De Xiaomi Mi A2, de opvolger van de A1, is door Xiaomi aangekondigd bij een evenement in Spanje. Het toestel draait op een Snapdragon 660-soc van Qualcomm. De dualsimtelefoon is voorzien van een 5,99"-scherm met een resolutie van 2160x1080 pixels. De Mi A2 beschikt verder over 4GB ram in combinatie met 32GB opslag. Deze is niet uit te breiden. De prijs voor deze configuratie komt neer op 269 euro. De smartphone heeft een 3010mAh-accu en een usb-c-connector, draait op Android 8.1 en heeft een vingerafdrukscanner aan de achterkant. Aan de voorkant zit een twintigmegapixelcamera en aan de achterkant zit eenzelfde exemplaar, maar dan voorzien van een tweede, twaalfmegapixelcamera. Daarmee komen de specificaties sterk overeen met die van de Mi 6X, zoals eerder al werd vermoed. De afmetingen zijn 158×75×7,3mm. De telefoon is ook in verschillende geheugenconfiguraties te vinden op Gearbest, waar eveneens een Lite-versie te vinden is. Zo is er bijvoorbeeld ook een variant met 6GB ram en 128GB opslag.
Terug naar Inhoudsopgave
De Mi A2 ondersteunt de volgende frequenties:
En werkt daarmee perfect op alle Nederlandse netwerken. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
voor 249,55 gekocht bij gearbest met priority lane
https://www.gearbest.com/...l?wid=1349303#goodsDetail
je krijgt, zolang de voorraad strekt, een gratis mi band 3.
O.R.C. Black Bulls Rugby
voor dezelfde prijs heb je ook de 64gb variant.mregeling schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:27:
op voorraad bij mobiel.nl
waarschijnlijk zelfs goedkoper als je beter zoekt en/of wacht.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik hoop dat er via Mobiel.nl meerdere varianten beschikbaar komen, zodat ik daar mijn abo kan verlengen icm dit toestel.
[ Voor 62% gewijzigd door Jassy op 26-07-2018 16:33 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Waar staat dat?psyy138 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:10:
Waar staat wat? De mi band 3 bedoel je of?
Ik denk dat de actie voorbij is want ik zie hem ook niet meer.
Maar gister stond er free gift en bij het afreken was de prijs van de mi band ook 0 euro.
O.R.C. Black Bulls Rugby
De 64GB is nu ook te bestellen bij mobiel.nl dus direct de blauwe 64GB besteld icm een verlenging van mijn T-Mobile Abonnement voor 1 jaar. Het toestel kost mij zo maar 189 euro. Voor mijn gevoel een prima deal zo kort na de release.
[ Voor 14% gewijzigd door Jassy op 27-07-2018 18:29 ]
Iemand een idee wanneer de rode A2 verwacht wordt?
Bij Belsmipel is de zwarte 64GB Mi A2 in ieder geval uitverkocht.
Onbekende levertijd op dit moment.
Krijg net een reclamemailtje van Banggood met een link naar de 4/64 gb versie voor € 198,18 (PDM + € 6,70)
kan de link hier direct plaatsen, maar weet niet of dat dan een referral is ;-)
stuur maar een berichtje als je de link wilt hebben
update: ook een preorder inderdaad (Expected on 6-8)
kan de link hier direct plaatsen, maar weet niet of dat dan een referral is ;-)
stuur maar een berichtje als je de link wilt hebben
update: ook een preorder inderdaad (Expected on 6-8)
[ Voor 10% gewijzigd door monsieurpinot op 30-07-2018 16:56 ]
Ik kan ook nergens een fatsoenlijke levertijd vinden.. Alle chinese site zijn ook pre orders die pas in augustus of september versturen
Via welk kanaal ben je dit te weten gekomen?Beta schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:59:
Bij Belsmipel is de zwarte 64GB Mi A2 in ieder geval uitverkocht.
Heb de zwarte 32GB besteld en deze staat verwacht op 1-08.
Via de statuspagina...frye schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:10:
[...]
Via welk kanaal ben je dit te weten gekomen?
Heb de zwarte 32GB besteld en deze staat verwacht op 1-08.
Daar stond duidelijk: Verwachte bezorgdatum Onbekend.
Inmiddels is dat aangepast naar donderdag 2 augustus.
Zie nu een aanbieding van de zwarte 4GB/64GB op BangGood voorbij komen voor 168 euro, en op voorraad!
Anoniem: 1036995
Waar? Zie alleen 223 euro. Volgens mij ben je in de war met de lite versie.JohnBlutarski schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:24:
Zie nu een aanbieding van de zwarte 4GB/64GB op BangGood voorbij komen voor 168 euro, en op voorraad!
Bij Mobiel.nl is de 64GB/4GB op voorraad en de mijne is vandaag verstuurd!
Anoniem: 1053153
Ik heb ook zojuist de 64GB/4GB gekocht (zwart), ben benieuwd of ik hem inderdaad morgen heb. Zojuist via belsimpel.nl mijn order geannuleerd, gaat nog wel even duren daar.
besteld bij mobiel.nl 64/4 zwart en binnen 30min verzonden
Je hebt gelijk, heb met m'n neus gekeken, sorryAnoniem: 1036995 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:33:
[...]
Waar? Zie alleen 223 euro. Volgens mij ben je in de war met de lite versie.
Mi A2 zou in voorraad zijn op de website.
Maar mijn bestelling staat dat hij nog niet in voorraad is.
Wordt wel vandaag verwacht.
EDIT:
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 03-08-2018 weer op voorraad te hebben.
Terwijl op de productpagina hij wel in voorraad is...
Maar mijn bestelling staat dat hij nog niet in voorraad is.
Wordt wel vandaag verwacht.
EDIT:
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 03-08-2018 weer op voorraad te hebben.
Terwijl op de productpagina hij wel in voorraad is...

[ Voor 39% gewijzigd door frye op 02-08-2018 11:56 ]
Bij Belsimpel hetzelfde. Dinsdagmorgen de blauwe besteld want die was volgens de productpagina op voorraad. Na de betaling meteen bericht dat deze niet op voorraad is en op woensdag werd verwacht. Woensdag werd de status aangepast naar donderdag, donderdag is nu net volgende week dinsdag geworden... ja zo kan je bezig blijven.
Had deze net besteld voor de vrouw omdat we dit weekend een aantal dagen vertrekken en de oude HTC niet meer betrouwbaar is + ervan uitgaande dat deze op voorraad was.
Bij mobiel.nl is enkel de goude variant op dit moment leverbaar, maar gezien het gedoe met Belsimpel vertrouw ik de statussen niet meer.
Edit: mobiel.nl chat bevestigd dat ze deze nog op voorraad hebben. Helaas geen levering naar België dus geen optie voor ons.
Had deze net besteld voor de vrouw omdat we dit weekend een aantal dagen vertrekken en de oude HTC niet meer betrouwbaar is + ervan uitgaande dat deze op voorraad was.
Bij mobiel.nl is enkel de goude variant op dit moment leverbaar, maar gezien het gedoe met Belsimpel vertrouw ik de statussen niet meer.
Edit: mobiel.nl chat bevestigd dat ze deze nog op voorraad hebben. Helaas geen levering naar België dus geen optie voor ons.
[ Voor 9% gewijzigd door Lithondri op 02-08-2018 12:36 ]
Idem, anders had ik ook via mobiel.nl besteld...Lithondri schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:22:
Ben benieuwd wat daar nog voor kosten bij komen via de douane?psyy138 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:10:
Als het goed is geen en indien ik ze krijg kan ik het terug vragen bij Gearbest.JohnBlutarski schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:05:
[...]
Ben benieuwd wat daar nog voor kosten bij komen via de douane?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Oh, dat is mooi!psyy138 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:06:
[...]
Als het goed is geen en indien ik ze krijg kan ik het terug vragen bij Gearbest.
(Mod) Weet je dat zeker? Waar staat dat? Dacht dat GearBest dat niet meer deed
[ Voor 15% gewijzigd door JohnBlutarski op 03-08-2018 08:22 ]
Idem, had gevraagd op twitter. Ten vroegste 7de.Beta schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:33:
Belsimpel denkt de mijne op 7-8 te bezorgen.
We wachten af
De regeling is wel veranderd. Zie: http://forum.fok.nl/topic/2449148.psyy138 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:06:
[...]
Als het goed is geen en indien ik ze krijg kan ik het terug vragen bij Gearbest.
Mijn is vandaag verzonden.Beta schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:33:
Belsimpel denkt de mijne op 7-8 te bezorgen.
We wachten af
Ik heb ook van deze aanbieding gebruik gemaakt. Had wel verwacht dat ie iets sneller verzonden zou zijn. Wat is jouw verzendingstatus? Ik heb vrijdag een mailtje gehad met de mededeling dat de telefoon verzonden is.Tracking informatie geeft aan: "Customer data received Southall". Enig idee hoe ik dat moet interpreteren?psyy138 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:10:
De Mi band 3 is overigens nog niet verzonden...
oeps. Re-submit gedaan.
[ Voor 79% gewijzigd door Beta op 06-08-2018 18:08 . Reden: Dubbel ]
Mobiel is 3 augustus verstuurd/tracking is aangemaaktvantslot schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:52:
[...]
Ik heb ook van deze aanbieding gebruik gemaakt. Had wel verwacht dat ie iets sneller verzonden zou zijn. Wat is jouw verzendingstatus? Ik heb vrijdag een mailtje gehad met de mededeling dat de telefoon verzonden is.Tracking informatie geeft aan: "Customer data received Southall". Enig idee hoe ik dat moet interpreteren?
en de mi band 3 is vandaag eind ochtend verstuurd/tracking is aangemaakt.
Aftership.com zegt bij de mi band 3; Your parcel is on its way (naar Souhall UK)
En bij de Mi A2 sinds 3 augustus "Order data transmitted electronically.The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL-germany;
17 track zegt trouwens hetzelfde.
"Customer data received Southall" betekend dat de logistieke order is aangemaakt maar nog niet echt is verstuurd. Dus ze verwachten het pakketje maar is er nog niet. Zo te zien bewandeld die jou china->uk->nl route maar de mijne gaat via DHL duitsland?
[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 06-08-2018 20:03 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ah ok. Dat klinkt alsof we dezelfde status hebben, maar dan met een andere leverancier. De Mi Band is zojuist ook verzonden, die gaat bij mij weer met DHL.psyy138 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:01:
[...]
Mobiel is 3 augustus verstuurd/tracking is aangemaakt
en de mi band 3 is vandaag eind ochtend verstuurd/tracking is aangemaakt.
Aftership.com zegt bij de mi band 3; Your parcel is on its way (naar Souhall UK)
En bij de Mi A2 sinds 3 augustus "Order data transmitted electronically.The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL-germany;
17 track zegt trouwens hetzelfde.
"Customer data received Southall" betekend dat de logistieke order is aangemaakt maar nog niet echt is verstuurd. Dus ze verwachten het pakketje maar is er nog niet. Zo te zien bewandeld die jou china->uk->nl route maar de mijne gaat via DHL duitsland?
Nog even geduld iig! Heb jij ervaring met shipping times van GearBest? Dan weet ik wat ik kan verwachten.
de 128/6 Gig. stond op levering 4 augustus bij mobiel.nl. Is nog niet binnen, maar krijg dit bericht: "Wij verwachten dit toestel vandaag of morgen binnen te krijgen. Dit is helaas vertraagd vanuit de leverancier."
Zou mooi zijn als de bestelling asap uitgevoerd wordt want mijn OPO One Plus One van ruim vier jaar oud heeft het nu echt opgegeven..
Zou mooi zijn als de bestelling asap uitgevoerd wordt want mijn OPO One Plus One van ruim vier jaar oud heeft het nu echt opgegeven..
2-3 weken denk ikvantslot schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:46:
[...]
Ah ok. Dat klinkt alsof we dezelfde status hebben, maar dan met een andere leverancier. De Mi Band is zojuist ook verzonden, die gaat bij mij weer met DHL.
Nog even geduld iig! Heb jij ervaring met shipping times van GearBest? Dan weet ik wat ik kan verwachten.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ok. Jammer, had hem graag wat sneller gehad maar heb hem ook niet met spoed nodig. Dan zit er niks anders op dan in spanning af te wachten!
Ik heb de 4/64 bij mobiel.nl besteld, met een hoesje erbij. Volgende dag geleverd, met in de Xaomi-doos nog een hoesje. Gewoon een simple siliconen-bumper, maar toch wel prettig.
elleP
Bij Banggood heb ik prima ervaringen met de PDM verzending en dan heb je hem stukken goedkoper in huis dan met Belsimpel. Binnen 1,5 week in huis.
Zie: https://www.banggood.com/...1325248.html?rmmds=search
En 64GB zal ook wel snel leverbaar worden.
Zie: https://www.banggood.com/...1325248.html?rmmds=search
En 64GB zal ook wel snel leverbaar worden.
Vriendin haar 4/64 is ook vandaag geleverd door Belsimpel. Straks even alles overzetten als ze thuis is en dan verder bekijken.
Waar heb je hem vandaan en wat heb je er voor betaald?Prinsje87 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:04:
Sinds gisteren ook eigenaar van een Mi A2 (128gb)
Moet zeggen, dat het mij niet tegenvalt (ik kom van de Huawei P8 af). Lekker snel, geen extra's app's waar je niet vanaf komt. Alle instellingen lekker makkelijk te vinden en aan te passen.
Nu aan het wachten mijn bestellingen voor het toestel, zoals een screenprotector en een ander hoesje.
Hier 'gewoon' in Nederland, bij mobiel.nl. voor €349,-red bull schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:57:
[...]
Waar heb je hem vandaan en wat heb je er voor betaald?
Had eerst gekeken bij Banggood, daar kwam ie incl. priority verzending op €310 excl eventuele douane kosten.
En daar is hij nog niet op voorraad.
En alsof de duivel ermee speelde begaf mijn oude telefoon het, dus wachten zat er niet meer in.
Vandaag de 4/64 binnen gekregen van eglobalcentral voor € 212,- inclusief verzendkosten.
Het is gewoon netjes het originele toestel met Android One.
Je leest aardig wat horrorverhalen over deze shop op het web maar het is mij prima bevallen.
Je leest aardig wat horrorverhalen over deze shop op het web maar het is mij prima bevallen.
Untappd: Kapitein_Merijn
ik heb de mi band 3 inmiddels in huis maar bij de mobiel is nog geen update bijgekomen.vantslot schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:52:
[...]
Ik heb ook van deze aanbieding gebruik gemaakt. Had wel verwacht dat ie iets sneller verzonden zou zijn. Wat is jouw verzendingstatus? Ik heb vrijdag een mailtje gehad met de mededeling dat de telefoon verzonden is.Tracking informatie geeft aan: "Customer data received Southall". Enig idee hoe ik dat moet interpreteren?
EDIT vr 17-8:
Telefoon is net aangekomen in Duitsland.
Parcel center of origin.The international shipment has been processed in the parcel center of origin
aug. 16, 2018 06:41 p.m.
Feucht, Germany
[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 17-08-2018 11:23 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Komen daar nou douanekosten (bv. importbelasting) overheen?Kapitein Merijn schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:30:
Vandaag de 4/64 binnen gekregen van eglobalcentral voor € 212,- inclusief verzendkosten.
Nice ik heb hem sinds woensdag in huis!psyy138 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:09:
[...]
ik heb de mi band 3 inmiddels in huis maar bij de mobiel is nog geen update bijgekomen.
EDIT vr 17-8:
Telefoon is net aangekomen in Duitsland.
Parcel center of origin.The international shipment has been processed in the parcel center of origin
aug. 16, 2018 06:41 p.m.
Feucht, Germany

Nee hoor. Er zat op het pakketje ook een sticker met Customs paid by firmanaam.barzi schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:15:
[...]
Komen daar nou douanekosten (bv. importbelasting) overheen?
Pakketje was overigens 6 dagen na bestelling al bezorgd. Ik vermoed dat hij vanuit Duitsland is verzonden aangezien het me erg sterk lijkt dat de telefoon binnen 1 dag van Hong Kong naar Duitsland komt (volgens de t&t).
Klopt. Eglobalcentral verstuurd van Hong Kong naar Europa, en dan van Europees punt naar NL. Nog nooit doaune kosten bij Eglobalcentral gehad. Moest je trouwens handtekening zetten bij ontvangst? Ik nooit hoeven te doen, wat ik wel risicovol vind.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:14:
[...]
Nee hoor. Er zat op het pakketje ook een sticker met Customs paid by firmanaam.
Pakketje was overigens 6 dagen na bestelling al bezorgd. Ik vermoed dat hij vanuit Duitsland is verzonden aangezien het me erg sterk lijkt dat de telefoon binnen 1 dag van Hong Kong naar Duitsland komt (volgens de t&t).
Ik moest gewoon tekenen ja. Pakketje werd verzonden met DPD.Anoniem: 1036995 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:21:
[...]
Klopt. Eglobalcentral verstuurd van Hong Kong naar Europa, en dan van Europees punt naar NL. Nog nooit doaune kosten bij Eglobalcentral gehad. Moest je trouwens handtekening zetten bij ontvangst? Ik nooit hoeven te doen, wat ik wel risicovol vind.
Netjes. Hier nog nooit. Goede bezorgerKapitein Merijn schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:31:
[...]
Ik moest gewoon tekenen ja. Pakketje werd verzonden met DPD.
@Anoniem: 1036995 en @Kapitein Merijn ,
Er staat op de site alleen Engels, is deze om te zetten naar Nederlands? (Ook al laat je hem op engels staan).
Er staat op de site alleen Engels, is deze om te zetten naar Nederlands? (Ook al laat je hem op engels staan).
Het is gewoon de global versie @Sa.Tan , je kan hem op iedere gewenste taal zetten.
Wow! Deze site verkoopt de A2 6GB/128GB voor maar 249 zonder verzendkosten!Anoniem: 1036995 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:10:
[...]
Site lijkt verdacht veel op Eglobalcentral.nl. Kopie lijkt het wel.
Zie het nergens staan. Url?JohnBlutarski schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:32:
[...]
Wow! Deze site verkoopt de A2 6GB/128GB voor maar 249 zonder verzendkosten!
Edit: zie hem hier voor 262 euro. Prima prijs! https://www.eglobalcentra...128gb-black.html?desktop=
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 19-08-2018 19:49 ]
eGlobal ook vaak tegengekomen, enkel als je wat reviews gaat lezen, en hun eigen voorwaarden, wil je maar niet de pech hebben dat er iets onder "garantie" moet gemaakt worden.. Want dan kan je hem zelf opsturen en doen ze blijkbaar nog niets.
Dan kan je hem beter op amazon kopen voor 20€ meer
Dan kan je hem beter op amazon kopen voor 20€ meer
[ Voor 10% gewijzigd door GirlKillu op 19-08-2018 21:31 ]
https://www.superaankoop....im-simlockvrij-zwart.htmlAnoniem: 1036995 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:42:
[...]
Zie het nergens staan. Url?
Edit: zie hem hier voor 262 euro. Prima prijs! https://www.eglobalcentra...128gb-black.html?desktop=
249 euro. Ik las ergens dat ze gewoon garantie geven, maar of dat echt zo is...
edit: Bij mobiel.nl 100 euro meer. Dat scheelt toch een hoop.
[ Voor 6% gewijzigd door JohnBlutarski op 20-08-2018 13:52 ]
En met Paypal aankoopverzekering.JohnBlutarski schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:50:
[...]
https://www.superaankoop....im-simlockvrij-zwart.html
249 euro. Ik las ergens dat ze gewoon garantie geven, maar of dat echt zo is...
edit: Bij mobiel.nl 100 euro meer. Dat scheelt toch een hoop.
Dit klinkt wel erg aanlokkelijk. Wat zou mijn nog geen jaar oude Xiaomi Mi A1 doen, als ik hem tweedehands verkoop?Anoniem: 1036995 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:28:
[...]
En met Paypal aankoopverzekering.
Dat is een goede deal. Ik heb dezelfde 64/4 bij banggood voor 225 + 7 voor priority direct shipping gekocht. Dat was wel ook al met een code (volgens mij iets van VIP).
Besteld 7 augustus, binnen op 18 augustus met postnl. Niet hoeven tekenen voor ontvangst.
Besteld 7 augustus, binnen op 18 augustus met postnl. Niet hoeven tekenen voor ontvangst.
[ Voor 5% gewijzigd door Lo_ op 23-08-2018 19:02 ]
Huh voor 225 + 7? Op belsimpel is hij 226...Lo_ schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:24:
Dat is een goede deal. Ik heb dezelfde 64/4 bij banggood voor 225 + 7 voor priority direct shipping gekocht. Dat was wel ook al met een code (volgens mij iets van VIP).
Besteld 7 augustus, binnen op 18 augustus met postnl. Niks getekend.
Edit: oeps ik zit niet in het topic voor de A2 LITE. Excuus.
[ Voor 7% gewijzigd door Crevatsch op 23-08-2018 13:05 . Reden: Verkeerde topic ]
Hoe bedoel je niks getekend? Niet hoeven te tekenen bij ontvangst?Lo_ schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:24:
Besteld 7 augustus, binnen op 18 augustus met postnl. Niks getekend.
mi a2 is net binnen gekomen van gearbest, geen extra kosten (met priority line verzending)
26-07 besteld
02-08 verzonden
24-08 binnen gekomen
26-07 besteld
02-08 verzonden
24-08 binnen gekomen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik nog niet. Maar kreeg net een mailtje van BangGood, 247 euro voor de 6/128 versie
En bij superaankoop € 200,00 voor de 4/64
De 6/128 € 235,00
En een vlotte levering.
De 6/128 € 235,00
En een vlotte levering.
[ Voor 29% gewijzigd door Sa.Tan op 04-09-2018 12:34 ]
Bij eglobalcentral is de 4/64 Gb. versie nu tijdelijk 189,99
https://www.eglobalcentra...-alleen-in-engels-nl.html
En de 128 Gb. versie nu tijdelijk 227,99.
https://www.eglobalcentra...im-simlockvrij-zwart.html
En de 128 Gb. versie nu tijdelijk 227,99.
https://www.eglobalcentra...im-simlockvrij-zwart.html
[ Voor 27% gewijzigd door sanmarco30 op 04-09-2018 13:19 ]
Ik zou met deze webshop oppassen.
https://nl.trustpilot.com/review/www.superaankoop.co.nl
Sa.Tan schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:30:
En bij superaankoop € 200,00 voor de 4/64
De 6/128 € 235,00
En een vlotte levering.
Tot nu zijn bij mij de pakketjes keurig op tijd bezorgd.
Zonder douane kosten?Sa.Tan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:02:
Tot nu zijn bij mij de pakketjes keurig op tijd bezorgd.
op Banggood nu 189,99 excl verzenden voor de 4/64 versie
@Anoniem: 1036995 Ja, niets hoeven bij te betalen, leien dakje zogezegd.
Vandaag weer eentje binnengekregen van superaankoop (Mi A2 lite 4/64) en geen bijkomende kosten.
Hoe snel na bestellen en wat voor een oplader wordt er meegeleverd? Europees?Sa.Tan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:02:
Vandaag weer eentje binnengekregen van superaankoop (Mi A2 lite 4/64) en geen bijkomende kosten.
@Anoniem: 1036995 , na de bestelling 8 dagen en er wordt een euro stekker, 5V-2A en usb kabeltje (los) meegeleverd. Na het plaatsen van de simcard en opstarten spring hij gelijk naar Nederlands of je die wilt installeren, geen geneuzel, zeer tevreden!
Ik heb hem ook toevallig op 5 september besteld bij Banggood, de 4gb/64gb versie.
timbe schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:11:
Hier vandaag ook een besteld bij Banggood.
Nu maar wachten:-)
weer 210 bij amazon: https://www.amazon.de/Xia...014&sr=8-1&keywords=mi+a2
Denk dat wel meer mensen dat al doorhebben. Veel te goedkoop. Hebben zich tussen de top10 search resultaten op google weten te wurmen waarna er mensen gaan bestellen. Ahum mij niet gezien.wouters84 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:45:
Ik zou met deze webshop oppassen.
[...]
Met paypal kan je niks overkomen, dus beetje overtrokken reactie.freedzed6 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:05:
[...]
Denk dat wel meer mensen dat al doorhebben. Veel te goedkoop. Hebben zich tussen de top10 search resultaten op google weten te wurmen waarna er mensen gaan bestellen. Ahum mij niet gezien.
ja beste maar ze zijn nog slechter dan een Nigeriaanse bende die een ABNAMRO / ING website heeft nagemaakt. Er staat:Anoniem: 1036995 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:07:
[...]
Met paypal kan je niks overkomen, dus beetje overtrokken reactie.
-=->
Beschikbaarheid: IN VOORRAAD

precies om dit soort dingen bestel ik er niet.
ps: A2 64GB besteld op 7 september voor 189 euro bij BG. Ben benieuwd.
[ Voor 7% gewijzigd door freedzed6 op 14-09-2018 10:14 ]
Wat is er mis met IN voorraad? Het is een legitieme site uit het buitenland. Alleen de naverkoop is niet zo goed.freedzed6 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:12:
[...]
ja beste maar ze zijn nog slechter dan een Nigeriaanse bende die een ABNAMRO / ING website heeft nagemaakt. Er staat:
-=->
Beschikbaarheid: IN VOORRAAD![]()
precies om dit soort dingen bestel ik er niet.
ps: A2 64GB besteld op 7 september voor 189 euro bij BG. Ben benieuwd.
Nu op eglobalcentral.nl de 64Gb versie voor 188,09 euro en de 128Gb versie voor 227,99 euro.
Tijdelijke actie tot 19 september.
64Gb versie:
128Gb versie:
https://www.eglobalcentra...creenprotector-zwart.html
Tijdelijke actie tot 19 september.
64Gb versie:
128Gb versie:
https://www.eglobalcentra...creenprotector-zwart.html
Ik ben zelf op zoek naar de 6/128gb variant omdat 64 gb zonder sd card niet genoeg is voor mij.
Nu zie ik dat de prijs in Nederland rond de 260-270 euro ligt.
Hoe kan het dat Banggood (255€), Geekbuying (240€) en Gearbest (340$) hier niet enorm veel verschillen?
Ik had gehoopt dat ik hem in China echt net rond de 200€ kon krijgen. Mis ik nu iets?
Hoe kan het dat Banggood (255€), Geekbuying (240€) en Gearbest (340$) hier niet enorm veel verschillen?
Ik had gehoopt dat ik hem in China echt net rond de 200€ kon krijgen. Mis ik nu iets?
Superaankoop €230.De-Hamster schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:19:
Ik ben zelf op zoek naar de 6/128gb variant omdat 64 gb zonder sd card niet genoeg is voor mij.
De 4GB/64GB versie kost momenteel €199 197 bij Belsimpel.
[ Voor 9% gewijzigd door Cooni op 22-12-2018 21:36 ]
Was die wel op voorraad?MrOsman schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:56:
Xiaomi mi a2 besteld via Banggood 3 dagen later nog steeds niet verstuurd
Bij Bangood besteld op 7 april voor €145,=(!!!) voor de 4/64
Ik had een code via Kimovil waarmee ik 25% korting kreeg.
Volgens mij 2 weken later had ik hem al.
Ik had een code via Kimovil waarmee ik 25% korting kreeg.
Volgens mij 2 weken later had ik hem al.
Momenteel is de 4/64GB versie voor €139,- te koop bij amazon.de.
Goedemorgen, op zoek naar een nieuwe phone voor de vrouw kwam ik bij deze uit. Zie ik het nu goed dat de 4gb/64gb op Amazon.de nog geen 20 euro meer kost dan op Ali? Lijkt me dan beter via Amazon toch? :-)
Pagina: 1