Kan je, naar jullie mening, te vroeg promoveren?
Ik ben begonnen bij Reggina (Serie C/C - Derde klasse in Italië). Ooit een keertje (FM 2014 ofzo?) een machtige game mee gehad die ik wil herleven.
Plan was in 5 a 6 seizoenen in de Serie A raken,
Seizoen 1: Mooi middenmoot Serie C (zoals verwacht)
Seizoen 2: Kampioen in de Serie C (zoals gehoopt)
Perfect op schema dus, doel in seizoen 3 was de kern versterken, geld verzamelen en gewoon overleven in de Serie B, om dan in de 2 jaar erop naar promotie toe te werken. Alles ging goed, zat mooi bovenaan de tweede tabelhelft halverwege het seizoen.
Enkel, heb net een onverwachte reeks neergezet (19 op 21, met meer geluk als kunde eigenlijk) en omdat alles zo extreem dicht op elkaar zit sta ik plots op plek 4, op 1 punt van de nummer 2 (en promotie) en op amper 3 punten van de leider.
Ik verwacht nog wel een terugval te krijgen (zijn nog 14 wedstrijden te gaan ook), maar ik zit dus "in the mix" momenteel. Enkel heb ik een kern die totaal niet klaar is voor de Serie A, dus twijfel of het wel verstandig is om te promoveren mocht de kans zich effectief voordoen.
Uiteraard is het financieel gewoon super als zou zou opgaan en kan ik versneld aan m'n kern werken. Enkel: Qua structuur ben ik totaal niet klaar (m'n scouting, staf, infrastructuur, reputatie, ... moeten echt nog een inhaalbeweging doen). M'n bestuur werkt niet mee (er is gewoon nog steeds geen geld, financiën heb ik verder wel perfect onder controle), Ik vrees dus als ik opga dat ik ontslagen ga worden (ik heb in 12 jaar FM nog nooit een nieuwe manager toegevoegd, en dat gaat deze versie van FM dus ook niet gebeuren

)
Een potentiële promotie/titel niet pakken kan m'n ego waarschijnlijk niet aan, maar toch... Meningen?
[
Voor 5% gewijzigd door
Jebus4life op 22-07-2018 12:24
]