hier een.
offtopic:
Ik koop uiteindelijk alles wel.
In het gereedschap topic al vaak zat verteld wat ik allemaal heb aan Makita spul, maar moet het kunnen verantwoorden.
Heb een grill guru large met een igrill2 en een weber 47cm voor erbij.
Heb al jaren een hpi baja 5b waar ondertussen na aanschaf wel 2000 euro in gepompt is.
Heb een 3d printer gekocht toen ze bevallen was
(Kwam toevallig zo uit met de levering van hobbyking, maar echt top gepland als je 2 weken vrij bent en zij in bed ligt)
Pas na 2 weken zag ze hem staan in de bijkeuken.
Deed aan mountainbiken maar fiets is gestolen en een gelijkwaardige 2e hands kost 1500 euro wat mevrouw te duur vind.
Wil een lasapparaat en mijn schuur indeling omgooien.
Maar lasapparaat heb ik niet nodig volgens haar want ik las nooit, duhh ik heb er geen een... (En moet altijd naar anderen daarvoor)
En schuur omgooien is ook niet nodig want het is prima zo.
Dusss lasapparaat koop ik gewoon een keer, en schuur ben ik al aan begonnen maar dat weet ze niet.
Het haalt de lol eraf om iets nieuws te kopen en te doen als dat altijd gezeur oplevert.
Zij komt uit een nest met veel geld en iets word las vervangen als het echt echt echt moet. Behalve de BMW natuurlijk.
En ik kom uit een nest met hardwerkende maar netaan modaal verdienende pa. Waar alles kon en mocht maar waar we zelf wel minimaal de helft zo niet alles zelf moesten bij elkaar sparen.
Was altijd trots op mijn nieuwe speeltje, of dat nou een PlayStation of een fiets een scooter of een afgetrapte auto was. Het was van mij en ik had er hard voor gewerkt.
Nu elke keer weer stiekem mijn eigen geld uitgeven.
En vaak zeg ik het niet eens dat ik wat gekocht heb.
Dat geeft toch minder plezier moet ik zeggen.
Soms ziet ze dat ik wat nieuws heb en vraagt ze waarom ik het niet heb gezegd, en dan krijgt ze het keihard op dr neus.
Als ik het voor de rest niet fijn had gehad bij haar dan was ik allang weg geweest. En het zorgt er ook wel voor dat ik minder impulsief dingen koop voor de heb.
Ontopic:
Vanavond lekker een 1.5kg tomahawk 800gr zalm en 1.2kg entrecote besteld.
Zaterdag had ik al 5kg spareribs en 2,7kg varkensnek gehaald.
Heb maandag van die varkensnek pulled pork gemaakt volgens noskos recept. Was echt heerlijk.
Nog 1kg van over, ligt in de vriezer.
En ook 22 moinkballs van 40-45gr per stuk gemaakt waar er nog 12 van over zijn en in de vriezer liggen.
Zo komen we de weekenden wel door in deze corona tijden.
Adres voor vlees:
https://nl-nl.facebook.co...208594672486127&__tn__=-R