Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timbe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:06
davy_online schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 06:59:
Voor het probleem met je dubbele contacten moet je de app Merge+ gebruiken. Is het probleem zo opgelost. Je kunt de app erna gewoon verwijderen
Helaas werkt dit ook tijdelijk goed.

Het probleem zit hem er in dat mijn accounts (bij contactpersonen) na opnieuw opstarten weer terug komen.
Als ik hier alleen het Google Account laat staan is het goed.
Maar als ik opnieuw opstart staan alle accounts er weer. (sim 1, sim, 2, whatsapp, whatsapp business)
Haal ik deze weer weg is het weer opgelost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ok dat is een probleem, ikzelf heb 1 sim en werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magoo_01
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 14:51
Hallo. Ik heb sinds juli de 32 gb versie. Mijn vrouw heeft sinds een maand de 64gb versie. Ik ben heel tevreden ben mijn toestel maar mijn vrouw niet ☹️. Zij krijgt regelmatig haar berichten van Messenger en what's app met vertraging binnen. Blijkbaar zelfs als ze bezig is met een gesprek. Herkent iemand dit? En vooral heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:52
Excuus, verkeerde topic. moest in de A2 Lite Topic. :)

[ Voor 94% gewijzigd door makooy op 02-02-2019 21:02 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marceltl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-03-2021
Ik heb de mijne terug naar fabriek instellingen gereset en heb nu eindelijk de Android 9 firmware
Draait heerlijk soepel.
Bedankt voor de tips.
Zo tevreden met deze A2 xiaomi.
Voor 180 euro geen betere telefoon te krijgen met deze specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Magoo_01 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:55:
Hallo. Ik heb sinds juli de 32 gb versie. Mijn vrouw heeft sinds een maand de 64gb versie. Ik ben heel tevreden ben mijn toestel maar mijn vrouw niet ☹️. Zij krijgt regelmatig haar berichten van Messenger en what's app met vertraging binnen. Blijkbaar zelfs als ze bezig is met een gesprek. Herkent iemand dit? En vooral heeft iemand een oplossing hiervoor?
Misschien dit gezien het vooralsnog alleen een probleem lijkt te zijn op 64gb: https://forum.xda-develop...tware-bug-t3871668/page17

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Vandaag werd opeens per ongeluk m'n telefoon geüpdate met de december systeem update. Gelukkig doet hij het nog! De januari beveiligingsupdate heb ik 1x melding van gehad maar daarna niet meer. En nu staat er ook dat de beveiliging van december is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magoo_01
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 14:51
Kixtart schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Misschien dit gezien het vooralsnog alleen een probleem lijkt te zijn op 64gb: https://forum.xda-develop...tware-bug-t3871668/page17
Bedankt voor je antwoord. Als ik het goed gelezen heb, gaat het hier vooral over freezes en daar hoor ik geen klachten over. Of staat er later in het topic ook hier iets over? Ik heb niet alle berichten gelezen Zij heeft enkel last van berichten die niet binnen komen. Het doet mij wat denken aan de berichten die ik al gelezen heb vroeger over doze dat te agressief apps sluit (maar ik denk niet dat het dat hier is, want haar gsm is actief wanneer het gebeurt), en andere berichten rond te agressief sluiten van apps om batterij te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hier heeft het toestel na herhaaldelijk weigeren van de december update deze toch geïnstalleerd. Gelukkig werkt mijn toestel nog steeds, alleen heb ik momenteel wel weer last van de GPS geen locatie kan vinden. Met verschillende apps die hier benoemd zijn geprobeerd een fix te krijgen of de GPS aan de praat maar helaas.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:45
@Salv Onderstaande heeft voor mij geholpen:
chickpoint schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:23:
[...]

Jazekers, er is wel discussie over of het een goede fix is. Sommige zeggen dat hij maar tijdelijk is. Maar hij is zo makkelijk, zodat het in ieder geval de moeite waard is om even te proberen.

Hier is de thread:
https://forum.xda-develop...pie-update-t3878936/page2

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:52
Woei, een quote! :D

Met de januari update lukte het om Location Accuracy na een tijdje weer aan te zetten. Maar naaf de februari update was dat feestje ook voorbij... Nu staat hij voor zolang maar standaard uit, maar nu werken de helft van de apps niet. Degene die de Location Accuracy gebruiken. }:|

Ik vraag me trouwens wel af bij wie de fout zal liggen. Zou het aan Xiaomi liggen of toch aan Google? Aangezien Location Accuracy een dienst is van Google.

[ Voor 20% gewijzigd door chickpoint op 05-02-2019 12:50 ]

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:22:
@Salv Onderstaande heeft voor mij geholpen:

[...]
Deze stappen inderdaad gevonden en uitgevoerd maar toch blijf ik geen GPS lock krijgen in bv google maps. Overige apps die GPS gebruiken blijven ook een GPS not found aangeven, voor mij is dit geen oplossing :(

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
chickpoint schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:48:
Woei, een quote! :D

Met de januari update lukte het om Location Accuracy na een tijdje weer aan te zetten. Maar naaf de februari update was dat feestje ook voorbij...
En nog een quote! ;)

Hoe kom je aan de februari update? :P Die is nog helemaal niet uit lijkt mij?

[ Voor 5% gewijzigd door DeVins op 06-02-2019 20:54 ]

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
DeVins schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:53:
[...]

En nog een quote! ;)

Ik heb de januari update zelfs nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
timbe schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Ik heb de januari update zelfs nog niet.
Die komt ook niet meer ;)

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
DeVins schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:53:
[...]

En nog een quote! ;)

Excuus, dat had de januari update moeten zijn. Denk dat ik al te veel hoop heb gevestigd op komende update :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:06
Hoe is het bereik en de gesprekskwaliteit van de Mi A2? Na enkele maanden de A2 Lite in gebruik, merk ik dat die twee punten mij erg tegenvallen, maar de rest van toestel en Android One bevallen mij prima. Heb dit topic doorzocht op de termen: VoLTE, gesprek, kwaliteit, bellen, antenne en bereik.

Mijn problemen met de A2 Lite zijn dat ik regelmatig geen bereik heb (no service) op plekken waar m'n ouwe iPhone 5S prima 4G bereik heeft. Bellen gaat via VoLTE op Tele2 op zich goed, maar nog steeds kan de ander mij vaak niet goed verstaan of het gesprek valt soms heel kort weg. Plaatsing van luidspreker aan het oor luistert nauw, maar daar ben ik inmiddels al gewend.

Als ik wel eens bel via headset en ik heb goed bereik, gaat alles prima. Dat doet mij vermoeden dat ingebouwde microfoon en luidspreker dus niet zo goed zijn op de Lite.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Sluit je net je oplader aan bij 1%, knalt de telefoon in een bootloop. Na herstart de melding 'Erasing' gekregen. Geel icoontje er bij.

Dankzij de backup mogelijkheid alles weer terug gelukkig.

antihipsteralliance

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

remcode schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:57:
[...] Het enige nadeel is als je een polariserende zonnebril 8) op hebt, zie je niets. Tenzij je 'm horizontaal gebruikt.
Hier kwam ik ook achter nu de zon weer schijnt B-) De A1 was anders (circulair?) gepolariseerd, waardoor je weliswaar de kleuren iets paarser/groener ziet, maar wel een goed beeld houdt.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Mappy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Hier kwam ik ook achter nu de zon weer schijnt B-) De A1 was anders (circulair?) gepolariseerd, waardoor je weliswaar de kleuren iets paarser/groener ziet, maar wel een goed beeld houdt.
Dat ga ik dan toch ook eens proberen. 8)

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

Het schijnt dat (sommige?) screenprotectors het polarisatieprobleem verhelpen. Als iemand dat kan bevestigen ben ik benieuwd naar welke screenprotector je hebt :)

Zie reactie hier:
https://forum.xda-develop...redmi-note-5-pro-t3806192

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-06-2024
Als iemand een anti polarized screen protector heeft gevonden bij Ali lees ik dat ook graag. :)
Mappy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:32:
Het schijnt dat (sommige?) screenprotectors het polarisatieprobleem verhelpen. Als iemand dat kan bevestigen ben ik benieuwd naar welke screenprotector je hebt :)

Zie reactie hier:
https://forum.xda-develop...redmi-note-5-pro-t3806192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren mijn xiaomi mi A2 ingebruik. Lag al wel 2 maanden in de kast. Snelheid super, foto's ook.
Mar nu krijg ik nergens meldingen van. Niet van mail of whats app etc.
Heb wel alles in instellingen aanstaan. Ook bij accounts staat synchroniseren aan. Ook auto sync staat aan.
Weet iemand de oplossing.

Groet,
Rudolph

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2019 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:14:
Sinds gisteren mijn xiaomi mi A2 ingebruik. Lag al wel 2 maanden in de kast. Snelheid super, foto's ook.
Heb wel alles in instellingen aanstaan. Ook bij accounts staat synchroniseren aan. Ook auto sync staat aan.

Groet,
Rudolph
Je meldingen wel ingeschakeld staan bij instellingen?

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeVins schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Je meldingen wel ingeschakeld staan bij instellingen?
Ja ik heb alles aanstaan. Zelfs meldingen die ik niet wil.
Ik had al gemaild waar ik hem vandaan heb. Die zegt eventueel ter reparatie opsturen of even bij een winkel langs gaan om te kijken of alle instellingen goed staan.

Kan het aan Android 9 liggen. Hij heeft hem gelijk ge update daarheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
De Februari patch is uit. Voor degene die op December zitten is die 300MB dus is een flinke jongen. Ik durf hem nog niet te installeren...

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammegier48
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-11-2020
Heb de februari update geïnstalleerd.
Geen probleem tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Net vanaf de januari update naar de februari update geupdate. Ging vlekkeloos.

Het eerste wat ik merk is dat de lag die ik eerst had met gebruik van het toetsenbord weg is. Nice! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:07:
[...]

Ja ik heb alles aanstaan. Zelfs meldingen die ik niet wil.
Ik had al gemaild waar ik hem vandaan heb. Die zegt eventueel ter reparatie opsturen of even bij een winkel langs gaan om te kijken of alle instellingen goed staan.

Kan het aan Android 9 liggen. Hij heeft hem gelijk ge update daarheen.
Lijkt mij een instelling te zijn. Heb de mijne na aanschaf ook direct naar Pie geupdate en heb de problemen die je omschrijft niet. Heb je een reset geprobeerd? (Wel even je gegevens backuppen :) )

[ Voor 63% gewijzigd door DeVins op 22-02-2019 11:25 ]

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:14:

Groet,
Rudolph
Heb je misschien per ongeluk niet storen aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-07-2024
februari update net geinstalleerd, 302.6 MB, geen pronlemen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Heb je misschien per ongeluk niet storen aanstaan?
Dat ook niet. Heb zelfs apps zo ingesteld dat ze niet storen moeten negeren.
Ben al even bij de telefoonwinkels langs geweest. Moet even een week wachten en dan kijken op updates.
Bij staat ook. Kan niet controleren op updates. Geeft aan dat updates tijdelijk niet beschikbaar zijn. Probeer later opnieuw.
Een collega van mijn stiefzoon heeft dezelfde telefoon had dit probleem ook en was na een update opgelost.
Ik kijk het allemaal even aan en dan eventueel naar fabrieksinstellingen resetten en dan opnieuw proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Hier ook 302.6 MB update geïnstalleerd op mijn A2. Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
chickpoint schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:24:
Ik heb nu helaas ook problemen met de GPS, hij lijkt het nog wel te doen (want op de route beweegt het bolletje wel mee) maar de update rate lijkt erg langzaam te zijn.

Bij mij deed de GPS het nog wel met de Pie update (hij leek alleen een paar meter af te wijken), maar met de december update doet hij het helaas niet meer.

Als ik de GPS zelftest doe van de telefoon ziet hij wel signaal, maar om een of andere reden faalt de scan
[Afbeelding: GPS Mi A2]

Op XDA zeggen ze overigens om Google Location Accuracy uit te zetten, dat daarna je GPS weer zou moeten werken. Dit kan je als volgt doen: Settings > Security & Location > Location > Google Location Accuracy.
Als ik vanmiddag terug naar huis rijd zal ik dit even testen en zal ik mijn bevindingen hier delen.
Google Location Accuracy lijkt ook weer gefixt te zijn. Vandaag weer aangezet na de february update en hij de GPS lijkt weer normaal te werken. Nu alleen hopen dat ik niet te vroeg juich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 12:33
Feb update 314.4 mb op beide a2 tels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sinds de Feb. update heb ik last van een flikkerend scherm, vooral tijdens het scrollen. Het valt ook op vooral zodra ik Night Light aanzet. In WhatsApp bijv. in de linkerbovenhoek duidelijk lichter in de kleur groen. Heeft iemand hetzelfde probleem?

Edit: sowieso voelen de kleuren meer 'off' aan, Night Light is veel meer saturnated dan voorheen bijv.

[ Voor 18% gewijzigd door rickertsnaak op 22-02-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
Hier ook Feb update binnen van 315,4 mb.
Ik had de januari Update niet gehad.

Alles lijkt prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonxiaomimia2
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-05-2022
Februari update zonder problemen. Ik heb alleen problemen gehad met de december update. Verder altijd probleemloos geüpdate.

Ook Google maps werkt zonder problemen.

[ Voor 67% gewijzigd door antonxiaomimia2 op 22-02-2019 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Hmm februari update met problemen.
Het apparaat blijft op het Android One scherm hangen, rebooten gaat niet meer. Na 5 minuten gaat het scherm op zwart, en als ik dan 1 tikje doe op de powerknop dan trilt ie een beetje. Maar er gebeurt niks.
Ik kan wel hem naar fast boot krijgen, maar dan gebeurt er ook niks, na 5 minuten gaat ie dan ook op zwart.

Vorige Pie update had ik ook problemen en toen werd aangeraden zonder sim te booten, maar dat werkt nu niet... Ik heb geen idee hoe ik het kan fixen. Jullie nog tips?

Something something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
MrOsman schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:15:
Feb update 314.4 mb op beide a2 tels
Hmm toch wat problemen met Feb update,
zwarte achtergrond is grijs loopt niet meer gelijk.
Kleuren zijn niet zo netjes problemen met helderheid
ook camera is achteruit
het lijkt dat batterij ook snel leeg loopt.

Xiaomi en AndroidOne update is heel slecht.

[ Voor 3% gewijzigd door MrOsman op 23-02-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
SeenD schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:45:
Het apparaat blijft op het Android One scherm hangen, rebooten gaat niet meer. Na 5 minuten gaat het scherm op zwart, en als ik dan 1 tikje doe op de powerknop dan trilt ie een beetje. Maar er gebeurt niks.
Ik kan wel hem naar fast boot krijgen, maar dan gebeurt er ook niks, na 5 minuten gaat ie dan ook op zwart.

Vorige Pie update had ik ook problemen en toen werd aangeraden zonder sim te booten, maar dat werkt nu niet... Ik heb geen idee hoe ik het kan fixen. Jullie nog tips?
Bij aanzetten voel je kort een trilling ? dan is je mobiel nog niet aan je moet het lang indrukken tot dat je wat ziet.

probeer anders volgende zet je toestel uit
tijdens aanzetten zie je witte scherm meteen volume harder knopje indrukken en gelijk aan/uit knopje. kom je dan recovery modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 15:48
Ja, ik heb het ook al langer wanneer ik mijn mi a2 aanzet. Eerst een tril en als je de power knop nog langer inhoud twee kleine trillen en dan is die aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Heb 't idee dat ze tevens een display driver update hebben doorgevoerd; scherm is indd niet meer helemaal jofel te noemen.
MrOsman schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:30:
[...]

Hmm toch wat problemen met Feb update,
zwarte achtergrond is grijs loopt niet meer gelijk.
Kleuren zijn niet zo netjes problemen met helderheid
ook camera is achteruit
het lijkt dat batterij ook snel leeg loopt.

Xiaomi en AndroidOne update is heel slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Hier ook geüpdate.
Het enige wat ik merk is dat de kleuren bij dark modus niet helemaal kloppen. Voor de rest geen grote problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
MrOsman schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:33:
[...]

Bij aanzetten voel je kort een trilling ? dan is je mobiel nog niet aan je moet het lang indrukken tot dat je wat ziet.

probeer anders volgende zet je toestel uit
tijdens aanzetten zie je witte scherm meteen volume harder knopje indrukken en gelijk aan/uit knopje. kom je dan recovery modus?
Ook al geprobeerd en hij komt niet in recovery modus.
Ik hou hem lang ingedrukt met volume up en power en dan krijg ik het witte android one scherm met logo in beeld. En daar blijft ie op staan, totdat ie na 5 minuten zwart wordt en weer uit gaat.
Met fastboot modus, volume down en power, zelfde issue, krijg het fastboot scherm na 5 minuut zwart en uit.

Bedankt voor het meedenken. :) Nog andere ideeën? Beetje desperate aan t worden. :'(

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
SeenD schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:39:
[...]

Ook al geprobeerd en hij komt niet in recovery modus.
Ik hou hem lang ingedrukt met volume up en power en dan krijg ik het witte android one scherm met logo in beeld. En daar blijft ie op staan, totdat ie na 5 minuten zwart wordt en weer uit gaat.
Met fastboot modus, volume down en power, zelfde issue, krijg het fastboot scherm na 5 minuut zwart en uit.

Bedankt voor het meedenken. :) Nog andere ideeën? Beetje desperate aan t worden. :'(
hmm lastig, ik zie wel op MI Forum dat er mensen zijn met zelfde problemen als jij kijk anders op Mi forum rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
MrOsman schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:23:
[...]

hmm lastig, ik zie wel op MI Forum dat er mensen zijn met zelfde problemen als jij kijk anders op Mi forum rond.
Ben ik ook aan het doen, ik dacht laat ik m'n kansen spreiden. :) Thanks though.

Het is verder een goeie telefoon, goeie bouwkwaliteit, camera goed genoeg voor die prijs. Ik had meer verwacht van Google omdat het Android One is. Dat was de reden waarom ik wel een chinese brand wilde proberen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien of ik de februari update heb gehad? Mijn telefoon geeft wel aan dat hij up to date is.

Exit: ik zie het al in update scherm staat niveau beveiligingspatch 5 dec 2018. Ik wacht de update van februari wel af. Misschien dat ik dan wel alle meldingen binnen krijg.
Whats app lijkt nu goed te gaan met meldingen geven.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2019 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
In 't updatescherm handmatig zoeken naar updates, dan komt ie wel naar boven drijven. Wellicht je device vantevoren even herstarten, just in case.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:30:
Hoe kan ik zien of ik de februari update heb gehad? Mijn telefoon geeft wel aan dat hij up to date is.

Exit: ik zie het al in update scherm staat niveau beveiligingspatch 5 dec 2018. Ik wacht de update van februari wel af. Misschien dat ik dan wel alle meldingen binnen krijg.
Whats app lijkt nu goed te gaan met meldingen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcode
Wat ik zoal aan reacties lees over de januari naar februari update (hier en op MI forum) is het volgende.

+ verbetering kwaliteit earphone output geluid
+ verbetering rear camera
+ vertraging toetsenbord is opgelost
+ notificatie LED probleem opgelost
+ prestatie verbeteringen (snelheid)
- contrast/kleuren scherm
- kwaliteit front camera
- geheugen problemen (vastlopen)
+- batterijprestaties lees je verschillende reacties

Ik denk dat ik nog even wacht met updaten vooral wat ik lees over de verslechtering kwaliteit van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SeenD schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:45:

Hier ook gekut. Telefoon valt vaak uit en wil niet tot nauwelijks meer aan.
Na een half uur proberen doet ie het soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
remcode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:00:
Wat ik zoal aan reacties lees over de januari naar februari update (hier en op MI forum) is het volgende.

- kwaliteit front camera

Ik denk dat ik nog even wacht met updaten vooral wat ik lees over de verslechtering kwaliteit van het scherm.
Ik vind de problemen met contrast of kleuren wel meevallen, maar dat zou ook kunnnen komen omdat ik kleurenblind ben :+

Ben trouwens wel benieuwd wat dat notificatie led probleem zou zijn? Weet jij daar meer over?

[ Voor 5% gewijzigd door chickpoint op 23-02-2019 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
Led zou bij sommige apps na de update weer goed werken. Ik heb daar zelf nooit problemen mee gehad, maar het zijn meerdere gebruikers die het als pluspunt melden.

In de niet stock apps schijn je flikkeringen in het scherm te zien bij het swipen en zwart is grijs (contrast) en de kleuren vaag. Nogmaals ik heb dit gelezen ik wacht zelf even met updaten al jeuken mijn vingers wel. 8)7
chickpoint schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:26:
[...]

Ik vind de problemen met contrast of kleuren wel meevallen, maar dat zou ook kunnnen komen omdat ik kleurenblind ben :+

Ben trouwens wel benieuwd wat dat notificatie led probleem zou zijn? Weet jij daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
remcode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:39:
Led zou bij sommige apps na de update weer goed werken. Ik heb daar zelf nooit problemen mee gehad, maar het zijn meerdere gebruikers die het als pluspunt melden.

In de niet stock apps schijn je flikkeringen in het scherm te zien bij het swipen en zwart is grijs (contrast) en de kleuren vaag. Nogmaals ik heb dit gelezen ik wacht zelf even met updaten al jeuken mijn vingers wel. 8)7

[...]
Oh, dat zou ik dan nog wel hebben gezien. Bij mij geen van die problemen.

Ik had in januari alleen last van GPS problemen en die lijken vooralsnog opgelost. Alleen de hotspot functionaliteit op 5GHz doet het nog niet, misschien voor maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
remcode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:00:

- kwaliteit front camera

wachten is niet nodig :) je zal geen verbetering zien update wordt gemaakt door Google en Xiaomi verspreid verder Xiaomi kijkt niet echt naar bugs merk ik.
of update moet echt slecht zijn zoals die van JAN dan trekken ze het in. :)

ben een Mi A1 gebruiker geweest nooit echt verbetering gezien nu dus met A2 zelfde verhaal.
Software MIUI heeft meer prioriteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
meld alle bugs via de feedback app en niet via MI forum. :)
Ontwikkelaars nemen niet aan op MI forum alles wat binnen Feedback app komt wordt serieus genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Check m'n reactie hierboven; ik heb dus dit probleem. Vervelend maar je raakt er wel aan gewend... hopelijk draaien ze wat dit betreft het wel weer terug, al verwacht ik het niet.
remcode schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:39:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
Uit nieuwsgierigheid toch maar de update van januari naar februari gedaan. Er is inderdaad iets aan de kleuren en/of contrast instellingen van het beeldscherm gewijzigd. Het is niet dramatisch, maar ook niet een verbetering. Dit moeten ze wel even gaan oplossen in een volgende update. Verder heb ik niet echt nadelen gevonden. Verslechtering van de camera's zie ik niet in vergelijking foto's van voor de februari update (niet uitgebreid getest). Ik heb het idee dat WiFi iets stabieler is. Mobiel netwerk statusbalk (Vodafone) geeft voor het eerst vol bereik aan in huis. Of dit door de update komt weet ik niet zeker. Output usb-c earphone volume is verbeterd. De kwaliteit moet ik nog testen. Mocht ik nog iets opmerkelijks tegenkomen dat zal ik dat hier melden. Mijn Mi A2 zat bij de eerste serie naar NL. Wellicht dat latere productieseries meer en/of andere problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Meer mensen die met de februari update nog steeds problemen hebben met 't toetsenbord? Hier zit nog steeds vertraging op bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Geen problemen meer hier er mee. Flikkering had ik bij de vorige versie wel last van. Nu niet meer opgemerkt..

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, De januari naar februari update is vandaag opeens automatisch bij mij uitgevoerd. Nu is op mijn xiamio mi a2 geen 4g verbinding meer, is dit hetzelfde met wat gebeurde met de mi a1 update van eerder, hebben andere mensen dit ook en een oplossing er voor gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2019 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefan_mol
  • Laatst online: 20-08-2023
Februari security update uitgevoerd (A2 128GB/6GB). Scherm lijkt inderdaad wat anders gekalibreerd te zijn qua kleuren. Audio over hoofdtelefoon is luider en GPS signaal lijkt niet meer plotseling weg te vallen. Camera kan ik (nog) niet veel over zeggen. Wel even gecheckt of het 'pulse effect' nog steeds aanwezig is in video, dat is helaas nog steeds het geval, camera probeert tijdens het filmen telkens opnieuw te focussen. Ben erg benieuwd of het focussen überhaupt verbeterd is, dit is voor mij het grootste probleem met de camera, vooral bij minder licht.

EDIT:
In nachtmodus valt de verandering in het scherm meer op. Het lijkt op een soort waas, waardoor de kleuren wat verwassen lijken. (Hierdoor) lijkt de minste helderheid ook een stuk lichter, heel vreemd maar niet onoverkomelijk ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door stefan_mol op 26-02-2019 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
ook, geinstalleerd, heb nu blue tooth problemen, mijn wireless head phone doet het niet meer, herkent iemand dit probleem? blue tooth vind mijn kop telefoon niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonxiaomimia2
Ik herken dit probleem niet, mijn BT handsfree set en oortje werken beide prima. Alleen in het display van de handsfree set wordt de naam van de provider niet meer weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik check regelmatig op updates maar die zijn bij mij nog steeds niet beschikbaar. Nog steeds de up date van december als meest recente. Dus ook nog steeds geen meldingen van mijn mail of iets dergelijks. Alleen meldingen van whats app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:53
Ik heb de februari update zonder problemen draaien. Ook de A2 van mijn dochter heeft de Feb update zonder problemen draaien evenals mijn vrouw met haar A1. Tevens via de code de HD Volte ingeschakeld. Werkt hier allemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
henkb123 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:03:
Ik heb de februari update zonder problemen draaien. Ook de A2 van mijn dochter heeft de Feb update zonder problemen draaien evenals mijn vrouw met haar A1. Tevens via de code de HD Volte ingeschakeld. Werkt hier allemaal vlekkeloos.
Wat bedoel je met, Tevens via de code de HD Volte ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58058514
timbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:04:
[...]

Wat bedoel je met, Tevens via de code de HD Volte ingeschakeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcode
henkb123 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:03:
Zie je echt geen verschil? 8)7 Ga maar eens in Whatsapp scrollen en kijk naar het groene gedeelte bovenin dan zie je het flikkeren.De kleuren en grijswaarden kloppen ook niet meer. Front camera is ook slechter geworden. Wellicht let je niet op die details. Overigens heeft Xiaomi deze en andere problemen al toegegeven en zal bij de volgende update worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
remcode schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 01:39:
[...]

Zie je echt geen verschil? 8)7 Ga maar eens in Whatsapp scrollen en kijk naar het groene gedeelte bovenin dan zie je het flikkeren.De kleuren en grijswaarden kloppen ook niet meer. Front camera is ook slechter geworden. Wellicht let je niet op die details. Overigens heeft Xiaomi deze en andere problemen al toegegeven en zal bij de volgende update worden opgelost.
Het is wat erger aanwezig als bij de 10.3 release ja. Wel blij dat de lag uit het toetsenbord is.

Waar heb je gelezen dat het de volgende uodate gefixt wordt?

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
Bedankt Henk123,
Maar wat is dit precies en wat doet het?
ik heb zelf hier nooit iets mee gedaan.
Wat verandert het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Op die manier heb je HD calling via het 4G netwerk; kraakhelder geluid, mits beide providers het ondersteunen. Zit zelf bij Tele2, die heeft 't sowieso, andere netwerken wss ook. Heb het tevens ingeschakeld op m'n moeders Mi A2 op het KPN netwerk, maar daar kreeg ze issues mee; weliswaar het 'HD' logo werd weergegeven, maar zodra ze gebeld werd hoorde de beller niets. KPN icm Mi A2 is wat dat betreft geen goede combi voor zover ik weet.

Zou het sowieso proberen aan te zetten, als het eenmaal werkt wil je echt niet meer terug naar dat doffe geluid :)
timbe schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 07:35:
[...]

Bedankt Henk123,
Maar wat is dit precies en wat doet het?
ik heb zelf hier nooit iets mee gedaan.
Wat verandert het?

[ Voor 7% gewijzigd door rickertsnaak op 06-03-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
Bedankt, dat klinkt als muziek in mijn oren :)

En bel zelf via t-mobile en volgens de site ondersteunen ze dit.
maar ik moet hier voor om het in te schakelen de code #*#86583#*#* invoeren?
waar doe je dit?
Stel het bevalt niet hoe zet ik het dan uit?
rickertsnaak schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:13:
Op die manier heb je HD calling via het 4G netwerk; kraakhelder geluid, mits beide providers het ondersteunen. Zit zelf bij Tele2, die heeft 't sowieso, andere netwerken wss ook. Heb het tevens ingeschakeld op m'n moeders Mi A2 op het KPN netwerk, maar daar kreeg ze issues mee; weliswaar het 'HD' logo werd weergegeven, maar zodra ze gebeld werd hoorde de beller niets. KPN icm Mi A2 is wat dat betreft geen goede combi voor zover ik weet.

Zou het sowieso proberen aan te zetten, als het eenmaal werkt wil je echt niet meer terug naar dat doffe geluid :)

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:18
rickertsnaak schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:13:

[...]
Ik heb een kpn simkaart en gebruik hem heel veel voor het werk. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met het bellen via lte. Je laatste alinea kan ik alleen maar beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
timbe schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:44:
Bedankt, dat klinkt als muziek in mijn oren :)

En bel zelf via t-mobile en volgens de site ondersteunen ze dit.
maar ik moet hier voor om het in te schakelen de code #*#86583#*#* invoeren?
waar doe je dit?
Stel het bevalt niet hoe zet ik het dan uit?

[...]
Je kan dit gewoon in de dialer intypen. Mocht het niet bevallen kun je het bij mobiele netwerken zo weer uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
De MI A2 4/64 van mijn vrouw doet helemaal niks meer. S'avonds aan de lader gedaan, de volgende morgen was het toestel uit en niet meer aan te krijgen.
Bij een start poging ging in het begin het notificatie ledje zwak knipperen, maar dag later ook niet meer.
Start knop+volume laag/hoog geeft ook geen reactie. Automatisch updaten heb ik in november uitgezet ivm slechte updates.

Iemand ervaring met dit probleem?

PS: toestel is gekocht bij banggood, vorig jaar augustus. Banggood geeft aan dat ik naar een lokale reparateur kan gaan. Ze willen max €57 vergoeden.

[ Voor 15% gewijzigd door routier_lub op 07-03-2019 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcode
routier_lub schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:19:
De MI A2 4/64 van mijn vrouw doet helemaal niks meer. S'avonds aan de lader gedaan, de volgende morgen was het toestel uit en niet meer aan te krijgen.
Bij een start poging ging in het begin het notificatie ledje zwak knipperen, maar dag later ook niet meer.
Start knop+volume laag/hoog geeft ook geen reactie. Automatisch updaten heb ik in november uitgezet ivm slechte updates.

PS: toestel is gekocht bij banggood, vorig jaar augustus. Banggood geeft aan dat ik naar een lokale reparateur kan gaan. Ze willen max €57 vergoeden.
Heb je al een andere oplader getest? Het kan ook zijn dat deze niet meer goed werkt en je batterij inmiddels leeg is. Verder is het ook een beetje het risico wat je neemt door het niet bij een NL verkooppunt te kopen. Betaal je iets meer, maar dan heb je wel garantie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcode
DeVins schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 02:50:
[...]

Het is wat erger aanwezig als bij de 10.3 release ja. Wel blij dat de lag uit het toetsenbord is.

Waar heb je gelezen dat het de volgende uodate gefixt wordt?
Heb contact gehad met Xiaomi via Twitter. Ze vragen wel om dit ook te melden via de Mi Feedback app op je telefoon. Afwachten maar. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ratje_nl

Mijn mia2 6/128 heeft hier last van na de update. Er zijn nog maar een beperkt aantal opladers waarmee ik kan opladen. Het gaat hier om de originele en in de auto een qc3.0. verder kan ik niet meer opladen met mijn samsung 5v 2a, oneplus 5v 2a en een oplaadstation. Ik heb geen idee welke lader je gebruikt maar wellicht is dit een dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Bedankt, zal eens wat laders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Klinkt echt als een batterij die de geest heeft gegeven.Je kunt evt bij een reparateur langs om te vragen of die een batterij kan vervangen en wat het kost.

Xiaomi is best een groot merk dus denk dat zoiets wel zal gaan maar of die 57 euro voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Nee ik zie de door jou genoemde issues niet. Geen flikkerend groen vla bij WA en ook de frontcamera lijkt me prima alhoewel ik die nooit gebruik want ik heb een spiegel in huis..
remcode schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 01:39:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

henkb123 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:44:
Nee ik zie de door jou genoemde issues niet. Geen flikkerend groen vla bij WA en ook de frontcamera lijkt me prima alhoewel ik die nooit gebruik want ik heb een spiegel in huis..

[...]
Hier ook geen issues.

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubertgruber
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:26
henkb123 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:44:

[...]
Het lijkt wel een loterij met elke update. Ofwel er is geen verschil waar te nemen, ofwel er is een storend issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Boys, ik ben er weg van, over op de Poco F1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de maart update binnengeslurpt (205.1MB) en geïnstalleerd...alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Hier ook geinstalleerd, het enige wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat powerknop dubbel klikken opnieuw vroeg welke app ik eraan wilde koppelen. Voor de rest lijkt alles gewoon te werken. Op 5GHz hotspot functionaliteit na :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOsman
Ook hier binnen Maart update
wat mij opvalt.

- Video-opname bij 1080p 60fps, was onscherp in feb update, met de nieuwe update is het opgelost
- ook met camera focus gedeelte gaat het nu beter in feb update was dit een probleem
- Donker thema dat eruitzag als grijs thema is nu ook opgelost
- Screen kleur is ook opgelost

ben nog niet tegen bugs aangelopen :)

[ Voor 15% gewijzigd door MrOsman op 13-03-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonxiaomimia2
Hier ook binnen en geïnstalleerd, geen problemen ondervonden,. Idd schermkleur opgelost en flikkering bij Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumsgabbertje
hier ook zonder problemen gedownload, en mijn bluetooth problemen met mijn draadloze kop telefoon zijn ook verholpen, was sinds de februari update onmogelijk om mijn bluedio t6 herkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MrOsman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:08:
Ook hier binnen Maart update
wat mij opvalt.

- Video-opname bij 1080p 60fps, was onscherp in feb update, met de nieuwe update is het opgelost
- ook met camera focus gedeelte gaat het nu beter in feb update was dit een probleem
- Donker thema dat eruitzag als grijs thema is nu ook opgelost
- Screen kleur is ook opgelost

ben nog niet tegen bugs aangelopen :)
Ook na hard reset geen problemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
Is er hier iemand die zit te wachten op de A3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp User
Te wachten is misschien een groot woord - ik ben nog steeds tevreden over mijn A2 - ik zou het toestel zeker op de shortlist zetten, mits voorzien van Android One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Jammer, ik krijg de maart update maar niet binnen.
Ook niet na manueel zoeken.
Zijn er nog gebruikers wat zijn aan het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
davy_online schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:14:
Jammer, ik krijg de maart update maar niet binnen.
Ook niet na manueel zoeken.
Zijn er nog gebruikers wat zijn aan het wachten?
Ik sta ook nog op Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Comp User schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:10:
[...]

Ik sta ook nog op Februari.
Hier ook nog steeds februari... En nog steeds vertraging in het toetsenbord met momenten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
JohnBlutarski schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:44:
Is er hier iemand die zit te wachten op de A3?
Stiekem wel maar begin AndroidOne saai te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Op het Mi forum en op XDA zeggen verschillende personen dat de Maart update weer ingetrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
chickpoint schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:15:
Op het Mi forum en op XDA zeggen verschillende personen dat de Maart update weer ingetrokken is.
wat is de reden dat het ingetrokken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
MrOsman schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:19:
[...]

wat is de reden dat het ingetrokken is?
"Te veel bugs"

Maar ja, ik laat natuurlijk even in het midden of dat ook waar is. Tot nu toe ben ik nog niet tegen een bug aangelopen due het toestel zodanig onbruikbaar maakt. De meest significante is dat 4G niet meer als voorkeursnetwerk in de lijst staat, maar als je er vanaf blijft werkt het allemaal prima.

Van mij mag Google bij Android One wel als eis stellen dat er een fatsoenlijke changelog bij zou moeten zitten :D Maar ja voor de meeste mensen boeit dat waarschijnlijk helemaal niks. Zolang de telefoon maar werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
MrOsman schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:12:
[...]

Stiekem wel maar begin AndroidOne saai te vinden :)
Saai? Hoe dat zo? Wat is dan je plan?
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten & Custom ROM's: [Xiaomi Mi A2] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden, aanbiedingen, prijzen: [Xiaomi Mi A2] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors e.d.: [Xiaomi Mi A2] Accessoires
- Mi A2 Lite: [Xiaomi Mi A2 Lite] Ervaringen & Discussie