[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 08-07-2018 15:06 ]
Ik heb maar even Sky opgezet. Ik vertik het om naar René Froger te kijken.Formula one schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:03:
Ik ben de klaar voor alleen mijn 480 p ziggo stream niet
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Tally-ho old chap!SuBBaSS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:06:
Have a splendid race and let's hope for some propah racing action, laddies!
People as things, that’s where it starts.
Ik denk "I'm Still Standing".RobinHood schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:05:
[...]
De vraag is: Wat was ie aan het luisteren?
Born to be Alive?
"When you grow up your heart dies"
Gewoon serieus ook nog!Mugwump schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:06:
[...]
Ik heb maar even Sky opgezet. Ik vertik het om naar René Froger te kijken.
Je zou toch denken dat die gast 24/7 bij 'eiluf' zat tegenwoordig.
Als nu 1 van de 4 auto’s vooraan heel misschien een “Leeroy Jenkins” doet kan het nog een aparte race worden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Paddy LoweAri Gold schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:09:
Wie was die gast ook alweer van Williams die geïnterviewd werd (woonde vroeger in Eindhoven)?
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jaloers.Breezers schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:07:
We zitten er weer klaar voor, momenteel Zuid-Frankrijk op een boot met satteliet (beetje vertraging met het Ziggo signaal dus), buiten 35,7 graden op de thermometer maar gelukkig voldoende koud bier aan boord. Fijne race allemaal !
![]()
Als nu 1 van de 4 auto’s vooraan heel misschien een “Leeroy Jenkins” doet kan het nog een aparte race worden![]()
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tja, het is wel een coureur die in de endurance erg goed was en waarschijnlijk behoorlijk goed kan voelen of een auto wel of niet goed is.sjaool schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:09:
HAR is toch wel de guinea pig van STR en RB. Die gozer heeft wat te verduren. Nu weer een compleet nieuw chassis onder de kont.
Denk alleen niet dat het echt F1 materiaal is, F1 en sportscars is toch behoorlijk anders.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
't Is nog maar de formation lap hoor!Spotmatic schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:11:
Zoals gewoonlijk weer hartkloppingen. Veel plezier allemaal!
Flickr PSN ID= cheironnl
Fijne race gewenst allemaal.
Voorpret!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben het bij de F2 geprobeerd, was niet zo tof.Exocet schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:12:
Je ziet bijna nooit meer iemand niet wegkomen bij de start. Zag je jaren geleden regelmatig gebeuren.
En Hartley denkt dat ie de 6H van Silverstone doet, door te beginnen vanuit de garage
"Jongens, komt goed, we hebben nog 6 uur om ze te verslaan"
PSN: xMaurice93
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
En RAI gaat ongetwijfeld VER voorbij
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zijn wij echter neutraal?RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:15:
HAM ligt helemaal achteraan, die gaat eruit, lijkt me. Wat een ramp voor HAM, ook niet wat het publiek wil zien denk ik zo. Maar voor de neutrale toeschouwer is het mooi.
En RAI gaat ongetwijfeld VER voorbij
Zonde
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Edit: he he
[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 08-07-2018 15:17 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wel!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Precies dit ja, man wat gaat VET hard.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
Ongelofelijk wat trekt VET een gat. Als RAI straks VER voorbij is, kon het wel eens voorbij zijn met de spanning... Misschien dat HAM toch nog wat kan.
Ben er ook bang voor dat dit een vet bot rai top 3 gaat worden.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
Ongelofelijk wat trekt VET een gat. Als RAI straks VER voorbij is, kon het wel eens voorbij zijn met de spanning... Misschien dat HAM toch nog wat kan.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Of VET RAI BOT. Zoiets zal het iig zijn.Franko P. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:18:
[...]
Ben er ook bang voor dat dit een vet bot rai top 3 gaat worden.
Die gaat het inderdaad moeilijk hebben.Barres B. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Dat houdt VER niet lang vol verwacht ik...
en hartley heeft echt gigantisch veel pech!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Had die spin van Perez nog niet eens gezien.
Lijkt mij ook. Net als VET ook had (was dat in Frankrijk?)Maurice079 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Dat wordt een straf voor RAI
Kan haast niet anders nee. Mag het ronde 1 zijn, RAI was hier gewoon fout.Maurice079 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Dat wordt een straf voor RAI
ze hebben geen camera's onder de auto..DaniëlWW2 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Echt Mercedes, hoe weet je nu nog steeds niet wat de schade is?
I served in a company of heroes.
2stopExocet schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:21:
Vraagt Max nu niet heel veel van zijn banden?
Ik zou het doen!
Het zit een beetje tussen die incident en de L1T1 in Frankrijk.Dennism schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:21:
Ik zou eigenlijk zeggen race incident, imho weinig verschil met Max en Rai vorige week qua het contact, alleen de uitkomst is anders.
Ook verbazend dat HAM gewoon door kan na zo'n tik.
Een ding is zeker we hebben een leuke race te pakken.
Is dus 10sec geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door pinda powerrr op 08-07-2018 15:23 ]
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1