Hét grote motortopic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 132 Laatste
Acties:
  • 370.050 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
antonboonstra schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:51:
[...]

Ik ben gisteren nog gewoon op de motor naar het werk gegaan. 's Ochtends was het in m'n doorwaaipak nog aan de koele kant zelfs. Terugreis was een ander verhaal natuurlijk. Dan is het wel een warme föhn, maar het helpt dat mijn motor geen warmte uitstraalt (Zero SR) en dat je vanaf een gekoeld kantoor komt, waardoor je lichaam nog niet oververhit is.
In de ochtend als het onder de 25 graden is dan is dat natuurlijk goed te doen. Ook iets van 30 graden kan nog wel als je aan het rijden bent. Met 30 graden file rijden of voor een stoplicht staan vind ik toch wel erg heet, laat staan als het geen 30 graden maar 35 graden is.

De Zero zal inderdaad ook wel wat schelen. Van mijn motor komt belachelijk veel hitte, vooral aan de rechterkant. De motor na een rit in de garage zetten laat de garage opwarmen met 5 graden of meer in korte tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
noes schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:09:
[...]
En, wat is t geworden? Als je vooral snelweg pakken kan is het goed te doen. Afgelopen dagen ook met dr motor naar werk geweest, bijna continue 140+ op de teller (op stukjes stad na). Lekker snel thuis en voldoende wind :Y
Ik ben met de auto gegaan. Zelfs om half 9 was het hier nog 32 graden. Uiteindelijk baalde ik weer om 01:30 dat ik niet op de motor was, want toen was het juist erg lekker kwa temperatuur :+ :'(

Ah wel, hopelijk is het aankomende week wat meer uit te houden.

@Joopieboy Mooi verslag! Ziet er erg tof uit. Kriebelt bij mij ook wel zoiets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Tof verslag @Joopieboy ! Erg leuk om dit soort tripjes te zien. :)

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dank voor de complimenten :) Idd leuk om te doen en ook om te delen :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zijn er toevallig hier nog MT-03 rijders (meelezende)?
Ik vond op zolder nog een ongebruikte korte kentekenplaathouder voor m'n ouder MT-03.

Ik heb 'm op marktplaats gezet. Mocht je interesse hebben, doe een bod ;)
https://link.marktplaats.nl/m1307544307

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:02
Joopieboy schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:56:
[...]

Ik vind die discussie op motorforum altijd wel mooi, zat mensen die de waarschuwing overdreven vinden en onnodig en sommigen die altijd wel rijden, dus nu ook als het gaat regenen :') Ben benieuwd naar de eerste schades...
Vanmiddag in een paar van de eerste buien gezeten met de auto, en er stond me toch een laag schuim op de weg! Het regende hard genoeg om alles direct te laten drijven, maar niet lang genoeg om het weg te spoelen. Blij dat ik daar niet op de motor was!

Ik ben overigens een vergelijkbaar tripje van plan in augustus, richting Moezel. Ik zoek liefst wel nog een of twee gegadigden met een vergelijkbare rijstijl, maar desnoods ga ik alleen. (Of er moet alleen slecht weer gemeld worden)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Augustus moet ik even kijken, afhankelijk van welk weekend heb ik misschien nog wel tijd vrij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:02
@Joopieboy Ah, ik was eigenlijk door de week van plan, rond 20-23 augustus. Maar ik ben nog flexibel. Het weekend van 18-19-(20) augustus zou ik ook kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door DrivinUCrazy op 29-07-2018 10:02 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat weekend heb ik de verjaardag van mijn moeder en oma, dus helaas dat gaat hem niet worden. :)

Door de weeks zou wel een keer kunnen maar dan pas in september, als ik op tijd vrij kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:52

A13X

Dude

Dit jaar te weinig dagen over om nog extra vrij te nemen helaas, weekend in augustus is mijn laatste weekend van de vakantie. Dan ben ik net terug uit Italië en in combinatie met het tweakers weekend er kort op wordt mij dat iets te gortig.

Wel een leuk plan!

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb nog 300 uur staan geloof ik. Kan wat te weinig aaneengesloten opnemen naar mijn zin, daarom zit ik eigenlijk te denken om na september nog eens een week of 1,5-2 te nemen, liefst in combinatie met een weekend of midweek met de motor weg.

Liefste... Eens naar het zwarte woud!
Maandag vertrekken, stop in het appartement in de Vulkaan Eifel waar we 2 weken geleden zaten, dan door naar het zwarte woud, daar voor 2 dagen een appartement of kamer en daar rondrijden en kijken, zat plekken die ik nog wil zien, 3e dag richting Luxemburg en dan daar nog eventueel een overnachting of zo door. :)

Week 40-42 ergens ofzo. Eventueel week 43.

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 29-07-2018 13:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Holy shitballs :X

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dat zijn definately geen shitballs, dat zijn gehard stalen balls :X godkanonne!

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wil er wel eens een ritje mee maken. Zelfs bij 300km/u zou ie nog aardig moeten doortrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:48:
Wil er wel eens een ritje mee maken. Zelfs bij 300km/u zou ie nog aardig moeten doortrekken.
Ik heb m'n MT laatst, volgens m'n Garmin Zümo, even aan de 275Km/h gehad maar dan voel je je nekspieren daarna écht wel op een Naked :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:52:
[...]

Ik heb m'n MT laatst, volgens m'n Garmin Zümo, even aan de 275Km/h gehad maar dan voel je je nekspieren daarna écht wel op een Naked :o
Ook als je plat op de tank gaat liggen ? Dat zou wel moeten helpen met het kleine beetje plastic wat er aan de voorkant zit toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:52:
[...]

Ben je iig wel lekker uitgewaaid :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:48:
Zo te zien trekt hij hem zelfs in de 6 nog op het achterwiel :9~

Liggen scheelt op de FZ1 ook zonder ruitje wel iets, al voelt dat wel wat tegenstrijdig.

[ Voor 14% gewijzigd door A13X op 29-07-2018 15:07 ]

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Ook als je plat op de tank gaat liggen ? Dat zou wel moeten helpen met het kleine beetje plastic wat er aan de voorkant zit toch ?
Dan "zit" je niet echt lekker meer op 't ding dankzij dat SBK stuur. Misschien maar eens een keer een paar Clip-Ons er op monteren + wat kuipwerk... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Raym09 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:06:
[...]

Zo te zien trekt hij hem zelfs in de 6 nog op het achterwiel :9~
Ligt ook aan de manier van gas geven. Hoog in de toeren met genoeg turbodruk wil dat ding wel. Je kan er ook prima mee rijden zonder gelijk een wheelie te maken. Mijn fiets kan in de 1 t/m 4 ook prima wheelies maken op het gas, maar ik doe het nooit en vol gas geven is geen probleem, het is de manier waar op je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als je niet analoog gas geeft lig je eraf iig :P

[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 29-07-2018 15:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Joopieboy schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:20:
Als je analoog gas geeft lig je eraf iig :P
Je bedoeld waarschijnlijk "binair" gas geven? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:21:
[...]

Je bedoeld waarschijnlijk "binair" gas geven? :9
Correct en tevens juist :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:45
De vrouw had visite en ik zin, in dit geval een goede combi :+

Kilometer of 100 op de Ducati gereden. Zonder navigatie en bestemming. Geen idee waar ik ben geweest maar er waren weinig tankstations O-)
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/e1efa854ecfae72042227eb47a83a1f4.jpeg

Kom ik thuis, zit de visite er nog. Toen de CB1 maar ff gepakt voor de afwisseling. Nog 70km mee gereden. Was eigenlijk leuker :9
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/e9f3affc2bab02145b449594d8d51c30.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Goed idee, die stuurdemper!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OMddnlh.png

't Werd toch nog best wel erg nat zaterdag... Gelukkig met 't blik en aanhanger die kant op gegaan.

Vervolgens toen het droog was de voorrijder op zitten jutten, die was niet zo snel in het krappe werk met z'n S1000RR. Achja... Ik ga iig niet meer naar Midland met de cbr. Met een supermoto lijkt 't me nog wel wat.

Uitmerkelijke observaties: Een kerel met wie ik vorig jaar in een groepje zat, was nu voorrijder, en ging even in een lange bocht (die met "muur") een elbow down doen :o Voorrijder negeerde eerst de finishvlag, en toen nog een rode vlag... Ik ben er bij rood toen maar af gegaan, braverik ben ik toch :+

[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 29-07-2018 18:10 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
steveman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:56:

>>knip<<

Uitmerkelijke observaties: Een kerel met wie ik vorig jaar in een groepje zat, was nu voorrijder, en ging even in een lange bocht (die met "muur") een elbow down doen :o Voorrijder negeerde eerst de finishvlag, en toen nog een rode vlag... Ik ben er bij rood toen maar af gegaan, braverik ben ik toch :+
UItmerkelijke óf opmerkelijke? Klinkt meer als een dagje "Circuit CROSSEN 4 Dummies" waarbij de organisatie er ook maar weinig effort in heeft willen steken, als ik 't zo ff snel lees? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Welke organisatie was dit? Midland moet je echt niet willen rijden. Negeer die baan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:20

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Ik ben wat spulletjes aan het inslaan, om binnenkort mijn nieuwe aanwinst eens onder handen te nemen. Olie, bougie, koelvloeistof, filters, dat soort werk.

Nu rij ik eigenlijk 99% in de zomer, waardoor de motor in de wjnterperiode een aantal maanden stilstaat. Is het handig/nodig om "fuel stabilizer" te gebruiken voor deze periode?
Ik doe dat wel voor een klein generatortje dat ik zo af en toe gebruik en dat lijkt goed te werken (maar dat zou zonder deze toevoeging misschien ook zo zijn...).

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Wetende dat het eigenlijk niet heel goed is, rijdt ik meestal de tank die ik voor de winterstop vul (dan praten we meestal over eind November) na de winter (meestal eind februari/begin Maart) gewoon leeg om er daarna verse benzine in te gooien. Maar het ligt eraan hoelang de winterstop geduurd heeft, dit jaar was m'n winterstop door omstandigheden wat langer, toen heb ik de keuze gemaakt de benzine eruit te halen en af te voeren, om de tank vervolgens met verse benzine te vullen :)

Op dit moment ben ik nog herstellende van een gebroken middenhandsbotje en m'n motor heeft door stilstand en hitte* weer een probleem met de remmen, de remdruk is volledig weg terwijl de remolie gewoon aan peil blijft staan :(

* Destruction twijfelt nog over repareren en verkopen of slopen en verkopen. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, 2 maanden geleden ben ik bijna achterop een auto geklapt omdat de rem het begaf, wat tijd en geld voor onderdelen verder gebeurd 't na stilstand gewoon weer opnieuw :(

*iets anders kan het gewoon eigenlijk niet veroorzaakt hebben, de remolie is overigens krap 2 maanden oud....

[ Voor 43% gewijzigd door Destruction op 29-07-2018 21:06 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joepla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:45:
Nu rij ik eigenlijk 99% in de zomer, waardoor de motor in de wjnterperiode een aantal maanden stilstaat. Is het handig/nodig om "fuel stabilizer" te gebruiken voor deze periode?
Heb ik met mijn 3 fietsen de afgelopen 10 jaar nog nooit gedaan. Ze hebben in die tijd ieder jaar minimaal 4 tot vaak 6 maanden stil gestaan. In de lente de accu er in lopen, ieder jaar weer. Gooi de tank na de laatste rit vol met Euro95 wat ik altijd gebruik en dat werkt voor mij dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

laatste winterstop was wat lang: 5 maanden :( maar gewoon de benzine die erin zat op gereden, denk niet dat het Monster er veel hinder van heeft ondervonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Hier ook. Zowel de cb1 als de 749s. Wegzetten met volle tank euro 98 en die gewoon oprijden als de zon weer werkt :+

Dat heeft voor de cb1 dit jaar 8 maanden geduurt, geen centje pijn met starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Doe ik zelfs met de racer. De benzine die er de hele winter in zat rijd ik lekker de eerste sessie mee op het circuit

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Euro 95 vervalt wel snel, dus of toevoeging erin of aftanken met 98 idd. Bandjes iets meer druk erin en af en toe wat verzetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:34:
Euro 95 vervalt wel snel, dus of toevoeging erin of aftanken met 98 idd. Bandjes iets meer druk erin en af en toe wat verzetten. :)
Hier met 95 nog nooit problemen gehad, ook met 6 maanden niet.

Heb de motor zelf in die tijd van de grond af staan. Heb toch de paddockstands dus waarom niet de hele fiets in de lucht hangen voor die tijd ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
@PilatuS Dat jij er nooit last van hebt komt natuurlijk door die mega afsluitring van je :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lolgast schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:45:
@PilatuS Dat jij er nooit last van hebt komt natuurlijk door die mega afsluitring van je :+
Heb 2 nieuwe ontvangen van ze :) Ze hebben ook een andere kleur dus ze zijn van een ander type. De dop gaat nu weer makkelijk dicht en heb er nog 1tje al reserve mocht het nodig zijn. Ze hebben het kostenloos uit Italie verstuurd en het was er volgende dag. Goede service :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Dat is netjes inderdaad :) Maar wel ff euro 98 tanken dan na dit jaar he (geintje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Waarom/waarvoor is het slecht om op je oude benzine te rijden?
Dat wist ik namelijk niet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vandaag de 30k aangetikt waarvan 25k zelf gereden(in 3 jaar tijd).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/deUDJXXJgxLxizstpSwbDMgQ/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

streamnl schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:02:
Vooral bij 95 zitten er een hoop toevoegingen aan om de schadelijke bijeffecten van benzine te verminderen en om het schoner te maken. Vooral dat eerste wordt zeker bij 95 erg snel minder, zeker bij b merk brandstoffen soms al enkele weken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Wat in mijn ogen zoveel betekent als: Het is niet slecht om oude benzine (lees: half jaartje oud oid) op te rijden, maar er is een kans dat de motor niet lekker start/loopt op oude benzine. Dat is mijn eigen ervaring in ieder geval, daarom tank ik tegenwoordig de laatste keer euro 98. De kans dat je bij het nieuwe seizoen dan startproblemen hebt is kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:25:
[...]

UItmerkelijke óf opmerkelijke? Klinkt meer als een dagje "Circuit CROSSEN 4 Dummies" waarbij de organisatie er ook maar weinig effort in heeft willen steken, als ik 't zo ff snel lees? :o
Ooit eens gespot, wachtende op een vette vrijdag hap:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/93KAZtE.png

Maarre, zo erg is het ook weer niet ;) Maar zo nu en dan valt me wat op.

Volgende week zondag de echt laatste keer PVI Lelystad... Daarna de clip-ons maar weer monteren en eens een dagje Assen proberen. Trouwens, kan ze eigenlijk sowieso wel weer monteren, als ik toch met de aanhangert vertrek...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

streamnl schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:02:
Er moet tegenwoordig (bio)ethanol worden bijgemengd, dat vocht aantrekt en daarmee een reactie aangaat. Sludge of gum noemt men dat. Door je tank volledig te vullen, beperk je de hoeveelheid lucht/vocht boven je brandstof.

Door een stabilizer toe te voegen, maak je benzine langer houdbaar. Waarom 98 (Vpower e.d.) langer houdbaar is, is mij niet helemaal duidelijk, maar als de ervaringen daarmee goed zijn, is het niet verkeerd. Sowieso was ik al van plan om voor de paar km per jaar Vpower oid te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Joopieboy schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:34:
Dat doe ik std sinds v-power 98 is, kan ook niets schelen maar voor die extra paar centen :)

auto doet het maar met 95, die draait dan ook (veel) meer km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Joepla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:28:
[...]

Er moet tegenwoordig (bio)ethanol worden bijgemengd, dat vocht aantrekt en daarmee een reactie aangaat. Sludge of gum noemt men dat. Door je tank volledig te vullen, beperk je de hoeveelheid lucht/vocht boven je brandstof.

Door een stabilizer toe te voegen, maak je benzine langer houdbaar. Waarom 98 (Vpower e.d.) langer houdbaar is, is mij niet helemaal duidelijk, maar als de ervaringen daarmee goed zijn, is het niet verkeerd. Sowieso was ik al van plan om voor de paar km per jaar Vpower oid te tanken.
98 heeft afaik geen 5% bio ethanol erin zitten, vandaar. :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Jullie vergeten allemaal de makkelijkste oplossing tegen verouderende benzine... Meer rijden! Nergens voor nodig zo'n winterstop *O*

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Chakotay schreef op maandag 30 juli 2018 @ 07:28:
Jullie vergeten allemaal de makkelijkste oplossing tegen verouderende benzine... Meer rijden! Nergens voor nodig zo'n winterstop *O*
Gefeliciteerd met je verjaardag @Chakotay! *O*

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42
Gefeliciteerd!

Ik tank mijn brommer voor de winter gewoon af met euro 95 en haal de accu eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Dank! Na vorige week ivm de hitte de hele week met de carbio naar het werk te zijn gegaan heb ik vandaag maar weer gewoon de motor gepakt, ik ben benieuwd hoeveel zweten het word vanmiddag... Coolvest natuurlijk vergeten mee te nemen ><

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:11:
Dank! Na vorige week ivm de hitte de hele week met de carbio naar het werk te zijn gegaan heb ik vandaag maar weer gewoon de motor gepakt, ik ben benieuwd hoeveel zweten het word vanmiddag... Coolvest natuurlijk vergeten mee te nemen ><
Hopelijk kom je niet te bezweet aan op je verjaardag.
Feli!

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46

Vrijdag

De Zwarte

Gefeliciteerd! *O*

Doorrijden is niks voor mij, moet ik teveel afzien :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Gefeliciteerd @Chakotay!

Ik vond het gisterenmiddag ook nog steeds bijzonder warm hoor. Ondanks dat het aardig bewolkt was van tijd tot tijd. Op de CB1 was het koeler dan op de 749s, waarschijnlijk omdat je dan meer in de wind zit :+

[ Voor 24% gewijzigd door lolgast op 30-07-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Joopieboy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 05:47:
[...]

Dat zou het inderdaad verklaren, maar dat geldt blijkbaar niet voor alle 98's: "De brandstoffen Competition 102 van Salland Olie (onder meer verkrijgbaar bij de stations van Firezone) en BP Active Ultimate 98 zijn vrij van ethanol. Dat zijn de enige twee ethanolvrije benzinesoorten die in Nederland verkrijgbaar zijn, voor zover wij kunnen nagaan. Een disclaimer is namelijk op zijn plaats, want niet elke oliemaatschappij vermeldt deze informatie in hun productinformatie. Van BP bijvoorbeeld hebben wij bovenstaande info van de manager Communications & External Affairs." ANWB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22
Joopieboy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 05:47:
[...]

Ik tank om die reden ook alleen BP Ultimate en bij uitzondering V-Power als ik niet anders kan, maar dit weekend in Duitsland vond ik 98 premium (niet van BP of Shell) met een grote waarschuwingssticker erop: "Pas op: Bevat 10% ethanol"...

en voor een land dat zo streng zegt te zijn rijden er toch best veel motoren rond (ruim) boven de db norm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Joepla schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:47:
[...]

Dat zou het inderdaad verklaren, maar dat geldt blijkbaar niet voor alle 98's: "De brandstoffen Competition 102 van Salland Olie (onder meer verkrijgbaar bij de stations van Firezone) en BP Active Ultimate 98 zijn vrij van ethanol. Dat zijn de enige twee ethanolvrije benzinesoorten die in Nederland verkrijgbaar zijn, voor zover wij kunnen nagaan. Een disclaimer is namelijk op zijn plaats, want niet elke oliemaatschappij vermeldt deze informatie in hun productinformatie. Van BP bijvoorbeeld hebben wij bovenstaande info van de manager Communications & External Affairs." ANWB
V Power is jarenlang ook 97 geweest, eigenlijk 95 met een octaan booster.

Ook Texaco, de Elan en die oranje pomp heeft nog echte 98, alleen bijna geen enkel pompstation verkoopt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:11:
Gefeliciteerd! :)

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Moet dat niet naar het drugskoeriertopic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

vanmorgen weer wat AVB oefeningen gehad. Warm.... prffff....

Ging opzich wel aardig maar ik merk dat ik teveel bezig zijn met de oefening. Vooral bij het remmen, kom ik aanrijden in de 3e met 50k km.u dan weet ik: "ik moet remmen" en dan ben ik daar teveel mee bezig. Remmen voor de pionnen, gas al los voor de pionnen, te schokkerig remmen etc etc. Ik baal d'r van dat ik dit toch constant fout doe :/

Positief: bochtje halfom, 8tje voor het eerst gedaan, dat ging wel goed :) Nog wel de motor laten vallen bij wegrijden uit parkeervak :F :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:04:

Ging opzich wel aardig maar ik merk dat ik teveel bezig zijn met de oefening. Vooral bij het remmen, kom ik aanrijden in de 3e met 50k km.u dan weet ik: "ik moet remmen" en dan ben ik daar teveel mee bezig. Remmen voor de pionnen, gas al los voor de pionnen, te schokkerig remmen etc etc. Ik baal d'r van dat ik dit toch constant fout doe :/
Komt vanzelf goed :) Het is iets wat vanzelf volledig automatisch gaat zonder te hoeven denken. Rijles is er juist voor om dit te leren. Je zal zien dat het iedere les beter gaat en ook als je het rijbewijs hebt en zelf gaat rijden zal je bij ieder ritje wat vooruit gaan. Heb je er dan 5000 kilometer opzitten gaat alles flink beter dan toen je net het rijbewijs had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Komt vanzelf goed :) Het is iets wat vanzelf volledig automatisch gaat zonder te hoeven denken. Rijles is er juist voor om dit te leren. Je zal zien dat het iedere les beter gaat en ook als je het rijbewijs hebt en zelf gaat rijden zal je bij ieder ritje wat vooruit gaan. Heb je er dan 5000 kilometer opzitten gaat alles flink beter dan toen je net het rijbewijs had.
5000 ? -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Dat maakt echt wezenlijk verschil, ik had met de auto destijds ook precies bij die 5000 kilometer het ineens in de vingers. Weet je dat precieze moment niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
In Nederland maak je de meeste kilometers op een 'rechte' weg. Dus je zal wel wat KMers moeten maken om ervaring op te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe meer hoe beter het gaat.. na 500 gaat het beter dan 5, nar 5000 beter dan 500 etc..

Het moet een automatisme worden en in de muscle memory komen en dat komt met veel herhaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichielK71 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:52:
[...]

In Nederland maak je de meeste kilometers op een 'rechte' weg. Dus je zal wel wat KMers moeten maken om ervaring op te doen.
klopt, ga je een paar dagen rijden op bochtige wegen, dan heb je het sneller te pakken dan 5000Km snelweg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zelfs bij 10.000 zal het beter gaan dan na 5.000. Als jij je rijbewijs hebt kan je de motor besturen, echt goed leren rijden begint dan pas. Denk zelf dat je bij 10.000 op een punt komt dat naar 30.000 weinig verschil meer zal maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:36

Winkiller

De Mopperpot

Nou (je) ik krijg(t) me (je) zin, ik struikelde gisteren over een 2e hands aanbieding, met hitteschild 550,=

Afbeeldingslocatie: http://oi67.tinypic.com/2rpwf46.jpg

type: S-K10SO14-HZT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Zelfs bij 10.000 zal het beter gaan dan na 5.000. Als jij je rijbewijs hebt kan je de motor besturen, echt goed leren rijden begint dan pas. Denk zelf dat je bij 10.000 op een punt komt dat naar 30.000 weinig verschil meer zal maken.
Ik weet van mezelf dat ik na +30kkm - wel hoofdzakelijk pendelen - nog veel te leren heb... Maar dat geeft niet, ik heb nog veel km te gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Mwow met 20+ dkm per jaar durf ik nog steeds te beweren dat ik iedere dag leer hoor. De basisdingen gaan wel vanzelf, soms wat te gemakkelijk, maar de rest blijf je bezig. Met name het verkeer om je heen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32

Shadow_Agent

Dank voor de opbeurende woorden mensen, ik snap ook wel dat het begin het moeilijkste is en je (ik) wil ook wel te snel misschien ;) als ik hier afstanden van 5k t/m 30k lees maak ik mij niet zo druk nu haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dryhte schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:18:
[...]

Ik weet van mezelf dat ik na +30kkm - wel hoofdzakelijk pendelen - nog veel te leren heb... Maar dat geeft niet, ik heb nog veel km te gaan ;)
Hangt ook wel af van hoe je gaat rijden inderdaad. Met 120km/u op de snelweg alleen maar rechtdoor rijden ga je weinig van leren. Ik rij zelf alleen voor de lol dus weinig rechtdoor en zoveel mogelijk bochten. Zo heb ik de Posbank bijvoorbeeld al makkelijk 250x gereden en bepaalde stukken dijk ook heel vaak. Dan nog af en toe naar het circuit.
Joopieboy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:20:
[...]

Mwow met 20+ dkm per jaar durf ik nog steeds te beweren dat ik iedere dag leer hoor. De basisdingen gaan wel vanzelf, soms wat te gemakkelijk, maar de rest blijf je bezig. Met name het verkeer om je heen. :)
Dat idee heb ik zelf niet meer. Tuurlijk zal je altijd nog wat dingen kunnen verbeteren, maar na iets van 20k heb ik niet het idee dat er nog veel veranderd. Tussen de 10k en 20k zat zeker wel verschil, maar lang niet zo groot als tussen de 5k en 10k, laat staan de eerste 5k. Dit is dan wel 20k waarvan nog geen 10% snelweg. Totaal gereden nu zo'n 50k.

Qua verkeer om mij heen weet ik meestal wel wat iemand gaat doen door de manier waarop die persoon rijd. Verder altijd overal rekening mee houden, bijvoorbeeld dat een auto geen voorrang geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Joopieboy schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:54:
[...]

V Power is jarenlang ook 97 geweest, eigenlijk 95 met een octaan booster.

Ook Texaco, de Elan en die oranje pomp heeft nog echte 98, alleen bijna geen enkel pompstation verkoopt het.
Goed om te weten. Voor mij is 98 niet zo interessant, mijn XT zal daar niks mee doen. Maar als ik dan relatief dure liters voor de winter erin kieper, dan wel graag zonder de ethanol. Denk dat het BP Ultimate wordt. Voor de zekerheid stabilizer erbij (heb ik toch staan).
Of het zin heeft weet ik niet, denk sowieso niet dat ik hem 5 maanden lang in zijn winterslaap kan houden zonder ook maar 1 keer ermee te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Vergeet ook niet dat het leuk is om te merken dat je dingen steeds beter kunt he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hoe vaker je het doet hoe meer het "muscle memory" wordt. Probleem is vaak dat je te veel nadenkt.
Nog wel de motor laten vallen bij wegrijden uit parkeervak :F :X
Beter nu dan als je met je eigen motor weg wil rijden vlak voor het terras vol vrouwen waar je indruk op wilt maken :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:19
BREAKING NEWS: Een Harley-davidson die totaal niet lijkt op wat ze nu aanbieden (no sarcasm). En zonder voorwaartse controls! :o

https://www.nieuwsmotor.n...ein-model-azie-elektrisch

Afbeeldingslocatie: https://www.nieuwsmotor.nl/images/motornieuws/2018/07_juli/Harley-Davidson_2020_Pan_America_1250.jpg

Mooi is anders :X

[ Voor 30% gewijzigd door Leviathius op 30-07-2018 15:57 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathius schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:50:
BREAKING NEWS: Een Harley-davidson die totaal niet lijkt op wat ze nu aanbieden (no sarcasm)

[afbeelding]
Is dat een photoshop???

[ Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 30-07-2018 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Nop, lees het artikel maar. Het is een echt flinke stap de andere richting uit die H-D wil maken. Ze hebben ook een concept streetfighter model:

Afbeeldingslocatie: https://www.cycleworld.com/g00/3_c-5eee.kgktmewztl.kwu_/c-5UWZMXPMCA09x24pbbx78ax3ax2fx2feee.kgktmewztl.kwux2faqbmax2fkgktmewztl.kwux2fnqtmax2fabgtmax2f433_2f1x2fx78cjtqkx2fquiomax2f0896x2f85x2fx78pwbw1.rx78ox3fqbwsx3dcDQBokW1x26nkx3d38x2c38x26q98k.uizsx3dquiom_$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Met de fietsen die ze nu maken hebben ze ook maar een erg klein publiek dat zulke fietsen koopt. Vind het wel een goede move van ze om eens wat anders te gaan verkopen. Die streetfighter ziet er best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik wil niet weten hoe zwaar die allroad is, ziet er niet licht uit. Aan de standaard bescherming te zien hebben ze er wel over nagedacht, maar dikke allroads worden ook volgehangen met koffers en die mogelijkheid zie ik nog niet.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Ff plaatje spammen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37949221_10160759833860088_161088559527231488_o.jpg?_nc_cat=0&oh=a0906782352a1aa84fc301a1b01e6ebd&oe=5BCE98E8

Bij de koningin op bezoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:29

Positief: bochtje halfom, 8tje voor het eerst gedaan, dat ging wel goed :) Nog wel de motor laten vallen bij wegrijden uit parkeervak :F :X
Voor mij hielp het heel erg om een iets langere aanloop te nemen, stevig op te trekken en daardoor dus ruim voor de pionnen 50 te rijden. Dan heb je nét wat meer tijd om te focussen op de snelheid, niet te focussen op de pionnen, maar er overheen kijken en op het moment dat je ze in je ooghoeken voorbij ziet schieten gaan remmen.

Zoals mijn instructeur zei: je bent gezakt als je te vroeg remt, niet als je een metertje verder stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathius schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Nop, lees het artikel maar. Het is een echt flinke stap de andere richting uit die H-D wilt maken. Ze hebben ook een concept streetfighter model:

[afbeelding]
Ik zie het nu op FB.. de commentaren zijn niet mals..
https://www.facebook.com/...721706107877422&width=500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:32
BREAKING NEWS: Een Harley-davidson die totaal niet lijkt op wat ze nu aanbieden (no sarcasm). En zonder voorwaartse controls! :o

[afbeelding]

Blijkbaar zijn steeds minder mensen geintresseerd in een harley, er worden er steeds minder verkocht. Ze zullen dus wel moeten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
123teun123 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:17:
[...]

Blijkbaar zijn steeds minder mensen geintresseerd in een harley, er worden er steeds minder verkocht. Ze zullen dus wel moeten denk ik.
Is helemaal waar inderdaad. En dat er niet mals gereageerd wordt op de keuze is ook wel te verwachten. Aangezien dit nog prototypes zijn kan er nog een hoop veranderen. Kijk maar naar andere prototypes van andere merken (Yamaha T7 concept, KTM 790 Scalpel concept etc.). Dus misschien komt het nog wel goed.

Voorlopig lijkt deze allroad variant nogal op een afgeslankte H-D Road Glide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Als je die bij een HD dealer neer zet, gaan een hoop mensen raar opkijken. Past helemaal niet in de HD line-up. Wat ze met de Fat Bob doen vindt ik wel gaaf (wat moderner), maar zo'n adventure bike van HD lijkt me helemaal niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 123teun123
Nog wel de motor laten vallen bij wegrijden uit parkeervak :F :X
Tijdens mijn lessen ook gehad... Uit schaamte de motor snel op willen tillen waardoor de motor de andere kant weer omviel... Deuk in mijn ego en de instructeur lag in een deuk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Nop, lees het artikel maar. Het is een echt flinke stap de andere richting uit die H-D wil maken. Ze hebben ook een concept streetfighter model:

[afbeelding]
Ik sta immer vooraan om HD te haten, uiteraard, ... maar moet nu toch wel toegeven dat ik deze er wel vet uit vind zien.

Maar die all-road... "kill it with before it lays eggs!"

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 30-07-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 14:43

[afbeelding]

Vind het wel wat hebben eigenlijk :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:18
ToolkiT schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:05:
Ff plaatje spammen:

[afbeelding]

Bij de koningin op bezoek :)
Volgende keer even NSFW tags gebruiken he O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:25:
[...]

Hangt ook wel af van hoe je gaat rijden inderdaad. Met 120km/u op de snelweg alleen maar rechtdoor rijden ga je weinig van leren. Ik rij zelf alleen voor de lol dus weinig rechtdoor en zoveel mogelijk bochten. Zo heb ik de Posbank bijvoorbeeld al makkelijk 250x gereden en bepaalde stukken dijk ook heel vaak. Dan nog af en toe naar het circuit.

[...]

Dat idee heb ik zelf niet meer. Tuurlijk zal je altijd nog wat dingen kunnen verbeteren, maar na iets van 20k heb ik niet het idee dat er nog veel veranderd. Tussen de 10k en 20k zat zeker wel verschil, maar lang niet zo groot als tussen de 5k en 10k, laat staan de eerste 5k. Dit is dan wel 20k waarvan nog geen 10% snelweg. Totaal gereden nu zo'n 50k.

Qua verkeer om mij heen weet ik meestal wel wat iemand gaat doen door de manier waarop die persoon rijd. Verder altijd overal rekening mee houden, bijvoorbeeld dat een auto geen voorrang geeft.
Sjah ik rijd pas 3j op de motor, de meeste km inderdaad snelweg. Ardennen e.d.m. gebeurt wel, maar zelden. Dus ja mijn 30k zijn niet te vergelijken met die van jou :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
123teun123 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:24:
[...]

Tijdens mijn lessen ook gehad... Uit schaamte de motor snel op willen tillen waardoor de motor de andere kant weer omviel... Deuk in mijn ego en de instructeur lag in een deuk haha.
De eerste keer dat ik een motor liet vallen was hij van mij. Stond ik toch liever in jouw schoenen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
CFC-Mathijs schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:49:
[...]

Volgende keer even NSFW tags gebruiken he O+
Geile koningin hebben we hier in de UK he? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123teun123
steveman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:33:
[...]

Ik sta immer vooraan om HD te haten, uiteraard, ... maar moet nu toch wel toegeven dat ik deze er wel vet uit vind zien.

Maar die all-road... "kill it with before it lays eggs!"
Ik vind HD ook totaal niets, lomp, zwaar, overpriced en een boeing 737 is wendbaarder. Maar de doelgroep verbreden is precies wat ze moeten doen als ze niet ten onder willen gaan. De huidige doelgroep is duidelijk aan het vergrijzen aangezien ik er (bijna) alleen oude mannen met grijze baarden op zie rijden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:45
lolgast schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:04:
[...]

De eerste keer dat ik een motor liet vallen was hij van mij. Stond ik toch liever in jouw schoenen :+
Ik liet tijdens het lessen even de lesfiets schuiven... was net paar dagen oud en helemaal nieuw :X

Instructeur zei ook meteen, die lesmotoren zijn bedoeld om te vallen. Zaten gelukkig wel stevige valbeugels op

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

lolgast schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:04:
[...]

Bene there done that... 2 keer een motor platgelegd, wordt je niet beter van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aidanl schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:23:
[...]

Ik liet tijdens het lessen even de lesfiets schuiven... was net paar dagen oud en helemaal nieuw :X

Instructeur zei ook meteen, die lesmotoren zijn bedoeld om te vallen. Zaten gelukkig wel stevige valbeugels op
Mijn gloednieuwe versys liet ik de eerste keer parkeren al omkukekelen.. tja shit happens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden voor het eerst mijn fiets laten vallen. Fles olie (die er al maanden in zat) was gaan lekken in mijn buddy... Had al zo'n 200km gereden die dag, waarvan het meeste op hoge snelheid. Rij een parkeerplaats op en mijn achterwiel vliegt onder me weg. Stond op, keek naar mijn achterwiel en zag dat ie helemaal onder de olie zat. Uiteindelijk is mijn rempedaal verbogen en heb ik een schaafplek op m'n voet, ben er heel goed vanaf gekomen dus!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

[afbeelding]
Ik vind deze best gaaf eigenlijk :9

Natuurlijk issie niet te betalen en veul te hoog maar toch.

Pagina: 1 ... 32 ... 132 Laatste

Dit topic is gesloten.