Ik heb 4 jaar geleden ook een GG Large. In de winter heb ik hem onder een afdak staan, gedurende zomer gewoon op de achterstraat. Altijd met regenhoes, dat wel. Ziet er nog goed uit, op wat roestige wieltjes na. De zijtafeltjes blijven ook niet even mooi, maar zijn nog prima. Ik hem alleen willen verplaatsen naar een meubel om wat meer werkruimte te krijgen.Tweak_ers schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:22:
Wij zijn vandaag naar wat Kamados gaan kijken en we zijn eruit dat het een Large moet worden.
We komen van een ketel Weber barbecue die we nauwelijks gebruiken. Gaan we de Kamado dan wel gebruiken? Dat is wel de bedoeling.
Toch zal er ook nog regulier op gebarbecued worden met hamburgers en worstjes van de appie.
Ik heb een Grill Guru op het oog, eigenlijk omwille van de prijs. De bastard ziet er in mat grijs mooier uit, maar gaat richting de €1500.
Bij Coolblue staat de Grill Guru Large voor €699. Dat vind ik eigenlijk wel een mooie prijs.
Hier heb je toch een complete bbq kamado voor?
Iemand ervaringen of tips?
Volgen mij is hij met tussenplaat om indirect te grillen, zit er een onderstel en hoes bij. Lijkt mij daarom een mooie set om te starten.
Ik heb een Divide and Conquer set aangeschaft en daarnaast het vilt vervangen met glasvezel. Ook heb ik de rotisserie van GG aangeschaft (tip: toevallig nu in de aanbieding bij AH). Wat mij betreft heb je dan gewoon een hele mooie set. Ik zou graag nog een plancha en kolenmand willen.