Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:26
Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.io/x79nwuj6j/FM17.png

Index

Introductie
Voorgaande edities op GoT
Nieuwe features
Screenshots
Handige links
Opmerkingen vooraf

Introductie

Op 4 november 2016 is het weer zover. Die datum zal de nieuwe telg in de Football Manager serie uitkomen en kunnen veel liefhebbers weer het roer overnemen bij hun favoriete club.

Het spel staat al jaren te boek als één van de meest realistische weerspiegelingen van het voetbalwereldje.
Voor wie het spel niet kent, even een korte introductie. In Football Manager 2017 kruip je wederom in de huid van een manager. Je kan daarbij kiezen uit een verschillende competities uit een flinke lijst aan landen. Je kan werkelijk alles in handen nemen, van de tactiek, contractonderhandelingen met spelers en bestuur tot de transfers. Tijdens het spelen denk je haast dat je echt een team leidt.

Oudere FM topics

[Multi] Football Manager 2016
[Multi] Football Manager 2015
[Multi] Football Manager 2014
[Multi] Football Manager 2013
[Multi] Football Manager 2012
[Multi] Football Manager 2011
[Multi] Football Manager 2010
\[PC/PSP] Football Manager 2009
[Multi] Football Manager 2008
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Systeemeisen

Nog niet bekend.

Nieuwe features

Nog niet bekend.

Screenshots

Nog niet bekend.

Handige links

Footballmanager.com - De officiele Football Manager-website.
Sigames.com - De site van de ontwikkelaars van Football Manager.
SI Community - Officiële forum van FM
FMInside.nl
ManUtd.nl
Sortitoutsi.net
Thedugout.tv
Passion4FM o.a. uitgebreide uitleg van stafrollen en een download voor staf filters.

Opmerkingen vooraf

Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk in het bijgeleverde boekje of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier genoeg experts rond 8)

Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk het volgende in je bericht en iedereen is blij.
code:
1
[spoiler]Naam speler[/spoiler]

Mist er iets? Toevoegingen? Wil je mede-auteur worden? Post het dan of DM de topicstarter.

Aangezien het nog minder dan een maand is tot de release en een kleine twee weken tot de beta leek het me een goed tijdstip om een nieuw topic te openen. Ik heb (schaamteloos) het topic van JanW van vorig jaar gepakt en aangepast waar nodig, bedankt voor de opzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Gereserveerd voor eventuele extra informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:26
Je bent er vroeg bij dit jaar :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 16:02

Christiano007

Ich bin der champion

Bah altijd zo laat. Ze moeten het spel gewoon op 10 september doen en voor al die kansloze rare transfer deadlines een data update als die zijn geweest.

Maar deze gaan we ook kopen uiteraard

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:05
Nouja volgens mij kan je altijd het spel "beta-testen" als je preordered :P Maandje van te voren dus.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Terranova schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:47:
Nouja volgens mij kan je altijd het spel "beta-testen" als je preordered :P Maandje van te voren dus.
2 weken

Anoniem: 366118

Al bekend welke divisies (standaard) speelbaar zijn in Nederland? Ik hoop namelijk ook divisie 2

• Terranova

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 366118 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:49:
Al bekend welke divisies (standaard) speelbaar zijn in Nederland? Ik hoop namelijk ook divisie 2
Ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in. Er zijn al jaren geen nieuwe competities meer opgenomen in FM.

Heb de mijne iig alvast pre-ordered, met 20 procent korting uiteraard :)

(voor de mensen die het niet meekregen, stond in de annoucement-mail):
As a ‘thank-you’ to loyal fans of the series we’ve worked with our friends at Valve to offer a Steam-only* discount of 5% off for every Football Manager game owned on PC, Mac or Linux dating back to Football Manager 2013. This means there’s a possible 20% available to fans who own the last four versions of the game!

This pre-purchase offer is available until 11.59 GMT on Friday 14th October so be sure to get the deal wrapped-up well in advance

Virussen? Scan ze hier!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:35
wildhagen schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

Ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in. Er zijn al jaren geen nieuwe competities meer opgenomen in FM.

Heb de mijne iig alvast pre-ordered, met 20 procent korting uiteraard :)

(voor de mensen die het niet meekregen, stond in de annoucement-mail):

[...]
De bekende keysites zijn nog altijd goedkoper dan de 20% korting actie. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• wildhagen
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:35:
[...]

De bekende keysites zijn nog altijd goedkoper dan de 20% korting actie. ;)
Misschien, maar ik heb persoonlijk geen zin in dat gedoe, ik ben van het gemak :P

En let's face it, ik speelt tegenwoordig 800+ uur FM op jaarbasis, die extra paar losse euro's is deze game me dan ook wel weer waard verder. Het is niet alsof we het over 50 euro verschil hebben ofzo :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:33
Ik heb inmiddels eindelijk een redelijk leuke game met SC Heerenveen op FM2016. Nu op zoek naar een nieuwe laptop die wat meer mobile is en dan wil ik toch even gebruik maken van jullie kennis en kunde. Ik heb een interessante aanbieding gezien voor een laptop met de m3 processor. Is er iemand die wellicht weet of dit een beetje lekker draait met 4gb en SSD?

Ik zit te twijfelen of ik de vraag hier moet stellen of in het laptop aankoop advies topic maar toch....

Overigens heb ik dit jaar nog niet echt veel mee gekregen van de nieuwe functies. Maar eens even gauw de blogs van Miles gaan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Tot nu toe nog geen nieuwe features gelezen. Ze mogen wel eens met wat nieuwe dingen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 18:57

afca020

X X X

Zijn er mensen die gebruik maken van FM Touch? Ik ben al jaren een fanatiek FM'er maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Nu zit het dus inbegrepen als pre-order bonus, maar er zijn ook (goedkopere) keys waar het dus niet bij zit. Kortom: moeite waard of bij de classic FM houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
FM Touch is hetzelfde als fm classic dat sinds 2013 erbij zit. De wat uitgekledere feature om het zo maar te zeggen. Dat heet gewoon sinds vorig jaar fm touch en die krijg er nog altijd gewoon bij wanneer je de full game koopt (zonder meerkosten). Daar hoef je niet de preorder voor te doen.

Alleen als je fm touch op tablet wilt spelen moet je het apart aanschaffen voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Had Miles van FM gevraagd of hij net zoveel verdiende met een verkoop van een andere reseller als op steam. Antwoord: Zolang het een officiële is wel. Nu weet ik niet welke allemaal officiële resellers zijn maar dan hoef je dus niet perse op steam als het goedkoper kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyroB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-06 18:47
soskes schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:23:
Ik heb inmiddels eindelijk een redelijk leuke game met SC Heerenveen op FM2016. Nu op zoek naar een nieuwe laptop die wat meer mobile is en dan wil ik toch even gebruik maken van jullie kennis en kunde. Ik heb een interessante aanbieding gezien voor een laptop met de m3 processor. Is er iemand die wellicht weet of dit een beetje lekker draait met 4gb en SSD?

Ik zit te twijfelen of ik de vraag hier moet stellen of in het laptop aankoop advies topic maar toch....

Overigens heb ik dit jaar nog niet echt veel mee gekregen van de nieuwe functies. Maar eens even gauw de blogs van Miles gaan checken.
Weet niet of je vraag nog relevant is, maar FM is een CPU heavy game. Hoeveel CPU power je nodig hebt ligt voornamelijk aan het aantal competities dat je ''open'' wilt hebben en hoe groot je de database laat zijn. Dus kort samengevat; wil je meerdere competities aanvinken met een leuke database aan spelers en minimaal 5 jaar ingame komen, dan heb je gewoon een goede CPU nodig (i5 minimaal). SSD helpt alleen met sneller laden en sneller opslaan. En waar RAM voor dient spreekt voor zich, hoe groter de RAM module hoe soepeler het spel zal blijven lopen gedurende je gamesessie.

Heb persoonlijk veel zin in de nieuwe FM en heb dan ook gereserveerd. Zal wel weer een marginale vooruitgang zijn maar ik steek er zoveel uren in, dat ik de 30 euro over heb voor de minimale stappen die het spel elk jaar maakt.

Hoop alleen wel dat ze de regels van de NL competitie hebben aangepast, en ook wij de extra reserve spelers op de bank kunnen zetten. Kan je wat vaker een talentje meenemen en inbrengen wanneer de wedstrijd in de pocket zit. Nu neem ik toch vaak voor de zekerheid spelers mee waarvan ik weet dat ze het niveau aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmvision
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09-2019
Nu ook wat meer beeldmateriaal van de match engine.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SzWtL8uL_mg]

Geen baanbrekende verbeteringen maar ik sta toch op het punt om te pre-orderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen hier die weten of er nog meer nieuwe features bekend worden gemaakt? Ik ben benieuwd of er in de weken voorafgaand ook nog nieuwe features bijkomen. Wel ben ik van plan om sowieso het spel weer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja die worden bekend gemaakt in de dagen voor de betá. Dus dat zal ergens volgende week zijn schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja in de komende weken geven ze meer info.

Zelf baal ik hier wel van, komen ze met een waardeloos filmpje waar je niets aan hebt. Geeft mij het gevoel dat er maar weinig veranderd, anders zouden ze al lang meer info geven over het spel. Miles wil ook niet vertellen waarom ze niet eerder info geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:06

Barbas

Gallego!

Ik vermaak me nog prima met FM2016, als er nauwelijks nieuwe zaken in deze versie zitten denk ik dat ik deze vooralsnog ga skippen. Het spel enkel halen voor de updates van spelers vind ik niet de moeite waard.

Aan de andere kant, het is al zó uitgebreid. Geen idee wat ik eigenlijk nog mis aan functionaliteit.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:49
Ze moeten gewoon weer Football Manager Live nieuw leven schenken. Dat was weer eens vernieuwend.

Wikipedia: Football Manager Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 13:06
Denk zo dat ze niet veel kunnen innoveren überhaupt in het spel. Core concept blijft toch 22 man die achter een balletje aan rennen. De game is al zo uitgebreid. Je kan wel vele kleine dingen toevoegen, maar op een gegeven moment wordt het dan wel heel ingewikkeld en complex. Ken mensen die de full versie opgeven voor de mindere versie, alleen maar omdat het zo diep gaat en dat ze eigenlijk helemaal niet iets mee te doen willen hebben. Ik heb zelf ook wel effe een tijdje moeten uitzoeken in de full versie hoe alles etc werkt. Zoals dat je een goede baas van jeugd intake met bepaalde personalities moest hebben voor goede jeugd spelers. Tja de casual/average speler zal daar echt niet zo snel op gaan letten. Het hoeft voor mij niet zo vernieuwend, blijf de core verbeteren en daaromheen af en toe uitbreiden is prima.

Vind het ook niks dat ze info niet willen geven, maar het is een PR/marketing trick en het werkt blijkbaar prima(hoogste pre orders ooit) en uiteindelijk blijft het een bedrijf he. Ik denk eerlijk gezegd dat ze ook gewoon niks nieuws in huis hebben, maar zo erg is dat ook weer niet imo.

[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 05-10-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 22:54
Waar gaan jullie de game preorderen? Ik zou normaliter via cdkeys bestellen, maar zij bieden de bèta niet aan. Heb FM16 vanwege tijdsgebrek overgeslagen, maar FM17 wil ik nu wel zsm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
afca020 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:59:
Zijn er mensen die gebruik maken van FM Touch? Ik ben al jaren een fanatiek FM'er maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Nu zit het dus inbegrepen als pre-order bonus, maar er zijn ook (goedkopere) keys waar het dus niet bij zit. Kortom: moeite waard of bij de classic FM houden?
Ik speel alleen maar Touch, voorheen Classic. Nu hij ook los wordt verkocht en een stuk goedkoper is ga ik daarvoor.

Enjoy the joy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Wippien schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:09:
[...]

Ik speel alleen maar Touch, voorheen Classic. Nu hij ook los wordt verkocht en een stuk goedkoper is ga ik daarvoor.
Voor mij geldt hetzelfde. De 'gewone' versie is me veel te uitgebreid geworden. Heb een aantal jaren terug zelfs nog een tijdje CM 01/02+actuele data gespeeld om die reden. Er is nu nog steeds een actieve community rondom die versie (http://champman0102.co.uk).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Vrijdag komt er eindelijk info over de features.

Ik wil de game wel via een keysite kopen, maar cdkeys.com levert helaas niet incl. beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Christiano007 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:18:
Vrijdag komt er eindelijk info over de features.

Ik wil de game wel via een keysite kopen, maar cdkeys.com levert helaas niet incl. beta
Ik heb de game uiteindelijk via FM Scout gekocht. Krijg je alsnog de bèta, maar betaal je toch minder dan via Steam zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Draicon schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Ik heb de game uiteindelijk via FM Scout gekocht. Krijg je alsnog de bèta, maar betaal je toch minder dan via Steam zelf.
Thnx, dit is al zeker 5 euro goedkoper als met de 20% korting via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 14:54
donderdag komt er een filmpje met nieuwe info over fm 2017. zie de reddit van footblal manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Christiano007 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:33:
[...]

Thnx, dit is al zeker 5 euro goedkoper als met de 20% korting via Steam.
Yes, scheelt toch weer 5 euro! FM Scout is tenminste een bekende FM site. Zag nog elders een andere site, maar die was mij niet zo bekend. Dan maar 3 euro meer betalen voor zekerheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Q&A op de facebook pagina van football manager om 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Vele kleine verbeteringen en een hele grote is 64 bit. Voor de rest een beetje 'meh', maar ook niet meer verwacht. Prima voor weer een jaar in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
IAmNice schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:52:
Vele kleine verbeteringen en een hele grote is 64 bit. Voor de rest een beetje 'meh', maar ook niet meer verwacht. Prima voor weer een jaar in ieder geval
Nouja het ziet er een heel stuk overzichtelijker uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
IAmNice schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:52:
Ik ben het met je eens dat er niet heel veel grote wijzigingen in de game zitten, maar al die kleine wijzigingen maken samen toch wel dat de game weer geheel anders zal spelen dan 2016.

Hebben jullie al een keuze gemaakt welke club jullie gaan managen voor jullie eerste save?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 07:44:
[...]

Hebben jullie al een keuze gemaakt welke club jullie gaan managen voor jullie eerste save?
Nog niet, maar het wordt iig een club in de laagst speelbare Engelse divisie. Zal wel weer Conference North/South zijn dus.

Hoop dat de beta deze week nog uit komt.

Ik begin in principe net als FM16 al in de beta met mijn carriere-game, en ga daarmee tot het einde door. Tenzij er echt enorme bugs in de beta zitten die in de final gefixed zijn, amar dat zal wel niet. In FM16 ben ik ook met mijn beta-game doorgegaan tot het einde.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Mijn eerste save gaat zoals altijd Ajax worden, daarna waarschijnlijk weer zonder ervaring en zonder club. Dus echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ik twijfel nog een beetje. Ik ben bij FM2016 een save gestart met AFC Telford (uitkomend in Conference North) en heb hen opgewerkt tot aan het winnen van de Champions League. Ik twijfel dus om weer zo'n soort save te gaan starten of om nu eens wat hoger te beginnen. Bijvoorbeeld een League2 club ofzo.

Sowieso wil ik naast een Engeland-save ook nog een Nederland-save starten, maar dan wel met Feyenoord. Dat is de Rotterdammer in me :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
M'n langste game zal met Ajax zijn, maar ik twijfel of ik direct al met Ajax moet beginnen in de bèta. Kan dat ik met een absolute topclub ga beginnen, omdat ik FM16 niet heb gekocht en wil zien of er op tactisch gebied veel veranderd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Morgen BETA time jongens ,

https://twitter.com/milesSI/status/788082477474672640

[ Voor 144% gewijzigd door Christiano007 op 17-10-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Kijk dat is goed nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Werd er ook schijtziek van, dat constante geloer op twitter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ah nice, vanavond heb ik een paar uurtjes om te spelen, dus dat komt mooi uit :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
He goed nieuws! Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Zelf ben ik 'helaas' nog op vakantie dus wordt het volgende week. In de tussentijd dit topic maar volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 16:37
IAmNice schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:32:
Zoals dat je een goede baas van jeugd intake met bepaalde personalities moest hebben voor goede jeugd spelers.
Bedoel je hiermee te zeggen dat een hoofd jeugdopleiding een goede reputatie moet hebben wil je betere jeugdspelers scouten? Dat is namelijk nieuw voor mij en wel waardevolle info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Slabbysl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Bedoel je hiermee te zeggen dat een hoofd jeugdopleiding een goede reputatie moet hebben wil je betere jeugdspelers scouten? Dat is namelijk nieuw voor mij en wel waardevolle info! :)
Nee de hoyd heeft een personaliteit die ook de personaliteit invloed van de jeugd spelers die dan weer invloed heeft op bepaalde hidden attributen die weer gelinkt zijn aan de developement van een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Yes! De beta is geinstalleerd!

Eerst maar eens starten met mijn Feyenoord save. Dan ga ik bij de full release starten met mijn LLM save :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hmm, ik ben begonnen in de Conference North, met "Darlington 1883". Kijken of ik ze ijn de Champions League kan krijgen.

Wordt waarschijnlijk ook direct mijn carriere-game :)

Wel jammer dat de Tweede Divisie van Nederland er niet in zit, alleen Jupiler League en hoger :(

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 18-10-2016 19:30 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ben ik gek, of kan je geen meeting met je staff meer hebben? In FM16 zat het onder Staff -> Backroom Advice, maar die is er helemaal niet meer? :?

Zit die nu ergens anders?

En qua staf je heb wel idioot veel soorten nu.. naast de bekenden, heb je nu (Chief) Data Analysy, (Chief) Sport Scientist, en dan ook nog eens voor al je sub-teams. WTF moet ik met al die freewheelers? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
wildhagen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:55:
Ben ik gek, of kan je geen meeting met je staff meer hebben? In FM16 zat het onder Staff -> Backroom Advice, maar die is er helemaal niet meer? :?

En qua staf je heb wel idioot veel soorten nu.. naast de bekenden, heb je nu (Chief) Data Analysy, (Chief) Sport Scientist, en dan ook nog eens voor al je sub-teams. WTF moet ik met al die freewheelers? :?
Ik heb even mee zitten zoeken, maar ook ik kan dit niet meer vinden. Ik kan ook niet vinden dat het eruit is gehaald ofzo. Ik krijg wel met enige regelmaar een "Player development advice summary" wat lijkt op de meldingen vanuit de oude Backroom Advice.

En de andere berichten zijn te vinden via de Squad pagina en dan op het icoontje rechtsboven klikken met twee mannetjes. De berichten hierin doen mij ook denken aan sommige berichten van de Backroom Advice.

[ Voor 12% gewijzigd door Extigo op 18-10-2016 21:20 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
wildhagen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:55:

Mocht dit echt een probleem zijn dan kun je hier https://community.sigames.com/ klagen. Lopen veel mods en mensen rond die zelf nu nog actief aan de game werken. Ze zijn volop nog alle bugs eruit aan het maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik begrijp het verhuren niet helemaal, je hebt nu 2 salaris opties en 2 fee opties. Wat is nu het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Christiano007 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:51:
Ik begrijp het verhuren niet helemaal, je hebt nu 2 salaris opties en 2 fee opties. Wat is nu het verschil?
Je hebt nu de volgende opties:
- Playing Monthly Fee
- Unused Monthly Fee
- Playing Wage Percentage
- Unused Wage Percentage

Als jij een speler van een andere club huurt en hij speelt in je team, dan betaal je de Playing Monthly Fee en Playing Wage Percentage. Mocht er een maand zijn waarin hij niet speelt (denk bijvoorbeeld aan blessures) dan betaal je de Unused Monthly Fee en Unused Wage Percentage.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, ik heb er nu 6 uur opzitten met de beta, en de eerste indrukken zijn best positief.

Weinig grote bugs tegen gekomen tot nu toe.

Minpuntje vind ik wel de witte GUI in het processing-scherm, dat is imho een beetje te fel, zou wat minder mogen. En sommige tekstblokken zijn ook wel erg groot.

Grafisch vind ik het wel een stuk mooier dan FM16 eerlijk gezegd, hoewel de animatie van de bal soms wat wazige dingen laat zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
wildhagen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:10:
Zo, ik heb er nu 6 uur opzitten met de beta, en de eerste indrukken zijn best positief.

Weinig grote bugs tegen gekomen tot nu toe.

Minpuntje vind ik wel de witte GUI in het processing-scherm, dat is imho een beetje te fel, zou wat minder mogen. En sommige tekstblokken zijn ook wel erg groot.

Grafisch vind ik het wel een stuk mooier dan FM16 eerlijk gezegd, hoewel de animatie van de bal soms wat wazige dingen laat zien.
Ik heb gekozen voor de Football manager Dark skin en dat maakt het een stuk beter.

Verder ben ik tot op heden 1 bug tegengekomen. Mijn avatar is kaal terwijl mijn manager toch echt haar heeft. Maar dat is tot op heden alles.
Een update blijkt deze bug eruit gehaald te hebben. Mijn avatar heeft weer haar :P

Ik merk wel dat mijn spelers snel geblesseerd raken. Heb ondertussen 5 blessures naast de doelmannen (Vermeer en Hahn).

[ Voor 11% gewijzigd door Extigo op 19-10-2016 22:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-06 07:40
Wat zijn de eerste ervaringen? Zoals gewoonlijk ben ik in de beta begonnen met Manchester United. Met de brede kern van een topclub kan je tactieken uitproberen en leer je de verschillende nieuwe aspecten kennen.

Data analyst en sportwetenschapper (sports scientist) zijn 2 nieuwe rollen waarvan ik wel een vermoeden heb wat ze inhouden, maar eigenlijk nog geen idee heb wat hun invloed kan zijn op je team. Ik denk dat hoe beter je data analyst, hoe nauwkeuriger en relevanter de wedstrijdverslagen gaan zijn na je match. De sportwetenschapper daarentegen.

In de match engine viel me op dat de vleugelverdedigers nog altijd belangrijk kunnen zijn in aanvallend opzicht, maar dat je middenvelders ook wel meer kansen creeëren. Het aantal beslissende passes zoals bijgehouden in de statistieken lijkt me wel heel laag. Ik heb matchen waar ik 5 keer scoor, maar dat al mijn spelers samen zogezegd maar 1 beslissende pass gegeven hebben. Voorlopig is scoren ook wel makkelijk, maar dat kan dan ook weer liggen aan de club en de bijbehorende spelers waarmee ik speel.

Blessures heb ik voorlopig weinig tot geen last van. Ik heb de teamtraining voorlopig gelaten zoals het was ingesteld en ik denk dat je medische staff daar ook wel een rol in zal spelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
ThiJor schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:41:
Wat zijn de eerste ervaringen? Zoals gewoonlijk ben ik in de beta begonnen met Manchester United. Met de brede kern van een topclub kan je tactieken uitproberen en leer je de verschillende nieuwe aspecten kennen.

Data analyst en sportwetenschapper (sports scientist) zijn 2 nieuwe rollen waarvan ik wel een vermoeden heb wat ze inhouden, maar eigenlijk nog geen idee heb wat hun invloed kan zijn op je team. Ik denk dat hoe beter je data analyst, hoe nauwkeuriger en relevanter de wedstrijdverslagen gaan zijn na je match. De sportwetenschapper daarentegen.

In de match engine viel me op dat de vleugelverdedigers nog altijd belangrijk kunnen zijn in aanvallend opzicht, maar dat je middenvelders ook wel meer kansen creeëren. Het aantal beslissende passes zoals bijgehouden in de statistieken lijkt me wel heel laag. Ik heb matchen waar ik 5 keer scoor, maar dat al mijn spelers samen zogezegd maar 1 beslissende pass gegeven hebben. Voorlopig is scoren ook wel makkelijk, maar dat kan dan ook weer liggen aan de club en de bijbehorende spelers waarmee ik speel.

Blessures heb ik voorlopig weinig tot geen last van. Ik heb de teamtraining voorlopig gelaten zoals het was ingesteld en ik denk dat je medische staff daar ook wel een rol in zal spelen.
Mijn ervaringen zijn goed. Weinig tot geen bugs gevonden tot op heden. Ik ben zelf begonnen met Feyenoord voor een beta-save. Wanneer de release-versie uitgebracht wordt, wil ik een LLM-save starten, maar met welke club dit gaat worden weet ik nog niet.

Met betrekking tot de nieuwe staff rollen heb ik het volgende gevonden:
"Added new staff roles, specifically data analysts and sports scientists. Data analysts form part of your scouting team and will provide you with detailed pre and post-match reports, looking at tactical trends in your positions previous matches, as well as your own performance. Sports scientists support your medical team and work to reduce the likelihood of injuries reoccurring." Bron: FMScout

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:37
Hebben jullie de game via Steam aangeschaft of ergens anders? Hoe zit het met die FM Touch, is dat effectief op mobile devices dat je die kunt spelen of is dat de FM Classic van weleer? Plus dat die enkel komt bij Steam of niet?

Alvast bedankt om deze FM-fan van het eerste uur even te helpen ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Matey schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:52:
Hebben jullie de game via Steam aangeschaft of ergens anders? Hoe zit het met die FM Touch, is dat effectief op mobile devices dat je die kunt spelen of is dat de FM Classic van weleer? Plus dat die enkel komt bij Steam of niet?

Alvast bedankt om deze FM-fan van het eerste uur even te helpen ;-)!
Ik heb de game gekocht via FM Scout --> http://www.fmscout.com/a-...nager-2017-steam-key.html

FM Touch is volgens mij de nieuwe naam van FM Classic welke nu ook op tablets gespeeld kan worden. Ik heb er zelf weinig ervaring mee. Ik heb FM Touch er ook bij gekregen :D

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
demo31051987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Ik heb de game gekocht via FM Scout --> http://www.fmscout.com/a-...nager-2017-steam-key.html

FM Touch is volgens mij de nieuwe naam van FM Classic welke nu ook op tablets gespeeld kan worden. Ik heb er zelf weinig ervaring mee. Ik heb FM Touch er ook bij gekregen :D
Super, bedankt! Die FM Scout lijkt me alvast veilig en bovendien is 't een stukje goedkoper dan de, imo te dure prijs, op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Matey schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Super, bedankt! Die FM Scout lijkt me alvast veilig en bovendien is 't een stukje goedkoper dan de, imo te dure prijs, op Steam.
Mocht de BETA je niet interesseren zou ik hem van cdkeys.com halen, is hij nóg goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Christiano007 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Mocht de BETA je niet interesseren zou ik hem van cdkeys.com halen, is hij nóg goedkoper.
BETA interesseert me wel, anders moet ik nog toch 4/11 wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Mocht je zelf nog mee willen werken aan de beta(die velen hebben denk ik), dan is het wellicht interessant om hier te bladeren. https://community.sigames...-release-beta-bugs-forum/

Het is goed om te zien dat ze vaak nog dingen eruit halen die de community heeft gevonden en dat ze met hun eigen testers niet hebben gevonden. Ken weinig bedrijven tegenwoordig die zoveel redelijke communicatie hebben met hun spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wow aardig grote bug ontdekt, als je op vakantie gaat voor 1 dag (geen zin om wedstrijd te spelen) dan stelt de assistent gewoon het team op van de onder 23 i.p.v. de huidige tactiek + spelers die je aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Steam heeft een update voor FM gedaan, maar wat is er veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Christiano007 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:21:
Vandaag had ik geen melding gehad. Straks of morgen even kijken. Heb je inmiddels al een changelog kunnen vinden? Heb zelf nog niet gegoogled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Christiano007 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:21:
Niks bijzonders, licentie-issue met sommige graphic kits. Verder niets.

Zie https://community.sigames...dComment&comment=10490652

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Welke afdelingen uit de Belgische competitie zijn dit jaar aanwezig in FM 2017?
Dit aangezien er vanalles veranderd is: 1ste klasse A+B, Superliga Amateurs, ...
Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
rsca777 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:10:
Welke afdelingen uit de Belgische competitie zijn dit jaar aanwezig in FM 2017?
Dit aangezien er vanalles veranderd is: 1ste klasse A+B, Superliga Amateurs, ...
Bedankt voor de info.
Ik heb de volgende in mijn "Add/rmove leagues"-lijstr staan:
  • Belgian Pro League A
  • Belgian Pro League B
  • Belgian First Amateur Division
Heb je hier wat aan?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
demo31051987 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Ik heb de volgende in mijn "Add/rmove leagues"-lijstr staan:
  • Belgian Pro League A
  • Belgian Pro League B
  • Belgian First Amateur Division
Heb je hier wat aan?
Super, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-06 13:48
Is het mogelijk om na 6 november het spel te kopen inclusief de gratis versie voor de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik ben dan vanavond ook eindelijk begonnen. Voor de verandering mijn gebruikelijke Ajax game geskipped en ben Wildhagens voorbeeld gevolgd: in de Conference North begonnen bij Stockport.

Ik heb een kleine drie maand gespeeld en de eerste indruk is erg positief. Met name de algehele snelheid is een stuk vlotter. Wat betreft de resultaten kan er met 3, 3, 5 en dus 12 uit 11 nog wel verbetering geboekt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
JAtech schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:23:
Is het mogelijk om na 6 november het spel te kopen inclusief de gratis versie voor de tablet?
Je krijgt er toch geen tablet versie bij maar een "lean" FM die ook op de tablet uitkomt?

Of bedoelde je dat?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14:35
All copies of Football Manager 2017 (whether pre-purchased or bought after the release date) will come with a free copy of Football Manager Touch 2017 for PC, Mac or Linux. Touch is the more streamlined, ‘transfers and tactics’ way to manage and can also be purchased separately as a standalone game.
Je krijgt dus deze er gratis bij:
http://store.steampowered.com/app/482750/

Niet zozeer de versie voor op mobiele devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
4 december 2016 - een zwarte dag in mijn Football Manager carriere. Na een slechte reeks heeft het bestuur van Stockport besloten mij de laan uit te sturen, waardoor ik amper een half jaar na mijn aanstelling dus al zonder club zit.

Ik denk dat dit wel een van mijn snelste ontslagen is ooit is, maar desondanks wel terecht. 20 gespeeld, 5 gewonnen, 5 gelijk en 10 verloren met een doelsaldo van 33 voor en maar liefst 39 tegen. Van alles geprobeerd, maar niets kunnen vinden dat goed werkte om de gatenkaas in mijn defensie te dichten.

Nu maar eens beraden wat te doen: 1) doorgaan met dezelfde save en een nieuwe club zoeken? 2) een nieuwe LLM game proberen of 3) een nieuwe game starten met Ajax oid om de nieuwe versie wat beter te leren kennen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
JapieTalent schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:21:
4 december 2016 - een zwarte dag in mijn Football Manager carriere. Na een slechte reeks heeft het bestuur van Stockport besloten mij de laan uit te sturen, waardoor ik amper een half jaar na mijn aanstelling dus al zonder club zit.

Ik denk dat dit wel een van mijn snelste ontslagen is ooit is, maar desondanks wel terecht. 20 gespeeld, 5 gewonnen, 5 gelijk en 10 verloren met een doelsaldo van 33 voor en maar liefst 39 tegen. Van alles geprobeerd, maar niets kunnen vinden dat goed werkte om de gatenkaas in mijn defensie te dichten.

Nu maar eens beraden wat te doen: 1) doorgaan met dezelfde save en een nieuwe club zoeken? 2) een nieuwe LLM game proberen of 3) een nieuwe game starten met Ajax oid om de nieuwe versie wat beter te leren kennen :?
Mijn advies, Ajax pakken en zo het spel beter te leren kennen.. Na release nog maar eens Stockport pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Iemand enig idee, als ik deze key pak (https://www.instant-gamin...l&utm_campaign=allkeyshop) dan krijg ik ook BETA access. Maar krijg ik ook Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Vecodo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:27:
Iemand enig idee, als ik deze key pak (https://www.instant-gamin...l&utm_campaign=allkeyshop) dan krijg ik ook BETA access. Maar krijg ik ook Touch?
Het staat er niet bij, dus ik ga ervan uit dat je het er niet bij krijgt. Als je FM Touch erbij wilt, waarom koop je hem niet via FM Scout? http://www.fmscout.com/a-...nager-2017-steam-key.html

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14:35
All copies of Football Manager 2017 (whether pre-purchased or bought after the release date) will come with a free copy of Football Manager Touch 2017 for PC, Mac or Linux.
Nogmaals, notabene 3(!) posts terug vanaf de vraag... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 28-10-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:38

De beta probeer ik maar om het spel weer wat te doorgronden met een wat grote club. Ben bijv. nog niet helemaal achter wat een data analist etc. voor invloed hebben op het spel. Ook gebruiken om weer een taktiek te vinden. Als het echt los gaat pak ik meestal pas een meer uitdagende club om mee te starten. Preston North End heb ik altijd wel een zwak voor met dat mooie shirt en natuurlijk een mooie traditionele club.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

De beta probeer ik maar om het spel weer wat te doorgronden met een wat grote club. Ben bijv. nog niet helemaal achter wat een data analist etc. voor invloed hebben op het spel. Ook gebruiken om weer een taktiek te vinden. Als het echt los gaat pak ik meestal pas een meer uitdagende club om mee te starten. Preston North End heb ik altijd wel een zwak voor met dat mooie shirt en natuurlijk een mooie traditionele club.
https://community.sigames...about-data-analyst%C2%A0/

Misschien goed om te lezen. Lijkt me wel af en toe useful als je zelf geen zin hebt op veel te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000

Ongeduldige types daar. Kreeg na 4 maanden ook al mijn congé bij County :( Gelukkig kon ik na de kerst weer aan de slag bij Maidstone die ik met wat kunst en vliegwerk in de Conference heb gehouden. Nu eens kijken of ik het team kan opbouwen in de zomerstop met wat goede Free Transfers.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
IAmNice schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

https://community.sigames...about-data-analyst%C2%A0/

Misschien goed om te lezen. Lijkt me wel af en toe useful als je zelf geen zin hebt op veel te zoeken.
Thanks! Ik ken uiteraard de website, maar had alleen nog niet de moeite genomen om te kijken.
Ik vind het fantastisch om te zien hoe het spel sinds cm93 zich aan het ontwikkelen is. Nog dat je zelf meer je stadion kunt uitbreiden en wat meer commerciele aspecten zoals zelfs sponsors selecteren (ala fifa manager van x jaar geleden) en ik ben helemaal gelukkig :)

Vooralsnog 1e seizoen kampioen geworden met PSV met een gejatte taktiek. Nu kijken of we komend seizoen wat meer kunnen betekenen in de CL.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Thanks! Ik ken uiteraard de website, maar had alleen nog niet de moeite genomen om te kijken.
Ik vind het fantastisch om te zien hoe het spel sinds cm93 zich aan het ontwikkelen is. Nog dat je zelf meer je stadion kunt uitbreiden en wat meer commerciele aspecten zoals zelfs sponsors selecteren (ala fifa manager van x jaar geleden) en ik ben helemaal gelukkig :)

Vooralsnog 1e seizoen kampioen geworden met PSV met een gejatte taktiek. Nu kijken of we komend seizoen wat meer kunnen betekenen in de CL.
Ik vind al die kritiek maar jammer. Het is een voetbal simulatie, kan niet ieder jaar innoveren. Blijft 11 tegen 11 beetje balletje rondschoppen. Site is wel goed ja, nooit een bedrijf gezien met zoveel interactie met hun klanten op een redelijke schaal als SI. Zie je andere publishers minder doen. En ook een demo is bjina niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
IAmNice schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Ik vind al die kritiek maar jammer. Het is een voetbal simulatie, kan niet ieder jaar innoveren. Blijft 11 tegen 11 beetje balletje rondschoppen. Site is wel goed ja, nooit een bedrijf gezien met zoveel interactie met hun klanten op een redelijke schaal als SI. Zie je andere publishers minder doen. En ook een demo is bjina niet meer van deze tijd.
Is geen kritiek van mijn kant, zijn wensen. Ik speel het al sinds cm93 en heb elke editie sindsdien gehad. Ik ben een groot fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
FM is en blijft een prachtig, uniek en diepgaand spel. Wat zijn volgens jullie 2 plus- en 2 minpunten van deze nieuwe reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 19:25

On_E

Housemusic

Gisteren ook maar weer aangeschaft en begonnen bij Aston Villa. Eens even kijken of ik de puinhopen van de laatste jaren daar op kan ruimen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vecodo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Mijn advies, Ajax pakken en zo het spel beter te leren kennen.. Na release nog maar eens Stockport pakken ;)
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Thanks voor het meedenken, denk dat ik dat vanavond inderdaad ook maar ga doen :)

Als die carriere wel van de grond komt zal ik, net als vorig jaar, wel weer seizoensoverzichten gaan maken. Indien dit gewenst is uiteraard, als het niemand wat boeit kan ik de tijd beter anders besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Ben erg benieuwd naar FM17. Vandaag eens kijken of ik hem kan bestellen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Zo inmiddels zit mijn eerste seizoen met Feyenoord erop. Na 34 wedstrijden met 85 punten (27-4-3) kampioen geworden! Daarnaast ook de beker en de Johan Cruijff schaal gewonnen. Beter als dit kon het niet worden.

Ik moet zeggen dat ik weer onder de indruk ben van het spel. Zoals normaal gaat het weer heel diep met alle mogelijkheden qua tactieken en trainingen. Ik heb wel wat wijzigingen aan de graphics doorgevoerd, zoals een facepack (DF11), logo's (FM 2017 Standard Logo Pack) en trophies. Ik wacht alleen nog op een pakket om de reclameborden aan te passen. Deze zijn heel standaard en in FM16 hadden ze een ad-pack welke land specifieke reclameborden liet zien.

Vrijdag komt het spel uit en ik ben dan van plan een LLM save te starten met een ploeg uit de Conference North of South. Ik weet alleen nog niet welke. Iemand een voorstel?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
demo31051987 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:17:
Zo inmiddels zit mijn eerste seizoen met Feyenoord erop. Na 34 wedstrijden met 85 punten (27-4-3) kampioen geworden! Daarnaast ook de beker en de Johan Cruijff schaal gewonnen. Beter als dit kon het niet worden.

Ik moet zeggen dat ik weer onder de indruk ben van het spel. Zoals normaal gaat het weer heel diep met alle mogelijkheden qua tactieken en trainingen. Ik heb wel wat wijzigingen aan de graphics doorgevoerd, zoals een facepack (DF11), logo's (FM 2017 Standard Logo Pack) en trophies. Ik wacht alleen nog op een pakket om de reclameborden aan te passen. Deze zijn heel standaard en in FM16 hadden ze een ad-pack welke land specifieke reclameborden liet zien.

Vrijdag komt het spel uit en ik ben dan van plan een LLM save te starten met een ploeg uit de Conference North of South. Ik weet alleen nog niet welke. Iemand een voorstel?
Super goed van je.
Ik laat deze week nog snel mijn laptop repareren, en dan ga ik er ook vol mee aan de slag :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
demo31051987 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:17:

Mooie resultaten! Ik ben benieuwd of je zelfde resultaten kan behalen met je club in de Conference. Ben benieuwd welke club jij kiest!

Zelf ben ik zoals aangegeven met Ajax begonnen en het lijkt dit jaar een stuk makkelijker dan vorig jaar (of ik heb per ongeluk een fantastische tactiek gemaakt :o ). Op een enkel slippertje tegen AZ na (vroege rode kaart) heb ik alles in de competitie ruim gewonnen: gemiddeld 5 goals per wedstrijd. Kwalificatie voor de Champions League liep via PAOK (9-2 over 2 wedstrijden) en AS Roma (7-2 over 2 wedstrijden) en ook in de groepsfase loopt het als een trein: 9 uit 3 tegen Bayern, Basel en Astana. Ik maak de komende week dit seizoen af en ga dan ook voor een nieuwe start in de Conference als de volledige game uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

Phydomir

Dennis

Na een paar jaar over te hebben geslagen ga ik hem dit jaar maar weer eens kopen en dan lekker een LLM save beginnen. Geen reputatie en zonder club beginnen en dan maar zien waar we terecht komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Heb hem net opgepikt bij de media markt, die hadden hem al in het schap l;iggen.

Iemand een idee hoe je de editor moet installeren?

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste