpelweg te lang; ik wil wat sneller door een wedstrijd en uiteindelijk een seizoen gaan. Maar de meest belangrijke reden waarom ik het op commentary only deed is het zitten kijken en feitelijk niets doen als je zo'n wedstrijd helemaal kijkt; ik kreeg altijd zin om zelf te voetballen als ik zo'n wedstrijd op die manier keek en vervolgens startte ik Fifa op :+
Ik doe het eigenlijk om snel door de competitie heen te gaan, ik hou meer de fun uit het opbouwen van clubs/spelers etc. Snel resultaat halen vind ik meestal maar niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:27
Jaap. schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

Hier andersom, altijd als ik voetbal kijk krijg ik zin in FM en start ik die op. (Totdat m'n laptop overleed en voetbal kijken + FM spelen wat lastiger werd)

Ik speel trouwens 2D Klassiek, geen herhalingen en alles op 't snelst. Gaat ook behoorlijk rap moet ik zeggen.

Als gierige hollander toch even wachten tot ik 'm ergens voor 30-40 euro kan pre-orderen :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb 3D enkel bij Key Highlights. Tussen de highlights enkel commentary. En speed tussen highlights staat op 100% en gedurende highlights op 75%.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
vuurtjih schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:17:
[...]

Hier andersom, altijd als ik voetbal kijk krijg ik zin in FM en start ik die op. (Totdat m'n laptop overleed en voetbal kijken + FM spelen wat lastiger werd)

Ik speel trouwens 2D Klassiek, geen herhalingen en alles op 't snelst. Gaat ook behoorlijk rap moet ik zeggen.

Als gierige hollander toch even wachten tot ik 'm ergens voor 30-40 euro kan pre-orderen :+
Kijk eens bij FM Scout:
https://www.fmscout.com/a...nager-2019-steam-key.html

Al te koop voor €34.59 :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik hoop ook dat ze het scouting systeem weer veranderen naar hoe het was. Ik wil gewoon een scouting report van een speler ontvangen als hij gescout is. Ik mis met FM18 gewoon tig spelers omdat ik zelf naar de scouting centre moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Christiano007 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:53:
Ik hoop ook dat ze het scouting systeem weer veranderen naar hoe het was. Ik wil gewoon een scouting report van een speler ontvangen als hij gescout is. Ik mis met FM18 gewoon tig spelers omdat ik zelf naar de scouting centre moet gaan.
Ja, dat was makkelijker, maar de manier waarop het nu geïntegreerd is, is wel realistischer in mijn ogen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

demo31051987 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:25:
[...]

Ja, dat was makkelijker, maar de manier waarop het nu geïntegreerd is, is wel realistischer in mijn ogen.
Ik kan me niet voorstellen dat het realistisch is om scouting rapporten te missen. Dit moet gewoon anders . Realisme moet niet de gameplay verpesten. Scouting is immers super belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Christiano007 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:32:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat het realistisch is om scouting rapporten te missen. Dit moet gewoon anders . Realisme moet niet de gameplay verpesten. Scouting is immers super belangrijk.
Hoe denk je dat het in het echte leven gaat? Dat een Giovanni van Bronckhorst / Martin van Geel alle rapporten ontvangt? Nee, hij komt vanzelf bij de scouts als hij wat nodig heeft. Ik ben er wel aan gewend en zorg dat ik minimaal 1 keer per week naar mijn scoutcentrum ga. Ik vind het wel prima werken zo, maar over smaak valt niet te twisten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

demo31051987 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:37:
[...]

Hoe denk je dat het in het echte leven gaat? Dat een Giovanni van Bronckhorst / Martin van Geel alle rapporten ontvangt? Nee, hij komt vanzelf bij de scouts als hij wat nodig heeft. Ik ben er wel aan gewend en zorg dat ik minimaal 1 keer per week naar mijn scoutcentrum ga. Ik vind het wel prima werken zo, maar over smaak valt niet te twisten.
Als een trainer een specifiek rapport wilt van een speler dan verwacht hij echt wel een directe terugkoppeling. Niet van de globale scouting van talenten e.d. maar wel als hij vraagt om te kijken naar een specifieke speler.

