[PC/XBO/PS4] Ghost Recon Breakpoint

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ghost Recon Breakpoint

Releasedatum: 4 oktober 2019

De geliefde Tom Clancy-franchise is terug... spannender, sensationeler en tactischer dan ooit. In 2017 kreeg de Ghost Recon-formule nieuw leven ingeblazen met een reboot van Ubisoft Paris: het succesvolle Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Dat deel was van de grond af aan ontworpen voor de nieuwste generatie gameconsoles. En dat was te merken ook! De open wereld waarin het verhaal zich afspeelde was even uitgestrekt als overrompelend - of je er nu solo een weg door baande, of met vier online spelers in de co-op-modus. Nu laat Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint jou in de huid van de Ghosts -de Elite US Special Operations Unit- kruipen die achter de vijandelijke linies zijn gestrand. En dit keer... is er geen briefing. Alle communicatie met Auroa is verbroken. Deze eilandengroep is de thuisbasis van Skell Technology, een high-tech-gigant. Als je daar met jouw team voor een verkenningsmissie naar toe wordt gestuurd, gaat het goed mis. Al jouw helikopters worden neergehaald: Skell Tech is in de verkeerde handen gevallen. De Wolves, een dodelijke ex-Amerikaanse militaire eenheid die het slechte pad koos, is nu de baas over het eiland. Aan de kop daarvan staat jouw oude militaire maat, kolonel Cole D. Walker. De Wolves hebben Skells drones omgeprogrammeerd tot moordmachines en schromen niet die in te zetten, ongeacht hoeveel bloed er wordt vergoten. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint is een militaire shooter gesitueerd in een afwisselend, vijandelijk en geheimzinnige open wereld die je helemaal in je eentje kunt betreden of als co-op met vier anderen. Gewond, zonder ondersteuning en opgejaagd door ex-Ghosts, zul je moeten vechten voor je leven. Kies de juiste bondgenoten en besluit hoe je zelfs de meest geduchte vijand klein krijgt.

De belangrijkste features

Ontdek en mysterieuze en afwisselende eilandengroep

Verken Auroa, de thuisbasis van Silicon Valley-gigant Skell Technology, ter land, ter zee en in de lucht, op de gebaande paden en ook daar buiten. Voel het ontzag voor een geheimzinnige plek waar architectonische hoogstandjes en ongerepte en woeste natuur hand in hand gaan. Van torenhoge fjorden en besneeuwde bergpieken tot diepe moerassen, waar je verschillende fracties tegen het lijf loopt – van Skellers en Homesteaders tot Outcasts – die de loop van jouw missie zullen beïnvloeden. Wat is er met Jace Skell gebeurd? Wie trekt er werkelijk aan de touwtjes? Ga op zoek naar de waarheid en ontrafel het plot.

Schakel jouw ex-militaire buddy uit

Neem het op tegen de meest geduchte tegenstander ooit - de Wolves, een dodelijke militaire eenheid die het foute pad op ging en die klaar staat om gruwelijk efficiënte moordmachines in te zetten om jou uit te schakelen. Vroeger maakte jij zelf deel uit van de Wolves. Ze kregen dezelfde training als jij, en hebben dezelfde ervaring.

Houd jezelf en jouw teamleden in leven

Stel jouw overlevingsinstinct op de proef en pas je zelf aan het gevarieerde terrein van Auroa aan. Steile hellingen, opeenvolgende blessures en vermoeidheid zijn nieuwe uitdagingen die je op je bord krijgt. Maak een kamp met jouw teamgenoten, beheer in de bivak jouw uitrusting, klasse en wapens en verfijn jouw strategie. Als je in de strijd gewond raakt, dan zul je naar een veilige plek moeten kruipen om jezelf te genezen. Wordt een teamgenoot uitgeschakeld, pak hem dan op en breng hem in veiligheid om daar zijn of haar wonden te behandelen. Gebruik nieuwe gereedschappen zoals de mini-drone waarmee je meerdere schoten op verschillende doelwitten kunt synchroniseren - ook als je in je eentje speelt.

Pas jouw Ghost aan en ervaar de volledige handelingsvrijheid

Creëer jouw eigen personage en kies uit duizenden combinaties van aanpassingen om de perfecte Ghost samen te stellen. Eentje die je letterlijk en figuurlijk op het lijf is geschreven. Verzamel materialen uit de omgeving, fabriceer en verbeter jouw wapens met meerdere uitbreidingsopties en pas jouw uitrusting aan zodat jouw Ghost elke situatie en speelstijl aankan. Experimenteer met een totaal nieuw klassesysteem om je kansen te vergroten om de vijand te verslaan. Kies je voor de frontale aanval? Dan kun je compleet los gaan. Speel je liever als een scherpschutter? Dan kun je speciale munitie krijgen die je een grotere schootsafstand en precisie geeft. Met de Panter-klasse kun je ook voor de stiekeme sluipaanpak kiezen, en gebruik je rookgranaten om aan de vijand te ontsnappen. Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint draait helemaal om jouw keuze: jij bepaalt wat jij tof vindt, niemand anders.

Geniet van een echte sociale ervaring met nieuwe gedeelde voortgang en de allerbeste endgame content

Wat voor speelstijl je ook kiest, in Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint houd je altijd hetzelfde personage: met dezelfde gemaakte instellingen, vaardigheden en wapens. Je houdt en verbetert jouw voortgang tijdens zowel de PvE als PvP-ervaringen. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint is daarbij ook een echt sociaal gebeuren. Ontmoet jouw vrienden in de Social HUB, speel samen de campagne, of betreed een PvP-arena voor een intense 4v4-match. En dat is nog lang niet het einde van het avontuur! De game krijgt regelmatig updates en wordt nog jaren na de release ondersteund. Er komen nieuwe verhaallijnen die het verhaal uitbreiden, er worden steeds nieuwe features toegevoegd en nieuwe klassen en gameplay-mogelijkheden komen voor alle spelers beschikbaar, net als events en een fonkelnieuwe soort van endgame-content: Raids.

Standard Edition

Ghost Recon Breakpoint base game
Guaranteed access to the Beta

Gold Edition

Three-day early access beginning October 1, 2019
The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, called Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest.

Ultimate Edition

The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest
A bonus mission
Additional in-game items including the Trail TX motorbike, the Spider buggy, and the Survivor Pack

Collector’s Edition

The Year 1 Pass, which includes two new adventures in Auroa, Deep State and Transcendence; Siren’s Call, an additional mission available at launch; one-week early access to three new character classes, which will be released throughout the year; and the Special Operations Forces Pack, which includes the Quiet DMR, Covered ACH, Crye G3 Combat Pants, and Cross Draw Vest.
A bonus mission
Additional in-game items including the Trail TX motorbike, the Spider buggy, and the Survivor Pack
Exclusive Steelbook
Soundtrack with a selection of music from the game
Confidential File with three lithographs
Cole D. Walker figurine (24 cm. high)
Walker’s Dog Tag
Waterproof map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Eerste keer dat ik een opzetje maak :) zal de opzet nog aanpassen naar feedback. Maar we hebben in ieder geval een plek om de game te bespreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben er nog niet uit. Trailers laten wel e.e.a. zien maar als "hardcore" GRAW 1&2 speler, wil ik graag de slow tactics weer terug. De insta-deaths als een NPC zijn beste schot op je hoofd plant.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:34
Ik twijfel. Wildlands was wel leuk (MP niet mee bezig gehouden), en Ubisoft is heel goed in het analyseren wanneer ze hun sequels maken (The Division 2, Watch Dogs 2, verscheidene AC, Anno,...)

Langs de andere kant weet ik niet of ik de tijd ga hebben, en het lijkt me een beetje té drone heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Via Ubisoft krijg je 20% korting bij inlevering van 100 punten, maar de prijzen van de game zijn best fors. € 60 voor de basegame, € 100 voor Gold en € 180 voor de Collector's Edition. Misschien hou ik het toch maar bij de base game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:09:
Via Ubisoft krijg je 20% korting bij inlevering van 100 punten, maar de prijzen van de game zijn best fors. € 60 voor de basegame, € 100 voor Gold en € 180 voor de Collector's Edition. Misschien hou ik het toch maar bij de base game.
ben vrij zeker dat sinds kort je niet meer de -20% coupon kan gebruiken op pre-orders of games die slechts 3 maanden uit zijn, zoals in de USA al was.

En tja, die €180, daar betaal je vooral voor een figurine + shipping die stof staat te vangen. Voor de rest zijn de prijzen vrij gangbaar met wat je vandaag in de industrie vindt voor AAA games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@AntiChrist7 Echt? Dat is jammer. Odyssey nog met 20% korting gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:01:
@AntiChrist7 Echt? Dat is jammer. Odyssey nog met 20% korting gekocht
die is dan ook al 8 maanden uit. Is sinds de release van anno 1800 aangepast:

https://support.ubi.com/n...y-20-Discount-code-Store/

Cannot be applied to pre-orders/pre-purchases, in-game currency, newly released titles, or items under the clearance category.

A game is considered newly released for three months from the official launch date.

Was al lang in de US zo, is nu ook in europa zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@AntiChrist7 Zojuist het hele proces doorlopen en gewoon 20% korting gekregen op de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:35:
@AntiChrist7 Zojuist het hele proces doorlopen en gewoon 20% korting gekregen op de pre-order.
Ik kopieer enkel wat ik zie op de site, het was op reddit een paar weken geleden gepost. Mogelijk is het nog niet helemaal uitgerold, maar ik denk wel dus dat het gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Leuk om te zien dat The Punisher (Jon Bernthal) een rol heeft :)

Dat gezegt hebbende, hoewel het concept van Wildlands erg leuk was, vond ik de uitvoering nogal eens te wensen overlaten. Maar even afwachten totdat er meer van te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:30

HaterFrame

Well... Poo came out!

Belsameth schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:14:
Leuk om te zien dat The Punisher (Jon Bernthal) een rol heeft :)

Dat gezegt hebbende, hoewel het concept van Wildlands erg leuk was, vond ik de uitvoering nogal eens te wensen overlaten. Maar even afwachten totdat er meer van te zien is.
Dit dus, heb me prima vermaakt met Wildlands echter zie ik de Sci-fi toevoeging niet zitten.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:40
Is er iemand de technical test aan het spelen dit weekend. Ik heb een uitnodiging gehad dus ik ga het van het weekend even spelen. nu moet ik wel zeggen dat dit mijn eerste Ghost Recon wordt dus ik spring er totaal fris in. Wat ook wel een keer leuk is.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Yup gisteravond even mee vermaakt. Te kort om nog een mening te vormen maar ga dit weekend verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianmoone845
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06-06-2023
Heb ook indd toegang tot de OTT, kan me toevoegen op uPlay als iemand co-op wilt doen (stuur een DM)

[ Voor 10% gewijzigd door ianmoone845 op 01-06-2019 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb 'm ook, heb met drie vrienden afgesproken dat we het vanavond co-op gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 23:21
Zelf nu zo’n 3 uurtjes gespeeld. Ben vrij nieuw met Ghost Recon. De gameplay bevalt me wel. Beetje stealthy, spullen zoeken, en op je gemak je pad uitstippelen. Hele Quest systeem is een beetje wazig op het moment. Morgen ga ik met 2 bekende de Co-op eens uitproberen.

Wat me opvalt: Redelijk wat texture bugs, maar dat vind ik niet zo’n ramp. Wat wel vervelend is zijn de enorme framedrops (10/12fps) in de buurt van water. Na downscalen van textures e.d. niet verbeterd. En dat terwijl er 3,6/8gb gebruikt wordt van de GTX1080.

[ Voor 3% gewijzigd door nickko op 02-06-2019 22:19 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren een paar uurtjes gespeeld. Wat me opviel was dat de gameplay me goed bevalt. Het rondsluipen en stealt uitschakelen van vijanden gaat lekker. Al vind ik de normale gamemode wel erg makkelijk. Het uitschakelen van meerdere vijanden kost totaal geen moeite. Ik kijk een beetje door de bugs heen maar het viel me wel op dat ik bomen had me rare textures die op de verkeerde plek staan. zoals midden op de weg. Daarnaast loopt iedereen in de comunitie area met een geweer wat uit de borstkast steekt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Wij hadden het ook co-op gedaan en wat dingen geprobeerd. Er is nog weinig plezier aan te beleven, daarvoor loop je nog tegen teveel bugs aan. Alleen PvP werkt best goed. Wel krijg je al een indruk van de nieuwe gameplay-elementen, meer survival en gewond zijn, dat is wel gaaf.
Benieuwd naar een volgende test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Voor de mensen die al gespeeld hebben; lijkt het veel op Wildlands? (voor mij een plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_GG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-05 23:05
Als het goed is zal niemand op je vraag reageren, NDA and all...
Ik denk dat het goed is om af te wachten met daadwerkelijke mening vormen tot de beta.

[ Voor 40% gewijzigd door Chief_GG op 03-06-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:33:
Voor de mensen die al gespeeld hebben; lijkt het veel op Wildlands? (voor mij een plus)
Chief_GG schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:43:
Als het goed is zal niemand op je vraag reageren, NDA and all...
Ik denk dat het goed is om af te wachten met daadwerkelijke mening vormen tot de beta.
Ik wil er best op reageren want ik heb wildlands nooit gespeeld dus ik heb geen idee. Dit is de technische test en dat is te zien. Dat zeggen ze zelf ook als je het spel opstart en ze vragen daar doorheen te kijken en te kijken waar men het spel kan verbeteren. Dit uit respect voor de ontwikkelaars. Ik heb afgelopen jaar de technische test, closed beta en open beta gespeeld van Anno 1800 en daar was het niet anders. Als ghost recon de lijn doorzet die anno 1800 heeft gevolgt komt het allemaal wel goed.

Ik zou wachten op de open Beta als je wilt zien hoe het spel speelt. De closed beta is als ze het goed doen (Anthem ik kijk naar jou jij snapte dit niet) al een eind in de goede richting maar meestal geeft de open beta een redelijk goed beeld wat het spel zal zijn en wat je kunt verwachten. Als het goed is liggen ze ook enige tijd uit elkaar en dan bedoel ik meer dan een week. De technische test is echt om het spel beter te maken en daarvoor moet je het ook spelen. Ik ga vanavond even feedback geven op verschillende zaken die speltechnische verbeterd kunnen worden. Is dat erg, nee want daar is dit voor bedoelt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Eens met GerGio. Ik kon nog niet heel veel uit deze test halen over hoe de game gaat worden, daar is het te alpha voor. Je merkt wel dat ze Wildlands als uitgangspunt hebben genomen, nog steeds open wereld en het uitroeien van basissen zal de hoofdmoot zijn. Wel denk ik dat er wat gameplay-elementen zijn weggegaan (in de vorige game waren de rebels belangrijk en waren er wat missie-types die daarmee te maken hadden) en anderen elementen nieuw zijn (meer survival, gewond zijn, jezelf bedekken in modder).
Verder is natuurlijk de setting iets anders, van Bolivia met spaanse drugskoningen naar een eiland met sci-fi vijanden en drones. In de test nog weinig tot niets van meegekregen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik ben erg benieuwd :) hopelijk is mijn grootste irritatie punt uit Wildslands niet meer aanwezig in Breakpoint. Namelijk de stealth missies die een soort game-over scherm geven als je gezien wordt en je weer helemaal opnieuw kan beginnen een afstand buiten de basis. Erg frustrerend als je zeer zorgvuldig bezig gaat en je op het laatst toch gezien wordt. Maar we gaan het zien, eigenlijk alles wat ik zie / lees over Breakpoint tot nu toe is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

d:)b

Ik heb genoten van Tom Clancy's The Division en heb GR Wildlands op de plank liggen om te spelen, die gaat de PS4 in als ik klaar ben met The Last of Us (pt1).

Ben ook heel benieuwd naar Breakpoint, ziet er echt superdik uit _/-\o_

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

:)

[ Voor 65% gewijzigd door Fraggert op 13-06-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-05 12:46

Odieus

Onuitstaanbaar

We are pleased to confirm you have been registered to play the Online Technical Test for Ghost Recon Breakpoint from 26th July (12 PM CEST) to 29th July
(12 PM CEST)!
Vanmorgen een uitnodiging ontvangen voor de Ghost Recon: Breakpoint online technical test. Kan nog 2 mensen uitnodigen (PS4). Mocht iemand interesse hebben stuur even een DM met je psnid.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 22:42
Straks de game eens even proberen op pc. Heb een uurtje of 70/80 doorgebracht met wildlands. Multiplayer heeft veel te lang op zich laten wachten, hoogstens 3 keer opgestart.

Getest ondertussen, draait niet echt lekker. Mocht iemand een xbox code over hebben hoor ik het graag!

[ Voor 23% gewijzigd door swoutr op 26-07-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ook ik heb erg veel tijd doorgebracht binnen Wildlands en kijk dan ook erg uit naar deze titel.
Vanmorgen de beta even geprobeerd, ziet er allemaal nog wat stroef uit (zijn ook low res textures enz) maar schieten enz voelt al wel lekker.

Vind de mix tussen 3rd en 1st person view ook (weer?) erg lekker.

Deze game komt er dus wel, nu alleen nog even kijken op welk platform.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:53
Weet iemand toevallig of het aannemelijk is om uitgeloot te worden voor de Beta?
Ik wil hem graag spelen en als hij me bevalt ga direct over op bestellen natuurlijk.

Ik heb me vandaag pas aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 09:38
Vandaag de code binnen voor de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Heb me ingeschreven voor de PC beta, heb een console code gekregen :(

Iemand die een PC code heeft gekregen en op de xbox wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
swoutr schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:25:
Heb me ingeschreven voor de PC beta, heb een console code gekregen :(

Iemand die een PC code heeft gekregen en op de xbox wilt spelen?
https://account.ubisoft.com/en-US/beta-access

Hier kun je het platform aanpassen.

Aangemeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik heb ook de code binnen voor de beta! dit weekend komen alleen de schoonouders langs :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:36:
Ik heb ook de code binnen voor de beta! dit weekend komen alleen de schoonouders langs :(
Hoog tijd voor een acuut geval van de mannengriep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Fraggert schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:13:
[...]

Hoog tijd voor een acuut geval van de mannengriep :+
hahaha 8)7

Ik heb gelukkig ook de key binnen en de download alvast gedaan.
Helaas kreeg ik net te horen dat ik donderdag avond naar school moet voor coaching |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Zaratrass schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:22:
[...]

hahaha 8)7

Ik heb gelukkig ook de key binnen en de download alvast gedaan.
Helaas kreeg ik net te horen dat ik donderdag avond naar school moet voor coaching |:(
ouch, das balen! krijg je coaching of moet je het geven :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zaratrass
Fraggert schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:53:
[...]

ouch, das balen! krijg je coaching of moet je het geven :P
Krijgen, laatste jaar deeltijd student. Heb geluk het is verzet naar volgende week!
Donderdag avond dus toch nog wat tijd over :p

Wie speelt er ook op de ps4? Is de multiplayer ook beschikbaar donderdag? Willen er mensen samen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:42
Ikzelf ben sowieso donderdagavond en vrijdagavond online op de PS4

ID: IXI_BUDDHA_IXI

Misschien wel leuk ff beetje rotzooien :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Piet_Piraat7
  • Nu online
De beta is vanaf vandaag toch? Ook vanaf een bepaalde tijd?

• Buddha_

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Have fun iedereen :) ben erg benieuwd naar de ervaringen. Kan zelf pas vanavond laat de beta spelen.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00

RBH

Vanmiddag de beta download aangezet, dat had ik beter gisteren kunnen doen, nog 7 uur wachten tot de download klaar is... :z (internetsnelheid is niet bijster hoog hier)

• Buddha_
Vanavond eens uitgebreid knallen en checken. Gelukkig had ik de beta al gepreload :)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:10

Oxigeon

En zo is dat!

Had deze game graag willen proberen. Wel aangemeld voor de beta maar geen code ontvangen. Indien iemand nog een code over heeft voor de Ps4 hoor ik dit graag.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:37
Net paar uurtjes zitten spelen en ziet er mooi uit en er is echt zat te doen. Het enige wat me opvalt is dat er echt superveel bugs en glitches inzitten, heb nu al paar keer de bèta opnieuw op moeten starten om bepaalde dingen weer werkend te krijgen.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Uurtje gespeeld. Vermakelijk en geen bugs. Grafisch gewoon goed, geen pareltje.

Meest zwakke is wel de AI. Op een 100 vierkante meter bij het tweede checkpoint waar 8 vijanden staan (En wat een moeilijke area zou moeten zijn, want armour 150 aangeraden en die had ik nog lang niet), schiet ik er 4 dood, allemaal zijn ze in paniek en rennen rond als een kip zonder kop. Ik verplaats me en schiet na tien meter naar links te zijn gekropen de laatste 4 neer die vervolgens weer als zombies staan te wachten en niets doen ondanks dat hun dode kameraden bijna letterlijk voor hun voeten liggen. Dat vind ik dan wel weer erg zwak.

Vanavond verder en als het zo blijft voor mij wel een buy, maar absoluut niet voor de volle mep!

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 05-09-2019 18:05 ]

Steam || Diablo 3

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Oxigeon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:24:
Had deze game graag willen proberen. Wel aangemeld voor de beta maar geen code ontvangen. Indien iemand nog een code over heeft voor de Ps4 hoor ik dit graag.
Staat de game ook niet in de lijst?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gekke Jantje schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:30:
[...]

Staat de game ook niet in de lijst?
Welke lijst? Op de ubi site staat niks

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Oxigeon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:14:
[...]

Welke lijst? Op de ubi site staat niks
In de lijst van uplay, ik heb wel eens gehad dat een Beta tussen de games staat waar ik mij voor heb aangemeld.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nope staat hij niet tussen

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Net ff een uurtje of 2 gespeeld, ondanks dat het direct weer verslavend is en de gameplay echt wel weer uitgebreider is dan het vorige deel staat mij de Sci-Fi setting ontzettend tegen. Ik vind drones geen ene zak aan :/

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
ik d8 dat je deze beta ook pvp kon spelen?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Donstil
  • Niet online
Jeetje wat onspeelbaar hier. Ik moet naar het wapen wiel met R1 maar als ik dat doe kan ik de “cursor” niet verplaatsen waardoor ik dus vast zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Direct op L1 drukken, dan gebruik je de bandage...…. en heb je drie health balkjes.

Lijkt op een bug maar is gewoon slecht omschreven door de game.

Iemand al de Sharpshooter challenge gehaald voor 2x Armour Piercing Ammo te gebruiken? Volgends de game moet je L1 en R1 tegelijk indrukken met sniper of DMR wapen...….gebeurd niets dan..... raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
HaterFrame schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:49:
Net ff een uurtje of 2 gespeeld, ondanks dat het direct weer verslavend is en de gameplay echt wel weer uitgebreider is dan het vorige deel staat mij de Sci-Fi setting ontzettend tegen. Ik vind drones geen ene zak aan :/
Dit is mijn eerste ghost Recon spel en het viel me ook al op dat ik de drones niet zoveel aan vind. Zelf moet ik ook aardig wennen aan de aim, echter kan het zijn dat ik nog niet zolang een PS4 heb :p

Gameplay verder bevalt me erg goed, ik heb ondertussen de game al besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Zaratrass schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:31:
[...]

Dit is mijn eerste ghost Recon spel en het viel me ook al op dat ik de drones niet zoveel aan vind. Zelf moet ik ook aardig wennen aan de aim, echter kan het zijn dat ik nog niet zolang een PS4 heb :p

Gameplay verder bevalt me erg goed, ik heb ondertussen de game al besteld :)
waarom pak je deeltje 1 niet even eerst? Ik moet nog een paar dingen doen in The Division 1 en ga daarna Ghost Recon: WIldlands spelen, die kost zowat niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
daltona schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:04:
ik d8 dat je deze beta ook pvp kon spelen?
Dan kan na de uitgebreide intro en gameplay, in het kamp kan je PvP opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Dat had ik gevonden maar geeft verder niets aan om het te starten. Intro missie heb ik af.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou met veel moeite en bugs (ps4pro) de intro missie af gekregen. Schieten is erg lekker, game ziet er ook wel tof uit maar toch pakt het me niet echt ofz.

Ook vind ik dat de camera wel heel dicht op het poppetje hangt, kan je dat nog wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
HaterFrame schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:49:
Drones sci-fi? Je weet dat drones echt bestaan en gebruikt worden in het leger? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

bram1984 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:25:
[...]

Drones sci-fi? Je weet dat drones echt bestaan en gebruikt worden in het leger? ;)
Ja dat weet ik, echter niet zoals in deze game. Je snapt wat ik bedoel toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
HaterFrame schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:35:
[...]

Ja dat weet ik, echter niet zoals in deze game. Je snapt wat ik bedoel toch? :p
Nee, heb de game niet gespeeld eigenlijk. Geen idee dus. ;)

Hopelijk is er nog ergens een code over. Net even snel gekeken en ziet er wel tof uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Gaaf spel, net aangekomen in de grot :) blijft progressie van de beta opgeslagen eigenlijk? Ik neem aan van niet. Wellicht wacht ik dan liever tot het spel echt uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 18:22
Als iemand nog een beta code heeft (PC) ik hou me aanbevolen.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:04:
Gaaf spel, net aangekomen in de grot :) blijft progressie van de beta opgeslagen eigenlijk? Ik neem aan van niet. Wellicht wacht ik dan liever tot het spel echt uit is.
Normaal gesproken niet, daarnaast heb je daarna nog maar een korte missie. Ik klooi gewoon een beetje rond en vermaak me daar prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Voor als mensen de beta nog op xbox willen proberen.

4D937-QCFV9-2GMJ9-TGP37-VRMFZ

have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:42
Heb er ongeveer 5 uurtjes inzitten, maar het spel trekt mij niet echt. In het begin was het gaaf en leuk, maar enkele uren later het tegenovergestelde.

Waardeloze AI. Als je een beetje kan spelen dan kan je gemakkelijk een heel kamp schoonvegen. Ik kom van bv Assassins Creed af en loop zo door de kampen heen met een beetje stealth en headshots.

Her en der staan groepjes van 2 tot 5 man die soort van aan het kamperen zijn of pech hebben blablabla. Granaat ertussen en ze worden een beetje bang, rennen dan alle kanten op en best wel vaak tegen de motoren of elkaar en dus gemakkelijk dood. Ontsnapt er één dan rennen ze richting een boom of rots om te schuilen, maar ook vaak genoeg hurkend in volle zicht. Je vind er wel is wat intel of restock kwa ammo, maar voor de rest negeren.

Side missies erg simpel, herhalend.. saai.

Ik kom ook vrij veel glitches en bugs tegen. Zo open ik bijvoorbeeld een Intel en ik vind mijzelfs opeens honderden meters ergens anders? Praten met mensen die tegen een motor aanstaan of iets is ook enorm irritant, zo moet je enkele keren proberen om goed te staan, zodat je dus kan praten of iemand vrijlaten ipv motor te gaan rijden.

Het spel is kwa graphics wel erg mooi, loopt soepel (+90 fps) op de hoogste settings, zeker met een curved wide screen voegt het meer toe.

Rijden van voertuigen enz, voelt onrealistisch.

Het zou veel leuker zijn als je in je SP modus wel enkele vrienden kan uitnodigen. Misschien is dat ook wel mogelijk? Heb me er eigenlijk niet in verdiept.

Main story line kan je niet volgen nadat je in de grot bent geweest en Freeway of hoe het het bent geweest. Wellicht dat vanaf dit punt dingen leuker gaan worden..

Ik ben benieuwd naar andere ervaringen, misschien zie ik dingen over het hoofd.. :)
l0n3w012ph schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:04:
Uurtje gespeeld. Vermakelijk en geen bugs. Grafisch gewoon goed, geen pareltje.

Meest zwakke is wel de AI. Op een 100 vierkante meter bij het tweede checkpoint waar 8 vijanden staan (En wat een moeilijke area zou moeten zijn, want armour 150 aangeraden en die had ik nog lang niet), schiet ik er 4 dood, allemaal zijn ze in paniek en rennen rond als een kip zonder kop. Ik verplaats me en schiet na tien meter naar links te zijn gekropen de laatste 4 neer die vervolgens weer als zombies staan te wachten en niets doen ondanks dat hun dode kameraden bijna letterlijk voor hun voeten liggen. Dat vind ik dan wel weer erg zwak.

Vanavond verder en als het zo blijft voor mij wel een buy, maar absoluut niet voor de volle mep!
Dit dus o.a... :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ferio op 07-09-2019 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:45
Ik deel die mening. Het spel ziet er schitterend uit. De setting en introducerende storyline is prima. AI en gameplay, meh.

Ben blij dat ik dit niet preordered heb. Ik had zo'n goede hoop vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ai is idd op dit moment een puntje, gezien het in het eerste deel wel op orde was ga ik er van uit dat die nog wel beter is bij release. Maar op basis van de beta denk ik dat ik nog maar ff niet preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Met welke setup spelen jullie het spel op zulke mooie graphics? Ik heb een GTX1070 en merk dat de game niet heel soepel aanvoelt als ik de settings te hoog zet. Maar misschien is die videokaart inmiddels ook weer achterhaald, geen idee.

Jammer dat de AI zo tegenvalt. Al was dit in Wildlands niet heel anders en hier heb ik mij ook mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik speel met alles op very high (een na hoogste setting) met een GTX1060, loopt soepel tussen de 40 tot 60 FPS op 1080. Meer dan prima voor een laptop dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Heb gedurende het weekend gespeeld , maar voor mij voelt het een beetje aan als een karige versie van the Divsion 2.
Het spel is traag, veel bugs , slechte AI en is een typische loot shooter : alles looten en elke keer het laatste gebruiken om zo hoog mogelijk te komen.
Overal staan 2 a 3 poppetjes die je zo omhebt.

Ook het verzamelen van items en plantjes heeft totaal geen zin.

Nee , ik laat deze liggen: GR: wildlands was uber gaaf , maar dit is echt een slap aftreksel.
Misschien als hij in de Uplay bak ligt met 60% korting + 20% uplay punten korting

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 16:24
Heb ook even de beta geprobeerd maar vond het vooral niet lekker spelen. Op PS4 voelt het allemaal heel stroperig aan. Ook staat voor mijn idee de camera veel te dicht op het karakter (misschien is dit aan te passen maar heb het niet kunnen vinden). Dit zal ongetwijfeld een poging zijn om de sfeer te verhogen maar ik vond het vooral irritant.
Verder is het hele loot systeem niet boeiend. De hele tijd je loadout wisselen omdat je weer een wapen of kledingstuk gevonden hebt wat net wat beter is dan de andere. Dit werkt niet echt mee aan het “realisme” wat in Wildlands veel meer aanwezig was. De survival mechanics zijn ook meer gimmicks dan dat ze echt wat toevoegen.
Wildlands was echt een toffe game (vooral in Coop) maar denk dat deze het ‘m niet gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 12:30

Martinspire

Awesomeness

Niemand die even de reclame post? Slecht hoor:

Ik vind hem cool. Laat je niet afleiden door de titel, hij is erg leuk

Martinspire - PC, PS4, X1

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-05 00:25
Ik vind de trailer helemaal niks. Lijkt meer gericht op mensen die normaal CoD spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044699

Nederlandstalige pc gamers hier? Op zoek naar een team om mee samen te spelen. Liefst stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerGroot
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-03 11:20
Ik heb mij erg vermaakt met Wildlands. Deze zit er ook wel chill uit. Wacht alleen wel wat reviews af.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-05 05:02
Verkeerd topic

[ Voor 90% gewijzigd door fevo-1190 op 24-09-2019 21:58 ]

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Vandaag kunnen we weer aan de slag met de open beta :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:48:
Vandaag kunnen we weer aan de slag met de open beta :)
Ik pas, geen zin om stuff voor de 3e keer te gaan doen als de game uit is. Dan is er voor een deel van de game weinig meer aan omdat het niet meer nieuw is. En Ubisoft kennende is er 0,0 anders aan deze beta ivm de vorige

• maurieske72
  • Laatst online: 07-05 09:38
Martinspire schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:33:
[...]

Ik pas, geen zin om stuff voor de 3e keer te gaan doen als de game uit is. Dan is er voor een deel van de game weinig meer aan omdat het niet meer nieuw is. En Ubisoft kennende is er 0,0 anders aan deze beta ivm de vorige
Hier zeggen ze dat er wel dingen zijn verbeterd tov de closed beta : YouTube: Ghost Recon Breakpoint | Open Beta Patch Notes, Animation Changes, E...

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik herken het gevoel wel een beetje van @Martinspire. Ik heb zin in de game, maar geen zin om hetzelfde begin 3 keer te doen eigenlijk. Nog een week en we kunnen echt aan de slag.

[ Voor 13% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 26-09-2019 13:39 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Link dan gewoon naar het artikel:
https://ghost-recon.ubiso...to-open-beta-improvements

Verder ziet het er niet zo heel spannend uit dat ik meteen wil weten hoe het speelt om dan vervolgens nog een keer te doen tijdens de main game...

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Beta is uitgesteld tot nader te noemen tijd lees ik online.

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-05 16:16
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:55:
Beta is uitgesteld tot nader te noemen tijd lees ik online.
Bron?

• Piet_Piraat7
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-05 16:16
Op de Ubisoft pagina stond het niet. Daarnaast als je wat post is het simpel om de link te kopiëren, niet?

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-05 05:02
Krijg op xbox nu elke keer infinity-00000 error. Heb ik eindelijk een aantal vrije uren kan ik het alsnog miet spelen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:18
Heb net de open beta even gespeeld op pc (enfin laptop).
Het spel draait vlot (65-70fps op ultra full hd) met een i7-9750h en RTX2070 (laptop versie, geen max-q).
Ikzelf draai hem op 3.2GHz en de GPU dichtgenepen tot 1440MHz, haal dan nog 60-65fps. Ik doe dot voornamelijk omdat de laptop dan heel stil blijft.

Maar het spel is voorlopig minder interessant als wildlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Engineer Stewie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:52:
Maar het spel is voorlopig minder interessant als wildlands.
Waar ligt dat aan? Je zou zeggen dat Breakpoint eigenlijk Wildlands is plus extra's (survival, looting, classes). Is het de omgeving?

[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 27-09-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 07-05 13:02
Voor mij is het juist minder interessant doordat het een looter-shooter is geworden. Ik speelde GR vooral voor het tactische aspect, waarbij je met wapen X een bepaalde missie gewoon kon spelen. Nu moet wapen X i.c.m. je tactical gear, overeenkomen met het level van je tegenstander. Dit maakt dat je met een bepaald sniper rifle van lvl 17 een missie kan doen en even later exact hetzelfde wapen vind in lvl 35 en patsboem, je kunt andere vijanden aan. Imho hebben ze voor Breakpoint GR iets teveel gemengd met The Division. En persoonlijk is dat niet mijn ding.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

cri0s schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:10:
Imho hebben ze GR iets teveel gemengd met The Division. En persoonlijk is dat niet mijn ding.
bedoel je met GR (Ghost Recon) dan de nieuwste Breakpoint en niet zo zeer Wildlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik vermaak me aardig met de beide beta's tot nu toe, en het ziet er prachtig uit, maar...

Er zijn wel wat puntjes (in ieder geval) die ik vervelend vind.
- Hoe 'gemakkelijk' je gespot wordt door alles dat vliegt. (drones, heli's), zelfs als je in een bos staat.
- Het niet zijwaarts kunnen bewegen wanneer je prone bent
- De animatie van je personage klopt vaak niet met de ondergrond, waardoor je soort van open je tenen loopt, terwijl je gewoon op een betonplaat staat. Of een modderberg aan het beklimmen bent op een asfalt-weg.
- In coop is het weer niet ge-synced. Dus bij een maat heldere hemel, bij mij stortregen...

Ik mis verder het echte tactische. (zoals met Splinter Cell) Wapens voelen niet verschillend en het CQC werkt wat frustrerend vanwege de camera en het niet lekker rondom muurtjes kunnen lopen.

Vanavond weer even verder, maar het lijkt erop dat ik nog even wacht tot er een paar patches zijn geweest. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Fraggert schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:21:
[...]

bedoel je met GR (Ghost Recon) dan de nieuwste Breakpoint en niet zo zeer Wildlands?
Excuus, was wat onduidelijk. Voor mij is het iets teveel de mengelmoes geworden van wat goed was/is aan Ghost Recond (Wildlands) en Division. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

cri0s schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:36:
Excuus, was wat onduidelijk. Voor mij is het iets teveel de mengelmoes geworden van wat goed was/is aan Ghost Recond (Wildlands) en Division. :9
Ok, helder!

Klink mij juist prima in de oren, ik heb genoten van The Division 1 en speel nu TD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Fraggert schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:44:
[...]

Ok, helder!

Klink mij juist prima in de oren, ik heb genoten van The Division 1 en speel nu TD2.
Ja en dat is denk ik precies de reden waarom Ubisoft deze stap genomen heeft..
Ik denk dat wanneer beide Division games je goed zijn bevallen, Breakpoint je ook zeker zal bevallen. Heb je de beta al wel geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

cri0s schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:56:
Ja en dat is denk ik precies de reden waarom Ubisoft deze stap genomen heeft..
Ik denk dat wanneer beide Division games je goed zijn bevallen, Breakpoint je ook zeker zal bevallen. Heb je de beta al wel geprobeerd?
Top, goed te horen, thanks :)

Ik beta nooit wat, geen idee hoe ik dat zou moeten doen (#generatiekloof :+ ) en ik koop spelletjes meestal na reviews en het liefst een tijdje na ze zijn uitgekomen. TD2 heb ik deze week van een tweaker overgenomen, dat is nog eens leuk ook :)

Ik ga BP in elk geval in de gaten houden, zowel jullie bevindingen hier als youtube etc.

Na TD2 ga ik eerst Wildlands maar eens aanslingeren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zat er nu wel PvP in de beta? En kun je daar meteen mee beginnen of moet je weer eerst dat stuk doen tot je bij bivak bent?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste