Hier in de buurt zijn er 4 actions, maar het aanbod verschilt soms per winkel heb ik ook al willen merken. Of iemand heeft zijn levenlange voorraad gekocht

. Hoe groter de winkel zelf is, hoe meer kans dat je hebt, dus ga zeker bij de grootste kijken zou ik zeggen. Nuja voor het geld is het altijd proberen waard, maar warm is voor iedereen iets anders. Mijn broer heeft een kok opleiding gehad, en heeft ooit zijn handen op het vuur gelegd als kind ... Deze heeft dus een heel hoge tolerantie, mijn vriendin bijvoorbeeld als die iets de oven moet nemen neemt ze zeer dikke handschoenen, ik neem een handdoek dubbel gevouwen. Natuurlijk ga ik geen 2km met iets warm lopen, maar van de oven tot op het aanrecht 1,5 meter verder kan ik een ovenschotel gerust erop zetten. Maar als je geen kolen wilt vastnemen, dan is een gewone keukenhandschoen denk ik wel voldoende. Zelf gebruik ik dat alleen voor brikketenstarter en een bakje ofzo van de barbecue te nemen, gebruik zelf geen gietijzer, dus daar kan ik niet over oordelen.