Ik vond "zet hem op dit weekend" wel een scherpeSir_Lion schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:08:
[...]
Die eerste reactie dan ook!![]()
"Halo Jumbo!" Ik ging stuk...
SKY merkt op dat RIC iets 'te' vrolijk aankwam bij dit circuit
[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2018 11:51 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij wordt met de dag blijer van zijn bankrekening ongetwijfeld.Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:51:
SKY merkt op dat RIC iets 'te' vrolijk aankwam bij dit circuit
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Buiten de livery - op zich wel opvallend dat VER z'n helm dan voor deze GP aanpast, en niet voor Spa (zoals hij eerst deed) - wat toch meer z'n thuisrace is.Vuvuzela schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:49:
[...]
Wie herken je nu niet dan?
In principe mogen ze voor 1 GP een ander design gebruiken. Voor de rest blijft t vrij gelijk.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Bij de Jumbo zijn echt enorm veel kaarten verkocht voor deze race, niet zo gek dus.Nat-Water schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:52:
[...]
Buiten de livery - op zich wel opvallend dat VER z'n helm dan voor deze GP aanpast, en niet voor Spa - wat toch meer z'n thuisrace is.
KUB mag trouwens wel eens gas gaan geven anders eindigt hij straks in zijn enige sessie nog achter stroll

[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 29-06-2018 11:55 ]
Denk dat er nu ook veel Nederlandse supporters zijn (door onderandere vodafone actie) en dat dat voor Jumbo wat meer reclame oplevert. vandaar deze keuze denkNat-Water schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:52:
[...]
Buiten de livery - op zich wel opvallend dat VER z'n helm dan voor deze GP aanpast, en niet voor Spa - wat toch meer z'n thuisrace is.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nou... VER op US. Ik ben benieuwd!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Red Bulls thuistrack, veel kaarten verkocht ervoor door Jumbo en de Vodafone actie. Speciale Max tribune.Nat-Water schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:52:
[...]
Buiten de livery - op zich wel opvallend dat VER z'n helm dan voor deze GP aanpast, en niet voor Spa (zoals hij eerst deed) - wat toch meer z'n thuisrace is.
Veel aandacht voor RBR dit weekeind, meer in de picture allicht erdoor.
99% kans dat hij ook een andere helm heeft op Spa en dat dat oogluikend wordt toegestaan.Nat-Water schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:52:
[...]
Buiten de livery - op zich wel opvallend dat VER z'n helm dan voor deze GP aanpast, en niet voor Spa (zoals hij eerst deed) - wat toch meer z'n thuisrace is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Foot oscillation pendingATS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:56:
Nou... VER op US. Ik ben benieuwd!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
P2. Toch P3 alweer dus.
Edit: ok, de live timing is vaag....
Edit: ok, de live timing is vaag....
[ Voor 184% gewijzigd door ATS op 29-06-2018 12:01 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Sowieso, dat hele 'herkenbare helm' gedoe gaat nergens over want met de halo zie je toch niks meer van die helm. Maak gewoon een regel dat de halo in verschillende kleuren moet voor de twee drivers, veel nuttiger.
Oh McLaren:
11:58 Alonso has now done a proper lap, but it only took him to 19th ahead of Kubica. Vandoorne is 0.2s ahead in 17th in the other McLaren.
PSN
@ Helm antwoorders - thanks, ik had die acties gemist
. Klinkt logisch.
De speciale stands zullen niet de reden zijn, Spa heeft ook een VER tribune, en Oostenrijk had 'm vorig jaar ook al. Het zou me dan ook niet heel erg verbazen als er inderdaad een kleine uitzondering op de regel komt en er bij Spa ook speciaal design is.
De speciale stands zullen niet de reden zijn, Spa heeft ook een VER tribune, en Oostenrijk had 'm vorig jaar ook al. Het zou me dan ook niet heel erg verbazen als er inderdaad een kleine uitzondering op de regel komt en er bij Spa ook speciaal design is.
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 29-06-2018 12:04 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
SAI €500 boete voor te snel rijden in de pitlane 84.2Km/u ipv 80.
Dat zijn de boetesnachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:04:

Even voor de goede orde. Ben best onder de indruk van Leclerc, maar heeft die inmiddels niet dezelfde hoofd mechanieker als Max destijds bij Toro Rosso? Wellicht dat deze gast ook een klein stempeltje drukt op de performance van de Sauber.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
1 Hamilton; 2 Bottas +0.127s; 3 Verstappen +0.233s; 4 Vettel +0.341s; 5 Ricciardo +0.732s; 6 Raikkonen +0.937s
VER dus op US ?
VER dus op US ?
[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 29-06-2018 12:07 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, en HAM, BOT, VET en RAI ook. Tijd van RIC op S.loekf2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:07:
1 Hamilton; 2 Bottas +0.127s; 3 Verstappen +0.233s; 4 Vettel +0.341s; 5 Ricciardo +0.732s; 6 Raikkonen +0.937s
VER dus op US ?
[ Voor 3% gewijzigd door hansvk op 29-06-2018 12:09 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Voor of na correctie?nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:04:
Alleen kun je niet beboet worden als je 84.2 rijdt @ 80floriz87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:07:
[...]
23 euro in NL (buiten bebouwde kom). Dus meer dan 20x zoveel.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik denk dat ze hier wat nauwkeuriger meten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Budget Renault 2017 = 172.000.000 euro.floriz87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:07:
[...]
23 euro in NL (buiten bebouwde kom). Dus meer dan 20x zoveel.
500 euro is 1/344.000ste deel
Modaal inkomen NL 2017 = 37.000 euro.
23 euro is 1.608ste deel
Je hebt gelijkTommyGun schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Alleen kun je niet beboet worden als je 84.2 rijdt @ 80
Excuses voor offtopic slowchat.Tarieven snelheidsovertredingen
In uw geval is geen boetebedrag van toepassing.
Er zijn boetes voor gemeten snelheidsoverschrijdingen vanaf 7 km/u bij limieten onder de 100 km/u.
Bij de limieten 100 en 120 wordt beboet vanaf 8 km/u te hard.
Bij 130 volgt een boete als 136 km/u of sneller wordt gemeten.
[ Voor 4% gewijzigd door floriz87 op 29-06-2018 12:13 ]
Na correctie wel. Alleen is hier de correctie 0 aangezien ze een stuk nauwkeuriger meten. En de boete iets hoger omdat iedereen miljonair is dus dan doet 20 euro je geen pijn.TommyGun schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Alleen kun je niet beboet worden als je 84.2 rijdt @ 80
Linkje? ik had toch echt n keer n boete voor 6 te hard.floriz87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:12:
[...]
Je hebt gelijk.
[...]
Excuses voor offtopic slowchat.
[ Voor 27% gewijzigd door mark-k op 29-06-2018 12:14 ]
Nee, dan nog niet.mark-k schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Na correctie wel. Alleen is hier de correctie 0 aangezien ze een stuk nauwkeuriger meten. En de boete iets hoger omdat iedereen miljonair is dus dan doet 20 euro je geen pijn.
Of je nou 84 op de GPS rijdt of op de teller, in beide gevallen kan het geen boete opleveren.
Zie de post boven je
Je kan inderdaad wel 84 gereden hebben ná correctie maar dan reed je harder (minstens 87)
Dan moet je even je bekeuring goed nalezenmark-k schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Linkje? ik had toch echt n keer n boete voor 6 te hard.
Anyhow, teveel offtopic
[ Voor 21% gewijzigd door TommyGun op 29-06-2018 12:16 ]
https://www.om.nl/onderwe...o&BerekenTariefForm.Cat=1mark-k schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Na correctie wel. Alleen is hier de correctie 0 aangezien ze een stuk nauwkeuriger meten. En de boete iets hoger omdat iedereen miljonair is dus dan doet 20 euro je geen pijn.
[...]
Linkje? ik had toch echt n keer n boete voor 6 te hard.
Weer ontopic: krijgen ze die ss nou gewoon niet aan de praat? us en s zijn sneller so far, lijkt me een beetje vreemd.
Ze zijn waarschijnlijk een long run aan het doen: gemiddeld lagere tijden.floriz87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:16:
[...]
https://www.om.nl/onderwe...o&BerekenTariefForm.Cat=1
Weer ontopic: krijgen ze die ss nou gewoon niet aan de praat? us en s zijn sneller so far, lijkt me een beetje vreemd.
Kan ook sandbaggen zijn he. Dat ze nu andere dingen aan het testen zijn.floriz87 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:16:
[...]
https://www.om.nl/onderwe...o&BerekenTariefForm.Cat=1
Hmm. Op SKY: Ted spreekt Kubica uit als Ku-Bit-Sa. Klopt dat?
Ik dacht dat het Ku-Bi-Ka was
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2018 12:20 ]
Wordt er hier door koli-man een toch best leuk feitje opgemerkt, maar waar heeft iedereen het over? Over de snelheidsboete van Sainzkoli-man schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:06:
Even voor de goede orde. Ben best onder de indruk van Leclerc, maar heeft die inmiddels niet dezelfde hoofd mechanieker als Max destijds bij Toro Rosso? Wellicht dat deze gast ook een klein stempeltje drukt op de performance van de Sauber.
Kan iemand het verhaal van meneer bevestigen?
Idd je spreekt het uit als Kubiza/sa.Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:18:
[...]
Kan ook sandbaggen zijn he. Dat ze nu andere dingen aan het testen zijn.
Hmm. Op SKY: Ted spreekt Kubica uit als Ku-Bit-Sa. Klopt dat?
Ik dacht dat het Ku-Bi-Ka was
Hartley is weer zo traag als een slak trouwens

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stroll: Something wrong.
Ja, waarmee dan Stroll...
Ja, waarmee dan Stroll...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ArcticWolf schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:23:
[...]
Hartley is weer zo traag als een slak trouwens
Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:18:
[...]
Kan ook sandbaggen zijn he. Dat zehij nu andere dingen aan het testen zijn is.
[ Voor 8% gewijzigd door floriz87 op 29-06-2018 12:26 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Hartley rijdt met alle upgrades en is waarschijnlijk drukker bezig met testen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LMGTFYFastFred schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:20:
[...]
Wordt er hier door koli-man een toch best leuk feitje opgemerkt, maar waar heeft iedereen het over? Over de snelheidsboete van Sainz![]()
Kan iemand het verhaal van meneer bevestigen?
Xevi Pujolar
Mooie FP1
QF zal niet veel verschillen denk ik
QF zal niet veel verschillen denk ik
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Das zijn race-engineer, niet chief-mechanic toch?
PSN
Toch wel duidelijk dat KUB te langzaam is zoals het nu staat. Bijna een volle seconde achter Stroll
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 29-06-2018 13:53 . Reden: Laat de naamsverbasteringen gewoon achterwege ]
Het lijkt me wel erg ver. De gemiddelde verbetering dit jaar t.o.v. FP1 met 3% zijn ze er nog lang niet. Ik moet nog zien of iets in de 1:01,xxx gaat lukken.
@Suicyder KUB heeft alleen maar testdata lopen verzamelen. (instellingen aan de ophanging etc.) geen snelle ronde hoeven/mogen/kunnen maken
Dan doet hij dat ws. het gehele seizoen in dienst van RBR om te bepalen of dit Honda nou echt zo goed is/was...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:30:
[...]
Hartley rijdt met alle upgrades en is waarschijnlijk drukker bezig met testen.

zo'n triple header is overigens dodelijk voor productiviteit..
* nachtnet gaat maar eens wat anders doen..

* nachtnet gaat maar eens wat anders doen..
Hij is ingezet om allerlei setups te testen en data te verzamelen, hij heeft geen snelle ronde mogen rijden.Suicyder schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:37:
Toch wel duidelijk dat KUB te langzaam is zoals het nu staat. Bijna een volle seconde achter Strololol
Aangezien de enige die met DRS gereden heeft GRO is, sowieso ja.
[ Voor 25% gewijzigd door mark-k op 29-06-2018 12:48 ]
Dan heb ik een vermoeden dat deze man goed werk doet. Wellicht wordt zijn aandeel ietwat onderschat, maar goed, maakt verder niet uit. Goed om te zien, dat Sauber Leclerc goed mee doet.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Mwa, ik vind Ericsson ook wel redelijk opkrabbelen. Hij zat in Frankrijk in de Q2, dat was een verrassing.koli-man schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:00:
[...]
Dan heb ik een vermoeden dat deze man goed werk doet. Wellicht wordt zijn aandeel ietwat onderschat, maar goed, maakt verder niet uit. Goed om te zien, dat Sauber Leclerc goed mee doet.
Ze doen het inderdaad helemaal niet slecht. Zeker niet in vergelijking met een Mclaren of Williams.vhal schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:09:
Sauber lijkt het sowieso beter voor elkaar te hebben dit jaar...
+1demonic schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:10:
[...]
Ze doen het inderdaad helemaal niet slecht. Zeker niet in vergelijking met een Mclaren of Williams.
Zeker Charles Leclerc is een genot om naar te kijken (en luisteren in interviews)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Spam het topic gerust vol!LoeWn schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:14:
Jullie plaatsen maar mooi foto's en video's van op de baan. Ik plaats hierbij nog een batch met foto's van om de baan heen, de fanzone.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo moet ook echt aan zijn talen gaan werken. 
I think I know what I'm doing after F1 - RiciardoDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:20:
Ricciardo moet ook echt aan zijn talen gaan werken.
[video]
Om even een beeld tegen geven van de logistiek achter de F1

Que? Zit in bocht 4 op de tribune maar iedereen z’n achtervleugeltje klapte gewoon dicht hoor hier, oftewel die waren tussen T3 en T4 in ieder geval gewoon open.mark-k schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:45:
[...]
Hij is ingezet om allerlei setups te testen en data te verzamelen, hij heeft geen snelle ronde mogen rijden.
[...]
Aangezien de enige die met DRS gereden heeft GRO is, sowieso ja.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zie nog wat invloed van Ron Dennis. Die zou echt flippen als er twee verschillende typen vrachtwagens in gebruik waren. Verder kijk naar de nummerborden. Het is echt gewoon een serie.Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staan niet op volgorde, slordigDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:00:
[...]
Ik zie nog wat invloed van Ron Dennis. Die zou echt flippen als er twee verschillende typen vrachtwagens in gebruik waren. Verder kijk naar de nummerborden. Het is echt gewoon een serie.

Valt me eigenlijk tegen bij McLaren dat ze nog grijs zijn en niet de team-kleur: OranjeJasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:55:
[afbeelding]
[afbeelding]

-
Wordt wel interessant als er een flinke regenbui valt zondagmiddag. Kijken hoe lang het duurt voordat ze al die vrachtwagens los hebben gekregen
Wel jammer dat ze dan niet gealfabetiseerd zijn..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:00:
[...]
Ik zie nog wat invloed van Ron Dennis. Die zou echt flippen als er twee verschillende typen vrachtwagens in gebruik waren. Verder kijk naar de nummerborden. Het is echt gewoon een serie.
Ze staan in de Alpen, dus ik denk dat daar niet ver onder het gras meteen al rotsgrond/grind te vinden is.RobertMe schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:05:
Wordt wel interessant als er een flinke regenbui valt zondagmiddag. Kijken hoe lang het duurt voordat ze al die vrachtwagens los hebben gekregen
Als het grind is gaat het goed. Zijn het rotsen, dan kan het water niet weg en wordt het een zompige boel...Bansheeben schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:08:
[...]
Ze staan in de Alpen, dus ik denk dat daar niet ver onder het gras meteen al rotsgrond/grind te vinden is.
Alleen als het geen helling is. Maar we gaan een beetje offtopicATS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:09:
[...]
Als het grind is gaat het goed. Zijn het rotsen, dan kan het water niet weg en wordt het een zompige boel...
Hier de 360 van max vanochtend
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
€10.000 boete voor McL (unsafe release VAN (Fp1))

En omdat Oostenrijk..

En omdat Oostenrijk..
Ik ben nog niet heel erg onder de indruk...nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:16:
€10.000 boete voor McL (unsafe release VAN (Fp1))
[afbeelding]
En omdat Oostenrijk..
Niet zeuren
Oh leuk Garry Connelly weer dit weekend !
Leuke boete van 10K.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mag wel iets ronder aan de voorkant inderdaad
Wat waren de ouders van The denkende, The Stewards. Rare naam.
Voetnoot: een oud docent van mij heet The (spreek uit als T-ee)
Die boetes ging het over, toch?Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:20:
[...]
Niet zeurenAls het aan de FIA had gelegen waren ze er helemaal niet geweest.

Vrije tijd en hij zag dat Max ook een baard heeft laten staan.nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:52:
Oh Crap..
Wat is er met Bernie gebeurd?
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2018 14:54 ]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdTommyGun schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:30:
[...]
Mag wel iets ronder aan de voorkant inderdaad

-
Hij ziet er goed uit met zijn 87 jaren... Toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:52:
Oh Crap..
[afbeelding]

- DaniëlWW2
- Niet online
Wow, Bernie is opeens oud aan het worden...nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:52:
Oh Crap..
[afbeelding]
Maar FP2 gaat beginnen.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2018 14:58 ]
Nou daar gaan we!
Gaat snel dan in 2016, was het nog een excentrieke oude kabouter.

Nu rimpelig oud mannetje. (zonder F1 snel oud geworden..)

Nu rimpelig oud mannetje. (zonder F1 snel oud geworden..)
Wie zet zijn geld op Gro dat hij eruit vliegt
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 29-06-2018 15:02 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Of Magnussen, of Stroll
HAM zijn blonde assistente

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2018 15:04 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ach, laat het toch. Het is geen slechte coureur, maar eentje met nog veel meer pech dan Max. Natuurlijk deed hij domme dingen in Baku en Spanje, maar andere races had hij gewoon pech. Onderhand krijg ik een beetje medelijden met hem en hoop ik dat hij nou eindelijk eens een mooi resultaat krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2018 15:05 ]
Zie plaatje: nachtnet in "[F1 2018] Race 9 - GP van Oostenrijk"Icephase schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:58:
[...]
Que? Zit in bocht 4 op de tribune maar iedereen z’n achtervleugeltje klapte gewoon dicht hoor hier, oftewel die waren tussen T3 en T4 in ieder geval gewoon open.
nog even een quote van/over Bernie vandaag
Dat is ook een gegarandeerde weddenschap.
* nachtnet moet uit het topic blijven.. dingen moeten gedaan worden.
Goh Bernie boos omdat Liberty niet naar hem luistertPetr Hlawiczka @hlawiczka ·
#F1 #AustrianGP Bernie #Ecclestone just entered the paddock before FP2. In a quick chat he told me he is not happy with the #Liberty guys, they are not listening to him at all.

Dat is ook een gegarandeerde weddenschap.
Kan maandag ook nog wel toch?nachtnet schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:06:
nog even een quote van/over Bernie vandaag
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1