Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Wil je graag je eigen tactiek ontwikkelen, of pak je er eentje van het internet (dan weet ik namelijk nog wel een hele goede :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
sirkeith schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:43:
Wil je graag je eigen tactiek ontwikkelen, of pak je er eentje van het internet (dan weet ik namelijk nog wel een hele goede :P).
Zou je mij een hele goede kunnen geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
scargreg7 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:47:
[...]

Zou je mij een hele goede kunnen geven?
http://www.fm-base.co.uk/...tactics/362667-beast.html
Die TTF Beast V4 gebruik ik, werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Bedankt, ga ik eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
FM2017 kun je dit weekend gratis spelen:
http://www.footballmanage...m=website&utm_campaign=fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Wat een hoop negatieve recensies op steam. Ik neem aan dat de meeste mensen, die actief zijn in dit topic, het daar niet mee eens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

Quellien schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:40:
Wat een hoop negatieve recensies op steam. Ik neem aan dat de meeste mensen, die actief zijn in dit topic, het daar niet mee eens zijn?
zijn dat niet al die recensies die over het (niet) vertalen naar chinees? gingen?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

odan schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:59:
[...]

zijn dat niet al die recensies die over het (niet) vertalen naar chinees? gingen?
Die wat ik heb gelezen niet. Ook de meest recente zijn nog steeds negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Even snel doorheen geskipt en wat ik vooral zie: Geen Chinees, ik kan niet winnen dus hij zuigt.
Dan zijn er nog een aantal die het verschil met 2016 te klein vinden. Kan ik misschien wel in komen maar ondertussen hebben ze al wel 300+ uur op de teller staan.

Zelf 332 uur gespeeld en ben nu toch echt tot de conclusie gekomen dat ik gewoon niet goed ben in het spel en op dit moment ook niet de moeite wil doen om uit te zoeken hoe dat nou precies komt. Ik raak op dit moment meer gefrustreerd van het spel dan dat ik er plezier aan beleef dus voorlopig maar in de kast.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat gebeurt mij ook wel eens en dan zoek ik gewoon een leuke tactiek op van een van de bekendere tactiekenmakers. Dan kan je nog steeds alle andere dingen zelf doen en ontdekken, maar weet je tenminste wel zeker dat je tactiek niet compleet bagger is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Die recensies op steam gaan vaak nergens over. Als ze niet snel genoeg kunnen winnen of kampioen worden, is het een "kutprodukt". Het zal immers NOOIT aan de eigen tactieken/aanpak/etc liggen, het is ALTIJD een "kutprodukt" in zo'n geval.

Ik kijk daar serieus niet eens naar, want 99 procent daar is uit de categorie "ik zuig in dit spel, dus het produkt is kut". Niet alleen bij FM overigens, ook andere games.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Heb wel een redelijk beeld hoe die recensies tot stand komen. Wilde hier even peilen.

Stiekem naar excuus zoeken om m niet te kopen haha. Gaat weer veel tijd zitten in die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aCxSih2B8oWxph0wrhYga4Xy/full.jpg

Probleem is dat je het wel een beetje realistisch moet houden op 1 april. Een bedrag van 580 miljoen voor een club in League One is een beetje ongeloofwaardig, ook al doen ze wel volop mee voor promotie...

;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
wildhagen schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:29:
[afbeelding]

Probleem is dat je het wel een beetje realistisch moet houden op 1 april. Een bedrag van 580 miljoen voor een club in League One is een beetje ongeloofwaardig, ook al doen ze wel volop mee voor promotie...

;)
Hahaha, ik ben ook wel eens tegen deze 1-april grap aangelopen. Ik zat toen nog in de Conference wist niet dat dit een 1-april grap was. Ik helemaal blij, totdat ik de reactie zag na het bevestigen :+ :'(

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ben weer met een nieuwe save begonnen met opnieuw Achilles 29.
Het ging een stuk moeilijker de eerste seizoenshelft.
Ik probeerde zelf een opstelling te maken maar door de beperkte talenten was dat lastiger dan ik dacht haha.
Wonder boven wonder won ik wel van Go Ahead in de beker en daarna ook van NEC waardoor ik wel door bekerde.
De competitie was alleen een stuk zwaarder en stond vanaf wedstrijd 1 op de laatste plek met als dieptepunt 12 punten onder de nummer 19.

Gelukkig heb ik in de winterstop mijn tactiek kunnen veranderen en goede spelers aangetrokken want hierna liep het ineens perfect.

Na Spakenburg te hebben verslagen in de beker stond ik uiteindelijk in de halve finale tegen FC Twente.
Het was een mega spannende pot die pas in de extra tijd helaas werd beslist door Twente met een 3-2.
Toch super tevreden over het resultaat!

De competitie was zwaar maar het is gelukt om in de laatst wedstrijd Telstar voorbij te gaan en zo in de jupiler leaque te blijven.
Nu is het doel om deze goede periode door te zetten en in de middenmoot van de jupiler leaque te eindigen.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Sinds een tijdje toch maar overstag gegaan en FM17 aangeschaft,en weer als vanouds verslaafd. Alleen heb ik last van een bug? Ben momenteel in seizoen 2018-2019 bezig met ajax. Maar er zijn dit jaar geen KNVB beker wedstrijden ingepland. De competitie is wel vindbaar, net als de winnaar van vorig jaar, maar er zijn dit jaar geen wedstrijden gehouden. Iemand hier al eerder last van gehad?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Denk dat het tijd wordt om mijn main manager binnenkort te retiren, het is 2058 en met 80 jaar wordt het toch wel lastig qua "realisme". Laatste jaren alleen internationaal management gedaan al is hij wel bezweken om terug te keren naar een oude werkgever die zwaar in de financiële problemen zit.

Ben deze game ooit begonnen met als doel een challenge te completen. De Champions League winnen met een club uit grote Europese steden zonder CL winst. Oftewel Parijs, Rome, Berlijn, Athene, Istanbul en Moskou. Ik speel wel een oude versie van FM, 45+ seizoenen lukt me niet in een half jaar :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zal Football Manager goed draaien op deze Mac Book ?

http://www.mediamarkt.nl/...-13-mmgf2n-a-1448554.html

Tijd terug een laptop gehaald die toch niet zo lekker draait met FM.

Maar dit lijkt mij toch geen probleem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als je niet te gek doet met geladen competities moet dat wel redelijk gaan.

Zelf van de week het streamen via Steam voor het eerst getest. Dat ging ook best wel goed. Binnen mijn netwerk vanaf mijn PC naar mijn (werk) laptop.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:27
Phydomir schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:58:
Als je niet te gek doet met geladen competities moet dat wel redelijk gaan.

Zelf van de week het streamen via Steam voor het eerst getest. Dat ging ook best wel goed. Binnen mijn netwerk vanaf mijn PC naar mijn (werk) laptop.
Interessant, nog nooit aan gedacht. Hoe vlot gaat dit? Hiermee zou ik dus vanaf mijn vaste pc kunnen streamen naar mijn laptop als ik buiten wil zitten oid.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

JapieTalent schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:31:
[...]

Interessant, nog nooit aan gedacht. Hoe vlot gaat dit? Hiermee zou ik dus vanaf mijn vaste pc kunnen streamen naar mijn laptop als ik buiten wil zitten oid.. :)
Dat gaat echt perfect. Je pc doet al het rekenwerk en je laptop geeft het alleen weer. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ik gebruik bijna altijd dat streamen van steam met FM17. Dan zit ik beneden thuis op mijn macbook terwijl mijn pc boven al het werk doet. Werkt super alleen de resoluties zijn niet helemaal hetzelfde maar dat is niet storend.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Klinkt goed, weet iemand toevallig of streamen ook met een iPad werkt? Dat zou helemaal leuk zijn!

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Je hebt Steam nodig, dus dat werkt niet.
Je kunt wel met het simpelere FM touch doorspelen op je iPad geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Ben eindelijk nu aan het spelen, nu 2018 alweer komt, ;)
Op de Imac werkt het prima, lekker snel.

Via het forum van Man UTD stond een link naar een data update, die iedere dag geupdate wordt.
Was vrijdag al aan het spelen met Neymar bij psg. :9

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Helaas is dit topic niet zo levendig als voorgaande delen. Heeft het nog zin om straks een nieuw deel aan te maken voor 2018? Als hier namelijk weinig animo voor is kan ik me die moeite misschien beter besparen?

Zelf ben ik vrijdag een (laatste) nieuwe game begonnen en heb daarin toch wel weer een persoonlijk nieuwe ervaring meegemaakt.

Ik begon werkloos, maar wel met de achtergrond als ex-prof. Hierbij had ik me voorgenomen om niet zelf te solliciteren, maar af te wachten wat mij zou benaderen en daaruit te kiezen. Na enige tijd viel de keuze op Everton. Ze stonden 18e en waren reeds uitgeschakeld in alle bekers. Het begin was stroef, maar uiteindelijk 12e geworden. In de voorbereiding op seizoen 2 verscheen het bericht dat Real Madrid interesse in mijn diensten had en een journalist vroeg me hoe ik daar tegenover stond, waarop ik antwoordde dat het een mooie club was en dat elke zichzelf respecterende manager etc..

Reactie van Everton was een onverwachte: ontslag. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heb 'm even opgeslagen en een autosave geload en zag toen inderdaad dat een vereiste bij de contractbesprekingen wad dat ik niet zou solliciteren bij andere clubs, maar antwoorden op een vraag is niet solliciteren toch? Iemand anders dit wel eens gehad?

Vanavond maar eens zien waar ik nu terecht kom.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 14-08-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Direct ontslag niet, ik heb na dergelijke uitingen wel gehad dat je op het matje wordt geroepen door het bestuur en in een gesprek afgedwongen wordt dat je de belofte doet om niet meer te solliciteren, anders zou het leiden tot een ontslag.
Het wordt in elk geval niet gewaardeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Het topic is inderdaad niet zo levendig meer, maar is dat niet met elke FM topic aan het einde van het "seizoen"

Wel apart dat ontslag, maar die afspraken zijn wel nieuw in de game. Ik had hetzelfde toen ik met een vergelijkbare game(geen startteam, maar ook geen ervaring) bij Valencia terecht kwam. Die wilden ook niet dat ik snel weg zou gaan. Maarja ze willen je niet kwijt, maar zodra je flirt ontslaan ze je alsnog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Terranova schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:39:
Het topic is inderdaad niet zo levendig meer, maar is dat niet met elke FM topic aan het einde van het "seizoen"
Eens, maar gedurende het jaar heb ik het idee dat het wat minder 'leeft' dan voorgaande jaren, editie 2016 had 48 pagina's terwijl we nu krap aan op 18 zitten. Nou ja, kijk na de vakantie wel of ik even een momentje kan vinden om een nieuw topic in elkaar te zetten, wanneer er ook wat meer bekend is.

Wat betreft ontslag: ik herken inderdaad het op het matje komen etc wel, maar direct ontslag had ik nog niet eerder gezien. Jammer, maar geen onoverkomelijk probleem; vind wel een club weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik speel het toch nog vrij vaak. Gister weer een nieuw seizoen begonnen met Twente, met de laatste TU voor aankomend seizoen. Flinke uitdaging gaat dat worden.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Peter_Aragorn schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:57:
Ik speel het toch nog vrij vaak. Gister weer een nieuw seizoen begonnen met Twente, met de laatste TU voor aankomend seizoen. Flinke uitdaging gaat dat worden.
Dat wil ik geloven, good luck! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ik speel FM ook nog wel, maar toch wel minder dan voorgaande jaren, merk toch wel dat ik veel andere verplichtingen heb, wat ten koste gaat van FM. Zit nu ook nog maar op 430 uur played, waar dat in andere jaren rond dit tijdstip wel 700+ uur was.

Maargoed, ik speel dus nog wel, zit nu in seizoen 2032/2033 met Barnsley FC, en kom inmiddels uit in de Premier League sinds vorig seizoen. Vorig seizoen mega-goed gedraaid, en als 10e geeindigd in de PL. Huidige seizoen begon dramatisch, maar begint nu iets beter te lopen. Hoop weer een midtable te kunnen halen.

Heb voor dit seizoen wel 2 "Wonderkids" (Schotse DL van 19 jaar, en Frans/Tunesische DR van 20 jaar) kunnen halen, die beginnen zich nu echt lekker te ontwikkelen, vooral de DR maakt flinke stappen, de DL gaat wat geleidelijker.

De DL:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9StBXmJUjBUlj9UgH3FhNNSN/full.jpg

De DR:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/isGkG7Jn0S3QOsJXCItO0Ip4/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 15-08-2017 07:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
FM18 is vandaag aangekondigd: http://www.footballmanager.com/games/football-manager-2018

Release is op 10 november, en als je digitaal pre-ordered krijg je net als voorheen ook weer 2 weken van tevoren toegang tot de beta.

Als je de pre-order doet vóór 9 oktober, én je hebt ook FM17 aangeschaft, krijg je ook nog eens 25 procent korting op de aanschaf.

Op dit moment zijn nog geen nieuwe features bekend van FM18, die komen later.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
FM 2017 is nu € 11 bij steam. Ik twijfel want heb vroeger toen het nog CM .... als naam had de game veel gespeeld. Nu ben ik bang dat het te veel sim is geworden en dat dit voor mij een beetje te veel van het goede is. Ik begrijp dat de touch dan weer een andere simpele versie is. Maar zit die nu standaard bij FM 2017 en dus bij deze € 11? En is die te spelen op een ipad of moet je daar weer de mobile voor hebben? Zoveel varianten zoveel keuzes 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Jaap. schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Dat wil ik geloven, good luck! :)
Kijk, Diego Forlan in de spits bij Twente nu :D!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
KookSpook schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:48:
FM 2017 is nu € 11 bij steam. Ik twijfel want heb vroeger toen het nog CM .... als naam had de game veel gespeeld. Nu ben ik bang dat het te veel sim is geworden en dat dit voor mij een beetje te veel van het goede is. Ik begrijp dat de touch dan weer een andere simpele versie is. Maar zit die nu standaard bij FM 2017 en dus bij deze € 11? En is die te spelen op een ipad of moet je daar weer de mobile voor hebben? Zoveel varianten zoveel keuzes 😱
Ja, als je FM17 koopt, krijg je de Touch-versie er idd gratis bij (je moet hem wel ff apart installeren via Steam).

Je laatste vraag kan ik helaas niet beantwoorden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Football Manager Touch is only available on PC and high-end tablets. It is essentially Football Manager's "quick play" mode turned into a standalone game.

In other words, it's a streamlined version of the game. It's there for people who don't necessarily have the time to play the full simulation.

What's good about Touch is that it is cross-save compatible with Football Manager 2016. This means you can play the game in full on your PC and then pick up where you left off on your tablet when you're out and about.

Mobile management

As to Football Manager Mobile, well, that's a little more self-explanatory. This is the iOS and Android version of Football Manager as we've always known it.
De PC versie van Touch zit er gratis bij. De mobiele versie moet je geloof ik zelf aanschaffen, daar zou je dan wel mee verder kunnen spelen van waar je op de PC bent gebleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14
Ja, de Touch versie die bij FM inbegrepen zit is niet de mobiele iPad versie. Deze dien je separaat via de App Store aan te schaffen.

Ben momenteel nog druk in m'n FM 2016 savegame, maar koop FM 2017 wel even voor € 11,- zodat m'n collectie in Steam wel compleet is. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 16-08-2017 13:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wildhagen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:40:
FM18 is vandaag aangekondigd: http://www.footballmanager.com/games/football-manager-2018

Release is op 10 november, en als je digitaal pre-ordered krijg je net als voorheen ook weer 2 weken van tevoren toegang tot de beta.

Als je de pre-order doet vóór 9 oktober, én je hebt ook FM17 aangeschaft, krijg je ook nog eens 25 procent korting op de aanschaf.

Op dit moment zijn nog geen nieuwe features bekend van FM18, die komen later.
Ben benieuwd ga hem aanschaffen, kan eindelijk op een snelle pc spelen. dus kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Dank u allen voor de reacties. Vond het maar slecht uitgelegd door SI. Maar ik begrijp het nu. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Na heel lang weer FM opgepakt; en ik weet weer waarom ik het lang niet heb gespeeld;

het lijkt bijna onmogelijk om spelers te kopen zonder 4x te beiden wat ze waard zijn.

Iemand nog tips?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Gunner schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:18:
Na heel lang weer FM opgepakt; en ik weet weer waarom ik het lang niet heb gespeeld;

het lijkt bijna onmogelijk om spelers te kopen zonder 4x te beiden wat ze waard zijn.

Iemand nog tips?
Werken met clausules. Dus bij een verdediger na 50 doelpunten een goede bonus betalen en in praktijk zal je die nooit hoeven te betalen. Winst bij Champions League bijv een bonus betalen.

Ook doe ik steevast na 50 competitiewedstrijden een bonus betalen. Bij een basisspeler betaal je op z'n vroegst na bijna twee jaar ervoor, maar dan is 't dus ook een basisspeler geweest en heeft ie dus laten zien dat ie erin hoort. Bij sommige andere spelers betaal je die na bijna drie jaar etc.

Werkt bij mij goed met zowel talenten als 1e elftal spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteren FM 2017 maar even aangeschaft zodat m'n Steam collectie weer volledig is. Ondanks dat ik nog in een hele fijne game in FM 2016 zit die ik eerst afmaak..

Gisteravond maar weer heel de avond bezig geweest om álles op orde te krijgen. :+

Gelukkig kon ik natuurlijk de complete graphics map kopieren vanuit FM 2016 folder, dus alle shirts, facepacks, logopacks etc. etc. stonden er zo in.

Maar de Dynamic Adboards moesten natuurlijk nog geimplenteerd worden.. heb via de Editor direct het Juventus stadion hernoemd van Juventus Stadium naar Allianz Stadium.

Toen ik in de editor zat, maar direct extra media toegevoegd zoals Voetbal International, FCUpdate, Voetbalzone, MUTV, Juventus TV etc. etc.

Ben nogal OCD in deze zaken, maar voor mij moet FM 100% kloppen anders kan ik het niet spelen. :+

Over 3 maanden weer dezelfde exercitie in FM 2018. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 17-08-2017 13:29 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zie bij de stats dat je een "All Time League Appearences" hebt.

Maar heb je ook een stat die je de statistiek geeft hoeveel je een speler bij je eigen club hebt? of is die zelf te maken/downloaden?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
FM2017 heb ik laten liggen, heb er de afgelopen maanden wel spijt van gehad aangezien het een leuke game is om te spelen terwijl je andere dingen doet.
Zat nog even te denken hem te halen maar wacht toch maar op 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Deadsy schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:22:
FM2017 heb ik laten liggen, heb er de afgelopen maanden wel spijt van gehad aangezien het een leuke game is om te spelen terwijl je andere dingen doet.
Zat nog even te denken hem te halen maar wacht toch maar op 2018.
Je kunt 'm nu voor een tientje oppikken. Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:14
elvis84 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:16:
Klinkt goed, weet iemand toevallig of streamen ook met een iPad werkt? Dat zou helemaal leuk zijn!
als je een Nvidia kaart in je PC hebt (want afhankelijk van Geforce experience) kan dit met Moonlight IOS...
https://itunes.apple.com/...reaming/id1000551566?mt=8

net gisteren uitgeprobeerd en het werkt vooralsnog redelijk...(even utteren met de onscreen besturing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Rivanov schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:52:
[...]

Je kunt 'm nu voor een tientje oppikken. Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze toch? ;)
Waar kan je deze oppikken voor een tientje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
Lorenzoaliandro schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Waar kan je deze oppikken voor een tientje?
€14,89 is zover ik zie op dit moment 't goedkoopst.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
WinterBase schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

€14,89 is zover ik zie op dit moment 't goedkoopst.
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Game begonnen met het idee om te gaan clubhoppen, gaat wel aardig voorlopig.

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/9449f57d4392ad5d5fa24bb0ac21e264.png

Tot nu toe alleen de Beker in NL, nu net begonnen aan het 2e seizoen in Duitsland. Hopen dat we het Bayern wat moeilijker kunnen maken. Afgelopen seizoen de eerste helft dramatisch gespeeld, maar in de 2e helft praktisch alles gewonnen waardoor we toch nog 2e zijn geëindigd.

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/1994a59ac97b876858157b5351f56584.png

Mijn held. Vorig jaar 28 goals in 26 competitiewedstrijden, in zijn debuutseizoen _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door vuurtjih op 29-08-2017 11:53 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:46
Ik ben met Ajax nu een paar jaar bezig. Een ding is wel heel gek: Dolberg is al 3 jaar achter elkaar topscorer van de eredivisie, maar zijn marktwaarde is nog steeds maar 11 miljoen. Dat is toch gek, zeker met het feit dat ik afgelopen jaar EL gewonnen heb met Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hotymoty schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:34:
Ik ben met Ajax nu een paar jaar bezig. Een ding is wel heel gek: Dolberg is al 3 jaar achter elkaar topscorer van de eredivisie, maar zijn marktwaarde is nog steeds maar 11 miljoen. Dat is toch gek, zeker met het feit dat ik afgelopen jaar EL gewonnen heb met Ajax.
Marktwaarde is een stat waar je niet teveel naar moet kijken.
Had ooit eens een speler die een marktwaarde van 20mln ofzo had, had al 3x op rij de CL gewonnen en was net speler van de wereld geworden.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
hotymoty schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:34:
Spelers uit competities met een lagere reputatie zijn minder waard. Je zult zien dat de waarde omhoog schiet als hij bv naar Spanje verhuist.

Inventaris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:20
Ik heb dit jaar met FM mijn meest memorabele carrière ooit gehad. Nouja, gehad... Ik ben nog steeds bezig.

Mijn doel was om vanuit de Sky League Two kampioen van Engeland te worden. Dit avontuur ben ik met Crewe Alexandra aangegaan. Ondertussen al 15 jaar lang in dienst en heb de afgelopen drie seizoenen Europees voetbal bereikt, waarvan 1x CL. Net de eerste paar wedstrijden in het nieuwe seizoen gehad en het gaat goed. Ik hoop dit seizoen om de titel mee te kunnen spelen!

De game bestaat bijna alleen nog maar uit Regens, maar ik vind het leuk om op jonge leeftijd echte toekomstige toppertjes te vinden. Super leuk om het zolang vol te houden. :)

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eoTJJlhn5FQroAJSTvj62zEk/full.jpg

Volgens mij heb ik hier een heel redelijke winst uit behaald. Voor niks gehaald, voor 56 miljoen verkocht. Jammer dat hij voor Tottenham koos en niet voor Chelsea, want die hadden 63 miljoen geboden...

Was wel mijn beste speler, maar voor zo'n prijs doe ik er een mooie strik omheen en mag hij toch echt weg :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
wildhagen schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:21:
[afbeelding]

Volgens mij heb ik hier een heel redelijke winst uit behaald. Voor niks gehaald, voor 56 miljoen verkocht. Jammer dat hij voor Tottenham koos en niet voor Chelsea, want die hadden 63 miljoen geboden...

Was wel mijn beste speler, maar voor zo'n prijs doe ik er een mooie strik omheen en mag hij toch echt weg :P
Keurig, dat zijn nog eens mooie cadeautjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slabbysl schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:06:
Ik heb dit jaar met FM mijn meest memorabele carrière ooit gehad. Nouja, gehad... Ik ben nog steeds bezig.

Mijn doel was om vanuit de Sky League Two kampioen van Engeland te worden. Dit avontuur ben ik met Crewe Alexandra aangegaan. Ondertussen al 15 jaar lang in dienst en heb de afgelopen drie seizoenen Europees voetbal bereikt, waarvan 1x CL. Net de eerste paar wedstrijden in het nieuwe seizoen gehad en het gaat goed. Ik hoop dit seizoen om de titel mee te kunnen spelen!

De game bestaat bijna alleen nog maar uit Regens, maar ik vind het leuk om op jonge leeftijd echte toekomstige toppertjes te vinden. Super leuk om het zolang vol te houden. :)
Ik ben dit weekend begonnen met AFC Fylde, die spelen nog 2 niveaus lager, met hetzelfde doel als jij. Ben benieuwd of ik dat uberhaupt vol ga houden en zo ja, of dat dit kalenderjaar nog gaat lukken. Tenslotte kijk ik bijna elke wedstrijd (hoogtepunten), alleen de friendlies skip ik sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slabbysl
toolkist schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:25:
[...]

Ik ben dit weekend begonnen met AFC Fylde, die spelen nog 2 niveaus lager, met hetzelfde doel als jij. Ben benieuwd of ik dat uberhaupt vol ga houden en zo ja, of dat dit kalenderjaar nog gaat lukken. Tenslotte kijk ik bijna elke wedstrijd (hoogtepunten), alleen de friendlies skip ik sowieso.
Ha, nice. Ook ooit idd vanuit de Vanarama National League (North/South) wat geprobeerd, maar vond het extreem lastig doordat je niet eens met fulltime-profs te maken had... Succes! Ben benieuwd naar je avonturen. League two leek me uitdagend, maar toch wat meer behapbaar.

Ik heb het dit jaar ook al meerdere keren geprobeerd (Van lage club naar boven), maar dat waren toch loopbanen die ik niet echt wist vol te houden. Vooral de stap League One -> Championship vond ik een lastige omdat het contrast tussen clubs met en zonder geld daar heel groot is. De laatste keer heb ik het door kunnen zetten!

Het moment dat je PL gaat spelen, krijg je minimaal 100 miljoen, dus kan je over het algemeen wel een redelijk elftal fixen. Ondertussen wel kampioen geworden in 2033! :) Jaar daarop ging alleen weer vrij matig, 6/7e plek.. Daar moet ik me nog even doorheen zetten, want nu wil ik die cup met de grote oren ook maar hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slabbysl schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:02:
[...]

Ha, nice. Ook ooit idd vanuit de Vanarama National League (North/South) wat geprobeerd, maar vond het extreem lastig doordat je niet eens met fulltime-profs te maken had... Succes! Ben benieuwd naar je avonturen. League two leek me uitdagend, maar toch wat meer behapbaar.

Ik heb het dit jaar ook al meerdere keren geprobeerd (Van lage club naar boven), maar dat waren toch loopbanen die ik niet echt wist vol te houden. Vooral de stap League One -> Championship vond ik een lastige omdat het contrast tussen clubs met en zonder geld daar heel groot is. De laatste keer heb ik het door kunnen zetten!

Het moment dat je PL gaat spelen, krijg je minimaal 100 miljoen, dus kan je over het algemeen wel een redelijk elftal fixen. Ondertussen wel kampioen geworden in 2033! :) Jaar daarop ging alleen weer vrij matig, 6/7e plek.. Daar moet ik me nog even doorheen zetten, want nu wil ik die cup met de grote oren ook maar hebben.
16 jaar bezig, nice. Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen.
AFC Fylde heeft gelukkig wel prof status als 1 van de weinigen in de competitie (en prognose: 1e), ik heb het mezelf dus wel ietsje makkelijker gemaakt. Eerst met Gloucester geprobeerd (prognose: 21e), maar dat was niet heel succesvol. Halverwege het seizoen ging het prima en stonden we 13e, daarna geen wedstrijd meer gewonnen en 2 wedstrijden voor t einde gedegradeerd.
2e game gemaakt, weer met Gloucester, maar die game was vanaf t begin kansloos. 9x op rij verliezen, dat soort werk. T hielp ook niet dat ik me in die games echt aan de LLM regels hield, dus scouts etc aanstellen via advertenties en alleen spelers halen die die scouts vonden, dus niet via de 'All known players' tab zoeken bijvoorbeeld. Dat heb ik nu ook losgelaten.

• Slabbysl
Voor mij ook een unicum, zolang. Maar doordat het zo goed ging, heb ik het zo lang vol kunnen houden.

Er zaten ook seizoen tussen waar handhaven slechts de doelstelling was en vooral financieel wat poten aan de grond te krijgen; in deze modus heb ik soms zelfs 1 seizoen in 1 dag uit weten te spellen. }:O

Ah, chill, als enige de fullprof status. Wel gelijk de druk om kampioen te worden... Aan de LLM-regels heb ik mij inderdaad ook niet gehouden. Succes iig met je carriere. Ik kan niet wachten op de nieuwe versie!

• toolkist
  • Niet online
Gisteren weer een paar maanden gespeeld, met echt waardeloze resultaten. Waar ik gisteravond begon met een voorsprong van 10 punten op de nummer 2 staan de nummers 2 t/m 4 inmiddels op evenveel punten als ik en de nummers 5 tm 8 ook binnen 3-4 punten.
Waar ik in het begin best mooie series neerzette met af en toe een verlies of gelijkspel, is het nu precies omgedraaid. Gewoon 8 wedstrijden op rij zonder winst, dan 1x winnen, en daarna weer 2x op rij verloren.
En dat met nagenoeg elke keer veel meer schoten dan de tegenstander, alleen pakken m'n keepers gewoon geen bal en hebben de aanvallers er een sport van gemaakt wie de mooiste kansen kan missen. Hopelijk krijg ik t vanavond weer op orde, niet kampioen worden zou echt schandalig zijn met de selectie die ik heb.

• garathane
  • Laatst online: 15:49

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik speel nog niet zolang (vanaf FM '16) en heb met diverse clubs nog slechts een seizoen of drie gespeeld, dus zit dan in 2020 of daaromtrent.
Is het niet zo dat als je 10 seizoenen of meer uitspeelt je een min of meer fantasie competitie krijgt ? Spelers die in 2017 18 jaar oud zijn, zijn dan inmiddels dertigers en de toppers van 2017, die 25+ jaar oud zijn, zijn (allang) met pensioen. Dat lijkt mij eigenlijk een stuk minder leuk worden. Of zie ik dat verkeerd ?

• wildhagen
  • Niet online
Dat vind ik juist leuk, omdat je dan zelf op zoek moet naar talent, ipv alleen de geeikte namen te kopen. Dan moet je veel meer je best doen, wat ik veel leuker vinden dan alle sterspelers opkopen en in een team proppen. Als je dan om de Europese plaatsen meedoet vind ik dat veel leuker.

Overigens na 10 jaar heb je de meesten er nog wel in zitten, pas na 15 jaar heb je bijna alleen maar regens in je game zitten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gisteren het seizoen afgemaakt. Na die waardeloze serie uit m'n eerdere post, ging het nu ineens weer verbazingwekkend goed met een serie van 12 wedstrijden zonder verlies (9 winst 3 gelijk).
Dit resulteerde uiteindelijk in het kampioenschap en dus promotie uit de Vanarama North :)
De eindstand van de competitie en bekertoernooien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BZK0xwjz8m4MbzhpPwR1rwuo/medium.png

Mijn topscorer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oeFaQT7VPEnTjadRiPqyrSPf/medium.png

En m'n beste speler, voor 25k ofzo gekocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/42PUUUeY2dKdOyyQ75twYXlu/medium.png

Voor komend seizoen wordt m'n salarisbudget zo'n beetje verdrievoudigd, naar 32k per week. Aangezien op 4 spelers na alle contracten aflopen, biedt dat voldoende mogelijkheden om een goede selectie te bouwen al houdt dat dus wel in dat 't een erg drukke zomer wordt. M'n scouts zijn in ieder geval al flink op zoek :)

[edit] Het seizoen is begonnen en het gebruikelijke FM probleem komt meteen weer tevoorschijn. Een prima voorbereiding, maar voor 't echie loopt het natuurlijk weer voor geen meter ;)
17schoten 3x op goal, andere wedstrijd 14 schoten 0 op goal, weer een andere wedstrijd wedstrijd de paal raken voor open goal en de tegenstander die via de keeper en de paal scoort uit een onmogelijke hoek. 't seizoen is nog lang dus t zal ongetwijfeld nog wel goedkomen, maar dit is zooooooo frustrerend :/

[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 23-09-2017 00:25 ]

• lookslikeyou
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ook weer gestart met FM17. Gestart met Leeds in de Championship. Na een moeizame start waarin ik uit de 1e 6 wedstrijden maar 2 punten heb gehaald, begint het nu een beetje te lopen. Laatste 4 wedstrijden in winst omgezet en sta nu stevig in het linker rijtje (wat ook mijn doelstelling is). Lastigste was mijn verdediging goed te versterken. Dit is nog steeds niet echt gelukt, vandaar krijg ik elke wedstrijd wel 1 of 2 tegendoelpunten. Hopelijk in de winterstop kan ik het team achterin goed versterken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Goede verhalen, ben benieuwd hoe die verder gaan!

Overigens zal ik deze of komende week het nieuwe draadje voor 2018 maken :)
Edit: had even wat tijd over en voila: het officiële Football Manager 2018 topic!

[ Voor 39% gewijzigd door Jaap. op 27-09-2017 14:19 ]

• Slabbysl
Top dat je gepromoveerd bent! Dit zijn btw mijn toppertjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TPgHpvHQP76idIfCEJS797gN/thumb.png
Mijn geniale nummer 10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6cDCBMEF42Bgg7Wae9jojRBx/thumb.png
Mijn aanvoerder, een betere RB ga je niet vinden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NHXkSclXmhDwjl6WU4mS2YJi/thumb.png
Al 3 jaar topscorer. Wat een topspeler!

Champions League ook gewonnen, maar dat seizoen helaas wel 3e geworden. Met overtuiging beste club ter wereld voel ik mij nog niet... Maar we komen er wel!

[ Voor 33% gewijzigd door Slabbysl op 28-09-2017 21:57 . Reden: Afbeeldingen aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hmm, dilemma...
Inmiddels in de Sky Championship beland met AFC Fylde. Nu kom ik uiteraard allerlei teams tegen die per speler de helft van mijn salarisbudget betalen, oftewel dit wordt een heel lastig seizoen. De manier om dat tegen te gaan zou zijn door talentvolle jonge spelers uit het buitenland te halen (transfer danwel huur), maar de Brexit heeft toegeslagen (met nu dus ook work permit eisen voor EU spelers) dus is het nagenoeg onmogelijk voor me om die spelers naar de club te halen. En laat dat nou ook net het deel zijn wat ik zo leuk vind aan FM2017. Van de andere kant is de Premier League wel nog 'maar' 1 promotie verder...
Ik zal in dit weekend in ieder geval nog wel eens een post maken met de voortgang van afgelopen seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Misschien weet iemand dit. Ben al een aantal jaren bezig met een Spaanse club, en ik heb meldingen gehad dat de Brexit heeft plaatsgevonden.

Een engelse club doet een bod op m'n speler en ik accepteer deze eind augustus. 31 augustus sluit de transfermarkt. Hoe kan het zijn dat deze alsnog afgerond wordt op 3 september?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gunner schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:40:
Misschien weet iemand dit. Ben al een aantal jaren bezig met een Spaanse club, en ik heb meldingen gehad dat de Brexit heeft plaatsgevonden.

Een engelse club doet een bod op m'n speler en ik accepteer deze eind augustus. 31 augustus sluit de transfermarkt. Hoe kan het zijn dat deze alsnog afgerond wordt op 3 september?
Werkvergunning waardoor het vertraagd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo, en dat was het einde van mn FM 2017 carriere in Engeland. Die Brexit maakt het spel echt onmogelijk.

Zojuist een contractverlenging aangeboden aan m'n beste (Nederlandse) speler. Bod wordt geaccepteerd, werkvergunning direct geweigerd ivm geen caps en geen mogelijkheid om in bezwaar te gaan. Oftewel, speler per direct niet meer inzetbaar...
Leuk man, dit soort random zooi :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:13
toolkist schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:13:
Zo, en dat was het einde van mn FM 2017 carriere in Engeland. Die Brexit maakt het spel echt onmogelijk.

Zojuist een contractverlenging aangeboden aan m'n beste (Nederlandse) speler. Bod wordt geaccepteerd, werkvergunning direct geweigerd ivm geen caps en geen mogelijkheid om in bezwaar te gaan. Oftewel, speler per direct niet meer inzetbaar...
Leuk man, dit soort random zooi :N
Welcome to the future! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ben al een stuk of 30 seizoenen bezig met FM2017 en still going strong. Maar sinds gister is me iets vreemds opgevallen. In de spelerskaart kan ik geen biografie meer selecteren. Dat vond ik altijd handig om te zien hoeveel competitiewedstrijden een speler gespeeld had voor mijn club. Ook is het lettertype iets anders.

Ook als ik een wedstrijd aan het spelen ben kan ik niet meer simuleren naar het eind van de wedstrijd.
Alles naar default resetten en reload skin werken niet.

Herkennen jullie dit en hoe kan ik dit oplossen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo even een vraagje hoe plaats ik een foto van mijn team ,ik slaag mijn afbeelding op ,op cloud en dan copy naar hier en gaat niet

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:09:
hallo even een vraagje hoe plaats ik een foto van mijn team ,ik slaag mijn afbeelding op ,op cloud en dan copy naar hier en gaat niet

grts
Je moet een image hosting site zoals https://imgur.com/ gebruiken, daar een foto uploaden (geen account nodig) dan de direct link kopieren en tussen [img][/img] plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ben gestopt bij AS Roma nadat we de Serie A en CL wonnen.
Heb al vlug een aanbod gekregen van Schalke en ben daar nu begonnen.

Het doel is de reeks van Bayern te stoppen.

De selectie is niet echt in balans, in de basis staan een paar echte top spelers maar ook diverse spelers die niet goed genoeg zijn voor de basis, en op de bank zitten spelers waarmee je echt een flinke stap achteruit gaat zodra je ze in het veld zet.

Heb 40mln voor nieuwe spelers. Denk dat ik de top verdiener verkoop. Dan bespaar ik 10mln per jaar aan salaris. Raar aangezien het max salaris op 140k zit.

Edit:
Terwijl ik iets zit te kijken zit ik naar de selectie te kijken en bepalen wie weg mag.
Hun hele verdediging is aardig maar niemand die erbovenuit steekt. Daarnaast ook nog vrij oud. Word dus leuk, mag de komende 2 jaar een volledig nieuwe verdediging halen.

Daarnaast hebben ze de afgelopen 3 jaar spelers gehaald die niets toevoegen. Voor veel geld een linksbuiten die een blind paard is. Snel maar slecht schot en slechte passing, dit zie je ook terug in zijn cijfers.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 13-01-2018 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:39:

De selectie is niet echt in balans, in de basis staan een paar echte top spelers maar ook diverse spelers die niet goed genoeg zijn voor de basis, en op de bank zitten spelers waarmee je echt een flinke stap achteruit gaat zodra je ze in het veld zet.

Heb 40mln voor nieuwe spelers. Denk dat ik de top verdiener verkoop. Dan bespaar ik 10mln per jaar aan salaris. Raar aangezien het max salaris op 140k zit.

Edit:
Terwijl ik iets zit te kijken zit ik naar de selectie te kijken en bepalen wie weg mag.
Hun hele verdediging is aardig maar niemand die erbovenuit steekt. Daarnaast ook nog vrij oud. Word dus leuk, mag de komende 2 jaar een volledig nieuwe verdediging halen.

Daarnaast hebben ze de afgelopen 3 jaar spelers gehaald die niets toevoegen. Voor veel geld een linksbuiten die een blind paard is. Snel maar slecht schot en slechte passing, dit zie je ook terug in zijn cijfers.
je moet is kijken naar mijn ploeg in welk jaartal zit je ,ik momenteel 2027

ik kijk vooral naar jonge spelers ,ik heb een zeer leuke ploeg !ik wel niet hoe je de afbeelding zichtbaar maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:53:
[...]

je moet is kijken naar mijn ploeg in welk jaartal zit je ,ik momenteel 2027

ik kijk vooral naar jonge spelers ,ik heb een zeer leuke ploeg !ik wel niet hoe je de afbeelding zichtbaar maakt
met deze ongeveer deze heb ik 2x het wk voor clubs gewonnen in 5 jaar tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zit in 2030. Jouw spelers bestaan in mijn game misschien geeneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:10:
Ik zit in 2030. Jouw spelers bestaan in mijn game misschien geeneens.
dat t zou heel goed kunnen ,en wet jij toevallig hoe je hier een afbeelding zet ,de link lukt wel geen afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:39:

Edit:

Je zit nu in de 2017 thread he ;)

@Verwijderd [img]hier je link tussen plakken[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/floOiU9.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
StrongArmLance schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:34: