billenknijp ze allemaal! en probeer er ook nog van te genieten!
Have a splendid race and let's hope for some propah racing action, laddies!
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 08-07-2018 15:06 ]
Ik heb maar even Sky opgezet. Ik vertik het om naar René Froger te kijken.Formula one schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:03:
Ik ben de klaar voor alleen mijn 480 p ziggo stream niet
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Tally-ho old chap!SuBBaSS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:06:
Have a splendid race and let's hope for some propah racing action, laddies!
People as things, that’s where it starts.
Ik denk "I'm Still Standing".RobinHood schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:05:
[...]
De vraag is: Wat was ie aan het luisteren?
Born to be Alive?
"When you grow up your heart dies"
Gewoon serieus ook nog!Mugwump schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:06:
[...]
Ik heb maar even Sky opgezet. Ik vertik het om naar René Froger te kijken.
Je zou toch denken dat die gast 24/7 bij 'eiluf' zat tegenwoordig.
We zitten er weer klaar voor
, momenteel Zuid-Frankrijk op een boot met satteliet (beetje vertraging met het Ziggo signaal dus), buiten 35,7 graden op de thermometer maar gelukkig voldoende koud bier aan boord. Fijne race allemaal !
Als nu 1 van de 4 auto’s vooraan heel misschien een “Leeroy Jenkins” doet kan het nog een aparte race worden

Als nu 1 van de 4 auto’s vooraan heel misschien een “Leeroy Jenkins” doet kan het nog een aparte race worden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Wie was die gast ook alweer van Williams die geïnterviewd werd (woonde vroeger in Eindhoven)?
Paddy LoweAri Gold schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:09:
Wie was die gast ook alweer van Williams die geïnterviewd werd (woonde vroeger in Eindhoven)?
-
HAR is toch wel de guinea pig van STR en RB. Die gozer heeft wat te verduren. Nu weer een compleet nieuw chassis onder de kont.
Vanuit het vliegtuig mooie race allemaal
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jaloers.Breezers schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:07:
We zitten er weer klaar voor, momenteel Zuid-Frankrijk op een boot met satteliet (beetje vertraging met het Ziggo signaal dus), buiten 35,7 graden op de thermometer maar gelukkig voldoende koud bier aan boord. Fijne race allemaal !
![]()
Als nu 1 van de 4 auto’s vooraan heel misschien een “Leeroy Jenkins” doet kan het nog een aparte race worden![]()
Goeie race allemaal. Moge de beste Brit winnen

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoals gewoonlijk weer hartkloppingen. Veel plezier allemaal!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tja, het is wel een coureur die in de endurance erg goed was en waarschijnlijk behoorlijk goed kan voelen of een auto wel of niet goed is.sjaool schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:09:
HAR is toch wel de guinea pig van STR en RB. Die gozer heeft wat te verduren. Nu weer een compleet nieuw chassis onder de kont.
Denk alleen niet dat het echt F1 materiaal is, F1 en sportscars is toch behoorlijk anders.
Stroll nog niet gecrashed?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Je ziet bijna nooit meer iemand niet wegkomen bij de start. Zag je jaren geleden regelmatig gebeuren.
't Is nog maar de formation lap hoor!Spotmatic schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:11:
Zoals gewoonlijk weer hartkloppingen. Veel plezier allemaal!
Iemand bij Liberty Media is wel gek op augmented reality..
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar gaan we weer. Laten we hopen op slijtende bandjes die wat extra spanning in de race brengen.
Fijne race gewenst allemaal.
Fijne race gewenst allemaal.
Voorpret!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Veel plezier!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nou de HAR is wel de pineut.
Volgens Jack is Max net even in een ijsbad gaan zitten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben het bij de F2 geprobeerd, was niet zo tof.Exocet schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:12:
Je ziet bijna nooit meer iemand niet wegkomen bij de start. Zag je jaren geleden regelmatig gebeuren.
En Hartley denkt dat ie de 6H van Silverstone doet, door te beginnen vanuit de garage
"Jongens, komt goed, we hebben nog 6 uur om ze te verslaan"
Hoe kan het dat de auto van HAR nog niet klaar is? Hebben ze daar niet meer dan een dag de tijd voor gehad, of klopt dat niet?
Leeroy Jenkins !!!!!
Lewis gaat voor Hard-mode
HAM is weer de pineut.
ZOooo, wat wéér een start zeg. VER komt daar goed weg, hopen dat hij RAI en RIC achter zich houdt.
Nou, volume maar even omlaag. Die ene van Sky heeft de Jack van Gelderitis altijd de eerste ronden.
Dat verschil in vermogen: schrijnend.
PSN: xMaurice93
holy moly dit wordt een spannende race als ik de start zo zie!!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Aii. Ham verwacht schade te hebben.
En weer pakt Max, Kimi in de eerste ronde.
HAM ligt helemaal achteraan, die gaat eruit, lijkt me. Wat een ramp voor HAM, ook niet wat het publiek wil zien denk ik zo. Maar voor de neutrale toeschouwer is het mooi.
En RAI gaat ongetwijfeld VER voorbij

Vettel trapt hem gelijk 3sec weg
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zijn wij echter neutraal?RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:15:
HAM ligt helemaal achteraan, die gaat eruit, lijkt me. Wat een ramp voor HAM, ook niet wat het publiek wil zien denk ik zo. Maar voor de neutrale toeschouwer is het mooi.
haha Hamilton
Zonde
Zonde
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Waarom nog geen under investigation van Kimi?
Edit: he he
Edit: he he
[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 08-07-2018 15:17 ]
Hartley gaat gewoon vrolijk verder met de 6H van Silverstone, die komt over een uurtje wel de garage uit
Wel fijn dat er al een herhaling is geweest.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wel!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ongelofelijk wat trekt VET een gat. Als RAI straks VER voorbij is, kon het wel eens voorbij zijn met de spanning... Misschien dat HAM toch nog wat kan.
Ga je lekker op je special snowflake bandjes. (Y)
Precies dit ja, man wat gaat VET hard.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
Ongelofelijk wat trekt VET een gat. Als RAI straks VER voorbij is, kon het wel eens voorbij zijn met de spanning... Misschien dat HAM toch nog wat kan.
Ben er ook bang voor dat dit een vet bot rai top 3 gaat worden.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het is nog spannender dan op tv hier een live verslag volgen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die gifbeker moet echt leeg bij HAR, zonde... geen briljante coureur maar dit gun je hem ook niet
HAM gelijk in huillie huillie mode. Max gaat dit niet lang houden.
Of VET RAI BOT. Zoiets zal het iig zijn.Franko P. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:18:
[...]
Ben er ook bang voor dat dit een vet bot rai top 3 gaat worden.
Die gaat het inderdaad moeilijk hebben.Barres B. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Dat houdt VER niet lang vol verwacht ik...
en hartley heeft echt gigantisch veel pech!
Je ziet de achterkant van lewis ook duidelijk meer wegglijdende trekjes vertonen dan normaal. Benieuwd of ze daar nog iets aan kunnen doen tijdens de race
Echt Mercedes, hoe weet je nu nog steeds niet wat de schade is?
Slechte start van VER (en HAM). RIC was VER eigenlijk meteen al voorbij, maar VER pakte de positie goed terug buitenom.
Lijkt mij duidelijk een causing a collision!
Ja die gaat Max nooit lang achter zich houden. Wat een verschil zeg.v

Race incident van Kimi
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Rai blokkeert en tikt de achterband van Ham aan.
Had die spin van Perez nog niet eens gezien.
Had die spin van Perez nog niet eens gezien.
Lijkt mij ook. Net als VET ook had (was dat in Frankrijk?)Maurice079 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Dat wordt een straf voor RAI
Kan haast niet anders nee. Mag het ronde 1 zijn, RAI was hier gewoon fout.Maurice079 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Dat wordt een straf voor RAI
ze hebben geen camera's onder de auto..DaniëlWW2 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:19:
Echt Mercedes, hoe weet je nu nog steeds niet wat de schade is?
I served in a company of heroes.
Wat een start zeg. En dan die FI die over de pitbaan schuift... lekkere begin van de race zo. RAI is naar mijn mening gewoon een lap 1 incident zonder gevolgen.
Ik zou eigenlijk zeggen race incident, imho weinig verschil met Max en Rai vorige week qua het contact, alleen de uitkomst is anders.
Waarschijnlijk krijgt Kimi wel meer sec penalty dan vettel op bottas omdat kimi zijn race niet verloren is maar bij die crash zowel vettel als bottas hun race verknalt was?
2stopExocet schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:21:
Vraagt Max nu niet heel veel van zijn banden?
Ik zou het doen!
Het zit een beetje tussen die incident en de L1T1 in Frankrijk.Dennism schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:21:
Ik zou eigenlijk zeggen race incident, imho weinig verschil met Max en Rai vorige week qua het contact, alleen de uitkomst is anders.
Wordt een mooie inhaalrace voor Ham. Als hij zijn pace zo blijft aanhouden wordt het nog podium en DOTD voor hem.
Vloog perez nou weg door een tik van GRO ? En is bekend of Gro hier zelf schade van heeft ?
Als er geen Ferrari stuk gaat is de race al weer een heel eind bekeken. Dat snelheidsverschil is echt heel groot
Dat Max RAI nog zolang achter zich weet te houden, zelfs nu met DRS. Knap staaltje werk.
Ook verbazend dat HAM gewoon door kan na zo'n tik.
Een ding is zeker we hebben een leuke race te pakken.
Ook verbazend dat HAM gewoon door kan na zo'n tik.
Een ding is zeker we hebben een leuke race te pakken.
VER moet voor RAI blijven in geval van een 5sec penalty, dat kan gunstig uitpakken.
Is dus 10sec geworden.
Is dus 10sec geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door pinda powerrr op 08-07-2018 15:23 ]
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1