De Xiaomi Mi A2, de opvolger van de A1, is door Xiaomi aangekondigd bij een evenement in Spanje. Het toestel draait op een Snapdragon 660-soc van Qualcomm. De dualsimtelefoon is voorzien van een 5,99"-scherm met een resolutie van 2160x1080 pixels. De Mi A2 beschikt verder over 4GB ram in combinatie met 32GB opslag. Deze is niet uit te breiden. De prijs voor deze configuratie komt neer op 269 euro. De smartphone heeft een 3010mAh-accu en een usb-c-connector, draait op Android 8.1 en heeft een vingerafdrukscanner aan de achterkant. Aan de voorkant zit een twintigmegapixelcamera en aan de achterkant zit eenzelfde exemplaar, maar dan voorzien van een tweede, twaalfmegapixelcamera. Daarmee komen de specificaties sterk overeen met die van de Mi 6X, zoals eerder al werd vermoed. De afmetingen zijn 158×75×7,3mm. De telefoon is ook in verschillende geheugenconfiguraties te vinden op Gearbest, waar eveneens een Lite-versie te vinden is. Zo is er bijvoorbeeld ook een variant met 6GB ram en 128GB opslag.
Terug naar Inhoudsopgave
De Mi A2 ondersteunt de volgende frequenties:
En werkt daarmee perfect op alle Nederlandse netwerken. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik draai nu pixel experience, maar meer mensen ervaring met andere custom roms?MrOsman schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:44:
Niemand die een Custom rom heeft geflasht?
Wat is jouw ervaring hiermee? Waar vandaan? Ik heb op dit moment nog geen reden om over te stappen want voor zover zijn er nog geen ervaringen en de standaard werkt goed. Ik gok als het nadelig is om de default rom te gebruiken (bijv geen updates meer / oude Android versie) er meer mensen gaan overstappen.Jordy_413 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:49:
[...]
Ik draai nu pixel experience, maar meer mensen ervaring met andere custom roms?
Toevallig ook al gezien of deze telefoon populair is op XDA?
☻/
/▌
/ \
Waarom tja.. Blijf toch een ITér altijd alles als eerste willen hebbenKixtart schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:52:
[...]
Wat is jouw ervaring hiermee? Waar vandaan? Ik heb op dit moment nog geen reden om over te stappen want voor zover zijn er nog geen ervaringen en de standaard werkt goed. Ik gok als het nadelig is om de default rom te gebruiken (bijv geen updates meer / oude Android versie) er meer mensen gaan overstappen.
Toevallig ook al gezien of deze telefoon populair is op XDA?
[ Voor 8% gewijzigd door Jordy_413 op 04-09-2019 13:23 ]
Klinkt goed, bij mij moet er nog een beetje noodzaak zijn, want ik heb dagelijks liever een stabiele telefoon dan een custom rom om te testen
☻/
/▌
/ \
Android 10 is uit voor de Mi A2 doormiddel van een custom rom!
https://forum.xda-develop...minesprout-t3966643/page3
Tot zover werkt alleen casting niet.
https://forum.xda-develop...minesprout-t3966643/page3
Tot zover werkt alleen casting niet.
Klinkt goed. Gezien ik zelf totaal niks van Android 10 had gehoord: https://androidworld.nl/nieuws/android-10-officieel/
☻/
/▌
/ \
Op 1 dag na een kick van 5 jaar. Goed bezig, al zeg ik het zelf
Mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon en haar oude MI-A2 is nu beschikbaar voor spielerei. Ik zit er aan te denken om hem te voorzien van een custom rom en dan te gebruiken als navigatiedevice op de motor. Dat is normaliter niet zo goed voor de optische stabilisatie van de camera maar die zit er niet op en foto's nemen ga ik er toch niet meer mee doen.
Zijn er nog mensen die de MI A2 gebruiken met een ROM? En zo ja, welke? Ik heb links en rechts wat gezocht en zowel PixelExperience als Lineage lijken me geschikt, of zijn er betere ROMs beschikbaar?
Mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon en haar oude MI-A2 is nu beschikbaar voor spielerei. Ik zit er aan te denken om hem te voorzien van een custom rom en dan te gebruiken als navigatiedevice op de motor. Dat is normaliter niet zo goed voor de optische stabilisatie van de camera maar die zit er niet op en foto's nemen ga ik er toch niet meer mee doen.
Zijn er nog mensen die de MI A2 gebruiken met een ROM? En zo ja, welke? Ik heb links en rechts wat gezocht en zowel PixelExperience als Lineage lijken me geschikt, of zijn er betere ROMs beschikbaar?
... en gaat over tot de orde van de dag
@rens-br ik denk dat je op een bericht van 5 jaar oud reageert ...
Nee, dat valt wel mee, maar ik heb gewoon de verkeerde getagged. Reageerde dus op jouw bericht.P_Tingen schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:03:
@rens-br ik denk dat je op een bericht van 5 jaar oud reageert ...
Dit zijn een paar ROMs die ik op mijn lijstje heb:
Stock ROM, android 10, juli 2021
Lineage 18.1, android 11, okt 2022
PixelExperience, android 13, nov 2023
Arrow OS, android 13, nov 2023
Ik zoek een die niet al te veel issues heeft
LineageOS heeft zo te zien wel officieel gedraaid op de Mi A2, dus ik zou eens kijken of je met Android 11 overweg kan / nog ergens kan downloaden. De linkjes naar de ROMs via jouw lopen helaas alleen allemaal dood.P_Tingen schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:32:
Dit zijn een paar ROMs die ik op mijn lijstje heb:
Tweede optie is die Pixel Experience rom, ervaringen daarmee staan in ieder geval in je gelinkte topic.
Ik ga denk ik de PixelExperience proberen, klinkt goed. Nu even zien dat het flashen gaat lukken, het is alweer > 10 jaar geleden dat ik me daar voor het laatst tegenaan bemoeid heb....
Pagina: 1