Tijdje geleden hier met een verjaardag de 'frikandellen burnt ends' gemaakt, recept die ergens op internet rondzwerft en iedereen was er fan van
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Mensen die nooit frikandellen eten vinden ze dan opeens wél lekker.Ozzie schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 12:34:
Tijdje geleden hier met een verjaardag de 'frikandellen burnt ends' gemaakt, recept die ergens op internet rondzwerft en iedereen was er fan van
'je herkent niet eens meer dat het een frikandel is'
Wel goede frikandellen gebruiken, ik heb jumbo huismerk eens tegelijk gedaan met Kern van de sligro, en het verschil was opmerkelijk in het voordeel van Kern. En dat komt niet omdat Kern het topsegment is, zeg maar.
[ Voor 22% gewijzigd door robkrekel op 17-04-2026 13:22 ]
7x 410 pw 15° op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A 4.2 kWh wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming
Ik heb ze al eens eerder gepost hier, ook lekker met ontbijtspek er omheen en vlak voor ze klaar zijn op een stokbroodje en wat kaas er op en het kaas laten smelten.robkrekel schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 13:20:
[...]
Mensen die nooit frikandellen eten vinden ze dan opeens wél lekker.
'je herkent niet eens meer dat het een frikandel is'
Wel goede frikandellen gebruiken, ik heb jumbo huismerk eens tegelijk gedaan met Kern van de sligro, en het verschil was opmerkelijk in het voordeel van Kern. En dat komt niet omdat Kern het topsegment is, zeg maar.
Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism