Thanks voor de replies, ik laat hem denk ik misschien op 90/95 staan vanaf nu. Suf van die vloermatten, hoe kan je nou een auto maken zonder bijbehorende vloermatten (tijdig) te produceren. Sowieso al beetje suf dat ze blijkbaar afwijken van de ICE variant maargoed.
Zoals sommige misschien nog weten had ik fikse schade aan de zijkant van de auto opgelopen, ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben in het spuitwerk dat erop gegaan is. Er is een zeer merkbaar (voor mij in ieder geval) verschil in helderheid en strakheid van beide kanten, de gespoten kant is een stuk 'wolkeriger' in zijn reflectie. Plaatwerk is verder best prima gedaan alleen dat spuiten .... Nu zegt iedereen dat ze toch nooit zo goed spuiten als in de fabriek maar dit deed mij een beetje denken aan dat matte effect dat je kreeg als je zelf met de spuitbus ging klooien op je 18de.
Vandaag wordt de airbag cpu (?) vervangen aan bijrijders kant, die was uit het niets na een laadbeurt ineens kapot. Ik maak me ook wel lichte zorgen om de hoeveelheid electrische storinkjes die ik heb. Soms wist hij de instellingen van mijn rijd profielen en zet ze terug naar default, laatst startte ik de auto en kreeg ik een oranje uitroepteken met de melding dat het EV pakket gecheckt moest worden (weer uit en aan gezet en het was weg). Gisteren op de snelweg functioneerde de radar ineens niet meer voor een paar minuten (het regende licht, dat was alles). Afgelopen week zet ik mijn auto aan komt de HUD op en gaat weer omlaag en komt weer op.
Het voelt als mierenneuken maar ben benieuwd of anderen ook van dit soort dingetjes last hebben of dat ik een vrijmiboauto heb. Voor de duidelijkheid; ik heb er nu zo'n 5k kilometers opzitten en heb genoten van vrijwel elke kilometer die ik heb gereden in deze auto, het comfort is goed, hij rijdt lekker rustig en er is precies genoeg ruimte voor alles wat ik ermee zou willen (behalve dan naar de IKEA

). Zelfs zonder laadpaal aan huis zijn die 5k een eitje geweest als het om range gaat, dit had ik met een EGolf of Leaf echt nooit zo kunnen doen. Vooral de ritjes die ik vanuit Den Haag naar Groningen moet maken zijn zeer fijn met deze range.