Football Manager 2018

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Afbeeldingslocatie: https://www.mmoga.com/images/content/Football_Manager_2018_Banner.jpg

Index

Introductie
Voorgaande edities op GoT
Nieuwe features
Screenshots
Handige links
Opmerkingen vooraf

Introductie

Op vrijdag 10 november 2017 nieuwe deel van Football Manager uit en kunnen veel liefhebbers weer het roer overnemen bij hun favoriete club.

Het spel staat al jaren te boek als één van de meest realistische weerspiegelingen van het voetbalwereldje.
Voor wie het spel niet kent, even een korte introductie. In Football Manager 2018 kruip je net als voorgaande jaren in de huid van een manager. Je kan daarbij kiezen uit een verschillende competities uit een flinke lijst aan landen. Je kan werkelijk alles in handen nemen, van de tactiek, contractonderhandelingen met spelers en bestuur tot de transfers. Tijdens het spelen denk je haast dat je echt een team leidt.

Oudere FM topics

[Multi] Football Manager 2017
[Multi] Football Manager 2016
[Multi] Football Manager 2015
[Multi] Football Manager 2014
[Multi] Football Manager 2013
[Multi] Football Manager 2012
[Multi] Football Manager 2011
[Multi] Football Manager 2010
\[PC/PSP] Football Manager 2009
[Multi] Football Manager 2008
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Systeemeisen

Nog niet bekend.

Nieuwe features

Vooralsnog laten de website en de social media kanalen nog niet veel nieuws zien. Wel staat op de website te lezen dat je 25% korting krijgt als je voor maandag 9 oktober de nieuwe versie aanschaft en de 2017 versie in je Steam bibliotheek hebt staan. Tevens verschaft deze aanschaf toegang tot de beta die ten minste twee weken voor de officiële release start. En als toetje krijg je bij aanschaf van de 2018 versie ook gratis toegang krijgt tot de Touch versie.

Op 29-09-2017 is onderstaande video verschenen waarin geruchten over de nieuwe versie worden besproken.

Video 08-10-2017:

Video 10-10-2017:

Video 12-10-2017:

Video 15-10-2017:

Video 17-10-2017:

Video 20-10-2017:

Video 22-10-2017:

Video 26-10-2017:

Screenshots

Nog niet bekend.

Handige links

Footballmanager.com - De officiele Football Manager-website.
Sigames.com - De site van de ontwikkelaars van Football Manager.
SI Community - Officiële forum van FM
FMInside.nl
ManUtd.nl
Sortitoutsi.net
Thedugout.tv
Passion4FM o.a. uitgebreide uitleg van stafrollen en een download voor staf filters.

Opmerkingen vooraf

Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk eerst goed op Google of of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier vast genoeg mensen rond die kunnen helpen.

Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk het volgende in je bericht en iedereen is blij.
code:
1
[spoiler]Naam speler[/spoiler]

Mist er iets? Toevoegingen? Wil je mede-auteur worden? Post het dan of DM de topicstarter.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Bam , de feature video komt morgen als het goed is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 11:43
Twijfel twijfel twijfel... Zal ik 'm kopen of niet. Speel helaas niet vaak genoeg meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Dan zou ik 'm als ik jou was lekker kopen als je er tijd voor hebt, wie weet scheelt dat dan ook nog weer een paar euro.

Zelf speel ik stiekem gedurende een jaar toch een paar honderd uur bij elkaar. Daarom direct toen het mogelijk was de pre order geplaatst. Het blijft een heerlijk spel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Ik heb ook maar een pre-order geplaatst voor de game. Heb ik inmiddels alle versies sinds 2013 in mijn Steam Library staan, dus dan kan deze niet ontbreken.

Jammer dat de feature-video nog niet veel laat zien, maar wat ik gezien heb is:
- Scouting verniewd
- Verbeteringen aan de match-engine (graphics)
- Dynamics (??)
- Ik zag iets met teamhiërarchie voorbij komen
- Iets met social groups
- AI verbeteringen
- Nieuw tactiekenscherm
- Medisch Centrum (nieuwe functionaliteit)

Het gaat toch weer kriebelen. Kan eigenlijk niet wachten tot het uitkomen van de beta.

[ Voor 0% gewijzigd door Extigo op 29-09-2017 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Niks boeiends nieuws dus?
Medical centre misschien wel leuk...

[ Voor 43% gewijzigd door Sleeon op 29-09-2017 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
De video is toegevoegd aan de OP.

Op zich wordt er inhoudelijk niet heel veel vermeld, maar daarentegen geeft Miles aan dat we dit kunnen verwachten in de vorm van meer video's de komende weken. Rustig afwachten dus.

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:22
Als je FM2018 nog niet hebt besteld, dit is denk ik de laagste prijs die je zal vinden.

https://www.instant-gamin...am-football-manager-2018/

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Sleeon schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:27:
Niks boeiends nieuws dus?
Medical centre misschien wel leuk...
Team hiërarchie zou ook wel interessant kunnen zijn.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

London_Wyverns schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
Als je FM2018 nog niet hebt besteld, dit is denk ik de laagste prijs die je zal vinden.

https://www.instant-gamin...am-football-manager-2018/
Moet de Beta wel bij in zitten anders betaal ik wel 3 euro meer :P

• Deadsy
Christiano007 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:35:
[...]

Moet de Beta wel bij in zitten anders betaal ik wel 3 euro meer :P
Link voor waar je hem met beta voor 36 euro krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
Bring it on! Iedere CM & FM gespeeld dus deze komt er sowieso. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
Ik twijfel ook nog, mijn systemen worden wat traag om het spel te draaien en heb niet heel veel tijd meer om te spelen. Goed voor 34 euro is het natuurlijk wel weer goed te doen. Had inderdaad gekeken naar de Steam actie maar dat resulteerde in toch nog 45 euro dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
Nog een video, nu over het scouting systeem

YouTube: Football Manager 2018 | New Scouting System | FM18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met de uitbreidingen aan het Scouting-systeem. Het ziet er naar uit dat je meer mogelijkheden krijgt om de juiste speler (in combinatie met Dynamics) voor je team te halen en dat je meer info krijgt wanneer je een speler scout. Ik was altijd al bezig om een speler iig over de 75% te scouten om de meeste attributes te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:17
Is de volledige versie een stuk zwaarder om te draaien dan de touch versie? Ik heb een macbook pro en ik ben benieuwd of hij daarop redelijk kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
hotymoty schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:06:
Is de volledige versie een stuk zwaarder om te draaien dan de touch versie? Ik heb een macbook pro en ik ben benieuwd of hij daarop redelijk kan draaien.
Ik zit er (alweer) aan te denken om inderdaad mijn laptop te vervangen door een Macbook, net als een aantal jaar geleden. Echter ben ik ook wel benieuwd naar de performance van FM op zo'n Macbook, aangezien dat de enige game gaat zien die ik wil gaan spelen.

Iemand hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jaap. schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

Ik zit er (alweer) aan te denken om inderdaad mijn laptop te vervangen door een Macbook, net als een aantal jaar geleden. Echter ben ik ook wel benieuwd naar de performance van FM op zo'n Macbook, aangezien dat de enige game gaat zien die ik wil gaan spelen.

Iemand hier? :)
hotymoty schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:06:
Bij deze:
https://www.fmscout.com/a...-system-requirements.html

De specs zijn niet veel anders dan die van FM 2017, behalve dan de grootte op de HDD. Deze is gegroeid van 3GB naar 7GB. En zowel FM 2018 als FM 2018 Touch hebben dezelfde specs.

[ Voor 83% gewijzigd door Extigo op 11-10-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ahh top, thanks! Dat moet dus wel goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
hotymoty schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:52:
Ahh top, thanks! Dat moet dus wel goedkomen!
Let op dat het hier gaat om de minimum eisen. De snelheid van de game zal ook veel te maken hebben met de hoeveelheid competities die je geselecteerd hebt en de grootte van je database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoe zal het scoutings pakket van Roda er dan uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Let op dat het hier gaat om de minimum eisen. De snelheid van de game zal ook veel te maken hebben met de hoeveelheid competities die je geselecteerd hebt en de grootte van je database.
Akkoord, dat het werkt was ik al wel van op de hoogte/overtuigd. Hetgeen waar ik specifiek nog wel benieuwd naar ben (en niet echt iets over hebben kunnen vinden) is hitte/geluid. Wordt het ding loeiheet en blaast het als een stofzuiger of valt dat ook wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jaap. schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:05:
[...]

Akkoord, dat het werkt was ik al wel van op de hoogte/overtuigd. Hetgeen waar ik specifiek nog wel benieuwd naar ben (en niet echt iets over hebben kunnen vinden) is hitte/geluid. Wordt het ding loeiheet en blaast het als een stofzuiger of valt dat ook wel mee?
Helaas kan ik je daar niet bij helpen om dat te bepalen. Ik speel de game op mijn desktop en ben helaas niet in het bezit van een Macbook. Misschien is er iemand die FM 2017 speelt op een Macbook en aangezien de specs gelijk zijn, zal FM 2018 waarschijnlijk hetzelfde draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

Helaas kan ik je daar niet bij helpen om dat te bepalen. Ik speel de game op mijn desktop en ben helaas niet in het bezit van een Macbook. Misschien is er iemand die FM 2017 speelt op een Macbook en aangezien de specs gelijk zijn, zal FM 2018 waarschijnlijk hetzelfde draaien.
Geen probleem, toch bedankt voor je replies. Mocht iemand wel FM17 op een MacBook spelen hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Speel al jaren Football Manager op een MacBook. Voorheen MacBook Pro 15" Retina en nu MacBook 12" Retina. Loopt prima. Speel het ook op m'n 27" iMac 5K en daar loopt het dankzij de Intel i5 processor natuurlijk beter dan op de M3 processor in de MacBook, maar het werkt gewoon.

Dus wat voor MacBook wil je gaan gebruiken? Dat is wel handig om te weten. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 11:43
Jaap. schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:55:
[...]

Geen probleem, toch bedankt voor je replies. Mocht iemand wel FM17 op een MacBook spelen hoor ik het graag.
Ik speel FM17 op een MacBook Pro 13" early 2011 met 4GB ram. Nog gewoon te doen. Heb altijd twee speelbare competities en een stuk of vijf die ik volg. Het is absoluut niet traag. Kan sneller natuurlijk.

Heb je Chrome bijv ernaast open dan merk je dat switchen tussen beide wat tijd kan kosten. Enkel FM17 spelen kan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:58:
Speel al jaren Football Manager op een MacBook. Voorheen MacBook Pro 15" Retina en nu MacBook 12" Retina. Loopt prima. Speel het ook op m'n 27" iMac 5K en daar loopt het dankzij de Intel i5 processor natuurlijk beter dan op de M3 processor in de MacBook, maar het werkt gewoon.

Dus wat voor MacBook wil je gaan gebruiken? Dat is wel handig om te weten. ;)
Draicon schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:25:
[...]

Ik speel FM17 op een MacBook Pro 13" early 2011 met 4GB ram. Nog gewoon te doen. Heb altijd twee speelbare competities en een stuk of vijf die ik volg. Het is absoluut niet traag. Kan sneller natuurlijk.

Heb je Chrome bijv ernaast open dan merk je dat switchen tussen beide wat tijd kan kosten. Enkel FM17 spelen kan zonder problemen.
Vooropgesteld dat ik het nog niet zeker weet, maar ik overweeg een MacBook Pro. Qua formaat twijfel ik tussen de 13 en 15; 13 (3.1ghz/256gb) heeft de voorkeur, onder voorbehoud dat het niet helemaal te klein wordt. Ook prijstechnisch is de 13 natuurlijk interessanter, al is dat geen dealbreaker.

Hoe ervaren jij dat de 12/13 inch? Zie je wel hetzelfde als op je iMac? En hoe zit dat met hitte/geluid als je er mee op de bank zit bijvoorbeeld? Heb je het idee dat je met een magnetron op schoot naar een stofzuiger luistert of kan je wellicht ook prima de TV volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De MacBook heeft geen fan dus die blaast sowieso niet. En ik kan alles prima zien. De game scaled natuurlijk gewoon mee. Vanzelfsprekend speelt het het prettigst op de iMac omdat die het snelst is en het grootste scherm heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Kan iemand mij uitleggen wat de grootste verschillen qua diepgang zijn met de normale versie van FM18 en de versie voor ipad? Heb geen enkele ervaring maar wil wel graag eens aan de gang met FM. Is een ipad versie dan voldoende om uit te vinden of het echt iets voor mij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ik zie net weer een nieuwe video verschijnen op de Youtube van Football Manager:
YouTube: Football Manager 2018 | Tactical Revamp | FM18

Dit keer over het herzien van de tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
Begint steeds leuker te worden na het zien van al die video's, de verwachtingen zijn hoog iig.

[ Voor 79% gewijzigd door London_Wyverns op 12-10-2017 18:27 . Reden: Dubbelpost video link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
London_Wyverns schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:45:
Begint steeds leuker te worden na het zien van al die video's, de verwachtingen zijn hoog iig.
Helemaal eens. Begin stiekem ook wel nieuwsgierig te worden naar de start van de beta, maar hierover is nog geen nieuws gemeld (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jaap. schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

Helemaal eens. Begin stiekem ook wel nieuwsgierig te worden naar de start van de beta, maar hierover is nog geen nieuws gemeld (voor zover ik weet).
Die verschijnt twee weken voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Jaap. schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:05:
[...]

Dit klopt wel. Ik speelde vorig jaar FM 2017 Touch en mijn Macbook ging toch wel flink stofzuigen ja. Ik had hier vooral last van als ik in mijn bed speel op mijn dekens. Op een bureau is het prima te doen, maar hij wordt wel warm en maakt veel geluid. Zo erg is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
hotymoty schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:48:
[...]

Dit klopt wel. Ik speelde vorig jaar FM 2017 Touch en mijn Macbook ging toch wel flink stofzuigen ja. Ik had hier vooral last van als ik in mijn bed speel op mijn dekens. Op een bureau is het prima te doen, maar hij wordt wel warm en maakt veel geluid. Zo erg is dat toch niet?
Dat ligt aan de mate van warmte en geluid. Ik ben er nu wat meer gefixeerd op omdat mijn huidige (oude) laptop echt erg warm wordt en daardoor af en toe even verplaatst moet worden als ik 'm op schoot heb. Daarnaast is het geluid de laatste tijd ook echt fors toe neemt, tot een hinderlijk niveau. Al zal dat ook te maken hebben met dat ik best een oud beestje heb.
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Die verschijnt twee weken voor release.
Ten minste twee weken voor de release staat er. Dus dat zou ook nog eerder kunnen zijn eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
In de afgelopen 3 jaar heeft FM de volgende release dates voor de beta en full-game:

GameBetaReleaseVerschil
FM 201718 okt4 nov17 dagen
FM 201628 okt13 nov16 dagen
FM 201523 okt7 nov15 dagen

Als de trend zich doorzet, zou het nu 18 dagen voor release moeten zijn, wat inhoudt dat we de beta kunnen verwachten op 23 oktober kunnen verwachten.

We wachten geduldig af :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
demo31051987 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:49:
In de afgelopen 3 jaar heeft FM de volgende release dates voor de beta en full-game:

GameBetaReleaseVerschil
FM 201718 okt4 nov17 dagen
FM 201628 okt13 nov16 dagen
FM 201523 okt7 nov15 dagen

Als de trend zich doorzet, zou het nu 18 dagen voor release moeten zijn, wat inhoudt dat we de beta kunnen verwachten op 23 oktober kunnen verwachten.

We wachten geduldig af :P
Oef, dan word het met Football Manager 2090 een beetje afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Deadsy schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:18:
[...]

Oef, dan word het met Football Manager 2090 een beetje afzien.
Dat wordt een lange beta periode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Volgende video:
YouTube: Football Manager 2018 | Sports Science Overhaul | FM18

Dit keer over het herzien van Sports Science. Ziet er interessant uit en zorgt voor meer diepgang m.b.t. fitness en injuries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nog zo ver weg.
Zit nu al na te denken met welke club ik ga spelen, aangezien ik 2017 niet heb gespeeld wil ik me het wat makkelijker maken om aan de nieuwe dingen te wennen. Dus ik zal niet met een Roda of amateur club beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Deadsy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:04:
Nog zo ver weg.
Zit nu al na te denken met welke club ik ga spelen, aangezien ik 2017 niet heb gespeeld wil ik me het wat makkelijker maken om aan de nieuwe dingen te wennen. Dus ik zal niet met een Roda of amateur club beginnen.
Ik begin in de bèta altijd met Feyenoord om zo de game een beetje te leren kennen en de nieuwe functies uit te proberen. Als de volledige game uitkomt, ga ik waarschijnlijk een LLM save starten. In welke competitie dit zal zijn, zal afhankelijk zijn van de competitie-uitbreidingen in de Workshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
Ik begin met mijn favoriete club uit Engeland, Leyton Orient. Vorig jaar gedegradeerd uit League Two en komt nu uit in de National League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik begin altijd met Ajax om dezelfde reden als Demo31051987; nieuwe features leren kennen en zien wat wel/niet werkt. En dan wil ik dit jaar (wederom) proberen een langlopende carrière in Engeland te starten en een team richting de BPL te loodsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik ga eens ff lekker afwachten en kijken hoe ze die Brexit rommel geïmplementeerd hebben in FM2018.
In FM2017 heb ik blijkbaar de meest harde variant van de Brexit getroffen (random kans) waardoor er echt geen zak meer aan is om bij een niet topploeg te spelen in Engeland.
Als ze dit soort dingen blijven doen die in 1 klap je save game totaal vernaggelen, dan ga ik denk ik maar eens een keer overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax en Feyenoord zijn inderdaad perfecte clubs om mee te starten om dingen mee te leren.
Heb daarom in het verleden vaak Ajax gepakt.

De meest zware variant van de Brexit acht ik in werkelijkheid zeer onwaarschijnlijk dus ik vind het jammer als die er nog steeds in zou zitten.

Aan de ene kant trekt Ajax me weer, maar ook een Liverpool.
Zou graag met FC bal op het dak beginnen maar er is teveel nieuwe zooi voor mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 17-10-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
toolkist schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:21:
Ik ga eens ff lekker afwachten en kijken hoe ze die Brexit rommel geïmplementeerd hebben in FM2018.
In FM2017 heb ik blijkbaar de meest harde variant van de Brexit getroffen (random kans) waardoor er echt geen zak meer aan is om bij een niet topploeg te spelen in Engeland.
Als ze dit soort dingen blijven doen die in 1 klap je save game totaal vernaggelen, dan ga ik denk ik maar eens een keer overslaan.
Je kon in 17 heel die Brexit onzin uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Sleeon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:43:
[...]

Dat klopt, zie http://steamcommunity.com...filedetails/?id=822126509. Ik verwacht dan ook dat er snel een mod komt die dit uit kan schakelen voor FM 2018. Zelf speelde ik wel met Brexit aan en had ik gelukkig een hele milde variant waarbij alle spelers uit de EU altijd een werkvergunning krijgen. Ik begrijp wel dat een zware variant een LLM save in Engeland haast onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Weet iemand een goedkope plek waar je ook de demo krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Deadsy schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:25:
Weet iemand een goedkope plek waar je ook de demo krijgt?
Bij FM Scout is hij €42,57: https://www.fmscout.com/a...nager-2018-steam-key.html. Anders kan je altijd nog kijken via andere kanalen als Kinguin of G2A.com, al weet ik niet of je daar ook de bèta bij krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
demo31051987 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:51:
[...]

Bij FM Scout is hij €42,57: https://www.fmscout.com/a...nager-2018-steam-key.html. Anders kan je altijd nog kijken via andere kanalen als Kinguin of G2A.com, al weet ik niet of je daar ook de bèta bij krijgt.
Bedankt, was helemaal niet in me opgekomen om op de site van FMscout te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 15:58
Heb hem via DLGamer, steamkey al binnen :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
JoteW schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:14:
Heb hem via DLGamer, steamkey al binnen :)
i.c.m. beta access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
De volgende video is uit:
YouTube: Football Manager 2018 | Matchday Experience | FM18

De wijzigingen aan de engine zijn niet echt goed in beeld gebracht, dus die kan ik pas beoordelen bij de beta. Maar de analysis en tactics screen zien er heel anders uit en in mijn ogen is dit een goede verandering. Je kan sneller directe analyses uitvoeren om te zien of je je team via de flanken moet laten spelen i.p.v. door het midden.

Kan niet wachten tot de beta uitkomt! :)

[ Voor 57% gewijzigd door Extigo op 20-10-2017 17:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 19:31
Bedankt jongens! Mij voorgenomen dit jaar over te slaan, maar Door jullie enthousiasme gaat het ook hier weer kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sleeon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:43:
[...]

Daar kwam ik helaas enkele seizoenen te laat achter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
AequitasII schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:11:
Bedankt jongens! Mij voorgenomen dit jaar over te slaan, maar Door jullie enthousiasme gaat het ook hier weer kriebelen
Sorry hè :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb hem hier besteld:

https://2game.com/football-manager-2018

Met de code allkeyshop krijg je nog een paar pond korting. Kwam op 31 euro nog iets uit en kreeg de key in 5 minuten.

Mét Beta

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 21-10-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
En de laatste video van Football Manager 2018:
*Zie post hierboven*

De wijzigingen aan het transfer gedeelte zien er goed uit en geven in mijn ogen de mogelijkheid om spelers nog beter aan je te binden, al zullen de concurrenten natuurlijk ook gebruik maken van deze mogelijkheden.

Nu is het wachten op de bèta en eerlijk gezegd kan ik niet wachten om te kijken hoe FM 2018 speelt en wat ik er van kan maken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ben bang dat het vandaag niets wordt voor de release van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Komt toch ook vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Hoe kom jij op vrijdag? Ik kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Hoe kom jij op vrijdag? Ik kan hier niets over vinden.
Uiterlijk vrijdag, maar kan elk moment gereleased worden, aldus Miles Jacobsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jaap. schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Uiterlijk vrijdag, maar kan elk moment gereleased worden, aldus Miles Jacobsen.
Ah ok. Dat is natuurlijk de release-date min 2 weken. Maar ik zag een post van Antoine Griezmann dat hij de beta al speelt. Ik hoop nog steeds op vandaag of morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://images.performgroup.com/di/library/GOAL/4f/56/griezmann-fm_qi68kewlovyv15s81ckp3u3jr.jpg?t=1049630943

Niet echt een gadgetfreak die Griezmann (oud model MacBook Pro) :+

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 23-10-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Rivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:
[afbeelding]

Niet echt een gadgetfreak die Griezmann (oud model MacBook Pro) :+
Het kan dus wel op een Pro, (zelfs een oude). Ik ben er nog steeds niet uit of zo'n pro nu voor mij ook de uitkomst is.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jaap. schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Het kan dus wel op een Pro, (zelfs een oude). Ik ben er nog steeds niet uit of zo'n pro nu voor mij ook de uitkomst is.. :+
Natuurlijk kan dat. Speel al járen Football Manager op een Mac. (diverse MacBook's, MacBook Pro's en iMac's door de jaren heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Rivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Natuurlijk kan dat. Speel al járen Football Manager op een Mac. (diverse MacBook's, MacBook Pro's en iMac's door de jaren heen)
Ik ga je wel even een PM sturen met wat vragen, vervuil ik het topic ook niet onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Dat is een screenshot van een Alpha versie, niet de beta volgens miles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Christiano007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:32:
Dat is een screenshot van een Alpha versie, niet de beta volgens miles
Dus we moeten allemaal prof voetballer worden en dan mogen wij ook de alpha spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:46
Deadsy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Dus we moeten allemaal prof voetballer worden en dan mogen wij ook de alpha spelen?
Er zijn wel meer mensen die de alpha mogen speler, niet alleen profvoetballers.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

of bij een club werken die met ze samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gelukkig want prof voetballer worden zou denk ik niet meer lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Zie https://www.fmscout.com/a-fm18-beta-release-day.html

Hier wordt gesproken dat er geruchten zijn dat de beta vandaag komt. Op Twitter kan ik er verder niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Denk zelf dat het morgen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

demo31051987 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:01:
Zie https://www.fmscout.com/a-fm18-beta-release-day.html

Hier wordt gesproken dat er geruchten zijn dat de beta vandaag komt. Op Twitter kan ik er verder niets over vinden.
Vandaag komt hij zeker niet, heeft SI al gemeld: https://community.sigames...dComment&comment=11001390

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Geduld, een schone zaak Demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Dat weet ik, maar het is zo moeilijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Morgen ben ik eerder thuis, dus zou mij wel goed uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

Dat weet ik, maar het is zo moeilijk. :P
Helemaal eens, het kan mij ook niet vroeg genoeg haha. Ik gok dat het gewoon vrijdag wordt; net voor het weekend..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Duidelijk van Miles op twitter:

In other news, and to save Twitter bandwidth, the #FM18 beta will definitely not be tonight or tomorrow. Most likely Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ter info. Miles werkt bij Sports Interactive.

https://mobile.twitter.com/milesSI/status/922889178882478082

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Christiano007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:20:
Duidelijk van Miles op twitter:

In other news, and to save Twitter bandwidth, the #FM18 beta will definitely not be tonight or tomorrow. Most likely Friday.
Ik kan goed voorspellen gokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:07
:) wohoo lang weekend vrij, dat wordt leuk

Benieuwd naar alle nieuwe features, vindt het toch behoorlijk veel wat ze toevoegen.
En natuurlijk talentjes jagen bij het eerste transferseizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik moet zeggen dat die video's mijn belangstelling voor dit jaar serieus aangewakkerd hebben. Zoals gewoonlijk start ik met Manchester United, om daarna een carrière te doen met STVV en eentje waarbij ik wat rondzwerf. In FM17 een langere game gehad waar ik bij MVV begonnen ben en via Standard Luik, Hannover en Sevilla bij AC Milan terechtgekomen ben. 15 seizoenen in totaal :-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicky83
  • Laatst online: 13-03 18:27
Hoi zijn er hier mensen die football manager 2018 via steam kopen krijg je na het betalen gelijk de code opgestuurd zodat he het spel kan instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Nicky83 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:58:
Hoi zijn er hier mensen die football manager 2018 via steam kopen krijg je na het betalen gelijk de code opgestuurd zodat he het spel kan instaleren?
Ik heb de game via Steam gekocht en deze stond direct na betaling in mijn bibliotheek. Ik heb verder geen code toegestuurd gekregen. Zodra de beta uitkomt, kan ik deze dus direct installeren via de Steam-bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Steam stuurt nooit codes op, het gaat direct in je library.

Alleen key sites sturen keys op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicky83
  • Laatst online: 13-03 18:27
Oke Dankje voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Nieuwe video: YouTube: Match Engine | Football Manager 2018

Een korte video waarin de verbeteringen in de match engine worden getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DLgamer claimt vanavond 19.00 als release van de beta, en een of andere Deense site blijkbaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
toolkist schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:04:
DLgamer claimt vanavond 19.00 als release van de beta, en een of andere Deense site blijkbaar ook.
Ik kreeg de mail van DLGamer ook, maar waar zie je die beta release dan? Kijk ik zo scheef?

Never mind, ik moet inderdaad een bril :X

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 26-10-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Is inmiddels al wel ontkracht door Miles
[Edit]
Net tweet ie over t proces van live brengen: "production meeting, QA meeting, comms meeting, email from me to SEGA, upload the code, email from SEGA to Steam"

En nu tweet ie dat ie diverse meetings in gaat... >:)

[ Voor 73% gewijzigd door toolkist op 26-10-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Beta is LIVE! Ik ben hem nu aan het downloaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
demo31051987 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:53:
Beta is LIVE! Ik ben hem nu aan het downloaden! :)
Nice, ik zag em niet en moest Steam ff opnieuw opstarten.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste