Mwoah, ik had op een gegeven moment zoiets van dat hij zich niet in die mate hoeft te verantwoorden voor hoe hij reageert/reageerde. Ook vond ik het niet echt een antwoord op de vraag.yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:27:
[...]
Hehe, de pun wordt een running gag.
Sterk antwoord van Hamilton op de vraag wat de grootste teleurstelling na de vorige race was.
Toro Rosso met de Ferrari-stijl achteruitkijkspiegelkappen op Silverstone:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nu nog ophangen aan de Halo
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
De tour wacht op niemand!pilskes schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:25:
17 pagina's gemist... Ik word laks...
yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:27:
[...]
Hehe, de pun wordt een running gag.
Sterk antwoord van Hamilton op de vraag wat de grootste teleurstelling na de vorige race was.

https://old.reddit.com/r/...t_the_2018_british_grand/
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 06-07-2018 07:36 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Wat jammer zeg dat ziggo go niet werkt in het buitenland
ik ga deze dus helaas moeten missen.
Ik weet niet of het al vermeld is maar Renault brengt voor dit weekend een verbeterde Turbo mee voor alle teams, volgens mij gelezen op gpupdate/motorsport.com
[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 06-07-2018 09:01 ]
Jij snapt het!
Tegenwoordig wel toch? Ik heb de vorige race prima kunnen kijken vanuit Spanje.Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:58:
Wat jammer zeg dat ziggo go niet werkt in het buitenlandik ga deze dus helaas moeten missen.
edit: https://community.ziggo.n...in-de-europese-unie-25594
[ Voor 14% gewijzigd door Razr op 06-07-2018 09:02 ]
Binnen de EU zou het moeten werken, kom je daarbuiten dan werkt het niet.Razr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:01:
[...]
Tegenwoordig wel toch? Ik heb de vorige race prima kunnen kijken vanuit Spanje.
Ik ook vanuit Zweden, echter wel op mijn 4g verbinding. Via WiFi werkte dit weer nietRazr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:01:
[...]
Tegenwoordig wel toch? Ik heb de vorige race prima kunnen kijken vanuit Spanje.

Verwijderd
Oh thanks. Gaan we dat proberen. Heb het alleen geprobeerd op me iPad op de wifi van het hotel. Zit in Spanje dus zou moeten werkenBart_GR schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:08:
[...]
Ik ook vanuit Zweden, echter wel op mijn 4g verbinding. Via WiFi werkte dit weer niet
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ah, we gaan dus weer ploffende Renaults krijgen dit weekendLopendeVogel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:00:
Ik weet niet of het al vermeld is maar Renault brengt voor dit weekend een verbeterde Turbo mee voor alle teams, volgens mij gelezen op gpupdate/motorsport.com
This een verbetering op de problemen die bijv Hulkenberg afgelopen weekend had en Ricciardo enkele races terugFastFred schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:17:
[...]
Ah, we gaan dus weer ploffende Renaults krijgen dit weekend
Enige wat ik me afvraag is wie de nieuwe Turbo zal plaatsen, Team Renault zou het kunnen doen zonder gridstraf, Ricciardo krijgt een gridstraf als ze de Turbo vervangen, Max durf ik zo niet te zeggen.
McLaren kan volgens mij ook strafloos de verbeterde (dus qua betrouwbaarheid..) Turbo plaatsen.
[ Voor 33% gewijzigd door LopendeVogel op 06-07-2018 09:29 ]
Totonator put on happy face
zou het zo fijn vinden als het weer gebeurd
Van mij mag Hamilton z'n thuis GP winnen hoor.
Als er een zilveren pijl moet winnen dan liever BOT. Gewoon omdatiichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:29:
Van mij mag Hamilton z'n thuis GP winnen hoor.
Naaah... "gewoon" VER, RIC, BOT op 1, 2 en 3...en dan HAM, VET en RAI uitvallen.Jasphur schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:35:
[...]
Als er een zilveren pijl moet winnen dan liever BOT. Gewoon omdat
Lullig voor de fans daar, maar dat maken ze dan met voetbal maar goed.
Zou het kampioenschap wel leuker maken namelijk
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik gun het BOT absoluut meer. Maar voor de rest: dat de beste moge winnen. Voor de duidelijkheid: als je uitvalt dan ben je (jouw team/jouw motorleverancier/whatever) niet de beste, ook al rijd je op dat moment vooraan.
[ Voor 9% gewijzigd door Spotmatic op 06-07-2018 09:52 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk... Silverstone wordt gewoon the walk in the park wat de Red Bull Ring had moeten zijn voor Mercedes.
Die baan ligt ze goed. Lange rechte stukken en lange hogesnelheid bochten.
Naar de geruchten pakt Bottas wellicht een grid penalty omdat hij een 3e PU zou nemen (wellicht niet de K, ES of CE). Dus dan heeft Hamilton al een klein voordeeltje. En vergeet niet dat hij in Silverstone gewoon oersterk is met nu al 5 of 6 overwinningen daar.
Naar de geruchten pakt Bottas wellicht een grid penalty omdat hij een 3e PU zou nemen (wellicht niet de K, ES of CE). Dus dan heeft Hamilton al een klein voordeeltje. En vergeet niet dat hij in Silverstone gewoon oersterk is met nu al 5 of 6 overwinningen daar.
Bij de 3e PU heb je nog geen gridpenaltyiichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:53:
Ik denk... Silverstone wordt gewoon the walk in the park wat de Red Bull Ring had moeten zijn voor Mercedes.Die baan ligt ze goed. Lange rechte stukken en lange hogesnelheid bochten.
Ligt eraan he. 3e ICE, TC en MGU-H is geen penalty, 3e MGU-K, CE en ES wel.
Maar die sloot je juist uit in je postiichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:54:
[...]
Ligt eraan he. 3e ICE, TC en MGU-H is geen penalty, 3e MGU-K, CE en ES wel.
Ja sorry, dat had ik een beetje krom verwoord. Ik weet dus niet waarvan hij een 3e zou pakken.
De tweet waar ik het uit hebt, heeft het over een '3rd engine'. https://twitter.com/andihaupt1/status/1014904499411017729
Of het een ICE is of een complete PU, geen idee...
Hoog tijd voor een verandering dus. Van mij mag Vettel 'm wel pakken. Net als het kampioenschap überhaupt eigenlijk. Ik heb inmiddels wel genoeg Mercedes op het bovenste treetje gezien.iichel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:53:
Ik denk... Silverstone wordt gewoon the walk in the park wat de Red Bull Ring had moeten zijn voor Mercedes.Die baan ligt ze goed. Lange rechte stukken en lange hogesnelheid bochten.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik hoop dat niemand de finishlijn haalt, dat zou pas leuk zijnStoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:59:
Ik hoop vooral dat iedereen gewoon de finishlijn haalt. Dat zou het leukste zijn.
Geen mechanische pech bedoel je? Want van mij mag er best hier en daar wat fout gaan in de eerste bocht hoor. Geeft de nodige sensatie imho.Stoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:59:
Ik hoop vooral dat iedereen gewoon de finishlijn haalt. Dat zou het leukste zijn.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Voor wie? Meestal zijn dat niet de leukste races om naar te kijken. Met Oostenrijk als belangrijkste voorbeeld.Stoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:59:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FI en Williams ook met een aangepaste brandstofpompHowever, Mercedes say they manufactured new parts to cover off both issues on the Monday following the race. As a result, Hamilton and Bottas, plus Mercedes customers Force India and Williams, will run a modified fuel pump design this weekend.
via
Vorige week via 4G in Frankrijk geen enkel probleem gehad!Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:58:
Wat jammer zeg dat ziggo go niet werkt in het buitenlandik ga deze dus helaas moeten missen.
Hm... Nee hoor. Zolang je tenminste maar in de EU blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:58:
"When you grow up your heart dies"
*knip* Aardig aangeboden, maar nee. Niet de bedoeling hier.
[ Voor 77% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 10:24 ]
Nee, vind ik ook niet altijd leuk. Het is sensatie, maar ik denk dat Spielberg wel heeft aangetoond dat je spannend racen kan hebben zonder vliegend carbon.Bansheeben schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:01:
[...]
Geen mechanische pech bedoel je? Want van mij mag er best hier en daar wat fout gaan in de eerste bocht hoor. Geeft de nodige sensatie imho.
Dat blijft nog steeds zo dom, ziggogo.tv werkt wel, ziggosporttotaal.nl dus niet in het buitenlandsjaool schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:14:
[...]
Hm... Nee hoor. Zolang je tenminste maar in de EU blijft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Stoffel en Gasly denken daar anders overStoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:16:
[...]
Nee, vind ik ook niet altijd leuk. Het is sensatie, maar ik denk dat Spielberg wel heeft aangetoond dat je spannend racen kan hebben zonder vliegend carbon.
Nog een half uurtje

Gelukkig, ik was al bijna gaan werken
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Bensimpel
Positieve meneer
Ik voorspel dat Ham weer gewoon gaan winnen, de silver arrows zijn ijzersterk en willen geen verdere schade,
Ferrari zal waarschijnlijk weer gaan prutsen met de strategie.
1. Ham
2. Ver
3 Bot
1. Ham
2. Ver
3 Bot
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog even de snelste tijden van vorig jaar op een rijtje. Let op: dit is dus zonder de derde DRS zone
FP 1 Valtteri Bottas 1:29.106
FP2 Valtteri Bottas 1:28.496
FP3 Lewis Hamilton 1:28.063
Q3 Lewis Hamilton 1:26.600
Race Lewis Hamilton 1:30.621
FP 1 Valtteri Bottas 1:29.106
FP2 Valtteri Bottas 1:28.496
FP3 Lewis Hamilton 1:28.063
Q3 Lewis Hamilton 1:26.600
Race Lewis Hamilton 1:30.621
[ Voor 101% gewijzigd door Jasphur op 06-07-2018 10:42 ]
Dat is een kort rijtje!Jasphur schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:38:
Nog even de snelste tijden van vorig jaar op een rijtje. Let op: dit is dus zonder de derde DRS zone
moment… per ongelukop 'Verstuur' geklikt ipv 'toon voorbeeld'
edit: En een nog kortere edit tijd!
[ Voor 5% gewijzigd door BasvanS op 06-07-2018 10:40 ]
Ja, zonder meer waar, alhoewel in Spielberg dan wel weer de nodige motoronderdelen over de baan vlogen. Zonder pech voor Mercedes was het zonder twijfel een MERC 1-2 geworden.Stoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:16:
[...]
Nee, vind ik ook niet altijd leuk. Het is sensatie, maar ik denk dat Spielberg wel heeft aangetoond dat je spannend racen kan hebben zonder vliegend carbon.
Met een beetje geluk is die nieuwe brandstofpomp van Mercedes toch niet zo verbeterdBensimpel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:36:
Ik voorspel dat Ham weer gewoon gaan winnen, de silver arrows zijn ijzersterk en willen geen verdere schade,
1. Ham
2. Ver
3 Bot
En hopelijk brengt de nieuwe vloer van Ferrari wat verbetering!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zonder die pech van Hamilton was ik verrast geweest als hij uberhaupt op het podium stond. En Bottas zou in hetzelfde schuitje hebben gezeten.Bansheeben schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:43:
[...]
Ja, zonder meer waar, alhoewel in Spielberg dan wel weer de nodige motoronderdelen over de baan vlogen. Zonder pech voor Mercedes was het zonder twijfel een MERC 1-2 geworden.
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. HAM had nog een tweede keer moeten pitten, net zo als RIC moest.Bansheeben schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:43:
[...]
Ja, zonder meer waar, alhoewel in Spielberg dan wel weer de nodige motoronderdelen over de baan vlogen. Zonder pech voor Mercedes was het zonder twijfel een MERC 1-2 geworden.
Dus nee, standaard 1-2 mercedes was niet zeker (wel een mogelijkheid, maar niet zeker)
Maar ben wel benieuwd wat de banden deze race doen
Stoelpoot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:45:
[...]
Zonder die pech van Hamilton was ik verrast geweest als hij uberhaupt op het podium stond. En Bottas zou in hetzelfde schuitje hebben gezeten.
Hold on, was de VSC door Bottas z'n uitvallen of voor Hulk? Als het voor Hulk was dan ben ik het helemaal eens met jullie.demonic schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:46:
[...]
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. HAM had nog een tweede keer moeten pitten, net zo als RIC moest.
Dus nee, standaard 1-2 mercedes was niet zeker (wel een mogelijkheid, maar niet zeker)
Maar ben wel benieuwd wat de banden deze race doenhoop dat het asfalt ze helemaal opvreet!
Als het voor Bottas was dan had de rest nooit zo 'goedkoop' kunnen pitten en waren ze niet binnen het pitwindow gebleven. Dus hadden beide mercedessen gewoon normaal hun Softs kunnen opwarmen in clean air en was de banden degradatie niet zó slecht geweest denk ik.
Was voor BottasBansheeben schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:52:
[...]
[...]
Hold on, was de VSC door Bottas z'n uitvallen of voor Hulk? Als het voor Hulk was dan ben ik het helemaal eens met jullie.
Als het voor Bottas was dan had de rest nooit zo 'goedkoop' kunnen pitten en waren ze niet binnen het pitwindow gebleven. Dus hadden beide mercedessen gewoon normaal hun Softs kunnen opwarmen in clean air en was de banden degradatie niet zó slecht geweest.
Het goedkoop pitten was helemaal geen invloed. De banden van Max gingen eraan, de banden van RIC gingen er aan, Sainz had zijn banden niet op orde. En HAM had ze ook niet in orde.Bansheeben schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:52:
[...]
[...]
Hold on, was de VSC door Bottas z'n uitvallen of voor Hulk? Als het voor Hulk was dan ben ik het helemaal eens met jullie.
Als het voor Bottas was dan had de rest nooit zo 'goedkoop' kunnen pitten en waren ze niet binnen het pitwindow gebleven. Dus hadden beide mercedessen gewoon normaal hun Softs kunnen opwarmen in clean air en was de banden degradatie niet zó slecht geweest denk ik.
Als BOT en HMA niet waren uitgevallen was het nog maar te bezien waar ze uiteindelijk zouden finishen. iedereen had het banden probleem.
(side note: dit topic is over silverstone, niet over oostenrijk)
Als ze 1-2 hadden gereden, konden ze de banden beter sparen. Geloof dat de banden vooral de eerste paar rondjes netjes 'ingereden' moesten worden. Dat gaat net even wat beter als je voorop rijdtdemonic schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:55:
[...]
Het goedkoop pitten was helemaal geen invloed. De banden van Max gingen eraan, de banden van RIC gingen er aan, Sainz had zijn banden niet op orde. En HAM had ze ook niet in orde.
Als BOT en HMA niet waren uitgevallen was het nog maar te bezien waar ze uiteindelijk zouden finishen. iedereen had het banden probleem.
(side note: dit topic is over silverstone, niet over oostenrijk)
Precies, dat is ook hoe ik het banden issue begreep. Maar nu weer terug naar Silverstone inderdaad
[ Voor 29% gewijzigd door Bansheeben op 06-07-2018 11:00 ]
Yes! Let's go. En ondertussen moet ik wel blijven werken.
Voor het kampioenschap zou het leuk zijn als we de zomer in gaan met nog wat meer rijders dichter bij plek 1, dus van mij mogen VET en HAM wel weer uitvallen.
Eerst maar eens Fp1 checken
Eerst maar eens Fp1 checken
Je schrijft aanwezig zijn verkeerd!Jasphur schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:00:
Yes! Let's go. En ondertussen moet ik wel blijven werken.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hard.vliegnerd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:02:
Huh? Rijdt die HAAS nou op full wets?
Is de hard-compoundvliegnerd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:02:
Huh? Rijdt die HAAS nou op full wets?
Gaan ze na 40min een setje full wets inleveren bij Pirelli?
PSN: xMaurice93
Soft-Hard-Extreme Hard, zijn de banden hier, toch?
Nee, Soft, Medium en Hard. Super Hard is de laatste dacht ik, maar zal als het goed is nergens gebruikt worden.Sir_Lion schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:04:
Soft-Hard-Extreme Hard, zijn de banden hier, toch?
Oh, ik meende dat ze een component zouden overslaan. Bij welke GP zou dat dan zijn?ArnevdS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:05:
[...]
Nee, Soft, Medium en Hard. Super Hard is de laatste dacht ik, maar zal als het goed is nergens gebruikt worden.
haha. op C4:
Zij denken dat VER de eerste is die tot de limiet gaat met de DRS in de derde DRS zone
En RIC nu al een neusvleugel wissel? Why?
Zij denken dat VER de eerste is die tot de limiet gaat met de DRS in de derde DRS zone
En RIC nu al een neusvleugel wissel? Why?
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 06-07-2018 11:06 ]
Enjoy Fp1
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gisteren tijdens de persco, vroegen ze of met DRS vol op zou lukken.Jasphur schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:06:
haha. op C4:
HAM zei toen, "denk het niet, maar Max gaat het als eerste proberen." XD
Zonder remmen door de Becketts

Waar zijn de gifjes als je ze nodig hebt
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hier staat het meest complete overzicht dat ik zo snel even kan vinden: https://news.pirelli.com/...news/italy-2018-compoundsSir_Lion schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:06:
[...]
Oh, ik meende dat ze een component zouden overslaan. Bij welke GP zou dat dan zijn?
Deze week zijn ook de banden voor de US GP bekend gemaakt, maar staan er dus niet bij. Zoals je ziet: meerdere keren eentje overgeslagen, bv. over 2 weken in Duitsland.
Toch leuk, HAR zet de eerste tijd op de klokken. Een Honda op één met: 1.35.079s
Gaat Mercedes met caravans rijden ofzo? Dubbele spiegels..
Check z'n tweet: klikdemonic schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:07:
[...]
Gisteren tijdens de persco, vroegen ze of met DRS vol op zou lukken.
HAM zei toen, "denk het niet, maar Max gaat het als eerste proberen." XD
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Ik schakel net in.. Dubbele spiegels op de Mercedes?
Het brengt wel meteen alle aandacht weer naar Max. dus vanuit marketing is dit natuurlijk heel erg slim.
Lekker Max. Ja, hij is al met DRS door de eerste bochten gegaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hetzij niet op snelheid, maar voelenvoelenvoelen, benieuwd hoever hij dat gaat uitvoeren.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:16:
Lekker Max. Ja, hij is al met DRS door de eerste bochten gegaan.
Flat out volgens Horner.....die op de data kijkt.Suicyder schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:17:
[...]
Hetzij niet op snelheid, maar voelenvoelenvoelen, benieuwd hoever hij dat gaat uitvoeren.
Flat out met motor op standje 'Easy does it' is ook flat outSiebeh schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:18:
[...]
Flat out volgens Horner.....die op de data kijkt.
Tijd geleden dat ik tijd had om te kijken... Lijkt wel lastiger om beeld te vinden
Heeft iemand een screenshot van de dubbele spiegels op de mercedes, zag er heel raar uit.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hoorde net: nieuw wegdek + nog hogere temperaturen.
Ik denk dat zelfs op deze banden het mogelijk een 2-stopper gaat worden.
Sir_Lion schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:19:
Hoorde net: nieuw wegdek + nog hogere temperaturen.
:
Hehe....waarschijnlijk welJasphur schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:18:
[...]
Flat out met motor op standje 'Easy does it' is ook flat out

https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1015152470840967168Lasmibalsingh schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:19:
Heeft iemand een screenshot van de dubbele spiegels op de mercedes, zag er heel raar uit.
Recharge lap for Max
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ziet er uit als een houdertje voor een extra camera om de voorbanden te monitoren.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat is waarschijnlijk precies wat het isYakuzA schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:22:
[...]
ziet er uit als een houdertje voor een extra camera om de voorbanden te monitoren.
En Sirotkin in de grindbak. Vervuilt de baan ook even flink...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoppa, grind op de baan door Sirotkin
Wat een amateuristische spin
[ Voor 32% gewijzigd door Suicyder op 06-07-2018 11:23 ]
Ai SIR eraf.
Rare slip van SIR
VER was lekker bezig met een mooie vonkenregen, helaas geen scherpe foto....

Verder hieronder een foto van de dubbele spiegels:

Verder hieronder een foto van de dubbele spiegels:

SIR strooit even wat grind op de baan. *MarioKart mode*
(hier op het werk)Suicyder schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:23:
Hoppa, grind op de baan door Sirotkin
Was het een mid-corner sudden loss of downforce?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1