En als ze het niet melden zou het minder erg zijn als je de laatst aangewezen spelers kunt zien en niet álle gescoutte spelers. Want bij mij zijn ze na 8 dagen gewoon weg en moet ik een hele lijst gaan filteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat scherm in 2018 is inderdaad drama. Klik ik dus ook standaard weg, ik ga echt niet elke keer weer 30 veel te onduidelijke rapportjes bekijken en weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
FM 2019 komt ook naar de Switch. Ik verwacht echter wel dat het gaat om de Touch versie net als FM 2018.

https://twitter.com/Footb...tatus/1032227278439243776

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteenMSc
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:17
demo31051987 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:44:
FM 2019 komt ook naar de Switch. Ik verwacht echter wel dat het gaat om de Touch versie net als FM 2018.

https://twitter.com/Footb...tatus/1032227278439243776
Inderdaad de Touch versie.
https://twitter.com/Footb...tatus/1032229289670762496

Het scoutsysteem vind ik ook niet zo top. Vooral dat je door moet klikken voordat je de plus- en minpunten hebt, vind ik niet lekker werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Net aangeschaft daar, je ontvangt hem in een paar minuten.

[ Voor 13% gewijzigd door Christiano007 op 31-08-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Dus als ik het goed begrijp krijg je ook de FM touch versie voor de iPad als je pre-orderd voor 35 euro bij FMscout? Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt en op welke wijze kun je dan de FM touch versie voor de iPad (gratis) downloaden?

• Rivanov
@matje90 Nee, dat is FM Touch voor de PC/Mac. FM Touch voor de iPad is een losse versie die je via de App Store moet kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gmPGPbH.png

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2018 00:20 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:26

Oxigeon

En zo is dat!

FM2016 is alweer mijn laatste game in de Football manager serie. Ik denk dat ik dit jaar toch maar weer eens ervoor ga om te gaan "UPDATEN". Ik weet niet of er veel gewijzigd is in die tijd. Maar meestal blijft eea toch allemaal ongeveer hetzelfde.

Gek trouwens dat ik maar 48uur FM2016 heb gespeeld waar ik voorheen naar mijn mening veel en veel meer heb gespeeld. FM is gewoon ideaal op de bank, op vakantie, in de trein, eigenlijk overal haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• matje90
Rivanov schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:18:
@matje90 Nee, dat is FM Touch voor de PC/Mac. FM Touch voor de iPad is een losse versie die je via de App Store moet kopen.

[afbeelding]
Ah oké thanks ik snap hem. Dus als ik crossplay wil met de iPad moet ik de pc versie kopen van 35 euro en de iPad versie van 21 euro

• Rivanov
matje90 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:15:
[...]

Ah oké thanks ik snap hem. Dus als ik crossplay wil met de iPad moet ik de pc versie kopen van 35 euro en de iPad versie van 21 euro
Ja, maar je moet dan op de PC / Mac ook de Touch versie spelen om op je iPad met dezelfde save verder te kunnen gaan. De normale versie heeft geen cross play met de iPad.

• matje90
Oké duidelijk Thanks.

• Rene44
  • Laatst online: 03-06 17:29
Ik heb fm17 en vond het een drama. Traag en veel te omslachtig om spelers te kopen of zelfs een simpele opstelling te maken. Grote blauwe vierkante laten spelers niet bij elkaar staan. En dan al die andere nonsense tussendoor. Interviews? Haircut? Nederlander please.

Kan iemand mij vertellen of deze game terug gaat naar de core: managen zonder teveel randgedoe? En krijgen topclubmanagers net als city en LFC nu eindelijk 300 miljoen te spenderen inplaats van al die budgetrestricties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:51
Rene44 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:13:
Ik heb fm17 en vond het een drama. Traag en veel te omslachtig om spelers te kopen of zelfs een simpele opstelling te maken. Grote blauwe vierkante laten spelers niet bij elkaar staan. En dan al die andere nonsense tussendoor. Interviews? Haircut? Nederlander please.

Kan iemand mij vertellen of deze game terug gaat naar de core: managen zonder teveel randgedoe? En krijgen topclubmanagers net als city en LFC nu eindelijk 300 miljoen te spenderen inplaats van al die budgetrestricties?
Heb je de touchversie gespeeld of de reguliere? Deze lijkt me meer aan te sluiten buiten jouw wensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Donderdag komt er nieuws over nieuwe functies van het spel volgens het Twitter account van Miles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Zo, FM19 kan ook in het rijtje. Besteld voor ~36 euro.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
weet iemand of fmscout een 'legale' dealer is van het spel. of is het net zoiets als g2play?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Rivanov
Of ze 100% legaal zijn weet ik niet, ze zijn wel te vertrouwen.

• Terranova
Rivanov schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:01:
Of ze 100% legaal zijn weet ik niet, ze zijn wel te vertrouwen.
legaal sowieso. Maar misschien is het grijze import waardoor de prijs wat lager is.

• vuurtjih

• SteenMSc
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:17
Van het forum, onderstreept door mijn voor het scannen (weggehaald omdat links niet te onderscheiden waren). Links zijn ook zelf toegevoegd.
Links naar uitgebreidere omschrijvingen en screenshots
Football Manager 2019 brings you closer the heart of the beautiful game than ever before. New features and enhanced game mechanics enable you to control your team in fresh and authentic ways, creating an ever more emergent way of storytelling.

Two core areas of the game, training and tactics, has received significant attention this season with the training module completely overhauled and the tactics creator upgraded to reflect innovations in the modern game.

Training Overhaul

Precisely modelled and verified on the professional game, new and bespoke sessions and schedules give you more control when preparing for your next fixture and developing your squad on the training pitch.

Tactical Innovation

Push the boundaries and create your own footballing philosophy with new styles that reflect the most popular tactical innovations in modern football, as well as an array of new team instruction options.

New Manager Induction

New to Football Manager? Get to know the game with an interactive tutorial that will introduce you to the fundamentals of football management and maps your route to the very top of the game.

Official Bundesliga License

All 36 teams from the Bundesliga and 2.Bundesliga are fully licensed with official logos, kits and player faces as well as trophies for the respective leagues.

Fresh Look

A restyled contemporary skin incorporates the Football Manager brand colours and gives FM19 a fresh, re-energised look.

Further additions include match improvements including VAR and goal line technology, agent feedback during transfer negotiations, manager environments,enhanced pre-match briefings, UI improvements, new Steam achievements and much more.

Over the coming weeks as we build towards the pre-release Beta, more features will drop on our social channels – so get following if you don’t already.
toon volledige bericht
De Bundesliga licentie is fijn, al was dit met mods ook te regelen. Hopelijk hoeven we nu niet het duitse team te fixen. Wel dus
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe trainen. Dit vond ik zelf een minder leuk deel. De teamtrainingen keek ik bijna nooit naar. Het advies van mijn assistent was lijdend behalve als er slechte resultaten waren. Het ziet er in ieder geval zeer gaaf uit (het trainingsgedeelte dan). De nieuwe look vind ik nog niet echt een succes. Vooral de labels bovenin zijn onduidelijk (waar je bij spelers ''development'',''reports'' etc. hebt staan).
Het tactische overzicht ziet er ook goed uit, al is het afwachten of het ook echt werkt zoals het beschreven is. De veranderingen die je maakt zijn in ieder geval duidelijker aangegeven.

[ Voor 27% gewijzigd door SteenMSc op 27-09-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Hierbij een filmpje over de nieuwe features van FM2019:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Football Manager 2019 Headline Feature News | The FM Show Season 2 Episode 2 #FM19

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
laatste wat ik gespeeld heb is fm touch 16. Ik speelde altijd touch omdat die persconferenties en half time teamtalk me irriteerde. maar nu toch besloten om voor de volledige versie te gaan. Ik ben erg benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Die persconferenties en teamtalks kan je ook door je assistent laten doen, hoef je niet helemaal zelf te doen. Kan overigens al een aantal versies (volgens mij al sinds FM13 ofzo?).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Er is meer informatie over work permits in FM 2019:

New #FM19Features revealed regarding work permit situations. New changes for #FM19 are;

- ability to get backroom advice regarding work permits
- work permit issues are taken into account better with the transfer system & board confidence
- You can now offer to loan to specific nations, to help with pesky work permit issues (for those in UK leagues, pre-Brexit
- Now will also the players have the option to reject a move if a work permit is rejected.
- managers have now the option to renew a contract or not if work permit is rejected
- ability to have a conversation with a player to try and persuade the player to join you despite work permit has been rejected
- conversations when you want to loan list a player who doesn't have a work permitand perhaps most importantly;
- the ability to see how long a player has to go until you can reapply for a work permit on a players profile in additional to receive a reminder from your staff when you can reapply

Bron: https://twitter.com/milessi & https://www.facebook.com/...er/posts/1826915050756762https://www.facebook.com/...er/posts/1826915050756762

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe aflevering van The FM Show. Dit keer gaan ze dieper in op de nieuwe tactics en alle wijzigingen die doorgevoerd zijn in FM 2019

Bekijk op YouTube
Football Manager 2019 Revamped Tactics | New Features and Tips | The FM Show Season 2 Episode 3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miles Jacobson van Sports Interactive heeft een lading nieuwe features bekend gemaakt voor FM19. Kijk hier voor de volledige lijst: https://fmupdate.nl/index...of-revealed-fm19features/

Episode 4 van The FM Show. Nu wordt er meer uitgelegd over de wijzigingen in de Scouting en Transfers.

Bekijk op YouTube
Football Manager 2019 Scouting and Transfers | New Features and Tips | The FM Show S2 Episode 4

[ Voor 32% gewijzigd door Extigo op 11-10-2018 20:24 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 08:44
Ik kijk er naar uit! Zelfs VAR in FM.... haha

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Aankomende week waarschijnlijk de beta :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
18 oktober toch waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
De beta komt minimaal 2 weken voor de daadwerkelijke release uit. Aangezien de release op 2 november staat, zal de beta uiterlijk 19 oktober uit komen. Dus dat wordt een druk weekend :)

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteren ook bevestigd door het FM twitter account, dat deze week “Beta week” is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TllinI8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Alvast de key aangeschaft. :)
I'm ready.

Jammer dat ze het dit jaar Football Manager 2019 Touch noemen. Nu staat het niet meer op volgorde. Slecht voor m'n OCD.

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/1ec757053657/Screenshot%202018-10-16%20at%2020.00.38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 07:15:
De beta komt minimaal 2 weken voor de daadwerkelijke release uit. Aangezien de release op 2 november staat, zal de beta uiterlijk 19 oktober uit komen. Dus dat wordt een druk weekend :)
Stomme vraag, maar is die beta meer zoals EA dat heeft met het access abonnement?
Of wordt hier nog naar feedback gekeken?

Ik hoop trouwens wel dat het iets makkelijker wordt spelers te verkopen en deze moves nog iets realistischer worden. Heb het altijd moeilijk spelers te verkopen o.a. met Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
HollowGamer schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:21:
[...]

Stomme vraag, maar is die beta meer zoals EA dat heeft met het access abonnement?

Ik hoop trouwens wel dat het iets makkelijker wordt spelers te verkopen en deze moves nog iets realistischer worden. Heb het altijd moeilijk spelers te verkopen o.a. met Arsenal.
Afgelopen jaren was het meer als je em gepreordered heb kan je in de beta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
HollowGamer schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:21:
[...]

Ze luisteren wel degelijk naar de community met betrekking tot bugs. Je zal ze echter wel op het forum van Sports Interactive moeten plaatsen. Er zitten verder geen voordelen aan behalve dan dat je de game eerder kan spelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Fingers crossed dat de Beta vandaag komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:44:
Fingers crossed dat de Beta vandaag komt! :)
Ik hoop het eerlijk niet. Ik moet vanavond nog even sporten (belofte maakt schuld) dus dat zou betekenen dat ik niet volledig van de beta kan genieten :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga er ook niet van uit.. ga nog steeds uit van vrijdag. Maar het zou een welkome verrassing zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:35
demo31051987 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:20:
[...]

Ze luisteren wel degelijk naar de community met betrekking tot bugs. Je zal ze echter wel op het forum van Sports Interactive moeten plaatsen. Er zitten verder geen voordelen aan behalve dan dat je de game eerder kan spelen.
Voordeel is toch ook dat de beta save gebruikt kan worden in de definitieve versie? Tenminste dat is het beeld dat ik altijd had.

Ik hoop al jaren op een goede stadion editor ala fifa manager. Misschien was dat wel te gedetailleerd, maar ik vind wel dat je meer regie/keuzes/opties etc mag hebben mbt het stadion. Maar goed, vrees dat dit er nooit in gaat komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Bean77 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Voordeel is toch ook dat de beta save gebruikt kan worden in de definitieve versie? Tenminste dat is het beeld dat ik altijd had.
Dat klopt, je kunt een game die gestart is in de beta gewoon doorspelen in de final versie. Dit is al een aantal jaren het geval.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
wildhagen schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:40:
[...]

Dat klopt, je kunt een game die gestart is in de beta gewoon doorspelen in de final versie. Dit is al een aantal jaren het geval.
Eigenlijk doe ik dat zelf nooit. Ik start altijd een aparte beta-save om de nieuwe onderdelen een beetje te leren kennen voordat ik mijn hoofdsave start. Ik zie te twijfelen tussen een standaard LLM-save en een European ABC-challenge. Die laatste gaat een hoop tijd kosten, maar lijkt me wel erg leuk.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bean77 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Ik hoop al jaren op een goede stadion editor ala fifa manager. Misschien was dat wel te gedetailleerd, maar ik vind wel dat je meer regie/keuzes/opties etc mag hebben mbt het stadion. Maar goed, vrees dat dit er nooit in gaat komen.
Savegames gaan gewoon door in de definitieve versie. Sterker nog, de Beta game wordt simpelweg geupdate naar de definitieve versie op releasedag.

Ik begin een nieuwe FM altijd met een Juventus savegame waarna ik overstap naar de Premier League. :)
Dit seizoen wordt wel leuk met Ronaldo. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2018 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
De YouTuber Lollujo heeft een aantal video's uitgegeven waarin de grote wijzigingen aan Scouting, Transfers, Tactics en natuurlijk Training worden uitgelegd. Persoonlijk vind ik deze video's erg handig om alvast te bekijken voordat de beta uitkomt.

Deze zijn hier te vinden:
YouTube: Football Manager 2019 | First Look & Review of FM19 Gameplay
YouTube: TRAINING IN FOOTBALL MANAGER 2019 | A first look at the new FM19 tra...
YouTube: TACTICS IN FOOTBALL MANAGER 2019 | A first look at the new FM19 tact...
YouTube: SCOUTING & TRANSFERS IN FOOTBALL MANAGER 2019 | A first look at ...

En hij heeftnog een leuke sessie met Miles Jacobson van Sports Interactive over het bouwen van een tactiek, in dit geval met Bayern Munchen: YouTube: FM19 TACTICS GUIDE WITH MILES JACOBSON | A Football Manager 2019 Tut...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kijk zelf het meeste uit naar de revamped tactics. Deze lijken nu een stuk realistischer te zijn en je hebt de mogelijkheid om meer te spelen met de verschillende onderdelen van het spel. Het feit dat je je team nu kan vertellen hoe ze moeten reageren wanneer ze de bal verliezen of bal winnen, zal erg fijn werken mits je goed naar de rollen van je spelers kijkt.

Ik ben bang dat het maken van een goeie tactiek heel veel tijd gaat kosten :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 21:24
Na een aantal jaartjes te hebben overgeslagen ga ik dit jaar weer aan de slag, echter heb ik mijn laptop al een aantal jaartjes niet geüpgraded. Aangezien ik graag een hoop competities laadt vroeg ik me af of het zinvol is alleen voor FM een nieuwe laptop aan te schaffen :)

Kan even niet checken wat ik precies heb op het moment maar volgens mij de eerste generatie i7 en 4gb ram. Ga ik er wat van merken als ik een 2018 i7 met 16gb koop of kan ik beter gewoon doorgaan met die oude?

Andere optie is zo'n microsoft surface tablet. Lijkt me lekker makkelijk op de bank en in bed FM'en, vraag me alleen af of het spel een beetje touch-proof is, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Malt007 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:06:
Na een aantal jaartjes te hebben overgeslagen ga ik dit jaar weer aan de slag, echter heb ik mijn laptop al een aantal jaartjes niet geüpgraded. Aangezien ik graag een hoop competities laadt vroeg ik me af of het zinvol is alleen voor FM een nieuwe laptop aan te schaffen :)

Kan even niet checken wat ik precies heb op het moment maar volgens mij de eerste generatie i7 en 4gb ram. Ga ik er wat van merken als ik een 2018 i7 met 16gb koop of kan ik beter gewoon doorgaan met die oude?

Andere optie is zo'n microsoft surface tablet. Lijkt me lekker makkelijk op de bank en in bed FM'en, vraag me alleen af of het spel een beetje touch-proof is, iemand hier ervaring mee?
Ik weet niet hoeveel competities je aan wilt zetten, maar het klinkt alsof je laptop prima in staat moet zijn om een normale hoeveelheid te kunnen draaien.

Ik heb persoonlijk geen ervaring met een Surface tablet, maar met de hoeveelheid sliders en knopjes die je nu nodig hebt voor de tactics en trainingen, lijkt het mij persoonlijk niet handig om dit op een tablet te doen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
demo31051987 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Ik weet niet hoeveel competities je aan wilt zetten, maar het klinkt alsof je laptop prima in staat moet zijn om een normale hoeveelheid te kunnen draaien.

Ik heb persoonlijk geen ervaring met een Surface tablet, maar met de hoeveelheid sliders en knopjes die je nu nodig hebt voor de tactics en trainingen, lijkt het mij persoonlijk niet handig om dit op een tablet te doen.
Meestal draaide ik sowieso alle grote competities, plus wat 2e divisies in Spanje, Engeland, Duitsland en dan nog Brazilië plus Argentinië. Denk dus rond de 10 stuks totaal. Ik ga het eerst wel proberen op mijn oude laptop, al is deze ook wat zwaar voor op schoot en hij wordt aardig warm ondertussen.

Als ik echt weer helemaal verslaafd ben zoals vroeger dan zal ik eens een kleinere en snellere laptop overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Malt007 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:06:

Ik speel fm2018 op een Microsoft Surface Pro 4 - i5 - 8 GB ram - 256 GB ssd.
Het spel is op sommige vlakken wel touchproof maar niet helemaal, ik gebruik eigenlijk altijd het toetsenbord (de type cover). Ik weet niet hoe het met de nieuwere generaties zit, maar mijn Surface Pro wordt toch wel heel warm bij het spelen en de batterij gaat ook niet erg lang mee. Mij lijkt het alsof je nog wel verder kan met je oude laptop, ik speel zelf graag op mijn surface maar zou specifiek voor fm niet meteen weer een surface kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
iMac93 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Ik speel fm2018 op een Microsoft Surface Pro 4 - i5 - 8 GB ram - 256 GB ssd.
Het spel is op sommige vlakken wel touchproof maar niet helemaal, ik gebruik eigenlijk altijd het toetsenbord (de type cover). Ik weet niet hoe het met de nieuwere generaties zit, maar mijn Surface Pro wordt toch wel heel warm bij het spelen en de batterij gaat ook niet erg lang mee. Mij lijkt het alsof je nog wel verder kan met je oude laptop, ik speel zelf graag op mijn surface maar zou specifiek voor fm niet meteen weer een surface kopen. :)
Ik zie in dat het redelijk debiel zou zijn om zo'n ding te kopen alleen voor FM, maar ja, het lijkt me wel heerlijk om zo te spelen. Jaren lang bij elke gelegenheid was ik aan het fm'en, mijn halve studententijd eraan verspild. Keek geen film of serie zonder dat ik met een laptopje op schoot zat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Malt007 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

Meestal draaide ik sowieso alle grote competities, plus wat 2e divisies in Spanje, Engeland, Duitsland en dan nog Brazilië plus Argentinië. Denk dus rond de 10 stuks totaal. Ik ga het eerst wel proberen op mijn oude laptop, al is deze ook wat zwaar voor op schoot en hij wordt aardig warm ondertussen.

Als ik echt weer helemaal verslaafd ben zoals vroeger dan zal ik eens een kleinere en snellere laptop overwegen.
Kan je mij het volgende misschien vertellen? Hoe meer landen en competities je kiest is dat alleen van toepassing voor bijvoorbeeld scouten dat je meer spelers vind? Of ook bijvoorbeeld dat je dan later trainer in die competitie kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
daltona schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:10:
[...]

Kan je mij het volgende misschien vertellen? Hoe meer landen en competities je kiest is dat alleen van toepassing voor bijvoorbeeld scouten dat je meer spelers vind? Of ook bijvoorbeeld dat je dan later trainer in die competitie kan worden?
Je hebt inderdaad meer spelers en dus uiteindelijk ook meer regens tot je beschikking. Daarnaast zie je ook wanneer welke banen er zijn van de clubs in de door jouw gekozen landen. Maar je kan halverwege je save altijd landen toevoegen of verwijderen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
[...]

Meestal is het idee dat ik dan een journey game kan doen maar uiteindelijk steek ik zoveel werk in 1 club dat ik daar 20-40 seizoenen blijf :-) duurt al gauw 3-4 seizoenen voor ik een club helemaal naar wens heb ingericht. Brazilie en Argentinie laadt ik altijd voor de regens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Bedankt heren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:59
Aan het einde van het seizoen kun je altijd nog competities verwijderen of toevoegen.
Je kunt dit in de loop van het seizoen al doen en in de zomer word het dan doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Ja, maar ook voor het actiever houden van de AI in die landen. Als je landen niet selecteert, of bijv. als alleen kijken, dan zijn de managers en clubs in die landen veel minder actief, dan wanneer je het land wel selecteert als speelbaar. Om bijv. de PSG's, City's, Bayerns en Barça's van deze wereld net zo competitief en aanwezig te houden als ze nu zijn, moet je ze wel laden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Jorgen schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Ja, maar ook voor het actiever houden van de AI in die landen. Als je landen niet selecteert, of bijv. als alleen kijken, dan zijn de managers en clubs in die landen veel minder actief, dan wanneer je het land wel selecteert als speelbaar. Om bijv. de PSG's, City's, Bayerns en Barça's van deze wereld net zo competitief en aanwezig te houden als ze nu zijn, moet je ze wel laden.
oke duidelijk, bedankt voor de info iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Beta vandaag. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GU5ylOS.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Vandaag? F*ck, goodbye social life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Haha even snel kopen en dit weekend alleen maar FM spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik wil btw een eigen ploeg gaan maken in Engeland, maar welke nadelen brengt de Brexit met zich mee? Anders word het miss toch maar Spanje 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
GluonC schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:48:
Ik wil btw een eigen ploeg gaan maken in Engeland, maar welke nadelen brengt de Brexit met zich mee? Anders word het miss toch maar Spanje 🤔
Wat in de vorige versies was vooral meer moeite met werkvergunning dat ik herinner. Dus meer moeite met spelers aantrekken. Maar dat lag ook aan de versie van de brexit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-06 15:05
Kan niet wachten om weer met een ploeg uit de Serie C door te stoten naar de Serie A! Voordat ik een hele club naar mijn hand heb gezet duurt meestal wel even. Vooral het vinden van een goede staf die qua filosofie aansluiten op de boogde speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:59
Fionzo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:57:
Kan niet wachten om weer met een ploeg uit de Serie C door te stoten naar de Serie A! Voordat ik een hele club naar mijn hand heb gezet duurt meestal wel even. Vooral het vinden van een goede staf die qua filosofie aansluiten op de boogde speelstijl.
Moeilijkste bij onderaan beginnen vind ik altijd het bestuur.
Vorige FM 2x een club van beneden naar boven gebracht en zodra we de promotie naar de hoogste divisie binnenhadden en er flink geld binnen kwam ging de bankrekening op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Traeces schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:51:
[...]

Wat in de vorige versies was vooral meer moeite met werkvergunning dat ik herinner. Dus meer moeite met spelers aantrekken. Maar dat lag ook aan de versie van de brexit.
Aaah, mooi zo, want ik probeer altijd zoveel mogelijk met jeugd te werken + spelers uit eigen land, dus dat moet wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
GluonC schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:27:
[...]

Aaah, mooi zo, want ik probeer altijd zoveel mogelijk met jeugd te werken + spelers uit eigen land, dus dat moet wel goed komen.
Als je een zware brexit krijg zal je haast wel met jeugd moeten werken haha :P hoop dat dit jaar de engelse talenten niet zo aso duur zijn......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Kan FM19 installeren dus de BETA is live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja hij is officieel live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yep. Downloading op m'n MacBook en iMac! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, eerst alle graphics (kits, logo's etc.) goed zetten en dan game starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Met welke club gaan jullie beginnen? Als het spel officieel uit is begin ik mijn eigen club. De komende 2 weken ga ik denk ik met MVV aan de slag. Wou eerst met Ajax beginnen maar daar ligt te weinig uitdaging voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Rivanov schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:50:
Zo, eerst alle graphics (kits, logo's etc.) goed zetten en dan game starten!
Die van vorig jaar kun je gewoon weer gebruiken neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Begin altijd de game met Juventus. :)

@GluonC Jep. Maar heb de afgelopen tijd alle nieuwe 2018/2019 kits gedownload. Dus die ga ik nu gebruiken. En vergeet de Real Name Fix ook niet!

https://www.fmscout.com/a-fm18-real-names-license-fix.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
GluonC schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:51:
Met welke club gaan jullie beginnen? Als het spel officieel uit is begin ik mijn eigen club. De komende 2 weken ga ik denk ik met MVV aan de slag. Wou eerst met Ajax beginnen maar daar ligt te weinig uitdaging voor me.
AFC Fylde, net als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Feyenoord zoals altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/22aaa18e7beb/Screenshot%202018-10-18%20at%2020.05.38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mocht iemand de instant result skin voor 2019 tegenkomen, dan hou ik me aanbevolen. Beviel vorig jaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
bijna geïnstalleerd. heb er zin an!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC