Mijn kamado-meubel is (bijna) af!!
De Grill Guru Elite medium zit mooi op z'n plekje al.
Eindresultaat:
Heel trots op, dus gelijk maar hier showen.
Specs:
184x82x92.
Keramische(?) betontegels zijn 60x60. Gat in midden is 46cm in diameter.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om de grote kamado links en een kleine kamado rechts te hebben, met een tegel in het midden. Maar omdat ik van een vriend 2 tuintegels heb gekregen en na veelvuldig gebruik van de kamado toch links en rechts een werkplek wilt hebben is dit de finale versie geworden.
(uitgebreid verslag
hier te vinden)
Ik heb nog wel wat overwegingen welke BBQ-liefhebbers misschien een betere mening over hebben dan DHZers
Ik twijfel nog wat ik met het midden gaat doen. Oorspronkelijke plan was om daar een lade te maken voor de gereedschap. Maar na de regenbui is het duidelijk dat er veel regen in komt. Een lade is dan niet heel handig.. Datzelfde geld ook voor de ruimte achter de deuren. Daar wou ik houtskool in bewaren.
Ik zal nog wat handdoekstangen aan de voorkant schroeven voor BBQ-gereedschap en om als handvaten te dienen bij het verplaatsen van de meubel.
Ik twijfel of ik de meubel in de beits zet of niet. Wellicht handig om te voorkomen dat vet in het hout gaat trekken.
[
Voor 14% gewijzigd door
kmf op 29-05-2019 13:41
]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp