Nou, ik kan je één ding verzekeren .....
Die onderstellen loop je zomaar niet om, ook op de goedkopere Auplex-Kamado's niet
Gemiddelde gewicht van zo'n "Large" model is rond de 70/90 kilo
En daarbij is het een stukje 'opvoeding'
Mijn kinderen zijn 12 en 18, en geen van beiden hebben ooit zonder toezicht dichter bij de apparaten gestaan, dan een halve meter.
Er is altijd duidelijkheid geweest over het gevaar, niet spelen of wild doen als dat ding aanstaat ( net zoals ze niet in zomaar in de keuken (mochten) komen als we aan het koken waren.
Ik weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit, en het héél snel kan gebeuren, maar heb ook de mening dat je kinderen al van jongs af aan dingen kan aanleren wat ze wel en niet mogen.
Ik zie soms kinderen zich aan het tafelkleed optrekken, leuk, hij kan al opstaan ....
- maar zie je ( niet persoonlijk ) het gevaar dan niet op de lange duur ?
wat als er dus thee op staat, of een pan met soep ?
Dan doet dat kind dat ook ...
En dan roepen dat ze het niet verwacht hadden ...
Ik heb mijn kinderen altijd alles laten ontdekken, maar wel rekening gehouden met eventueel gevaar.
Het Lidl Ei is speelgoed, je kan er leuke dingen mee doen, maar het is allemaal net iets te beperkt.
In jouw geval zou ik ook wachten tot je er de tuin voor hebt, en er van kan genieten
Zeker niet, ik heb de mijne na bijna 10 jaar gebruik aan een kameraad gegeven, die hem nu nog steeds heeft staan
[
Voor 12% gewijzigd door
FreshMaker op 21-04-2020 00:18
]