https://fgheysels.github.io/
Het serienummer is niet echt meer te lezen zo.Jaspervl schreef op zondag 9 november 2025 @ 18:39:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een feest weer, ben weer even in Italië
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gebruik al jaren mijn skillet met vast handvat. Dat handvat wordt loeiheet want het hele ding is 1 stuk gietijzer. Handschoenen is een must. Echter, de kans dat het handvat loslaat terwijl ik eten aan het vervoeren ben is vrijwel nul.Slappyjoez schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:56:
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van een skillet met een vast handvat t.o.v. een afneembare? Ik ben mijn kerst-wenslijstje even aan het vullen maar twijfel over het gebruiksgemak van beiden (heet worden van het vast handvat en mogelijk gekloot met een afneembare).
Heb er ook 1 met een vast handvat. Zou bij afneembaar toch bang zijn dat hij ooit valt omdat handvat niet lekker sluit o.i.d. Of dat het handvat veel eerder kapot gaat...?Slappyjoez schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:56:
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van een skillet met een vast handvat t.o.v. een afneembare? Ik ben mijn kerst-wenslijstje even aan het vullen maar twijfel over het gebruiksgemak van beiden (heet worden van het vast handvat en mogelijk gekloot met een afneembare).
Mooi excuus om een grotere BBQ te kopen als een pan met een vast handvat niet past 
Poeh, al tijdje geleden de Giant Grill Gauge besteld van Combustion Inc, maar het is vertraging op vertraging op vertraging...
Poeh, al tijdje geleden de Giant Grill Gauge besteld van Combustion Inc, maar het is vertraging op vertraging op vertraging...
[ Voor 43% gewijzigd door BitBakker op 10-11-2025 16:38 ]
Dank voor dit gedichtalmere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 23:01:
[...]
Ik doe het zonder recept uit me hoofd.
Na eigen smaak
Begin met een beetje rode thaise curry aanfruiten in een pannetje
Niet te veel want anders overheerst het.
Voeg vervolgens toe
ongeveer 8 eetlepels pindakaas
Kokosmelk
Klein beetje ketjap
Wat rietsuiker
En als je van pittig houd wat chillieflakes
Eetsmakelijk
Een goede grap mag vrienden kosten.
Let op:
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism
Voor aanbiedingen e.d.: Barbecue aanbiedingen- & kortingscodetopic. Over messen kan je hier terecht: Welke keukenmessen - Deel 2
De discussie over hoe geweldig een A++, A+, A, B, C merk wel niet is, is uitgespeeld. Laat iedereen gewoon in zijn waarde en steek niet altijd de loftrompet uit hoe geweldig *insert* merk is. De "someone is wrong on the internet" hoeft hier niet plaats te vinden, net zo min als fanboyism