[Multi] Football manager 2013

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:38
Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/got/fm2013.jpg
Index

Introductie
Oudere FM topics
Systeemeisen
Releasedatum
Nieuwe features
Screenshots
Demo's en Patches
Handige links
Opmerkingen vooraf

Introductie

Football Manager is een serie van voetbal management spellen ontwikkeld door Sports Interactive en uitgegeven door SEGA.het spel begon zijn leven in 1992 onder de naam Championship Manager. Na een breuk met de eerdere ontwikkelaar Eidos Interactive verloor SI de naamsrechten en begon met uitgever SEGA de FM serie.

Football Manager 2005 was het eerste spel in de serie, met als concurrent Championship Manager 5. Het spel was een enorme hit en werd de 5 snelst verkopende PC titel aller tijden.

In oktober 2005 kwam Football Manager 2006 op de markt. In de eerste week was het spel de op 1 na snelst verkopende titel in de UK. Het spel was een soort van seizoensupdate van FM2005. Wel werden er dingen toegevoegd als team besprekingen, versimpelde training en in-game help. Ook werkten er veel meer onderzoekers aan het spel mee om de database zo nauwkeurig mogelijk te maken.

In oktober 2006 kwam de opvolger, Football Manager 2007. Toevoegingen waren een eigen manager foto, media interactie, kritiek leveren op spelers of juist goede woorden, spelers warm maken voor een transfer en meer interactie met het bestuur. Ook een grote verandering was het scouting systeem. Er was nu te zien in welke landen veel kennis aanwezig was. Een eigen satelliet club behoorde vanaf FM2007 ook tot de mogelijkheden, of om jeugdspelers aan te verhuren, een eerste optie op koop te krijgen of om je merchandise mogelijkheden uit te breiden.

Zoals eigenlijk altijd in oktober kwam in het jaar 2007 Football Manager 2008 uit. Een mini-radar van het veld tijdens de tactische wisselingen, verbeterd management, een nieuwe skin, verbeterd bestuur- en fansysteem etc. Ook is er vanaf heden een FaceGen systeem welke nieuw gegenereerde spelers een eigen gezicht geeft.

Football Manager 2009 kwam voor het eerste met een 3D weergave van de wedstrijden. Ook was het vanaf heden mogelijk om vrouwelijke managers toe te voegen, de mogelijkheden van het geven van persconferenties, meer feedback van je assistent en een realistische transfer beleid. Ook kwam het spel voor het eerste op een DVD uit.

Zoals eigenlijk ieder jaar weer was ook Football Manager 2010 weer een enorm succes. Het behaalde de #1 plek in de PC games verkopen in de UK. De user interface is in deze versie compleet veranderd. Er is een mogelijkheid om wedstrijden te analyseren d.m.v. een tool welke de acties van spelers weergeeft, om in te spelen op de sterkten en zwaktes van een team. Ook kan nu vanaf de zijlijn 'rechtstreeks' gecoached worden.

Informatie over FM2011 en FM2012 volgt nog.

Oudere FM topics

[Multi] Football Manager 2012
[Multi] Football Manager 2011
[Multi] Football Manager 2010
\[PC/PSP] Football Manager 2009
[Multi] Football Manager 2008
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Systeemeisen

MAC:
OS - OS X 10.6.8/10.7.x/10.8.x or higher
Processor - Intel Processor
Memory: 1.0GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 7300 GT or greater. ATI Radeon X1600 or greater.

PC:
PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Either PC or Mac, you will need at least 2GB free space in your hard disk drive.

(De vertaling volgt nog.)

Releasedatum

Football Manager 2013 is inmiddels te koop :)

Nieuwe features

Football Manager Classic
Een van de grootste veranderingen: een nieuwe spelmodus. ‘’Voor het eerst in de geschiedenis biedt Football Manager een alternatieve en minder tijdverslindende manier om het spel te benaderen’’ aldus de makers. Miles Jacobson, Studio Director van Sports Interactive, gaf op de persconferentie van vandaag aan dat deze spelmodus bedoeld is voor de grote groep mensen die het spel wel wil spelen, maar eenvoudigweg de tijd niet heeft om alles uit het spel te halen. Enkele onderdelen die ontbreken in deze spelmodus om het tempo in het spel te bevorderen: besprekingen voor de wedstrijd, instructies voor de tegenstander en individuele trainingen voor spelers.

‘’Ik wil voor de talloze fans echter benadrukken dat de introductie van FM Classic op geen enkele wijze invloed heeft op het door hen zo geliefde spel’’ besloot Jacobson. ‘’FM13 biedt mensen nog steeds de volledige ‘hands-on’ spelervaring als ze dat willen. Dit is een grotere, betere en nog realistischere versie van de beste voetbalmanagementsimulatie ter wereld.’’

Challenge Mode
In Football Manager Classic zit nóg een nieuwe spelmodus geïntegreerd: de uitdagingsmodus. Hierin krijg je een bepaald scenario voor de kiezen, waarin je managementvaardigheden binnen een bepaald tijdsbestek gestest worden (normaliter een half seizoen). De scenario’s varieren van slagen met een elftal dat bestaat uit jonge spelers tot een club die halverwege het seizoen onderaan bungelt voor degradatie behoeden. In totaal bevat FM13 vijf scenario’s, maar dit aantal zal in de loop van het jaar stijgen, afhankelijk van de wereldwijde vraag van spelers.
Naast deze nieuwe spelmodus kun je in de nieuwe Football Manager tevens een aantal functies in het spel ‘vrij spelen’. Door mijlpalen te bereiken kun je er bijvoorbeeld voor zorgen dat je spelers geen werkvergunningen meer nodig hebben, of een paar miljoen extra toevoegen aan je transferbudget. Indien gewenst kun je deze extra’s ook aanschaffen.

Overige nieuwe features
Verbeterde 3D-wedstrijdengine
Ook de 3D-wedstrijdengine is weer op de schop gegaan. Alles op en rond het veld ziet er volgens de makers realistischer uit: van de stadions en het publiek tot de bewegingen van de spelers. Tevens laat een vernieuwd camerasysteem de wedstrijddag er meer uitzien als op televisie.

Nieuwe personeelsrollen
Ook op het gebied van de staf zijn er enkele dingen veranderd. Zo introduceert FM enkele nieuwe personeelsrollen, zoals de voetbaldirecteur. Hij kan een deel van je taken, zoals contractonderhandelingen of verwijdering van ongewenste spelers, van je overnemen. Tevens kunnen de vaardigheden van coachs worden verbeterd als zij in aanmerking komen voor hun coachbadges.

Verbeterde interactie met de media
Vorig jaar kon je in teambijeenkomsten en gesprekken met je spelers al kiezen om een bepaalde toon aan te slaan, en nu kan dat ook als je in gesprek bent met de media. Zo kun je bij elk antwoord dat je geeft kiezen voor een bepaalde stemming, variërend van kalm tot agressief.

Netwerkspel
Ook de multiplayer is totaal vernieuwd in Football Manager 2013. Om een netwerkspel met je vrienden te beginnen, hoef je geen Hamachi meer te gebruiken. Er wordt nu namelijk volledig gebruik gemaakt van de netwerkfunctionaliteit van het Steam-systeem. Ook kun je je team dat je in de singleplayer-modus hebt opgebouwd, testen in de multiplayer-modus tijdens eenmalige divisies en bekerwedstrijden.

Wereldwijde klassementen
Dankzij de integratie van Steam komen er nu ook wereldwijde klassementen. Dat houdt in dat spelers voor het eerst in de geschiedenis van Football Manager kunnen zien hoe ze presteren ten opzichte van andere managers uit de hele wereld. Naast het algemene klassement, zijn er ook aparte klassementen voor verschillende spelmodi en elke speelbare natie en divisie. De klassementen maken gebruik van een geavanceerd scoresysteem, waarin onder andere rekening wordt gehouden met het niveau van je club, de financiële prestaties van je club en zelfs je in-game loon.

Gebruikersinterface
FM13 heeft tevens een nieuwe interface en skin voor de carrièremodus en een fris uiterlijk voor FM Classic. Daarnaast is er aandacht besteed aan de navigatie, een geanimeerde interface en een nieuw zoeksysteem. Volgens de makers is FM 2013 ‘’het meest gebruiksvriendelijke en mooiste spel in de serie, ongeacht welke modus je kiest.’’

Uitgebreide training
In FM 2013 kun je als manager dieper in de trainingen van je team duiken en een schema kiezen dat overeenkomt met hun behoeften. Training vindt nu plaats via een vereenvoudigd overzichtspaneel. Je kunt nu kiezen waar je je team tijdens de training op wilt laten concetreren: algemenere oefeningen of de voorbereiding op specifieke wedstrijden.

Realistische belastingstelsels
In de echte voetbalwereld is het belastingtarief dat ze moeten betalen in een land voor veel spelers een belangrijke invloed bij de keuze voor een nieuwe club. Dit wordt nu nagebootst in FM 2013, dat actuele belastingstelsels bevat voor alle landen in het spel; iets waarmee de spelers in-game rekening zullen houden bij een transfer.

bron: http://fm.manutd.nl

In een filmpje:

Meer informatie volgt.

Screenshots

Screenshots op Youtube.

Demo's en Patches

De demo is te vinden in de Steam store. link

Handige links:

Sites
Sigames.com - De site van de ontwikkelaars van Football Manager.
FMInside.nl
ManUtd.nl
Sortitoutsi.net
FM-Britain - Een site die het tactische gedeelte van FM belicht.
FM-Fanboys
FM Pundit
Los Wonderkids
Thedugout.tv
Franks LLM Generator - Genereert een LLM team om te managen.

Opmerkingen vooraf

Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk in het bijgeleverde boekje of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier genoeg experts rond 8)

Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk het volgende in je bericht en iedereen is blij.
code:
1
[spoiler]Naam speler[/spoiler]

Mist er iets? Toevoegingen? Wil je mede-auteur worden? Post het dan of DM de topicstarter.

Topic mede mogelijk gemaakt door werk van JanW.

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 05-11-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O* Goedzo Vos!

Nou, ik ga als vanouds wel weer met Arsenal starten om te wennen aan de nieuwe functies enzo. Daarna zal ik weer met ADO starten, om daarna een nieuwe Arsenal-game te starten om zo alle verworven kennis daarin maximaal te benutten. :P

Misschien doe ik ook nog wel een Swansea-game :) Lekker met een Welshe club de CL winnen ofzo :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Ik ga ook beginnen met Arsenal denk ik. Maar de meeste tijd spendeer ik altijd aan een multiplayer game met een goede vriend van me.

Nog een dikke maand, schiet op.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 28-09-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik denk dat ik ga beginnen met de club waar ik nu ook mee speel in FM12, en inmiddels in 2038 zit, te weten ABC.

Braziliaanse competitie bevalt me erg goed eigenlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Ik ga denk ik beginnen met Fc Groningen, want dat loopt nu ook niet echt onder Robert Maaskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 22:20

Sebastiaan

....

Vos schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:05:
Ik ga ook beginnen met Arsenal denk ik. Maar de meeste tijd spendeer ik altijd aan een multiplayer game met een goede vriend van me.

Nog een dikke maand, schiet op.
Nog minder met de pre-order actie, dan kan je al twee weken eerder beginnen spelen met een volledige database in de beta.

En nogmaals in dit topic als tip: Via Green Man Gaming kost hij nu EUR 32,50 met voucher GMGFM-C7BEY-U0PMY.

[ Voor 19% gewijzigd door Sebastiaan op 28-09-2012 23:29 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Zoals altijd beginnen met Utrecht. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sinds vandaag uit? Is alles al helemaal up to date qua spelers? Eigelijk deze FM helemaal niet gevolgd :O
Jefrim schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:28:
Ik ga denk ik beginnen met Fc Groningen, want dat loopt nu ook niet echt onder Robert Maaskant.
Of heerenveen :9 Willem 2 :9

Edit: Ik dacht uit de comment hierboven op te maken dat hij een nieuwe game was begonnen....Was nog niet helemaal wakker dan. Had het over 2012. Ik was ook al lichtelijk verbaasd.

[ Voor 73% gewijzigd door Postius op 29-09-2012 14:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Postius
edit:dubbel :(

[ Voor 94% gewijzigd door Postius op 29-09-2012 13:14 ]

• wildhagen
  • Niet online
Huh, waar lees je dat die vandaag al uit is? Want dan ben ik ook wel geïnteresseerd. Op het SI-forum staat nog steeds 2 november? :?

Virussen? Scan ze hier!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Sebastiaan schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:28:
[...]

Nog minder met de pre-order actie, dan kan je al twee weken eerder beginnen spelen met een volledige database in de beta.

En nogmaals in dit topic als tip: Via Green Man Gaming kost hij nu EUR 32,50 met voucher GMGFM-C7BEY-U0PMY.
Klopt het dat je bij Green Man Gaming alleen digitaal het spel download en geen fysieke dvd krijgt opgestuurd? Dan krijg je dus gewoon een serial code voor het downloaden van FM2013 via steam? Nog steeds een goede deal uiteraard. Al kan je hem ook fysiek kopen voor 32 euro:
http://www.budgetgaming.n...ball+manager+2013_PC.html

Nadeel is uiteraard weer dat je de beta niet 2 weken eerder kan spelen. Ik twijfel nog even via welk kanaal ik hem aanschaf. Aan de ene kant is een boekje enzo wel leuk, maar aan de andere kant kijk je daar praktisch nooit meer in en ligt dat hoesje inclusief DVD het hele jaar stof te happen bij de doosjes van de oudere FM's :P

FM is eigenlijk de enige game die ik echt jaarlijks koop.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
elvis84 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:29:
[...]

Klopt het dat je bij Green Man Gaming alleen digitaal het spel download en geen fysieke dvd krijgt opgestuurd? Dan krijg je dus gewoon een serial code voor het downloaden van FM2013 via steam? Nog steeds een goede deal uiteraard. Al kan je hem ook fysiek kopen voor 32 euro:
http://www.budgetgaming.n...ball+manager+2013_PC.html

Nadeel is uiteraard weer dat je de beta niet 2 weken eerder kan spelen. Ik twijfel nog even via welk kanaal ik hem aanschaf. Aan de ene kant is een boekje enzo wel leuk, maar aan de andere kant kijk je daar praktisch nooit meer in en ligt dat hoesje inclusief DVD het hele jaar stof te happen bij de doosjes van de oudere FM's :P

FM is eigenlijk de enige game die ik echt jaarlijks koop.
Digitaal is inderdaad geen fysieke spullen. Ik koop al jaren al mn games digitaal. Heerlijk en goedkoper (als je oplet ;) ). Maar het goedkoopst is wachten tot de week van release en dan online een steam key kopen. Ben je meestal rond de 20-22 euro kwijt. Scheelt toch weer 10 tot 20 euro van pre-orders etc.

Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18
Ik ben erg benieuwd naar de classic-mode.
Voor de 'snelle' spelers lijkt me classic-mode een mooie toevoeging!

Tegenwoordig komen er zoveel opties bij, voordat je een seizoen af hebt.....
Leuk natuurlijk voor de liefhebbers van het uitgebreide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 14:58
*O* Meer opties, meer meer meer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kaat17 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:38:
Ik ben erg benieuwd naar de classic-mode.
Voor de 'snelle' spelers lijkt me classic-mode een mooie toevoeging!

Tegenwoordig komen er zoveel opties bij, voordat je een seizoen af hebt.....
Leuk natuurlijk voor de liefhebbers van het uitgebreide ;)
Om eerlijk te zijn, ik doe niet langer over een seizoen dan pakweg 10 jaar geleden. Dus ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Ik heb hem bij www.fmscout.com besteld voor 30 pond en je krijgt er ook de 2 weken early access bij.

Ik kijk ook erg uit naar de classic mode en ga dat als eerste spelen.
Vooral omdat ik het spel nog niet echt onder de knie heb en nog veel dingen moet leren, nadat ik een tijd op classic mode gespeeld heb en daar alles heb geleerd en goed presteer dan ga ik de normale modus spelen.

Ik ga zelf beginnen met Fortuna Sittard. Beetje klein beginnen, waarschijnlijk paar jaar blijven en dan naar een club in de Eredivisie en later misschien La Liga of Premier League.

[ Voor 77% gewijzigd door Stark op 09-10-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:28
Stark schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:25:
Ik heb hem bij www.fmscout.com besteld voor 30 pond en je krijgt er ook de 2 weken early access bij.

Ik kijk ook erg uit naar de classic mode en ga dat als eerste spelen.
Vooral omdat ik het spel nog niet echt onder de knie heb en nog veel dingen moet leren, nadat ik een tijd op classic mode gespeeld heb en daar alles heb geleerd en goed presteer dan ga ik de normale modus spelen.

Ik ga zelf beginnen met Fortuna Sittard. Beetje klein beginnen, waarschijnlijk paar jaar blijven en dan naar een club in de Eredivisie en later misschien La Liga of Premier League.
Ach als je het een beetje goed aanpakt is het echt geen probleem om met Fortune te promoveren.
Vooral als je een leuke parent club vind.

Denk dat ik hem niet ga preorderen. Aangezien ik vergeetachtig ben en bang ben dat ik hem preorder en het volledig ga vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
Vorig jaar had ik hem gepre-ordered voor 28euro. Dit jaar zijn de prijzen overal wel heel erg hoog.. jammer!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd als er een nieuw deel uitkomt van football manager live. Dat was toch wel verrekte leuk en verslavend. Ookal was het niet goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44
vinpower schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:38:
Vorig jaar had ik hem gepre-ordered voor 28euro. Dit jaar zijn de prijzen overal wel heel erg hoog.. jammer!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd als er een nieuw deel uitkomt van football manager live. Dat was toch wel verrekte leuk en verslavend. Ookal was het niet goed uitgewerkt.
Op budgetgaming.nl staat hij voor onder de 30 hoor. Dat is echter wel zonder BETA acces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 15:46
Weet iemand wanneer de beta uitkomt?
Ik heb de game gewoon gepreordered bij steam

[ Voor 38% gewijzigd door Xenophoben op 10-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Twee weken voor de release. De release staat geplanned voor 2 november, dus in principe zou de beta op vrijdag 19 oktober uit moeten komen.

Kan nu al bijna niet meer wachten. Dat worden weer lange avonden :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
hahahah nice... dat is over een week dus!
Ik kijk er ook echt naar uit.... afgelopen jaar toch weer 450 uur gespeeld ( ik speel alleen netwerk games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Welk teams gaan jullie starten? Een maat en ik twijfelen nog heeeeel erg wat we dit jaar eens zullen doen... de topclubs zijn natuurlijk wel leuk maar als je "pech"hebt ben je dan al in de eerste 2 seizoenen championsleague winnaar waardoor het saai wordt.... Ik zit aan tottenham te denken... Iemand anders leuke suggesties?

Afgelopen jaar was ik roma wat een erg gave club is om weer op te bouwen!
Athletico madrid is ook een mooie club met historie..... keuzes keuzes keuzes

[ Voor 19% gewijzigd door Xenophoben op 12-10-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Xenophoben schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:30:
hahahah nice... dat is over een week dus!
Ik kijk er ook echt naar uit.... afgelopen jaar toch weer 450 uur gespeeld ( ik speel alleen netwerk games)
Was ook benieuwd naar mijn uren. Ik 548.6 uur, bijna 23 dagen fulltime gespeeld haha.

Was het geld wel waard ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:23
Xenophoben schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:32:
Welk teams gaan jullie starten? Een maat en ik twijfelen nog heeeeel erg wat we dit jaar eens zullen doen... de topclubs zijn natuurlijk wel leuk maar als je "pech"hebt ben je dan al in de eerste 2 seizoenen championsleague winnaar waardoor het saai wordt.... Ik zit aan tottenham te denken... Iemand anders leuke suggesties?

Afgelopen jaar was ik roma wat een erg gave club is om weer op te bouwen!
Athletico madrid is ook een mooie club met historie..... keuzes keuzes keuzes
Na mijn traditionele begin game met Ajax ga ik gewoon clubloos aan de start zonder reputatie. Altijd leuk, dan ben je 598345 jaar bezig voordat je eindelijk de CL kan gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
hahaha ja dat is het geld wel waard geweest dan ja!

Het probleem van clubloos beginnen is dat je dan waarsch niet samen in een competitie komt. Verder heb je in een netwerk game veel langere seizoenen... die 450 uur was 6 seizoenen... kan je nagaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Xenophoben schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:39:
hahaha ja dat is het geld wel waard geweest dan ja!

Het probleem van clubloos beginnen is dat je dan waarsch niet samen in een competitie komt. Verder heb je in een netwerk game veel langere seizoenen... die 450 uur was 6 seizoenen... kan je nagaan :P
Dan moet je gewoon bij de Topklassers beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 13:23
Ik ga mijn 1e game met chelsea denk ik, niet omdat dat een uitdaging is maar ik wil alleen met belgen gaan spelen. Dat gaat een hoop centen kosten en chelsea heeft de middelen en de duurste speler alvast. Mijn uitdaging gaat dan zijn om daarnaast als belgisch bondscoach het WK te winnen. Geen super challenge natuurlijk maar lijkt me erg leuk. Hieronder het team zoals ik het voor ogen heb, op en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Courtois
Aldeirwereld Kompany Verthongen Vermaelen
Fellaini
Witsel Dembele Deffour hazard
Lukaku

Dan nog als wissels Mertens, Chadli, De Bruyne, Mirallas, Vossen, etc.

Alleen de taktiek ben ik nog niet over uit. De backs zijn eigenlijk geen backs en hebben dus weinig aanvallende kwaliteiten. Dus wellicht dat ik switch naar 3-6-1 ofzo. Verthongen is natuurlijk een sterke verdedigende middenvelder dus dat zou prima kunnen. Dan moet ik wel zorgen dat de ML en MR wat meer verdedigende taken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 14:12
De bruyne is beter dan duffour, zowel in RL als in de game ;)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:13:
[...]

Was ook benieuwd naar mijn uren. Ik 548.6 uur, bijna 23 dagen fulltime gespeeld haha.{?}
Da's nog niks :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SjBH3CH3jFfagx3ynxTn1Pkw/full.jpg

Yikes. Da's ruim 36 dagen fulltime :P

En dan te bedenken dat ik tussen begin juli en eind september nauwelijks gespeeld heb ivm verbouwing en andere verplichtingen :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Tsss nerd :+ . Ik heb ook periodes niet gespeeld, nu sinds tijdje weer bezig. Maar met de komende FM13 iets rustiger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Ben ik nu een nerd?

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/aujtz9.jpg

Maar dan staat het spel ook altijd aan als mijn pc aan staat. Dus niet echt gespeelde uren (Gelukkig maar :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 13:23
Even een vraagje over de mobiele versie voor android tussendoor. Ik heb een speler gehaald en hij is automatisch bij de reserves geplaatst en ik krijg het niet voor elkaar om hem naar het eerste te zetten. Neem aan dat het aan mij ligt maar ik weet het echt niet meer :-) Speel trouwens op een telefoon, wellicht dat ik dan wat opties mis omdat het voor een tablet bedoeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Malt007 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:35:
Ik ga mijn 1e game met chelsea denk ik, niet omdat dat een uitdaging is maar ik wil alleen met belgen gaan spelen. Dat gaat een hoop centen kosten en chelsea heeft de middelen en de duurste speler alvast. Mijn uitdaging gaat dan zijn om daarnaast als belgisch bondscoach het WK te winnen. Geen super challenge natuurlijk maar lijkt me erg leuk. Hieronder het team zoals ik het voor ogen heb, op en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Courtois
Aldeirwereld Kompany Verthongen Vermaelen
Fellaini
Witsel Dembele Deffour hazard
Lukaku

Dan nog als wissels Mertens, Chadli, De Bruyne, Mirallas, Vossen, etc.

Alleen de taktiek ben ik nog niet over uit. De backs zijn eigenlijk geen backs en hebben dus weinig aanvallende kwaliteiten. Dus wellicht dat ik switch naar 3-6-1 ofzo. Verthongen is natuurlijk een sterke verdedigende middenvelder dus dat zou prima kunnen. Dan moet ik wel zorgen dat de ML en MR wat meer verdedigende taken krijgen.
Alderweireld en Vertonghen kunnen in FM makkelijk op RB en LB spelen. Ze hebben meer dan genoeg snelheid, zeker als je ze hier op traint. Daarnaast zijn het ook verdedigers die in het echt een actie naar voren hebben(al is dat niet tot aan de cornervlag van de tegenstander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:28
vinpower schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:54:
Ben ik nu een nerd?

[afbeelding]

Maar dan staat het spel ook altijd aan als mijn pc aan staat. Dus niet echt gespeelde uren (Gelukkig maar :D )
Dat heb ik ook. Heb echt absurd veel uren op elke FM maar dat is grotendeels omdat ik het bijna altijd open heb staan.
FM is echt een perfect spel dat je kunt spelen terwijl je andere dingen doet. Als je het spel een uur open hebt staan maar geen tijd hebt dan is dat geen probleem want er gebeurt niets tenzij jij dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 09:42
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Alderweireld en Vertonghen kunnen in FM makkelijk op RB en LB spelen. Ze hebben meer dan genoeg snelheid, zeker als je ze hier op traint. Daarnaast zijn het ook verdedigers die in het echt een actie naar voren hebben(al is dat niet tot aan de cornervlag van de tegenstander).
Ik denk alleen dat hij een probleem gaan hebben met o.a. home grown players. Daarnaast is het erg moeilijk om Vertonghen en Vermaelen binnen te slepen, aangezien deze bij de concurrent voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Op deze site kan je FM2013 met beta acces voor 28,50 krijgen. Je moet alleen wel Spaans kunnen, want zodra je de taal verandert is de prijs ineens veel duurder :P

http://www.dlgamer.es/adv...keywords=football+manager

[ Voor 19% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 15-10-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:11:
Op deze site kan je FM2013 met beta acces voor 28,50 krijgen. Je moet alleen wel Spaans kunnen, want zodra je de taal verandert is de prijs ineens veel duurder :P

http://www.dlgamer.es/adv...keywords=football+manager
Ja dat vond ik ook al zo raar. Ik was al eens eerder op die website geweest, ik heb 't maar gelaten om daar iets te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:00

Christiano007

Ich bin der champion

Daar heb ik vorig jaar FM12 gekocht, niets mis mee hoor.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
De vertaling naar het nederlands is in FM2013 nog steeds niet vlekkeloos.

Afbeeldingslocatie: http://i1354.photobucket.com/albums/q693/bas2204/berichtinboxgroot_zps56e3482e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
vinpower schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:12:
De vertaling naar het nederlands is in FM2013 nog steeds niet vlekkeloos.

[afbeelding]
kun jij al spelen1?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Beta access denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Beta is toch nog niet vrijgegeven? Op het SI-forum is er ook niets van te vinden, dat die al uit zou zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Misschien screenshot van een preview code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
wil zeggen.... ik heb pre order op steam en ik kan niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Het is inderdaad van een preview versie die verschillende websites/tijdschriften binnen gekregen hebben. Voor de beta staat nog steeds geen vaste datum. Ja twee weken voor de release.. Dat is ook zo vaag als wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
vinpower schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:45:
Het is inderdaad van een preview versie die verschillende websites/tijdschriften binnen gekregen hebben. Voor de beta staat nog steeds geen vaste datum. Ja twee weken voor de release.. Dat is ook zo vaag als wat :?
Wat is daar vaag aan? Twee weken voor 2 november is aanstaande vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Via Green Man Gaming kost hij nu EUR 32,50 met voucher GMGFM-C7BEY-U0PMY.

Dus, als het goed is, kan ik hem vrijdag spelen! :D

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem besteld via Dlgamer.es. Als het goed is krijg je hier ook de Beta Access. Ik wacht nog op de key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 20:34
De prijzen die in deze topic genoemd worden vind ik nou niet bepaald indrukwekkend, je kan hem ook voor 30 euro kopen volgens http://www.budgetgaming.n...ball+manager+2013_PC.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Danieldg schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:03:
De prijzen die in deze topic genoemd worden vind ik nou niet bepaald indrukwekkend, je kan hem ook voor 30 euro kopen volgens http://www.budgetgaming.n...ball+manager+2013_PC.html.
Maar dan heb je hem vrijdag niet, dan moet je nog 2 weken extra wachten! :+ Daarnaast, 30 euro of 32,50... tsja!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
vinnyb schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

Maar dan heb je hem vrijdag niet, dan moet je nog 2 weken extra wachten! :+ Daarnaast, 30 euro of 32,50... tsja!
Ja, dat is nou net de reden dat ik hem niet daar gekocht heb. Omdat ik 2 weken eerder wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
vinnyb schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:11:
Via Green Man Gaming kost hij nu EUR 32,50 met voucher GMGFM-C7BEY-U0PMY.

Dus, als het goed is, kan ik hem vrijdag spelen! :D
Kan aan mij liggen , maar hier doet de code het helaas niet meer :(

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Christiano007 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:51:
Ik heb hem besteld via Dlgamer.es. Als het goed is krijg je hier ook de Beta Access. Ik wacht nog op de key
Ik heb hem hier ook besteld! 28,50 voor het spel met beta acces is niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En de key is binnen, geactiveerd op steam. Nu nog de beta die moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Ik heb hem voor nog geen 21 euro besteld (alweer een paar weken geleden) bij Green Man Gaming met die bovenstaande code, alleen ik heb een proxy gebruikt waardoor ik als prijs 26 dollar kreeg voorgeschoteld :p.
Dit is weer de eerste FM die ik heb gekocht sinds FM 2009 (niet dat ik de andere niet heb gespeeld *kuch*). Ik heb er zin in!

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 18-10-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2Z3k2A032Y201O0J413U/Screen%20Shot%202012-10-18%20at%2017.10.53.png

Hij staat klaar! :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Bij mij staat die ook klaar op steam, kan beginnen zodra die unlocked!
Code vandaag ontvangen rond 14:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd of het vanavond nog los gaat, of toch pas vannacht/morgen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
je kan de preorder toch nog halen als de beta al gestart is? zodat je dus eventueel nog gelijk kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Euh, dat staat er al 2 weken, als het niet langer is? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb de code pas een uur geleden gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
is de pre-order al begonnen dan?

klopt het dat de preorder gewoon de volledige versie is zonder netwerk ondersteuning? dus dat je je savegame gewoon kan blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Dat klopt. Overigens ontbreekt ook de editor in de pre-order, net als idd network play. Verder is het gewoon de final (behoudens eventuele major showstoppers die men nog zou ontdekken uiteraard).

Je kan je savegame dus idd ook doorzetten straks in de final, en Steam zal als de final uit is alles automagisch upgraden. De beta stopt ook met werken na 5 november.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

De beta is up @ steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik begrijp niet hoe ik de beta moet downloaden. Ik heb FM13 al geactiveerd via steam, maar kan nergens iets downloaden?

Kwestie van Steam opnieuw opstarten dus

[ Voor 15% gewijzigd door Christiano007 op 18-10-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
gelijk maar via steam gekocht. bij mij gaat het spel direct downloaden nu. hoop dat ik zo kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Christiano007 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:19:
Ik begrijp niet hoe ik de beta moet downloaden. Ik heb FM13 al geactiveerd via steam, maar kan nergens iets downloaden?
Restart je client eens, mss dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-05 15:51
http://www.greenmangaming...ts/football-manager-2013/
Vouchers not valid on this product. Please check official Sega channels for further details on the FM2013 Beta.

Wat bedoelen ze daarmee ?

een of andere korting werkt niet ofzo?

snap het al

Kan ik gewoon met een usa VPN het spel kopen met paypal voor $29.99?

[ Voor 23% gewijzigd door rejer op 18-10-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hij is bij mij nu mn spel aan het starten. alleen nog niet helemaal eruit welk team ik ga coachen. zal wel een jupiler league club worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Installing beta! Ga zometeen met Juventus beginnen. Vaste prik. :)
Speel nu voor de eerste keer FM op m'n rMBP met 16GB RAM. Worden lekker veel competities selecteren. 8)

/edit: Lekkere server trouwens. Download met 6MB/s. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Yeah gaan met die banaan! Voor de gein eens starten met Paris SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Hoe rechtvaardigt GMG 37.99 € Voor nederland en 22€ voor USA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Interface is echt slick, met die sliding panels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Rivanov schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:58:
Interface is echt slick, met die sliding panels. :)
Ik moet wel zeggen dat op het eerste oog de interface totaal veranderd is. Toch even wennen!
Voor de rest wat ik irritant vind, is dat je bijna verplicht bent om aan het begin bij een club die irritante gesprekken moet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt, gelukkig ben ik nu door de press conference heen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Ik kan mijn Football Manager 2013 van Green Man Gaming ook al spelen :). De beta.
rejer schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:57:
Hoe rechtvaardigt GMG 37.99 € Voor nederland en 22€ voor USA ?
Toen ik hem kocht met een Oekraïense proxy kreeg ik een prijs van 26 dollar. Ook raar.

De aanpassingen van FM 2013 t.o.v. FM 2012 lijken tot nu toe verbeteringen. Ziet er goed uit tot nu. (Veel) Beter dan Tweakers 7 t.o.v 6 :9.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 18-10-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:04
Awesome, net gekocht via DLgamer en nu de beta aan het downloaden. Zal het weekend wel gaan spelen. Overigens vermoed ik dat ik het wereldrecord FM2012 heb...

Afbeeldingslocatie: http://100procentjan.nl/tweakers/fm.png

Dat krijg je als je je computer nooit uitzet. Heb het tot 2061 gered overigens, een persoonlijk record in FM :-)

Het weekend overigens ook maar eens beginnen met het uitzoeken van de memory structuren van FM om te helpen met het updaten van FMRTE (ik heb ooit de engine geschreven waaruit FMRTE (onder andere) is ontstaan). Nu snap ik dat niemand op dit forum ooooooit cheat, maar de downloadstatistieken wijzen anders uit :9

/edit: pfoe hij is al binnen in de tijd dat ik dit bericht schreef. Internetsnelheden tegenwoordig _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door creator1988 op 18-10-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Ik zie al wel dat ik het spel op Engels moet zetten. Op Nederlands is het nog 1/10 Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
woooohhhhh vanavond spielen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Gisteravond al even rond zitten klikken. Deed een scenario waarin je 5 toptalenten krijgt (extra bij je huidige squad) en dan een prijs moet winnen (met Feyenoord in mijn geval).

Leuk, maar game crashtte 2x. Vanavond maar even een gewone game opstarten om alles goed onder de knie te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Even checken of dit van toepassing is: http://community.sigames....on-13.0.d320680-post-HERE

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Sinds gisteren een start gemaakt in de beta-access met FM 2013. Ik ben begonnen met mijn favoriete club Feyenoord :-) Ik moet niet zeggen dat het echt denderend gaat haha..

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44
Keffie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:21:
Sinds gisteren een start gemaakt in de beta-access met FM 2013. Ik ben begonnen met mijn favoriete club Feyenoord :-) Ik moet niet zeggen dat het echt denderend gaat haha..
Werken de tactieken uit 2012 nog?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Mils schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Werken de tactieken uit 2012 nog?
Yep, zo ver ik kan zien wel. Ik kan ze in ieder geval inladen. Wel eerst een nieuwe map in Mijn Documenten moeten aanmaken en toen over gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/r8fq12.png

In 37 6-0 beetje overdreven. (daarna niet meer gescoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Dat is een beste monsterscore haha, welke tactiek gebruik je hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Keffie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:47:
Dat is een beste monsterscore haha, welke tactiek gebruik je hierbij?
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/mhvcc4.png

Nu net Johan Cruijff als assistent manager aangesteld mooi dat zo iets kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Goeie! Zal vanavond even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:32
Meldt!

Na FM2012 te hebben overgslagen net FM2013 gekocht voor 21 euro, download wordt nu via Steam binnen gehaald. Sinds gisteren nieuwe PC dus laat het FM feest maar beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Razer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:53:
Meldt!

Na FM2012 te hebben overgslagen net FM2013 gekocht voor 21 euro, download wordt nu via Steam binnen gehaald. Sinds gisteren nieuwe PC dus laat het FM feest maar beginnen :D
Dat wordt dit weekend leven onder een steen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Razer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:53:
Meldt!

Misschien handig om te melden waar je hem gekocht hebt? Zou ik wel willen weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:32
Vos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Misschien handig om te melden waar je hem gekocht hebt? Zou ik wel willen weten ;).
http://www.greenmangaming.com

Via US VPN'tje dan wordt die voor 29 dollar aangeboden :)
Code daarna in Steam invoeren en gaan met die banaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
dat moet ik ook maar eens gaan doen dan, want das helemaal geen fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Domme vraag: waar kan ik in de match de diverse schermpjes (zoals cijfer, conditie etc) tevoorschijn halen, zoals dat in FM12 ook kon? Je weet wel, die dingen die je op je scherm kon verslepen en minimaliseren enzo.,

Ik kan alleen die vage match feed vinden, maar dat is dus niet geheel wat ik zoek.

Edit: ah, lama. Rechtsonderin het scherm zit dat gekke ding tegenwoordig....

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 19-10-2012 17:14 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295485

Wat krijg ik ineens zin in een potje fm na dit allemaal te lezen. Straks thuis toch eens kijken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
wildhagen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:08:
Domme vraag: waar kan ik in de match de diverse schermpjes (zoals cijfer, conditie etc) tevoorschijn halen, zoals dat in FM12 ook kon? Je weet wel, die dingen die je op je scherm kon verslepen en minimaliseren enzo.,

Ik kan alleen die vage match feed vinden, maar dat is dus niet geheel wat ik zoek.

Edit: ah, lama. Rechtsonderin het scherm zit dat gekke ding tegenwoordig....
Tijdens een match kan je rechtsboven het "veld" op statistieken en dan in een submenu de beoordelingscijfers of wedstrijdstatistieken bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:30
Razer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Ook even gedaan voor die 22 euro. Hij is nu aan het downloaden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Op de hlft van het zeizoen word ik opeens gevraagt voor PSG. Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Razer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Thnx, ga ik eens naar kijken

Hmz, vage Paypal error:
If you were in the process of buying something, or sending money to family or friends, we recommend you check both your PayPal account and your email inbox for a transaction confirmation after 30 minutes.

If you came to this page from another website, you may want to return to that site (we advise that you don't just use your browser's back button) and restart your activity.

If you stumbled upon this page from the PayPal website, simply click the PayPal logo in the top left corner to return to the UK home page and restart your activity. You might have to log in again.

If you wish to sign up to PayPal, please click the PayPal logo and then click the “Sign up” button.
Check je PP account zeggen ze, wil lastig als je deze melding krijgt met inloggen...
Kunnen anderen wel inloggen op hun PP account?

Morgen anders maar eens weer proberen.

[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 19-10-2012 22:48 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste