Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 361 362 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:51
418O2 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:42:
[...]

Het maakt niets uit als je het fixt.
Ok. Maar is dat een acceptabele status voor een nieuw product? Wat mij betreft mag je wat anders verwachten.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
MiKeZZa schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:51:
[...]

Ok. Maar is dat een acceptabele status voor een nieuw product? Wat mij betreft mag je wat anders verwachten.
Ik zou zelf genoegen nemen met korting (100 euro ofzo) en wat koud emaille om het te fiksen. Maar je kan ook een nieuwe deksel vragen. Of alles terugsturen. Net wat je wil en de leverancier wil doen

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:34

Esumontere

Floep, banaan.

418O2 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:42:
[...]

Het maakt niets uit als je het fixt.
Mja, het is vergelijkbaar met bijvoorbeeld een kras op de voet van een nieuwe TV. Als ik een nieuwe TV van 2000 euro koop en er een kras in de voet zit, breng ik hem terug. Ookal beïnvloedt het de werking niet.

Ben benieuwd hoe de leverancier het oplost.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Esumontere schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:00:
[...]

Mja, het is vergelijkbaar met bijvoorbeeld een kras op de voet van een nieuwe TV. Als ik een nieuwe TV van 2000 euro koop en er een kras in de voet zit, breng ik hem terug. Ookal beïnvloedt het de werking niet.

Ben benieuwd hoe de leverancier het oplost.
Vind ik iets heel anders. Maar dat maakt niet uit, je moet kijken of je er samen uitkomt en anders stuur je hem terug.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:34

Esumontere

Floep, banaan.

418O2 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:00:
[...]

Vind ik iets heel anders. Maar dat maakt niet uit, je moet kijken of je er samen uitkomt en anders stuur je hem terug.
Hoe is dit anders dan? Het is cosmetische schade aan een gloednieuw product in een vergelijkbare prijscategorie. Ik heb het niet over de craquelé, maar over de afgebroken stukjes emaille.

[ Voor 4% gewijzigd door Esumontere op 20-05-2026 14:19 ]

Pagina: 1 ... 361 362 Laatste

Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2

De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism