Hm, netjes. Ik vind net opeens een mailtje van Grizzly Grills:
Over een week of 2 kan ik er een ophalen als ik die website mag geloven. Mocht iemand anders ook een recente Grizzly hebben, hier is het aanvraagformulier.
Ik had geen problemen met het scharnier, maar gratis een betere is altijd goed natuurlijkHet afgelopen jaar heb je een nieuwe Grizzly Elite Medium of Large gekocht en misschien ervaren dat het scharnier niet zo werkte als verwacht.
We hebben daarom een nieuw én verbeterd scharnier voor de Grizzly Grills Elite Medium en Large ontwikkeld om ervoor te zorgen dat jouw Grizzly zonder zorgen gebruikt kan worden. Dit scharnier is uitvoerig getest en nu klaar om door jou op jouw keramische BBQ te worden gezet.
Als jouw Grizzly is geregistreerd voor garantie, dan kan je het aanvraagformulier gebruiken om je aan te melden voor een nieuw scharnier. Dit scharnier kan je dan kosteloos ophalen bij een, door jou geselecteerd, Welkoop filiaal.
De montage van het scharnier is eenvoudig te doen met twee personen. Alvast bekijken hoe dat in zijn werk gaat? Bekijk dan deze instructievideo
Hopelijk hebben we je hiermee goed geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Team Grizzly Grills
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul