Football Manager 2018

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
Ik ben maar even opnieuw begonnen met mijn beta-save. Nu Everton even gepakt om te kijken hoe het zit met de work permits binnen de engelse competities. Dit ivm een mogelijke LLM-save.

Na de eerste wedstrijden in de Europa League merk ik dat Everton een makkelijker team is om een goede tactiek voor te maken dan Feyenoord. Veel meer spelers en ook zijn de spelers meer ontwikkeld op verschillende vlakken.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn save :)

[ Voor 0% gewijzigd door Extigo op 03-11-2017 11:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
demo31051987 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:16:
Ik ben maar even opnieuw begonnen met mijn beta-save. Nu Everton even gepakt om te kijken hoe het zit met de work permits binnen de engelse competities. Dit ivm een mogelijke LLM-save.

Na de eerste wedstrijden in de Europa League merk ik dat Everton een makkelijker team is om een goedd tactiek voor te maken dan Feyenoord. Veel meer spelers en ook zijn de spelers meer ontwikkeld op verschillende vlakken.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn save :)
In mijn game is Everton gedegradeerd. Zal ze leren om Koeman te ontslaan ;)
Zal vanavond ff verslagje maken, seizoen gisteravond afgemaakt en kampioen geworden en de FA trophy gewonnen *O*

Wat betreft de werkvergunningen, de Brexit kan vanaf 2019 gebeuren (maar dus ook veel later). Kan dus best lang duren voordat je die ervaart in je Everton game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
toolkist schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:41:
[...]

In mijn game is Everton gedegradeerd. Zal ze leren om Koeman te ontslaan ;)
Zal vanavond ff verslagje maken, seizoen gisteravond afgemaakt en kampioen geworden en de FA trophy gewonnen *O*

Wat betreft de werkvergunningen, de Brexit kan vanaf 2019 gebeuren (maar dus ook veel later). Kan dus best lang duren voordat je die ervaart in je Everton game.
Ah ok. Thnx voor de melding.

Ik hoop wel dat ze de zwaarste Brexit variant eruit gehaald hebben, anders ga ik echt een LLM-save in een andere league spelen. Die zwaarste variant was echt niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 20-09 21:39
sirkeith schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:31:
[...]

Een verschil is dat als je op vakantie gaat, je assistent het overneemt en hij dus ook met andere instructies (soms volgens mij ook met andere tactiek) kan gaan spelen. Tevens krijgt hij dan prijzen als Manger van de Maand / Jaar, en niet jij.
Is dit veranderd? Tot FM2016 kon je namelijk de opstelling en de tactiek vastzetten en daarnaast werd je gewoon zelf de manager van de maand/jaar. Heb namelijk 0,0 behoefte om de wedstrijden te bekijken, ik speel alleen maar om talenten te vinden en te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:11
Malt007 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:52:
[...]

Is dit veranderd? Tot FM2016 kon je namelijk de opstelling en de tactiek vastzetten en daarnaast werd je gewoon zelf de manager van de maand/jaar. Heb namelijk 0,0 behoefte om de wedstrijden te bekijken, ik speel alleen maar om talenten te vinden en te ontwikkelen.
Je kan inderdaad gewoon aangeven dat hij(zij tegenwoordig ook?) jou tactiek moet overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Malt007 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:52:
[...]

Ik zie mezelf ook meer als TD/Hoofd opleiding (of gewoon als lamme tak, ik laat tenslotte bijna alles doen door mn assistenten, dus ook de trainingen).
demo31051987 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:42:
[...]

Ah ok. Thnx voor de melding.

Ik hoop wel dat ze de zwaarste Brexit variant eruit gehaald hebben, anders ga ik echt een LLM-save in een andere league spelen. Die zwaarste variant was echt niet leuk meer.
Voor zover ik weet zit die er nog steeds in. Sterker nog, ik vrees dat de kans daarop alleen maar groter is geworden gezien hoe de onderhandelingen in het echt lopen.

Ik kwam trouwens ook diverse berichten tegen dat je regens in fm2018 uit de kast kunnen komen. Wel alleen niet bestaande spelers dus (om rechtzaken te voorkomen) en alleen uit landen waarin het niet strafbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
De spelers die uit de kast komen kan je gratis gelijk het contract laten ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 20-09 21:39
toolkist schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:15:
[...]

Ik zie mezelf ook meer als TD/Hoofd opleiding (of gewoon als lamme tak, ik laat tenslotte bijna alles doen door mn assistenten, dus ook de trainingen).
Ik zorg wel altijd dat gedurende het 2e seizoen al mijn trainingen op 7 sterren zijn, kost vaak een sloot aan transferkosten gezien het lage aantal trainers dat 7 sterren kan halen op aanvallen of schieten. Trek het namelijk niet als ik toptalenten heb gekocht dat ze dan niet maximaal getraind worden :)

Financieel de club op orde brengen vind ik ook altijd mooi. Net zo lang doorbuffelen tot ze een paar miljoen per jaar aan rente ontvangen bijvoorbeeld :P Dan zit je ondertussen wel in 2040 en komt in mijn geval de nieuwe FM alweer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Sleeon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:18:
De spelers die uit de kast komen kan je gratis gelijk het contract laten ontbinden?
Sorry, maar waar slaat dit op???

Nee, je kan niet het contract ontbinden. Je haalt er zelfs een merechandise-boost uit volgens Miles:
http://www.develop-online...ayers-for-fm-2018/0236867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:46:
[...]

Wel wat weinig plaatjes @Deadsy ;)
Als mijn seizoen klaar is zal ik ook wel een verslagje plaatsen.
In de toekomst denk ik, op het moment nog niets dat screenshot waardig is.
maar voor wie even wil lachen, kijk eens naar de stats van Willems. Vind hem flink overschat.

ps. in mijn game staat Feyenoord op degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik krijg er niet echt een verhaaltje uit, dus dan gewoon maar een paar screenies...
De buitenwacht had niet bepaald hoge verwachtingen van ons:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OBurEQmprfm555eVE3TsvyXh/full.png

De eindstand zegt echter genoeg. Ook in de 2 bekertoernooien hadden we niks te klagen. Zeker die wedstrijd tegen West Ham was erg lekker, die leverde 1.6m aan entreegeld op. Daarvoor stond het banksaldo op 0 zo'n beetje...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Yf2cGoTooe3FlJk1WExjD9Cn/medium.png

M'n belangrijkste speler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B0eRkDd3xv5hEu1FIXgGKV6i/medium.png

En tot slot de hele selectie, die grondig verbouwd gaat worden voor het nieuwe seizoen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1NnelwEc9wRUrg7XyRoh3gM6/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@toolkist
Nice, Ben niet jaloers op de zomer die je staat te wachten.

heb al vaker een club van het laagste Engelse niveau naar de top gebracht.
Ik werkte altijd met 1 of max 2 jarige contracten, dus elke zomer bizar veel tijd kwijt aan het in elkaar zetten van een nieuw team.
Maar het geeft wel een bizar mooi gevoel. Niet gewoon geld er tegenaan gooien maar echt scouten.

Maher zit bij Volendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:34:
@toolkist
Nice, Ben niet jaloers op de zomer die je staat te wachten.

heb al vaker een club van het laagste Engelse niveau naar de top gebracht.
Ik werkte altijd met 1 of max 2 jarige contracten, dus elke zomer bizar veel tijd kwijt aan het in elkaar zetten van een nieuw team.
Maar het geeft wel een bizar mooi gevoel. Niet gewoon geld er tegenaan gooien maar echt scouten.

Maher zit bij Volendam
Dat is inderdaad ook weer mijn plan. 1 a 2 jarige contracten en zoveel mogelijk gratis spelers en huurlingen, om te besparen op de afschrijving van transfersommen. M'n staf geef ik dan weer standaard een contract met automatische verlenging na promotie, dan hoef ik ze tenminste niet elke keer een salarisverhoging te geven.
De scouts gaan het sowieso weer druk krijgen deze zomer. Naast dat ze op zoek moeten naar nieuwe versterkingen, mogen ze ook m'n hele shortlist door om te kijken wie er nog op mogen blijven staan.
Drukke zomer dus, maar dat vind ik juist altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Denk dat ik over een paar seizoenen ook de kelders in ga.
Heb nu al aanbiedingen gehad van Valencia en Lyon om rond de tafel te gaan zitten.

Denk paar jaar Ajax zodat we de CL winnen, dan misschien PL en dan de kelder van Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
Meer mensen last van dat tactieken totaal niet gevolgd worden? Heb met Ajax 2 tactieken. Eentje met vleugelspeler en heb instructies staan op via de vleugel en alles gaat door het midden.

Andere is smal en wil kort passen en possesion houden en alles wordt gewoon naar voren geschoten etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
stomley schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:32:
Meer mensen last van dat tactieken totaal niet gevolgd worden? Heb met Ajax 2 tactieken. Eentje met vleugelspeler en heb instructies staan op via de vleugel en alles gaat door het midden.

Andere is smal en wil kort passen en possesion houden en alles wordt gewoon naar voren geschoten etc....
Ik merkte dat ook tijdens mijn save met Feyenoord. Mijn nieuwe tactiek met Everton lijkt beter aan te slaan. Heb alleen geen enkele idee waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Misschien moet je er ook de spelers voor hebben.

Als je breed wilt spelen maar de vleugels lopen niet vrij of gaan in het centrum lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
Deadsy schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:20:
Misschien moet je er ook de spelers voor hebben.

Als je breed wilt spelen maar de vleugels lopen niet vrij of gaan in het centrum lopen.
Hoe zie je welke spelers geschikt zijn? Ik heb dit in alle vorige versies nog niet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
stomley schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:16:
[...]

Hoe zie je welke spelers geschikt zijn? Ik heb dit in alle vorige versies nog niet gehad...
Naar zijn profiel gaan, ontwikkeling, en dan de rol selecteren die je hem wilt geven. De rol die bovenaan staat is de rol die hem het beste ligt, is vaak ook groen gekleurd dan.
Ik kijk altijd naar de kwaliteiten van mijn spelers en aan de hand daarvan maak ik mijn tactiek.

Als ik bijvoorbeeld een spits heb die goed kan koppen, laat ik mijn vleugelspelers voorzetten geven en ga ik niet snel met hangende vleugelspitsen spelen. Met een type Dolberg speel ik meestal met hangende vleugelspitsen, als ik daar de spelers voor heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:49
Eindelijk Retina support op de Mac! _O_
Spel is nu tenminste speelbaar. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gisteravond is hotfix 18.0.3 voor de beta uitgekomen.

Release notes @ https://community.sigames...2018-1803-update-out-now/

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:27:
Eindelijk Retina support op de Mac! _O_
Spel is nu tenminste speelbaar. :+
Waar zie je dit? Kan het niet vinden op Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Sleeon schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:04:
[...]

Waar zie je dit? Kan het niet vinden op Google ;)
Check de link hierboven. ;)
Beta Changelist 18.0.3

Stability and Tech

- Further stability fixes
- Improvements to slowdown and lag found in game
- In-match sounds now play across entire match and in commentary only mode
- Removal of incorrect Hz setting within display preferences

Graphics and UI

- Fixes to Retina Mac
- Fix to white screen appearing on launch
- Processing panel now appears with correct information
- Fixtures on the processing panel no longer overlapping other text
- Pitch image used in news and inbox items now appearing correctly
- Social feed and inbox items appearing correctly when scrolling
- Added condition & match sharpness numerical values to match tactics screen
Game ziet er nu tenminste weer goed uit op m'n iMac 5K en MacBook Retina. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:08:
[...]

Check de link hierboven. ;)

[...]

Game ziet er nu tenminste weer goed uit op m'n iMac 5K en MacBook Retina. :)
Sow, goedemorgen! :P

Ik heb het volgende ding hier staan;
Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac16,2
Processornaam: Intel Core i5
Processorsnelheid: 3,1 GHz
Aantal processors: 1
Totale aantal cores: 4
L2-cache (per core): 256 KB
L3-cache: 4 MB
Geheugen: 8 GB
Maar, in FM 17 is het bizar traag bij het rondklikken buiten de wedstrijden, lijkt of deze traag reageert.
Draait het nu goed bij jou? En wat zijn dan je instellingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Beta draait perfect hier. Heb de Graphics op maximum staan en tijdens 3D games loopt het gewoon soepel.
Ook het rondklikken buiten wedstrijden gaat moeiteloos.

27" iMac 5K Late 2015
Model Name: iMac
Model Identifier: iMac17,1
Processor Name: Intel Core i5
Processor Speed: 3,3 GHz
Number of Processors: 1
Total Number of Cores: 4
L2 Cache (per Core): 256 KB
L3 Cache: 6 MB
Memory: 8 GB

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ruk spel :|
Dacht voor het eerst op eigen kracht te overwinteren in de CL en dan gebeurd dit.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/850479378284458049/3D5AC5BA02078DC13D4A21017410FDFC05C3BCAC/

7 punten uit de eerste 3 wedstrijden en 1 punt uit de 3 erna.
Punt gelijk met de nr2 maar toch derde.

In de EL mochten we direct tegen Shaktar en we liggen er dus uit |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 05-11-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Deadsy schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:33:
Ruk spel :|
Dacht voor het eerst op eigen kracht te overwinteren in de CL en dan gebeurd dit.

[afbeelding]

7 punten uit de eerste 3 wedstrijden en 1 punt uit de 3 erna.
Punt gelijk met de nr2 maar toch derde.

In de EL mochten we direct tegen Shaktar en we liggen er dus uit |:(
Gooi eens snel een Logo en Kit Pack over je game. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:39:
[...]

Gooi eens snel een Logo en Kit Pack over je game. :+
ben ik te lui voor, zou ik tevens de game moeten herstarten enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Deadsy schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:42:
[...]

ben ik te lui voor, zou ik tevens de game moeten herstarten enzo :P
Helemaal niet. Downloaden. Plaatsen in Documenten > Sports Interactive > Football Manager 2018 > Graphics

Even naar je Instellingen binnen FM. Cache wissen. Skin herladen. Klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:43:
[...]

Helemaal niet. Downloaden. Plaatsen in Documenten > Sports Interactive > Football Manager 2018 > Graphics

Even naar je Instellingen binnen FM. Cache wissen. Skin herladen. Klaar. ;)
Heb jij een mooie megapack voor kits? Ik zie alleen maar losse leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nou, daar gaan we weer. Ik ben benieuwd wat eruit komt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ms6Inum2WTrSfhEg4wAisfgW/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
demo31051987 schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:35:
[...]

Heb jij een mooie megapack voor kits? Ik zie alleen maar losse leagues.
Je kunt ze allemaal downloaden van https://www.fmscout.com/c-fm18-kits.html
Voor Kit Packs zijn er vaak geen Megapacks, enkel losse leagues. Faces en Logos zitten vaak wel in Megapacks. Maar de Kits heb je zo gedownload. Zijn per league maar een paar MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:59:
[...]

Je kunt ze allemaal downloaden van https://www.fmscout.com/c-fm18-kits.html
Voor Kit Packs zijn er vaak geen Megapacks, enkel losse leagues. Faces en Logos zitten vaak wel in Megapacks. Maar de Kits heb je zo gedownload. Zijn per league maar een paar MB.
Die had ik inderdaad al gevonden, maar was te lui om ze allemaal los te downloaden. Ach, dan moet ik er toch maar aan geloven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
demo31051987 schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:16:
[...]

Die had ik inderdaad al gevonden, maar was te lui om ze allemaal los te downloaden. Ach, dan moet ik er toch maar aan geloven :)
Adviseer je de FC'12 kits te downloaden. Die zijn namelijk 440x440 resolutie i.p.v. 220x220 dus zien er strakker uit in-game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:29:
[...]

Adviseer je de FC'12 kits te downloaden. Die zijn namelijk 440x440 resolutie i.p.v. 220x220 dus zien er strakker uit in-game. ;)
Net inderdaad die maar even gedownload. Eerst even die van de English Premier League geprobeerd ivm mijn save met Everton. Zien er goed uit. Zo maar de andere 30 packs downloaden. Thnx voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
demo31051987 schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:31:
[...]

Net inderdaad die maar even gedownload. Eerst even die van de English Premier League geprobeerd ivm mijn save met Everton. Zien er goed uit. Zo maar de andere 30 packs downloaden. Thnx voor het advies!
Meteen even Logo Pack eroverheen gooien. :)
Kan een FM niet spelen zonder dat alles klopt. Ik ben altijd de eerste uren bezig om alle graphics en namen goed te zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:33:
[...]

Meteen even Logo Pack eroverheen gooien. :)
Kan een FM niet spelen zonder dat alles klopt. Ik ben altijd de eerste uren bezig om alle graphics en namen goed te zetten. :+
Die had ik al. Heb gekozen voor Blister'18 Logos Megapack (https://www.fmscout.com/a-blister-18-logos-megapack.html).

Ik vind inderdaad wel dat de logo's en de namen goed moeten zijn. De kits heb ik wat minder mee, maar het is mooi als het allemaal klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
demo31051987 schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:35:
[...]

Die had ik al. Heb gekozen voor Blister'18 Logos Megapack (https://www.fmscout.com/a-blister-18-logos-megapack.html).

Ik vind inderdaad wel dat de logo's en de namen goed moeten zijn. De kits heb ik wat minder mee, maar het is mooi als het allemaal klopt :)
Die zijn mij te glossy. :+
Hou van simpel en clean. Gebruik de TCM Pack. https://www.tcmlogos.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Joepie, savegame naar de kloten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Nr0t0FLJg4vag8XDyzijbYuQ/full.png

Net als in FM2017 dus de harde Brexit, oftewel einde game, en tot 10 november geen nieuwe game meer.
M'n nieuwe game pas ik wel direct aan middels de editor, daar kun je die onzin mee uitschakelen heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Met de brexit krijgt volgens mij elke speler uiteindelijk gewoon een werkvergunning

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Christiano007 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:43:
Met de brexit krijgt volgens mij elke speler uiteindelijk gewoon een werkvergunning
Nope juist niet. Met deze versie van de Brexit is het veel lastiger om EU spelers te halen voor kleine teams. Je moet 4 punten halen, en die haal je bijvoorbeeld door hoge salarissen te betalen (top 33% in de competitie, succes als je de championship binnenkomt als promovendus), hoge transfer som (in mijn fm2017 game was dat 1.6m, ik had 1m op de bank staan en een budget van 150k), of een speler te halen uit de top 6 (of 8) competitie van Europa. Maar die speler moet dan wel in de selectie van het eerste zitten, mag dus niet een speler van Jong Ajax zijn.
Huidige spelers krijgen een werkvergunning voor de duur van hun huidige contract en je raadt het al, een lang contract wil je niet als klein team. Tenslotte wil je doorgroeien en is het verloop aan spelers dus ook hoog. Plus je kunt het niet riskeren dat die speler niet slaagt en je dan nog jaren aan die gast vast zit. Je Engelse concurrenten kunnen em tenslotte niet meer kopen. En verleng je wel met zo'n speler, dan krijg je vantevoren geen waarschuwing of hij wel aan de vereisten voldoet dus kan je beste speler, die je wil belonen voor een goed seizoen of die zelf een nieuw contract eist, dus ineens geen vergunning meer hebben (ook dat gebeurde in mijn game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:42:
Joepie, savegame naar de kloten:

[afbeelding]

Net als in FM2017 dus de harde Brexit, oftewel einde game, en tot 10 november geen nieuwe game meer.
M'n nieuwe game pas ik wel direct aan middels de editor, daar kun je die onzin mee uitschakelen heb ik begrepen.
Balen... Ik ben hier met mijn Everton-save nog niet tegen aan gelopen, maar dit houdt mij wel tegen om een LLM-save in de Engelse competitie te starten. MIsschien toch maar een database-aanpassing downloaden voor de NL-competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyman2008
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:07
toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:17:
[...]

Nope juist niet. Met deze versie van de Brexit is het veel lastiger om EU spelers te halen voor kleine teams. Je moet 4 punten halen, en die haal je bijvoorbeeld door hoge salarissen te betalen (top 33% in de competitie, succes als je de championship binnenkomt als promovendus), hoge transfer som (in mijn fm2017 game was dat 1.6m, ik had 1m op de bank staan en een budget van 150k), of een speler te halen uit de top 6 (of 8) competitie van Europa. Maar die speler moet dan wel in de selectie van het eerste zitten, mag dus niet een speler van Jong Ajax zijn.
Huidige spelers krijgen een werkvergunning voor de duur van hun huidige contract en je raadt het al, een lang contract wil je niet als klein team. Tenslotte wil je doorgroeien en is het verloop aan spelers dus ook hoog. Plus je kunt het niet riskeren dat die speler niet slaagt en je dan nog jaren aan die gast vast zit. Je Engelse concurrenten kunnen em tenslotte niet meer kopen. En verleng je wel met zo'n speler, dan krijg je vantevoren geen waarschuwing of hij wel aan de vereisten voldoet dus kan je beste speler, die je wil belonen voor een goed seizoen of die zelf een nieuw contract eist, dus ineens geen vergunning meer hebben (ook dat gebeurde in mijn game).
Wat ik me eigenlijk afvroeg bij het Brexit gebeuren, is dit iets wat eigenlijk al vast staat aan het begin van je carriere of is dit iets dat ook in de loop van de tijd bepaald wordt? Ik heb nooit fm 2017 gespeeld, maar me nog goed vermaakt met 2016. Nu ik hier alles van fm2018 voorbij zie komen, begint het toch wel te kriebelen, maar ik ga in ieder geval nog even afwachten tot er goede database updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 19:19

Barbas

Gallego!

toolkist schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:17:
[...]
En verleng je wel met zo'n speler, dan krijg je vantevoren geen waarschuwing of hij wel aan de vereisten voldoet dus kan je beste speler, die je wil belonen voor een goed seizoen of die zelf een nieuw contract eist, dus ineens geen vergunning meer hebben (ook dat gebeurde in mijn game).
Begrijp ik het goed dat je dan niet meer verder kan met de game? Aangezien je het hebt over save game naar de klote. Of is het meer van dat je een niet meer bruikbare speler(s) hebt?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
crazyman2008 schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:59:
[...]

Wat ik me eigenlijk afvroeg bij het Brexit gebeuren, is dit iets wat eigenlijk al vast staat aan het begin van je carriere of is dit iets dat ook in de loop van de tijd bepaald wordt? Ik heb nooit fm 2017 gespeeld, maar me nog goed vermaakt met 2016. Nu ik hier alles van fm2018 voorbij zie komen, begint het toch wel te kriebelen, maar ik ga in ieder geval nog even afwachten tot er goede database updates zijn.
Wordt schijnbaar al bepaald op het moment van het aanmaken van je game.
Barbas schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:05:
[...]

Begrijp ik het goed dat je dan niet meer verder kan met de game? Aangezien je het hebt over save game naar de klote. Of is het meer van dat je een niet meer bruikbare speler(s) hebt?
Ik kan wel verder, het werkt allemaal nog wel, maar dit maakt mijn manier van spelen (jonge talentvolle spelers halen en opleiden) zo enorm veel lastiger.
Teams die uit de Premier League degraderen hoeven nog niet meteen aan die regels te voldoen en hebben zo enorm veel geld te besteden, dat het voor de kleine teams niet te doen is om er tussen te komen als je eigenlijk alleen maar Britse spelers kunt halen.
In de Championship moet je al concurreren tegen spelers die 30-40k per week verdienen (of nog veel meer, zoals nu in mij game met Everton wat degradeerde), de manier daarvoor waren goedkope buitenlanders van binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 19:19

Barbas

Gallego!

Dat is wel balen ja! Eigenlik dus niet te doen. Misschien dat huurovereenkomsten uitkomst bieden. Het wordt wel een hele uitdaging zo.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Huur biedt deels een uitkomst ja, alleen heb je naast die 5-6 huurspelers nog wel een man of 15 nodig gezien het grote aantal wedstrijden.
En ook voor EU spelers die al in Engeland spelen wordt de vergunning opnieuw getoetst bij verhuur, dus al die talenten kun je ook vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Watjes. Het is gewoon een extra uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Deadsy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:22:
Watjes. Het is gewoon een extra uitdaging
Ik ben al jaren FM speler (zelfs CM voordat FM uit kwam), maar ik heb het altijd lastiger gevonden om in Engeland te spelen, juist door de work permits. Even een speler halen uit Argetinie of Brazilie zit er niet bij. Nu met de Brexit kan het zelfs zijn dat je talenten uit de rest van Europa niet binnen kan halen. En het is maar de vraag of je dat als FM-speler echt wilt. Het zou voor mij betekenen dat ik ga zoeken om mijn LLM-save buiten Engeland te doen, bijvoorbeeld in Italie of Duitsland.

Ik vind een vorm van Brexit helemaal geen probleem, maar die zwaarste variant is echt niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlchthrt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-11-2023
Waar kochten jullie FM18? Kan deze aangekocht worden dmv een steam key oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:07
nlchthrt schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:07:
Waar kochten jullie FM18? Kan deze aangekocht worden dmv een steam key oid?
Pre-purchase in Steamstore kreeg je 25% als je vorige versie al in bezit had. Bij dit spel weet je dat het pas laat gaat zakken in prijs. Nu staat die actie ook nog open bij verschillende keysites (kinguin e.d.).

off topic: 1ste seizoen erop zitten 3rde klasse Duitsland met Münster, de confetti regen bij kampioenschap in 3d wedstrijdsimulator is toch wel een erg leuke toevoeging O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Natuurlijk is de zwaarste Brexit versie niet leuk. Maar ik zie het echt als een extra uitdaging.
Zijn aardig wat dingen die mensen in FM doen die zeer moeilijk zijn. Dit past daar bij.

Mja moet ik er wel bij zeggen dat ik denk ik een minder zware versie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
Deadsy schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:29:
Natuurlijk is de zwaarste Brexit versie niet leuk. Maar ik zie het echt als een extra uitdaging.
Zijn aardig wat dingen die mensen in FM doen die zeer moeilijk zijn. Dit past daar bij.

Mja moet ik er wel bij zeggen dat ik denk ik een minder zware versie heb
Zo heb ik ooit alleen maar Tjechen gekocht in footballmanger live (dat was pas sociale voetbalhub).
Wikipedia: Football Manager Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Effe gechecked en ik heb de Brexit versie waar je 8 spelers die minimaal 3 jaar in Engeland geweest zijn voor hun 21e.
Maar ook al had ik de zware versie gekregen, dan was ik vroeg of laat nog steeds naar Engeland gegaan.
En had er dan uiteraard flink over zitten klagen hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:29:
Klopt. Maar als ik de echt lastige versie had willen doen was ik wel zonder baan begonnen met de reputatie van de linksback van Fc Baloptdak 8. Ik wilde het juist nog enigzins speelbaar houden ;)
Ik ga deze save nu ook niet weggooien overigens, maar ga wel een game starten met Ajax ofzo. Ff geen gezeik met werkvergunningen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 16:22
Nou ik wilde dus zonet weer beginnen met FM18 nadat die vorige week gecrashed was, kan ik geen spelers toevoegen bij "maak een club". Oftewel die hele gamemode werkt nu niet voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
lremcol schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:59:
Nou ik wilde dus zonet weer beginnen met FM18 nadat die vorige week gecrashed was, kan ik geen spelers toevoegen bij "maak een club". Oftewel die hele gamemode werkt nu niet voor mij :(
De installatie verifiëren in Steam?

Heb net de beker en de titel gewonnen, dus alle 3 de prijzen.
Word nu flink wat werk deze zomer. Ik laat een flink deel van mijn staf vertrekken en wil proberen betere opties te halen.
En werken aan mijn team, want ik wil komend seizoen toch echt overwinteren in de CL op eigen kracht.

Transfer budget is 40mln dus dat lukt wel, en er word flink getrokken aan zo ongeveer iedere speler.

Dolberg heeft 27% van het seizoen gemist dankzij blessures, dus bij een goed bod laat ik hem vertrekken, ondanks dat hij het weer eens top gedaan heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 06-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
Nee schijnt een bekend issue te zijn met de nieuwste hotfix 8.0.3 :(
Moet dus wachten tot een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Afgelopen seizoen is Ajax overgenomen. Pakweg 9 maanden rust en nu krijg ik weer de melding dat een groep de club misschien wil overnemen.

En we zijn weer overgenomen. wtf

Net Dolberg verkocht voor 40mln en 6 in haalbare clausules (onbeperkte loopduur) en Neres voor 47mln.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsy op 06-11-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

On_E

Housemusic

Eerste seizoen er ook op zitten, 3e geworden met Utrecht zonder aankopen. Had alleen wat spelers gehuurd.

Mijn spitsenduo, Cyril Dessers en Nick Venema, beiden topscorer van de Eredivisie met 18 goals. :)

Eerste aankoop voor het nieuwe seizoen ook binnen, Pol García van Juventus, een linksbenige centrale verdediger uit de Barca opleiding, nu al zin in seizoen 2.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het is in ieder geval qua realisme wel op orde bij Ajax. 3 wedstrijden gespeeld met 3 bepalende fouten van De Ligt en Ziyech die vanuit alle hoeken probeert te schieten (ondanks instructies dat niet te doen) en uiteraard steeds faalt. 90% gaat niet eens tussen de palen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
toolkist schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:41:
Het is in ieder geval qua realisme wel op orde bij Ajax. 3 wedstrijden gespeeld met 3 bepalende fouten van De Ligt en Ziyech die vanuit alle hoeken probeert te schieten (ondanks instructies dat niet te doen) en uiteraard steeds faalt. 90% gaat niet eens tussen de palen
Haha Ziyech... veel realistischer ga je het niet vinden inderdaad. Men zegt dat het een goede voetballer is, maar het aantal kansen dat hij weggooit op een seizoen kost Ajax vele punten vermoed ik.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Northwave4500 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:52:
[...]

Haha Ziyech... veel realistischer ga je het niet vinden inderdaad. Men zegt dat het een goede voetballer is, maar het aantal kansen dat hij weggooit op een seizoen kost Ajax vele punten vermoed ik.
Het is een goede voetballer inderdaad, zijn grootste probleem is dat hij dat van zichzelf ook vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hmm, vorig seizoen moest ik een kwalificatie ronde spelen voor de groepsfase CL. Dit was tegen Dinamo Zagreb.
Dit seizoen moet ik ook 1 kwalificatie ronde spelen, en weer tegen Dinamo Zagreb. is wel zeer toevallig.
Mja als het goed gaat zijn we hier volgend seizoen van af en gaan we direct naar de groepsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En alweer klaar met die Ajax game. Had eigenlijk al helemaal geen zin om in NL te gaan spelen, en op de een of andere manier krijg ik het bij Ajax altijd voor elkaar dat er 20 a 30x geschoten wordt en 3x op goal ofzo. Maakt niet uit welke tactiek, of welke instellingen de middenvelders hebben, zodra randje 16 in 't zicht komt gaan de ogen dicht en de bal richting cornervlag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

demo31051987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:06: Het zou voor mij betekenen dat ik ga zoeken om mijn LLM-save buiten Engeland te doen, bijvoorbeeld in Italie of Duitsland.
Wat ik je kan aanraden. Engeland was voor mij alleen leuk vanwege de grote hoeveelheid leagues in LLM waar je doorheen moet. Maar als je eenmaal begint met de opmars was het meestal in een keer doorstomen naar op zijn minst de championship, vaak meteen door naar PL. (Goed gevoel, om back to back to back to back promoties te halen). Die eerste drempel was vaak de eerste promotie en de tweede drempel was een vaste stek europees voetbal.
Vanuit Serie C naar Serie A had ik veel meer problemen. Net aan promoveren. Daarna met hand en tand moeten verdedigen om in Serie B te blijven. Nog 1 a 2 seizoenen middenmoot. En daarna pas weer promotiestrijd voor Serie A. En in Serie A mag je daarna door het blok Milan, Inter, Lazio, Roma, Fiorentina, Napoli, Torino heen proberen te komen. Vond dat een grotere uitdaging dan het miljoenenbal dat Premier League is.

Ik ben wel benieuwd wat het gevolg is voor een Wales Challenge als je de hard brexit krijgt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
MazeMouse schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:37:
[...]

Wat ik je kan aanraden. Engeland was voor mij alleen leuk vanwege de grote hoeveelheid leagues in LLM waar je doorheen moet. Maar als je eenmaal begint met de opmars was het meestal in een keer doorstomen naar op zijn minst de championship, vaak meteen door naar PL. (Goed gevoel, om back to back to back to back promoties te halen). Die eerste drempel was vaak de eerste promotie en de tweede drempel was een vaste stek europees voetbal.
Vanuit Serie C naar Serie A had ik veel meer problemen. Net aan promoveren. Daarna met hand en tand moeten verdedigen om in Serie B te blijven. Nog 1 a 2 seizoenen middenmoot. En daarna pas weer promotiestrijd voor Serie A. En in Serie A mag je daarna door het blok Milan, Inter, Lazio, Roma, Fiorentina, Napoli, Torino heen proberen te komen. Vond dat een grotere uitdaging dan het miljoenenbal dat Premier League is.

Ik ben wel benieuwd wat het gevolg is voor een Wales Challenge als je de hard brexit krijgt.
Dat klinkt zeker interessant. Ik zal eens kijken naar uitbreidingen van de Italiaanse competitie voor FM 2017 en hopen dat er een dergelijke ook uitgebracht gaat worden voor FM 2018.

Dank je voor deze info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gisteren gekeken naar wat spelers van ADO en Utrecht. Wilde deze met Ajax halen, maar ze weigerden allemaal omdat we rivalen zijn.

Vond het iets te ver gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Deadsy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:36:
Gisteren gekeken naar wat spelers van ADO en Utrecht. Wilde deze met Ajax halen, maar ze weigerden allemaal omdat we rivalen zijn.

Vond het iets te ver gaan
Nee, klinkt logisch. In het echt zal nooit snel een speler van bijvoorbeeld Feyenoord naar Ajax gaan of van ADO naar Ajax of andersom (Kennth Vermeer is natuurlijk een uitzondering). Ik vind het goed dat ze dit erin hebben gebouwd. In Engeland zal dit probleem nog veel meer meespelen tussen bijvoorbeeld Liverpool en Everton of de beide Manchesters.

[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 08-11-2017 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:43:
[...]

Nee, klinkt logisch. In het echt zal nooit snel een speler van bijvoorbeeld Feyenoord naar Ajax gaan of van ADO naar Ajax of andersom (Kennth Vermeer is natuurlijk een uitzondering). Ik vind het goed dat ze dit erin hebben gebouwd. In Engeland zal dit probleem nog veel meer meespelen tussen bijvoorbeeld Liverpool en Everton of de beide Manchesters.
Dit is niet waar Demo; er zijn historisch gezien wel meer spelers die van Feyenoord naar Ajax of omgekeerd zijn gegaan. Ook van Ado naar Ajax komt wel voor: Kishna bijvoorbeeld. Het is geen voor de hand liggende stap, maar komt wel voor! Ook in Engeland zullen clubs niet happig zijn op binnenlandse transfers, maar ook daar gebeurd genoeg: Rooney, Van Persie, Mata, Matic om maar een en ander te noemen.

Vind in FM de houding van andere clubs jegens Ajax sowieso wel redelijk overdreven, zeker gezien het aantal binnenlandse transfers dat ze afronden. Dat ze forse bedragen vragen, prima; maar dat spelers pertinent geen interesse hebben vind ik overdone, dus eens Deadsy.

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 08-11-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kijk en van beugelsdijk zal nooit naar Ajax gaan (ook vanwege een andere reden). Maar dit is gewoon te extreem.
Een echte ADO fan, ok. Maar een voorbijganger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:11:
Kijk en van beugelsdijk zal nooit naar Ajax gaan (ook vanwege een andere reden). Maar dit is gewoon te extreem.
Een echte ADO fan, ok. Maar een voorbijganger?
Ook Beugelsdijk gaat als Ajax met een miljoen per jaar voor zn neus bengelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:06:
[...]

Ook Beugelsdijk gaat als Ajax met een miljoen per jaar voor zn neus bengelt
Betwijfel ik. Maar we zullen er gelukkig nooit achter komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Deadsy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:23:
[...]

Betwijfel ik. Maar we zullen er gelukkig nooit achter komen
Gelukkig niet inderdaad; hij heeft niet echt het beoogde niveau ;)

Ontopic: ik ben vanavond 'na een kleine 1,5 seizoen klooien met Ajax begonnen aan m'n eerste 'echte' game.
Het hele Brexit verhaal heeft me vooralsnog toch enigszins ontmoedigt, dus ben begonnen in Italie bij Cosenza Calcio :) I'll keep you guys posted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jaap. schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:48:
[...]

Gelukkig niet inderdaad; hij heeft niet echt het beoogde niveau ;)

Ontopic: ik ben vanavond 'na een kleine 1,5 seizoen klooien met Ajax begonnen aan m'n eerste 'echte' game.
Het hele Brexit verhaal heeft me vooralsnog toch enigszins ontmoedigt, dus ben begonnen in Italie bij Cosenza Calcio :) I'll keep you guys posted! :)
Tenminste een lekker stadion.
PS Sierhuis van Ajax is goooooooed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Heb me FM ook maar aangeschaft. Ook al alle edities gehad sinds CM 3, dus kon deze ook niet laten schieten.

Eerste indruk is dat er effectief nog wat bugs in de game zitten. Eerst kreeg ik een crash wanneer ik de game initieerde - tijdens het laden van de databases. Gelukkige leverde een retry met dezelfde competities geen error meer op.

Verder heb ik de taalinstelling op NL gezet, maar zitten er nog redelijk wat Engelse termen in. De visuele aanpassingen vallen vrij goed mee, vind ik. Sommige zijn zeker een meerwaarde, andere zijn natuurlijk wat aanpassen.

Ben gestart met Chaves, Portugese eersteklasser. Leuke uitdaging om eens met een kleinere ploeg op termijn het vuur aan de schenen van de grote 3 proberen te leggen. De Braziliaanse visvijver van talent is uiteraard een mooie knipoog naar het koloniale verleden en de banden tussen de twee landen. Ik heb verder ook heel wat competities geselecteerd, dus hoop dat ik met deze save game een tijdje kan doordoen en een mooie carrière kan uitbouwen :) Hopelijk blijven de bugs en crashes achterwege!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Matey schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:15:

Verder heb ik de taalinstelling op NL gezet, maar zitten er nog redelijk wat Engelse termen in. De visuele aanpassingen vallen vrij goed mee, vind ik. Sommige zijn zeker een meerwaarde, andere zijn natuurlijk wat aanpassen.
Volgens mij is dit standaard elk jaar in de beta. Ik kan me in ieder geval herinneren dit vaker te hebben gehad. Morgen zou het er uit moeten zijn als het officieel gereleased wordt.

In ieder geval succes met Chavez; en houdt ons op de hoogte van je carriere! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Jaap. schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:14:
[...]

Volgens mij is dit standaard elk jaar in de beta. Ik kan me in ieder geval herinneren dit vaker te hebben gehad. Morgen zou het er uit moeten zijn als het officieel gereleased wordt.

In ieder geval succes met Chavez; en houdt ons op de hoogte van je carriere! :)
Thanks, al moet ik zeggen dat ik de FMRTE editor gebruikt heb om hen wat meer financiële slagkracht te geven. Niet dat ik er een wereldelftal van gemaakt heb, maar paar gerichte versterkingen om toch wat sterker te staan en de game wat onder de knie te krijgen.

:o 'k weet het; de echte die-hards gebruiken geen tools, maar ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Matey schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:26:
[...]

Thanks, al moet ik zeggen dat ik de FMRTE editor gebruikt heb om hen wat meer financiële slagkracht te geven. Niet dat ik er een wereldelftal van gemaakt heb, maar paar gerichte versterkingen om toch wat sterker te staan en de game wat onder de knie te krijgen.

:o 'k weet het; de echte die-hards gebruiken geen tools, maar ja :+
Sssst... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bighugmug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
Had een stiekeme hoop vanavond eindelijk te kunnen spelen met "maak een club" maar helaas.
Zag dat steam iets gedownload had maar heb nog steeds versie 18.0.3 dus kan nog altijd geen spelers toevoegen aan mijn team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als het zo doorgaat word ik denk ik ontslagen.
Veel kwaliteit vertrokken en alleen jeugd gehaald, kom dus kwaliteit tekort.
Misschien toch maar dat aanbod van Monaco moeten aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:02
Ja je moet t combineren, met jeugd en ervaren spelers. Achja wel realistisch. Nu ben je een Keizer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hotymoty schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:48:
Ja je moet t combineren, met jeugd en ervaren spelers. Achja wel realistisch. Nu ben je een Keizer haha.
had gehoopt dat de spelers die overbleven en al een paar jaar basis spelers het wel zouden op pakken. Maar nop.
In de CL gaat het ok aangezien we een moord groep hebben met CHelsea en Bayern. Geld zat dus hoop het in de winter te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Instant Gaming heeft geen code's meer... Weet iemand een betrouwbare site waar je een steamkey kan kopen d.m.v. IDEAL voor een goede prijs?

EDIT: is deze website betrouwbaar: https://www.cdkeys.com/pc...m-cd-key?mw_aref=xxlgamer

EDIT: Nvm, ik heb hem voor 29 euro bij CDKeys gehaald, mooie prijs. Downloaden maar

[ Voor 49% gewijzigd door hotymoty op 10-11-2017 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:12
Volledige game is te downloaden.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ligt het aan mij of gaat alles in de menu heel traag. Het klikken en het bewegen van de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Utrecht heeft weer een blik jeugdspelers met 5 sterren potentie. :)

In mijn 2e seizoen staan Troupée, St. Jago, Velanas en Venema al in de basis van het eerste en er komen er nog veel meer aan. Denk dat ik zo min mogelijk spelers ga kopen. (Tot nu toe 1 gekocht in 1,5 seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
hotymoty schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:12:
Instant Gaming heeft geen code's meer... Weet iemand een betrouwbare site waar je een steamkey kan kopen d.m.v. IDEAL voor een goede prijs?

EDIT: is deze website betrouwbaar: https://www.cdkeys.com/pc...m-cd-key?mw_aref=xxlgamer

EDIT: Nvm, ik heb hem voor 29 euro bij CDKeys gehaald, mooie prijs. Downloaden maar
Heel mooie prijs idd! Ik heb hem deze week bij FM Scout gekocht voor iets van een 42 euro. Vorige jaren kocht ik vaak via CD Keys, maar ik gun het de mannen van FM Scout ook wel eens. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
Ik kan mij herinneren dat er een aantal mensen hier gebruik wilden maken van een Instant Result Skin. Deze is vandaag uitgekomen voor FM18:

https://www.fmscout.com/a...ant-result-fm18-skin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
demo31051987 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:47:
Ik kan mij herinneren dat er een aantal mensen hier gebruik wilden maken van een Instant Result Skin. Deze is vandaag uitgekomen voor FM18:

_/-\o_ _/-\o_ mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Vraagje over de mobiele versie.

Heeft iemand die al eens gedaan en is het wat?
Misschien leuk voor buitenshuis.
Dit als extra, naast de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
NLoldebroek schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:40:
Vraagje over de mobiele versie.

Heeft iemand die al eens gedaan en is het wat?
Misschien leuk voor buitenshuis.
Dit als extra, naast de normale versie.
Ik heb FMM 2016 gekocht, maar ik was er snel op uitgekeken. Ik vond het geheel niet diep genoeg gaan m.b.t. tactieken en dergelijke. Dat was dan ook de reden dat ik FMM 2017 niet gekocht heb en ik denk ook niet dat ik FMM 2018 ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb nog een steam code over. Heb hem dubbel omdat g2a geen beta erbij leverde en ik niet kon wachten. Als iemand interesse heeft stuur me even een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
hotymoty schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:53:
Ligt het aan mij of gaat alles in de menu heel traag. Het klikken en het bewegen van de muis.
Iemand? En weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
hotymoty schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:24:
[...]

Iemand? En weet iemand hoe dit op te lossen is?
Geen last van. Maar misschien een reboot van je machine of als dat niet helpt, een reinstall van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst in jaren echt twijfel over de aanschaf. FM 2017 viel mij heel erg tegen, nog geen 1000 uur gespeeld, wat normaalgesproken toch wel (ruimschoots) wordt aangetikt.

Zijn er hier mensen die 2017 minder vonden en met 18 bezig zijn? Of is 18 sowieso weer een 'fijnere' versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
EpicDnS schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:53:
Moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst in jaren echt twijfel over de aanschaf. FM 2017 viel mij heel erg tegen, nog geen 1000 uur gespeeld, wat normaalgesproken toch wel (ruimschoots) wordt aangetikt.

Zijn er hier mensen die 2017 minder vonden en met 18 bezig zijn? Of is 18 sowieso weer een 'fijnere' versie?
Jep! Was ook aan het twijfelen geslagen, maar dan toch FM 2018 gekocht. Vind dat er wel meer vooruitgang te vinden is van 17 naar 18 dan van 16 naar 17. Ik heb er geen spijt van, 'k zie het zitten om opnieuw heel wat uurtjes te spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
demo31051987 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:47:
[...]

Geen last van. Maar misschien een reboot van je machine of als dat niet helpt, een reinstall van de game?
Veel mensen op het internet hebben er last van. Je merkt het vooral op cursor van je muis over knoppen heen gaat. Moet je maar eens testen op het hoofdmenu. Bederft grotendeels mijn speelplezier op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

demo31051987 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:47:

Beter! Vanavond gelijk installeren.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste