Hmmm batterijen, lijkt me niet zo fijn met lange low&slow sessies..
Batterijen leeg = BBQ uit denk ik...
Batterijen leeg = BBQ uit denk ik...
Verwijderd
Zelf een controller maken? ik heb onderstaande gemaakt en werkt supergoed, kost +- 30 euro + wat soldeer werk.Brokki04 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:17:
[...]
Over temp control gesproken... Heeft iemand ervaring met de PartyQ? Spreekt me wel aan vanwege de batterijen. Of raden jullie wat anders aan?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
[ Voor 21% gewijzigd door Hari-Bo op 18-12-2018 19:14 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ja, ik heb er eentje en juist een dead simple controller gekocht zonder bluetooth/wifi/cloud of 220V die het gewoon altijd doet :-) Zeer tevreden mee, doet wat ie moet doen en verder niets. De batterijen gaan dagen mee, al meerdere sessies van 9 to 18 uur gedaan zonder problemen (en om de pit- en vleestemperaturen te zien vanaf de bank had ik al een iGrill2). Zou ik ooit een andere willen dan zou ik denk ik voor de WLANThermo gaan (ik heb mij tot op heden nog kunnen inhouden)Brokki04 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:17:
[...]
Over temp control gesproken... Heeft iemand ervaring met de PartyQ? Spreekt me wel aan vanwege de batterijen. Of raden jullie wat anders aan?
Jaja, maak ons maar weer lekker met die CaliberHari-Bo schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:13:
Ik gebruik een heatermeter ook op 220v enkel voor de WSM, de Caliber is letterlijk set and forget en is geen actie nodig. Via de app kan ik de progressie volgen ook buiten de deur, ideaal.
K to the KillaZ
Verwijderd
Ik had een stuk van 2,5kg (4 ribben) op een 57CM kettle.. Geen probleem. (om de 2 uur het vlees een keer 180 graden draaien omdat de hitte van 1 kant komt).NeutraleTeun schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:28:
Ik wil graag een keer flat ribs maken, maar dan gelijk voor een aantal personen. 1 stuk zal dan te weinig zijn.
Iemand een idee of ik 2 stukken, rond de 2kg, kwijt krijg op een Weber 57?
@Remko24 hoe heb je je brandstof geregeld voor die 9 uurs run?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2018 09:30 ]
Calibers bedoel jeKillaZ schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:17:
[...]
Jaja, maak ons maar weer lekker met die Caliber
[ Voor 30% gewijzigd door Hari-Bo op 19-12-2018 10:08 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik heb het hier verkocht als lange termijn investering. Nu nog waarmaken, de meeste barbecues schuif ik in een jaar door omdat ik weer nieuw speelgoed zie. Maar dat heb ik nog niet met deze kamado.Fladder80 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:51:
Enthousiast maken voor een Caliber is het probleem niet, de prijs daarentegen...![]()
Zou er heel graag 1 willen, maar ik krijg van mijn leven geen toestemming van de baas.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Is het verbruik aan houtskool dan zo veel lager dan bij een keramische kamado?Hari-Bo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:06:
[...]
Calibers bedoel jeVergeleken met de andere kamado's is het simpelweg weer een stap vooruit, ben wel benieuwd wat er over 10 jaar voor innovatie is op dit gebied.
Met de volgende tweeakters BBQ wil ik er zeker bijzijn met uiteraard de Calibers, kijken of ik iedereen dan zo enthousiast krijg.
Afgelopen weekend was er kerstdorp Kolhorn, daar deed ik ook mee met pompoensoep en spareribs. 1 Caliber had ik op 250 graden en de ander op 80, tijdens de 6 uur heb ik letterlijk niets hoeven te doen (behalve af en toe de deksel open doen). En qua verbruik was het extreem minimaal ik denk in totaal slechts 1kg, en de Caliber op 80 graden was nog meer dan de helft over.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Zeker weten, de fabrikant claimt 40% en ik denk dat het redelijk die kant opgaat. Dat heeft oa te maken met de indirecte airflow naar buiten toe en de isolatie, want met 200 graden binnen temperatuur kan je de Caliber gewoon aanraken deze is dan lauw warm.Tommie12 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:32:
[...]
Is het verbruik aan houtskool dan zo veel lager dan bij een keramische kamado?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Jazeker mijn Big Green Eggs zijn dan flink warm aan de buitenkant. Je kan deze dan wel aanraken, maar dan hou je een souvenir over.Tommie12 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:12:
Wordt een kermaische dan zo veel warmer aan de buitenkant?
[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 19-12-2018 15:15 ]
[ Voor 38% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-12-2018 19:54 ]
Groetjes Manfred
40% is wel echt fors.Hari-Bo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:10:
[...]
Zeker weten, de fabrikant claimt 40% en ik denk dat het redelijk die kant opgaat. Dat heeft oa te maken met de indirecte airflow naar buiten toe en de isolatie, want met 200 graden binnen temperatuur kan je de Caliber gewoon aanraken deze is dan lauw warm.
Klopt, maar het verschil is ook echt fors vergeleken met mijn Big Green Egg Large. Deze staat nog te koop, maar ik zal van de week eens een test doen met 1kg in de Big Green Egg en hetzelfde in de Caliber en een minuut aansteken met de Looftlighter en daarna de schuif en margrietschijf volledig open helemaal op laten branden, kan ik een mooi grafiekje maken met de heatermeter en output naar csv.Jas-purr schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:46:
[...]
40% is wel echt fors.
Begrijp ik het goed dat er niet echt een indirecte platesetter is, maar in plaats daarvan dat je het kolenmandje aan de zijkant gebruikt? Wat is jouw ervaring daarmee? En waar gaan de houtskool resten heen in de Calibre? Ik zie nergens een as-lade, of denk ik dan te klassiek kamado?
[ Voor 22% gewijzigd door Hari-Bo op 19-12-2018 22:00 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Verwijderd
60cm gaat niet passen op je 57er,NeutraleTeun schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:12:
@Remko24 owkeej... Ik dacht je had een 47er. Maar je hebt dus zo'n 600gram weg moeten snijden?
Dat is best veel, en na bereiding ben je ook nog een deel kwijt (plus de botten nog eens).
Grote kans dus dat je totaal -1kg kunt rekenen?
Ik heb zelf ook de Ecobrasa, maar was benieuwd of je een snake of minion gebruikte. Maar het is dus een combi daarvan.
Alleen was ik zelf niet van plan om het vlees in te pakken.
Ik zal eens kijken!
--
https://www.bbq-nl.com/wp...018/05/jacobsladder-5.jpg
De verhouding tussen Jacobs Ladder en short ribs.
Volgens B&S moet je rekenen op maximaal 30% gewichtsverlies bij zulke ribben, en bovenstaande is ongeveer 60 lang bij 25 breed. Morgen eens even gaan meten of ik dat red op de 57er.
--
Bij nader inzien, als jij al moeite hebt met de normale ribs en aangeeft dat ik er geen 2 op kwijt kan.
En ik zie die foto... dan gaat dat never nooit mooi passen.
Misschien eens tijd om mijn ton goed aan de gang te krijgen.
WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid
[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 23-12-2018 15:42 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid
[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 23-12-2018 20:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Atlas op 23-12-2018 21:33 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Ik neem aan dat dit een typo is?Apie! schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:40:
De Napoleon bleef ondanks de regen lekker stabiel en zat steevast op 235C
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ehhh 135CChevy454 schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:00:
[...]
Ik neem aan dat dit een typo is?
Maar had je nu gewrapped of niet?
[ Voor 23% gewijzigd door Apie! op 24-12-2018 14:19 ]
Blown past falling sands
Blown past falling sands
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
[ Voor 5% gewijzigd door Fly-guy op 25-12-2018 19:44 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Hari-Bo schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 20:42:
Of schoon wegzetten en de schuifjes open, dan kan de kamado ademen en krijgt je nagenoeg geen schimmel vorming.
Weet ik, was een stiekeme verwijzing naar Chevy454 in "Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4"The-Source schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 20:34:
Gewoon regelmatig de bbq gebruiken scheelt ook schimmel. Van het weekend ga ik mijn meubel ombouwen zodat de Weber en niclan overdekt kunnen staan.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ja dat is dus de normale gang van zaken. Maar eens vergeten, shit happens. De niclan moet ik binnenkort heet stoken als ik de zin ervoor vind.Hari-Bo schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 20:42:
Of schoon wegzetten en de schuifjes open, dan kan de kamado ademen en krijgt je nagenoeg geen schimmel vorming.
[ Voor 17% gewijzigd door Chevy454 op 26-12-2018 17:05 ]
Geef er een mooie naam aan, ipv bordje met picanha, en je kan het zo serveren bij een drie sterren restaurant
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 26-12-2018 16:58 ]
Wow dank je... smaakte echt onwijs lekker... t overtrof mijn verwachtingengrote_oever schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:58:
[...]
Geef er een mooie naam aan, ipv bordje met picanha, en je kan het zo serveren bij een drie sterren restaurant
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-12-2018 18:17 ]
Makkelijkste zou een strip staal zijn met een bout en een haakje, kan je deze ophoog draaien voor meer lucht. Een schuif is iets meer werk omdat je rails moet maken.NeutraleTeun schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:04:
<>
En iets vinden om die extra gaten mee te kunnen regelen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gruweldegruwel, in mijn Razzo zat ondertussen ook een donslaagje, en dus heb ik gisteren een poging gedaan om 'm schoon te branden, maar de Razzo wilde niet verder dan 200CChevy454 schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:44:
De niclan heeft hier duidelijk lang niet meer gebrand... Beetje schimmel erinDan maar de zalm in de pan bakken en overmorgen met de hogedruk reiniger de ketel van binnen schoon spuiten. En dan heet stoken.. Al lijkt de houtskool dat erin zit er eraan voor de moeite
Blown past falling sands
Ring tussenuit halenApie! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:43:
[...]
Gruweldegruwel, in mijn Razzo zat ondertussen ook een donslaagje, en dus heb ik gisteren een poging gedaan om 'm schoon te branden, maar de Razzo wilde niet verder dan 200C![]()
Er is veel weggebrand, maar nog niet alles. Vandaag of morgen nog maar een poging doen.
We hebben gewoon te weinig tijd om vaker de Q aan te steken.Apie! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:43:
Gruweldegruwel, in mijn Razzo zat ondertussen ook een donslaagje, en dus heb ik gisteren een poging gedaan om 'm schoon te branden, maar de Razzo wilde niet verder dan 200C![]()
Er is veel weggebrand, maar nog niet alles. Vandaag of morgen nog maar een poging doen.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
https://m.facebook.com/st...64079&id=1614251518827491Kabbie_Kabbie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:46:
Ik wil volgende week ook de Guru maar weer is opstoken (misschien eerst maar even een schimmel check doen :-P). Nu heb ik nog een flink stuk procureur in de vriezer liggen. Wil eigenlijk eens wat anders maken dan PP, maar heb eigenlijk geen idee wat!
Hebben jullie nog lekkere ideeen/recepten voor mij om iets met de procureur te doen?
PSN - M4uSzi // -
Deze Gyros bevalt ons altijd uitstekend!!Kabbie_Kabbie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:46:
Ik wil volgende week ook de Guru maar weer is opstoken (misschien eerst maar even een schimmel check doen :-P). Nu heb ik nog een flink stuk procureur in de vriezer liggen. Wil eigenlijk eens wat anders maken dan PP, maar heb eigenlijk geen idee wat!
Hebben jullie nog lekkere ideeen/recepten voor mij om iets met de procureur te doen?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, dat had ik ook al bedacht en kwam vandaag tot 250C. Morgen maar eens kijken of we daar nog overheen kunnen. En daarna nog eens een keer, want de andere ring moet ook nog.
Blown past falling sands
Met wat alufolie de creosote laag eraf geschuurd. De vuurkorf eruit gehaald, de dunne donslaag eraf geveegd. De aspas was een zwembad, die niclan is echt niet waterdicht van onderen. Alles terug in elkaar gezet, beetje oude briketten in de vuurkorf gedaan (met het oude houtskool) en dan aangestoken..Chevy454 schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:44:
De niclan heeft hier duidelijk lang niet meer gebrand... Beetje schimmel erinDan maar de zalm in de pan bakken en overmorgen met de hogedruk reiniger de ketel van binnen schoon spuiten. En dan heet stoken.. Al lijkt de houtskool dat erin zit er eraan voor de moeite
Aangezien mijn vrouw zegt dat ik wat minder moet werken en wat meer moet ontspannen (de q gebruiken om donsvorming te vermijdenfxs81 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:59:
Time is money![]()
![]()
Als je via de webshop besteld ben je idd een stukje duurder uit dan als je via het forum spullen besteld, beetje vreemd maar wel lekker.
[ Voor 42% gewijzigd door Hari-Bo op 29-12-2018 20:12 ]
Ja klopt, voor de mini v2 betaal je 45 euro voor de voorgesoldeerde print. De rest van de benodigdheden kun je dan zelf bestellen, plugjes, RPI zero e.d.Chevy454 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:32:
[...]
Aangezien mijn vrouw zegt dat ik wat minder moet werken en wat meer moet ontspannen (de q gebruiken om donsvorming te vermijden) toch maar weer naar een zelfbouw controller kijken.
Zoals ik begreep zijn de onderdelen van de V2 goedkoper via het forum te bestellen als via de webshop?
Ik vermoed een nogo, als je de verpakking opent weet je het denk ik al meteen aan de geur.UltraSub schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:22:
Heb voor kerstavond 3 ribs laten ontdooien (vacuum). Helemaal vergeten. Redden die het tot oudejaarsavond in de koeling, of nogo? Denk zelf dat het te lang is, maar zou wel zonde zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Hans Esselink op 30-12-2018 10:52 . Reden: Spelfout ]
Less = more
Gewoon openen en gaan ruiken. Hier laatst ook gedaan met vlees wat bijna ontdooid was uit de vriezer die niet meer goed vroor. Vlees eruit gehaald en enkele dagen later pas klaar gemaakt. Eerst geroken. Toen dagje laten liggen en nog eens geroken, bleek niks mee aan de hand. En we hebber er heerlijk van gegeten.UltraSub schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:56:
@franssie @fxs81 @Hans Esselink
Koelkast wel koud, maar zal rond de 4 graden zitten. Die in de garage is ijskoud, maar daar lagen ze nou eenmaal niet.Jullie bevestigen wat ik al vermoedde, zal hem niet gaan worden. Ik ga ze niet eens meer open maken, flikker ze zo wel weg. Zonde.
PSN - M4uSzi // -
Is varkenfranssie schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:40:
@UltraSub 4 graden is net aan maar aangezien het rundvlees is
[...]
@Jas-purrJas-purr schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:30:
Heeft een van jullie ervaringen met een DIVIDE & CONQUER systeem in de kamado? Is het nog mogelijk een extra verhogingsrooster hier op te plaatsen als het rooster in de hoge positie van de D&C hangt?
Ik gebruik momenteel een driepotige grill verhoger als ik bijvoorbeeld een lekbak wil gebruiken, maar dit werkt niet echt makkelijk en staat niet super stevig. Ik zie steeds vaker die D&C systemen en het ziet er eigenlijk super simpel uit. Minder "gedoe" met losse accessoires.
Ik maak zelf (nog) geen pizza's in de kamado en andere accessoires zoals een wok vind ik de moeite niet, dus de use-case om het systeem te kopen is momenteel nogal dun. Kan iemand mij overhalen, of ziet het er alleen handiger uit dan het is?
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 01-01-2019 13:06 ]
PSN: Oldzkoel
[ Voor 35% gewijzigd door R0y. op 01-01-2019 17:08 ]
Wat ik heb gedaan met de schijf van de BGE toen deze wat ging roesten is hem met een staalspons, schuurspons en sop helemaal schoongemaakt, en vervolgens hem weer goed in de olie gezet en warm gestookt. Werkte prima en hij was daarna weer als nieuw. Een beetje dus als met een gietijzeren pan / rooster.R0y. schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 17:07:
Zojuist tijdens het opruimen van de schuur zag ik wat roestplekken op de margrietschijf van de Bastard. Hoe kan ik dit het beste tegen gaan/behandelen?
Daarnaast toch maar eens op zoek naar een goede BBQ hoes voor mijn weber inclusief meubel. Dat ding neemt ruimte in beslag in de schuur die ik eigenlijk nodig heb.
[ Voor 9% gewijzigd door ik222 op 01-01-2019 18:17 ]
Ja die Weber maakt mij niet zo veel uit eerlijk gezegd, die heb ik namelijk toch voor een paar tientjes op de kop getikt en gebruik ik sinds ik een Kamado heb bijna niet meer. Het meubel wil ik in de toekomst onder een overkapping gaan gebruiken (mogelijk zonder de weber dus dan moeten er enkel nieuwe planken op), dus dan wil ik wel dat hij netjes blijft.Hans Esselink schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:15:
De Webers. Bij mij thuis staan gewoon in weer en wind. Staan dan wel wekelijks aan zeker in het weekend. Geen hoes nodig. Ik heb dan ook geen meubel.
Wat voor olie raad je aan?ik222 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:16:
[...]
Wat ik heb gedaan met de schijf van de BGE toen deze wat ging roesten is hem met een staalspons, schuurspons en sop helemaal schoongemaakt, en vervolgens hem weer goed in de olie gezet en warm gestookt. Werkte prima en hij was daarna weer als nieuw. Een beetje dus als met een gietijzeren pan / rooster.
Overigens staat de BGE hier altijd binnen en sinds kort onder de overkapping met een hoes erover. Maar ook dan is behandeling af en toe nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 01-01-2019 18:56 ]
Deze vraag is al meerdere keren teruggekomen in dit topic en ook meerdere keren beantwoord. Er zit verschil in maar dat moet je even opzoeken binnen het topic.power_user schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:30:
Binnenkort heb ik ook de beschikking over een mooie tuin. We gaan verhuizen en ik wil graag een fijne BBQ hebben tegen die tijd. Ik vind de uitstraling van een kamado BBQ erg mooi en ik kwam deze tegen op internet.
Is er in deze prijsklasse iets beters te kopen of raden jullie iets anders aan dan een kamado? Ik ben een beginner maar ik wil me er graag in gaan bekwamen de komende periode.
BVD
plus 30% vochtverlies! 32kg aanhouden, boneless! anders ga je richting de 40kgChevy454 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:19:
Een domme vraag maar waarom ook niet. Voor 80 personen pulled pork maken, 300gram per persoon -> 24kg procureur nodig. Klopt dit een beetje?
Dit omdat de keuken van het rusthuis met Kerstmis onderbemand was en dus geen kerstmenu kon samenstellen.
R0y. schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:56:
[...]
Ja die Weber maakt mij niet zo veel uit eerlijk gezegd, die heb ik namelijk toch voor een paar tientjes op de kop getikt en gebruik ik sinds ik een Kamado heb bijna niet meer. Het meubel wil ik in de toekomst onder een overkapping gaan gebruiken (mogelijk zonder de weber dus dan moeten er enkel nieuwe planken op), dus dan wil ik wel dat hij netjes blijft.
[...]
Wat voor olie raad je aan?
Zonnebloem en olijfolie worden plakkerig na verloop van tijd.ik222 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:08:
Geen idee of het de beste keuze is maar ik heb zelf gewoon zonnebloemolie gebruikt, werkt voor mij prima.
Beter wordt ook duurder.power_user schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:30:
Is er in deze prijsklasse iets beters te kopen of raden jullie iets anders aan dan een kamado? Ik ben een beginner maar ik wil me er graag in gaan bekwamen de komende periode.
BVD
[ Voor 38% gewijzigd door FreshMaker op 01-01-2019 20:43 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq