Beeld dat je schets had ik ook toen ik met temperatuur direct werkte. Vooral met de zon in de kamer erbij duurde het veel te lang voor er weer warmtevraag kwam. Na het opstarten gelijk vol gas en dan ook weer snel uit (pendelen). Nu met de WAR regeling loopt het perfect. Moduleert lekker terug en blijft bij de huidige buitentemperatuur 24/7 aan. Als je met de stooklijn gaat inregelen kan je door op de afstandsbediening de + of - verschuiving te gebruiken ook al vlot uitvogelen welke kant je op moet. Wordt het niet warm, +2 kijken wat er gebeurt. Niet te snel, maar als je vind dat de WP te lang op zich laat wachten, even +2. Omgekeerd, als het te warm wordt -1 en kijken hoever de WP terug moduleert.Cees-JanH schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:22:
Het is een mono 5 H, ik kan m via de servicecloud instellen, heb nu op watertemperatuur gezet, Delta T=3 Ta-5 op 32 en +15 op 22, kijken wat er gaat gebeuren..
Toen ik nog met CV verwarmde, had ik hetzelfde probleem. Wist direct al dat ik het met WAR moest gaan proberen bij vloerverwarming.
Plaatje huidig gebruik. Ik kan de gegevens alleen per uur tonen, maar live is er ook nauwelijks fluctuatie.
Hoe heb je toegang gekregen tot de service cloud? Komen de daar uitgelezen waarden voor kWh en COP overeen met de waarden welke de afstandsbediening geeft? Die kloppen bij mij voor geen meter. Heb je nog iets aan de Smart cloud?

Kamertemperatuur

[ Voor 12% gewijzigd door t.oswald op 21-11-2018 22:56 ]
WH-MDC05H3E5, 5600 Wp zonnepanelen, 2 infrarood bad- en werkkamer, SWW Auer Edel water 100L, Daikin 2MXM50M9 airco met FTXM35N en FTXM20N