Omdat ze daar goed voor worden betaald. Disney zet hoog in op The Incredibles.Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:09:
Via Fabrega
De livery voor Renault heeft in Silverstone een Incredibles 2 tintje. Ik weet nog niet waarom
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen in de pitbox of ook op de auto?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Om inhalen nog moeilijker te maken
Kijk nog eens naar de foto'siichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:12:
Alleen in de pitbox of ook op de auto?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zie het in de pitbox wel, maar niet op de bodywork van de auto
De film gaat op 13 juli in première in de UK.Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:09:
Via Fabrega
De livery voor Renault heeft in Silverstone een Incredibles 2 tintje. Ik weet nog niet waarom
[afbeelding]
[afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Die rode rand. That's it? denk het? (Net zo teleurstellend als het nieuws van Haasiichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:17:
[...]
Ik zie het in de pitbox wel, maar niet op de bodywork van de auto
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ah. Die had ik gewoon toegedicht aan de spaanse vlag van Carlos ofzo.Gekkenhuis schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:19:
[...]
Die rode rand. That's it? denk het? (Net zo teleurstellend als het nieuws van Haas)
Gelukkig wel. Als ze diezelfde afbeelding van Bob en Jack-Jack op de wagen hadden geplaatst dan was het echt even te extreme NASCAR livery gewordenGekkenhuis schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:19:
[...]
Die rode rand. That's it? denk het? (Net zo teleurstellend als het nieuws van Haas)
Mwa, er zijn wel wat voorbeelden te bedenken hoorJasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:22:
[...]
Gelukkig wel. Als ze diezelfde afbeelding van Bob en Jack-Jack op de wagen hadden geplaatst dan was het echt even te extreme NASCAR livery geworden(niks mis daarmee, maar ik ben daar bij de F1 nog niet klaar voor)

[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 05-07-2018 11:32 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
@Wom bah
Geweldig juist. Van mij mogen ze elke race gekke dingen doen met de livery.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Liever iedere race een livery (zolang basis zelfde is) dan iedere race die speciale Aero
Liveries die speciale aero "onzichtbaar" makenSuicyder schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:38:
Liever iedere race een livery (zolang basis zelfde is) dan iedere race die speciale Aero
Soepeler dan hoe K-MAG rondknalde
Moet zeggen dat ik in elke racegame dikke haat heb aan deze baan.
Ligt me gewoon niet.
Bijna helemaal vol gas... :-). Heerlijk toch?Lensent schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:44:
[...]
Soepeler dan hoe K-MAG rondknalde
Moet zeggen dat ik in elke racegame dikke haat heb aan deze baan.
Ligt me gewoon niet.
Ik zou het niet erg vinden als Red Bull voor hun thuisrace eens de camo-livery uit de kast zouden halen; die was echt goed geslaagd.
Je weet voor wie dit is 
Je bedoelt de race in Oostenrijk?Roamor schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:47:
Ik zou het niet erg vinden als Red Bull voor hun thuisrace eens de camo-livery uit de kast zouden halen; die was echt goed geslaagd.
Stroll natuurlijk
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Uitgebreide kaart met de detectiepunten. Ook die voor DRS zone drie. Klik op de afbeelding voor de grote variant.
Via Fabrega
Via Fabrega
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2018 12:09 ]
Je hebt door dat dit gewoon de FIA track map is die al 1,5 dag beschikbaar is?Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:08:
Uitgebreide kaart met de detectiepunten. Ook die voor DRS zone drie. Klik op de afbeelding voor de grote variant.
Via Fabrega
[afbeelding]
https://www.fia.com/event...eventtiming-information-8
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vreemd dat er geen Finish Line op die graphic vermeld staat.
Of ligt dat aan mij?
Een Control Line is wmb niet hetzelfde.
Of ligt dat aan mij?
Er staat een geblokte-vlag icoon, toch?AzzKickah schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:19:
Of ligt dat aan mij?Een Control Line is wmb niet hetzelfde.
Ja dus? Die is tijdens de race niet van toepassing.
Oh wacht, nu zie ik het ook in die legenda staan. Ik liet de associatie te snel gaan.AzzKickah schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:21:
[...]
Ja dus? Die is tijdens de race niet van toepassing.
Voor zover ik kan vinden is Control line de FIA benaming voor wat wij als volgers de finish line noemen.AzzKickah schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:19:
Of ligt dat aan mij?Een Control Line is wmb niet hetzelfde.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nope haha, en mooie foto trouwens op je gedeelde linkYakuzA schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:19:
[...]
Je hebt door dat dit gewoon de FIA track map is die al 1,5 dag beschikbaar is?![]()
https://www.fia.com/event...eventtiming-information-8
En dan zeggen wat over ons Nederlanders
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2018 12:26 ]
Ah die is vast fan van Vettel.Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:26:
[...]
Nope haha, en mooie foto trouwens op je gedeelde link![]()
[afbeelding]
Red Bull is Oostenrijks ja, maar Red Bul Racing zit in MIlton Keynes, dus techisch gezien is de Briste GP hun thuis GP.
Die zal vast voor de Brexit zijn geweestJasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:26:
[afbeelding]
MSC op de caravan
CorrectThomasG schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Om inhalen nog moeilijker te makenVolgens mij is dat Bridge, toch wel jammer dat ze die bocht eruit hebben gehaald.
Volgens die logica heeft bijna iedereen z'n thuis GP in Silverstone, op Sauber en Ferrari nademo31051987 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:33:
[...]
Red Bull is Oostenrijks ja, maar Red Bul Racing zit in MIlton Keynes, dus techisch gezien is de Briste GP hun thuis GP.
Het gaat om de locatie van de hoofdbasis, dus dit is inderdaad een thuiswedstrijd voor veel teams, behalve Ferarri, Sauber, Toro Rosso, Mercedes, Renault en Haas. Dus eigenlijk maar voor 4 teams, Red Bull, Williams, McLaren en Force India.iichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:46:
[...]
Volgens die logica heeft bijna iedereen z'n thuis GP in Silverstone, op Sauber en Ferrari naDe rest heeft z'n hoofdbasis daar of een tweede basis (STR, Haas, Honda).
Renault F1 team zit in Enstone en Mercedes GP zit in Brackleydemo31051987 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:51:
[...]
Het gaat om de locatie van de hoofdbasis, dus dit is inderdaad een thuiswedstrijd voor veel teams, behalve Ferarri, Sauber, Toro Rosso, Mercedes, Renault en Haas. Dus eigenlijk maar voor 4 teams, Red Bull, Williams, McLaren en Force India.
Van Renault kun je nog zeggen dat de motorafdeling in Frankrijk zit, maar zelfs dat lukt je bij Mercedes niet (Brixworth)iichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:52:
[...]
Renault F1 team zit in Enstone en Mercedes GP zit in Brackley
Dacht dat zij met hun hoofdbasis respectievelijk in Frankrijk en Duitsland zaten, maar je hebt gelijk.iichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:52:
[...]
Renault F1 team zit in Enstone en Mercedes GP zit in Brackley
Het Enstone team heeft een aantal eigenaren gehad:demo31051987 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:56:
[...]
Dacht dat zij met hun hoofdbasis respectievelijk in Frankrijk en Duitsland zaten, maar je hebt gelijk.
Toleman F1 -> Bennetton -> Renault (Flavio) -> Lotus -> Renault
Het Brackley team:
Tyrell -> BAR -> Honda -> Brawn GP -> Mercedes GP
Red Bull houdt gewoon van een feestje ja met hun zes potentiële thuisraces. Melbourne, Paul Ricard. Spielberg, Silverstone, Spa en Monza. Misschien over een paar jaar zelfs een zevende thuisrace in Assen.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2018 15:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn aero updates nou wel of geen GP gerelateerde posts?
Moet ie geen uitjes door de grindbak gaan maken zoals afgelopen zondag
Alhoewel ie zelfs dan sneller is dan onze Zweedse vriend
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gewoon doen, er komt vanzelf boven in beeld dat je under investigation bentJasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:42:
Zijn aero updates nou wel of geen GP gerelateerde posts?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Alles ligt er weer strak bij

Ho ho, je kunt ook te ver gaan he!DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:36:
Red Bull houdt gewoon van een feestje ja met hun zes potentiële thuisraces. Melbourne, Paul Ricard. Spielberg, Silverstone, Span en Monza. Misschien over een paar jaar zelfs een zevende thuisrace in Assen.
Thuisrace voor Toro Rosso hooguit, maar Faenza ligt er toch echt 300km vandaan..
Hmm ik blijf op hypersoft steken voor alle 7 de plaatjes van de queen
Mooi. Wel jammer dat het niet de banden voor dit jaar zijn, maar toch leuk.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Die ga ik onthouden.Bansheeben schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:47:
[...]
Gewoon doen, er komt vanzelf boven in beeld dat je under investigation bent
@Jasphur Ik heb je hier al antwoord op gegeven. Race specifiek kan hier, grotere updates in het algemene topic. Ja, verwarrend, ik weet het. Meer dan even tegen mensen mopperen zal ik ook niet doen als het verkeerd staat. Je gaat er niet gebanned voor worden, echt niet.
Ik had het dan ook over Red Bull. STR zit veel dichterbij Monza dan Silverstone of Spielberg.Grimmie187 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:59:
[...]
Ho ho, je kunt ook te ver gaan he!
Thuisrace voor Toro Rosso hooguit, maar Faenza ligt er toch echt 300km vandaan..
The Queen disapproves of hard and intermediate tires, and approves of full wets. Make it happen.
Volgens mij is Max echt een robot. Knippert nauwelijks en laat geen overbodige bewegingen zien.
[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2018 15:12 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
components update pre-weekeinde.

ook via Petr.

ook via Petr.

[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 05-07-2018 15:28 ]
Je mist Monaco nog...DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:36:
Red Bull houdt gewoon van een feestje ja met hun zes potentiële thuisraces. Melbourne, Paul Ricard. Spielberg, Silverstone, Spa en Monza. Misschien over een paar jaar zelfs een zevende thuisrace in Assen.
En waarom niet? Als we ooit eens misschien een Nederlandse GP hebben word het waarschijnlijk een Verstappen feestje.Blik1984 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:36:
Dit zal wel weer een Hamilton feestje worden
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2018 16:01 ]
Want die hebben we nog niet genoeg keer per seizoen?Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:01:
[...]
En waarom niet? Als we ooit eens misschien een Nederlandse GP hebben word het waarschijnlijk een Verstappen feestje.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En 5 seconden sneller dan Magnussen in zijn hot-lap.DaniëlWW2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:09:
[...]
Volgens mij is Max echt een robot. Knippert nauwelijks en laat geen overbodige bewegingen zien.![]()
[video]
Dat is ook niet zo gek. "Old turn 1, which is a great corner" en vervolgens rijdt hij vol over het gras heenRockabilly_1991 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:12:
[...]
En 5 seconden sneller dan Magnussen in zijn hot-lap.
Die is nu bezig? Kijk nu op Sky Sports en daar is de persco bezig met Live in beeld.Ari Gold schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:05:
Persco al online?
15:00 UK tijd is 16:00 hier hé
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Doh, local time ja.Rivanov schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:20:
[...]
Die is nu bezig? Kijk nu op Sky Sports en daar is de persco bezig met Live in beeld.
15:00 UK tijd is 16:00 hier hé

Heb nog steeds na de start (nu ook weer) even de verwarring dat de bochten 'niet kloppen'.ThomasG schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:18:
[...]
Dat is ook niet zo gek. "Old turn 1, which is a great corner" en vervolgens rijdt hij vol over het gras heen
Dat de eerste bocht (snelle rechter) bij beide startposities gelijk is en het pitsgebouw ook op dezelfde plek staat helpt ook niet mee om deze verwarring te voorkomen
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Alleen beschikbaar in de UK en Ireland.yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:35:
Sky Sports heeft vanavond (7u) al een evenement, net als vorig jaar: Live from the grid
Deze zal waarschijnlijk voor ons niet op youtube te volgen zijn, maar ongetwijfeld vlak erna wel verschijnen.
[afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
persconferentie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LYCrCPOdJEE]
#bestteam op 14:05
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LYCrCPOdJEE]
#bestteam op 14:05
[ Voor 13% gewijzigd door iichel op 05-07-2018 18:13 ]
Verwijderd
Dat hoef niet eens. Is er al een paar jaar.Jasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:01:
[...]
En waarom niet? Als we ooit eens misschien een Nederlandse GP hebben word het waarschijnlijk een Verstappen feestje.
https://www.dutchcowboys....agen-op-circuit-zandvoort
Verwijderd
Welke knuppel heeft dat onboard filmpje er achter geplakt waardoor het slecht te verstaan is bij leclerc
Dat is altijd zo op dat kanaal. Even wachten op die van Ziggo.Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:14:
Welke knuppel heeft dat onboard filmpje er achter geplakt waardoor het slecht te verstaan is bij leclerc
En huize Rivanov.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook.
Crofty tegen Hul. What do you call a German in the quarter finals of the world cup of soccer. The referee
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Max deed het niet zo goed.
Ik had gehoopt dat de BBC deze GP van Groot Brittanië uit zou zenden. Blijkbaar niet dus
Wel een lekkere sneer van Max naar Renault toen hij hoorde dat Hul bovenaan stond met het spel. Well at least they're winning something
BBC doet het al een tijdje niet meer (2015 dacht ik), Channel 4 heeft die rechten overgenomen, en die zenden zeker wel uit dit weekend.HeleBoel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:22:
Ik had gehoopt dat de BBC deze GP van Groot Brittanië uit zou zenden. Blijkbaar niet dus
*Overzicht C4
[ Voor 14% gewijzigd door yorkick op 05-07-2018 19:31 ]
Het is bijna jammer dat Yenson my friend dit weekend het commentaar doet bij Sky Sports. Ik luister altijd wel graag naar de mensen van Channel 4 (DC, Webbah, Chandok, Lee McKenzie, Eddie the Oracle.)yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:30:
[...]
BBC doet het al een tijdje niet meer (2015 dacht ik), Channel 4 heeft die rechten overgenomen, en die zenden zeker wel uit dit weekend.
Kan ik me voorstellen, maar aan de andere kant, wel dubbel zoveel content!iichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:32:
[...]
Het is bijna jammer dat Yenson my friend dit weekend het commentaar doet bij Sky Sports. Ik luister altijd wel graag naar de mensen van Channel 4 (DC, Webbah, Chandok, Lee McKenzie, Eddie the Oracle.)
Ik volg C4 niet zo vaak, maar Sky pakt altijd wel uit met de britse GP, zo te zien ook dit weekend weer leuke items, waaronder Kimi die raced in een hovercraft.

@iichel Yep, YouTube: Kimi Raikkonen lawnmower race
[ Voor 8% gewijzigd door yorkick op 05-07-2018 19:39 ]
Hadden ze een paar jaar terug niet een race op grasmaaiers?yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:36:
[...]
Kan ik me voorstellen, maar aan de andere kant, wel dubbel zoveel content!
Ik volg C4 niet zo vaak, maar Sky pakt altijd wel uit met de britse GP, zo te zien ook dit weekend weer leuke items, waaronder Kimi die raced in een hovercraft.
[afbeelding]
Die zit niet in mijn tv-pakket. Dan moet ik het maar doen met het verslag hier en op gpupdate.yorkick schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:30:
[...]
BBC doet het al een tijdje niet meer (2015 dacht ik), Channel 4 heeft die rechten overgenomen, en die zenden zeker wel uit dit weekend.
*Overzicht C4
Het lijkt me een sneer naar Duitsland.TinusTegengas schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:24:
Wel een lekkere sneer van Max naar Renault toen hij hoorde dat Hul bovenaan stond met het spel. Well at least they're winning something
Max won afgelopen zondag notabene met een Renault.
Ziggo heeft de persconferentie intussen ook op YouTube staan:
YouTube: Persconferentie GP Groot-Brittannië met Max Verstappen, Hamilton en ...
YouTube: Persconferentie GP Groot-Brittannië met Max Verstappen, Hamilton en ...
Sneer naar Duitsland lijkt me niet, aangezien Nederland helemaal niet niet mee deed. Ik bedoelde meer naar team Renault en niet de fabrikant van de Tag heuerRivanov schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 19:41:
[...]
Het lijkt me een sneer naar Duitsland.
Max won afgelopen zondag notabene met een Renault.
Vond het trouwens verder niet heel interessant dat F1 live
[ Voor 7% gewijzigd door TinusTegengas op 05-07-2018 19:59 ]
Volgens AMuS krijgt Bottas waarschijnlijk een nieuwe PU...
#F1: According to our information, #Mercedes will keep engine nr. 2 in #Bottas car on Friday. But for minimising risk he will get a fresh engine (nr.3) for quali and race. #BritishGP, #AMuS: https://t.co/1hqPkRyhCH
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 5 juli 2018
Sainz en Aitken

Terwijl VET nog een namiddag track walk doet
Terwijl VET nog een namiddag track walk doet
[ Voor 72% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2018 20:59 ]
Sainz Jr en Aitien?
Correct. Had ik er wel even bij kunnen zetten.
Kan nog steedsJasphur schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:52:
[...]
Correct. Had ik er wel even bij kunnen zetten.
@iichel Rustig, rustig
Woont waarschijnlijk tussen veel dikke mensen, door de extra zwaartekracht gaat de tijd daar langzamer.
Binnen een minuut al deze keer
Edit: Dat 'bedekt' ook
[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2018 22:22 ]
Als je subscribet op het F1 channel krijg je gewoon een mail/notificatie op je telefoon.
Dat bedoel ik nietiichel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:06:
[...]
Als je subscribet op het F1 channel krijg je gewoon een mail/notificatie op je telefoon.
Hehe, de pun wordt een running gag.
Sterk antwoord van Hamilton op de vraag wat de grootste teleurstelling na de vorige race was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1