Football Manager 2018

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
demo31051987 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:53:
Beta is LIVE! Ik ben hem nu aan het downloaden! :)
Maar.... maar....maar. Ik moet morgen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Hoppaaaa.

Tot ooit ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Good luck all :)

Ohja, en have fun :+

[ Voor 44% gewijzigd door Jaap. op 26-10-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 16:40
Game met Ajax begonnen :-) Ben benieuwd wat er allemaal nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
pjotrski71 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:09:
Game met Ajax begonnen :-) Ben benieuwd wat er allemaal nieuw is.
Bij mij in ieder geval het gebrek aan staff... Bergkamp is bijvoorbeeld helemaal verdwenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Da's alvast vooruitlopend op volgend seizoen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hij zit geeneens in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
toolkist schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:24:
[...]

Bij mij in ieder geval het gebrek aan staff... Bergkamp is bijvoorbeeld helemaal verdwenen ;)
Inderdaad, druk bezig om trainers aan te stellen. Ziyeck doet ook al meteen moeilijk na 2 dagen. Bod van Juve van 14,5 miljoen afgewezen. Moet toch minimaal 25 worden lijkt me :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pjotrski71 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:39:
[...]

Inderdaad, druk bezig om trainers aan te stellen. Ziyeck doet ook al meteen moeilijk na 2 dagen. Bod van Juve van 14,5 miljoen afgewezen. Moet toch minimaal 25 worden lijkt me :-)
Vooral in de huidige markt.
Vraag me af wat mijn kansen zijn om Younes voor 10+ kwijt te raken

Damn ik heb geen medical staff etc. Word dus eerst flink werken om hier wat aan te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 26-10-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:25
Yes, ik heb het ook binnen! Gelijk begonnen met Heerenveen, as always. Zoals elk jaar is de selectie weer heerlijk overrated (bv. Odegaard, Zeneli, Mihajlovic(!!) Pierie).

[ Voor 4% gewijzigd door AequitasII op 26-10-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
pjotrski71 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:39:
[...]

Ik was vergeten om attribute masking uit te zetten, wat ik echt rete irritant vind.. dus besloten om een nieuwe game te maken.. en toen begon AFC Fylde (mn laatste FM2017 game) toch meteen wel weer te kriebelen.. Dus dat is nu meteen maar m'n nieuwe game geworden.
Viel me bij Ajax wel op dat er direct alweer veel interesse was van grote clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nouri zit er gewoon in en staat dat hij in 2020 met pensioen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
toolkist schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

en toen begon AFC Fylde (mn laatste FM2017 game) toch meteen wel weer te kriebelen.. Dus dat is nu meteen maar m'n nieuwe game geworden.
Ik had het zelfde toen ik een club moest kiezen, al is het bij mij Villanovense uit Spanje geworden. Toch ietwat huiverig voor het hele Brexit verhaal, dus maar in Spanje begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Iemand een tip voor een sterke linksback voor Ajax?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mitchel Dijks (je vroeg erom, breed is ie wel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Het simuleren van wedstrijden duurt wel een stuk langer of ligt dat aan mij? Ik speel altijd op 'alleen commentaar' en dan op de hoogste snelheid, maar een wedstrijd simuleren duurt nu best lang in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ziet er op het eerste oog goed uit allemaal weer.

Heb meteen ff de hele game ingesteld zoals ik hem wil hebben, en alvast mijn team gekozen.

Ik ga starten met 34 leagues in 11 landen in een large database, en ik start met York, in de Conference North. Kijken of ik die naar de Premier League kan brengen :)

Vanavond maar eens echt in duiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 27-10-2017 04:23 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar wegens ontbrekende licenties. Zullen wel te duur zijn geweest ofzo.
Nouri zit wil nog in de game en dat is blijkbaar na overleg met, of op verzoek van Ajax.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
Zo, ook maar even aangeschaft alvast. Ben de Betea nu aan het installeren op m'n MacBook.
Vanavond even op m'n iMac zetten. :)
Ben benieuwd!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:27:
[...]

Blijkbaar wegens ontbrekende licenties. Zullen wel te duur zijn geweest ofzo.
Nouri zit wil nog in de game en dat is blijkbaar na overleg met, of op verzoek van Ajax.
Bron
Maar wat is dan de reden dat Ajax helemaal geen staf heeft behalve winter en Spijkerman.
Zet er dan nep namen neer.

Ook had ik geen scouts of medische staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:45:
[...]

Maar wat is dan de reden dat Ajax helemaal geen staf heeft behalve winter en Spijkerman.
Zet er dan nep namen neer.

Ook had ik geen scouts of medische staf.
Geen idee, is dus ook gemeld als bug. Je zou verwachten dat de optie om staff toe te voegen aan teams dan zn werk doet, maar dat is dus niet t geval.

Overigens zullen ze Spijkerman wel hebben laten zitten zodat je in ieder geval 1 van die niksnutten kunt ontslaan, als je allereerste actie

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 27-10-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
Ik heb af en toe dat FM compleet hangt, meer last van? Speel in een window, heb alle laatste drivers etc. Net tijdens VVV-AJAX in de 72 min hangt ie compleet, kan dan niks anders dan process killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja belachelijk, hoe kun je de grootste club van Nederland, en 1 met zoveel europa bekers zó neerzetten in FM. Doe dan idd gegenereerde stafleden dat je iig spelers normaal kunt trainen. Nu loop je al achter terwijl je in de voorbereiding zit. Of maak compleet rare namen maar wel de specs van de huidige staf.

Kan er met de pet niet bij, wel kunnen regelen dat Nouri er bij zit, maar kansloze trainers...nee dat lukt niet want dat is een licentie probleem.

Voor de rest vallen de skins me erg tegen, het scouten is mij nog niet erg verhelderend. Ik ben gewoon gewend dat als ik iemand scout dat ik de volgende dag (oid) een scoutingsrapport krijg. Nu moet ik lastig gaan zoeken in een menu dat iemand er mee bezig is. En ook het zoeken naar spelers/staf zoals dat altijd ging zit nu ín een extra menu. Frustrerend en onnodig.

[ Voor 28% gewijzigd door Christiano007 op 27-10-2017 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Christiano007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:42:
Ja belachelijk, hoe kun je de grootste club van Nederland, en 1 met zoveel europa bekers zó neerzetten in FM. Doe dan idd gegenereerde stafleden dat je iig spelers normaal kunt trainen. Nu loop je al achter terwijl je in de voorbereiding zit. Of maak compleet rare namen maar wel de specs van de huidige staf.

Kan er met de pet niet bij, wel kunnen regelen dat Nouri er bij zit, maar kansloze trainers...nee dat lukt niet want dat is een licentie probleem.

Voor de rest vallen de skins me erg tegen, het scouten is mij nog niet erg verhelderend. Ik ben gewoon gewend dat als ik iemand scout dat ik de volgende dag (oid) een scoutingsrapport krijg. Nu moet ik lastig gaan zoeken in een menu dat iemand er mee bezig is. En ook het zoeken naar spelers/staf zoals dat altijd ging zit nu ín een extra menu. Frustrerend en onnodig.
Vergeet niet dat het een beta is he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dan nog is het erg slecht.

En dat je nu met scouten via het menu en rapport moet inzien vind ik ook onnodig lastig.

Moet nog steeds kijken hoe ik scouts en opdracht geef. Maar neem aan dat ik daarvoor een chief scout nodig heb en die krijg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
Zo, eindelijk weer thuis van mn werk en boodschappen doen. Het is anders zo lullig voor mijn vrouw en zoon dat er geen eten in huis ligt :P

Inmiddels begonnen met mijn beta-save met Feyenoord. Ik moet zeggen dat de Dark-theme er goed uit ziet. Ik heb nog niet veel met scouting gedaan, dus ik kan niet oordelen of ik dezelfde mening heb als de mensen hierboven. De match-engine ziet er prima uit en ook het maken van tactieken werkt goed. Die groene/rode vlakken helpen wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Kort gezegd vind ik het nog niet zo'n succes eigenlijk.. Gister een anderhalf uur gespeeld en uiteindelijk een crash gehad waardoor mijn save onherlaadbaar werd. Vanmiddag weer een uur of twee gespeeld met Ajax dit keer en het voelt allemaal erg laggy en onstabiel aan. Beta i know, maar wel anders dan andere jaren. Meer dergelijke ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 27-10-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jaap. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:39:
Kort gezegd vind ik het nog niet zo'n succes eigenlijk.. Gister een anderhalf uur gespeeld en uiteindelijk een crash gehad waardoor mijn save onherlaadbaar werd. Vanmiddag weer een uur of twee gespeeld met Ajax dit keer en het voelt allemaal erg laggy en onstabiel aan. Beta i know, maar wel anders dan andere jaren. Meer dergelijke ervaringen?
Net m'n eerste crash gehad, maar gelukkig kon ik m'n save wel weer starten. Dit had ik vorig jaar ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nog geen crashes (3uur gespeeld).
Net mijn eerste CL kwalificatie pot gehad met Ajax uit tegen AEK Athene, 3-0 gewonnen.

Nog flink wat tijd in het scouten geïnvesteerd en ik vind het totaal niet lekker werken.
Ik wil gewoon elke scout zijn regio geven en ze orders meegeven over waar ze naar moeten zoeken, omdat ik wel weet op welke landen ik me moet focussen.

Maar ik kan alleen algemene filters meegeven. Alsof ze het hele gebeuren simpeler gemaakt hebben zonder de optie om het te doen zoals in eerdere FMs.

edit:
Younes en Dijks zijn te goed.
Zit nu met het dilemma dat al mijn vleugel spelers het goed doen en Johnsen ook leuk speelt als hij mag invallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 27-10-2017 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:48:
Nog flink wat tijd in het scouten geïnvesteerd en ik vind het totaal niet lekker werken.
Ik wil gewoon elke scout zijn regio geven en ze orders meegeven over waar ze naar moeten zoeken, omdat ik wel weet op welke landen ik me moet focussen.

Maar ik kan alleen algemene filters meegeven. Alsof ze het hele gebeuren simpeler gemaakt hebben zonder de optie om het te doen zoals in eerdere FMs.
Ze hebben het wat veranderd ;)
Je moet eerst instellen dat je zelf verantwoordelijk bent voor de scouting assignments, dan kun je je scouts gewoon op de oude manier opdrachten geven.

Ik vind overigens vooral de recommendations irritant. Spelers die aangeboden worden/zichzelf melden, in een joekelgroot venster met nagenoeg geen info direct zichtbaar. Kun je op de kleine info button naast de naam (die nog niet goed werkt, 1e keer laat ie standaard niks zien) scrollen om te zien welke stats de speler heeft. Dat ze dat nou ff meteen in dat grote venster laten zien....

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 27-10-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Inmiddels de save gevorderd tot het begin van de Eredivisie. De Johan Cruijff schaal is gewonnen met 3-0 van Vitesse. Nu de eerste wedstrijd tegen FC Twente.

Even wat anders. Ik zie een hele hoop logo's die nog niet goed zijn. Iemand een werkend logo pack gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:33
Zo, in de download :D Ben heel benieuwd.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga eerst een save met Juventus beginnen. Even de game verkennen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@toolkist
Bedankt.

Heb me met Ajax weten te kwalificeren voor de CL groepsfase, 1e pot tegen Juve heeft veel weg van de wedstrijden van Feyenoord. Nu na een half uur is het 3-1 :/

In de competitie 8 punten. De eerste pot tegen Heracles staan we 3-0 voor en sluiten af met 5-5 :/
Kluivert is de zwakste van mijn vleugel spelers, had ik niet verwacht.
Een consortium wilde de club overnemen, en ik heb al op andere fora gelezen dat anderen dit ook met Ajax hebben. Dus zit er denk ik vast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja had ik ook, maar is (uiteraard) niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Christiano007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:28:
Ja had ik ook, maar is (uiteraard) niet gelukt.
Altijd maar de vraag of je ook mag blijven zitten mocht het wel lukken (bij mij ook niet gelukt).

Ik zit in een CL groep met Red Bull Salzburg, Juve en Dortmund. En ik weet niet hoe maar ik heb kans om in de CL te overwinteren.
Dortmund staat laatste in de Bundesliga :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben tot nu toe (4 uurtjes gespeeld) nog niet helemaal over FM18 te spreken. Ik heb toch een vrij dikke machine (Core i7-5820 met 6 cores @ 3.4Ghz, 16 GB RAM, SSD, GTX970 GPU) en toch stottert het hele spel als een gek en is hartstikke traag.

Bijvoorbeeld tijdens de wedstrijd stottert alles, zelfs als ik alles op Medium zet ipv op Very High/High. Je zou toch zeggen dat een GTX970 op zijn minst Medium-settings aan zou moeten kunnen, maar blijkbaar niet.

Maar ook de tussenliggende periodes, het hele processen daarvan verloopt ook behoorlijk stotterend.

Daarnaast vind ik de scouting-component idd een behoorlijke achteruitgang tov eerdere versies, en vind ik dat we steeds met met info overspoeld worden. Als het nou nog nuttige info was, ok. Maar sommige info is marginaal nuttig of vaak helemaal niet (wat interesseert mij een wedstrijd in Spanje, als ik in de laagste Engelse regionen speel???).

Wat ik wel een handige toevoeging vind is de Dynamics-sectie, dit is toch info die je voorheen eigenlijk bijna niet boven tafel kon krijgen. Ook de Medical-sectie kan denk ik nuttig worden (nog te weinig ervaring mee), als ze dit goed uitwerken op langere termijn.

Ik denk dat SI nog behoorlijk wat werk te doen heeft, gebaseerd op de huidige stand van deze beta.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
wildhagen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 06:13:
Ik ben tot nu toe (4 uurtjes gespeeld) nog niet helemaal over FM18 te spreken. Ik heb toch een vrij dikke machine (Core i7-5820 met 6 cores @ 3.4Ghz, 16 GB RAM, SSD, GTX970 GPU) en toch stottert het hele spel als een gek en is hartstikke traag.

Bijvoorbeeld tijdens de wedstrijd stottert alles, zelfs als ik alles op Medium zet ipv op Very High/High. Je zou toch zeggen dat een GTX970 op zijn minst Medium-settings aan zou moeten kunnen, maar blijkbaar niet.

Maar ook de tussenliggende periodes, het hele processen daarvan verloopt ook behoorlijk stotterend.

Daarnaast vind ik de scouting-component idd een behoorlijke achteruitgang tov eerdere versies, en vind ik dat we steeds met met info overspoeld worden. Als het nou nog nuttige info was, ok. Maar sommige info is marginaal nuttig of vaak helemaal niet (wat interesseert mij een wedstrijd in Spanje, als ik in de laagste Engelse regionen speel???).

Wat ik wel een handige toevoeging vind is de Dynamics-sectie, dit is toch info die je voorheen eigenlijk bijna niet boven tafel kon krijgen. Ook de Medical-sectie kan denk ik nuttig worden (nog te weinig ervaring mee), als ze dit goed uitwerken op langere termijn.

Ik denk dat SI nog behoorlijk wat werk te doen heeft, gebaseerd op de huidige stand van deze beta.
Dit sluit echt perfect aan bij hoe ik het ervaar en gister al beschreef. Hebt zelf ook nog even in de ijskastgezet omdat het me enorm irriteerde en dat heb ik de afgelopen jaren nog niet eerder gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 06:13:

Met name de Home knop heeft "lag" bij mij, maar dat is al zo vaak gerapporteerd op 't bug forum dat ze daar volle bak mee bezig zijn.
Wat betreft die info over Spanje, komt dan dan ook niet omdat je die league actief hebt en er ook een nieuws abonnement op hebt? Ik heb alleen Engeland actief en heb er tot nu toe geen last van in ieder geval.

Ik heb zelf het idee dat veel overbodige info wel uit te zetten is, maar doordat ze UI weer eens veranderd hebben ik niet weet waar ik de optie moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

toolkist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Wat betreft die info over Spanje, komt dan dan ook niet omdat je die league actief hebt en er ook een nieuws abonnement op hebt? Ik heb alleen Engeland actief en heb er tot nu toe geen last van in ieder geval.
Ja, de Spaanse League is actief, maar ik heb er geen abonnement op. Het gaat om een wedstrijd op het laagste Spaanse niveau (Second Division B2, dus niet eens van Real Madrid of Barcelona oid), Weinig nuttig, als je zelf in de laagste Engelse divisie speelt.

Weet iemand hoe ik, als ik naar de Home-pagina ga, automatisch direct op de Inbox-sectie kan komen? Nu komt hij altijd op de Social Feed, terwijl ik die (nauwelijks) gebruik. Kan het zo 1-2-3 niet in de preferences vinden.

Kijk, ik zeg niet dat FM18 niks gaat worden. Het heeft zeer zeker potentie. Maar op dit moment zijn er imho nog teveel bugs om het leuk speelbaar te maken, ik ben er dan ook even mee gestopt, Hoop dat ze volgende week een beta-refresh releasen waarin de ergste problemen zijn gefixed.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:39:
Weet iemand hoe ik, als ik naar de Home-pagina ga, automatisch direct op de Inbox-sectie kan komen? Nu komt hij altijd op de Social Feed, terwijl ik die (nauwelijks) gebruik. Kan het zo 1-2-3 niet in de preferences vinden.
Bij mij doet ie dat automatisch, maar kan me niet herinneren dat ik daarvoor een instelling heb gewijzigd. Enige wat ik in die hoek veranderd heb is dat ik alleen news te zien krijg en geen social feed, maar het lijkt me sterk dat ik daardoor meteen in de Inbox uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Net mn eerste wedstrijd in de Champions League gehad tegen FC Barcelona (4-3 winst!!). Ik verwacht toch niet veel van de Champions League aangezien ik geloot heb tegen FC Barcelona, Bayern Munchen en Liverpool...

Om even te reageren op de klachten hierboven. Ik merk inderdaad af en toe een hik tijdens het spelen, echter vind ik het nog niet echt storend. Wat mij wel erg stoort is dat het lijkt alsof heel veel licenties niet aanwezig zijn. ZO zie ik geen logo's en shirts bij de Premier League, de Bundesliga of de Primera Division.

Scouting is inderdaad overhoop gehaald en in mijn ogen alleen maar verslechterd. Het kost nu veel meer tijd om de spelers te zoeken die je nodig hebt en gescout hebt. Gelukkig maakt een goeie view veel goed. Ter info, ik gebruik Jamie's views welke te downloaden zijn op https://www.fmscout.com/a-jamies-essential-fm18-views.html.

Bij mij is de Home-knop ook erg traag. Het duurt gerust een seconde of 5 voordat ik het Home-scherm zie.

Ik ben zeer tevreden over de wijzigingen die FM18 met zich meebrengt (behalve scouting dan). De tabs Dynamics en het Medical Centre zijn erg handig om goed te zien hoe je je training moet aanpassen om er voor te zorgen dat je niet zo snel een blessure krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
demo31051987 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:37:
Net mn eerste wedstrijd in de Champions League gehad tegen FC Barcelona (4-3 winst!!). Ik verwacht toch niet veel van de Champions League aangezien ik geloot heb tegen FC Barcelona, Bayern Munchen en Liverpool...

Om even te reageren op de klachten hierboven. Ik merk inderdaad af en toe een hik tijdens het spelen, echter vind ik het nog niet echt storend. Wat mij wel erg stoort is dat het lijkt alsof heel veel licenties niet aanwezig zijn. ZO zie ik geen logo's en shirts bij de Premier League, de Bundesliga of de Primera Division.

Scouting is inderdaad overhoop gehaald en in mijn ogen alleen maar verslechterd. Het kost nu veel meer tijd om de spelers te zoeken die je nodig hebt en gescout hebt. Gelukkig maakt een goeie view veel goed. Ter info, ik gebruik Jamie's views welke te downloaden zijn op https://www.fmscout.com/a-jamies-essential-fm18-views.html.

Bij mij is de Home-knop ook erg traag. Het duurt gerust een seconde of 5 voordat ik het Home-scherm zie.

Ik ben zeer tevreden over de wijzigingen die FM18 met zich meebrengt (behalve scouting dan). De tabs Dynamics en het Medical Centre zijn erg handig om goed te zien hoe je je training moet aanpassen om er voor te zorgen dat je niet zo snel een blessure krijgt.
Logo's enzo zitten niet in de beta, die komen wel mee met de live versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
toolkist schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Logo's enzo zitten niet in de beta, die komen wel mee met de live versie.
Ik heb wel de logo's van de Eredivisie en de Ligue 1. Dus er zitten wel logo's in de beta, maar niet allemaal. Ik zal de volledige release afwachten voor de rest van de logo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 21:22
De logo's van Engeland, Duitsland en Spanje zitten er toch nooit in. I.v.m. licenties ed, je moet toch altijd een logopack installeren om die erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik heb het vermoeden dat de AI moeite heeft met de medische analyses ofzo en spelers geen rust geeft.

Dortmund staat 14e omdat ze al hun spelers aan het begin overbelast hebben en staan daardoor 4e in mijn CL groep, ik maak goede kans om 2e te worden hierdoor.
Feyenoord geeft belangrijke spelers geen rust, wanneer ik tegen ze moet zijn sleutel spelers al aangeslagen en rol ik ze op. 5-1 na de 1e helft en de 2e helft nam ik gas terug en nog stelde het niets voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
demo31051987 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Ik heb wel de logo's van de Eredivisie en de Ligue 1. Dus er zitten wel logo's in de beta, maar niet allemaal. Ik zal de volledige release afwachten voor de rest van de logo's.
Kun je lang wachten. ;)
SI heeft de rechten niet dus deze moet je altijd zelf toevoegen via Logopacks, Kitpacks etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb een code op g2a gekocht 3 dagen geleden. Nog steeds niks ontvangen,en er word niet gereageerd op men mails.
Iemand hetzelfde probleem? Ik kan ook niet mijn geld terug vorderen bij de bank zie ik anders had ik hem gewoon weer op steam gekocht. Erg spijtig dit. Had me erg verheugd om de beta te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
G2a zegt ook niet dat ze de beta leveren zover ik gelezen heb.
De beta kun je denk ik alleen verwachten van de shops die er mee adverteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Kun je lang wachten. ;)
SI heeft de rechten niet dus deze moet je altijd zelf toevoegen via Logopacks, Kitpacks etc. etc.
Ah ok. Weet iemand of de logo packs van 2017 ook werken voor 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ja. Werken gewoon. Je kunt gewoon de graphics map verplaatsen van je 2017 folder naar de 2018 folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Link naar naam fix mocht je al bezig zijn met de game:
https://www.fmscout.com/a-fm18-real-names-license-fix.html

Bij een lopende savegame werkt het alleen niet in Brazilie, maar wel Spanje en Duitsland.

edit:
Net begonnen aan de 2e seizoens helft. Eerste wedstrijd is tegen Feyenoord en aan het begin van de pot zijn 3 spelers van Feyenoord al licht geblesseerd.
Er klopt dus echt iets niet met de AI dat hij deze jongens laat spelen of geen rust gegeven heeft tijdens de winterstop.

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsy op 29-10-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:02
Is de match-engine al een stukje mooier? Minder houterig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
hotymoty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:47:
Is de match-engine al een stukje mooier? Minder houterig?
Het ziet er voor mij prima uit. Je moet geen fifa-graphics verwachten, maar als je meer wilt zien, kijk dan even naar YouTube: Match Engine | Football Manager 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Pff moet wel echt wennen hoor. Vind de interface nog niet super op het eerste gezicht.
En de Beta is nog niet Retina op de Mac dus op dit moment is het niet om aan te gluren op m'n iMac 5K en MacBook 12" Retina. 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
demo31051987 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Het ziet er voor mij prima uit. Je moet geen fifa-graphics verwachten, maar als je meer wilt zien, kijk dan even naar YouTube: Match Engine | Football Manager 2018
Thanks! Vorig jaar heb ik m voor de volle mep gehaald op Steam. Is t ergens anders goedkoper, zonder illegaal te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heb tot dusver nog geen crashes gehad en zit al in maart. Er is een lichte lag wanneer ik naar bepaalde schermen ga.

We gaan denk ik kampioen worden, na de winter hebben we wel wat punten laten liggen maar Feyenoord doet dit ook.
We konden vanwege zwak spel van Dortmund overwinteren in de CL en spelen binnenkort de return tegen City.
De 1e wedstrijd tegen City hebben we met 3-0 gewonnen. Diverse sleutel spelers van City moesten vroeg gewisseld worden omdat ze tijdens de wedstrijd een tik kregen en al vermoeid begonnen waren.
Vind ook dat er niet echt goed gebruik gemaakt word van de Bruyne.

En dan werd er ook nog een doelpunt van Neres onterecht afgekeurd. Direct erna begon hun GK al gebaren te maken, best wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:20:
Link naar naam fix mocht je al bezig zijn met de game:
https://www.fmscout.com/a-fm18-real-names-license-fix.html

Bij een lopende savegame werkt het alleen niet in Brazilie, maar wel Spanje en Duitsland.

edit:
Net begonnen aan de 2e seizoens helft. Eerste wedstrijd is tegen Feyenoord en aan het begin van de pot zijn 3 spelers van Feyenoord al licht geblesseerd.
Er klopt dus echt iets niet met de AI dat hij deze jongens laat spelen of geen rust gegeven heeft tijdens de winterstop.
Jan Jansen fix werkt ook alleen in een nieuwe game en Duitsland heeft bij mij nog de "grijze" spelersnamen, maar wellicht verandert dat nog zodra er een nieuwe interlandronde aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:05:
[...]

Jan Jansen fix werkt ook alleen in een nieuwe game en Duitsland heeft bij mij nog de "grijze" spelersnamen, maar wellicht verandert dat nog zodra er een nieuwe interlandronde aan komt.
O sorry voor het misverstand. Deze fix is geloof ik alleen voor de club namen. Voor Jan Janssen en Duitsland moet je inderdaad een nieuwe game beginnen.

Net mijn eerste seizoen afgesloten. Nog steeds geen crashes of rare bugs.
Paar spelers van Ajax vind ik iets te goed en andere een beetje te zwak.

Bugs die me tot nu toe is opgevallen: Telkens als iemand kaart krijgt word er tijdens de wedstrijd het bericht gegeven dat dit zijn eerste kaart is.
De AI spaart spelers niet, dus bij belangrijke wedstrijden stellen ze gewoon spelers op met lichte blessures.

Gedurende het seizoen 4x de melding gehad dat iemand bezig is met het overnemen van de club.

edit:
Krijg net de melding dat de 4e overname poging gelukt is en Mark van Boekel (die dood is) is de nieuwe voorzitter namens een consortium.
heb al de melding gekregen dat ze geen extra investeringen gaan doen en ik misschien mijn baan verlies.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 30-10-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

O sorry voor het misverstand. Deze fix is geloof ik alleen voor de club namen. Voor Jan Janssen en Duitsland moet je inderdaad een nieuwe game beginnen.
Voor Duitsland is het volgens mij wachten op de volgende interlandronde. Voor Jan Janssen lijkt het op basis van de beschrijving om een save game compatibel fix te gaan, maar blijkbaar toch niet. Nou is ie 70 jaar dus zal ie toch wel snel opbokken, dus echt een drama is dat niet.
edit:
Krijg net de melding dat de 4e overname poging gelukt is en Mark van Boekel (die dood is) is de nieuwe voorzitter namens een consortium.
heb al de melding gekregen dat ze geen extra investeringen gaan doen en ik misschien mijn baan verlies.
Ben jij Sampiesto op 't SI forum? Zo niet, dan heeft iemand vandaag dezelfde melding gemaakt daaro en ben je blijkbaar niet de enige.

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 30-10-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Voor Duitsland is het volgens mij wachten op de volgende interlandronde. Voor Jan Janssen lijkt het op basis van de beschrijving om een save game compatibel fix te gaan, maar blijkbaar toch niet. Nou is ie 70 jaar dus zal ie toch wel snel opbokken, dus echt een drama is dat niet.
Hangt er van af of de KNVB in het spel net zo ''competent'' is als in de werkelijkheid.

Mij is al opgevallen dat het hele gepraat met spelers toch net iets pittiger is dan in fm2016.

Clubs trekken aan Ziyech en bieden 16mln. Dit vind ik te weinig na enkele discussies is de relatie tussen hem en mij nu volledig kapot.
De Ligt heb ik moeten laten gaan voor 27mln en nog 5mln aan haalbare clausules. Wilde meer maar het ging dezelfde richting op als met Ziyech. Zit wel nog een optie bij voor 50% van de winst bij een volgende transfer, maar hoe realistisch is dat.
AI speelt trouwens graag met hoge doorverkoop clausules van 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Best grappig, zo'n assistent met iets teveel zelfvertrouwen... Pers conferentie voorafgaand aan de wedstrijd tegen West Ham (FA cup, mijn team speelt op 't 5e niveau)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GaA15YCcHzvCvbBoGtNrpeTp/full.png

[edit] we waren zo dicht bij een verrassing _O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XOsq5MtDnk9q3hcYA6GPIPVi/medium.png

Wel ruim een miljoen erbij aan entree geld etcetera.. I like!

[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 30-10-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Toch de verleiding niet kunnen weerstaan en ondanks mijn eerder genoemde ergernissen een nieuwe game gestart die, warempel, een stuk soepeler lijkt te lopen. Is er iets van een patch of hotfix geweest oid?

Ben toch maar mijn initiële plan gaan uitvoeren en bij Ajax gestart, rond de kerstdagen was er sprake van mijn ontslag want het liep te wisselvallig en niet lekker. Een change of tactic doorgevoerd en het lek lijkt boven. Medio januari heb ik een loodzware paar weken achter de rug met PSV (competitie en beker), Feyenoord, Vitesse en PEC Zwolle (competitie en beker) en deze periode afgesloten met 18 uit 6. Hiermee de halve finale van de beker gehaald en weer 2e in de competitie op 5 punten achter Feyenoord.

Wat me opgevallen is:
- (wat Deadsy ook meldde) - elke gele kaart is de 1é van het seizoen.
- Spelers zijn een stuk mondiger dan vorig jaar; ze komen bij het minste of geringste verhaal halen waarom ze niet spelen en accepteren de antwoorden een stuk minder snel naar mijn idee. Heb enkel Ziyech laten gaan voor 22 miljoen en Schöne voor 4,5, de rest allemaal nog binnenboord kunnen houden.
- Overname perikelen; het blijft een slepende soap. Toevallig was er op 28 december een overname bod gedaan waardoor 90% van de transferwindow aan mijn neus voorbij ging. Irritant, maar het goede nieuws is dat Ajax in mijn game niet in Sudanese handen is gevallen :+
- Onrealistische transfers - Van Leer begon ook te zeuren over zijn speeltijd en wilde verhuurd worden. Prima, want ik heb Lamprou achter de hand. Binnen een dag het eerste aanbod van ...... PSG 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 31-10-2017 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jaap. schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:13:
Toch de verleiding niet kunnen weerstaan en ondanks mijn eerder genoemde ergernissen een nieuwe game gestart die, warempel, een stuk soepeler lijkt te lopen. Is er iets van een patch of hotfix geweest oid?
Ja, gisteren is hotfix 18.0.2 voor de beta uitgekomen: https://community.sigames...2018-1802-hotfix-out-now/
The update includes the following changes:

- Stability fixes
- Added new preference for "data language", allowing you to have game text in one language, and the in-game data in another language
- Added zoom functionality to 2D Classic
- Improved pitch lighting in 2D Classic
- Improvements to game speed and fluidity
- Enabled Online Career and Fantasy Draft modes
Ik ga vanavond ook maar eens een nieuwe poging doen. Ga wel met een nieuwe game beginnen ivm teveel vervuiling door die problemen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Merk wel dat het best lastig is om te scoren. Ik krijg ook niet veel doelpunten tegen. Nu speel ik nog wel erg wisselvallig met Ajax moet ik zeggen, ben nog veel aan mijn tactiek aant sleutelen.
Word ook niet veel van afstand gescoord. Ik lees op fm.base dat ik niet de enige ben met dit probleem dus hopelijk komt er nog een fix.
Verder vermaak ik me eigenlijk wel prima met de beta. Nog geen crashes so far...
Dat de beta langzaam is heb ik zelf niet zoveel problemen mee, dat was de voorgaande jaren ook al het geval namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Begin binnenkort aan mijn 2e seizoen.
In het 1e seizoen heb ik met Ajax de titel en beker gewonnen en konden we overwinteren in de CL.

Na de 1e seizoenshelft stonden we 6 punten los maar na de winter ging het vrij stroef. Ik vraag me af of de verkoop van Schone tijdens de winter hier een rol in speelde (hij wilde weg en ik kreeg er 7.5mln voor).
Feyenoord morste ook punten waardoor ons puntverlies weinig uit maakte.

In de CL mochten we na de winter tegen City. Thuis wonnen we met 3-0 en uit ging het iets anders.
We werden de eerste helft volledig weg getikt maar City creëerde geen echte kansen.
We kregen zelfs nog een penal die naast ging :/
De tweede helft ging het volledig anders, na 20min stond het al 3-0 voor City.
Hoe het verder ging zal ik jullie besparen.

Nu in de zomer word er flink getrokken aan: Ziyech, de Ligt, Veldman, Neres en Sinkgraven.
Veldman, Neres en Sinkgraven hebben er geen moeite mee dat ik het allemaal afwijs maar Ziyech en de Ligt wel.
Zoals al eerder genoemd heb ik nu ruzie met Ziyech omdat ik hem niet laat gaan omdat ik de prijs te laag vind. De Ligt heb ik laten gaan omdat ik niet in dezelfde situatie wilde komen.

Wat ik wel leuk vind is dat er nu bij de spelers icoontjes staan van welke kant ze kiezen in de ruzie. De meeste spelers kiezen mijn kant.

Ben nu vooral bezig met de staf te verbeteren en enkele versterkingen te halen. Een vervanger voor de Ligt en een betere linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Deadsy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:58:
In de CL mochten we na de winter tegen City. Thuis wonnen we met 3-0 en uit ging het iets anders.
We werden de eerste helft volledig weg getikt maar City creëerde geen echte kansen.
We kregen zelfs nog een penal die naast ging :/
De tweede helft ging het volledig anders, na 20min stond het al 3-0 voor City.
Hoe het verder ging zal ik jullie besparen.
Wil je het ons besparen, of wil je het jezelf besparen er nog een keer aan te denken? ;)

Verder erg benieuwd naar je volgende seizoen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jaap. schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Wil je het ons besparen, of wil je het jezelf besparen er nog een keer aan te denken? ;)

Verder erg benieuwd naar je volgende seizoen! :)
Wil het mezelf besparen. Na de 3-0 winst thuis dacht ik echt dat ik het kon halen. Maar ze geven even gas, maken me af en toen ze genoeg goals hadden namen ze iets gas terug en controleerden de wedstrijd.

Werd maar 4-0 maar had met gemak 8-0 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Deadsy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Wil het mezelf besparen. Na de 3-0 winst thuis dacht ik echt dat ik het kon halen. Maar ze geven even gas, maken me af en toen ze genoeg goals hadden namen ze iets gas terug en controleerden de wedstrijd.

Ouch klote, maar zo herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Pff bij mij bleef West Ham gas geven. Met 4-0 zou ik heel blij geweest zijn, de dubbele cijfers doen toch wel een beetje pijn. Zo eens kijken hoe de spelers het opgevat hebben en of we onze goede reeks in de competitie (7 punten los ofzo) door kunnen zetten. En eens beslissen wat ik met die 1.6m wil doen die nu op de bank staat. Groter stadion zal mn board vast nog niet aan willen ookal weet ik nu al dat t stadion over 2 seizoenen propvol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ben ook opnieuw begonnen na patch 18.0.2, en ik moet zeggen dat de vertraging en het gestotter nu een héél stuk minder zijn. Nog niet helemaal weg, maar nu iig wel bruikbaar i.t.t. eerst.

Heb ook maar een nieuwe carriere gestart, omdat mijn oude save door al die crisis iets te vervuild was.

Heb dit keer voor Wrexham gekozen in de Conference National. Dit omdat ik met dit team zeer leuke ervaringen had in FM16, waar ik herhaaldelijk Europees voetbal met ze gespeeld heb. Toen nam ik ze echter over toen ze al in League One speelden. Ik wil eens kijken of ik ze weer Europa in kan krijgen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Als spelers ontevreden zijn en ik wil ze echt niet kwijt, dan verkoop ik ze niet simpel. Mijn ervaring is dat ze meestal na 3-5 maanden weer tevreden zijn en niet meer lopen te zeuren over een transfer. Het komt de harmonie binnen te ploeg niet ten goede maar ook hier, na 2 tot 5 gewonnen wedstrijden zijn ze weer vaak allemaal weer tevreden en gemotiveerd. Als je tactiek nog niet helemaal lekker loopt is dit af te raden natuurlijk. Zo had ik vorig jaar met Dortmund in FM 2017 een team met bijna alleen maar zelfopgeleiden spelers en/of Duitsers. Ik richt me altijd volledig op de jeugd. Ik koop ook niet zo heel vaak spelers. Alleen talenten (van het desbetreffende land waarin ik coach), of spelers die mijn team echt sterker maken. Dit zijn mijn aankomen met Ajax tot nu toe;
Perr Schuurs
Guus Till
Mitchell van Bergen
Vincent Schippers
4 grote talenten samen voor 12.25M gekocht. Teveel hoor ik sommige al denken maar ik ga dat geld makkelijk dubbel terug verdienen.
Ajax heeft btw echt een zeer getalenteerde selectie dit jaar met FM, heb op iedere positie wel 1 soms 2 spelers gezien die de top zouden kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:38:
Zo, ben ook opnieuw begonnen na patch 18.0.2, en ik moet zeggen dat de vertraging en het gestotter nu een héél stuk minder zijn. Nog niet helemaal weg, maar nu iig wel bruikbaar i.t.t. eerst.

Heb ook maar een nieuwe carriere gestart, omdat mijn oude save door al die crisis iets te vervuild was.

Heb dit keer voor Wrexham gekozen in de Conference National. Dit omdat ik met dit team zeer leuke ervaringen had in FM16, waar ik herhaaldelijk Europees voetbal met ze gespeeld heb. Toen nam ik ze echter over toen ze al in League One speelden. Ik wil eens kijken of ik ze weer Europa in kan krijgen :)
Wrexham? Nice. Hoop dat je het wel beter doet dan het ze in mijn game vergaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3g9vZXypoTPxQisU9Sc0UgQl/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
hotymoty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Thanks! Vorig jaar heb ik m voor de volle mep gehaald op Steam. Is t ergens anders goedkoper, zonder illegaal te downloaden?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Geen idee; ik koop 'm altijd op steam omdat ik die paar tientjes er makkelijk uithaal in relatie tot gespeelde uren. Ik kijk ook nooit echt verder, want easy. Een simpele google opdracht geeft je echter al het antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
hotymoty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Op g2a kost die 37euro. Ik heb hem daar gekocht maar ik kreeg geen code. Dus heb hem op steam nog eens gekocht omdat ik niet kon wachten tot de officiële release. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je bij g2a wel een hoesje erbij krijgt.

Als hier iemand dus nog even geduld kan hebben, mag die van mij FM 2017 voor 35euro overkopen :)
Weet dus alleen niet of het gaat om een fysiek exemplaar of om een code. Ik neem aan dat ze de code anders al verzonden hadden want ik bestel vaker op g2a en ontvang de code altijd binnen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Met een Macbook word ik gedwongen om digitaal aan te schaffen. G2a klinkt niet heel betrouwbaar als je nog geen code hebt gekregen.

Is Instant Gaming betrouwbaar? Daar is het spel 33 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door hotymoty op 01-11-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
hotymoty schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:13:
Met een Macbook word ik gedwongen om digitaal aan te schaffen. G2a klinkt niet heel betrouwbaar als je nog geen code hebt gekregen.

Ik bestel er vaker en heb er nooit problemen mee gehad. Het is ook best een bekende site.

De blessuretijd met dit jaar is ook absurd. Ik heb soms 5-6 minuten blessuretijd. Kan gebeuren natuurlijk maar niet meerdere wedstrijden op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
GluonC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:10:
[...]

Op g2a kost die 37euro. Ik heb hem daar gekocht maar ik kreeg geen code. Dus heb hem op steam nog eens gekocht omdat ik niet kon wachten tot de officiële release. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je bij g2a wel een hoesje erbij krijgt.

Als hier iemand dus nog even geduld kan hebben, mag die van mij FM 2017 voor 35euro overkopen :)
Weet dus alleen niet of het gaat om een fysiek exemplaar of om een code. Ik neem aan dat ze de code anders al verzonden hadden want ik bestel vaker op g2a en ontvang de code altijd binnen 5 minuten.
FM2017 voor 35 euro? Prima deal (voor jou) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
G2A is ook geen winkel maar een verzamelplatform waar je games kan kopen bij verschillende aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 22:38
hotymoty schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:13:

Ook ik haal hem meestal via Instant Gaming. Tot nu enkel goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 21:22
Via Instant Gaming gekocht en gisteren de key voor de beta binnen gekregen! Ga zo eens spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Damn we draaien slecht in dit 2e seizoen. 7 duels 11 punten.
Enige sterke punt is dat we 4 punten na 2 wedstrijden in de CL hebben.

Dolberg direct aan het begin van het seizoen 5 weken weg, en nu alweer voor 4 weken.

edit:
En Neres is 7 weken weg.
:/

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsy op 01-11-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik heb zojuist ook mijn eerste seizoen afgemaakt. Waar er met de kerstdagen nog uit volle borst om mijn ontslag werd geschreeuwd hebben we het in de tweede seizoenshelft prachtig omgedraaid; uiteindelijk met 6 punten voorsprong kampioen geworden en de beker met 2-1 gewonnen. Dit resulteerde in een hele rits persoonlijke prijzen voor o.a. Dolberg, Onana en mijzelf.

Vervolgens kwam ook hier Mark van Boekel de zaak overnemen en zijn eerste actie was mij onder curatele stellen. Ondanks dat ik na de dubbel net een nieuwe verbintenis had getekend moest ik het in zijn ogen nog maar waar maken en zag hij me eigenlijk liever gaan. Ook investeren zat er niet in.

Kortom; ik ga eens rondkijken dit zomer :+ (dit wordt waarschijnlijk toch een korte game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Raar dat die van Boekel zo actief is voor iemand die niet meer leeft.
Zit dus echt vast in de game dat hij Ajax overneemt.
Gaar.

Met mij ging hij graag door, won trouwens geen individuele prijs, wel mijn spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bij mij is m'n assistent trainer nu al een keer of 3 manager van de maand geworden.
Standaard skip ik de wedstrijden door 1 dag op vakantie te gaan, dan schiet het seizoen tenminste een beetje op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:17:
Bij mij is m'n assistent trainer nu al een keer of 3 manager van de maand geworden.
Standaard skip ik de wedstrijden door 1 dag op vakantie te gaan, dan schiet het seizoen tenminste een beetje op ;)
Deed ik ook altijd, maar een bug dat de assistent jong Ajax gebruikt voor de wedstrijd beviel mij toch niet zo . Had ik met 2017 ook.

Gebruik dan liever een instant result skin. Win je ook nog eens een prijs als je het goed doet aan het einde van het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Maar zo lang duurden wedstrijden in 2017 toch niet als je gewoon alles op commentary only, no replays en alles op volle snelheid zette. Zo speelde ik eigenlijk alles.

Dit jaar duurt commentary only al dusdanig lang dat ik voor nu maar key highlights heb geselecteerd; heb ik in ieder geval nog iets om in de tussentijd na te kijken. Zit wel te denken om straks een instant result skin te gaan gebruiken, want het duurt me eigenlijk wel iets te lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
toolkist schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:54:
[...]

FM2017 voor 35 euro? Prima deal (voor jou) ;)
Ik bied 25 Eur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Christiano007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:31:
[...]

Deed ik ook altijd, maar een bug dat de assistent jong Ajax gebruikt voor de wedstrijd beviel mij toch niet zo . Had ik met 2017 ook.

Gebruik dan liever een instant result skin. Win je ook nog eens een prijs als je het goed doet aan het einde van het seizoen :)
Que? Op basis van de naam kan ik me er iets bij stellen maar heb hier echt nog nooit eerder van gehoord. Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:57:
[...]

Que? Op basis van de naam kan ik me er iets bij stellen maar heb hier echt nog nooit eerder van gehoord. Heb je een linkje?
Denk dat het daar nu nog wat vroeg voor is, maar als je googled op ' FM 17 Instant result' dat je genoeg tegenkomt wat je een beeld / uitleg geeft.

Kort gezegd is het een skin voor FM waarbij er instant result te zien is bij het spelen van matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nice, precies wat ik nu dus bereik middels de vakantie methode. Vanavond eens kijken of er al zo'n skin is voor 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:25:
Nice, precies wat ik nu dus bereik middels de vakantie methode. Vanavond eens kijken of er al zo'n skin is voor 2018
Ik heb tot op heden nog helemaal geen skins gevonden voor FM2018, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:25:
Een verschil is dat als je op vakantie gaat, je assistent het overneemt en hij dus ook met andere instructies (soms volgens mij ook met andere tactiek) kan gaan spelen. Tevens krijgt hij dan prijzen als Manger van de Maand / Jaar, en niet jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
demo31051987 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:26:
[...]

Ik heb tot op heden nog helemaal geen skins gevonden voor FM2018, helaas.
Ik na wat zoeken nu ook niet. En degene die de skin gemaakt heeft die als 1e hit komt over 2017 (Wannachup Instant Result FM17) heeft daar in de loop van dit jaar gepost dat ie geen zin meer had om de skins bij te werken, dus ik betwijfel dat hij er 1 voor 2018 gaat maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Kleine update over mijn game met Ajax.
Seizoen 2017-18 afgesloten en we werden kampioen en wonnen de beker.

De zomer heb ik grotendeels gebruikt om de staf te verbeteren waardoor ik nu qua sterren overal 4/4.5 heb.
En veel tijd verspilt aan het gezeur met spelers, komende zomer ga ik hier minder tijd aan besteden. Gewoon de knoop doorhakken dat hij mag oprotten of moet blijven en dan pas bij x bedrag weg mag.

Wie is weg:
Siem de Jong voor 4.1mln naar Troyes. Kwam nauwelijks aan spelen toe, in mijn tactiek had ik teveel opties en ik wist gedurende het seizoen dat er mensen weg moesten.
Huntelaar, gratis weg. Dolberg deed het zo goed dat hij niet aan bod kwam en er zijn andere opties met potentie.
De Ligt voor 27mln naar Monaco met flink wat clausules. De realistische clausules zorgen voor nog eens 5mln extra. En dan nog 50% van de winst bij verkoop, deze optie zie ik zeer vaak terug in onderhandelingen.
Ziyech voor 26.5mln naar PSG. Wat een zeikerd en wat was het lastig hem kwijt te raken. Niemand wilde over de 20mln heen gaan tot na een paar weken PSG aankwam.
Dijks voor 5mln naar Freiburg. Deed het vrij aardig maar kwam tekort.
Younes voor 5.75mln naar Dynamo Moscow met nog eens 500k aan haalbare clausules. Begon top maar na de winter onzichtbaar en Kluivert was hem voorbij.

Versterkingen:
Heb een hele sloot spelers gehaald, de meeste zijn naar o19 en Jong Ajax.
De echte versterkingen zijn:
Delcroix van Anderlercht voor 2.9mln voor de linksback positie. Geen geweldige aankoop, hij is gehaald als 2e keus.
Rojas van San Lorenzo voor 7mln. De basis linksback en is het volledig waard. Een verademing en hij word nog beter.
Lucas Silva voor 2mln van Real Madrid. Voor wat meer controle op het middenveld maar brengt nog niet wat ik had gehoopt.
Sturano voor 9mln van Juventus. Ook voor meer controle op het middenveld en hij maakt mij zeer blij.

Achteraf nog domme dingen gedaan door Sierhuis en Cassierra te verhuren, want ik ging er vanuit dat ze niet veel zouden spelen. En toen liep Dolberg een blessure op, en daarna liep ook nog Dolberg een blessure op. En ook nog Neres.
Oftewel de nrs 1 en 2 van de topscorers lijst van vorig seizoen.

En dan ga ik ook nog de tactiek flink aanpassen nadat het seizoen begonnen is, ook niet slim.
Na 10 wedstrijden hebben we 18 punten, gelukkig maar 2 punten achter de nr1.
Ergste is nog dat we maar 16 goals gemaakt hebben.

Aan de positieve kant hebben we de CL.
Na een kwalificatie ronde tegen Dinamo Zagreb (2x winst) kwamen we in een groep terecht met Real Madrid, Juventus en Spartak Moscow.
Dus ik heb me ingesteld op een 3e plek, want vorig seizoen heb ik niet in de CL overwinterd omdat ik zo goed was maar omdat de AI het met Dortmund liet liggen.
Maar zoals gebruikelijk zat ik er weer eens naast.
4-1 winst tegen Spartak thuis, daarna 1-1 teven Juve uit en nu laatst thuis tegen Real.

Dolberg kwam net terug vlak voor de pot tegen Real. Maar ik wil niet dat hij weer geblesseerd zou raken, dus liet hem op de tribune. Want kom op hoeveel kans maak ik nou tegen Real Madrid :+
Na 6min had Bale de eerste er al inliggen, Mijn reactie :O
In de 30e minuut kwam Benzema met de 0-2. :/
En in de 15min erna maakte Nouri en Kluivert de 2-2 :o
Met nog 45min te gaan was ik blij maar ik wist dat het hier echt niet bij zou blijven.

In de 65e minuut besloot ik Vitor eraf te halen (stond in de spits maar is geen spits)

Real was toen al pakweg 20 minuten bezig met prijsschieten op mijn goal. Bal kwam bij Sinkgraven terecht, die schiet hem 20/30 meter de diepte in. Vitor rent zich kapot, weet het centrum van Real achter zich te houden en BOEM 3-2. Direct erna publieks wissel voor Vitor.

Ik sta nu na 3 wedstrijden 1e met 7 punten. Enige probleem is dat de nr4 3 punten heeft. Dus het kan nog alle kanten op. Maar misschien lukt het ons om in de CL te overwinteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nog 3 wedstrijden te gaan en 7 punten voor op de nummer 2, dus promotie en het kampioenschap zijn nagenoeg zeker.
Wat in ieder geval al zeker is is de prijs voor pechvogel van 't seizoen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eMdRFfYMOFqPWoKs1xf6cLuC/full.png

Z'n contract loopt af, ik twijfel nog of ik hem een verlenging aanbied uit medelijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Leuk om te lezen! Hierdoor krijg ik steeds meer zin in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:42:
[...]

Leuk om te lezen! Hierdoor krijg ik steeds meer zin in het spel.
Wel wat weinig plaatjes @Deadsy ;)
Als mijn seizoen klaar is zal ik ook wel een verslagje plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:14:
Kleine update over mijn game met Ajax.
Lekker verhaal Deadsy! Succes met het tweede seizoen.

Ik ga ook weer echte verhalen posten als ik met een 'definitieve' game ben begonnen. Ben nu nog een beetje aan het testen en proberen, maar het kriebelt wel weer als ik jouw verhaal zo lees :) Keep it up!
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste