Laadtijden schijnen inderdaad weer opgelost te zijn. Van 5 minuten naar 30 seconden. Heb zelf nog niet kunnen testen helaas.
Zat reddit nog eens door te lezen, maar niemand lijkt echt uit te vinden wat nu precies een damage mod doet op ballistic shield, geen hogere reflect damage, geen hogere gun damage, geen hogere melee.. vaag dat je een 99.7% damage increase mod erop kan gooien, wat gewoon niets doet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er zit geen shield slam op?SinergyX schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:20:
Zat reddit nog eens door te lezen, maar niemand lijkt echt uit te vinden wat nu precies een damage mod doet op ballistic shield, geen hogere reflect damage, geen hogere gun damage, geen hogere melee.. vaag dat je een 99.7% damage increase mod erop kan gooien, wat gewoon niets doet
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Goedemorgen,
Zijn er binnen tweakers nog spelers die D2 actief spelen?
Ik ben recentelijk begonnen en speel alleen maar solo. of in matchmaking.
Ik heb nu een aantal Raid runs gedaan, maar met matchmaking speel je vaak met mensen die geen idee hebben hoe het werkt (was voor mij ook uitzoeken, maar met youtube kom je een heel eind)
Ik zit nu in een clan waar dagelijks maar 1-3 spelers online zijn. (schiet dus ook niet echt op)
Mijn Spelers naam: Hedster_Games (ik speel overgens op PC)
Ik heb nu een aantal Raid runs gedaan, maar met matchmaking speel je vaak met mensen die geen idee hebben hoe het werkt (was voor mij ook uitzoeken, maar met youtube kom je een heel eind)
Ik zit nu in een clan waar dagelijks maar 1-3 spelers online zijn. (schiet dus ook niet echt op)
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
PC of console?Hedster schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:13:
Goedemorgen,
Mijn Spelers naam: Hedster_Games
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
sorry, PC. (zojuist aangepast)
Ook weer eens opgestart en wat zijn de skills sterk geworden...wat een mega verschil. Mijn turret en drone hebben een cooldown van 15 seconden en blijven praktisch oneindig aanwezig haha heerlijk!
Sterkte verschilt wel per skill. Demolitionist + Explosive Damage stacken + Cluster mine gaat heel erg hard inderdaad. Ben zelf bezig met een build met Assault Turret en Striker Drone en dat gaat ook veel harder dan voorheen, maar zeker niet op het niveau van de Exlosive damage.
Is overigens niet per se een probleem met de balancering van de skills, eerder dat het ziek eenvoudig is om 120% of meer Explosive Damage te halen. Gooi er dan nog Tech Support en Spike (en evt. Terminate) op en het gaat heel erg hard.
Met de BTSU gloves nóg harder.
Is overigens niet per se een probleem met de balancering van de skills, eerder dat het ziek eenvoudig is om 120% of meer Explosive Damage te halen. Gooi er dan nog Tech Support en Spike (en evt. Terminate) op en het gaat heel erg hard.
Met de BTSU gloves nóg harder.
[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 02-08-2019 12:54 ]
Maar dan focus je wel volledig op de explosive damage, paar van die drones en je kan 10-20seconde helemaal niets meer met je skills, waar een ander met focus op wapens gewoon door blijft gaan.
Het is nu wel een stuk breder, turret/drone werkt nu net zo fijn als een crit of raw damage build, zeker mijn turret doet zo'n 20-22k per hit, tikt toch aardig lekker aan (drone iets van 12-15k).
Ook die hyve is wel leuk, semi-cc met 100k per tik, op dacht 20 sec cooldown.
Maarja, alles staat en valt nog steeds met het meest domme onderdeel van de game.. RNG op RNG op RNG.
Het is nu wel een stuk breder, turret/drone werkt nu net zo fijn als een crit of raw damage build, zeker mijn turret doet zo'n 20-22k per hit, tikt toch aardig lekker aan (drone iets van 12-15k).
Ook die hyve is wel leuk, semi-cc met 100k per tik, op dacht 20 sec cooldown.
Maarja, alles staat en valt nog steeds met het meest domme onderdeel van de game.. RNG op RNG op RNG.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zit volgens mij vast..
Heb enige tijd world tier gehaald 5.
Tidal Basin gedaan. Maar nu zie ik nergens invaded missies meer (al een week)
Op reddit heb ik gelezen dat ik met iemand in BoO moet praten. Maar deze deur is dicht (heb het idee dat ik dit al gedaan heb ook).
Bij progress blijft het onderdeel Invaded missions op 0 staan ook als ik een missie in replay doe.
Ik zie nu dus geen invaded missies meer... doe ik iets verkeerd of mis ik iets???
Heb enige tijd world tier gehaald 5.
Tidal Basin gedaan. Maar nu zie ik nergens invaded missies meer (al een week)
Op reddit heb ik gelezen dat ik met iemand in BoO moet praten. Maar deze deur is dicht (heb het idee dat ik dit al gedaan heb ook).
Bij progress blijft het onderdeel Invaded missions op 0 staan ook als ik een missie in replay doe.
Ik zie nu dus geen invaded missies meer... doe ik iets verkeerd of mis ik iets???
[ Voor 12% gewijzigd door Hedster op 03-08-2019 14:56 ]
De nieuwe BTSU exotic gloves lijken me wel wat. Iedereen geeft aan dat ze random droppen in de missie Camp White Oak, maar is er misschien inmiddels al iets te zeggen over droprate versus moeilijkheidsgraad?
Assault turret bij mij 36k met buffs en ik kan nog wel een stuk verder gok ik zo.SinergyX schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:44:
Hogere moeilijkheidsgraad zou grotere kans betekenen, maar als ik zo lees op internet maakt het nauwelijks uit. Sommige mensen hebben 'm de eerste keer op story/heroic, andere mensen hebben na 30 keer nog niks op dezelfde moeilijkheidsgraden. Ik had 'm na een keer of 15 op Challenging.WhateverSuitsU schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:22:
De nieuwe BTSU exotic gloves lijken me wel wat. Iedereen geeft aan dat ze random droppen in de missie Camp White Oak, maar is er misschien inmiddels al iets te zeggen over droprate versus moeilijkheidsgraad?
Ben een beetje aan het spelen met die gloves en ik doe bijna twee keer zoveel damage voor inlevering van 2.5s op mijn cooldowns (bijna 900k per mine). Ik pak special ammo voor mijn sidearm (uit een control point) voor ik ga spelen, dan kun je 30x infusen. Shock of Burn vind ik 't fijnst.
Vrees dat mijn RNG nooit in mijn voordeel is. Die exotic rifle is na het om zeep helpen van 7.845 Hyena bosses ook nooit in m'n rugzak belandt....deze gloves zullen dan ook wel een soortgelijk verhaal wordenNLxAROSA schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 00:59:
[...]
Assault turret bij mij 36k met buffs en ik kan nog wel een stuk verder gok ik zo.Drone 18k. Tech Support + Spike + Terminate werkt heel goed met de combo Assault Turret/Striker Drone.
[...]
Hogere moeilijkheidsgraad zou grotere kans betekenen, maar als ik zo lees op internet maakt het nauwelijks uit. Sommige mensen hebben 'm de eerste keer op story/heroic, andere mensen hebben na 30 keer nog niks op dezelfde moeilijkheidsgraden. Ik had 'm na een keer of 15 op Challenging.
Ben een beetje aan het spelen met die gloves en ik doe bijna twee keer zoveel damage voor inlevering van 2.5s op mijn cooldowns (bijna 900k per mine). Ik pak special ammo voor mijn sidearm (uit een control point) voor ik ga spelen, dan kun je 30x infusen. Shock of Burn vind ik 't fijnst.
Maakt het wel leuk...denk ik.
Ik zal je even toevoegen, speel nu weer actiever sinds mijn PC in orde is. Niet hardcore ofzo: zit 'nog' maar op GS280, maar dat zal wel snel veranderen (gister nog L30 / WT0).Hedster schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:13:
Hebben anderen hier (op PC) trouwens er trouwens ook last van dat het spel soms stottert? Wanneer het stotteren voorbij is staat het karakter "vast". Met WASD begint het karakter wel te lopen, maar het lijkt net of je in een te krappe box staat en dus niet vooruit komt. Nadat ik met rechtermuis mik kan ik weer bewegen.
Eerst dacht ik de frame drops een driver-dingetje waren, maar doordat het karakter daarna zo vastloop denk ik nu aan een bug in het spel..
Ik denk zeker 35 keer Galveston om zeep geholpen...nada!!WhateverSuitsU schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:56:
[...]
Vrees dat mijn RNG nooit in mijn voordeel is. Die exotic rifle is na het om zeep helpen van 7.845 Hyena bosses ook nooit in m'n rugzak belandt....deze gloves zullen dan ook wel een soortgelijk verhaal worden
Maakt het wel leuk...denk ik.
Gisteren maar weer eens D2 gespeeld op de PS4. Liep toch tegen wat bugs aan:
- laden duurt zooooooo lang. Paar keer met heel de groep dood gegaan op een bounty. Respawnen op een safe house en vervolgens porten op een ander duurde gewoon 2 minuten
- muziek valt af en toe weg. Andere geluiden gaan door. Hetzelfde met schieten van een Shotgun. Het geluid komt letterlijk 30 seconden later.
Vanavond maar eens maar WT3.
- laden duurt zooooooo lang. Paar keer met heel de groep dood gegaan op een bounty. Respawnen op een safe house en vervolgens porten op een ander duurde gewoon 2 minuten
- muziek valt af en toe weg. Andere geluiden gaan door. Hetzelfde met schieten van een Shotgun. Het geluid komt letterlijk 30 seconden later.
https://forums.ubi.com/sh...isode-1-Updated-July-30thR0y. schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:40:
Gisteren maar weer eens D2 gespeeld op de PS4. Liep toch tegen wat bugs aan:
Dat is echt irritant ja, het is ook niet alleen de muziek maar alle geluiden. Soms hoor ik alleen nog 1 teammaat schieten en de rest is stil. Top...R0y. schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:40:
Gelukkig speel ik noodzakelijk solo en dan heb je dit probleem niet
Gisteren sinds lange tijd de xbox maar weer eens aangeslingerd. Had nogal wat updates gemist, natuurlijk. Dus ik kreeg meteen allemaal informatie om mijn oren en had geen idee meer waar ik moest beginnen. Ik kreeg meteen al heel veel gear, gewoon puur omdat ik inlogde ?
Uiteindelijk de missie in de National Zoo gestart. Dat begon weer als vanouds. Leuke omgevingen en ook best wel goed te doen allemaal. Maar na een half uurtje ofzo merkte ik dat ik eigenlijk zat te hopen dat het "hierna eindelijk wel eens klaar is". Het was wel heeel herhalend, zeg. En uiteindelijk na een kleine 2 uur spelen heb ik eigenlijk geen wapen of uitrusting vervangen. Alles was slechter, of leek op z'n minst minder goed te passen dan wat ik al had.
Hebben jullie misschien wat tips? Dingen die je moet doen als je na ongeveer 3,5 maand terugkeert in TD2?
Uiteindelijk de missie in de National Zoo gestart. Dat begon weer als vanouds. Leuke omgevingen en ook best wel goed te doen allemaal. Maar na een half uurtje ofzo merkte ik dat ik eigenlijk zat te hopen dat het "hierna eindelijk wel eens klaar is". Het was wel heeel herhalend, zeg. En uiteindelijk na een kleine 2 uur spelen heb ik eigenlijk geen wapen of uitrusting vervangen. Alles was slechter, of leek op z'n minst minder goed te passen dan wat ik al had.
Hebben jullie misschien wat tips? Dingen die je moet doen als je na ongeveer 3,5 maand terugkeert in TD2?
Qua gear? Enkel een exotic die erbij is gekomen (die shotgun), verder heb ik nog helemaal niets vervangen. Ik heb al maanden geen nieuwe gear, zelfs met die skill-revamp kon ik alles blijven gebruiken.
Had wel een interessante mod gevonden voor m'n drone:
Blitzkrieg Blasting Powder
+560,4% striker damage
Toch eens kijken of er voor andere skills ook zoiets is.
+560,4% striker damage
Toch eens kijken of er voor andere skills ook zoiets is.
Is wel meer nieuwe gear sinds drie-en-halve maand hoor.
Dodge City Gunslinger Holster
BTSU Data Gloves
Diamondback Rifle
Zijn hele leuke builds mee te maken, vooral de BTSU gloves zijn heerlijk als je voor skills gaat. Icm Spike en Tech Support 60k damage per bullet op de Assault Turret bijvoorbeeld. Infusion werkt trouwens ook met healing skills heb ik begrepen, dus volgens mij kun je dan ook leuke tank builds maken. Sowieso maakt de skill revamp heel veel andere builds mogelijk.
V.w.b. content: voor de Expeditions (Diamondback) ben je net te laat, die gaan later weer open als het Mastery System erbij komt. Zijn nog twee Classified missions bijgekomen voor year one pass eigenaren, niet heel veel qua content maar wel stukken beter dan de eerste twee. Gunnery specialization is erbij gekomen, zitten wat taken bij om de spec te unlocken danwel premium unlocks te verkrijgen.
DZ en Conflict is niks gewijzigd volgens mij.
Dodge City Gunslinger Holster
BTSU Data Gloves
Diamondback Rifle
Zijn hele leuke builds mee te maken, vooral de BTSU gloves zijn heerlijk als je voor skills gaat. Icm Spike en Tech Support 60k damage per bullet op de Assault Turret bijvoorbeeld. Infusion werkt trouwens ook met healing skills heb ik begrepen, dus volgens mij kun je dan ook leuke tank builds maken. Sowieso maakt de skill revamp heel veel andere builds mogelijk.
V.w.b. content: voor de Expeditions (Diamondback) ben je net te laat, die gaan later weer open als het Mastery System erbij komt. Zijn nog twee Classified missions bijgekomen voor year one pass eigenaren, niet heel veel qua content maar wel stukken beter dan de eerste twee. Gunnery specialization is erbij gekomen, zitten wat taken bij om de spec te unlocken danwel premium unlocks te verkrijgen.
DZ en Conflict is niks gewijzigd volgens mij.
Striker Drone en Assault Turret met BTSU gloves en Tech Support is heerlijk. Spike als de kers op de taart.SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:36:
+560,4% striker damage
[ Voor 14% gewijzigd door NLxAROSA op 14-08-2019 10:59 ]
Kan dit gloves niet nuttig werkend krijgen, dus die laat ik maar. Ik doe geen status, dus mis al meteen die buff en duration.
Gunner gebruikte ik enkel voor perks, die gun zelf is compleet nutteloos.
Gunner gebruikte ik enkel voor perks, die gun zelf is compleet nutteloos.
Ik laad special ammo in mijn sidearm, dan heb je 30 infusions. Meeste missions hebben wel 1 of 2 kratjes liggen en in de open world en expeditions liggen ze in overvloed. Kan ik ook de status op bosses/heavies houden terwijl turret/drone ze onder vuur neemt. Effect is max als je skill ook nog een status doet, dan pak je alle drie de buffs, anders twee of één. Maar zelfs één werkt prima, mits genoeg gele stats. Crossbow doet ook status zag ik.SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:02:
Kan dit gloves niet nuttig werkend krijgen, dus die laat ik maar. Ik doe geen status, dus mis al meteen die buff en duration.
Ja qua gear, maar ook qua dingen om te doen. Zo van "Nou, als je 3,5 maand weg bent geweest, dan zou je dit en dit kunnen doen, want dat heb je dan gemist".SinergyX schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:36:
Qua gear? Enkel een exotic die erbij is gekomen (die shotgun), verder heb ik nog helemaal niets vervangen. Ik heb al maanden geen nieuwe gear, zelfs met die skill-revamp kon ik alles blijven gebruiken.
Maar blijkbaar niet dus
Heb de Tweakers Discord maar (weer) gejoind. Groepje van drie (PC) die sinds gisteren 500 zijn en interesse hebben om raids. Zal vanavond op de Discord eens een balletje opgooien.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Zo, 3 poppetjes op WT5 gehad, tidal gecleared en nu dus de excursions bezig.... BTSU gloves my arse, de bloofde diamonback gun (na completion van de 3 excursions) heb ik ook nog niet gezien... het college gedeelte hiervan snap ik dus niet. Heb in verschillende keren (en groepen) de hele campus opgekuisd, staat die dus doodleuk op sommige stukken not completed... Reset die boel ooit?
Kenly College is nu weer gesloten, toch? Na het afronden van de drie Expedition onderdelen daar (Library, Metro Station en Student Union) gaat er verderop bij dat kerkje een deur open.
Je moest overigens wel zelf de drie delen completen, als je halverwege bij een groep in komt kunnen zij de kist uiteindelijk wel openen en jij niet.
Je moest overigens wel zelf de drie delen completen, als je halverwege bij een groep in komt kunnen zij de kist uiteindelijk wel openen en jij niet.

in een lijntje uitgelegd wat ik niet goed snapte. en ja, die is idd disabled momenteel
pwwwhhoooaaaarrr...gister even TD2 op de X-box van me maatje mogen spelen
Zelf heb ik een PS4 dus de controller was even wennen, maar wat een dikke game zeg
Wat een heerlijke sfeer weer, dikke graphics, strakke gameplay en, zoals het op mij overkwam, een heel wat betere A.I. Heerlijk even rond kunnen struinen in het vernielde Washington DC.
Ik ben wel benieuwd in hoeverre de settlements, en de verzorging daarvan, een stempel op de game gaan drukken want na mijn avonturen in het wasteland van Fallout 4 kan ik geen roep om hulp meer zien/horen
#anothersettlementneedsyourhelp
anyway, TD2 op de lijst voor de donkere dagen
Zelf heb ik een PS4 dus de controller was even wennen, maar wat een dikke game zeg

Wat een heerlijke sfeer weer, dikke graphics, strakke gameplay en, zoals het op mij overkwam, een heel wat betere A.I. Heerlijk even rond kunnen struinen in het vernielde Washington DC.
Ik ben wel benieuwd in hoeverre de settlements, en de verzorging daarvan, een stempel op de game gaan drukken want na mijn avonturen in het wasteland van Fallout 4 kan ik geen roep om hulp meer zien/horen
anyway, TD2 op de lijst voor de donkere dagen
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Ben ook met TD2 begonnen. Erg mooie game, met wel erg veel mechanics die je moet snappen. En de game legt dingen niet zo goed uit imho. Zo is mij niet helemaal duidelijk hoe die resources werken.
He hebt nodes, die kunnen neutraal (wit), vijandig(rood), vriendelijk(groen) zijn. Is het voldoende om de vijandelijke over te namen (eenmalig) en dan krijgen de settlements vanzelf de drie resources of moet ik zelf ook nog handmatig ergens resources droppen ? Door het vrijspelen van control points vermindert de vijandige aanwezigheid in een gebeid, wat help om de punten groen te houden volgens mij ?
He hebt nodes, die kunnen neutraal (wit), vijandig(rood), vriendelijk(groen) zijn. Is het voldoende om de vijandelijke over te namen (eenmalig) en dan krijgen de settlements vanzelf de drie resources of moet ik zelf ook nog handmatig ergens resources droppen ? Door het vrijspelen van control points vermindert de vijandige aanwezigheid in een gebeid, wat help om de punten groen te houden volgens mij ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik vrees ook een beetje van de zeer uitgebreide mechanics, ik ben geen hardcore gamer en had met TD1 echt onwijs moeite om alles te doorgronden.-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:44:
Ben ook met TD2 begonnen. Erg mooie game, met wel erg veel mechanics die je moet snappen. En de game legt dingen niet zo goed uit imho. Zo is mij niet helemaal duidelijk hoe die resources werken.
Wat mij erg goed heeft geholpen is het kijken van veel youtube-filmpjes, zo vielen een hoop kwartjes op hun plek
helaas (nog) niet, sorry, ik speel zelf TD2 nog niet namelijk (heb alleen even gespeeld op de Xbox van me maatje) en heb dus niet niet gezocht hier.-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:07:
@Fraggert Heb je wat linkjes naar goede YT filmpjes ? in deeltje 2 zitten wel wat meer mechanics dan in deel 1 lijkt het. Speel overigens solo, wil ieg de campaign doorlopen, dus ben ook geen hardcore shooter speler ...
Je vind ze vast makkelijk door even in het zoekvenster van Youtube het onderwerp te typen waar je moeite mee hebt, dan krijg je vanzelf een zwikje clips
Over die resources heb ik dus nog niet echt duidelijke filmpjes gevonden. Straks nog eens kijken ...
Game is ook redelijk groot qua main content volgens mij, en dan heb ik het niet eens over end game. Dat ga ik ws toch niet doen ...
Game is ook redelijk groot qua main content volgens mij, en dan heb ik het niet eens over end game. Dat ga ik ws toch niet doen ...
het valt uiteindelijk allemaal erg mee hoor. In het begin niet teveel zorgen over maken en gewoon lekker spelen-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:46:
Over die resources heb ik dus nog niet echt duidelijke filmpjes gevonden. Straks nog eens kijken ...
Kan je ook aanraden samen met andere dingen te doen. Dus lekker op discord server zitten ofzo. beetje ouwehoeren en dingen stuk schieten. en je vragen kwijt natuurlijk
Insteek in het kort.
Shit is stuk, jij moet dingen weer minder stuk maken.
Dit doe je door dingen stuk te schieten.
En nu serieus
Doe de missies, die leggen je het verhaal uit en geven je wat inzicht in de verschillende partijen.
Verder heb je skills en talents.
Skills zijn dingen zoals je turret en je healing drone. Aantal zijn goed, aantal zijn niet zo goed.
Ik heb zelf met de heal drone en de turret rond gelopen tijdens het levellen. Heel veel andere skills gebruik ik zelf nog steeds niet (de revive hive heeft de plek ingenomen van de healing drone bijv).
Verder heb je paar settlements waar je dingen voor kan doen, merk je ook vanzelf. Het levert wat extra mogelijkheden op in die settlements, maar echt ENORM belangrijk is het niet.
De control points kan je capturen, levert je een kist met loot op. Voor de settlements betekenen deze niets. De resources helpen niet om de settlement te laten groeien oid.
Als je bezig bent met World tiers worden deze wat interessanter.
Battle.net Spud#2543
game ziet er waanzinnig goed uit. Al die details, vooral ook in binnen locaties, zoveel shit overal. Echt immersive!
Moest er even inkomen, maar heb mijn draai nu gevonden, speelt ook wel weer erg lekker. LMG & marksman rifle zijn mijn wapens ...
ik out level wel de content, ik wil alle side missions en main missions doen en dan ook nog de projects voltooien ...
Moest er even inkomen, maar heb mijn draai nu gevonden, speelt ook wel weer erg lekker. LMG & marksman rifle zijn mijn wapens ...
ik out level wel de content, ik wil alle side missions en main missions doen en dan ook nog de projects voltooien ...
Ik nader het einde van de campaign en wat een beetje jammer is dat ik meer en meer last krijg van popup en te langzaam ladende textures... Dat is wel erg irritant.
Hopelijk is dat met next-gen van de baan ...
Ik ben nu lvl 15 maar vind het meest irritante dat je eigenlijk continu geen missies hebt. Als je op Escape drukt staat er in de "questding" wel een lijst met dingen die je moet doen maar daar lukt het niet om waypoints te zetten en die dingen zijn zo generiek omschreven dat ik ook vaak geen idee heb waar ik moet kijken. "Scout <name>" bijvoorbeeld-SaveMe- schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:41:
Ik nader het einde van de campaign en wat een beetje jammer is dat ik meer en meer last krijg van popup en te langzaam ladende textures... Dat is wel erg irritant.

Nu wel net een stuk vrijgespeeld waar weer nieuwe missies zijn dus kan eindelijk weer missies doen die ik nog niet gedaan heb
Voor de rest vind ik D2 eigenlijk wel heel erg goed draaien. Kom zo nu en dan nog wel een raar bugje tegen.
Ben je al bij de Campus geweest? Daardoor miste ik eerder ook een deel van de missies (deels ook doordat ik aan de andere kant van de stad bleef rondzwerven).RedHat schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:29:
[...]
Als je op Escape drukt staat er in de "questding" wel een lijst met dingen die je moet doen maar daar lukt het niet om waypoints te zetten en die dingen zijn zo generiek omschreven dat ik ook vaak geen idee heb waar ik moet kijken. "Scout <name>" bijvoorbeeld
Ik denk het nietwouterloedeman schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:03:
[...]
Ben je al bij de Campus geweest? Daardoor miste ik eerder ook een deel van de missies (deels ook doordat ik aan de andere kant van de stad bleef rondzwerven).
Zoek eigenlijk iemand rond hetzelfde level die het leuk vind om wat missies samen te doen, alleen raak ik snel verveeld.
je hebt continue nieuwe missions: Als je naar een nieuw gebied gaat eerst naar de save house, en daar de laptop scannen, dan krijg je shd caches, side missions, control points, etc. Via de settlements nog projects en main missions. Genoeg te doen steeds ....
nvm.
[ Voor 91% gewijzigd door Antrax op 15-09-2019 23:45 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
De basegame is zeker zijn geld waard, maar ben vrij teleurgesteld in de season pass/verdere ontwikkeling. De content op zich was wel ok, maar te ver van elkaar gespreid om je geengageerd te houden.
heb zelf al een maand of 3 niet meer gespeeld: In de darkzone overleef je geen 2 minuten zonder Eagle Bearer, en de raid is nog altijd teveel gedoe om op te zetten. Hopelijk doen ze nog iets interessants in de tweede helft van het jaar, want ik zie ook in mijn uplay lijst amper nog spelers
heb zelf al een maand of 3 niet meer gespeeld: In de darkzone overleef je geen 2 minuten zonder Eagle Bearer, en de raid is nog altijd teveel gedoe om op te zetten. Hopelijk doen ze nog iets interessants in de tweede helft van het jaar, want ik zie ook in mijn uplay lijst amper nog spelers
Ik heb van te voren flink wat reviews/walkthroughs gekeken om te zien of TD2 niet eenzelfde start had als TD1 maar zoals een reviewer al opmerkte, ik vind TD2 spelen als een gepolijste versie van TD1.
Wat een heerlijke game, de apocalyptische aftermath komt echt veel beter over, de AI is echt veel beter, ik vind het echt super spelen.
Ben nog aan het begin met lvl 4 en was alleen al een paar heerlijke uren kwijt met het doorzoeken naar loot in de sectie om mijn Base of Operations heen.
Wat een sfeer, een heerlijke combi tussen het originee TD1, de open wereld van Fallout 4 en de beklemmende sfeer van The Last of Us.
Maar 1 ding snap ik nog even niet, ik kreeg een blueprint voor een mod (heavy magazine-spring, +6% weapon DMG). Die heb ik dus gecraft en die wou ik in mijn MK17 (beide 7.62) modden maar dat laatste lukt me niet
.
Moet ik eerst een skill vrijspelen voor ik mods op wapens kan plaatsen, ik vind daar niet een duidelijk antwoord op. Wel vreemd dat je wel iets kan craften maar niet modden.
Edit:
het lijkt erop dat ik eerst mijn Perks moet vrijspelen voor ik mods op wapens kan plaatsen. Het is me niet heel duidelijk want de eerste 2 perks voor Magazine gunnen me eerst een Pouche (voor belt-fed LMG) en daarna een "5.56 balanced spring".
Vanaf welk punt kan ik mijn zelfgecrafte 7.62 Heavy Spring in mijn MK17 proppen
iemand die dit weet?
Wat een heerlijke game, de apocalyptische aftermath komt echt veel beter over, de AI is echt veel beter, ik vind het echt super spelen.
Ben nog aan het begin met lvl 4 en was alleen al een paar heerlijke uren kwijt met het doorzoeken naar loot in de sectie om mijn Base of Operations heen.
Wat een sfeer, een heerlijke combi tussen het originee TD1, de open wereld van Fallout 4 en de beklemmende sfeer van The Last of Us.
Maar 1 ding snap ik nog even niet, ik kreeg een blueprint voor een mod (heavy magazine-spring, +6% weapon DMG). Die heb ik dus gecraft en die wou ik in mijn MK17 (beide 7.62) modden maar dat laatste lukt me niet

Moet ik eerst een skill vrijspelen voor ik mods op wapens kan plaatsen, ik vind daar niet een duidelijk antwoord op. Wel vreemd dat je wel iets kan craften maar niet modden.
Edit:
het lijkt erop dat ik eerst mijn Perks moet vrijspelen voor ik mods op wapens kan plaatsen. Het is me niet heel duidelijk want de eerste 2 perks voor Magazine gunnen me eerst een Pouche (voor belt-fed LMG) en daarna een "5.56 balanced spring".
Vanaf welk punt kan ik mijn zelfgecrafte 7.62 Heavy Spring in mijn MK17 proppen
iemand die dit weet?
[ Voor 24% gewijzigd door Fraggert op 29-09-2019 12:49 ]
ja same, heb pas een jaartje een console (xbox) en voor het eerst echt een shooter erop staan (tel gta5/rdr2 even niet onder shooters, vrij makkelijk om daar te schieten). Had ergens een klein stukje walkthrough van een youtuber gezien en was grafisch al overgehaald, zo vet om op deze manier door Washington DC te wandelen.-SaveMe- schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:44:
De game heeft wel een vrij heftige learning curve als je meteen denkt het spel te snappen, wanneer je niks gewend bent. Ben nu bij level30 en begin alles wat meer te snappen eindelijk, na verschillende skills uitgeprobeerd ben ik erachter gekomen dat ik zelf erg fan ben van de striker drone (werkt tegelijkertijd ook fijn als scout) en dan op de 2e de seeker mine, meeste vijanden die ik nu random op straat tegenkom zijn dood in seconden. Volgende stap: wat dieper in het modden gaan kijken van alles, tot dusver nog weinig meegedaan. Tevens nog wat meer perks vrijspelen, had mij eerst op alle skills gefocussed.
Heb mij ook aangemeld voor de tweakers clan (xbox), in-game name: ErrantHydra2303:
[ Voor 10% gewijzigd door TomR op 28-09-2019 12:00 ]
Zijn er eigenlijk op de PC actieve clans? Ben nu level 23 maar kom eigenlijk nooit normale mensen tegen.
Update: Ben nu level 30 en heb alle strongholds gedaan... Als er mensen zijn die nog Divison 2 spelen wil ik graag wel eens meelopen, aangezien ik nu lvl 30 ben
Update: Ben nu level 30 en heb alle strongholds gedaan... Als er mensen zijn die nog Divison 2 spelen wil ik graag wel eens meelopen, aangezien ik nu lvl 30 ben
[ Voor 44% gewijzigd door RedHat op 29-09-2019 21:16 ]
Ik heb hem tijdens de gratis maand uplay gespeeld en het is inderdaad bijzonder rustig op de servers. Hoewel ik ben nog geen WT5 maar nog WT3. Ik weet dat het in The Division 1 altijd wel wat drukker was in the Hub. Ik heb het idee dat TD2 iets minder goed ontvangen is dan TD1.
Maar mijn gratis maand is afgelopen dus ik zal hem niet verder spelen. Ik heb nog genoeg andere titels die ik wil spelen. Misschien dat ik later nog eens een keer een maandje uplay+ aanzet om hem nog verder te spelen.
Maar mijn gratis maand is afgelopen dus ik zal hem niet verder spelen. Ik heb nog genoeg andere titels die ik wil spelen. Misschien dat ik later nog eens een keer een maandje uplay+ aanzet om hem nog verder te spelen.
In de latere WT's zal je niet veel meer zien, in WT5 heb je wel snel matchmaking op de daily/infested/weekly, maar reguliere missies heb je met geluk 1 extra persoon, soms helemaal niet.
Ze hebben eigenlijk het slechte aspect van Div1 gewoon weer toegepast op Div2, het is jammer maar het is zo, gametechnisch was het voor mij nog steeds 1 van de beste.. uitvoering alleen wat minder.
Ze hebben eigenlijk het slechte aspect van Div1 gewoon weer toegepast op Div2, het is jammer maar het is zo, gametechnisch was het voor mij nog steeds 1 van de beste.. uitvoering alleen wat minder.
Hidden boss
YouTube: Manning Zoo hidden boss division 2
YouTube: Manning Zoo hidden boss division 2
zijn er hier ook nog PC spelers die een clan zoeken?
zou de TU6 volgende week komen, of toch nog een weekje later...vanavond maar eens de sotg kijken
zou de TU6 volgende week komen, of toch nog een weekje later...vanavond maar eens de sotg kijken
Ik zit hier telkens op te googlen maar ik kom er niet achter: hoe kom je nou in de DLC / start je de DLC missies? Ik zit nu in WT1 of 2 maar zie op de kaart geen missies over een zoo of iets.
Vanaf WT5 als ik me niet vergis.The Inquisitor schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:23:
Ik zit hier telkens op te googlen maar ik kom er niet achter: hoe kom je nou in de DLC / start je de DLC missies? Ik zit nu in WT1 of 2 maar zie op de kaart geen missies over een zoo of iets.
Ah Thanks... dat zou een hoop verklaren. Ik dacht dat de dlc speelbaar was na lvl 30.
Weet iemand dit?
ik kreeg een mail van Ubisoft en kon na inloggen een aantal beloningen krijgen.
Onder andere heb ik de G36 Scout gepakt. Ik krijg dan keurig de melding dat de blueprint voor het wapen beschikbaar is in de game.
Maar waar vind ik nu in hemelsnaam de blueprint om dat ding te craften
Ik tref nergens dat ik een nieuwe blueprint heb en hij is ook niet zichtbaar tussen de rest van de blueprints bij de werkbank in de base of operations.
snap er niks van
iemand een idee?
Onder andere heb ik de G36 Scout gepakt. Ik krijg dan keurig de melding dat de blueprint voor het wapen beschikbaar is in de game.
Maar waar vind ik nu in hemelsnaam de blueprint om dat ding te craften

Ik tref nergens dat ik een nieuwe blueprint heb en hij is ook niet zichtbaar tussen de rest van de blueprints bij de werkbank in de base of operations.
snap er niks van
Verkeerde game...Fraggert schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:58:
Weet iemand dit?
Maar waar vind ik nu in hemelsnaam de blueprint om dat ding te craften![]()
snap er niks vaniemand een idee?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik speel geen GR: Breakpoint dus dat zou wel raar zijn, er staat zelfs bij het wapen "DC" vermeld, dat is toch echt Washington en niet AuroaAngeloonie schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:09:
[...]
Verkeerde game...[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint
Het vreemde is dat de G36 Scout nu niet meer zichtbaar is in het beloningenscherm maar wel weer een MPX SMG

Vanavond maar eens zien of die dan wel als blauwdruk te vinden is in de game.
Mjah de G36 Scout is dus wel een reward voor Breakpoint maar niet voor TD2. Die MPX zit waarschijnlijk in je inbox in de stash (stash openen, en dan andere tabblad).Fraggert schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
Ik speel geen GR: Breakpoint dus dat zou wel raar zijn, er staat zelfs bij het wapen "DC" vermeld, dat is toch echt Washington en niet Auroa![]()
Het vreemde is dat de G36 Scout nu niet meer zichtbaar is in het beloningenscherm maar wel weer een MPX SMG![]()
[Afbeelding]
Vanavond maar eens zien of die dan wel als blauwdruk te vinden is in de game.
ah juist, dan hebben ze dus het verkeerde wapen in de rewards voor TD2 gezet? Dat zou verklaren waarom hij ineens foetsie is en de MPX er voor in de plaats is gekomen.Angeloonie schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:49:
Mjah de G36 Scout is dus wel een reward voor Breakpoint maar niet voor TD2. Die MPX zit waarschijnlijk in je inbox in de stash (stash openen, en dan andere tabblad).
edit: verrek....ik zie nu in GR:BP dat de ingame currency "skell" is, dat stond bij de blueprint van de G36 vermeld, snapte er al niks van.
Je kreeg de blueprint en de benodigde skell* voor het wapen. Ik neem aan dat je geen wapens craft in GR:BP dus je zal de G36 ergens kunnen kopen?
*In TD1 en TD2 zijn dat (Phoenix) credits.
***Update 15-10***
Inderdaad een foutje van Ubisoft, de MPX SMG zat gewoon in mijn stash, hoefde ook niks te craften. Van de G36 Scout nog steeds geen spoor, dus die zal wel ergens op Auroa liggen te wachten op me, dat gaat nog een paar maandjes duren
Wel jammer dat het een level 3 smg is

[ Voor 45% gewijzigd door Fraggert op 15-10-2019 13:14 ]
Gisteravond Kenly College maar eens gedaan, sinds die sinds de update weer speelbaar was 
Begonnen in library maar daar kwam ik al gauw op een punt waar ik niet verder kwam (klein kamertje, terminals verdedigen en waar enemy's echt overal vandaan spawnen). De difficulty lijkt op sommige stukken in je eentje zo veel hoger dan in een groep (komt voornamelijk omdat je in een groep punten dicht kan houden en in je eentje lukt dat niet).
Wat een lange missie zeg (Als je ze alle 3 doet). Ik vond Kenly op normal eigenlijk veel moeilijker dan zoo op challenge.
Ik was blij met de craft/recalibration update, maar dat werkt nog steeds niet bij mij. (Heb een body armor met safeguard liggen die ik op m'n huidige armor wil zetten, dat zou sinds de update moeiteloos moeten kunnen maar safeguard is geen talent die blijkbaar overgezet kan worden).
Morgen maar eens verder met pentagon
Begonnen in library maar daar kwam ik al gauw op een punt waar ik niet verder kwam (klein kamertje, terminals verdedigen en waar enemy's echt overal vandaan spawnen). De difficulty lijkt op sommige stukken in je eentje zo veel hoger dan in een groep (komt voornamelijk omdat je in een groep punten dicht kan houden en in je eentje lukt dat niet).
Wat een lange missie zeg (Als je ze alle 3 doet). Ik vond Kenly op normal eigenlijk veel moeilijker dan zoo op challenge.
Ik was blij met de craft/recalibration update, maar dat werkt nog steeds niet bij mij. (Heb een body armor met safeguard liggen die ik op m'n huidige armor wil zetten, dat zou sinds de update moeiteloos moeten kunnen maar safeguard is geen talent die blijkbaar overgezet kan worden).
Morgen maar eens verder met pentagon
Is de huidige talent op je chest van hetzelfde type als Safeguard? Voor zover ik weet kun je nu alleen attributes van verschillende types calibreren (rood, blauw, geel), maar niet de talents?RedHat schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:11:
De game is dit weekend gratis te spelen dus, leuk! Is het een kwestie van de demo downloaden?
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Ik heb hem gisteren weer is aangeslingerd na weken van inactiviteit en ik was verrast door de veranderingen.
Kom tot de conclusie dat ik mijn build moet herzien, want een hoop talents zijn unique geworden...
Leuk hoor
Kom tot de conclusie dat ik mijn build moet herzien, want een hoop talents zijn unique geworden...
Leuk hoor
Jammer dat ik dit weekend bijna geen tijd heb, want nieuw bloed is wel welkom.Oulewappeur schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:05:
Ik heb hem gisteren weer is aangeslingerd na weken van inactiviteit en ik was verrast door de veranderingen.
Leuk hoor![]()
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Na RDR2 is The Divison 2 de volgende op mijn lijstje van games die ik uit wil spelen. (heb mezelf het doel gegeven om eerst al mijn huidige spellen uit te spelen voordat ik nieuwe ga kopen
)
Ik heb TD2 nog niet echt veel aandacht gegeven en was dus pas level 14 toen ik hem afgelopen weekend weer heb opgepakt. In eerste instantie alleen het doel gesteld om de main story te gaan doen, maar ondertussen al zo hooked dat ik alles aan het doen ben wat ik tegen kom. De enorme berg content tijdens/tussen de story line vond ik in TD1 ook al een heerlijk aspect maar lijkt in TD2 nog veel meer aanwezig!
Ik heb TD2 nog niet echt veel aandacht gegeven en was dus pas level 14 toen ik hem afgelopen weekend weer heb opgepakt. In eerste instantie alleen het doel gesteld om de main story te gaan doen, maar ondertussen al zo hooked dat ik alles aan het doen ben wat ik tegen kom. De enorme berg content tijdens/tussen de story line vond ik in TD1 ook al een heerlijk aspect maar lijkt in TD2 nog veel meer aanwezig!
Ik ben aan het klooien met een nieuwe AR build na TU6 en heb net de Tactician Laser Pointer unlocked op de nieuwe specialisatie.. Die schijnt dus automatisch de Spotter talent (15% extra damage) te activeren op alle tegenstanders waarop je mikt.. Wat ik me dan afvraag is, heeft het dan nog nut om de Pulse skill apart te gebruiken? Ik heb wat getest in de shooting range maar heb niet het idee dat de Pulse nog iets toevoegt samen met die laser pointer? Zou ook wel beetje OP zijn, 30% damage erbij..
Wat ik op Reddit had gelezen, zou die zeker nog handig zijn (de Pulse skill). De pulse stopt namelijk zodra jij niet meer op die vijand mikt (wat ik begreep). En met Pulse is die langer actief.
Nog een leuke combo gevonden.. De Artificer Hive samen met de Defender Drone.. Die Hive houdt de Drone nonstop in de lucht en dus je loop je dan in feite nonstop met een soort 'force field' om je heen dat 80% van de kogels tegenhoudt..
Tot je die lopende ... dingen tegenkom die een EMP doenInflatable schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:20:
Nog een leuke combo gevonden.. De Artificer Hive samen met de Defender Drone.. Die Hive houdt de Drone nonstop in de lucht en dus je loop je dan in feite nonstop met een soort 'force field' om je heen dat 80% van de kogels tegenhoudt..
Dacht even snel die Pentagon missies te doen, kolere was is dit een crashfest. Volgens mij in eerste missie 4x crash gehad, tweede 3x, opmerkelijk dat het nog steeds de enige game op Xbox is die zo vaak crashed.
Ik vind TU6 tot nu toe echt top. Heb al aardig wat nieuwe builds uitgeprobeerd en er zijn er veel die nu werken waar voorheen bepaalde sets/combos waardeloos waren.
Named items met Perfect talents zijn ook top (wel RNG op de rest uiteraard).
Iets anders: Op de PC is de GOT/Tweakers clan nu 'open', dus niet meer op invite basis. Is een klein aantal spelers nog actief en de Clan Vendor is goed gevuld.
Wil je joinen zoek dan op de tag of naam. Discord mag, hoeft niet.
Named items met Perfect talents zijn ook top (wel RNG op de rest uiteraard).
Iets anders: Op de PC is de GOT/Tweakers clan nu 'open', dus niet meer op invite basis. Is een klein aantal spelers nog actief en de Clan Vendor is goed gevuld.
[ Voor 32% gewijzigd door NLxAROSA op 23-10-2019 10:49 ]
Wat is trouwens bij jullie de meest gebruikte combinatie aan wapens?
Ik zuiver Washington van ongewenste elementen met de combinatie Assault Rifle (1) en Rifle (2).
Op dit moment een G36C en een M1A CQB
Normaliter (zeker in TD1) was mijn 2de geweer altijd een sniper maar de Rifles uit TD2 vind ik echt super. Heerlijk, die combi tussen DMG en RPM, zo knalt de Rifle niet alleen tuig af op afstand maar ook bij rushende vijanden heb je genoeg vuurkracht en -snelheid om een zwik baddies te grazen te nemen.
Wat er daarna nog aan tuig te dichtbij komt wordt begroet door mijn AR.
Wie gebruikte welke wapens het liefst?
Ik zuiver Washington van ongewenste elementen met de combinatie Assault Rifle (1) en Rifle (2).
Op dit moment een G36C en een M1A CQB
Normaliter (zeker in TD1) was mijn 2de geweer altijd een sniper maar de Rifles uit TD2 vind ik echt super. Heerlijk, die combi tussen DMG en RPM, zo knalt de Rifle niet alleen tuig af op afstand maar ook bij rushende vijanden heb je genoeg vuurkracht en -snelheid om een zwik baddies te grazen te nemen.
Ik gebruik de Pyromaniac (met Allegro) op dit moment, dat is een named Police M4 met Perectly Ignited, die enemies in de fik schiet en dan 40% extra damage doet.. Doe daar de Wicked talent bij (15% extra damage voor 20s tegen brandende enemies) op je gloves en je hebt een enorm DPS kanon in je handen..Fraggert schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:30:
Wat is trouwens bij jullie de meest gebruikte combinatie aan wapens?![]()
Op dit moment een G36C en een M1A CQB![]()
Nu moet ik alleen nog Perfectly Wicked gloves nog zien te vinden, dan doe je 20% i.p.v. 15%..
Ja EMP's is het enige waarvoor je moet oppassen.. Maar ik heb ook 60% Talent Haste, dus mijn Drone is vrij snel weer terug..SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
Tot je die lopende ... dingen tegenkom die een EMP doen
Pyromaniac.Fraggert schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:30:
Wat is trouwens bij jullie de meest gebruikte combinatie aan wapens?
M60 met Spike/Allegro/Recharged.
Heb een Hardwired/BTSU/Alps build met Stinger Hive en Cluster Seekers.
Echt irritant dat ze ook niet te counteren zijn. Ik heb 14/12 sec op drone/turret, dus vlak voordat hij plat gaat, gooi ik ze alvast weg, scheelt weer paar secondeInflatable schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:27:
[...]
Ja EMP's is het enige waarvoor je moet oppassen.. Maar ik heb ook 60% Talent Haste, dus mijn Drone is vrij snel weer terug..
Waar droppen eigenlijk die andere 'specialy' mods voor je abilities? Ik heb er 1 met 600% damage (drone), maar ik dacht dat er veel meer waren.
Afgelopen weekend ook eens even D2 gespeeld n.a.v. de free trial.
Misschien omdat ik er niet heel erg ver in ben gekomen, maar ik vind D1 toch meer sfeer hebben. Gaat hem dus waarschijnlijk niet worden voor mij..
Overigens, mails van Ubisoft m.b.t. D2, krijg ik in het Italiaans (header in het NL). Meer mensen die daar last van hebben? Account settings staan allemaal op NL. Beetje vreemd dus...
Misschien omdat ik er niet heel erg ver in ben gekomen, maar ik vind D1 toch meer sfeer hebben. Gaat hem dus waarschijnlijk niet worden voor mij..
Overigens, mails van Ubisoft m.b.t. D2, krijg ik in het Italiaans (header in het NL). Meer mensen die daar last van hebben? Account settings staan allemaal op NL. Beetje vreemd dus...
Verwijderd
Heeft iemand trouwens een goed tactiek tegen die gele elites met grenade launchers? Dit zijn eigenlijk de enige enemies die echt irritant zijn.
Zo snel mogelijk omleggen?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:43:
Heeft iemand trouwens een goed tactiek tegen die gele elites met grenade launchers? Dit zijn eigenlijk de enige enemies die echt irritant zijn.
Ik begin even aan mezelf te twijfelen, of ik heb iets gemist. Maar afgelopen maandag heb ik na een tijdje niet meer gespeeld te hebben, het Kenly College eiland helemaal gedaan met wat vrienden.
Na afloop toen ik weer bij de helikopter kwam, zag ik dat ik naar het Pentagon en Camp White Oak kon vliegen voor de side misslons (de nieuwe uitbreiding). Maar ik was al zo lang online geweest, dat ik dat voor later wilde bewaren. Maar gisteravond had ik betreffende opties niet meer ... alleen Kenly College dat momenteel weer gesloten is.
Is er een requirement qua World Tier? Ben zelf 3, maar speelde maandag met hogere level spelers. Kan hier online verder niets over vinden
Na afloop toen ik weer bij de helikopter kwam, zag ik dat ik naar het Pentagon en Camp White Oak kon vliegen voor de side misslons (de nieuwe uitbreiding). Maar ik was al zo lang online geweest, dat ik dat voor later wilde bewaren. Maar gisteravond had ik betreffende opties niet meer ... alleen Kenly College dat momenteel weer gesloten is.
Is er een requirement qua World Tier? Ben zelf 3, maar speelde maandag met hogere level spelers. Kan hier online verder niets over vinden
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Niemand die me een zetje in de goede richting kan geven, waar ik die nieuwe content kan vinden?
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik heb het spel alleen in de vrije weekenden gespeeld, dus voor de rest weet ik er niks van, maar met een beetje Google kom ik hier op:
To start the Camp White Oak one, you’ll first need to have reached World Tier 5 in the game’s end game, and have also completed Tidal Basin.
Pentagon: The Last Castle brings two new main story missions and both of them have an achievement for completing them. For both missions you have to be in World Tier 5 and the DARPA Research Lab mission can not be completed before the Pentagon mission.
*zucht* Mea culpa, dan zijn mijn Google keywords zeer tekort geschoten
Dank!
~ H.P. Lovecraft
Zaterdag begonnen, ben nu level 9. Wat een heerlijke game is het toch. Als laatste missie de "American History museum" gedaan die een leuke uitdaging was.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Doe je alles solo of lukt het om team te vormen?corset schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:21:
Zaterdag begonnen, ben nu level 9. Wat een heerlijke game is het toch. Als laatste missie de "American History museum" gedaan die een leuke uitdaging was.
Moet binnenkort ook maar weer eens inloggen, denk een maand of 2 niet gespeeld (niet veel te doen meer).
Alles solo gedaan;MeNTaL_TO schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:26:
[...]
Doe je alles solo of lukt het om team te vormen?
Moet binnenkort ook maar weer eens inloggen, denk een maand of 2 niet gespeeld (niet veel te doen meer).
1x gedowned met Fallen Cranes outpost. Daar om hulp geroepen en had 2 responses
1 ging binnen 5 seconden dood
de andere deed wat nuttigs
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoe mijn gemiddelde missie inmiddels verloopt 
https://xboxclips.com/Sin...63-4582-8627-781b33849781
3x opnieuw geïnstalleerd, enige game die blijft crashen op m'n xbox

https://xboxclips.com/Sin...63-4582-8627-781b33849781
3x opnieuw geïnstalleerd, enige game die blijft crashen op m'n xbox
Ik zie een pc gaming central discord link in de topic warning en opening post. Maar is er ook een 'officiele' tweakers clan in-game? Dus gewoon GoT of iets dergelijks?
Ik was tijdens de beta ook alles behalve enthousiast, maar ik heb mij in de game vergist. Ondanks dat hij lineair is wordt hij wel steeds uitdagender. Ook heeft de game deze keer daadwerkelijk een PVE endgame.Dweebus schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:45:
Afgelopen weekend ook eens even D2 gespeeld n.a.v. de free trial.
[ Voor 68% gewijzigd door sdk1985 op 10-12-2019 22:03 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Vandaag overigens bekend gemaakt dat er een Hardcore Modus komt voor The Division. Dan begin je dus opnieuw met een HM-character met perma-death. Voor de leken, dood is dood. Dan kun je weer opnieuw beginnen. Wel interressant om weer eens opnieuw te beginnen.
Zeker, als je ingame zoekt op GOT of Tweakers zou je 'm zo moeten vinden. Niet heel veel actieve leden op dit moment maar degenen die nog wel spelen spelen wel veel/vaak.sdk1985 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:01:
Ik zie een pc gaming central discord link in de topic warning en opening post. Maar is er ook een 'officiele' tweakers clan in-game? Dus gewoon GoT of iets dergelijks?
Tip voor iedereen die het speciale kerstwapen wilt (dropt de 1x gegarandeerd van een Ambusher Hoarder): ipv doelloos rondjes te lopen door Washington in de hoop dat hij spawned moet je gewoon fasttravelen naar Lincoln Memorial missie. Hij komt dan eigenlijk al bijna naar je toe gerend. Indien hij niet spawned: uitloggen en nog een keer proberen.
Was zondag een uur aan het rondlopen zonder succes, en toen naar Lincoln gegaan en had hem de 1e keer direct te pakken.
Was zondag een uur aan het rondlopen zonder succes, en toen naar Lincoln gegaan en had hem de 1e keer direct te pakken.
Ingang van DCD Headquarters spawnt hij ook, vanaf fast travel point naar de oranje kist rennen en je komt hem zo tegen.
Hallo,
Ik ben laatst weer begonnen met the division 2, nu heb ik gister de Sleigher Snowball Gun gekregen maar ik vind deze erg tegen vallen. ik vind het wapen er erg mooi uit zien en wil deze graag gebruiken maar de manier waarop de sneeuwballen geschoten worden en hoe traag dit gaat maat het moeilijk om enemies te raken. ik heb het wapen ook nog maar gekregen op level 30 dus dit zal de lage damage wel verklaren.
nu was mijn vraag zouden jullie het fijner vinden als deze gewone kogels zou schieten of is het wapen met een hogere gear score veel beter en is dit niet nodig?
Ik ben laatst weer begonnen met the division 2, nu heb ik gister de Sleigher Snowball Gun gekregen maar ik vind deze erg tegen vallen. ik vind het wapen er erg mooi uit zien en wil deze graag gebruiken maar de manier waarop de sneeuwballen geschoten worden en hoe traag dit gaat maat het moeilijk om enemies te raken. ik heb het wapen ook nog maar gekregen op level 30 dus dit zal de lage damage wel verklaren.
nu was mijn vraag zouden jullie het fijner vinden als deze gewone kogels zou schieten of is het wapen met een hogere gear score veel beter en is dit niet nodig?
Naar wie moet ik precies zoeken en zijn er nog missies die je hiervoor moet afgerond hebben?Angeloonie schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:45:
Tip voor iedereen die het speciale kerstwapen wilt (dropt de 1x gegarandeerd van een Ambusher Hoarder): ipv doelloos rondjes te lopen door Washington in de hoop dat hij spawned moet je gewoon fasttravelen naar Lincoln Memorial missie. Hij komt dan eigenlijk al bijna naar je toe gerend. Indien hij niet spawned: uitloggen en nog een keer proberen.
Zoeken hoeft niet, als je er aan komt, dan komtie meteen op je rechterflank af.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:32:
[...]
Naar wie moet ik precies zoeken en zijn er nog missies die je hiervoor moet afgerond hebben?
Ik heb 'm ook net naar de eeuwige jachtvelden gestuurd
Wie komt er dan op me af? Of wordt het vanzelf duidelijk als ik het zie?Fraggert schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:46:
[...]
Zoeken hoeft niet, als je er aan komt, dan komtie meteen op je rechterflank af.
Ik heb 'm ook net naar de eeuwige jachtvelden gestuurd
[edit] En blijkbaar deed ik het gisteren wel goed, ik log na deze opmerking nog een keer in, fast travel er naar toe en gelijk spawned ie voor me.
Bedankt voor de tips
[ Voor 20% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-12-2019 10:46 ]
MeNTaL_TO schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:37:
[...]
Wie komt er dan op me af? Of wordt het vanzelf duidelijk als ik het zie?
[edit] En blijkbaar deed ik het gisteren wel goed, ik log na deze opmerking nog een keer in, fast travel er naar toe en gelijk spawned ie voor me.
Bedankt voor de tips
Ik weet ook niet of het een named enemy was, kon zijn naamplaatje niet goed zien omdat ik zijn hoofd eraf aan het knallen was
Daarna nog missies gedaan, dus kon ook niet uitmaken welk lijk bij welke actie meer hoorde
Wel geinig, die slayeigher, leuk bedacht

Heb TD2 al een hele tijd niet meer gevolgd maar is er al fatsoenlijke endgame toegevoegd buiten de raid? Ik mis iets als Underground. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niemand in het developpers team op het idee kwam om endgame aan de game toe te voegen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens mij nog steeds niet nee. Als ik inlog is het eerste wat ik me afvraag: "Ok welke story mission ga ik nu weer opnieuw doen?"Lekker Ventje schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:39:
Heb TD2 al een hele tijd niet meer gevolgd maar is er al fatsoenlijke endgame toegevoegd buiten de raid? Ik mis iets als Underground. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niemand in het developpers team op het idee kwam om endgame aan de game toe te voegen.
En das wel jammer omdat het spel technisch heel indrukwekkend is
Er moet een soort van replayable content komen inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door Pindamann op 17-12-2019 12:16 ]
9800X3D | 3070
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)